コンシューマーヘルスケアの世界市場:製品別(一般用医薬品(OTC)、ビタミン・栄養補助食品、ハーブ・伝統製品、スポーツ栄養、その他)、流通チャネル別(近代食料品店、伝統食料品店、無店舗型小売店、その他)、地域別、予測・機会、2025年Global Consumer Healthcare Market By Product (Over-the-Counter Drugs (OTC); Vitamins and Dietary Supplements; Herbal/Traditional Products; Sports Nutrition; and Others), By Distribution Channel (Modern Grocery Retail; Traditional Grocery Retail; Non-Grocery/Mixed Retailers; Non-store-based Retail; and Others), By Region, Forecast & Opportunities, 2025 世界のコンシューマーヘルスケア市場は、予測期間中に驚異的な速度で成長すると予想されています。世界のコンシューマーヘルスケア市場は、高齢者人口の増加および高齢者が病気にかかりやすくなっていることが要... もっと見る
サマリー世界のコンシューマーヘルスケア市場は、予測期間中に驚異的な速度で成長すると予想されています。世界のコンシューマーヘルスケア市場は、高齢者人口の増加および高齢者が病気にかかりやすくなっていることが要因となっています。また、生活習慣病に対する人々の意識が高まっていることも、今後数年間で市場をさらに押し上げると予想されます。さらに、予防医学の人気の高まりが市場の成長に拍車をかけると予想されます。また、顧客のニーズや要望を考慮した主要メーカーの新製品投入は、2025年までの市場成長をさらに促進するものと期待されます。コンシューマーヘルスケアの世界市場は、製品、流通チャネル、企業、地域によって区分されます。製品別では、一般用医薬品(OTC)、ビタミン・栄養補助食品、ハーブ・伝統的製品、スポーツ栄養、その他に細分化されます。ビタミンと栄養補助食品は、人々の間で人気が高まっているため、市場で大きな成長を記録すると予想されます。また、特に女性におけるビタミンの欠乏の増加が、2025年までのこの分野の成長を促進すると予想されます。 地域的には、コンシューマーヘルスケア市場はアジア太平洋地域、北米、南米、欧州、中東・アフリカに区分されます。これらの地域のうち、北米は消費者向けヘルスケア製品に関する認知度が高まっていることから、消費者向けヘルスケア市場全体の中で予測期間中に大きな成長が見込まれています。 世界のコンシューマーヘルスケア市場で事業を展開している主な企業は、GSK Consumer Healthcare、Bayer Corp、McNeil Consumer Healthcare、Procter & Gamble Co、CVS Health Corp、Nature's Bounty Co、Pharmavite Corp、Living Essentials、Clif Bar & Co、Reckitt Benckiser Inc、Optimum Nutrition Inc、Johnson & Johnson Consumer Products Inc、Herbalife Nutrition Ltd、Abbott Nutrition Inc、Cytosport Inc、BASF SE、Danone、American Health、Amway、アリーナ製薬、他となっています。各社は、市場での競争力を維持するために、先進的な技術の開発や新しいサービスの提供を開始しています。その他の競争戦略としては、M&Aや新製品開発などがあります。 本レポートで考慮した年数 歴史的年数:2015年~2018年 基準年:2019年 予測年:2020年 予測年:2021年~2025年 本調査の目的 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場の2015年から2018年までの市場規模を分析・推計すること。 - 2019年から2025年までの世界のコンシューマーヘルスケア市場の市場規模および2025年までの成長率を予測・推計すること。 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場を製品、流通チャネル、企業、地域分布に基づき分類・予測する。 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場における支配的な地域やセグメントを特定する。 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場の促進要因と課題を特定するため。 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競争展開を検討する。 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場で事業を展開する主要企業のプロファイルを特定し、分析する。 - 世界のコンシューマーヘルスケア市場で市場参加者が採用する持続可能な主要戦略を特定する。 TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは世界中の消費者向けヘルスケア製品メーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施しました。インタビューする際に、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の制限により特定できなかった消費者向けヘルスケア製品メーカーを含めることができました。TechSci Researchは、世界中の消費者向けヘルスケア製品のメーカー、流通チャネル、すべての主要企業の存在を分析しました。 TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントに関するデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、世界の消費者向けヘルスケア市場の市場規模を算出しています。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。 主な対象読者 - 消費者向けヘルスケア製品メーカー、サプライヤー、流通業者、その他の関係者 - 規制当局や政策立案者などの政府機関 - コンシューマーヘルスケアに関連する組織、フォーラム、アライアンス - 市場調査会社およびコンサルティング会社 本調査は、コンシューマーヘルスケア製品メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するほか、投資戦略を立て、市場機会を活用する上で有用なものです。 レポートの範囲 本レポートでは、コンシューマーヘルスケアの世界市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - コンシューマーヘルスケアの世界市場、製品別 o 一般用医薬品(OTC) o ビタミンと栄養補助食品 o ハーブ/伝統的な製品 o スポーツニュートリション o その他 - コンシューマーヘルスケアの世界市場、流通チャネル別 o 現代的な食料品店 o 伝統的な食料品店 o 非食品店/複合小売業 o 無店舗型小売店 o オンライン o その他 - コンシューマーヘルスケアの世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ 南アフリカ共和国 サウジアラビア UAE クウェート イラン o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロフィール。世界のコンシューマーヘルスケア市場に存在する主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Product of Interest (POI): Consumer Healthcare – An Introduction & Description of the POI2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Consumer Healthcare Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer/End User Analysis 6. Global Consumer Healthcare Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product (Over-the-Counter Drugs (OTC); Vitamins and Dietary Supplements; Herbal/Traditional Products; Sports Nutrition; and Others) 6.2.2. By Distribution Channel (Modern Grocery Retail; Traditional Grocery Retail; Non-Grocery/Mixed Retailers; Non-store-based Retail; Online and Others) 6.2.3. By Region (North America; Europe; Asia-Pacific; South America; and Middle East & Africa) 6.2.4. By Company (2019) 6.3. Market Attractiveness Index (By Product; By Distribution Channel; and By Region) 7. Asia-Pacific Surface Cleaner Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product 7.2.2. By Distribution Channel 7.2.3. By Country (China; Japan; India; South Korea; Australia; and Rest of Asia-Pacific) 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Surface Cleaner Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Product 7.3.1.2.2. By Distribution Channel 7.3.1.3. Competition Outlook 7.3.2. Japan Surface Cleaner Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Product 7.3.2.2.2. By Distribution Channel 7.3.2.3. Competition Outlook 7.3.3. India Surface Cleaner Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Product 7.3.3.2.2. By Distribution Channel 7.3.3.3. Competition Outlook 7.3.4. South Korea Surface Cleaner Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Product 7.3.4.2.2. By Distribution Channel 7.3.4.3. Competition Outlook 7.3.5. Australia Surface Cleaner Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Product 7.3.5.2.2. By Distribution Channel 7.3.5.3. Competition Outlook 8. North America Surface Cleaner Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product 8.2.2. By Distribution Channel 8.2.3. By Country (United States; Canada; and Mexico) 8.3. North America: Country Analysis 8.3.1. United States Surface Cleaner Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Product 8.3.1.2.2. By Distribution Channel 8.3.1.3. Competition Outlook 8.3.2. Canada Surface Cleaner Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Product 8.3.2.2.2. By Distribution Channel 8.3.2.3. Competition Outlook 8.3.3. Mexico Surface Cleaner Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Product 8.3.3.2.2. By Distribution Channel 8.3.3.3. Competition Outlook 9. South America Surface Cleaner Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product 9.2.2. By Distribution Channel 9.2.3. By Country (Brazil; Argentina; Colombia; and Rest of South America) 9.3. South America: Country Analysis 9.3.1. Brazil Surface Cleaner Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Product 9.3.1.2.2. By Distribution Channel 9.3.1.3. Competition Outlook 9.3.2. Argentina Surface Cleaner Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Product 9.3.2.2.2. By Distribution Channel 9.3.2.3. Competition Outlook 9.3.3. Colombia Surface Cleaner Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Product 9.3.3.2.2. By Distribution Channel 9.3.3.3. Competition Outlook 10. Europe Surface Cleaner Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product 10.2.2. By Distribution Channel 10.2.3. By Country (Germany; France; Italy; Spain; United Kingdom; and Rest of Europe) 10.3. Europe: Country Analysis 10.3.1. Germany Surface Cleaner Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Product 10.3.1.2.2. By Distribution Channel 10.3.1.3. Competition Outlook 10.3.2. France Surface Cleaner Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Product 10.3.2.2.2. By Distribution Channel 10.3.2.3. Competition Outlook 10.3.3. Italy Surface Cleaner Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Product 10.3.3.2.2. By Distribution Channel 10.3.3.3. Competition Outlook 10.3.4. Spain Surface Cleaner Market Outlook 10.3.4.1. Market Size & Forecast 10.3.4.1.1. By Value 10.3.4.2. Market Share & Forecast 10.3.4.2.1. By Product 10.3.4.2.2. By Distribution Channel 10.3.4.3. Competition Outlook 10.3.5. United Kingdom Surface Cleaner Market Outlook 10.3.5.1. Market Size & Forecast 10.3.5.1.1. By Value 10.3.5.2. Market Share & Forecast 10.3.5.2.1. By Product 10.3.5.2.2. By Distribution Channel 10.3.5.3. Competition Outlook 11. Middle East & Africa Surface Cleaner Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Product 11.2.2. By Distribution Channel 11.2.3. By