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自動車ガス市場:タイプ別(圧縮天然ガス、液化石油ガス、液化天然ガス、その他) , 用途別(乗用車、商用車、二輪車、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

自動車ガス市場:タイプ別(圧縮天然ガス、液化石油ガス、液化天然ガス、その他) , 用途別(乗用車、商用車、二輪車、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Auto Gas Market By Type (Compressed Natural Gas, Liquefied Petroleum Gas, Liquefied Natural Gas, Others) , By Application (Passenger Vehicles, Commercial Vehicles, Two-Wheelers, Others) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

自動車ガス市場 自動車ガス市場は2023年に519億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は4.2%で、2033年には783億ドルに達すると予測されている。 自動車ガスは、内燃エンジン(ICE)車においてデ... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2024年10月30日 US$4,425
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サマリー

自動車ガス市場
自動車ガス市場は2023年に519億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は4.2%で、2033年には783億ドルに達すると予測されている。
自動車ガスは、内燃エンジン(ICE)車においてディーゼルやガソリンの代替として使用されるクリーンな燃焼燃料である。原油から蒸留や接触分解などの精製工程を経て得られる揮発性・可燃性の液体である。自動車ガスの組成は、アルカン、シクロアルカン、芳香族化合物などの炭化水素からなる。自動車ガス使用の主な利点は、コスト効率、環境への影響の低さ、エネルギー源の多様化などである。

ディーゼルやガソリンを燃料とするICE車による公害急増に対する懸念の高まりが、自動車ガス需要を煽り、市場の成長を促進している。加えて、他の燃料に比べてガスのコストが低いことも市場の重要な促進要因となっている。さらに、自動車ガスの採用を促進するためのインセンティブや減税という形での政府支援の増加が、市場の発展を後押ししている。市場の牽引役となっている注目すべき傾向は、自動車ガスと水素のような他のクリーン燃料との組み合わせである。水素と自動車ガスの混合は、よりクリーンな燃焼燃料を生み出し、排出ガスをさらに削減し、自動車の環境への影響を最小限に抑える。

しかし、複数の場所に給油ステーションがないなど、自動車ガスのインフラが限られていることが、自動車所有者のクリーン燃料への切り替えを躊躇させ、市場の成長を妨げている。さらに、電気自動車(EV)のような代替グリーン技術の出現は、自動車ガスに厳しい競争をもたらし、市場発展を抑制している。例えば、国際エネルギー機関によると、2023年のEV販売台数は2022年から350万台増加し、前年比35%増となった。これとは対照的に、自動車ガスで作動する革新的なエンジンの開発は、自動車産業における燃料の浸透を強化することで、市場に新たな道を開く用意がある。

セグメント・レビュー
自動車ガス市場は、タイプ、用途、地域に区分される。タイプ別では、圧縮天然ガス、液化石油ガス、液化天然ガス、その他に分けられる。用途別では、乗用車、商用車、二輪車、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
主な調査結果
タイプ別では、液化石油ガスセグメントが2023年の市場で注目すべきシェアを占めている。
用途別では、乗用車セグメントが2023年の市場を支配した。
地域別では、アジア太平洋地域が2023年に最も高い収益を上げた。
競争分析
世界の自動車ガス市場で事業を展開している大手企業には、BP p.l.c.、China Petroleum & Chemical Corporation、Flogas Britain Limited、Aygaz A.S.、Lange & Co GmbH、Total Energies SE、Westfalen GmbH、Shell plc、SHV Energy N.V.、Likitgaz Distribution and Industry Inc.などがある。これらの大手企業は、事業拡大、新製品投入、提携など様々な主要開発戦略を採用し、競争市場での足場を固めている。

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製品ベンチマーク / 製品仕様と用途
サプライチェーン分析とベンダーのマージン
地域別の新規参入企業
技術動向分析
平均消費支出
新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
規制ガイドライン
手術手技データ-特定または複数の手術タイプ
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
製品消費分析
主要市場セグメント
タイプ別
圧縮天然ガス
液化石油ガス
液化天然ガス
その他
用途別
乗用車
商用車
二輪車
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主要市場プレイヤー
BP plc
中国石油化工集団
フロガス・ブリテン・リミテッド
Aygaz A.S.
ランゲ・アンド・カンパニー
Total Energies SE
Westfalen GmbH
シェル plc
SHV Energy N.V.
リキテガス流通株式会社

