世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ネブライザー市場:タイプ別(ジェットネブライザー、超音波ネブライザー、メッシュネブライザー)、製品別(機器、アクセサリー)、用途別(COPD、喘息、その他)、携帯性別(卓上型、携帯型)、エンドユーザー別(病院、診療所、在宅医療):2023-2032年の世界機会分析と産業予測


Nebulizer Market By Type (Jet nebulizer, Ultrasonic nebulizer, Mesh nebulizer), By Product (Equipment, Accessories), By Application (COPD, Asthma, Others), By Portability (Tabletop, Portable), By End User (Hospital, Clinics, Homecare setting): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

ネブライザーは、薬を肺に噴霧する薬物送達ツールである。マウスピースやマスクを通して、加圧された空気を強制的に液体に通すことで、細かい霧を発生させる。これらの機器は、慢性閉塞性肺疾患(COPD)、喘息、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$6,090
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
506 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ネブライザーは、薬を肺に噴霧する薬物送達ツールである。マウスピースやマスクを通して、加圧された空気を強制的に液体に通すことで、細かい霧を発生させる。これらの機器は、慢性閉塞性肺疾患(COPD)、喘息、嚢胞性線維症などの呼吸器疾患の治療を目的としている。
ネブライザー市場の成長は、喘息、慢性閉塞性肺疾患(COPD)、嚢胞性線維症などの呼吸器疾患の有病率の増加が原動力となっている。ネブライザーは、一般的に薬剤の投与やこれらの症状の管理に使用される。例えば、2022年にNational Library of Medicineによると、COPDは世界の成人人口の10人に1人が罹患し、世界で最も一般的な3つの死因の1つであると報告されている。COPDはまた、世界的な健康格差の主な原因であり、そのような格差がより極端な地域でより多く見られる。

さらに、世界人口の高齢化が進むにつれ、高齢者は呼吸器疾患にかかりやすくなるため、ネブライザーを含む呼吸ケア機器に対する需要が高まっている。さらに、多くの都市部における大気汚染レベルの増加は、呼吸器疾患の発生率の上昇につながっており、ネブライザー技術の進歩は、その効率、使いやすさ、携帯性を向上させ、患者と医療従事者の双方にとってより魅力的なものとなっている。

さらに、在宅医療や慢性疾患の自己管理に対する傾向の高まりが、頻繁な通院の必要なく自宅で使用できるネブライザーの使用を増加させている。それとともに、ネブライザーは呼吸器系の問題を抱える小児に一般的に使用されている。小児用ネブライザー市場は、全体的な成長に大きく寄与している。
その一方で、ネブライザー装置、特に新型でより高度なモデルは高価な場合がある。このコストは、特に医療資源が限られている地域や経済的制約のある個人にとって、一部の患者がアクセスする際の障壁となる可能性がある。したがって、この要因が市場の成長を抑制すると予想される。

ネブライザー市場は、タイプ、製品、用途、携帯性、エンドユーザー、地域に区分される。タイプ別では、ジェットネブライザー、超音波ネブライザー、メッシュネブライザーに分類される。製品に基づくと、市場は装置と付属品に区分される。用途別では、市場はCOPD、喘息、その他に区分される。可搬性に基づき、市場は卓上型と携帯型に二分される。エンドユーザーに基づき、市場は病院、診療所、在宅介護環境に分けられる。

地域別では、市場は北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、サウジアラビア、南アフリカ、その他LAMEA)で分析される。
世界のネブライザー市場で事業を展開する主な主要企業は、OMRON Healthcare, Inc.、Koninklijke Philips N.V.、DeVilbiss Healthcare LLC.、GF Health Products, Inc.、Trudell Medical International Inc.、Allied Healthcare Products, Inc.、Teleflex Incorporated、Vyaire Medical, Inc.、PARI Respiratory Equipment Inc.、Rossmax International Ltd.などである。同市場で事業を展開する主要企業は、ネブライザー市場シェアを拡大するための主要戦略として、製品承認、製品発売、買収、契約を採用している。

