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インドネシア浄水器市場:タイプ別(カウンタートップ、アンダーシンク、蛇口取り付け型、その他{タンクレス、スマート浄水器など})、技術別(RO、UF、UV、メディア、その他{ナノろ過など})、販売チャネル別(小売、販売店、ダイレクト、Eコマース、その他{水道屋、請負業者など})、地域別、競合予測&機会(2027年) - (英語


Indonesia Water Purifier Market, By Type (Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others {Tankless, Smart Purifier, etc.}), By Technology (RO, UF, UV, Media & Others {Nanofiltration, etc.}), By Sales Channel (Retail, Distributor, Direct, E-Commerce, Others {Plumber, Contractor, etc.}), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027

インドネシアの浄水器市場は、2021年に4億3332万米ドルで、予測期間である2023年から2027年にかけてCAGR11.59%で成長し、2027Fには8億3123万米ドルの市場規模に達すると予想されています。インドネシアの浄水器... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年2月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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78 英語

 

サマリー

インドネシアの浄水器市場は、2021年に4億3332万米ドルで、予測期間である2023年から2027年にかけてCAGR11.59%で成長し、2027Fには8億3123万米ドルの市場規模に達すると予想されています。インドネシアの浄水器市場は、浄水された飲料水への需要が高まっていることを理由に、今後成長が見込まれています。飲料水の衛生に対する国民の関心が高まり、水を媒介とする疾病の発生が増加していることが、今後5年間のインドネシア浄水器市場の成長を後押ししています。浄水器を使用した高品質の飲料水に対する消費者の嗜好の進化、および高度な製品は、また、今後5年間でインドネシアの浄水器市場の成長をサポートしています。また、可処分所得の増加や技術の進歩も、今後5年間のインドネシア浄水器市場の成長を後押ししています。
浄水器は、人間の使用に適した純粋な飲料水を生成するために、川、湖、水の他の体から採取した水から望ましくない化学物質や生物学的不純物を除去する精製およびフィルタリング装置です。浄水器には、カウンタートップ型、シンク下型、蛇口取り付け型など、さまざまなタイプがあります。
インドネシアの浄水器市場は、タイプ、技術、販売チャネル、地域分布、競合分析によって区分されます。タイプ別では、さらにカウンタートップ、アンダーシンク、蛇口取り付け型、その他に分類されます。浄水器のアンダーシンクタイプは、市場の最大の収益シェアを保持し、美的でモダンな外観のキッチンのためのアカウントの今後5年間で市場セグメントを支配すると予想されます。家庭、教育機関、商業施設での浄水器需要が増加し、今後5年間のインドネシア浄水器市場の成長を牽引しています。技術別に見ると、市場はRO、UF、UV、メディア、その他に細分化されます。RO技術は、技術の進歩と清潔で衛生的な飲料水のための効果的な機器に対する需要の増加により、今後5年間は市場セグメントを支配すると予想されます。
PT.Coway International Indonesia、PT Cuckoo Global Indonesia、PT.Advance Product Indonesia、PT Unilever Indonesia Tbk、PT Philips Indonesia Commercial、PT Sentrasarana Tirtabening、Toclas Indonesia、PT Hydro Water Technology、PT.Coway International Indonesia、PT.Cuckoo Global Indonesia, PT.東レインターナショナルインドネシア、PT.Panasonic Gobel Indonesiaなどが、インドネシア浄水器市場の主要な市場プレイヤーとして挙げられます。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
推定年:2022年
予測期間:2023年~2027年
調査の目的
- 2017年から2021年までのインドネシア浄水器市場規模を分析・推計する。
- 2022年から2027年までのインドネシア浄水器市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- インドネシアの浄水器市場をタイプ、製品タイプ、技術、期間、用途、エンドユーザー、企業、地域分布に基づいて分類・予測する。
- インドネシア浄水器市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- インドネシアの浄水器市場の促進要因と課題を特定する。
- インドネシア浄水器市場における事業拡大、新製品発表、M&Aなどの競合開発を検証する。
- インドネシアの浄水器市場で事業を展開する主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- インドネシアの浄水器市場で市場関係者が採用する持続可能な主要戦略を特定する。
TechSci Researchは、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。当初、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを調達しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全世界のメーカー、流通チャネル、主要プレイヤーの存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、インドネシアの浄水器市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- メーカー、サプライヤ、流通業者、その他の関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 浄水器関連の団体、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資戦略を立て、市場機会を活用する上で有用なものです。
レポートの範囲
本レポートでは、インドネシアの浄水器市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- インドネシアの浄水器市場:タイプ別
o カウンタートップ
o シンク下
o 蛇口取付型
o その他
- インドネシア浄水器市場:技術別
o RO
o UV
o UF
o メディア
o その他
- インドネシア浄水器市場:販売チャネル別
o 小売
o ディストリビューター
o ダイレクト
o Eコマース
o その他
- インドネシア浄水器市場(地域別
o 西部
o 中央
o 東部