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章:自動車ガス市場、タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 タイプ別市場規模と予測
4.2.圧縮天然ガス
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.液化石油ガス
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
4.4.液化天然ガス
4.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.市場シェア分析、国別
4.5.その他
4.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.市場シェア分析、国別
第5章 自動車ガス市場:用途別
5.1.市場概要
5.1.1 用途別市場規模と予測
5.2.乗用車
5.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.商用車
5.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.二輪車
5.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
5.5.その他
5.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.5.2.市場規模および予測、地域別
5.5.3.市場シェア分析、国別
第6章 自動車ガス市場:地域別
6.1.市場概要
6.1.1 地域別市場規模および予測
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向と機会
6.2.2.市場規模および予測、タイプ別
6.2.3.市場規模・予測:用途別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.5.米国の自動車ガス市場
6.2.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.5.2.市場規模・予測:用途別
6.2.6.カナダの自動車ガス市場
6.2.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.6.2.市場規模・予測:用途別
6.2.7.メキシコ自動車ガス市場
6.2.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.7.2.市場規模・予測:用途別
6.3.欧州
6.3.1.主な市場動向と機会
6.3.2.市場規模および予測、タイプ別
6.3.3.市場規模および予測:用途別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.5.フランスの自動車ガス市場
6.3.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.5.2.市場規模・予測:用途別
6.3.6.ドイツの自動車ガス市場
6.3.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.6.2.市場規模・予測:用途別
6.3.7.イタリアの自動車ガス市場
6.3.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.7.2.市場規模・予測:用途別
6.3.8.スペインの自動車ガス市場
6.3.8.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.8.2.市場規模・予測:用途別
6.3.9.イギリスの自動車ガス市場
6.3.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.9.2.市場規模・予測:用途別
6.3.10.その他の欧州自動車ガス市場
6.3.10.1.市場規模および予測、タイプ別
6.3.10.2.市場規模および予測:用途別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主な市場動向と機会
6.4.2.市場規模および予測、タイプ別
6.4.3.市場規模および予測:用途別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.5.中国の自動車ガス市場
6.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.5.2.市場規模・予測:用途別
6.4.6.日本の自動車ガス市場
6.4.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.6.2.市場規模・予測:用途別
6.4.7.インドの自動車ガス市場
6.4.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.7.2.市場規模・予測:用途別
6.4.8.韓国の自動車ガス市場
6.4.8.1.市場規模および予測:タイプ別
6.4.8.2.市場規模および予測:用途別
6.4.9.オーストラリアの自動車ガス市場
6.4.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.9.2.市場規模・予測:用途別
6.4.10.その他のアジア太平洋地域の自動車ガス市場
6.4.10.1.市場規模および予測、タイプ別
6.4.10.2.市場規模および予測:用途別
6.5.ラメア
6.5.1.主な市場動向と機会
6.5.2.市場規模および予測, タイプ別
6.5.3.市場規模および予測:用途別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.5.ブラジルの自動車ガス市場
6.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.5.2.市場規模・予測:用途別
6.5.6.南アフリカの自動車ガス市場
6.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.6.2.市場規模・予測:用途別
6.5.7.サウジアラビアの自動車ガス市場
6.5.7.1.市場規模・予測、タイプ別
6.5.7.2.市場規模・予測:用途別
6.5.8.その他のLAMEAの自動車ガス市場
6.5.8.1.市場規模および予測、タイプ別
6.5.8.2.市場規模および予測:用途別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.BP Plc
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.中国石油化工集団
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.フロガス・ブリテン・リミテッド
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.Aygaz A.S.
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.ランゲ・アンド・カンパニー
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.トータル・エナジーSE
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.ヴェストファーレンGmbH
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.シェル
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.SHVエナジーN.V.
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.リキテガス流通株式会社
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Auto Gas Market
The auto gas market was valued at $51.9 billion in 2023 and is projected to reach $78.3 billion by 2033, growing at a CAGR of 4.2% from 2024 to 2033.
Auto gas is a clean burning fuel used as an alternative to diesel and petrol in internal combustion engine (ICE) vehicles. It is a volatile & flammable liquid derived from crude oil through refining processes such as distillation and catalytic cracking. The composition of auto gas comprises hydrocarbons such as alkanes, cycloalkanes, and aromatic compounds. The major benefits of using auto gas include its cost efficiency, low environmental impact, and diversification of energy sources.

Increase in concerns pertaining to surge in pollution from ICE vehicles operating on diesel and petrol has fueled the demand for auto gas, which propels the growth of the market. In addition, the low cost of the gas as compared to other fuels acts as a significant driver of the market. Moreover, rise in government support in the form of incentives and tax reductions to promote the adoption of auto gas augments the development of the market. A notable trend acquiring traction in the market is the combination of auto gas with other clean fuels such as hydrogen. The blend of hydrogen and auto gas produces a cleaner burning fuel that further reduces emissions and minimizes the environmental impact of vehicles.

