ろ過・分離市場:タイプ別(気体・液体、空気)、エンドユーザー別(工業プロセス、HVAC、ライフサイエンス、上下水道、輸送)。世界の機会分析および産業予測、2021-2031年Filtration and Separation Market By Type (Gas And Liquid, Air), By End-User (Industrial Process, HVAC, Life Sciences, Water And Wastewater, Transportation): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031 世界のろ過・分離市場は、2021年に98,128.1百万ドルとなり、2022年から2031年にかけてCAGR4.4%を記録し、2031年には152,051.8百万ドルに達すると予測されます。ろ過・分離システムは、上下水道や工業プロセスな... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー世界のろ過・分離市場は、2021年に98,128.1百万ドルとなり、2022年から2031年にかけてCAGR4.4%を記録し、2031年には152,051.8百万ドルに達すると予測されます。ろ過・分離システムは、上下水道や工業プロセスなどのさまざまなエンドユーザーで使用される水と空気のフィルターを指します。水と空気のろ過システムが提供する主な利点は、汚染物質や粒子の除去、水質の制御、健康な環境のための敷地内の空気の質の制御です。健康上の水と空気の汚染を考慮した意識の高まりは、エアフィルタの使用を推進しています。意識の高まりは、ClientEartやSave Your Lungsなど、政府によって開始されたさまざまなプログラムやキャンペーン、大気汚染の悪影響について人々に認識させることに取り組む他の類似したキャンペーンが原因です。さらに、これらのキャンペーンでは、再利用のための廃水のろ過など、汚染の量を制限するために個人レベルで実行できる対策が述べられており、市場でより良い製品を追求するためにさまざまなフィルタリングシステムメーカーを動かしています。さらに、隅々まで細菌、水系粒子、空気中の微粒子を除去する必要性が高まっているため、さまざまな国でさまざまな法律や規制が導入されつつある。例えば、水質浄化法(CWA)と連邦水質汚濁防止法(FWPCA)は、汚染物質と、彼らはこれらの法律に従っていないことによって直面する必要があることを結果を制限するためにガイドラインに従うことを人々やさまざまな産業ができる規制の導入を扱っている市場でのろ過&分離フィルタの需要を煽っている基本的な原動力である。 しかし、交換可能な使い捨てフィルタのようなエアフィルタ媒体は、気流抵抗を提供し、CO2の生成を制御するために、異なるサブシステムを使用して提供する機能性のために、ユーザーのために余分なコストを追加します。また、汚染物質を発生させる石炭発電所の製造を制限し、ろ過プロセスを改善するためにエアフィルター膜を必要とする各国の規制は、ろ過・分離市場の成長を制限しています。逆に、ナノテクノロジーの採用は、水の完全な浄化、より高い効率と省エネの利点を提供するために、システムの多くを利用している産業の増加として増加しています。したがって、ナノテクノロジーは、効率的なシステムの利点を提供するために、ろ過膜として機能するシステムであり、これが採用の拡大につながり、したがって、ろ過および分離市場に有利な機会を提供しています。 世界のろ過・分離市場は、タイプ、エンドユーザー、地域に基づいて区分されます。タイプに基づいて、市場はガスと液体、および空気に分かれています。エンドユーザーに基づいて、市場は産業プロセス、HVAC、ライフサイエンス、上下水道、輸送に分けられます。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州)、アジア太平洋(中国、日本、韓国、インド、その他のアジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)で分析されています。 ろ過・分離市場の主要企業には、Ahlstrom-Munksjö、ALFA LAVAL、Danaher(Pall Corporation)、Donaldson Company, Inc.、Eaton、Freudenberg Filtration Technologies SE & Co.KG、Lydall, Inc.、MANN+HUMMEL、PARKER HANNIFIN CORP、Porvair Plcの6社です。市場の主要企業は、ろ過・分離市場において、より良い製品とサービスを顧客に提供するために、製品の発売、事業拡大、契約、買収を主要な開発戦略として採用しています。 ステークホルダーにとっての主なメリット 本レポートは、2021年から2031年までのろ過・分離市場分析の市場セグメント、現在のトレンド、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、優勢なろ過・分離市場の機会を特定します。 ●市場調査は、主要な推進要因、抑制要因、機会に関連する情報とともに提供されます。 ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益志向のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。 ろ過・分離市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を特定することができます。 各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。 市場プレイヤーのポジショニングにより、ベンチマークを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。 地域別および世界別のろ過・分離市場の動向、キープレイヤー、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析が含まれています。 主な市場セグメント タイプ別 気体・液体 空気 エンドユーザー別 産業プロセス 工業プロセス ● HVAC ライフサイエンス 水と廃水 輸送機器 地域別 北米 米国 カナダ メキシコ 欧州 ドイツ イギリス フランス イタリア その他の地域 アジア・パシフィック 中国 日本 韓国 インド その他のアジア太平洋地域 LAMEA 中南米 中近東 アフリカ 主な市場関係者 Porvair Plc アールストロム-ムンクショー Alfa Laval Danaher(ポール・コーポレーション) Donaldson Company, Inc. イートン・コーポレーション フロイデンベルグ フィルトレーション テクノロジーズ SE & Co.KG Lydall, Inc. ○ MANN+HUMMEL パーカー・ハニフイン社 目次CHAPTER 1:INTRODUCTION1.1.Report description 1.2.Key market segments 1.3.Key benefits to the stakeholders 1.4.Research Methodology 1.4.1.Secondary research 1.4.2.Primary research 1.4.3.Analyst tools and models CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY 2.1.Key findings of the study 2.2.CXO Perspective CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW 3.1.Market definition and scope 3.2.Key findings 3.2.1.Top investment pockets 3.3.Porter’s five forces analysis 3.4.Top player positioning 3.5.Market dynamics 3.5.1.Drivers 3.5.2.Restraints 3.5.3.Opportunities 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market CHAPTER 4: FILTRATION & SEPARATION MARKET, BY TYPE 4.1 Overview 4.1.1 Market size and forecast 4.2 Gas And Liquid 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2 Market size and forecast, by region 4.2.3 Market analysis by country 4.3 Air 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2 Market size and forecast, by region 4.3.3 Market analysis by country CHAPTER 5: FILTRATION & SEPARATION MARKET, BY END-USER 5.1 Overview 5.1.1 Market size and forecast 5.2 Industrial Process 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2 Market size and forecast, by region 5.2.3 Market analysis by country 5.3 HVAC 