競合他社の状況
企業のプロフィールをご紹介します。インドネシア浄水器市場における主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社)。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Source of Awareness
5. Indonesia Water Purifier Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type (Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others {Tankless, Smart Purifier, etc.})
5.2.2. By Technology (RO, UF, UV, Media & Others {Nanofiltration, etc.})
5.2.3. By Sales Channel (Retail, Distributor, Direct, E-Commerce, Others {Plumber, Contractor, etc.})
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company
5.2.5.1. By Company, By Sales Channel
5.2.5.2. By Company (Top 2 Selling Models) By Model, Selling Price
5.3. Market Map (By Type, By Technology, By Sales Channel & By Region)
6. Indonesia Under Sink Water Purifier Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Technology
6.2.2. By Sales Channel
6.2.3. By Company (2021)
7. Indonesia Counter Top Water Purifier Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Technology
7.2.2. By Sales Channel
7.2.3. By Company (2021)
8. Indonesia Faucet Mount Water Purifier Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Technology
8.2.2. By Sales Channel
8.2.3. By Company (2021)
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends and Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. Indonesia Economic Profile
13. Impact of COVID-19 on Indonesia Water Purifier Market
14. Competitive Landscape
14.1. PT. Coway International Indonesia
14.2. PT Cuckoo Global Indonesia
14.3. PT. Advance Product Indonesia
14.4. PT Unilever Indonesia Tbk
14.5. PT Philips Indonesia Commercial
14.6. PT Sentrasarana Tirtabening
14.7. Toclas Indonesia
14.8. PT Hydro Water Technology
14.9. PT. Toray International Indonesia
14.10. PT. Panasonic Gobel Indonesia
15. Strategic Recommendations

 

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Summary

Indonesia water purifier market was valued at USD433.32 million in 2021 and is anticipated to grow with a CAGR of 11.59% during the forecast period, 2023-2027, to reach a market value of USD831.23 million by 2027F. Indonesia water purifier market is expected to grow in the future on grounds of increasing demand for purified drinkable water. The rising concerns among the population of the country toward drinking water hygiene and increasing instances of water-borne diseases are driving the growth of the Indonesia water purifier market in the upcoming five years. Evolving preferences of consumers toward quality drinking water using water purifiers, and advanced products, are also supporting the growth of the Indonesia water purifier market in the next five years. Moreover, rising disposable income and technological advancements are also driving the growth of the Indonesia water purifier market in the upcoming five years.
A water purifier is a purifying and filtering equipment that removes undesirable chemicals and biological impurities from water taken from rivers, lakes, and other bodies of water in order to produce pure drinking water fit for human use. Various types of water purifiers are counter-top, under sink, faucet mount, and others.
The Indonesia water purifier market is segmented by type, technology, sales channel, regional distribution, and competition analysis. Based on type, the market is further segregated into counter-top, under sink, faucet mount, and others. Under sink type of water purifiers are anticipated to hold the largest revenue shares of the market and dominate the market segment in the upcoming five years on account of demands for aesthetic and modern looking kitchens. Demand for water purifiers at home, academic centers, and commercial buildings is increasing and thereby driving the growth of the Indonesia water purifier market in the next five years. Based on technology, the market is fragmented into RO, UF, UV, media, and others. RO technology is anticipated to dominate the market segment in the future five years due to technological advancements and growing demands for effective equipment for clean and hygienic drinking water.
PT. Coway International Indonesia, PT Cuckoo Global Indonesia, PT. Advance Product Indonesia, PT Unilever Indonesia Tbk, PT Philips Indonesia Commercial, PT Sentrasarana Tirtabening, Toclas Indonesia, PT Hydro Water Technology, PT. Toray International Indonesia, PT. Panasonic Gobel Indonesia are among the major market players in the Indonesia water purifier market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022
Forecast Period: 2023-2027
Objective of the Study:
• To analyze and estimate the market size of Indonesia water purifier market from 2017 to 2021.
• To estimate and forecast the market size of Indonesia water purifier market from 2022 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast Indonesia water purifier market based on type, product type, technology, duration, application, end users, company and regional distribution.
• To identify dominant region or segment in the Indonesia water purifier market.
• To identify drivers and challenges for Indonesia water purifier market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Indonesia water purifier market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in Indonesia water purifier market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in Indonesia water purifier market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of Indonesia water purifier market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to water purifier
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Indonesia water purifier market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Indonesia Water Purifier Market, By Type:
o Counter Top
o Under Sink
o Faucet Mount
o Others
• Indonesia Water Purifier Market, By Technology:
o RO
o UV
o UF
o Media
o Others
• Indonesia Water Purifier Market, By Sales Channel:
o Retail
o Distributor
o Direct
o E-Commerce
o Others
• Indonesia Water Purifier Market, By Region:
o Western
o Central
o Eastern

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Indonesia water purifier market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Source of Awareness
5. Indonesia Water Purifier Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type (Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others {Tankless, Smart Purifier, etc.})
5.2.2. By Technology (RO, UF, UV, Media & Others {Nanofiltration, etc.})
5.2.3. By Sales Channel (Retail, Distributor, Direct, E-Commerce, Others {Plumber, Contractor, etc.})
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company
5.2.5.1. By Company, By Sales Channel
5.2.5.2. By Company (Top 2 Selling Models) By Model, Selling Price
5.3. Market Map (By Type, By Technology, By Sales Channel & By Region)
6. Indonesia Under Sink Water Purifier Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Technology
6.2.2. By Sales Channel
6.2.3. By Company (2021)
7. Indonesia Counter Top Water Purifier Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Technology
7.2.2. By Sales Channel
7.2.3. By Company (2021)
8. Indonesia Faucet Mount Water Purifier Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Technology
8.2.2. By Sales Channel
8.2.3. By Company (2021)
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends and Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. Indonesia Economic Profile
13. Impact of COVID-19 on Indonesia Water Purifier Market
14. Competitive Landscape
14.1. PT. Coway International Indonesia
14.2. PT Cuckoo Global Indonesia
14.3. PT. Advance Product Indonesia
14.4. PT Unilever Indonesia Tbk
14.5. PT Philips Indonesia Commercial
14.6. PT Sentrasarana Tirtabening
14.7. Toclas Indonesia
14.8. PT Hydro Water Technology
14.9. PT. Toray International Indonesia
14.10. PT. Panasonic Gobel Indonesia
15. Strategic Recommendations

 

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