世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン自動車小売市場(車両タイプ:二輪車・三輪車、乗用車、小型商用車、大型トラック、バス・コーチ、オフロード車) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Online Vehicle Retail Market (Vehicle Type: Two/Three Wheelers, Passenger Cars, Light Commercial Vehicles, Heavy Duty Trucks, Buses and Coaches, and Off-road Vehicles) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

オンライン車両小売市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のオンライン車両小売市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月27日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
185 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

オンライン車両小売市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のオンライン車両小売市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のオンライン車両小売市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの世界のオンライン車両小売市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、オンライン車両小売市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のオンライン自動車小売市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のオンライン車両小売市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のオンライン車両小売市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のオンライン車両小売市場の競争状況について掘り下げています。世界のオンライン車両小売市場で事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のオンライン車両小売市場におけるプレイヤーの属性です。

オンライン車両小売の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるオンライン車両小売が生み出す売上高/収益は?
- 世界のオンライン車両小売市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

オンライン車両小売市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のオンライン車両小売市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始め、次に調査範囲と目的について説明します。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のオンライン自動車小売市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のオンライン車両小売市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.1.1.市場規模、金額(10億米ドル)、2020~2034年
1.2.市場参入戦略
1.2.1.需要と供給の動向
1.2.2.潜在市場スペースの特定
1.2.3.顧客の購買プロセスの理解
1.2.4.望ましい販売・マーケティング戦略
1.3.競合ダッシュボード分析
2.市場概要
2.1.市場の定義/範囲/限界
2.2.TMR分析と提言
2.3.市場ダイナミクス
2.3.1.促進要因
2.3.2.阻害要因
2.3.3.機会
2.4.市場要因分析
2.4.1.ポーターのファイブフォース分析
2.4.2.SWOT分析
2.5.規制シナリオ
2.6.主要トレンド分析
2.7.バリューチェーン分析
2.8.コスト構造分析
2.9.利益率分析
3.自動車オンライン小売の世界市場、車種別
3.1.市場スナップショット
3.1.1.イントロダクション、定義、主な調査結果
3.1.2.市場成長と前年比予測
3.1.3.基準点シェア分析
3.2.自動車オンライン小売の世界市場規模・予測、2020年~2034年、自動車タイプ別
3.2.1.二輪車/三輪車
3.2.2.乗用車
3.2.2.1.ハッチバック
3.2.2.2.セダン
3.2.2.3.SUV
3.2.3.小型商用車
3.2.4.大型トラック
3.2.5.バスとコーチ
3.2.6.オフロード車
4.自動車オンライン小売の世界市場、カテゴリー別
4.1.市場スナップショット
4.1.1.イントロダクション、定義、主な調査結果
