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アジア太平洋地域の予測分析市場:コンポーネント別(ソリューション/サービス)、導入形態別(オンプレミス/クラウド)、組織規模別(大企業/中小企業)、業務機能別(マーケティング、販売、財務、人事)、用途別(リスク管理、オペレーション管理。エンドユーザー産業別(航空宇宙・防衛、自動車・運輸、BFSI、ヘルスケア、IT・通信、メディア・エンターテインメント、小売・Eコマース、その他)、企業別、地域別、予測・機会(2026年)、その他


Asia Pacific Predictive Analytics Market By Component (Solution v/s Service), By Deployment Mode (On-Premise v/s Cloud), By Organization Size (Large Enterprises v/s SMEs), By Business Function (Marketing, Sales, Finance, Human Resource), By Application (Risk Management, Operations Management, Sales & Marketing Management, Network Management, Supply Chain Management, Workforce Management), By End User Industry (Aerospace & Defense, Automotive & Transportation, BFSI, Healthcare, IT & Telecommunication, Media & Entertainment, Retail & Ecommerce, Others), By Company, By Region, Forecast & Opportunities, 2026

アジア太平洋地域の予測分析市場は、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予想されています。アジア太平洋地域の予測分析市場は、同地域でビッグデータ分析ツールやソリューションが広く採用されていることが原... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$4,400
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
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89 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域の予測分析市場は、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予想されています。アジア太平洋地域の予測分析市場は、同地域でビッグデータ分析ツールやソリューションが広く採用されていることが原動力となっています。また、大量のデータを適切に管理・分析し、そこから理解を深めて必要な予測や分析を行う必要があります。このことは、2026年までの市場成長にプラスの影響を与えています。さらに、市場で事業を展開する主要ベンダーによる技術的進歩や新しい分析ツール・技術の発表の増加は、予測期間中に市場成長のための有利な機会を生み出すと期待されます。しかし、データを研究し、そこから予測を導き出す熟練した専門家の不足が、今後数年間の市場成長の妨げになる可能性があります。また、同地域の一部の国では、認知度や採用率が低いことも、市場の成長をさらに阻害する要因となっています。

アジア太平洋地域の予測分析市場は、コンポーネント、展開モード、組織規模、ビジネス機能、アプリケーション、エンドユーザー産業、企業、地域に基づいて区分されています。コンポーネントに基づき、市場はソリューションとサービスに二分することができます。ソリューション分野はさらに、顧客分析、財務分析、マーケティング&セールス分析、ネットワーク分析、リスク分析、サプライチェーン分析、ウェブ&ソーシャルメディア分析、その他に分類されます。予測期間中は、カスタマーアナリティクス分野が市場を支配すると予想されます。これは、消費者の購買行動や嗜好を理解する必要性が高まっていることに起因しています。さらに、ブランドに対する消費者の忠誠心を特定するのにも役立ちます。導入形態に基づき、市場はオンプレミスとクラウドに分けられます。クラウド型は、その拡張性、柔軟性、24時間365日の可用性、自動更新機能、運用コスト削減の役割から、市場を支配すると予想されます。組織規模に基づき、市場は大企業と中小企業に分けられる。大企業向け市場は、将来の結果を予測するための予測分析の導入が増加していることから、市場を支配すると予想されます。また、中小企業では、最小限のコストで運用パフォーマンスを向上させる必要性が高まっていることから、中小企業セグメントも大きな成長を遂げると予想されます。

