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プリンタ市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、および予測2018-2028プリンタタイプ別(多機能、スタンドアロン)、技術タイプ別(ドットマトリクスプリンタ、インクジェットプリンタ、LEDプリンタ、サーマルプリンタ、およびレーザープリンタ)、プリンタインタフェース別(有線、無線)、出力タイプ別(カラー、モノクロ)、エンドユーザーアプリケーション別(住宅、商業、政府、およびその他)、地域別、競争


Printers Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunities, and Forecast 2018-2028Segmented By Printer Type (Multi-functional and Standalone), By Technology Type (Dot Matrix Printer, Inkjet Printer, LED Printer, Thermal Printer, and Laser Printer), By Printer Interface (Wired and Wireless), By Output Type (Color and Monochrome), By End-User Application (Residential, Commercial, Government, and Others), By Region, Competition

世界のプリンター市場は、持続可能なプリンターに対する需要の増加、プリンター市場への投資の拡大、中小企業の需要の高まりなどの要因により、予測期間中に成長すると予想される。例えば、2023年1月には、エジプ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年10月3日 US$4,900
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190 英語

 

サマリー

世界のプリンター市場は、持続可能なプリンターに対する需要の増加、プリンター市場への投資の拡大、中小企業の需要の高まりなどの要因により、予測期間中に成長すると予想される。例えば、2023年1月には、エジプトの組織の60%がプリンターのエネルギー使用に懸念を抱いており、61%がエネルギーコストの削減を望んでいる。顧客のニーズに合わせて、エプソンは、ヒートフリーインクジェット技術の持続可能性の利点にコミットし、ビジネスプリンター製品群を完成させるために新しいインクジェット製品を発売する。さらに、2021年12月、プリント・デジタル・メディア社は大規模な投資を行い、1日当たり40万枚の印刷を可能にする設備に投資した。
プリンターは、ハードコピーを作成し、あらゆる文書を印刷するために使用されるハードウェア出力装置である。プリンターは最もポピュラーなコンピューター周辺機器のひとつで、テキストや写真の印刷によく使われている。さらに、モビリティとドキュメント・ソリューションを組み合わせる需要の高まりが、プリンター市場の成長を後押ししている。倉庫でリモートワークする従業員は、ポータブル・プリンターをモバイル・デバイスと接続することで、ラベルを印刷できるようになるはずだ。
在宅勤務やリモートワークの受け入れは、世界のプリンター市場拡大に拍車をかけるだろう。パンデミックの間、全地域で少なくとも62%の企業がリモートワークに移行した。モバイルワークフォースへの移行を実現するためには、必要なツールを労働者に提供する必要があった。プリンターの需要は、領収書、トークン、チケット、インボイス、出荷ラベル、バーコードなどを即座に印刷する必要がある販売、物流、小売などの業界が大部分を占めている。世界的なインターネット普及率の上昇も、プリンター市場を牽引する主要な要因になると予想される。2025年までに世界全体で755億8,000万台のIoTデバイス(インターネットに接続されたスマートガジェット)が導入されると予測されている。
ペーパーレス化に対する企業の関心の高まりは、プリンター市場の成長に挑戦している。無線通信とスマートデバイスの普及が進んだことで、エンドユーザー間のシームレスな情報交換が可能になった。こうしたソリューションは、商業や企業のエンドユーザー層でますます普及している。例えば、会議室や教室では、インタラクティブ・ホワイトボード、サーフェス・ディスプレイ、インタラクティブ・フラット・パネルなどのスマート・デバイスの存在により、ハードコピーや印刷の必要性が減少している。紙の使用を最小限に抑えるため、多くのエンドユーザー・セグメントはペーパーレス・ソリューションやグリーン・イニシアチブを奨励している。これらの要因はすべて、世界のプリンター市場の収益成長にマイナスの影響を与えている。
政府のイニシアチブAM Forwardイニシアチブ
2022年5月、米国政府はAdditive Manufacturing Forward(AMフォワード)と呼ばれる新しいプログラムを開始した。この連邦政府のイニシアチブは、今日の3Dプリンティング技術を利用して、米国の製造業者のサプライチェーンの回復力を向上させることを目的としている。中小企業全体でアディティブ・マニュファクチャリング(AM)の導入を加速することで、AMを活用する各メーカーは、米国を拠点とする国内製造エコシステムの弾力的なサプライチェーンの構築に貢献すると同時に、3Dプリンティングを活用して産業競争力を向上させることができます。この結果、プリンターの需要は全米で堅調に推移すると予想される。
世界のプリンター市場トレンド
プリンター市場の拡大を牽引する主なトレンドは、最先端のセキュリティ・ソリューションをプリンターに統合することである。ネットワーク接続は、企業の印刷ニーズに利用されている。企業のWANやその他の接続されたネットワークは、これらの印刷活動を実行するために使用される。プリンターの中には、印刷ジョブの迅速な処理に役立つ内部データ・ストレージを備えているものもある。しかし、無防備なプリンタは、ハッカーやサイバーセキュリティ問題の格好の標的となる可能性がある。サイバーセキュリティの問題には、プリンターを遠隔操作するためのマルウェアのインストール、DoS攻撃、プリンターのメモリーから保存文書を盗み出すハッカー、プリンターを狙うハッカーなどがある。プリンターには、顧客情報、人事記録、企業機密情報などの重要なデータが保存されている可能性があるため、こうした問題は大きな問題につながる。プリンターがサイバー攻撃のターゲットになるケースは増えている。そのため、企業はプリンター・システムの完全性を保証するために、強力なセキュリティ対策を設定することに重点を置くようになっている。印刷技術の進歩とプリンターへのサイバー攻撃の可能性により、ポータブルプリンター向けのサイバーセキュリティツールの利用が増加し、その結果、予測期間中に世界のプリンター市場が成長することが予想される。