4.1.2.市場成長と前年比予測
4.1.3.基準点シェア分析
4.2.自動車オンライン販売の世界市場規模・予測、2020年~2034年、カテゴリー別
4.2.1.中古車
4.2.2.新車
5.自動車オンライン小売の世界市場、オンラインプラットフォームタイプ別
5.1.市場スナップショット
5.1.1.イントロダクション、定義、主な調査結果
5.1.2.市場成長と前年比予測
5.1.3.基準点シェア分析
5.2.自動車オンライン小売の世界市場規模・予測、2020年~2034年、オンラインプラットフォームタイプ別
5.2.1.ウェブサイト
5.2.1.1.メーカー
5.2.1.2.正規販売店
5.2.1.3.第三者販売業者
5.2.2.申請
5.2.2.1.メーカー
5.2.2.2.企業認定ディーラー
5.2.2.3.第三者販売業者
5.2.3.その他
6.自動車オンライン小売の世界市場:購入タイプ別
6.1.市場スナップショット
6.1.1.イントロダクション、定義、主な調査結果
6.1.2.市場成長と前年比予測
6.1.3.基準点シェア分析
6.2.自動車オンライン販売の世界市場規模・予測、2020年~2034年、購入タイプ別
6.2.1.1回払い
6.2.2.ファイナンス
6.2.3.リース
6.2.4.その他
7.自動車オンライン小売の世界市場、推進力別
7.1.市場スナップショット
7.1.1.イントロダクション、定義、主な調査結果
7.1.2.市場成長と前年比予測
7.1.3.基準点シェア分析
7.2.自動車オンライン小売の世界市場規模・予測、2020〜2034年、推進力別
7.2.1.ICエンジン
7.2.1.1.ガソリン
7.2.1.2.ディーゼル
7.2.2.電気
7.2.2.1.バッテリー電気自動車
7.2.2.2.プラグインハイブリッド電気自動車
7.2.2.3.燃料電池電気自動車
8.自動車オンライン小売の世界市場、地域別
8.1.市場スナップショット
8.1.1.イントロダクション、定義、主な調査結果
8.1.2.市場成長と前年比予測
8.1.3.基準点シェア分析
8.2.自動車オンライン販売の世界市場規模・予測、2020年~2034年、地域別
8.2.1.北米
8.2.2.欧州
8.2.3.アジア太平洋
8.2.4.中東・アフリカ
8.2.5.南米
9.北米オンライン自動車小売市場
9.1.市場スナップショット
9.2.北米オンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、自動車タイプ別
9.2.1.二輪車/三輪車
9.2.2.乗用車
9.2.2.1.ハッチバック
9.2.2.2.セダン
9.2.2.3.SUV
9.2.3.小型商用車
9.2.4.大型トラック
9.2.5.バスとコーチ
9.2.6.オフロード車
9.3.北米オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、カテゴリー別
9.3.1.中古車
9.3.2.新車
9.4.北米オンライン自動車小売市場規模&予測、2020年〜2034年、オンラインプラットフォームタイプ別
9.4.1.ウェブサイト
9.4.1.1.メーカー
9.4.1.2.正規販売店
9.4.1.3.第三者販売業者
9.4.2.申請
9.4.2.1.メーカー
9.4.2.2.企業認定ディーラー
9.4.2.3.第三者販売業者
9.4.3.その他
9.5.北米オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、購入タイプ別
9.5.1.1回払い
9.5.2.ファイナンス
9.5.3.リース
9.5.4.その他
9.6.北米オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、推進力別
9.6.1.ICエンジン
9.6.1.1.ガソリン
9.6.1.2.ディーゼル
9.6.2.電気
9.6.2.1.バッテリー電気自動車
9.6.2.2.プラグインハイブリッド電気自動車
9.6.2.3.燃料電池電気自動車
9.7.北米オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、国別
9.7.1.米国
9.7.2.カナダ
9.7.3.メキシコ
10.欧州オンライン自動車小売市場
10.1.市場スナップショット
10.2.欧州オンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、自動車タイプ別
10.2.1.二輪車/三輪車
10.2.2.乗用車
10.2.2.1.ハッチバック
10.2.2.2.セダン
10.2.2.3.SUV
10.2.3.小型商用車
10.2.4.大型トラック
10.2.5.バスとコーチ
10.2.6.オフロード車
10.3.欧州オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、カテゴリー別
10.3.1.中古車
10.3.2.新車
10.4.欧州オンライン自動車小売市場規模予測、2020年〜2034年、オンラインプラットフォームタイプ別
10.4.1.ウェブサイト
10.4.1.1.メーカー
10.4.1.2.正規販売店
10.4.1.3.第三者販売業者
10.4.2.申請
10.4.2.1.メーカー
10.4.2.2.企業認定ディーラー
10.4.2.3.第三者販売業者
10.4.3.その他
10.5.欧州オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、購入タイプ別