Country (UEA; Saudi Arabia; South Africa; and Rest of Middle East & Africa) 11.3. Middle East & Africa: Country Analysis 11.3.1. UAE Surface Cleaner Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Product 11.3.1.2.2. By Distribution Channel 11.3.1.3. Competition Outlook 11.3.2. Saudi Arabia Surface Cleaner Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Product 11.3.2.2.2. By Distribution Channel 11.3.2.3. Competition Outlook 11.3.3. South Africa Surface Cleaner Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Product 11.3.3.2.2. By Distribution Channel 11.3.3.3. Competition Outlook 12. Market Dynamics 12.1. Drivers/Tailwinds 12.2. Challenges/Headwinds 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles (Leading 10 Players in the Market) 14.1.1. GSK Consumer Healthcare 14.1.2. Bayer Corp 14.1.3. McNeil Consumer Healthcare 14.1.4. Procter & Gamble Co 14.1.5. CVS Health Corp 14.1.6. Nature's Bounty Co, The 14.1.7. Pharmavite Corp 14.1.8. Living Essentials 14.1.9. Clif Bar & Co 14.1.10. Reckitt Benckiser Inc 14.1.11. Optimum Nutrition Inc 14.1.12. Johnson & Johnson Consumer Products Inc 14.1.13. Herbalife Nutrition Ltd 14.1.14. Abbott Nutrition Inc 14.1.15. Cytosport Inc 14.1.16. BASF SE 14.1.17. Danone 14.1.18. American Health 14.1.19. Amway 14.1.20. Arena Pharmaceuticals 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
SummaryGlobal consumer healthcare market is expected to grow at a formidable rate during the forecast period. The global consumer healthcare market is driven by the increasing geriatric population and their susceptibility towards diseases. Additionally, increasing awareness among the population pertaining to lifestyle diseases is further expected to propel the market over the next few years. Furthermore, growing popularity of preventive medicine is expected to spur the growth of market. Also, new product launches by the major players in the view of customer needs & demands is further expected to foster the growth of market through 2025. Table of Contents1. Product of Interest (POI): Consumer Healthcare – An Introduction & Description of the POI2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Consumer Healthcare Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer/End User Analysis 6. Global Consumer Healthcare Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product (Over-the-Counter Drugs (OTC); Vitamins and Dietary Supplements; Herbal/Traditional Products; Sports Nutrition; and Others) 6.2.2. By Distribution Channel (Modern Grocery Retail; Traditional Grocery Retail; Non-Grocery/Mixed Retailers; Non-store-based Retail; Online and Others) 6.2.3. By Region (North America; Europe; Asia-Pacific; South America; and Middle East & Africa) 6.2.4. By Company (2019) 6.3. Market Attractiveness Index (By Product; By Distribution Channel; and By Region) 7. Asia-Pacific Surface Cleaner Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product 7.2.2. By Distribution Channel 7.2.3. By Country (China; Japan; India; South Korea; Australia; and Rest of Asia-Pacific) 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Surface Cleaner Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Product 7.3.1.2.2. By Distribution Channel 7.3.1.3. Competition Outlook 7.3.2. Japan Surface Cleaner Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Product 7.3.2.2.2. By Distribution Channel 7.3.2.3. Competition Outlook 7.3.3. India Surface Cleaner Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Product 7.3.3.2.2. By Distribution Channel 7.3.3.3. Competition Outlook 7.3.4. South Korea Surface Cleaner Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Product 7.3.4.2.2. By Distribution Channel 7.3.4.3. Competition Outlook 7.3.5. Australia Surface Cleaner Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Product 7.3.5.2.2. By Distribution Channel 7.3.5.3. Competition Outlook 8. North America Surface Cleaner Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product 8.2.2. By Distribution Channel 8.2.3. By Country (United States; Canada; and