世界のプリンター市場促進要因
中小企業の需要の高まりが、プリンター市場を飛躍的に成長させている。中小企業は国家の国内総生産(GDP)に大きな影響を与える。また、中小企業はドイツ、中国、日本、インドなど数多くの国で雇用に大きく貢献しています。その結果、中小企業は国家の経済成長、特に生産、雇用創出、輸出貢献、所得の公平な分配の一助として不可欠な存在となっています。中小企業にとって重要なオフィスツールのひとつがプリンターである。請求書や広告、オフィス間で使用する覚書など、さまざまな用紙を印刷できるからだ。中小企業には、大手企業や一般家庭のプリンターとは異なる印刷ニーズがあります。ビジネスでは、経済的なプリンターだけでなく、用紙やインク、トナーカートリッジなどの消耗品も必要です。また、中小企業の大半は、スペースや資金面での制約にも直面しています。その結果、中小企業は主に、低コストで自社のニーズを満たすことができる印刷複合機に投資している。その結果、中小企業は多くの国で大きな成長を遂げると予測され、予測期間中の市場の成長を後押しする。
3Dプリンティングプロジェクトへの世界的な政府投資:
世界中の政府が、3Dプリンティング技術が提供する可能性をさらに研究し、その成長を促進するために、教育機関、研究施設、研究・技術組織にプログラムを立ち上げ、資金を提供している。米国、英国、カナダでは、大学レベルの3Dプリンティング研究を支援し、技術を促進し、新興企業の創出を促進するための国家プログラムが実施されている。世界中の産業界や政府は、3Dプリンティング技術の新たな用途の出現に伴い、3Dプリンティングに関心を寄せている。例えば、英国の「積層造形国家戦略」では、2025年までに産業全体で60,000人の雇用を創出し、毎年3831.31米ドルの付加価値(GVA)を生み出すと見込んでいる。この計画には、特定のテーマを担当するワークグループが作成した提案の包括的なリストが示されている。
世界のプリンター市場課題
プリンター業界における主な課題は、デジタル化の動向、デジタル・チャンネルがすでに定着したことによる銀行、広告、郵便などの業界からの需要の減少である。需要の減少と資産コストの増加による価格圧力も、印刷ビジネスのマージンを圧迫している。印刷需要の減少は、需要の減少の結果ではなく、むしろ企業が新しい期待に応えるために近代化しなかった結果である。このような状況において、中小企業がよりデジタルな企業になるために、業界教育が果たす役割は大きいかもしれない。さらに、経費の高騰という問題も、印刷業界が現在直面している大きな難題である。少なくとも当分の間は、低金利、低インフレ、ほとんど途切れることなく稼働する供給網の時代は終わったように見える。印刷は伝統的に、かなり高価な経済分野であった。世界のプリンター市場の発展は、印刷装置から印刷する素材に至るまで、あらゆるものが妨げになると予想される。
市場セグメント
世界のプリンター市場は、プリンター・タイプ、テクノロジー・タイプ、プリンター・インターフェース、出力タイプ、エンドユーザー用途、地域に区分される。プリンタータイプに基づくと、市場は多機能型とスタンドアロン型に区分される。技術タイプ別では、市場はドットマトリクスプリンター、インクジェットプリンター、LEDプリンター、サーマルプリンター、レーザープリンターに区分される。プリンターインターフェースに基づき、市場は有線と無線に区分される。出力タイプに基づくと、市場はさらにカラーとモノクロに二分される。エンドユーザー用途に基づき、市場は住宅、商業、政府、その他に区分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに区分される。

市場プレイヤー
プリンターの世界市場における主な市場プレイヤーは、Hewlett-Packard Enterprise Company、Canon Inc.、ブラザー工業株式会社、セイコーエプソン株式会社、京セラ株式会社、コニカミノルタ株式会社、Lexmark International, Inc.、株式会社リコー、シャープ株式会社、Xerox Holdings Corporationである。
レポートの範囲
本レポートでは、プリンターの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- プリンター市場、プリンタータイプ別
o 多機能
o スタンドアロン
- プリンター市場:技術タイプ別
o ドットマトリクスプリンター
o インクジェットプリンター
o LEDプリンター
o サーマルプリンタ
o レーザープリンター
- プリンター市場、プリンターインターフェース別
o 有線
o ワイヤレス
- プリンター市場:出力タイプ別
o カラー
モノクロ
- プリンター市場:エンドユーザー用途別
o 住宅用
o 商業
o 政府
o その他
- プリンター市場:地域別
o アジア太平洋地域
 中国
 日本
 韓国
 インド
o ヨーロッパ
 ドイツ
 フランス
 イタリア
 スペイン
 イギリス
北米
 米国
 メキシコ
 カナダ
o 南アメリカ
 ブラジル
 アルゼンチン
 コロンビア
中東・アフリカ
 南アフリカ
 アラブ首長国連邦
 サウジアラビア
競合他社の状況
企業プロフィール:世界のプリンター市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
Tech Sci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Study
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Baseline Methodology
2.2. Methodology Followed for Calculation of Market Size
2.3. Methodology Followed for Calculation of Market Shares
2.4. Methodology Followed for Forecasting
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on Global Printers Market
5. Voice of Customer
6. Global Printers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Printer Type (Multi-functional and Standalone)