予測分析市場で事業を展開している主な企業は、マイクロソフト、IBM、SAP SE、シーメンスAG、ゼネラルエレクトリック、シュナイダーエレクトリック、オラクル、NTTデータ、SAS Institute, Inc、Tableau Software, Inc.などです。主要企業は、市場での競争力を維持するために、先進的な技術の開発や新しいサービスの提供を開始しています。その他の競争戦略としては、M&Aや新サービス開発などが挙げられます。
本レポートで考慮した年数
過去年:2016年~2019年
基準年:2020年
予測年:2021年
予測年:2022年〜2026年
本調査の目的
- アジア太平洋地域の予測分析市場の2016年から2019年までの市場規模を分析・予測すること。
- アジア太平洋地域の予測分析市場の2020年から2026年までの市場規模および2026年までの成長率を予測・推計すること。
- アジア太平洋地域の予測分析市場をコンポーネント、展開モード、組織規模、業務機能、用途、エンドユーザー産業、企業、地域分布に基づいて分類し、予測する。
- アジア太平洋地域の予測分析市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- アジア太平洋地域の予測分析市場の促進要因と課題を特定する。
- アジア太平洋地域の予測分析市場における拡張、新製品発表、M&Aなどの競争力のある開発を調査する。
- アジア太平洋地域の予測分析市場で事業を展開する主要企業のプロフィールを特定し、分析する。
- アジア太平洋地域の予測分析市場で市場参入企業が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。
TechSci Researchは、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは世界中のサービスプロバイダのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施しました。インタビューを行う際に、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったサービスプロバイダを含めることができました。TechSci Research は、世界中のサービスプロバイダ、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、アジア太平洋地域の予測分析市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 予測分析プロバイダ企業
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 予測分析に関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、サービスプロバイダー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するほか、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用です。
レポートの範囲
本レポートでは、アジア太平洋地域の予測分析市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- アジア太平洋地域の予測分析市場:構成要素別
ソリューション
カスタマーアナリティクス
財務分析
マーケティング&セールスアナリティクス
ネットワーク・アナリティクス
リスク分析
サプライチェーン・アナリティクス
ウェブ・ソーシャルメディア分析
その他
サービス
プロフェッショナル
マネージド
- アジア太平洋地域の予測分析市場、導入モード別。
o オンプレミス
クラウド
- アジア太平洋地域の予測分析市場:組織規模別
o 大企業
中小企業
- アジア太平洋地域の予測分析市場:業務機能別
o マーケティング
o 営業
o ファイナンス
o 人的資源
- アジア太平洋地域の予測分析市場:用途別
o リスクマネジメント
o オペレーション管理
o セールス&マーケティング管理
o ネットワーク管理
o サプライチェーンマネジメント
o ワークフォースマネジメント
- アジア太平洋地域の予測分析市場:エンドユーザー産業別
o 航空宇宙・防衛
o 自動車・運輸
o BFSI
o ヘルスケア
o IT&テレコミュニケーション
メディア・エンターテイメント
o 小売・Eコマース
その他
- アジア太平洋地域のプレディクティブ・アナリティクス市場、地域別
o 中国
o インド
o 日本
o 韓国
o オーストラリア
o シンガポール
o マレーシア
o インドネシア
o タイ
ベトナム
競合他社の状況
企業プロファイル。アジア太平洋地域の予測分析市場における主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。