ステークホルダーにとっての主な利点
当レポートでは、2022年から2032年までのネブライザー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ネブライザー市場の有力な機会を特定します。
市場調査は主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ネブライザー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域および世界のネブライザー市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(法人向けライセンスでのみご利用いただけます。)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートで可能なカスタマイズ(別途費用とスケジュールが必要です。)
製品ベンチマーク/製品仕様と用途
地域別の新規参入企業
新製品開発/主要プレイヤーの製品マトリックス
国、地域、グローバルレベルでの患者/疫学データ
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模および予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
ジェットネブライザー
超音波ネブライザー
メッシュネブライザー
製品別
機器
アクセサリー
用途別
COPD
喘息
その他
携帯性別
卓上型
携帯型
エンドユーザー別
病院
クリニック
在宅医療
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域
主な市場プレイヤー
デビルビス・ヘルスケア・エルエルシー
Trudell Medical International Inc.
アライド・ヘルスケア・プロダクツ
Vyaire Medical, Inc.
PARI Respiratory Equipment Inc.
ロスマックス・インターナショナル社
オムロンヘルスケア
GFヘルスプロダクツ
テレフレックス・インコーポレーテッド
フィリップスN.V.

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.呼吸器疾患の有病率の上昇。
3.4.1.2.老人人口の増加。
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.在宅医療現場でのネブライザー使用に関する認識不足
3.4.3.機会
3.4.3.1.市場プレーヤーによる主要戦略の採用の増加
第4章:ネブライザー市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ジェット噴霧器
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.超音波ネブライザー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.メッシュネブライザー
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.国別の市場シェア分析
第5章 ネブライザー市場:製品別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.設備
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.アクセサリー
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別の市場シェア分析
第6章 ネブライザー市場:用途別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.COPD
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.喘息
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測、地域別
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.その他
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別の市場シェア分析
第7章:ネブライザー市場、携帯性別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.卓上
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.ポータブル
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別の市場シェア分析
第8章 ネブライザー市場:エンドユーザー別
8.1.概要
8.1.1.市場規模と予測
8.2.病院
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.地域別の市場規模と予測
8.2.3.国別市場シェア分析
8.3.クリニック
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.地域別の市場規模と予測
8.3.3.国別市場シェア分析
8.4.在宅ケアの設定
8.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.4.2.地域別の市場規模と予測
8.4.3.国別の市場シェア分析
第9章:ネブライザー市場、地域別
9.1.概要
9.1.1.市場規模および予測 地域別
9.2.北米
9.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
9.2.2.市場規模および予測(タイプ別
9.2.3.市場規模・予測:製品別
9.2.4.市場規模・予測:用途別
9.2.5.市場規模・予測:携帯性別
9.2.6.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.2.7.市場規模・予測:国別
9.2.7.1.米国
9.2.7.1.1.市場規模・予測:タイプ別
9.2.7.1.2.市場規模・予測:製品別
9.2.7.1.3.市場規模・予測:用途別
9.2.7.1.4.市場規模・予測:携帯性別
9.2.7.1.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.2.7.2.カナダ
9.2.7.2.1.市場規模・予測:タイプ別
9.2.7.2.2.市場規模・予測:製品別
9.2.7.2.3.市場規模・予測:用途別
9.2.7.2.4.市場規模・予測:携帯性別
9.2.7.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.2.7.3.メキシコ
9.2.7.3.1.市場規模・予測:タイプ別
9.2.7.3.2.市場規模・予測:製品別
9.2.7.3.3.市場規模・予測:用途別
9.2.7.3.4.市場規模・予測:携帯性別
9.2.7.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.欧州
9.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
9.3.2.市場規模および予測(タイプ別
9.3.3.市場規模・予測:製品別
9.3.4.市場規模・予測:用途別
9.3.5.市場規模・予測:携帯性別
9.3.6.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.市場規模・予測:国別
9.3.7.1.ドイツ
9.3.7.1.1.市場規模・予測、タイプ別
9.3.7.1.2.市場規模・予測:製品別
9.3.7.1.3.市場規模・予測:用途別
9.3.7.1.4.市場規模・予測:携帯性別
9.3.7.1.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.2.フランス
9.3.7.2.1.市場規模・予測:タイプ別
9.3.7.2.2.市場規模・予測:製品別
9.3.7.2.3.市場規模・予測:用途別
9.3.7.2.4.市場規模・予測:携帯性別
9.3.7.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.3.イギリス
9.3.7.3.1.市場規模・予測:タイプ別
9.3.7.3.2.市場規模・予測:製品別
9.3.7.3.3.市場規模・予測:用途別
9.3.7.3.4.市場規模・予測:携帯性別