10.5.1.1回払い
10.5.2.ファイナンス
10.5.3.リース
10.5.4.その他
10.6.欧州オンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、推進力別
10.6.1.ICエンジン
10.6.1.1.ガソリン
10.6.1.2.ディーゼル
10.6.2.電気
10.6.2.1.バッテリー電気自動車
10.6.2.2.プラグインハイブリッド電気自動車
10.6.2.3.燃料電池電気自動車
10.7.欧州オンライン自動車小売市場規模・予測、2020年〜2034年、国別
10.7.1.ドイツ
10.7.2.イギリス
10.7.3.フランス
10.7.4.イタリア
10.7.5.スペイン
10.7.6.その他のヨーロッパ
11.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場
11.1.市場スナップショット
11.2.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、自動車タイプ別
11.2.1.二輪車/三輪車
11.2.2.乗用車
11.2.2.1.ハッチバック
11.2.2.2.セダン
11.2.2.3.SUV
11.2.3.小型商用車
11.2.4.大型トラック
11.2.5.バスとコーチ
11.2.6.オフロード車
11.3.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年〜2034年、カテゴリー別
11.3.1.中古車
11.3.2.新車
11.4.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、オンラインプラットフォームタイプ別
11.4.1.ウェブサイト
11.4.1.1.メーカー
11.4.1.2.正規販売店
11.4.1.3.第三者販売業者
11.4.2.申請
11.4.2.1.メーカー
11.4.2.2.企業認定ディーラー
11.4.2.3.第三者販売業者
11.4.3.その他
11.5.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年〜2034年、購入タイプ別
11.5.1.1回払い
11.5.2.ファイナンス
11.5.3.リース
11.5.4.その他
11.6.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、推進力別
11.6.1.ICエンジン
11.6.1.1.ガソリン
11.6.1.2.ディーゼル
11.6.2.電気
11.6.2.1.バッテリー電気自動車
11.6.2.2.プラグインハイブリッド電気自動車
11.6.2.3.燃料電池電気自動車
11.7.アジア太平洋地域のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年〜2034年、国別
11.7.1.中国
11.7.2.インド
11.7.3.日本
11.7.4.ASEAN諸国
11.7.5.その他のアジア太平洋地域
12.中東・アフリカのオンライン自動車小売市場
12.1.市場スナップショット
12.2.中東・アフリカのオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、自動車タイプ別
12.2.1.二輪車/三輪車
12.2.2.乗用車
12.2.2.1.ハッチバック
12.2.2.2.セダン
12.2.2.3.SUV
12.2.3.小型商用車
12.2.4.大型トラック
12.2.5.バスとコーチ
12.2.6.オフロード車
12.3.中東・アフリカのオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、カテゴリー別
12.3.1.中古車
12.3.2.新車
12.4.中東・アフリカ自動車オンライン小売市場規模予測、2020年〜2034年、オンラインプラットフォームタイプ別
12.4.1.ウェブサイト
12.4.1.1.メーカー
12.4.1.2.正規販売店
12.4.1.3.第三者販売業者
12.4.2.申請
12.4.2.1.メーカー
12.4.2.2.企業認定ディーラー
12.4.2.3.第三者販売業者
12.4.3.その他
12.5.中東・アフリカのオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年〜2034年、購入タイプ別
12.5.1.1回払い
12.5.2.ファイナンス
12.5.3.リース
12.5.4.その他
12.6.中東・アフリカのオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、推進力別
12.6.1.ICエンジン
12.6.1.1.ガソリン
12.6.1.2.ディーゼル
12.6.2.電気
12.6.2.1.バッテリー電気自動車
12.6.2.2.プラグインハイブリッド電気自動車
12.6.2.3.燃料電池電気自動車
12.7.中東・アフリカのオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年〜2034年、国別
12.7.1.GCC
12.7.2.南アフリカ
12.7.3.その他の中東・アフリカ
13.南米のオンライン自動車小売市場
13.1.市場スナップショット