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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Asia Pacific Predictive Analytics
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. Asia Pacific Predictive Analytics Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Component (Solution v/s Service)
6.2.1.1. By Solution (Customer Analytics, Financial Analytics, Marketing & Sales Analytics, Network Analytics, Risk Analytics, Supply Chain Analytics, Web & Social Media Analytics, Others)
6.2.1.2. By Service (Professional v/s Managed)
6.2.2. By Deployment Mode (On-Premise v/s Cloud)
6.2.3. By Organization Size (Large Enterprises v/s SMEs)
6.2.4. By Business Function (Marketing, Sales, Finance, Human Resource)
6.2.5. By Application (Risk Management, Operations Management, Sales & Marketing Management, Network Management, Supply Chain Management, Workforce Management)
6.2.6. By End User Industry (Aerospace & Defense, Automotive & Transportation, BFSI, Healthcare, IT & Telecommunication, Media & Entertainment, Retail & Ecommerce, Others)
6.2.7. By Company (2020)
6.2.8. By Region
6.3. Product Market Map
6.4. Asia-Pacific: Country Analysis
6.4.1. China Predictive Analytics Market Outlook
6.4.1.1. Market Size & Forecast
6.4.1.1.1. By Value
6.4.1.2. Market Share & Forecast
6.4.1.2.1. By Component
6.4.1.2.2. By Deployment Mode
6.4.1.2.3. By Organization Size
6.4.1.2.4. By End User Industry
6.4.2. India Predictive Analytics Market Outlook
6.4.2.1. Market Size & Forecast
6.4.2.1.1. By Value
6.4.2.2. Market Share & Forecast
6.4.2.2.1. By Component
6.4.2.2.2. By Deployment Mode
6.4.2.2.3. By Organization Size
6.4.2.2.4. By End User Industry
6.4.3. Australia Predictive Analytics Market Outlook
6.4.3.1. Market Size & Forecast
6.4.3.1.1. By Value
6.4.3.2. Market Share & Forecast
6.4.3.2.1. By Component
6.4.3.2.2. By Deployment Mode
6.4.3.2.3. By Organization Size
6.4.3.2.4. By End User Industry
6.4.4. Japan Predictive Analytics Market Outlook
6.4.4.1. Market Size & Forecast
6.4.4.1.1. By Value
6.4.4.2. Market Share & Forecast
6.4.4.2.1. By Component
6.4.4.2.2. By Deployment Mode
6.4.4.2.3. By Organization Size
6.4.4.2.4. By End User Industry
6.4.5. South Korea Predictive Analytics Market Outlook
6.4.5.1. Market Size & Forecast
6.4.5.1.1. By Value
6.4.5.2. Market Share & Forecast
6.4.5.2.1. By Component
6.4.5.2.2. By Deployment Mode
6.4.5.2.3. By Organization Size
6.4.5.2.4. By End User Industry
6.4.6. Singapore Predictive Analytics Market Outlook
6.4.6.1. Market Size & Forecast
6.4.6.1.1. By Value
6.4.6.2. Market Share & Forecast
6.4.6.2.1. By Component
6.4.6.2.2. By Deployment Mode
6.4.6.2.3. By Organization Size
6.4.6.2.4. By End User Industry
6.4.7. Vietnam Predictive Analytics Market Outlook
6.4.7.1. Market Size & Forecast
6.4.7.1.1. By Value
6.4.7.2. Market Share & Forecast
6.4.7.2.1. By Component
6.4.7.2.2. By Deployment Mode
6.4.7.2.3. By Organization Size
6.4.7.2.4. By End User Industry
6.4.8. Malaysia Predictive Analytics Market Outlook
6.4.8.1. Market Size & Forecast
6.4.8.1.1. By Value
6.4.8.2. Market Share & Forecast
6.4.8.2.1. By Component
6.4.8.2.2. By Deployment Mode
6.4.8.2.3. By Organization Size
6.4.8.2.4. By End User Industry
6.4.9. Thailand Predictive Analytics Market Outlook
6.4.9.1. Market Size & Forecast
6.4.9.1.1. By Value
6.4.9.2. Market Share & Forecast
6.4.9.2.1. By Component
6.4.9.2.2. By Deployment Mode
6.4.9.2.3. By Organization Size
6.4.9.2.4. By End User Industry
6.4.10. Indonesia Predictive Analytics Market Outlook
6.4.10.1. Market Size & Forecast
6.4.10.1.1. By Value
6.4.10.2. Market Share & Forecast
6.4.10.2.1. By Component
6.4.10.2.2. By Deployment Mode
6.4.10.2.3. By Organization Size
6.4.10.2.4. By End User Industry
7. Market Dynamics
7.1. Drivers
7.2. Challenges
8. Market Trends & Developments
9. Competitive Landscape
9.1. Microsoft Corporation
9.2. IBM Corporation
9.3. SAP SE
9.4. Siemens AG
9.5. General Electric Company
9.6. Schneider Electric Company
9.7. Oracle Corporation
9.8. NTT Data Corporation
9.9. SAS Institute, Inc
9.10. Tableau Software, Inc.
10. Strategic Recommendations
11. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The Asia Pacific Predictive Analytics Market is expected to grow at an impressive rate during the forecast period. The Asia Pacific Predictive Analytics Market is driven by the widespread adoption of big data analytics tools and solutions in the region. Additionally, increasing volumes of data need to be properly managed and analyzed to develop an understanding out of it and make necessary predictions or analysis. This in turn is positively impacting the market growth through 2026. Furthermore, increasing technological advancements and new analytical tools & techniques launches by the major vendors operating in the market is expected to create lucrative opportunities for the market growth during the forecast period. However, lack of skilled professionals to study the data and derive out predictions from it can hamper the growth of the market over the next few years. Besides, lack of awareness and adoption in some countries in the region further impedes the market growth.