9.3.7.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.4.イタリア
9.3.7.4.1.市場規模・予測:タイプ別
9.3.7.4.2.市場規模・予測:製品別
9.3.7.4.3.市場規模・予測:用途別
9.3.7.4.4.市場規模・予測:携帯性別
9.3.7.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.5.スペイン
9.3.7.5.1.市場規模・予測:タイプ別
9.3.7.5.2.市場規模・予測:製品別
9.3.7.5.3.市場規模・予測:用途別
9.3.7.5.4.市場規模・予測:携帯性別
9.3.7.5.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.6.その他のヨーロッパ
9.3.7.6.1.市場規模・予測:タイプ別
9.3.7.6.2.市場規模・予測:製品別
9.3.7.6.3.市場規模・予測:用途別
9.3.7.6.4.市場規模・予測:携帯性別
9.3.7.6.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.アジア太平洋地域
9.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
9.4.2.市場規模および予測、タイプ別
9.4.3.市場規模・予測:製品別
9.4.4.市場規模・予測:用途別
9.4.5.市場規模・予測:携帯性別
9.4.6.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.市場規模・予測:国別
9.4.7.1.日本
9.4.7.1.1.市場規模・予測、タイプ別
9.4.7.1.2.市場規模・予測:製品別
9.4.7.1.3.市場規模・予測:用途別
9.4.7.1.4.市場規模・予測:携帯性別
9.4.7.1.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.2.中国
9.4.7.2.1.市場規模・予測:タイプ別
9.4.7.2.2.市場規模・予測:製品別
9.4.7.2.3.市場規模・予測:用途別
9.4.7.2.4.市場規模・予測:携帯性別
9.4.7.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.3.インド
9.4.7.3.1.市場規模・予測:タイプ別
9.4.7.3.2.市場規模・予測:製品別
9.4.7.3.3.市場規模・予測:用途別
9.4.7.3.4.市場規模・予測:携帯性別
9.4.7.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.4.オーストラリア
9.4.7.4.1.市場規模・予測:タイプ別
9.4.7.4.2.市場規模・予測:製品別
9.4.7.4.3.市場規模・予測:用途別
9.4.7.4.4.市場規模・予測:携帯性別
9.4.7.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.5.韓国
9.4.7.5.1.市場規模・予測:タイプ別
9.4.7.5.2.市場規模・予測:製品別
9.4.7.5.3.市場規模・予測:用途別
9.4.7.5.4.市場規模・予測:携帯性別
9.4.7.5.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.6.その他のアジア太平洋地域
9.4.7.6.1.市場規模・予測、タイプ別
9.4.7.6.2.市場規模および予測:製品別
9.4.7.6.3.市場規模・予測:用途別
9.4.7.6.4.市場規模・予測:携帯性別
9.4.7.6.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.ラメア
9.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
9.5.2.市場規模および予測(タイプ別
9.5.3.市場規模・予測:製品別
9.5.4.市場規模・予測:用途別
9.5.5.市場規模・予測:携帯性別
9.5.6.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.市場規模・予測:国別
9.5.7.1.ブラジル
9.5.7.1.1.市場規模・予測:タイプ別
9.5.7.1.2.市場規模・予測:製品別
9.5.7.1.3.市場規模・予測:用途別
9.5.7.1.4.市場規模・予測:携帯性別
9.5.7.1.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.2.サウジアラビア
9.5.7.2.1.市場規模・予測、タイプ別
9.5.7.2.2.市場規模・予測:製品別
9.5.7.2.3.市場規模・予測:用途別
9.5.7.2.4.市場規模・予測:携帯性別
9.5.7.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.3.南アフリカ
9.5.7.3.1.市場規模・予測:タイプ別
9.5.7.3.2.市場規模・予測:製品別
9.5.7.3.3.市場規模・予測:用途別
9.5.7.3.4.市場規模・予測:携帯性別
9.5.7.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.4.その他の地域
9.5.7.4.1.市場規模および予測、タイプ別
9.5.7.4.2.市場規模および予測:製品別
9.5.7.4.3.市場規模・予測:用途別
9.5.7.4.4.市場規模・予測:携帯性別
9.5.7.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
第10章 競争環境
10.1.はじめに
10.2.上位の勝利戦略
10.3.トップ10選手の製品マッピング
10.4.競合ダッシュボード
10.5.競合ヒートマップ
10.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第11章 企業プロフィール
11.1.オムロンヘルスケア
11.1.1.会社概要
11.1.2.主要役員
11.1.3.スナップショット
11.1.4.事業セグメント
11.1.5.製品ポートフォリオ
11.1.6.業績
11.2.フィリップスN.V.
11.2.1.会社概要
11.2.2.主要役員
11.2.3.スナップショット
11.2.4.事業セグメント
11.2.5.製品ポートフォリオ
11.2.6.業績
11.3.PARI Respiratory Equipment Inc.
11.3.1.会社概要
11.3.2.主要役員
11.3.3.スナップショット
11.3.4.事業セグメント
11.3.5.製品ポートフォリオ
11.3.6.主な戦略的動きと展開
11.4.デビルビス・ヘルスケア・エルエルシー
11.4.1.会社概要
11.4.2.主要役員
11.4.3.スナップショット
11.4.4.事業セグメント
11.4.5.製品ポートフォリオ
11.5.GFヘルスプロダクツ社
11.5.1.会社概要
11.5.2.主要役員
11.5.3.スナップショット
11.5.4.事業セグメント
11.5.5.製品ポートフォリオ
11.6.トゥルーデル・メディカル・インターナショナル
11.6.1.会社概要
11.6.2.主要役員
11.6.3.スナップショット
11.6.4.事業セグメント
11.6.5.製品ポートフォリオ
11.7.アライドヘルスケアプロダクツ
11.7.1.会社概要
11.7.2.主要役員
11.7.3.スナップショット
11.7.4.事業セグメント
11.7.5.製品ポートフォリオ
11.7.6.業績
11.8.テレフレックス・インコーポレイテッド
11.8.1.会社概要
11.8.2.主要役員
11.8.3.スナップショット
11.8.4.事業セグメント
11.8.5.製品ポートフォリオ
11.8.6.業績
11.9.ロスマックス・インターナショナル
11.9.1.会社概要
11.9.2.主要役員
11.9.3.スナップショット
11.9.4.事業セグメント
11.9.5.製品ポートフォリオ
11.9.6.主な戦略的動きと展開
11.10.Vyaire Medical, Inc.
11.10.1.会社概要
11.10.2.主要役員
11.10.3.スナップショット
11.10.4.事業セグメント
11.10.5.製品ポートフォリオ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