However, the limited infrastructure of auto gas such as the non-availability of refueling stations at several locations deters vehicle owners from switching to clean fuels, which hinders the growth of the market. Furthermore, the emergence of alternative green technologies such as electric vehicles (EVs) presents stringent competition to auto gas and restrains the market development. For instance, according to the International Energy Agency, EV sales in 2023 were higher by 3.5 million from 2022, which was a 35% year-on-year increase. Contrarily, the development of innovative engines that specifically operate on auto gas is poised to open new avenues for the market by enhancing the penetration of the fuel in the automotive industry.

Segment Review
The auto gas market is segmented into type, application, and region. On the basis of type, the market is divided into compressed natural gas, liquefied petroleum gas, liquefied natural gas, and others. Depending on application, it is classified into passenger vehicles, commercial vehicles, two-wheelers, and others. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings
On the basis of type, the liquefied petroleum gas segment held a notable share of the market in 2023.
Depending on application, the passenger vehicles segment dominated the market in 2023.
Region wise, Asia-Pacific was the highest revenue generator in 2023.
Competition Analysis
The leading players operating in the global auto gas market include BP p.l.c., China Petroleum & Chemical Corporation, Flogas Britain Limited, Aygaz A.S., Lange & Co GmbH, Total Energies SE, Westfalen GmbH, Shell plc, SHV Energy N.V., and Likitgaz Distribution and Industry Inc. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Upcoming/New Entrant by Regions
● Technology Trend Analysis
● Average Consumer Expenditure
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Surgical procedures data- specific or multiple surgery types
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● Product Consumption Analysis
Key Market Segments
By Type
● Compressed Natural Gas
● Liquefied Petroleum Gas
● Liquefied Natural Gas
● Others
By Application
● Passenger Vehicles
● Commercial Vehicles
● Two-Wheelers
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ BP plc
○ China Petroleum & Chemical Corporation
○ Flogas Britain Limited
○ Aygaz A.S.
○ Lange & Co GmbH
○ Total Energies SE
○ Westfalen GmbH
○ Shell plc
○ SHV Energy N.V.
○ Likitgaz Distribution and Industry Inc.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: AUTO GAS MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Compressed Natural Gas
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Liquefied Petroleum Gas
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
4.4. Liquefied Natural Gas
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4.2. Market Size and Forecast, By Region
4.4.3. Market Share Analysis, By Country
4.5. Others
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5.2. Market Size and Forecast, By Region
4.5.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: AUTO GAS MARKET, BY APPLICATION
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Application
5.2. Passenger Vehicles
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Commercial Vehicles
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Two-Wheelers
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
5.5. Others
5.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.5.2. Market Size and Forecast, By Region
5.5.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: AUTO GAS MARKET, BY REGION
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Region
6.2. North America
6.2.1. Key Market Trends and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Type
6.2.3. Market Size and Forecast, By Application
6.2.4. Market Size and Forecast, By Country
6.2.5. U.S. Auto Gas Market
6.2.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.2.6. Canada Auto Gas Market
6.2.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.2.7. Mexico Auto Gas Market
6.2.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3. Europe
6.3.1. Key Market Trends and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Type
6.3.3. Market Size and Forecast, By Application
6.3.4. Market Size and Forecast, By Country
6.3.5. France Auto Gas Market
6.3.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.6. Germany Auto Gas Market
6.3.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.7. Italy Auto Gas Market
6.3.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.8. Spain Auto Gas Market
6.3.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.8.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.9. UK Auto Gas Market
6.3.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.9.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.10. Rest Of Europe Auto Gas Market
6.3.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.10.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key Market Trends and Opportunities
6.4.2. Market Size and Forecast, By Type
6.4.3. Market Size and Forecast, By Application
6.4.4. Market Size and Forecast, By Country
6.4.5. China Auto Gas Market
6.4.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.6. Japan Auto Gas Market
6.4.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.7. India Auto Gas Market
6.4.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.8. South Korea Auto Gas Market
6.4.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.8.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.9. Australia Auto Gas Market
6.4.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.9.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.10. Rest of Asia-Pacific Auto Gas Market
6.4.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.10.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5. LAMEA
6.5.1. Key Market Trends and Opportunities
6.5.2. Market Size and Forecast, By Type
6.5.3. Market Size and Forecast, By Application
6.5.4. Market Size and Forecast, By Country
6.5.5. Brazil Auto Gas Market
6.5.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.6. South Africa Auto Gas Market
6.5.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.7. Saudi Arabia Auto Gas Market
6.5.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.8. Rest of LAMEA Auto Gas Market
6.5.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.8.2. Market Size and Forecast, By Application
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. BP Plc
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. China Petroleum And Chemical Corporation
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. Flogas Britain Limited
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. Aygaz A.S.
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. Lange And Co GmbH
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. Total Energies SE
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. Westfalen GmbH
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. Shell Plc
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. SHV Energy N.V.
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. Likitgaz Distribution And Industry Inc.
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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