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欧州音声分析市場:コンポーネント別(サービス、ソリューション)、導入形態別(クラウド、オンプレミス)、組織規模別(中小企業、大企業)、用途別(通話モニタリング、顧客体験管理、エージェントパフォーマンス監視、販売パフォーマンス管理、競合情報、リスク・コンプライアンス管理、その他)、エンドユーザー別(BFSI、政府・防衛、小売・eコマース、旅行・ホスピタリティ、ヘルスケア・生命科学、エネルギー・公益事業、メディア・娯楽、旅行・ホスピタリティ、通信・IT、その他)地域別、競争、予測、機会、2018-2028年


Europe Speech Analytics Market By Component (Service, Solution), By Deployment Mode (Cloud, On-Premises), By Organization Size (SMEs, Large Enterprise), By Application (Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, Others), By End-user (BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, Others) By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2018-2028

欧州のスピーチアナリティクス市場は、予測期間2024-2028年に繁栄すると予測されています。グローバル化の進展と分散型企業設計により、スピーチアナリティクスの利用はより重要性を増しています。スマートフォン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年4月1日 US$4,400
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86 英語

 

サマリー

欧州のスピーチアナリティクス市場は、予測期間2024-2028年に繁栄すると予測されています。グローバル化の進展と分散型企業設計により、スピーチアナリティクスの利用はより重要性を増しています。スマートフォン、ラップトップ、タブレットなどのエンドユースデバイスの利用は市場で増加すると予想され、ビジネスの幅を広げ、欧州のスピーチアナリティクスの需要を押し上げると考えられます。顧客サービス投資の増加、テクノロジー導入の増加、IT予算の増加により、市場は拡大しています。予測期間中、新興国でのクラウドベースおよびリアルタイム音声分析ソリューションの利用拡大が地域拡大の原動力になると予測されます。
音声記録から価値ある情報を導き出し、その情報を利用して有用なビジネスインテリジェンスを収集する技術は、スピーチアナリティクスとして知られています。カスタマーエクスペリエンス管理、通話モニタリングと要約、販売とマーケティング管理、リスクとコンプライアンス管理、感情分析、詐欺検出とセキュリティアプリケーションは、スピーチアナリティクスの主な用途の一例です。コンタクトセンターやコールセンター、ヘルスケアやライフサイエンス、メディアやエンターテインメントなど、さまざまな業界で採用が拡大しているため、音声分析技術は牽引役となっています。
コンタクトセンターの増加が市場成長を促進すると予想される
顧客との対話のデータ内で洞察を特定する必要があるため、音声分析はコールセンターで高い需要があります。コンタクトセンターの拡大は、市場拡大の重要な要素となっています。例えば、Sestekは、音声合成、音声認識、自然言語処理、音声バイオメトリクスの技術を用いた人工知能搭載のソリューションを作成する企業です。SestekはING銀行と音声分析ソリューションで提携し、ネットプロモータースコアの10%増、販売量スコアの15%増、全体のオーバーサイレンス率の3%減につながった。エンドユーザーであるビジネスクライアントの成果により、欧州市場でのスピーチアナリティクスの需要が高まることが予想されます。
金融・商業IT業界におけるアプリケーションの拡大
銀行業界における不正行為への対処やセキュリティ向上のニーズの高まりにより、ユーザー認証における音声バイオメトリクスの利用が拡大しています。技術の進歩や、記録されたデータの分析や顧客体験管理を自動化するコンタクトセンターの増加により、通信・IT分野の成長が予想されます。さらに、サプライヤーは、M&A、パートナーシップ、コラボレーションを通じて競争力を得ることにますます集中しています。音声分析を改善するために、洗練された消費者分析を提供するナイスシステムズは、ネクシディアを買収しました。このような無機的な戦術に加え、企業は自社製品の正しさを向上させるために莫大な研究開発費を費やしています。
マルチチャネル環境における音声の意義の増大