The Asia Pacific Predictive Analytics Market is segmented based on component, deployment mode, organization size, business function, application, end-user industry, company, and region. Based on component, the market can be bifurcated into solution and service. The solution segment can further be categorized into customer analytics, financial analytics, marketing & sales analytics, network analytics, risk analytics, supply chain analytics, web & social media analytics and others. The customer analytics segment is expected to dominate the market during the forecast period. This can be ascribed to the growing need to understand consumer buying behavior and preferences. Additionally, it also helps in the identification of the consumer loyalty towards the brand. Based on deployment mode, the market can be divided into on-premise and cloud. The cloud segment is expected to dominate the market owing to its scalability, flexibility, 24/7 availability, auto update feature and its role in reducing operational costs. Based on organization size, the market can be split into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment is expected to dominate the market on account of increased adoption of predictive analytics in order to predict future outcomes. The SMEs segment is also expected to witness significant growth owing to the growing need of enhancing operational performance at minimal costs in the SMEs.

The major players operating in the predictive analytics market are Microsoft Corporation, IBM Corporation, SAP SE, Siemens AG, General Electric Company, Schneider Electric Company, Oracle Corporation, NTT Data Corporation, SAS Institute, Inc, Tableau Software, Inc. and others. Major companies are developing advanced technologies and launching new services in order to stay competitive in the market. Other competitive strategies include mergers & acquisitions and new service developments.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022–2026
Objective of the Study:
• To analyze and estimate the market size of the Asia Pacific Predictive Analytics Market from 2016 to 2019.
• To estimate and forecast the market size of the Asia Pacific Predictive Analytics Market from 2020 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the Asia Pacific Predictive Analytics Market based on component, deployment mode, organization size, business function, application, end-user industry, company, and regional distribution.
• To identify dominant region or segment in the Asia Pacific Predictive Analytics Market.
• To identify drivers and challenges for the Asia Pacific Predictive Analytics Market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the Asia Pacific Predictive Analytics Market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the Asia Pacific Predictive Analytics Market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the Asia Pacific Predictive Analytics Market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of service providers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the service providers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the service providers, distribution channels and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of the Asia Pacific Predictive Analytics Market by using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Predictive analytics provider companies
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to predictive analytics
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as service providers, suppliers and partners, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on the market opportunities.
Report Scope:
In this report, the Asia Pacific Predictive Analytics Market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By Component:
o Solution
 Customer Analytics
 Financial Analytics
 Marketing & Sales Analytics
 Network Analytics
 Risk Analytics
 Supply Chain Analytics
 Web & Social Media Analytics
 Others
o Service
 Professional
 Managed
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By Deployment Mode:
o On-Premise
o Cloud
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By Organization Size:
o Large Enterprises
o SMEs
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By Business Function:
o Marketing
o Sales
o Finance
o Human Resource
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By Application:
o Risk Management
o Operations Management
o Sales & Marketing Management
o Network Management
o Supply Chain Management
o Workforce Management
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By End-User Industry:
o Aerospace & Defense
o Automotive & Transportation
o BFSI
o Healthcare
o IT & Telecommunication
o Media & Entertainment
o Retail & Ecommerce
o Others
• Asia Pacific Predictive analytics Market, By Region:
o China
o India
o Japan
o South Korea
o Australia
o Singapore
o Malaysia
o Indonesia
o Thailand
o Vietnam
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Asia Pacific Predictive Analytics Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Asia Pacific Predictive Analytics
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. Asia Pacific Predictive Analytics Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Component (Solution v/s Service)
6.2.1.1. By Solution (Customer Analytics, Financial Analytics, Marketing & Sales Analytics, Network Analytics, Risk Analytics, Supply Chain Analytics, Web & Social Media Analytics, Others)
6.2.1.2. By Service (Professional v/s Managed)
6.2.2. By Deployment Mode (On-Premise v/s Cloud)
6.2.3. By Organization Size (Large Enterprises v/s SMEs)
6.2.4. By Business Function (Marketing, Sales, Finance, Human Resource)
6.2.5. By Application (Risk Management, Operations Management, Sales & Marketing Management, Network Management, Supply Chain Management, Workforce Management)
6.2.6. By End User Industry (Aerospace & Defense, Automotive & Transportation, BFSI, Healthcare, IT & Telecommunication, Media & Entertainment, Retail & Ecommerce, Others)
6.2.7. By Company (2020)
6.2.8. By Region
6.3. Product Market Map
6.4. Asia-Pacific: Country Analysis
6.4.1. China Predictive Analytics Market Outlook
6.4.1.1. Market Size & Forecast
6.4.1.1.1. By Value
6.4.1.2. Market Share & Forecast
6.4.1.2.1. By Component
6.4.1.2.2. By Deployment Mode
6.4.1.2.3. By Organization Size
6.4.1.2.4. By End User Industry
6.4.2. India Predictive Analytics Market Outlook
6.4.2.1. Market Size & Forecast
6.4.2.1.1. By Value
6.4.2.2. Market Share & Forecast
6.4.2.2.1. By Component
6.4.2.2.2. By Deployment Mode
6.4.2.2.3. By Organization Size
6.4.2.2.4. By End User Industry
6.4.3. Australia Predictive Analytics Market Outlook
6.4.3.1. Market Size & Forecast
6.4.3.1.1. By Value
6.4.3.2. Market Share & Forecast
6.4.3.2.1. By Component
6.4.3.2.2. By Deployment Mode
6.4.3.2.3. By Organization Size
6.4.3.2.4. By End User Industry
6.4.4. Japan Predictive Analytics Market Outlook
6.4.4.1. Market Size & Forecast
6.4.4.1.1. By Value
6.4.4.2. Market Share & Forecast
6.4.4.2.1. By Component
6.4.4.2.2. By Deployment Mode
6.4.4.2.3. By Organization Size
6.4.4.2.4. By End User Industry
6.4.5. South Korea Predictive Analytics Market Outlook
6.4.5.1. Market Size & Forecast
6.4.5.1.1. By Value
6.4.5.2. Market Share & Forecast
6.4.5.2.1. By Component
6.4.5.2.2. By Deployment Mode
6.4.5.2.3. By Organization Size
6.4.5.2.4. By End User Industry
6.4.6. Singapore Predictive Analytics Market Outlook
6.4.6.1. Market Size & Forecast
6.4.6.1.1. By Value
6.4.6.2. Market Share & Forecast
6.4.6.2.1. By Component
6.4.6.2.2. By Deployment Mode
6.4.6.2.3. By Organization Size
6.4.6.2.4. By End User Industry
6.4.7. Vietnam Predictive Analytics Market Outlook
6.4.7.1. Market Size & Forecast
6.4.7.1.1. By Value
6.4.7.2. Market Share & Forecast
6.4.7.2.1. By Component
6.4.7.2.2. By Deployment Mode
6.4.7.2.3. By Organization Size
6.4.7.2.4. By End User Industry
6.4.8. Malaysia Predictive Analytics Market Outlook
6.4.8.1. Market Size & Forecast
6.4.8.1.1. By Value
6.4.8.2. Market Share & Forecast
6.4.8.2.1. By Component
6.4.8.2.2. By Deployment Mode
6.4.8.2.3. By Organization Size
6.4.8.2.4. By End User Industry
6.4.9. Thailand Predictive Analytics Market Outlook
6.4.9.1. Market Size & Forecast
6.4.9.1.1. By Value
6.4.9.2. Market Share & Forecast
6.4.9.2.1. By Component
6.4.9.2.2. By Deployment Mode
6.4.9.2.3. By Organization Size
6.4.9.2.4. By End User Industry
6.4.10. Indonesia Predictive Analytics Market Outlook
6.4.10.1. Market Size & Forecast
6.4.10.1.1. By Value
6.4.10.2. Market Share & Forecast
6.4.10.2.1. By Component
6.4.10.2.2. By Deployment Mode
6.4.10.2.3. By Organization Size
6.4.10.2.4. By End User Industry
7. Market Dynamics
7.1. Drivers
7.2. Challenges
8. Market Trends & Developments
9. Competitive Landscape
9.1. Microsoft Corporation
9.2. IBM Corporation
9.3. SAP SE
9.4. Siemens AG
9.5. General Electric Company
9.6. Schneider Electric Company
9.7. Oracle Corporation
9.8. NTT Data Corporation
9.9. SAS Institute, Inc
9.10. Tableau Software, Inc.
10. Strategic Recommendations
11. About Us & Disclaimer

 

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