A nebulizer is a medication delivery tool that allows medicine to be sprayed into the lungs. These devices create a fine mist by forcing pressurized air through the liquid through a mouthpiece or mask. These devices are intended to treat respiratory conditions such as chronic obstructive pulmonary disease (COPD), asthma, and cystic fibrosis.
The nebulizer market growth is driven by increase in prevalence of respiratory diseases such as asthma, chronic obstructive pulmonary disease (COPD), and cystic fibrosis. Nebulizers are commonly used to administer medication and manage these conditions. For instance, in 2022, according to National Library of Medicine, it was reported that, COPD affects 1 in 10 of the adult global population and is one of the three commonest causes of death worldwide. It is also a major cause of global inequalities in health and is more prevalent where such inequalities are more extreme.

Moreover, as the global population continues to age, there is a growing demand for respiratory care devices, including nebulizers, since older individuals are more susceptible to respiratory conditions. In addition, increase in levels of air pollution in many urban areas have led to a higher incidence of respiratory disorders and advances in nebulizer technology have improved their efficiency, ease of use, and portability, making them more appealing to both patients and healthcare providers.

In addition, a growing trend towards home healthcare and self-management of chronic illnesses has increased the use of nebulizers, as they can be used at home without the need for frequent hospital visits. Along with that Nebulizers are commonly used for children with respiratory issues, as they are effective and less intimidating than other delivery methods. The pediatric nebulizer market is a significant contributor to overall growth.
On the other hand, nebulizer devices, especially newer and more advanced models, can be expensive. This cost can be a barrier to access for some patients, particularly in regions with limited healthcare resources or for individuals with financial constraints. Thus, this factor is anticipated to restrain the growth of the market.