多くの企業は、マルチチャネル戦略を標準的なものと考えています。多くの企業は、ソーシャルメディアプラットフォーム、デスクトップアプリケーション、モバイル/テキスト、電子メールのコミュニケーションチャネルを活用することで、顧客とつながり、コミュニケーションする能力を拡大しています。音声分析は、これらの要因の結果として、コンタクトセンター以外でも広く知られるようになってきています。音声分析では、現在および過去の音声チャットを自動的に追跡することができます。こうして得られた知識は、市場認識、プロセス管理、製品設計など、さまざまなトピックに関する重要なデータを企業に提供し、その結果、音声分析の需要が急増しているのです。
市場のセグメント化
音声アナリティクス市場は、コンポーネント、導入形態、組織規模、アプリケーション、エンドユーザーに分類されます。コンポーネントに基づくと、市場はサービスとソリューションに区分されます。デプロイメントモードに基づくと、市場はクラウドとオンプレミスに区分されます。組織規模に基づき、市場は中小企業と大企業に分類されます。アプリケーションに基づくと、コールモニタリング、カスタマーエクスペリエンス管理、エージェントパフォーマンスモニタリング、セールスパフォーマンス管理、コンペティティブインテリジェンス、リスク・コンプライアンス管理、およびその他に分類されます。エンドユーザーに基づくと、市場はBFSI、政府・防衛、小売・eコマース、旅行・接客、ヘルスケア・ライフサイエンス、エネルギー・公益事業、メディア・娯楽、旅行・接客、通信・IT、その他に分別されます。
市場参入企業
欧州音声分析市場の主な市場プレイヤーは、ASC Technologies、Avaya, Inc、Calabrio, Inc、Call Miner、Clarabridge、GemaTech Ltd、Genesys Telecommunications Laboratories, Inc、Telecommunications Laboratories, Inc、New Voice Media、Nice Systems、OnviSource, Inc.です。
最近の開発状況
- AIを活用した音声分析企業であるVoiceBaseは、2020年10月に検索、およびAIを活用した分析プラットフォームを提供するThoughtSpotとの戦略的提携を発表しました。この提携により、企業は最先端の検索機能を用いて、音声データから洞察を素早く引き出す方法に革命を起こすことになります。ThoughtSpotとの提携により、VoiceBaseのクライアントは、音声、テキスト、その他のコンタクトセンターのデータをマイニングし、文脈に沿った強力な洞察を得るために必要なツールをビジネスユーザーに提供することができます。音声データから有用で詳細な洞察を引き出すために、企業はトレーニングに時間をかけたり、技術専門家に頼ったりする必要がなくなりますが、これはわかりやすい検索インターフェースのおかげです。VoiceBaseとThoughtSpotの組み合わせにより、音声データの検索、これらのインサイトのパーソナライズと共有がよりシンプルになり、パフォーマンスに好影響を与えるためにそれらを利用することができるようになりました。
レポートのスコープ
本レポートでは、欧州のスピーチアナリティクス市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています:
- 欧州のスピーチアナリティクス市場、コンポーネント別
o サービス
o ソリューション
- 欧州のスピーチアナリティクス市場:展開モード別
o クラウド
o オンプレミス
- 欧州のスピーチアナリティクスの市場:組織規模別
o SMEs
o 大企業
- 欧州のスピーチアナリティクス市場:アプリケーション別
o コールモニタリング
o カスタマーエクスペリエンス管理
o エージェントパフォーマンスモニタリング
セールスパフォーマンス管理
競合他社インテリジェンス
リスクおよびコンプライアンス管理
o その他
- 欧州スピーチアナリティクス市場:エンドユーザー別
o BFSI
o 政府・防衛
o 小売・eコマース
o 旅行、ホスピタリティ
o ヘルスケアとライフサイエンス
エネルギー・公益事業
o メディア・エンターテインメント
o 旅行・ホスピタリティ
o テレコム・IT
o その他
- 欧州スピーチアナリティクス市場、国別
o ドイツ
o イギリス
o イタリア
o フランス
o スペイン
o オランダ
o ポーランド
o ロシア
競合他社の状況
企業プロファイル:欧州音声アナリティクス市場に進出している主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です:
Tech Sci Researchは、与えられた市場データをもとに、Speech Analytics市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Service Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Europe Speech Analytics Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Considered while Selecting Vendor