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2 Market size and forecast, by region 5.3.3 Market analysis by country 5.4 Life Sciences 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2 Market size and forecast, by region 5.4.3 Market analysis by country 5.5 Water And Wastewater 5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.5.2 Market size and forecast, by region 5.5.3 Market analysis by country 5.6 Transportation 5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.6.2 Market size and forecast, by region 5.6.3 Market analysis by country CHAPTER 6: FILTRATION & SEPARATION MARKET, BY REGION 6.1 Overview 6.1.1 Market size and forecast 6.2 North America 6.2.1 Key trends and opportunities 6.2.2 North America Market size and forecast, by Type 6.2.3 North America Market size and forecast, by End-User 6.2.4 North America Market size and forecast, by country 6.2.4.1 U.S. 6.2.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.2.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.2.4.2 Canada 6.2.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.2.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.2.4.3 Mexico 6.2.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.2.4.3.2 Market size and forecast, by End-User 6.3 Europe 6.3.1 Key trends and opportunities 6.3.2 Europe Market size and forecast, by Type 6.3.3 Europe Market size and forecast, by End-User 6.3.4 Europe Market size and forecast, by country 6.3.4.1 Germany 6.3.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.2 U.K. 6.3.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.3 France 6.3.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.3.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.4 Italy 6.3.4.4.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.4.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.5 Rest of Europe 6.3.4.5.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.5.2 Market size and forecast, by End-User 6.4 Asia-Pacific 6.4.1 Key trends and opportunities 6.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type 6.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by End-User 6.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by country 6.4.4.1 China 6.4.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.2 Japan 6.4.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.3 South Korea 6.4.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.3.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.4 India 6.4.4.4.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.4.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.5 Rest of Asia-Pacific 6.4.4.5.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.5.2 Market size and forecast, by End-User 6.5 LAMEA 6.5.1 Key trends and opportunities 6.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type 6.5.3 LAMEA Market size and forecast, by End-User 6.5.4 LAMEA Market size and forecast, by country 6.5.4.1 Latin America 6.5.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.5.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.5.4.2 Middle East 6.5.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.5.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.5.4.3 Africa 6.5.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.5.4.3.2 Market size and forecast, by End-User CHAPTER 7: COMPANY LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product Mapping of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Key developments CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1 Porvair Plc 8.1.1 Company overview 8.1.2 Company snapshot 8.1.3 Operating business segments 8.1.4 Product portfolio 8.1.5 Business performance 8.1.6 Key strategic moves and developments 8.2 Ahlstrom-Munksjö 8.2.1 Company overview 8.2.2 Company snapshot 8.2.3 Operating business segments 8.2.4 Product portfolio 8.2.5 Business performance 8.2.6 Key strategic moves and developments 8.3 Alfa Laval 8.3.1 Company overview 8.3.2 Company snapshot 8.3.3 Operating business segments 8.3.4 Product portfolio 8.3.5 Business performance 8.3.6 Key strategic moves and developments 8.4 Danaher (Pall Corporation) 8.4.1 Company overview 8.4.2 Company snapshot 8.4.3 Operating business segments 8.4.4 Product portfolio 8.4.5 Business performance 8.4.6 Key strategic moves and developments 8.5 Donaldson Company, Inc. 