欧州音声分析市場:コンポーネント別(サービス、ソリューション)、導入形態別(クラウド、オンプレミス)、組織規模別(中小企業、大企業)、用途別(通話モニタリング、顧客体験管理、エージェントパフォーマンス監視、販売パフォーマンス管理、競合情報、リスク・コンプライアンス管理、その他)、エンドユーザー別(BFSI、政府・防衛、小売・eコマース、旅行・ホスピタリティ、ヘルスケア・生命科学、エネルギー・公益事業、メディア・娯楽、旅行・ホスピタリティ、通信・IT、その他)地域別、競争、予測、機会、2018-2028年Europe Speech Analytics Market By Component (Service, Solution), By Deployment Mode (Cloud, On-Premises), By Organization Size (SMEs, Large Enterprise), By Application (Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, Others), By End-user (BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, Others) By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2018-2028 欧州のスピーチアナリティクス市場は、予測期間2024-2028年に繁栄すると予測されています。グローバル化の進展と分散型企業設計により、スピーチアナリティクスの利用はより重要性を増しています。スマートフォン... もっと見る
サマリー欧州のスピーチアナリティクス市場は、予測期間2024-2028年に繁栄すると予測されています。グローバル化の進展と分散型企業設計により、スピーチアナリティクスの利用はより重要性を増しています。スマートフォン、ラップトップ、タブレットなどのエンドユースデバイスの利用は市場で増加すると予想され、ビジネスの幅を広げ、欧州のスピーチアナリティクスの需要を押し上げると考えられます。顧客サービス投資の増加、テクノロジー導入の増加、IT予算の増加により、市場は拡大しています。予測期間中、新興国でのクラウドベースおよびリアルタイム音声分析ソリューションの利用拡大が地域拡大の原動力になると予測されます。音声記録から価値ある情報を導き出し、その情報を利用して有用なビジネスインテリジェンスを収集する技術は、スピーチアナリティクスとして知られています。カスタマーエクスペリエンス管理、通話モニタリングと要約、販売とマーケティング管理、リスクとコンプライアンス管理、感情分析、詐欺検出とセキュリティアプリケーションは、スピーチアナリティクスの主な用途の一例です。コンタクトセンターやコールセンター、ヘルスケアやライフサイエンス、メディアやエンターテインメントなど、さまざまな業界で採用が拡大しているため、音声分析技術は牽引役となっています。 コンタクトセンターの増加が市場成長を促進すると予想される 顧客との対話のデータ内で洞察を特定する必要があるため、音声分析はコールセンターで高い需要があります。コンタクトセンターの拡大は、市場拡大の重要な要素となっています。例えば、Sestekは、音声合成、音声認識、自然言語処理、音声バイオメトリクスの技術を用いた人工知能搭載のソリューションを作成する企業です。SestekはING銀行と音声分析ソリューションで提携し、ネットプロモータースコアの10%増、販売量スコアの15%増、全体のオーバーサイレンス率の3%減につながった。エンドユーザーであるビジネスクライアントの成果により、欧州市場でのスピーチアナリティクスの需要が高まることが予想されます。 金融・商業IT業界におけるアプリケーションの拡大 銀行業界における不正行為への対処やセキュリティ向上のニーズの高まりにより、ユーザー認証における音声バイオメトリクスの利用が拡大しています。技術の進歩や、記録されたデータの分析や顧客体験管理を自動化するコンタクトセンターの増加により、通信・IT分野の成長が予想されます。さらに、サプライヤーは、M&A、パートナーシップ、コラボレーションを通じて競争力を得ることにますます集中しています。音声分析を改善するために、洗練された消費者分析を提供するナイスシステムズは、ネクシディアを買収しました。このような無機的な戦術に加え、企業は自社製品の正しさを向上させるために莫大な研究開発費を費やしています。 マルチチャネル環境における音声の意義の増大 多くの企業は、マルチチャネル戦略を標準的なものと考えています。多くの企業は、ソーシャルメディアプラットフォーム、デスクトップアプリケーション、モバイル/テキスト、電子メールのコミュニケーションチャネルを活用することで、顧客とつながり、コミュニケーションする能力を拡大しています。音声分析は、これらの要因の結果として、コンタクトセンター以外でも広く知られるようになってきています。音声分析では、現在および過去の音声チャットを自動的に追跡することができます。こうして得られた知識は、市場認識、プロセス管理、製品設計など、さまざまなトピックに関する重要なデータを企業に提供し、その結果、音声分析の需要が急増しているのです。 市場のセグメント化 音声アナリティクス市場は、コンポーネント、導入形態、組織規模、アプリケーション、エンドユーザーに分類されます。コンポーネントに基づくと、市場はサービスとソリューションに区分されます。デプロイメントモードに基づくと、市場はクラウドとオンプレミスに区分されます。組織規模に基づき、市場は中小企業と大企業に分類されます。アプリケーションに基づくと、コールモニタリング、カスタマーエクスペリエンス管理、エージェントパフォーマンスモニタリング、セールスパフォーマンス管理、コンペティティブインテリジェンス、リスク・コンプライアンス管理、およびその他に分類されます。エンドユーザーに基づくと、市場はBFSI、政府・防衛、小売・eコマース、旅行・接客、ヘルスケア・ライフサイエンス、エネルギー・公益事業、メディア・娯楽、旅行・接客、通信・IT、その他に分別されます。 市場参入企業 欧州音声分析市場の主な市場プレイヤーは、ASC Technologies、Avaya, Inc、Calabrio, Inc、Call Miner、Clarabridge、GemaTech Ltd、Genesys Telecommunications Laboratories, Inc、Telecommunications Laboratories, Inc、New Voice Media、Nice Systems、OnviSource, Inc.です。 最近の開発状況 - AIを活用した音声分析企業であるVoiceBaseは、2020年10月に検索、およびAIを活用した分析プラットフォームを提供するThoughtSpotとの戦略的提携を発表しました。この提携により、企業は最先端の検索機能を用いて、音声データから洞察を素早く引き出す方法に革命を起こすことになります。ThoughtSpotとの提携により、VoiceBaseのクライアントは、音声、テキスト、その他のコンタクトセンターのデータをマイニングし、文脈に沿った強力な洞察を得るために必要なツールをビジネスユーザーに提供することができます。音声データから有用で詳細な洞察を引き出すために、企業はトレーニングに時間をかけたり、技術専門家に頼ったりする必要がなくなりますが、これはわかりやすい検索インターフェースのおかげです。VoiceBaseとThoughtSpotの組み合わせにより、音声データの検索、これらのインサイトのパーソナライズと共有がよりシンプルになり、パフォーマンスに好影響を与えるためにそれらを利用することができるようになりました。 