Mexico) 8.3. North America: Country Analysis 8.3.1. United States Surface Cleaner Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Product 8.3.1.2.2. By Distribution Channel 8.3.1.3. Competition Outlook 8.3.2. Canada Surface Cleaner Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Product 8.3.2.2.2. By Distribution Channel 8.3.2.3. Competition Outlook 8.3.3. Mexico Surface Cleaner Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Product 8.3.3.2.2. By Distribution Channel 8.3.3.3. Competition Outlook 9. South America Surface Cleaner Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product 9.2.2. By Distribution Channel 9.2.3. By Country (Brazil; Argentina; Colombia; and Rest of South America) 9.3. South America: Country Analysis 9.3.1. Brazil Surface Cleaner Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Product 9.3.1.2.2. By Distribution Channel 9.3.1.3. Competition Outlook 9.3.2. Argentina Surface Cleaner Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Product 9.3.2.2.2. By Distribution Channel 9.3.2.3. Competition Outlook 9.3.3. Colombia Surface Cleaner Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Product 9.3.3.2.2. By Distribution Channel 9.3.3.3. Competition Outlook 10. Europe Surface Cleaner Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product 10.2.2. By Distribution Channel 10.2.3. By Country (Germany; France; Italy; Spain; United Kingdom; and Rest of Europe) 10.3. Europe: Country Analysis 10.3.1. Germany Surface Cleaner Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Product 10.3.1.2.2. By Distribution Channel 10.3.1.3. Competition Outlook 10.3.2. France Surface Cleaner Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Product 10.3.2.2.2. By Distribution Channel 10.3.2.3. Competition Outlook 10.3.3. Italy Surface Cleaner Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Product 10.3.3.2.2. By Distribution Channel 10.3.3.3. Competition Outlook 10.3.4. Spain Surface Cleaner Market Outlook 10.3.4.1. Market Size & Forecast 10.3.4.1.1. By Value 10.3.4.2. Market Share & Forecast 10.3.4.2.1. By Product 10.3.4.2.2. By Distribution Channel 10.3.4.3. Competition Outlook 10.3.5. United Kingdom Surface Cleaner Market Outlook 10.3.5.1. Market Size & Forecast 10.3.5.1.1. By Value 10.3.5.2. Market Share & Forecast 10.3.5.2.1. By Product 10.3.5.2.2. By Distribution Channel 10.3.5.3. Competition Outlook 11. Middle East & Africa Surface Cleaner Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Product 11.2.2. By Distribution Channel 11.2.3. By Country (UEA; Saudi Arabia; South Africa; and Rest of Middle East & Africa) 11.3. Middle East & Africa: Country Analysis 11.3.1. UAE Surface Cleaner Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Product 11.3.1.2.2. By Distribution Channel 11.3.1.3. Competition Outlook 11.3.2. Saudi Arabia Surface Cleaner Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Product 11.3.2.2.2. By Distribution Channel 11.3.2.3. Competition Outlook 11.3.3. South Africa Surface Cleaner Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Product 11.3.3.2.2. By Distribution Channel 11.3.3.3. Competition Outlook 12. Market Dynamics 12.1. Drivers/Tailwinds 12.2. Challenges/Headwinds 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles (Leading 10 Players in the Market) 14.1.1. GSK Consumer Healthcare 14.1.2. Bayer Corp 14.1.3. McNeil Consumer Healthcare 14.1.4. Procter & Gamble Co 14.1.5. CVS Health Corp 14.1.6. Nature's Bounty Co, The 14.1.7. Pharmavite Corp 14.1.8. Living Essentials 14.1.9. Clif Bar & Co 14.1.10. Reckitt Benckiser Inc 14.1.11. Optimum Nutrition Inc 14.1.12. Johnson & Johnson Consumer Products Inc 14.1.13. Herbalife Nutrition Ltd 14.1.14. Abbott Nutrition Inc 14.1.15. Cytosport Inc 14.1.16. BASF SE 14.1.17. Danone 14.1.18. American Health 14.1.19. Amway 14.1.20. Arena Pharmaceuticals 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート
TechSci Research社のプライマリケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(consumer)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|