6.2.2. By Technology Type (Dot Matrix Printer, Inkjet Printer, LED Printer, Thermal Printer, and Laser Printer)
6.2.3. By Printer Interface (Wired and Wireless)
6.2.4. By Output Type (Colour and Monochrome)
6.2.5. By End-user Application (Residential, Commercial, Government, and Others)
6.2.6. By Region (Asia-Pacific, Europe, North America, South America and Middle East & Africa)
6.3. By Company (2022)
6.4. Market Map
7. Asia-Pacific Printers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Printer Type
7.2.2. By Technology Type
7.2.3. By Printer Interface
7.2.4. By Output Type
7.2.5. By End-user Application
7.2.6. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Printers Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Printer Type
7.3.1.2.2. By Technology Type
7.3.1.2.3. By Printer Interface
7.3.1.2.4. By Output Type
7.3.1.2.5. By End-user Application
7.3.2. Japan Printers Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Printer Type
7.3.2.2.2. By Technology Type
7.3.2.2.3. By Printer Interface
7.3.2.2.4. By Output Type
7.3.2.2.5. By End-user Application
7.3.3. South Korea Printers Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Printer Type
7.3.3.2.2. By Technology Type
7.3.3.2.3. By Printer Interface
7.3.3.2.4. By Output Type
7.3.3.2.5. By End-user Application
7.3.4. India Printers Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Printer Type
7.3.4.2.2. By Technology Type
7.3.4.2.3. By Printer Interface
7.3.4.2.4. By Output Type
7.3.4.2.5. By End-user Application
8. Europe Printers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Printer Type
8.2.2. By Technology Type
8.2.3. By Printer Interface
8.2.4. By Output Type
8.2.5. By End-user Application
8.2.6. By Country
8.3. Europe: Country Analysis
8.3.1. Germany Printers Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Printer Type
8.3.1.2.2. By Technology Type
8.3.1.2.3. By Printer Interface
8.3.1.2.4. By Output Type
8.3.1.2.5. By End-user Application
8.3.2. France Printers Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Printer Type
8.3.2.2.2. By Technology Type
8.3.2.2.3. By Printer Interface
8.3.2.2.4. By Output Type
8.3.2.2.5. By End-user Application
8.3.3. Italy Printers Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Printer Type
8.3.3.2.2. By Technology Type
8.3.3.2.3. By Printer Interface
8.3.3.2.4. By Output Type
8.3.3.2.5. By End-user Application
8.3.4. Spain Printers Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Printer Type
8.3.4.2.2. By Technology Type
8.3.4.2.3. By Printer Interface
8.3.4.2.4. By Output Type
8.3.4.2.5. By End-user Application
8.3.5. United Kingdom Printers Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Printer Type
8.3.5.2.2. By Technology Type
8.3.5.2.3. By Printer Interface
8.3.5.2.4. By Output Type
8.3.5.2.5. By End-user Application
9. North America Printers Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Printer Type