5.3. Key Satisfaction Level
5.4. Major Challenges Faced
5.5. Technological Awareness
6. Europe Speech Analytics Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Component (Service, Solution)
6.2.2. By Deployment Mode (Cloud, On-Premises)
6.2.3. By Organization Size (SMEs, Large Enterprise)
6.2.4. By Application (Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, Others)
6.2.5. By End-user (BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, Others)
6.2.6. By Country
6.2.7. By Company (2022)
6.3. Market Map
7. Germany Speech Analytics Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Component
7.2.2. By Deployment Mode
7.2.3. By Organization Size
7.2.4. By Application
7.2.5. By End-User
8. United Kingdom Speech Analytics Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Component
8.2.2. By Deployment Mode
8.2.3. By Organization Size
8.2.4. By Application
8.2.5. By End-User
9. Italy Speech Analytics Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Component
9.2.2. By Deployment Mode
9.2.3. By Organization Size
9.2.4. By Application
9.2.5. By End-User
10. France Speech Analytics Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Component
10.2.2. By Deployment Mode
10.2.3. By Organization Size
10.2.4. By Application
10.2.5. By End-User
11. Spain Speech Analytics Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Component
11.2.2. By Deployment Mode
11.2.3. By Organization Size
11.2.4. By Application
11.2.5. By End-User
12. Netherlands Speech Analytics Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Component
12.2.2. By Deployment Mode
12.2.3. By Organization Size
12.2.4. By Application
12.2.5. By End-User
13. Poland Speech Analytics Market Outlook
13.1. Market Size & Forecast
13.1.1. By Value
13.2. Market Share & Forecast
13.2.1. By Component
13.2.2. By Deployment Mode
13.2.3. By Organization Size
13.2.4. By Application
13.2.5. By End-User
14. Russia Speech Analytics Market Outlook
14.1. Market Size & Forecast
14.1.1. By Value
14.2. Market Share & Forecast
14.2.1. By Component
14.2.2. By Deployment Mode
14.2.3. By Organization Size
14.2.4. By Application
14.2.5. By End-User
15. Market Dynamics
15.1. Drivers
15.1.1. Rising Contact center is anticipated to propel the market growth
15.1.2. Expanding applications in the financial and commercial IT industries
15.1.3. Increasing Voice's Significance in a Multichannel Environment
15.2. Challenges
15.2.1. Huge Initial investment cost
15.2.2. Complex technology system integration
16. Market Trends & Developments
16.1. Voice control over Internet of Things (IoT) devices
16.2. Rise In Technological Development
16.3. Government Initiatives
16.4. Improving the customer experience
16.5. Rising Investment
17. Company Profiles
17.1. ASC Technologies
17.1.1. Business Overview
17.1.2. Key Revenue and Financials
17.1.3. Recent Developments
17.1.4. Key Personnel
17.1.5. Key Product/Services
17.1.6. SWOT Analysis
17.2. Avaya Inc
17.2.1. Business Overview
17.2.2. Key Revenue and Financials
17.2.3. Recent Developments
17.2.4. Key Personnel
17.2.5. Key Product/Services
17.2.6. SWOT Analysis
17.3. Calabrio, Inc.
17.3.1. Business Overview
17.3.2. Key Revenue and Financials
17.3.3. Recent Developments
17.3.4. Key Personnel
17.3.5. Key Product/Services
17.3.6. SWOT Analysis
17.4. Call Miner
17.4.1. Business Overview
17.4.2. Key Revenue and Financials
17.4.3. Recent Developments
17.4.4. Key Personnel
17.4.5. Key Product/Services
17.4.6. SWOT Analysis
17.5. Clarabridge
17.5.1. Business Overview
17.5.2. Key Revenue and Financials
17.5.3. Recent Developments
17.5.4. Key Personnel
17.5.5. Key Product/Services
17.5.6. SWOT Analysis
17.6. GemaTech Ltd
17.6.1. Business Overview
17.6.2. Key Revenue and Financials
17.6.3. Recent Developments
17.6.4. Key Personnel
17.6.5. Key Product/Services
17.6.6. SWOT Analysis
17.7. Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.,
17.7.1. Business Overview
17.7.2. Key Revenue and Financials
17.7.3. Recent Developments
17.7.4. Key Personnel
17.7.5. Key Product/Services
17.7.6. SWOT Analysis
17.8. New Voice Media
17.8.1. Business Overview
17.8.2. Key Revenue and Financials
17.8.3. Recent Developments
17.8.4. Key Personnel
17.8.5. Key Product/Services
17.8.6. SWOT Analysis
17.9. OnviSource, Inc.