The nebulizer market is segmented into type, product, application, portability, end user, and region. Based on type the market is classified into jet nebulizer, ultrasonic nebulizer, and mesh nebulizer. Based on product, the market is segmented into equipment and accessories. Based on application the market is segmented into COPD, asthma and others. Based on potability, the market is bifurcated into tabletop and portable. Based on end user the market is divided into hospitals, clinics and homecare setting.

Region-wise, the market is analyzed across North America (U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, France, UK, Italy, Spain, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Australia, South Korea, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Saudi Arabia, South Africa, and rest of LAMEA).
Major key players that operate in the global nebulizer market are OMRON Healthcare, Inc, Koninklijke Philips N.V., DeVilbiss Healthcare LLC., GF Health Products, Inc., Trudell Medical International Inc., Allied Healthcare Products, Inc., Teleflex Incorporated, Vyaire Medical, Inc., PARI Respiratory Equipment Inc., and Rossmax International Ltd. Key players operating in the market have adopted product approval, product launch, acquisition, and agreement as their key strategies to expand their nebulizer market share.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the nebulizer market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing nebulizer market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the nebulizer market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global nebulizer market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Upcoming/New Entrant by Regions
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Patient/epidemiology data at country, region, global level
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Jet nebulizer
● Ultrasonic nebulizer
● Mesh nebulizer
By Product
● Equipment
● Accessories
By Application
● COPD
● Asthma
● Others
By Portability
● Tabletop
● Portable
By End User
● Hospital
● Clinics
● Homecare setting
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ Japan
○ China
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ DeVilbiss Healthcare LLC.
○ Trudell Medical International Inc.
○ Allied Healthcare Products, Inc.
○ Vyaire Medical, Inc.
○ PARI Respiratory Equipment Inc.
○ Rossmax International Ltd
○ OMRON Healthcare, Inc
○ GF Health Products, Inc.
○ Teleflex Incorporated
○ Koninklijke Philips N.V.