9.2.2. By Technology Type
9.2.3. By Printer Interface
9.2.4. By Output Type
9.2.5. By End-user Application
9.2.6. By Country
9.3. North America: Country Analysis
9.3.1. United States Printers Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Printer Type
9.3.1.2.2. By Technology Type
9.3.1.2.3. By Printer Interface
9.3.1.2.4. By Output Type
9.3.1.2.5. By End-user Application
9.3.2. Mexico Printers Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Printer Type
9.3.2.2.2. By Technology Type
9.3.2.2.3. By Printer Interface
9.3.2.2.4. By Output Type
9.3.2.2.5. By End-user Application
9.3.3. Canada Printers Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Printer Type
9.3.3.2.2. By Technology Type
9.3.3.2.3. By Printer Interface
9.3.3.2.4. By Output Type
9.3.3.2.5. By End-user Application
10. South America Printers Market outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Printer Type
10.2.2. By Technology Type
10.2.3. By Printer Interface
10.2.4. By Output Type
10.2.5. By End-user Application
10.2.6. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Printers Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Printer Type
10.3.1.2.2. By Technology Type
10.3.1.2.3. By Printer Interface
10.3.1.2.4. By Output Type
10.3.1.2.5. By End-user Application
10.3.2. Argentina Printers Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Printer Type
10.3.2.2.2. By Technology Type
10.3.2.2.3. By Printer Interface
10.3.2.2.4. By Output Type
10.3.2.2.5. By End-user Application
10.3.3. Colombia Printers Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Printer Type
10.3.3.2.2. By Technology Type
10.3.3.2.3. By Printer Interface
10.3.3.2.4. By Output Type
10.3.3.2.5. By End-user Application
11. Middle East & Africa Printers Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Printer Type
11.2.2. By Technology Type
11.2.3. By Printer Interface
11.2.4. By Output Type
11.2.5. By End-user Application
11.2.6. By Country
11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
11.3.1. South Africa Printers Market Outlook
11.3.1.1. Market Size & Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share & Forecast
11.3.1.2.1. By Printer Type
11.3.1.2.2. By Technology Type
11.3.1.2.3. By Printer Interface
11.3.1.2.4. By Output Type
11.3.1.2.5. By End-user Application
11.3.2. UAE Printers Market Outlook
11.3.2.1. Market Size & Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share & Forecast
11.3.2.2.1. By Printer Type
11.3.2.2.2. By Technology Type
11.3.2.2.3. By Printer Interface
11.3.2.2.4. By Output Type
11.3.2.2.5. By End-user Application
11.3.3. Saudi Arabia Printers Market Outlook
11.3.3.1. Market Size & Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share & Forecast
11.3.3.2.1. By Printer Type
11.3.3.2.2. By Technology Type
11.3.3.2.3. By Printer Interface
11.3.3.2.4. By Output Type
11.3.3.2.5. By End-user Application
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Hewlett-Packard Enterprise Company