レポートのスコープ 本レポートでは、欧州のスピーチアナリティクス市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています: - 欧州のスピーチアナリティクス市場、コンポーネント別 o サービス o ソリューション - 欧州のスピーチアナリティクス市場:展開モード別 o クラウド o オンプレミス - 欧州のスピーチアナリティクスの市場:組織規模別 o SMEs o 大企業 - 欧州のスピーチアナリティクス市場:アプリケーション別 o コールモニタリング o カスタマーエクスペリエンス管理 o エージェントパフォーマンスモニタリング セールスパフォーマンス管理 競合他社インテリジェンス リスクおよびコンプライアンス管理 o その他 - 欧州スピーチアナリティクス市場:エンドユーザー別 o BFSI o 政府・防衛 o 小売・eコマース o 旅行、ホスピタリティ o ヘルスケアとライフサイエンス エネルギー・公益事業 o メディア・エンターテインメント o 旅行・ホスピタリティ o テレコム・IT o その他 - 欧州スピーチアナリティクス市場、国別 o ドイツ o イギリス o イタリア o フランス o スペイン o オランダ o ポーランド o ロシア 競合他社の状況 企業プロファイル:欧州音声アナリティクス市場に進出している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です: Tech Sci Researchは、与えられた市場データをもとに、Speech Analytics市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。 目次1. Service Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Europe Speech Analytics Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Considered while Selecting Vendor 5.3. Key Satisfaction Level 5.4. Major Challenges Faced 5.5. Technological Awareness 6. Europe Speech Analytics Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Component (Service, Solution) 6.2.2. By Deployment Mode (Cloud, On-Premises) 6.2.3. By Organization Size (SMEs, Large Enterprise) 6.2.4. By Application (Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, Others) 6.2.5. By End-user (BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, Others) 6.2.6. By Country 6.2.7. By Company (2022) 6.3. Market Map 7. Germany Speech Analytics Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Component 7.2.2. By Deployment Mode 7.2.3. By Organization Size 7.2.4. By Application 7.2.5. By End-User 8. United Kingdom Speech Analytics Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Component 8.2.2. By Deployment Mode 8.2.3. By Organization Size 8.2.4. By Application 8.2.5. By End-User 9. Italy Speech Analytics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Component 9.2.2. By Deployment Mode 9.2.3. By Organization Size 9.2.4. By Application 9.2.5. By End-User 10. France Speech Analytics Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Component 10.2.2. By Deployment Mode 10.2.3. By Organization Size 10.2.4. By Application 10.2.5. By End-User 11. Spain Speech Analytics Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Component 11.2.2. By Deployment Mode 11.2.3. By Organization Size 11.2.4. By Application 11.2.5. By End-User 12. Netherlands Speech Analytics Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Component 12.2.2. By Deployment Mode 12.2.3. By Organization Size 12.2.4. By Application 12.2.5. By End-User 13. Poland Speech Analytics Market Outlook 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Component 13.2.2. By Deployment Mode 13.2.3. By Organization Size 13.2.4. By Application 13.2.5. By End-User 14. Russia Speech Analytics Market Outlook 14.1. Market Size & Forecast 14.1.1. By Value 14.2. Market Share & Forecast 14.2.1. By Component 14.2.2. By Deployment Mode 14.2.3. By Organization Size 14.2.4. By Application 14.2.5. By End-User 15. Market Dynamics 15.1. Drivers 15.1.1. Rising Contact center is anticipated to propel the market growth 15.1.2. Expanding applications in the financial and commercial IT industries 15.1.3. Increasing Voice's Significance in a Multichannel Environment 15.2. Challenges 15.2.1. Huge Initial investment cost 15.2.2. Complex technology system integration 16. Market Trends & Developments 16.1. Voice control over Internet of Things (IoT) devices 16.2. Rise In Technological Development 16.3. Government Initiatives 16.4. Improving the customer experience 16.5. Rising Investment 17. Company Profiles 17.1. ASC Technologies 17.1.1. Business Overview 17.1.2. Key Revenue and Financials 17.1.3. Recent Developments 17.1.4. Key Personnel 17.1.5. Key Product/Services 17.1.6. SWOT Analysis 17.2. Avaya Inc 17.2.1. Business Overview 17.2.2. Key Revenue and Financials 17.2.3. Recent Developments 17.2.4. Key