13.2.南米のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、自動車タイプ別
13.2.1.二輪車/三輪車
13.2.2.乗用車
13.2.2.1.ハッチバック
13.2.2.2.セダン
13.2.2.3.SUV
13.2.3.小型商用車
13.2.4.大型トラック
13.2.5.バスとコーチ
13.2.6.オフロード車
13.3.南米のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、カテゴリー別
13.3.1.中古車
13.3.2.新車
13.4.南米のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020年~2034年、オンラインプラットフォームタイプ別
13.4.1.ウェブサイト
13.4.1.1.メーカー
13.4.1.2.正規販売店
13.4.1.3.第三者販売業者
13.4.2.申請
13.4.2.1.メーカー
13.4.2.2.企業認定ディーラー
13.4.2.3.第三者販売業者
13.4.3.その他
13.5.南米のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、購入タイプ別
13.5.1.1回払い
13.5.2.ファイナンス
13.5.3.リース
13.5.4.その他
13.6.南米のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、推進力別
13.6.1.ICエンジン
13.6.1.1.ガソリン
13.6.1.2.ディーゼル
13.6.2.電気
13.6.2.1.バッテリー電気自動車
13.6.2.2.プラグインハイブリッド電気自動車
13.6.2.3.燃料電池電気自動車
13.7.南米のオンライン自動車小売市場規模・予測、2020〜2034年、国別
13.7.1.ブラジル
13.7.2.アルゼンチン
13.7.3.その他の南米地域
14.競合他社の状況
14.1.企業シェア分析/ブランドシェア分析、2023年
14.2.各プレイヤーの企業分析
14.3.企業プロフィール/主要プレイヤー
14.3.1.カルバナ
14.3.1.1.会社概要
14.3.1.2.会社の足跡
14.3.1.3.生産拠点
14.3.1.4.製品ポートフォリオ
14.3.1.5.競合他社と顧客
14.3.1.6.子会社・親会社
14.3.1.7.最近の動向
14.3.1.8.財務分析
14.3.1.9.収益性
14.3.1.10.収益シェア
14.3.2.ヴルーム
14.3.2.1.会社概要
14.3.2.2.会社の足跡
14.3.2.3.生産拠点
14.3.2.4.製品ポートフォリオ
14.3.2.5.競合他社と顧客
14.3.2.6.子会社・親会社
14.3.2.7.最近の動向
14.3.2.8.財務分析
14.3.2.9.収益性
14.3.2.10.収益シェア
14.3.3.オートトレーダー
14.3.3.1.会社概要
14.3.3.2.会社の足跡
14.3.3.3.生産拠点
14.3.3.4.製品ポートフォリオ
14.3.3.5.競合他社と顧客
14.3.3.6.子会社・親会社
14.3.3.7.最近の動向
14.3.3.8.財務分析
14.3.3.9.収益性
14.3.3.10.収益シェア
14.3.4.カーズドットコム
14.3.4.1.会社概要
14.3.4.2.会社の足跡
14.3.4.3.生産拠点
14.3.4.4.製品ポートフォリオ
14.3.4.5.競合他社と顧客
14.3.4.6.子会社・親会社
14.3.4.7.最近の動向
14.3.4.8.財務分析
14.3.4.9.収益性
14.3.4.10.収益シェア
14.3.5.トゥルーカー社
14.3.5.1.会社概要
14.3.5.2.会社の足跡
14.3.5.3.生産拠点
14.3.5.4.製品ポートフォリオ
14.3.5.5.競合他社と顧客
14.3.5.6.子会社・親会社
14.3.5.7.最近の動向
14.3.5.8.財務分析
14.3.5.9.収益性
14.3.5.10.収益シェア
14.3.6. イーベイ・モーターズ
14.3.6.1.会社概要
14.3.6.2.会社の足跡
14.3.6.3.生産拠点
14.3.6.4.製品ポートフォリオ
14.3.6.5.競合他社と顧客
14.3.6.6.子会社・親会社
14.3.6.7.最近の動向
14.3.6.8.財務分析
14.3.6.9.収益性
14.3.6.10.収益シェア
14.3.7.カーズダイレクト
14.3.7.1.会社概要
14.3.7.2.会社の足跡
14.3.7.3.生産拠点
14.3.7.4.製品ポートフォリオ
14.3.7.5.競合他社と顧客
14.3.7.6.子会社・親会社
14.3.7.7.最近の動向
14.3.7.8.財務分析
14.3.7.9.収益性
14.3.7.10.収益シェア
14.3.8.カーグロス
14.3.8.1.会社概要
14.3.8.2.会社の足跡
14.3.8.3.生産拠点
14.3.8.4.製品ポートフォリオ
14.3.8.5.競合他社と顧客
14.3.8.6.子会社・親会社
14.3.8.7.最近の動向
14.3.8.8.財務分析
14.3.8.9.収益性
14.3.8.10.収益シェア
14.3.9.カーマックス・エンタープライズ・サービス
14.3.9.1.会社概要
14.3.9.2.会社の足跡
14.3.9.3.生産拠点
14.3.9.4.製品ポートフォリオ