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Key Personnel
14.1.1.3. Recent Developments
14.1.1.4. Financials (If Available)
14.1.1.5. Geographical Presence
14.1.2. Canon Inc.
14.1.2.1. Business Overview
14.1.2.2. Key Personnel
14.1.2.3. Recent Developments
14.1.2.4. Financials (If Available)
14.1.2.5. Geographical Presence
14.1.3. Brother Industries, Ltd.
14.1.3.1. Business Overview
14.1.3.2. Key Personnel
14.1.3.3. Recent Developments
14.1.3.4. Financials (If Available)
14.1.3.5. Geographical Presence
14.1.4. Seiko Epson Corporation
14.1.4.1. Business Overview
14.1.4.2. Key Personnel
14.1.4.3. Recent Developments
14.1.4.4. Financials (If Available)
14.1.4.5. Geographical Presence
14.1.5. Kyocera Corporation
14.1.5.1. Business Overview
14.1.5.2. Key Personnel
14.1.5.3. Recent Developments
14.1.5.4. Financials (If Available)
14.1.5.5. Geographical Presence
14.1.6. Konica Minolta, Inc.
14.1.6.1. Business Overview
14.1.6.2. Key Personnel
14.1.6.3. Recent Developments
14.1.6.4. Financials (If Available)
14.1.6.5. Geographical Presence
14.1.7. Lexmark International, Inc.
14.1.7.1. Business Overview
14.1.7.2. Key Personnel
14.1.7.3. Recent Developments
14.1.7.4. Financials (If Available)
14.1.7.5. Geographical Presence
14.1.8. Ricoh Company, Ltd.
14.1.8.1. Business Overview
14.1.8.2. Key Personnel
14.1.8.3. Recent Developments
14.1.8.4. Financials (If Available)
14.1.8.5. Geographical Presence
14.1.9. Sharp Corporation
14.1.9.1. Business Overview
14.1.9.2. Key Personnel
14.1.9.3. Recent Developments
14.1.9.4. Financials (If Available)
14.1.9.5. Geographical Presence
14.1.10. Xerox Holdings Corporation
14.1.10.1. Business Overview
14.1.10.2. Key Personnel
14.1.10.3. Recent Developments
14.1.10.4. Financials (If Available)
14.1.10.5. Geographical Presence
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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Summary

Global Printers Market is expected to grow during the forecast period owing to factors such as increasing demand for sustainable printers, growing investments in printers’ market, and rising demand from SMEs, etc. For instance, in January 2023, 60% of organisations in Egypt are concerned about energy use of printers, with 61% wanting to reduce energy costs. In line with customer needs, Epson commits to sustainability advantages of Heat-Free inkjet technology and launch new inkjet products to complete its business printer range. Moreover, in December 2021, Print Digital Media has made a significant investment, with the firm investing in equipment which will enable it to print 400,000 sheets per day.
A printer is a hardware output device that is used to generate hard copy and print any document. Printers are one of the most popular computer peripherals and are commonly used to print text and photos. Furthermore, the growing demand for combining mobility and document solutions is driving the printer market growth. Employees that work remotely in a warehouse should be able to print labels by connecting the portable printer with their mobile device.
Work-from-home and remote working acceptance will spur the global printer market expansion. During the pandemic, at least 62% of businesses in all the regions shifted to remote working. The necessary tools had to be given to workers in order to make the transition to a mobile workforce. The demand for printers is mostly driven by industries such as sales, logistics, and retail, which require instant printing of receipts, tokens, tickets, invoices, shipping labels, barcodes, etc. The increasing global internet penetration is also expected to be a major driver of the printer market. It is predicted that there will be 75.58 billion IoT devices (smart gadgets connected to the internet) deployed globally by 2025.
The growing focus of enterprises toward paperless work is challenging the printer market growth. The increased penetration of wireless communications and smart devices has enabled the seamless exchange of information among end-users. These solutions have become increasingly popular among commercial and enterprise end-user segments. For instance, in conference rooms and classrooms, the presence of smart devices such as interactive whiteboards, surface displays, and interactive flat panels have reduced the need for hard copies and printing. To minimize the use of paper, many end-user segments are encouraging paperless solutions and go-green initiatives. All these factors have a negative impact on the revenue growth of the global printer market.
Government Initiative: AM Forward initiative
In May 2022, the government of United States launched a new program called Additive Manufacturing Forward (AM Forward). This federal initiative aims to use today’s 3D printing technologies to improve supply chain resilience for the US manufacturers. By accelerating adoption of additive manufacturing (AM) across small and medium-sized companies, each of these AM-powered manufacturers will in turn contribute to building resilient supply chains for the U.S.-based domestic manufacturing ecosystem, while also using 3D printing to improve their industrial competitiveness. As a result of this, the demand for printers is expected to witness a robust across the country.