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in prevalence of respiratory diseases.
3.4.1.2. Increase in number of geriatric population.
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Lack of awareness regarding use of nebulizer at homecare setting
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in adoption of key strategies by market players
CHAPTER 4: NEBULIZER MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Jet nebulizer
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Ultrasonic nebulizer
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Mesh nebulizer
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: NEBULIZER MARKET, BY PRODUCT
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Equipment
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Accessories
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: NEBULIZER MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. COPD
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Asthma
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Others
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: NEBULIZER MARKET, BY PORTABILITY
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Tabletop
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Portable
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: NEBULIZER MARKET, BY END USER
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast
8.2. Hospital
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by region
8.2.3. Market share analysis by country
8.3. Clinics
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by region
8.3.3. Market share analysis by country
8.4. Homecare setting
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by region
8.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 9: NEBULIZER MARKET, BY REGION
9.1. Overview
9.1.1. Market size and forecast By Region
9.2. North America
9.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.2.2. Market size and forecast, by Type
9.2.3. Market size and forecast, by Product
9.2.4. Market size and forecast, by Application
9.2.5. Market size and forecast, by Portability
9.2.6. Market size and forecast, by End User
9.2.7. Market size and forecast, by country
9.2.7.1. U.S.
9.2.7.1.1. Market size and forecast, by Type
9.2.7.1.2. Market size and forecast, by Product
9.2.7.1.3. Market size and forecast, by Application
9.2.7.1.4. Market size and forecast, by Portability
9.2.7.1.5. Market size and forecast, by End User
9.2.7.2. Canada
9.2.7.2.1. Market size and forecast, by Type
9.2.7.2.2. Market size and forecast, by Product
9.2.7.2.3. Market size and forecast, by Application
9.2.7.2.4. Market size and forecast, by Portability
9.2.7.2.5. Market size and forecast, by End User
9.2.7.3. Mexico
9.2.7.3.1. Market size and forecast, by Type
9.2.7.3.2. Market size and forecast, by Product
9.2.7.3.3. Market size and forecast, by Application
9.2.7.3.4. Market size and forecast, by Portability
9.2.7.3.5. Market size and forecast, by End User
9.3. Europe
9.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.3.2. Market size and forecast, by Type
9.3.3. Market size and forecast, by Product
9.3.4. Market size and forecast, by Application
9.3.5. Market size and forecast, by Portability
9.3.6. Market size and forecast, by End User
9.3.7. Market size and forecast, by country
9.3.7.1. Germany
9.3.7.1.1. Market size and forecast, by Type
9.3.7.1.2. Market size and forecast, by Product
9.3.7.1.3. Market size and forecast, by Application
9.3.7.1.4. Market size and forecast, by Portability
9.3.7.1.5. Market size and forecast, by End User
9.3.7.2. France
9.3.7.2.1. Market size and forecast, by Type
9.3.7.2.2. Market size and forecast, by Product
9.3.7.2.3. Market size and forecast, by Application
9.3.7.2.4. Market size and forecast, by Portability
9.3.7.2.5. Market size and forecast, by End User
9.3.7.3. UK
9.3.7.3.1. Market size and forecast, by Type
9.3.7.3.2. Market size and forecast, by Product
9.3.7.3.3. Market size and forecast, by Application
9.3.7.3.4. Market size and forecast, by Portability
9.3.7.3.5. Market size and forecast, by End User
9.3.7.4. Italy
9.3.7.4.1. Market size and forecast, by Type
9.3.7.4.2. Market size and forecast, by Product
9.3.7.4.3. Market size and forecast, by Application
9.3.7.4.4. Market size and forecast, by Portability
9.3.7.4.5. Market size and forecast, by End User
9.3.7.5. Spain
9.3.7.5.1. Market size and forecast, by Type
9.3.7.5.2. Market size and forecast, by Product
9.3.7.5.3. Market size and forecast, by Application
9.3.7.5.4. Market size and forecast, by Portability
9.3.7.5.5. Market size and forecast, by End User
9.3.7.6. Rest of Europe
9.3.7.6.1. Market size and forecast, by Type
9.3.7.6.2. Market size and forecast, by Product
9.3.7.6.3. Market size and forecast, by Application
9.3.7.6.4. Market size and forecast, by Portability
9.3.7.6.5. Market size and forecast, by End User
9.4. Asia-Pacific
9.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.2. Market size and forecast, by Type
9.4.3. Market size and forecast, by Product
9.4.4. Market size and forecast, by Application
9.4.5. Market size and forecast, by Portability
9.4.6. Market size and forecast, by End User
9.4.7. Market size and forecast, by country
9.4.7.1. Japan
9.4.7.1.1. Market size and forecast, by Type