14.3.9.5.競合他社と顧客
14.3.9.6.子会社・親会社
14.3.9.7.最近の動向
14.3.9.8.財務分析
14.3.9.9.収益性
14.3.9.10.収益シェア
14.3.10.エドマンズ
14.3.10.1.会社概要
14.3.10.2.企業の足跡
14.3.10.3.生産拠点
14.3.10.4.製品ポートフォリオ
14.3.10.5.競合他社と顧客
14.3.10.6.子会社・親会社
14.3.10.7.最近の動向
14.3.10.8.財務分析
14.3.10.9.収益性
14.3.10.10.収益シェア
14.3.11.オートリスト
14.3.11.1.会社概要
14.3.11.2.会社の足跡
14.3.11.3.生産拠点
14.3.11.4.製品ポートフォリオ
14.3.11.5.競合他社と顧客
14.3.11.6.子会社・親会社
14.3.11.7.最近の動向
14.3.11.8.財務分析
14.3.11.9.収益性
14.3.11.10.収益シェア
14.3.12.ヘミングス
14.3.12.1.会社概要
14.3.12.2.会社の足跡
14.3.12.3.生産拠点
14.3.12.4.製品ポートフォリオ
14.3.12.5.競合他社と顧客
14.3.12.6.子会社・親会社
14.3.12.7.最近の動向
14.3.12.8.財務分析
14.3.12.9.収益性
14.3.12.10.収益シェア
14.3.13.カーズフォーセール・ドットコム
14.3.13.1.会社概要
14.3.13.2.会社の足跡
14.3.13.3.生産拠点
14.3.13.4.製品ポートフォリオ
14.3.13.5.競合他社と顧客
14.3.13.6.子会社・親会社
14.3.13.7.最近の動向
14.3.13.8.財務分析
14.3.13.9.収益性
14.3.13.10.収益シェア
14.3.14.カースープ
14.3.14.1.会社概要
14.3.14.2.会社の足跡
14.3.14.3.生産拠点
14.3.14.4.製品ポートフォリオ
14.3.14.5.競合他社と顧客
14.3.14.6.子会社・親会社
14.3.14.7.最近の動向
14.3.14.8.財務分析
14.3.14.9.収益性
14.3.14.10.収益シェア
14.3.15.カーファックス社
14.3.15.1.会社概要
14.3.15.2.会社の足跡
14.3.15.3.生産拠点
14.3.15.4.製品ポートフォリオ
14.3.15.5.競合他社と顧客
14.3.15.6.子会社・親会社
14.3.15.7.最近の動向
14.3.15.8.財務分析
14.3.15.9.収益性
14.3.15.10.収益シェア
14.3.16.バイクdekho.com
14.3.16.1.会社概要
14.3.16.2.会社の足跡
14.3.16.3.生産拠点
14.3.16.4.製品ポートフォリオ
14.3.16.5.競合他社と顧客
14.3.16.6.子会社・親会社
14.3.16.7.最近の動向
14.3.16.8.財務分析
14.3.16.9.収益性
14.3.16.10.収益シェア
14.3.17.ビーピー
14.3.17.1.会社概要
14.3.17.2.会社の足跡
14.3.17.3.生産拠点
14.3.17.4.製品ポートフォリオ
14.3.17.5.競合他社および顧客
14.3.17.6.子会社・親会社
14.3.17.7.最近の動向
14.3.17.8.財務分析
14.3.17.9.収益性
14.3.17.10.収益シェア
14.3.18.オートテンペスト
14.3.18.1.会社概要
14.3.18.2.会社の足跡
14.3.18.3.生産拠点
14.3.18.4.製品ポートフォリオ
14.3.18.5.競合他社および顧客
14.3.18.6.子会社と親会社
14.3.18.7.最近の動向
14.3.18.8.財務分析
14.3.18.9.収益性
14.3.18.10.収益シェア

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Online Vehicle Retail Market – Scope of Report
TMR’s report on the global online vehicle retail market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global online vehicle retail market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global online vehicle retail market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the online vehicle retail market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global online vehicle retail market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global online vehicle retail market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global online vehicle retail market.