17.9.1. Business Overview
17.9.2. Key Revenue and Financials
17.9.3. Recent Developments
17.9.4. Key Personnel
17.9.5. Key Product/Services
17.9.6. SWOT Analysis
17.10. Nice Systems
17.10.1. Business Overview
17.10.2. Key Revenue and Financials
17.10.3. Recent Developments
17.10.4. Key Personnel
17.10.5. Key Product/Services
17.10.6. SWOT Analysis
18. Strategic Recommendations
18.1. Key focus on UK
18.2. Key focus towards BFSI sector
About Us & Disclaimer

 

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Summary

The Europe Speech Analytics Market is anticipated to thrive in the forecast period 2024-2028. The use of speech analytics is becoming more significant due to growing globalization and distributed enterprise design. The usage of end-use devices like smartphones, laptops, and tablets is anticipated to increase in the market, broadening the reach of businesses and driving up the demand for speech analytics in Europe. The market is expanding as a result of rising client service investments, rising technology adoption, and rising IT budgets. Over the forecast period, it is anticipated that the growing usage of cloud-based and real-time speech analytics solutions in emerging economies will drive regional expansion.
The technique of deriving valuable information from audio recordings and using that information to gather useful business intelligence is known as speech analytics. Customer experience management, call monitoring and summarising, sales and marketing management, risk and compliance management, sentiment analysis, and fraud detection & security applications are some of the major uses of speech analytics. Due to expanding adoption across multiple industries, such as contact and call centers, healthcare and life sciences, and media and entertainment, speech analytics technologies are gaining traction.
Rising Contact Center is Anticipated to Propel the Market Growth
Due to the requirement to identify insights within the data of client interactions, speech analytics is in high demand in call centers. The expansion of contact centers is a key component in the market's expansion. For instance, Sestek is an enterprise that creates artificial intelligence-powered solutions using text-to-speech, speech recognition, natural language processing, and voice biometrics technologies. Sestek partnered with ING Bank with its speech analytics solution, which also led to a 10% increase in net promoter score, a 15% increase in sales quantity score, and a 3% decrease in the overall over-silence rate. It is anticipated that the results attained by end-user business clients will increase demand for speech analytics in the European market.
Expanding Applications in the Financial and Commercial IT Industries
The use of speech biometrics for user authentication is expanding due to the growing need to combat fraud and improve security in the banking industry. Due to technological advancements and an increase in contact centers, which automate the analysis of recorded data and customer experience management, the telecom and IT sector is anticipated to grow. Additionally, suppliers are concentrating more and more on getting a competitive edge through mergers and acquisitions, partnerships, and collaboration. To improve its voice analytics, Nice Systems, a provider of sophisticated consumer analytics, acquired Nexidia. In addition to these inorganic tactics, businesses are spending enormous sums on R&D to improve the correctness of their products.
Increasing Voice's Significance in a Multichannel Environment
The majority of firms believe multi-channel interaction strategies to be standard. Many companies expand their capacity to connect with and communicate with clients by utilizing social media platforms, desktop applications, mobile/text, and email communication channels. Speech analytics is becoming more widely known outside of contact centers as a result of all these factors. Speech analytics also enables businesses to automatically keep track of current and previous voice chats. The ensuing knowledge provides businesses with crucial data on a variety of topics, including market perceptions, process management, and product design, which in turn is sharply increasing the demand for speech analytics.
Market Segmentation
The Speech Analytics market is segmented into Component, Deployment Mode, Organization Size, Application, and End-User. Based on Component, the market is segmented into Service and Solution. Based on Deployment Mode, the market is segmented into Cloud and On-Premises. Based on Organization Size, the market is divided into SMEs and Large enterprises. Based on Application, it is categorized into Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, and Others. Based on End-user, the market is segregated into BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, and Others.
Market Player
Major market players in the Europe Speech Analytics market are ASC Technologies, Avaya, Inc, Calabrio, Inc, Call Miner, Clarabridge, GemaTech Ltd, Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., Telecommunications Laboratories, Inc., New Voice Media, Nice Systems, OnviSource, Inc.
Recent Development
• VoiceBase, an AI-powered voice analytics firm, announced a strategic alliance with ThoughtSpot, a search, and AI-driven analytics platform, in October 2020. This partnership will revolutionize how businesses can quickly extract insights from their voice data using cutting-edge search capabilities. Through a partnership with ThoughtSpot, VoiceBase clients can give their business users the necessary tools to mine their speech, text, and other contact center data for potent, contextual insights. Companies are no longer needed to invest time in training or rely on technical experts to extract useful, detailed insights from their speech data, thanks to the straightforward search interface. VoiceBase and ThoughtSpot have combined to make it simpler to search voice data, personalize and share these insights, and use them to affect the performance that has a positive impact on performance.
Report Scope:
In this report, the Europe Speech Analytics market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• Europe Speech Analytics Market, By Component
o Service
o Solution
• Europe Speech Analytics Market, By Deployment Mode
o Cloud
o On-Premises
• Europe Speech Analytics Market, By Organization Size
o SMEs
o Large Enterprise
• Europe Speech Analytics Market, By Application
o Call Monitoring
o Customer Experience Management
o Agent Performance Monitoring
o Sales Performance Management
o Competitive Intelligence
o Risk and Compliance Management
o Others
• Europe Speech Analytics Market, By End-User
o BFSI
o Government & Defense
o Retail and eCommerce
o Travel and Hospitality
o Healthcare and Life Sciences
o Energy and Utilities
o Media and Entertainment
o Travel and Hospitality
o Telecommunications and IT
o Others
• Europe Speech Analytics Market, By Country:
o Germany
o United Kingdom
o Italy
o France
o Spain
o Netherlands
o Poland
o Russia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Europe Speech Analytics market.
Available Customizations:
Speech Analytics market report with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Service Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Europe Speech Analytics Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Considered while Selecting Vendor
5.3. Key Satisfaction Level
5.4. Major Challenges Faced
5.5. Technological Awareness
6. Europe Speech Analytics Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Component (Service, Solution)
6.2.2. By Deployment Mode (Cloud, On-Premises)
6.2.3. By Organization Size (SMEs, Large Enterprise)
6.2.4. By Application (Call Monitoring, Customer Experience Management, Agent Performance Monitoring, Sales Performance Management, Competitive Intelligence, Risk and Compliance Management, Others)
6.2.5. By End-user (BFSI, Government & Defense, Retail and eCommerce, Travel and Hospitality, Healthcare and Life Sciences, Energy and Utilities, Media and Entertainment, Travel and Hospitality, Telecommunications and IT, Others)
6.2.6. By Country
6.2.7. By Company (2022)
6.3. Market Map
7. Germany Speech Analytics Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Component
7.2.2. By Deployment Mode
7.2.3. By Organization Size
7.2.4. By Application
7.2.5. By End-User
8. United Kingdom Speech Analytics Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Component