Personnel 17.2.5. Key Product/Services 17.2.6. SWOT Analysis 17.3. Calabrio, Inc. 17.3.1. Business Overview 17.3.2. Key Revenue and Financials 17.3.3. Recent Developments 17.3.4. Key Personnel 17.3.5. Key Product/Services 17.3.6. SWOT Analysis 17.4. Call Miner 17.4.1. Business Overview 17.4.2. Key Revenue and Financials 17.4.3. Recent Developments 17.4.4. Key Personnel 17.4.5. Key Product/Services 17.4.6. SWOT Analysis 17.5. Clarabridge 17.5.1. Business Overview 17.5.2. Key Revenue and Financials 17.5.3. Recent Developments 17.5.4. Key Personnel 17.5.5. Key Product/Services 17.5.6. SWOT Analysis 17.6. GemaTech Ltd 17.6.1. Business Overview 17.6.2. Key Revenue and Financials 17.6.3. Recent Developments 17.6.4. Key Personnel 17.6.5. Key Product/Services 17.6.6. SWOT Analysis 17.7. Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., 17.7.1. Business Overview 17.7.2. Key Revenue and Financials 17.7.3. Recent Developments 17.7.4. Key Personnel 17.7.5. Key Product/Services 17.7.6. SWOT Analysis 17.8. New Voice Media 17.8.1. Business Overview 17.8.2. Key Revenue and Financials 17.8.3. Recent Developments 17.8.4. Key Personnel 17.8.5. Key Product/Services 17.8.6. SWOT Analysis 17.9. OnviSource, Inc. 17.9.1. Business Overview 17.9.2. Key Revenue and Financials 17.9.3. Recent Developments 17.9.4. Key Personnel 17.9.5. Key Product/Services 17.9.6. SWOT Analysis 17.10. Nice Systems 17.10.1. Business Overview 17.10.2. Key Revenue and Financials 17.10.3. Recent Developments 17.10.4. Key Personnel 17.10.5. Key Product/Services 17.10.6. SWOT Analysis 18. Strategic Recommendations 18.1. Key focus on UK 18.2. Key focus towards BFSI sector About Us & Disclaimer
SummaryThe Europe Speech Analytics Market is anticipated to thrive in the forecast period 2024-2028. The use of speech analytics is becoming more significant due to growing globalization and distributed enterprise design. The usage of end-use devices like smartphones, laptops, and tablets is anticipated to increase in the market, broadening the reach of businesses and driving up the demand for speech analytics in Europe. The market is expanding as a result of rising client service investments, rising technology adoption, and rising IT budgets. Over the forecast period, it is anticipated that the growing usage of cloud-based and real-time speech analytics solutions in emerging economies will drive regional expansion. Table of Contents1. Service Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Europe Speech Analytics Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Considered while Selecting Vendor 5.3. Key Satisfaction Level 5.4. Major Challenges Faced 5.5. Technological Awareness 6. Europe Speech Analytics Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Component (Service, Solution) 6.2.2. By Deployment Mode (Cloud, On-Premises) 6.2.3. By Organization Size (SMEs, Large Enterprise) 6.2.4. By Application (Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, Others) 6.2.5. By End-user (BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, Others) 6.2.6. By Country 6.2.7. By Company (2022) 6.3. Market Map 7. Germany Speech Analytics Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Component 7.2.2. By Deployment Mode 7.2.3. By Organization Size 7.2.4. By Application 7.2.5. By End-User 8. United Kingdom Speech Analytics Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Component 8.2.2. By Deployment Mode 8.2.3. By Organization Size 8.2.4. By Application 8.2.5. By End-User 9. Italy Speech Analytics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Component 9.2.2. By Deployment Mode 9.2.3. By Organization Size 9.2.4. By Application 