8.5.1 Company overview 8.5.2 Company snapshot 8.5.3 Operating business segments 8.5.4 Product portfolio 8.5.5 Business performance 8.5.6 Key strategic moves and developments 8.6 Eaton Corporation 8.6.1 Company overview 8.6.2 Company snapshot 8.6.3 Operating business segments 8.6.4 Product portfolio 8.6.5 Business performance 8.6.6 Key strategic moves and developments 8.7 Freudenberg Filtration Technologies SE & Co. KG 8.7.1 Company overview 8.7.2 Company snapshot 8.7.3 Operating business segments 8.7.4 Product portfolio 8.7.5 Business performance 8.7.6 Key strategic moves and developments 8.8 Lydall, Inc. 8.8.1 Company overview 8.8.2 Company snapshot 8.8.3 Operating business segments 8.8.4 Product portfolio 8.8.5 Business performance 8.8.6 Key strategic moves and developments 8.9 MANN+HUMMEL 8.9.1 Company overview 8.9.2 Company snapshot 8.9.3 Operating business segments 8.9.4 Product portfolio 8.9.5 Business performance 8.9.6 Key strategic moves and developments 8.10 PARKER HANNIFIN CORP 8.10.1 Company overview 8.10.2 Company snapshot 8.10.3 Operating business segments 8.10.4 Product portfolio 8.10.5 Business performance 8.10.6 Key strategic moves and developments
SummaryThe global filtration and separation market was valued at $98,128.1 million in 2021, and is projected to reach $152,051.8 million by 2031, registering a CAGR of 4.4% from 2022 to 2031. The filtration & separation system refers to the water and air filters used for different end users like water & wastewater and industrial processes. The major advantage that the water and air filtration system provides is elimination of pollutants, particles, controlling water quality and controlling the air quality with the premises for healthy environment. Table of ContentsCHAPTER 1:INTRODUCTION1.1.Report description 1.2.Key market segments 1.3.Key benefits to the stakeholders 1.4.Research Methodology 1.4.1.Secondary research 1.4.2.Primary research 1.4.3.Analyst tools and models CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY 2.1.Key findings of the study 2.2.CXO Perspective CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW 3.1.Market definition and scope 3.2.Key findings 3.2.1.Top investment pockets 3.3.Porter’s five forces analysis 3.4.Top player positioning 3.5.Market dynamics 3.5.1.Drivers 3.5.2.Restraints 3.5.3.Opportunities 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market CHAPTER 4: FILTRATION & SEPARATION MARKET, BY TYPE 4.1 Overview 4.1.1 Market size and forecast 4.2 Gas And Liquid 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2 Market size and forecast, by region 4.2.3 Market analysis by country 4.3 Air 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2 Market size and forecast, by region 4.3.3 Market analysis by country CHAPTER 5: FILTRATION & SEPARATION MARKET, BY END-USER 5.1 Overview 5.1.1 Market size and forecast 5.2 Industrial Process 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2 Market size and forecast, by region 5.2.3 Market analysis by country 5.3 HVAC 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2 Market size and forecast, by region 5.3.3 Market analysis by country 5.4 Life Sciences 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2 Market size and forecast, by region 5.4.3 Market analysis by country 5.5 Water And Wastewater 5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.5.2 Market size and forecast, by region 5.5.3 Market analysis by country 5.6 Transportation 5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.6.2 Market size and forecast, by region 5.6.3 Market analysis by country CHAPTER 6: FILTRATION & SEPARATION MARKET, BY REGION 6.1 Overview 6.1.1 Market size and forecast 6.2 North America 6.2.1 Key trends and opportunities 6.2.2 North America Market size and forecast, by Type 6.2.3 North America Market size and forecast, by End-User 6.2.4 North America Market size and forecast, by country 6.2.4.1 U.S. 6.2.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.2.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.2.4.2 Canada 6.2.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.2.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.2.4.3 Mexico 6.2.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.2.4.3.2 Market size and forecast, by End-User 6.3 Europe 6.3.1 Key trends and opportunities 6.3.2 Europe Market size and forecast, by Type 6.3.3 Europe Market size and forecast, by End-User 6.3.4 Europe Market size and forecast, by country 6.3.4.1 Germany 6.3.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.2 U.K. 6.3.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.3 France 6.3.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.3.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.4 Italy 6.3.4.4.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.4.2 Market size and forecast, by End-User 6.3.4.5 Rest of Europe 6.3.4.5.1 Market size and forecast, by Type 6.3.4.5.2 Market size and forecast, by End-User 6.4 Asia-Pacific 6.4.1 Key trends and opportunities 6.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type 6.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by End-User 6.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by country 6.4.4.1 China 6.4.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.2 Japan 6.4.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.3 South Korea 6.4.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.3.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.4 India 6.4.4.4.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.4.2 Market size and forecast, by End-User 6.4.4.5 Rest of Asia-Pacific 6.4.4.5.1 Market size and forecast, by Type 6.4.4.5.2 Market size and forecast, by End-User 6.5 LAMEA 6.5.1 Key trends and opportunities 6.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type 6.5.3 LAMEA Market size and forecast, by End-User 6.5.4 LAMEA Market size and forecast, by country 6.5.4.1 Latin America 6.5.4.1.1 Market size and forecast, by Type 6.5.4.1.2 Market size and forecast, by End-User 6.5.4.2 Middle East 6.5.4.2.1 Market size and forecast, by Type 6.5.4.2.2 Market size and forecast, by End-User 6.5.4.3 Africa 6.5.4.3.1 Market size and forecast, by Type 6.5.4.3.2 Market size and forecast, by End-User CHAPTER 7: COMPANY LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product Mapping of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Key developments CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1 Porvair Plc 8.1.1 Company overview 8.1.2 Company snapshot 8.1.3 Operating business segments 8.1.4 Product portfolio 8.1.5 Business performance 8.1.6 Key strategic moves and developments 8.2 Ahlstrom-Munksjö 8.2.1 Company overview 8.2.2 Company snapshot 8.2.3 Operating business segments 8.2.4 Product portfolio 8.2.5 Business performance 8.2.6 Key strategic moves and developments 8.3 Alfa Laval 8.3.1 Company overview 8.3.2 Company snapshot 8.3.3 Operating business segments 8.3.4 Product portfolio 8.3.5 Business performance 8.3.6 Key strategic moves and developments 8.4 Danaher (Pall Corporation) 8.4.1 Company overview 8.4.2 Company snapshot 8.4.3 Operating business segments 8.4.4 Product portfolio 8.4.5 Business performance 8.4.6 Key strategic moves and developments 8.5 Donaldson Company, Inc. 8.5.1 Company overview 8.5.2 Company snapshot 8.5.3 Operating business segments 8.5.4 Product portfolio 8.5.5 Business performance 8.5.6 Key strategic moves and developments 8.6 Eaton Corporation 8.6.1 Company overview 8.6.2 Company snapshot 8.6.3 Operating business segments 8.6.4 Product portfolio 8.6.5 Business performance 8.6.6 Key strategic moves and developments 8.7 Freudenberg Filtration Technologies SE & Co. KG 8.7.1 Company overview 8.7.2 Company snapshot 8.7.3 Operating business segments 8.7.4 Product portfolio 8.7.5 Business performance 8.7.6 Key strategic moves and developments 8.8 Lydall, Inc. 8.8.1 Company overview 8.8.2 Company snapshot 8.8.3 Operating business segments 8.8.4 Product portfolio 8.8.5 Business performance 8.8.6 Key strategic moves and developments 8.9 MANN+HUMMEL 8.9.1 Company overview 8.9.2 Company snapshot 8.9.3 Operating business segments 8.9.4 Product portfolio 8.9.5 Business performance 8.9.6 Key strategic moves and developments 8.10 PARKER HANNIFIN CORP 8.10.1 Company overview 8.10.2 Company snapshot 8.10.3 Operating business segments 8.10.4 Product portfolio 8.10.5 Business performance 8.10.6 Key strategic moves and developments
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Allied Market Research社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(filtration)の最新刊レポートよくあるご質問Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|