Global Printers Market: Trends
The primary trend driving the expansion of the printer market is the integration of cutting-edge security solutions into printers. Network connections are used by businesses for their printing needs. The corporate WAN or other connected networks are used to carry out these printing activities. Some printers include internal data storage as well, which helps them process print jobs quickly. Unprotected printers, however, can be simple targets for hackers and cybersecurity problems. Cybersecurity problems can include malware installation for remote printer control, DoS attacks, hackers stealing stored documents from a printer's memory, and hackers targeting printers. Since printers can hold important data including customer information, personnel records, and confidential company information, these problems lead to a significant difficulty. Printers have been targets of an increase in cyberattacks. So, businesses are putting more of an emphasis on setting up strong security measures to guarantee the integrity of their printer systems. Advances in printing technology and the possibility of cyberattacks on printers will lead to a rise in the use of cybersecurity tools for portable printers, which will in turn help the worldwide printers market grow over the course of the forecast period.
Global Printers Market: Drivers
The growing demand from SMEs is causing the printer market to grow dramatically. SMEs have a significant impact on a nation's gross domestic product (GDP). SMEs also contribute significantly to employment in numerous countries, including Germany, China, Japan, and India. As a result, SMEs are essential to a nation's economic growth, particularly in terms of production, employment creation, export contribution, and aiding in the fair distribution of income. One of the crucial office tools for SMEs is a printer because it enables them to print a variety of papers, including invoices, advertisements, and memoranda for use between offices. Small and medium-sized enterprises (SMEs) have different printing needs than major corporations and ordinary home printers. Businesses require an economical printer as well as supplies such as paper and ink or toner cartridges. The majority of SMEs also face space and financial limitations. As a result, SMEs invest primarily in multifunction printing equipment that can meet their company needs at a low cost. As a result, SMEs are projected to experience significant growth in a number of nations, which will aid in the market's growth over the course of the forecast period.
Global Government Investment in 3D Printing Projects:
Governments all around the world are launching programs and providing financing to educational institutions, research facilities, and research and technology organisations to further study the possibilities offered by 3D printing technology and promote its growth. National programmes have been put in place in the US, UK, and Canada to support university-level 3D printing research, promote technology, and foster the creation of start-ups. Industrialists and governments all around the world are becoming interested in 3D printing as new applications for the technology emerge. For instance, the UK National Strategy for Additive Manufacturing expects to create 60,000 employments across industries and gross value added (GVA) of USD 3831.31 each year by 2025. The plan shows a comprehensive list of suggestions created by workgroups in charge of particular subjects.
Global Printers Market: Challenges
The major challenges in the printer industry are digitization trends, declining demand from industries such as banking, advertising, postal services as digital channels have already taken over. Price pressures with declining demand and increasing asset costs also hit the margins of printing businesses. The decline in printing demand is not a result of a drop in demand, but rather a result of firms not modernising to meet new expectations. Industry education may play a significant role in helping SMEs become more digital enterprises in this situation. Moreover, the issue of skyrocketing expenses is another major difficulty the printing sector is currently facing. For the time being at least, it appears that the era of cheap interest rates, low inflation, and supply networks that operate mostly without interruption is ended. Printing has traditionally been a fairly expensive sector of the economy. The development of the global printers market is expected to be hampered by everything from the printing apparatus to the material you print on.
Market Segments
Global printers market is segmented into printer type, technology type, printer interface, output type, end-user application, and region. Based on printer type, the market is segmented into multi-functional and standalone. Based on technology type, the market is segmented into dot matrix printer, inkjet printer, LED printer, thermal printer, and laser printer. Based on printer interface, the market is segmented into wired and wireless. Based on output type, the market is further bifurcated into color and monochrome. Based on end-user application, the market is segmented into residential, commercial, government, and others. Based on region, the market is segmented into North America, Europe, Asia-Pacific, South America and Middle East & Africa.

Market Players
Major market players in the Global Printers Market are Hewlett-Packard Enterprise Company, Canon Inc., Brother Industries, Ltd., Seiko Epson Corporation, Kyocera Corporation, Konica Minolta, Inc., Lexmark International, Inc., Ricoh Company, Ltd., Sharp Corporation, and Xerox Holdings Corporation.
Report Scope:
In this report, Global Printers Market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Printers Market, By printer type:
o Multi-functional
o Standalone
• Printers Market, By Technology Type:
o Dot Matrix Printer
o Inkjet Printer
o LED Printer
o Thermal Printer
o Laser Printer
• Printers Market, By Printer Interface:
o Wired
o Wireless
• Printers Market, By Output Type:
o Color
o Monochrome
• Printers Market, By End-User Application:
o Residential
o Commercial
o Government
o Others
• Printers Market, By Region:
o Asia Pacific
 China
 Japan
 South Korea
 India
o Europe
 Germany
 France
 Italy
 Spain
 United Kingdom
o North America
 United States
 Mexico
 Canada
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East & Africa
 South Africa
 UAE
 Saudi Arabia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Global Printers Market.