9.2.5. By End-User 10. France Speech Analytics Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Component 10.2.2. By Deployment Mode 10.2.3. By Organization Size 10.2.4. By Application 10.2.5. By End-User 11. Spain Speech Analytics Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Component 11.2.2. By Deployment Mode 11.2.3. By Organization Size 11.2.4. By Application 11.2.5. By End-User 12. Netherlands Speech Analytics Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Component 12.2.2. By Deployment Mode 12.2.3. By Organization Size 12.2.4. By Application 12.2.5. By End-User 13. Poland Speech Analytics Market Outlook 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Component 13.2.2. By Deployment Mode 13.2.3. By Organization Size 13.2.4. By Application 13.2.5. By End-User 14. Russia Speech Analytics Market Outlook 14.1. Market Size & Forecast 14.1.1. By Value 14.2. Market Share & Forecast 14.2.1. By Component 14.2.2. By Deployment Mode 14.2.3. By Organization Size 14.2.4. By Application 14.2.5. By End-User 15. Market Dynamics 15.1. Drivers 15.1.1. Rising Contact center is anticipated to propel the market growth 15.1.2. Expanding applications in the financial and commercial IT industries 15.1.3. Increasing Voice's Significance in a Multichannel Environment 15.2. Challenges 15.2.1. Huge Initial investment cost 15.2.2. Complex technology system integration 16. Market Trends & Developments 16.1. Voice control over Internet of Things (IoT) devices 16.2. Rise In Technological Development 16.3. Government Initiatives 16.4. Improving the customer experience 16.5. Rising Investment 17. Company Profiles 17.1. ASC Technologies 17.1.1. Business Overview 17.1.2. Key Revenue and Financials 17.1.3. Recent Developments 17.1.4. Key Personnel 17.1.5. Key Product/Services 17.1.6. SWOT Analysis 17.2. Avaya Inc 17.2.1. Business Overview 17.2.2. Key Revenue and Financials 17.2.3. Recent Developments 17.2.4. Key Personnel 17.2.5. Key Product/Services 17.2.6. SWOT Analysis 17.3. Calabrio, Inc. 17.3.1. Business Overview 17.3.2. Key Revenue and Financials 17.3.3. Recent Developments 17.3.4. Key Personnel 17.3.5. Key Product/Services 17.3.6. SWOT Analysis 17.4. Call Miner 17.4.1. Business Overview 17.4.2. Key Revenue and Financials 17.4.3. Recent Developments 17.4.4. Key Personnel 17.4.5. Key Product/Services 17.4.6. SWOT Analysis 17.5. Clarabridge 17.5.1. Business Overview 17.5.2. Key Revenue and Financials 17.5.3. Recent Developments 17.5.4. Key Personnel 17.5.5. Key Product/Services 17.5.6. SWOT Analysis 17.6. GemaTech Ltd 17.6.1. Business Overview 17.6.2. Key Revenue and Financials 17.6.3. Recent Developments 17.6.4. Key Personnel 17.6.5. Key Product/Services 17.6.6. SWOT Analysis 17.7. Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., 17.7.1. Business Overview 17.7.2. Key Revenue and Financials 17.7.3. Recent Developments 17.7.4. Key Personnel 17.7.5. Key Product/Services 17.7.6. SWOT Analysis 17.8. New Voice Media 17.8.1. Business Overview 17.8.2. Key Revenue and Financials 17.8.3. Recent Developments 17.8.4. Key Personnel 17.8.5. Key Product/Services 17.8.6. SWOT Analysis 17.9. OnviSource, Inc. 17.9.1. Business Overview 17.9.2. Key Revenue and Financials 17.9.3. Recent Developments 17.9.4. Key Personnel 17.9.5. Key Product/Services 17.9.6. SWOT Analysis 17.10. Nice Systems 17.10.1. Business Overview 17.10.2. Key Revenue and Financials 17.10.3. Recent Developments 17.10.4. Key Personnel 17.10.5. Key Product/Services 17.10.6. SWOT Analysis 18. Strategic Recommendations 18.1. Key focus on UK 18.2. Key focus towards BFSI sector About Us & Disclaimer
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |