世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリス自動車用インフォテインメント市場、車種別(乗用車、商用車、二輪車)、製品タイプ別(オーディオユニット、ディスプレイユニット、ナビゲーションユニット、その他)、装着タイプ別(OEM、アフターマーケット)、装着場所別(インダッシュインフォテインメント、リアシートインフォテインメント)、地域別、競合予測&機会、2017年~2027年


United Kingdom Automotive Infotainment Market, By Vehicle Type (Passenger Car, Commercial Vehicle, Two-Wheeler), By Product Type (Audio Unit, Display Unit, Navigation Unit, Others), By Fit Type (OEM, Aftermarket), By Installed Location (In-dash Infotainment, Rear-seat Infotainment), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2017-2027

イギリスの自動車用インフォテインメント市場は、自動車へのインフォテインメントシステムの導入が進み、自動車の販売台数が増加していることから、2027年まで大きなCAGRで成長すると予測されています。拡大する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
79 英語

 

サマリー

イギリスの自動車用インフォテインメント市場は、自動車へのインフォテインメントシステムの導入が進み、自動車の販売台数が増加していることから、2027年まで大きなCAGRで成長すると予測されています。拡大する自動車産業は、消費者の要求に応じて自動車インフォテインメントを進化させることにこだわり、それが潜在顧客の購入意思決定に影響を与え、それによって今後5年間のイギリス自動車インフォテインメント市場の成長を促進させます。情報とエンターテインメントを統合する技術として、自動車インフォテインメント・システムが登場し、自動車メーカーの注目を集めています。これらのアドオンを搭載した自動車に気軽に贅沢な支出をする人口の可処分所得の上昇とともに、消費者の好みを収容することも、今後5年間の英国自動車インフォテインメント市場の成長をサポートします。
イギリスの自動車用インフォテインメント市場は、車両タイプ、製品タイプ、フィットタイプ、設置場所、競争環境、地域分布によって区分されます。車両タイプに基づき、市場はさらに乗用車、商用車、二輪車に細分化されます。乗用車は、乗用車の販売増加により、大きなシェアを占めると予想されます。また、個人の自動車所有に対する需要と可処分所得の増加も、今後数年間におけるイギリス自動車用インフォテインメント市場の成長を促進させます。製品タイプ別では、オーディオユニット、ディスプレイユニット、ナビゲーションユニット、その他に分類されます。また、装着タイプによって、OEMとアフターマーケットに区別されます。設置場所によって、インダッシュ型インフォテインメントとリアシート型インフォテインメントに分類されます。
株式会社デンソー、Continental AG、Robert Bosch GmbH、Aptiv PLC、Alpine Electronics Inc、Pioneer Corporation、Magnetic Marelli SpA、Harman International Industries Inc、Visteon Corporation、Kenwood Corporationなどは、イギリス自動車インフォテインメント市場の成長を担う企業の主要市場プレイヤーリストの一部であり、その他の企業は、イギリス自動車インフォテインメント市場の成長を担う企業のリストです。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
予測年:2022E
予測期間:2023F-2027F
本調査の目的
- 2017年から2021年までのイギリス自動車用インフォテインメント市場の市場規模推移を分析すること。
- 2022年から2027年までのイギリス自動車用インフォテインメント市場の市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場を車両タイプ、製品タイプ、フィットタイプ、設置場所、地域、企業に基づいて分類・予測する。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場の促進要因と課題を特定する。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場における事業拡大、新製品発表、M&Aなどの競争展開を検証する。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場で市場参入企業が採用している持続可能な主要戦略を明らかにする。
TechSci Researchは、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施した。インタビューしながら、回答者には、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザセグメントに関するデータを記録し、将来的な予測を行うトップダウンアプローチを用いて、イギリスの自動車用インフォテインメント市場の市場規模を算出した。TechSci Researchはこれらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品やアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 自動車用インフォテインメントメーカー
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 自動車用インフォテインメントに関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、製品メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するほか、投資戦略や市場機会を活用する上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、イギリスの自動車用インフォテインメント市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリに分類しています。
- イギリスの自動車用インフォテインメント市場:車種別
o 乗用車
o 商用車
o 二輪車
- イギリス自動車用インフォテインメント市場:製品タイプ別
o オーディオユニット
o ディスプレイユニット
o ナビゲーションユニット
o その他
- 英国自動車用インフォテインメント市場:装着タイプ別
o OEM
o アフターマーケット
- イギリス自動車用インフォテインメント市場:設置場所別
o インダッシュインフォテインメント
o リアシートインフォテイメント
- イギリス自動車用インフォテインメント市場:地域別
o ロンドン
o イーストアングリア
o 南西部
o 南東部
o スコットランド
イーストミッドランド
o ヨークシャー&ハンバーサイド
競合他社の状況
企業プロフィール。イギリスの自動車用インフォテインメント市場における主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United Kingdom Automotive Infotainment Market
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Aided Brand Recall and Unaided Brand Recall
5.3. Brand Satisfaction Level
6. United Kingdom Automotive Infotainment Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type (Passenger Car, Commercial Vehicle, Two-Wheeler)
6.2.2. By Product Type (Audio Unit, Display Unit, Navigation Unit, Others)
6.2.3. By Fit Type (OEM, Aftermarket)
6.2.4. By Installed Location (In-dash Infotainment, Rear-seat Infotainment)
6.2.5. By Region
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Product Market Map (By Vehicle Type, By Product Type, By Fit Type, By Installed Location, By Region)
7. United Kingdom Passenger Car Infotainment Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Fit Type
7.2.3. By Installed Location
8. United Kingdom Commercial Vehicle Infotainment Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Fit Type
8.2.3. By Installed Location
9. United Kingdom Two-Wheeler Infotainment Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Fit Type
9.2.3. By Installed Location
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Policy and Regulatory Landscape
13. Pricing Analysis
14. United Kingdom Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles (Partial List of Leading Companies)
15.1.1. Denso Corporation
15.1.2. Continental AG
15.1.3. Robert Bosch GmbH
15.1.4. Aptiv PLC
15.1.5. Alpine Electronics Inc.
15.1.6. Pioneer Corporation
15.1.7. Magnetic Marelli SpA
15.1.8. Harman International Industries Inc.
15.1.9. Visteon Corporation
15.1.10. Kenwood Corporation
16. Strategic Recommendations
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United Kingdom automotive infotainment market is forecast to grow at a significant CAGR until 2027 because of the increasing deployment of infotainment systems in automobiles and increasing sales of vehicles. Expanding automotive industry is persistent towards advancing the automotive infotainments as per consumer demands and that influences the purchase decisions for the potential customers, thereby driving the growth of the United Kingdom automotive infotainment market in the upcoming five years. The emergence of an automotive infotainment system as a technology that integrates information and entertainment has gained the attention of car manufacturers. Accommodating consumer preferences along with the rising disposable income of the population that readily spends lavishly on the automotive with these add-ons also support the growth of the United Kingdom automotive infotainment market in the next five years.
The United Kingdom automotive infotainment market is segmented by vehicle type, product type, fit type, installed location, competitional landscape, and regional distribution. Based on vehicle type, the market is further segmented into passenger car, commercial vehicle, and two-wheeler. Passenger cars are anticipated to hold the significant shares of the market due to increasing sales of the passenger cars. Demands for car by individual along with growing disposable income that supports the demand for car ownership also facilitates the growth of the United Kingdom automotive infotainment market in the forecast years. By product type, the market is fragmented into audio unit, display unit, navigation unit, and others. Based on fit type, the market is differentiated between OEM and aftermarket. By installed location, the market is bifurcated into in-dash infotainment and rear-seat infotainment.
Denso Corporation, Continental AG, Robert Bosch GmbH, Aptiv PLC., Alpine Electronics Inc., Pioneer Corporation, Magnetic Marelli SpA, Harman International Industries Inc., Visteon Corporation, Kenwood Corporation, among others is a partial list of major market players of the companies responsible for the growth of United Kingdom automotive infotainment market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022E
Forecast Period: 2023F–2027F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United Kingdom automotive infotainment market from 2017 to 2021.
• To estimate and forecast the market size of United Kingdom automotive infotainment market from 2022 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast the United Kingdom automotive infotainment market based on vehicle type, product type, fit type, installed location, region, and company.
• To identify the dominant region or segment in the United Kingdom automotive infotainment market.
• To identify drivers and challenges for the United Kingdom automotive infotainment market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United Kingdom automotive infotainment market.
• To identify and analyze the profiles of leading players operating in the United Kingdom automotive infotainment market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United Kingdom automotive infotainment market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers who could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of the United Kingdom automotive infotainment market using a top-down approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these products and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Automotive infotainment manufacturers
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums, and alliances related to automotive infotainment
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as product manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United Kingdom automotive infotainment market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom Automotive Infotainment Market, By Vehicle Type:
o Passenger Car
o Commercial Vehicle
o Two-Wheeler
• United Kingdom Automotive Infotainment Market, By Product Type:
o Audio Unit
o Display Unit
o Navigation Unit
o Others
• United Kingdom Automotive Infotainment Market, By Fit Type:
o OEM
o Aftermarket
• United Kingdom Automotive Infotainment Market, By Installed Location:
o In-dash Infotainment
o Rear-seat Infotainment
• United Kingdom Automotive Infotainment Market, By Region:
o London
o East Anglia
o Southwest
o Southeast
o Scotland
o East Midlands
o Yorkshire & Humberside
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom automotive infotainment market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United Kingdom Automotive Infotainment Market
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Aided Brand Recall and Unaided Brand Recall
5.3. Brand Satisfaction Level
6. United Kingdom Automotive Infotainment Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type (Passenger Car, Commercial Vehicle, Two-Wheeler)
6.2.2. By Product Type (Audio Unit, Display Unit, Navigation Unit, Others)
6.2.3. By Fit Type (OEM, Aftermarket)
6.2.4. By Installed Location (In-dash Infotainment, Rear-seat Infotainment)
6.2.5. By Region
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Product Market Map (By Vehicle Type, By Product Type, By Fit Type, By Installed Location, By Region)
7. United Kingdom Passenger Car Infotainment Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Fit Type
7.2.3. By Installed Location
8. United Kingdom Commercial Vehicle Infotainment Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Fit Type
8.2.3. By Installed Location
9. United Kingdom Two-Wheeler Infotainment Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Fit Type
9.2.3. By Installed Location
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Policy and Regulatory Landscape
13. Pricing Analysis
14. United Kingdom Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles (Partial List of Leading Companies)
15.1.1. Denso Corporation
15.1.2. Continental AG
15.1.3. Robert Bosch GmbH
15.1.4. Aptiv PLC
15.1.5. Alpine Electronics Inc.
15.1.6. Pioneer Corporation
15.1.7. Magnetic Marelli SpA
15.1.8. Harman International Industries Inc.
15.1.9. Visteon Corporation
15.1.10. Kenwood Corporation
16. Strategic Recommendations
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(スマートカー)の最新刊レポート

TechSci Research社のスマートカー分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(audio)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る