The report delves into the competitive landscape of the global online vehicle retail market. Key players operating in the global online vehicle retail market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global online vehicle retail market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global online vehicle retail Market Report
• What is the sales/revenue generated by online vehicle retail across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global online vehicle retail market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Online Vehicle Retail Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global online vehicle retail market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global online vehicle retail market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global online vehicle retail market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.1.1. Market Size, Value US$ Bn, 2020-2034
1.2. Go to Market Strategy
1.2.1. Demand & Supply Side Trends
1.2.2. Identification of Potential Market Spaces
1.2.3. Understanding Buying Process of Customers
1.2.4. Preferred Sales & Marketing Strategy
1.3. Competitive Dashboard Analysis
2. Market Overview
2.1. Market Definition / Scope / Limitations
2.2. TMR Analysis and Recommendations
2.3. Market Dynamics
2.3.1. Drivers
2.3.2. Restraints
2.3.3. Opportunities
2.4. Market Factor Analysis
2.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
2.4.2. SWOT Analysis
2.5. Regulatory Scenario
2.6. Key Trend Analysis
2.7. Value Chain Analysis
2.8. Cost Structure Analysis
2.9. Profit Margin Analysis
3. Global Online Vehicle Retail Market, By Vehicle Type
3.1. Market Snapshot
3.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
3.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
3.1.3. Base Point Share Analysis
3.2. Global Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Vehicle Type
3.2.1. Two/Three Wheelers
3.2.2. Passenger Cars
3.2.2.1. Hatchbacks
3.2.2.2. Sedans
3.2.2.3. SUVs
3.2.3. Light Commercial Vehicles
3.2.4. Heavy Duty Trucks
3.2.5. Buses and Coaches
3.2.6. Off-road Vehicles
4. Global Online Vehicle Retail Market, by Category
4.1. Market Snapshot
4.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
4.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
4.1.3. Base Point Share Analysis
4.2. Global Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Category
4.2.1. Pre-owned Vehicles
4.2.2. New Vehicles
5. Global Online Vehicle Retail Market, By Online Platform Type
5.1. Market Snapshot
5.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
5.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
5.1.3. Base Point Share Analysis
5.2. Global Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Online Platform Type
5.2.1. Website
5.2.1.1. Manufacturers
5.2.1.2. Company Authorized Dealers
5.2.1.3. Third Party Sellers
5.2.2. Application
5.2.2.1. Manufacturers
5.2.2.2. Company Authorized Dealers
5.2.2.3. Third Party Sellers
5.2.3. Others
6. Global Online Vehicle Retail Market, by Purchase Type
6.1. Market Snapshot
6.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
6.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
6.1.3. Base Point Share Analysis
6.2. Global Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Purchase Type
6.2.1. One-time Payment
6.2.2. Financing
6.2.3. Leasing
6.2.4. Others
7. Global Online Vehicle Retail Market, by Propulsion
7.1. Market Snapshot
7.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
7.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
7.1.3. Base Point Share Analysis
7.2. Global Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Propulsion
7.2.1. IC Engine
7.2.1.1. Gasoline
7.2.1.2. Diesel
7.2.2. Electric
7.2.2.1. Battery Electric Vehicles
7.2.2.2. Plug-in Hybrid Electric Vehicles
7.2.2.3. Fuel-cell Electric Vehicles
8. Global Online Vehicle Retail Market, by Region
8.1. Market Snapshot
8.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
8.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
8.1.3. Base Point Share Analysis
8.2. Global Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Region
8.2.1. North America
8.2.2. Europe
8.2.3. Asia Pacific
8.2.4. Middle East & Africa
8.2.5. South America
9. North America Online Vehicle Retail Market
9.1. Market Snapshot
9.2. North America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Vehicle Type
9.2.1. Two/Three Wheelers
9.2.2. Passenger Cars
9.2.2.1. Hatchbacks
9.2.2.2. Sedans
9.2.2.3. SUVs
9.2.3. Light Commercial Vehicles
9.2.4. Heavy Duty Trucks
9.2.5. Buses and Coaches
9.2.6. Off-road Vehicles
9.3. North America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Category
9.3.1. Pre-owned Vehicles
9.3.2. New Vehicles
9.4. North America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Online Platform Type
9.4.1. Website
9.4.1.1. Manufacturers
9.4.1.2. Company Authorized Dealers
9.4.1.3. Third Party Sellers
9.4.2. Application
9.4.2.1. Manufacturers
9.4.2.2. Company Authorized Dealers