9.4.7.1.2. Market size and forecast, by Product
9.4.7.1.3. Market size and forecast, by Application
9.4.7.1.4. Market size and forecast, by Portability
9.4.7.1.5. Market size and forecast, by End User
9.4.7.2. China
9.4.7.2.1. Market size and forecast, by Type
9.4.7.2.2. Market size and forecast, by Product
9.4.7.2.3. Market size and forecast, by Application
9.4.7.2.4. Market size and forecast, by Portability
9.4.7.2.5. Market size and forecast, by End User
9.4.7.3. India
9.4.7.3.1. Market size and forecast, by Type
9.4.7.3.2. Market size and forecast, by Product
9.4.7.3.3. Market size and forecast, by Application
9.4.7.3.4. Market size and forecast, by Portability
9.4.7.3.5. Market size and forecast, by End User
9.4.7.4. Australia
9.4.7.4.1. Market size and forecast, by Type
9.4.7.4.2. Market size and forecast, by Product
9.4.7.4.3. Market size and forecast, by Application
9.4.7.4.4. Market size and forecast, by Portability
9.4.7.4.5. Market size and forecast, by End User
9.4.7.5. South Korea
9.4.7.5.1. Market size and forecast, by Type
9.4.7.5.2. Market size and forecast, by Product
9.4.7.5.3. Market size and forecast, by Application
9.4.7.5.4. Market size and forecast, by Portability
9.4.7.5.5. Market size and forecast, by End User
9.4.7.6. Rest of Asia-Pacific
9.4.7.6.1. Market size and forecast, by Type
9.4.7.6.2. Market size and forecast, by Product
9.4.7.6.3. Market size and forecast, by Application
9.4.7.6.4. Market size and forecast, by Portability
9.4.7.6.5. Market size and forecast, by End User
9.5. LAMEA
9.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.5.2. Market size and forecast, by Type
9.5.3. Market size and forecast, by Product
9.5.4. Market size and forecast, by Application
9.5.5. Market size and forecast, by Portability
9.5.6. Market size and forecast, by End User
9.5.7. Market size and forecast, by country
9.5.7.1. Brazil
9.5.7.1.1. Market size and forecast, by Type
9.5.7.1.2. Market size and forecast, by Product
9.5.7.1.3. Market size and forecast, by Application
9.5.7.1.4. Market size and forecast, by Portability
9.5.7.1.5. Market size and forecast, by End User
9.5.7.2. Saudi Arabia
9.5.7.2.1. Market size and forecast, by Type
9.5.7.2.2. Market size and forecast, by Product
9.5.7.2.3. Market size and forecast, by Application
9.5.7.2.4. Market size and forecast, by Portability
9.5.7.2.5. Market size and forecast, by End User
9.5.7.3. South Africa
9.5.7.3.1. Market size and forecast, by Type
9.5.7.3.2. Market size and forecast, by Product
9.5.7.3.3. Market size and forecast, by Application
9.5.7.3.4. Market size and forecast, by Portability
9.5.7.3.5. Market size and forecast, by End User
9.5.7.4. Rest of LAMEA
9.5.7.4.1. Market size and forecast, by Type
9.5.7.4.2. Market size and forecast, by Product
9.5.7.4.3. Market size and forecast, by Application
9.5.7.4.4. Market size and forecast, by Portability
9.5.7.4.5. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 10: COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. Introduction
10.2. Top winning strategies
10.3. Product mapping of top 10 player
10.4. Competitive dashboard
10.5. Competitive heatmap
10.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 11: COMPANY PROFILES
11.1. OMRON Healthcare, Inc
11.1.1. Company overview
11.1.2. Key executives
11.1.3. Company snapshot
11.1.4. Operating business segments
11.1.5. Product portfolio
11.1.6. Business performance
11.2. Koninklijke Philips N.V.
11.2.1. Company overview
11.2.2. Key executives
11.2.3. Company snapshot
11.2.4. Operating business segments
11.2.5. Product portfolio
11.2.6. Business performance
11.3. PARI Respiratory Equipment Inc.
11.3.1. Company overview
11.3.2. Key executives
11.3.3. Company snapshot
11.3.4. Operating business segments
11.3.5. Product portfolio
11.3.6. Key strategic moves and developments
11.4. DeVilbiss Healthcare LLC.
11.4.1. Company overview
11.4.2. Key executives
11.4.3. Company snapshot
11.4.4. Operating business segments
11.4.5. Product portfolio
11.5. GF Health Products, Inc.
11.5.1. Company overview
11.5.2. Key executives
11.5.3. Company snapshot
11.5.4. Operating business segments
11.5.5. Product portfolio
11.6. Trudell Medical International Inc.
11.6.1. Company overview
11.6.2. Key executives
11.6.3. Company snapshot
11.6.4. Operating business segments
11.6.5. Product portfolio
11.7. Allied Healthcare Products, Inc.
11.7.1. Company overview
11.7.2. Key executives
11.7.3. Company snapshot
11.7.4. Operating business segments
11.7.5. Product portfolio
11.7.6. Business performance
11.8. Teleflex Incorporated
11.8.1. Company overview
11.8.2. Key executives
11.8.3. Company snapshot
11.8.4. Operating business segments
11.8.5. Product portfolio
11.8.6. Business performance
11.9. Rossmax International Ltd
11.9.1. Company overview
11.9.2. Key executives
11.9.3. Company snapshot
11.9.4. Operating business segments
11.9.5. Product portfolio
11.9.6. Key strategic moves and developments
11.10. Vyaire Medical, Inc.
11.10.1. Company overview
11.10.2. Key executives
11.10.3. Company snapshot
11.10.4. Operating business segments
11.10.5. Product portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Allied Market Research社のライフサイエンス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(accessories)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る