Available Customizations:
With the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Study
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Baseline Methodology
2.2. Methodology Followed for Calculation of Market Size
2.3. Methodology Followed for Calculation of Market Shares
2.4. Methodology Followed for Forecasting
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on Global Printers Market
5. Voice of Customer
6. Global Printers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Printer Type (Multi-functional and Standalone)
6.2.2. By Technology Type (Dot Matrix Printer, Inkjet Printer, LED Printer, Thermal Printer, and Laser Printer)
6.2.3. By Printer Interface (Wired and Wireless)
6.2.4. By Output Type (Colour and Monochrome)
6.2.5. By End-user Application (Residential, Commercial, Government, and Others)
6.2.6. By Region (Asia-Pacific, Europe, North America, South America and Middle East & Africa)
6.3. By Company (2022)
6.4. Market Map
7. Asia-Pacific Printers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Printer Type
7.2.2. By Technology Type
7.2.3. By Printer Interface
7.2.4. By Output Type
7.2.5. By End-user Application
7.2.6. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Printers Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Printer Type
7.3.1.2.2. By Technology Type
7.3.1.2.3. By Printer Interface
7.3.1.2.4. By Output Type
7.3.1.2.5. By End-user Application
7.3.2. Japan Printers Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Printer Type
7.3.2.2.2. By Technology Type
7.3.2.2.3. By Printer Interface
7.3.2.2.4. By Output Type
7.3.2.2.5. By End-user Application
7.3.3. South Korea Printers Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Printer Type
7.3.3.2.2. By Technology Type
7.3.3.2.3. By Printer Interface
7.3.3.2.4. By Output Type
7.3.3.2.5. By End-user Application
7.3.4. India Printers Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Printer Type
7.3.4.2.2. By Technology Type
7.3.4.2.3. By Printer Interface
7.3.4.2.4. By Output Type
7.3.4.2.5. By End-user Application
8. Europe Printers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Printer Type
8.2.2. By Technology Type
8.2.3. By Printer Interface
8.2.4. By Output Type
8.2.5. By End-user Application
8.2.6. By Country
8.3. Europe: Country Analysis
8.3.1. Germany Printers Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Printer Type
8.3.1.2.2. By Technology Type
8.3.1.2.3. By Printer Interface
8.3.1.2.4. By Output Type
8.3.1.2.5. By End-user Application
8.3.2. France Printers Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Printer Type
8.3.2.2.2. By Technology Type
8.3.2.2.3. By Printer Interface
8.3.2.2.4. By Output Type
8.3.2.2.5. By End-user Application
8.3.3. Italy Printers Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Printer Type
8.3.3.2.2. By Technology Type
8.3.3.2.3. By Printer Interface
8.3.3.2.4. By Output Type
8.3.3.2.5. By End-user Application
8.3.4. Spain Printers Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Printer Type
8.3.4.2.2. By Technology Type
8.3.4.2.3. By Printer Interface
8.3.4.2.4. By Output Type
8.3.4.2.5. By End-user Application
8.3.5. United Kingdom Printers Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Printer Type
8.3.5.2.2. By Technology Type
8.3.5.2.3. By Printer Interface
8.3.5.2.4. By Output Type
8.3.5.2.5. By End-user Application
9. North America Printers Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Printer Type
9.2.2. By Technology Type
9.2.3. By Printer Interface
9.2.4. By Output Type
9.2.5. By End-user Application
9.2.6. By Country
9.3. North America: Country Analysis
9.3.1. United States Printers Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Printer Type
9.3.1.2.2. By Technology Type
9.3.1.2.3. By Printer Interface
9.3.1.2.4. By Output Type
9.3.1.2.5. By End-user Application
9.3.2. Mexico Printers Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Printer Type
9.3.2.2.2. By Technology Type
9.3.2.2.3. By Printer Interface
9.3.2.2.4. By Output Type
9.3.2.2.5. By End-user Application
9.3.3. Canada Printers Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Printer Type
9.3.3.2.2. By Technology Type