8.2.2. By Deployment Mode
8.2.3. By Organization Size
8.2.4. By Application
8.2.5. By End-User
9. Italy Speech Analytics Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Component
9.2.2. By Deployment Mode
9.2.3. By Organization Size
9.2.4. By Application
9.2.5. By End-User
10. France Speech Analytics Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Component
10.2.2. By Deployment Mode
10.2.3. By Organization Size
10.2.4. By Application
10.2.5. By End-User
11. Spain Speech Analytics Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Component
11.2.2. By Deployment Mode
11.2.3. By Organization Size
11.2.4. By Application
11.2.5. By End-User
12. Netherlands Speech Analytics Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Component
12.2.2. By Deployment Mode
12.2.3. By Organization Size
12.2.4. By Application
12.2.5. By End-User
13. Poland Speech Analytics Market Outlook
13.1. Market Size & Forecast
13.1.1. By Value
13.2. Market Share & Forecast
13.2.1. By Component
13.2.2. By Deployment Mode
13.2.3. By Organization Size
13.2.4. By Application
13.2.5. By End-User
14. Russia Speech Analytics Market Outlook
14.1. Market Size & Forecast
14.1.1. By Value
14.2. Market Share & Forecast
14.2.1. By Component
14.2.2. By Deployment Mode
14.2.3. By Organization Size
14.2.4. By Application
14.2.5. By End-User
15. Market Dynamics
15.1. Drivers
15.1.1. Rising Contact center is anticipated to propel the market growth
15.1.2. Expanding applications in the financial and commercial IT industries
15.1.3. Increasing Voice's Significance in a Multichannel Environment
15.2. Challenges
15.2.1. Huge Initial investment cost
15.2.2. Complex technology system integration
16. Market Trends & Developments
16.1. Voice control over Internet of Things (IoT) devices
16.2. Rise In Technological Development
16.3. Government Initiatives
16.4. Improving the customer experience
16.5. Rising Investment
17. Company Profiles
17.1. ASC Technologies
17.1.1. Business Overview
17.1.2. Key Revenue and Financials
17.1.3. Recent Developments
17.1.4. Key Personnel
17.1.5. Key Product/Services
17.1.6. SWOT Analysis
17.2. Avaya Inc
17.2.1. Business Overview
17.2.2. Key Revenue and Financials
17.2.3. Recent Developments
17.2.4. Key Personnel
17.2.5. Key Product/Services
17.2.6. SWOT Analysis
17.3. Calabrio, Inc.
17.3.1. Business Overview
17.3.2. Key Revenue and Financials
17.3.3. Recent Developments
17.3.4. Key Personnel
17.3.5. Key Product/Services
17.3.6. SWOT Analysis
17.4. Call Miner
17.4.1. Business Overview
17.4.2. Key Revenue and Financials
17.4.3. Recent Developments
17.4.4. Key Personnel
17.4.5. Key Product/Services
17.4.6. SWOT Analysis
17.5. Clarabridge
17.5.1. Business Overview
17.5.2. Key Revenue and Financials
17.5.3. Recent Developments
17.5.4. Key Personnel
17.5.5. Key Product/Services
17.5.6. SWOT Analysis
17.6. GemaTech Ltd
17.6.1. Business Overview
17.6.2. Key Revenue and Financials
17.6.3. Recent Developments
17.6.4. Key Personnel
17.6.5. Key Product/Services
17.6.6. SWOT Analysis
17.7. Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.,
17.7.1. Business Overview
17.7.2. Key Revenue and Financials
17.7.3. Recent Developments
17.7.4. Key Personnel
17.7.5. Key Product/Services
17.7.6. SWOT Analysis
17.8. New Voice Media
17.8.1. Business Overview
17.8.2. Key Revenue and Financials
17.8.3. Recent Developments
17.8.4. Key Personnel
17.8.5. Key Product/Services
17.8.6. SWOT Analysis
17.9. OnviSource, Inc.
17.9.1. Business Overview
17.9.2. Key Revenue and Financials
17.9.3. Recent Developments
17.9.4. Key Personnel
17.9.5. Key Product/Services
17.9.6. SWOT Analysis
17.10. Nice Systems
17.10.1. Business Overview
17.10.2. Key Revenue and Financials
17.10.3. Recent Developments
17.10.4. Key Personnel
17.10.5. Key Product/Services
17.10.6. SWOT Analysis
18. Strategic Recommendations
18.1. Key focus on UK
18.2. Key focus towards BFSI sector
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テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


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データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/10/11 10:26

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