9.3.3.2.3. By Printer Interface
9.3.3.2.4. By Output Type
9.3.3.2.5. By End-user Application
10. South America Printers Market outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Printer Type
10.2.2. By Technology Type
10.2.3. By Printer Interface
10.2.4. By Output Type
10.2.5. By End-user Application
10.2.6. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Printers Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Printer Type
10.3.1.2.2. By Technology Type
10.3.1.2.3. By Printer Interface
10.3.1.2.4. By Output Type
10.3.1.2.5. By End-user Application
10.3.2. Argentina Printers Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Printer Type
10.3.2.2.2. By Technology Type
10.3.2.2.3. By Printer Interface
10.3.2.2.4. By Output Type
10.3.2.2.5. By End-user Application
10.3.3. Colombia Printers Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Printer Type
10.3.3.2.2. By Technology Type
10.3.3.2.3. By Printer Interface
10.3.3.2.4. By Output Type
10.3.3.2.5. By End-user Application
11. Middle East & Africa Printers Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Printer Type
11.2.2. By Technology Type
11.2.3. By Printer Interface
11.2.4. By Output Type
11.2.5. By End-user Application
11.2.6. By Country
11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
11.3.1. South Africa Printers Market Outlook
11.3.1.1. Market Size & Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share & Forecast
11.3.1.2.1. By Printer Type
11.3.1.2.2. By Technology Type
11.3.1.2.3. By Printer Interface
11.3.1.2.4. By Output Type
11.3.1.2.5. By End-user Application
11.3.2. UAE Printers Market Outlook
11.3.2.1. Market Size & Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share & Forecast
11.3.2.2.1. By Printer Type
11.3.2.2.2. By Technology Type
11.3.2.2.3. By Printer Interface
11.3.2.2.4. By Output Type
11.3.2.2.5. By End-user Application
11.3.3. Saudi Arabia Printers Market Outlook
11.3.3.1. Market Size & Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share & Forecast
11.3.3.2.1. By Printer Type
11.3.3.2.2. By Technology Type
11.3.3.2.3. By Printer Interface
11.3.3.2.4. By Output Type
11.3.3.2.5. By End-user Application
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Hewlett-Packard Enterprise Company
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Key Personnel
14.1.1.3. Recent Developments
14.1.1.4. Financials (If Available)
14.1.1.5. Geographical Presence
14.1.2. Canon Inc.
14.1.2.1. Business Overview
14.1.2.2. Key Personnel
14.1.2.3. Recent Developments
14.1.2.4. Financials (If Available)
14.1.2.5. Geographical Presence
14.1.3. Brother Industries, Ltd.
14.1.3.1. Business Overview
14.1.3.2. Key Personnel
14.1.3.3. Recent Developments
14.1.3.4. Financials (If Available)
14.1.3.5. Geographical Presence
14.1.4. Seiko Epson Corporation
14.1.4.1. Business Overview
14.1.4.2. Key Personnel
14.1.4.3. Recent Developments
14.1.4.4. Financials (If Available)
14.1.4.5. Geographical Presence
14.1.5. Kyocera Corporation
14.1.5.1. Business Overview
14.1.5.2. Key Personnel
14.1.5.3. Recent Developments
14.1.5.4. Financials (If Available)
14.1.5.5. Geographical Presence
14.1.6. Konica Minolta, Inc.
14.1.6.1. Business Overview
14.1.6.2. Key Personnel
14.1.6.3. Recent Developments
14.1.6.4. Financials (If Available)
14.1.6.5. Geographical Presence
14.1.7. Lexmark International, Inc.
14.1.7.1. Business Overview
14.1.7.2. Key Personnel
14.1.7.3. Recent Developments
14.1.7.4. Financials (If Available)
14.1.7.5. Geographical Presence
14.1.8. Ricoh Company, Ltd.
14.1.8.1. Business Overview
14.1.8.2. Key Personnel
14.1.8.3. Recent Developments
14.1.8.4. Financials (If Available)
14.1.8.5. Geographical Presence
14.1.9. Sharp Corporation
14.1.9.1. Business Overview
14.1.9.2. Key Personnel
14.1.9.3. Recent Developments
14.1.9.4. Financials (If Available)
14.1.9.5. Geographical Presence
14.1.10. Xerox Holdings Corporation
14.1.10.1. Business Overview
14.1.10.2. Key Personnel
14.1.10.3. Recent Developments
14.1.10.4. Financials (If Available)
14.1.10.5. Geographical Presence
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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