9.4.2.3. Third Party Sellers
9.4.3. Others
9.5. North America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Purchase Type
9.5.1. One-time Payment
9.5.2. Financing
9.5.3. Leasing
9.5.4. Others
9.6. North America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Propulsion
9.6.1. IC Engine
9.6.1.1. Gasoline
9.6.1.2. Diesel
9.6.2. Electric
9.6.2.1. Battery Electric Vehicles
9.6.2.2. Plug-in Hybrid Electric Vehicles
9.6.2.3. Fuel-cell Electric Vehicles
9.7. North America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Country
9.7.1. U.S.
9.7.2. Canada
9.7.3. Mexico
10. Europe Online Vehicle Retail Market
10.1. Market Snapshot
10.2. Europe Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Vehicle Type
10.2.1. Two/Three Wheelers
10.2.2. Passenger Cars
10.2.2.1. Hatchbacks
10.2.2.2. Sedans
10.2.2.3. SUVs
10.2.3. Light Commercial Vehicles
10.2.4. Heavy Duty Trucks
10.2.5. Buses and Coaches
10.2.6. Off-road Vehicles
10.3. Europe Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Category
10.3.1. Pre-owned Vehicles
10.3.2. New Vehicles
10.4. Europe Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Online Platform Type
10.4.1. Website
10.4.1.1. Manufacturers
10.4.1.2. Company Authorized Dealers
10.4.1.3. Third Party Sellers
10.4.2. Application
10.4.2.1. Manufacturers
10.4.2.2. Company Authorized Dealers
10.4.2.3. Third Party Sellers
10.4.3. Others
10.5. Europe Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Purchase Type
10.5.1. One-time Payment
10.5.2. Financing
10.5.3. Leasing
10.5.4. Others
10.6. Europe Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Propulsion
10.6.1. IC Engine
10.6.1.1. Gasoline
10.6.1.2. Diesel
10.6.2. Electric
10.6.2.1. Battery Electric Vehicles
10.6.2.2. Plug-in Hybrid Electric Vehicles
10.6.2.3. Fuel-cell Electric Vehicles
10.7. Europe Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Country
10.7.1. Germany
10.7.2. U.K.
10.7.3. France
10.7.4. Italy
10.7.5. Spain
10.7.6. Rest of Europe
11. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market
11.1. Market Snapshot
11.2. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Vehicle Type
11.2.1. Two/Three Wheelers
11.2.2. Passenger Cars
11.2.2.1. Hatchbacks
11.2.2.2. Sedans
11.2.2.3. SUVs
11.2.3. Light Commercial Vehicles
11.2.4. Heavy Duty Trucks
11.2.5. Buses and Coaches
11.2.6. Off-road Vehicles
11.3. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Category
11.3.1. Pre-owned Vehicles
11.3.2. New Vehicles
11.4. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Online Platform Type
11.4.1. Website
11.4.1.1. Manufacturers
11.4.1.2. Company Authorized Dealers
11.4.1.3. Third Party Sellers
11.4.2. Application
11.4.2.1. Manufacturers
11.4.2.2. Company Authorized Dealers
11.4.2.3. Third Party Sellers
11.4.3. Others
11.5. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Purchase Type
11.5.1. One-time Payment
11.5.2. Financing
11.5.3. Leasing
11.5.4. Others
11.6. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Propulsion
11.6.1. IC Engine
11.6.1.1. Gasoline
11.6.1.2. Diesel
11.6.2. Electric
11.6.2.1. Battery Electric Vehicles
11.6.2.2. Plug-in Hybrid Electric Vehicles
11.6.2.3. Fuel-cell Electric Vehicles
11.7. Asia Pacific Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Country
11.7.1. China
11.7.2. India
11.7.3. Japan
11.7.4. ASEAN Countries
11.7.5. Rest of Asia Pacific
12. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market
12.1. Market Snapshot
12.2. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Vehicle Type
12.2.1. Two/Three Wheelers
12.2.2. Passenger Cars
12.2.2.1. Hatchbacks
12.2.2.2. Sedans
12.2.2.3. SUVs
12.2.3. Light Commercial Vehicles
12.2.4. Heavy Duty Trucks
12.2.5. Buses and Coaches
12.2.6. Off-road Vehicles
12.3. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Category
12.3.1. Pre-owned Vehicles
12.3.2. New Vehicles
12.4. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Online Platform Type
12.4.1. Website
12.4.1.1. Manufacturers
12.4.1.2. Company Authorized Dealers
12.4.1.3. Third Party Sellers
12.4.2. Application
12.4.2.1. Manufacturers
12.4.2.2. Company Authorized Dealers
12.4.2.3. Third Party Sellers
12.4.3. Others
12.5. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Purchase Type
12.5.1. One-time Payment
12.5.2. Financing
12.5.3. Leasing
12.5.4. Others
12.6. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Propulsion
12.6.1. IC Engine
12.6.1.1. Gasoline
12.6.1.2. Diesel
12.6.2. Electric
12.6.2.1. Battery Electric Vehicles
12.6.2.2. Plug-in Hybrid Electric Vehicles
12.6.2.3. Fuel-cell Electric Vehicles
12.7. Middle East & Africa Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Country
12.7.1. GCC
12.7.2. South Africa
12.7.3. Rest of Middle East & Africa
13. South America Online Vehicle Retail Market
13.1. Market Snapshot
13.2. South America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Vehicle Type
13.2.1. Two/Three Wheelers
13.2.2. Passenger Cars
13.2.2.1. Hatchbacks
13.2.2.2. Sedans
13.2.2.3. SUVs
13.2.3. Light Commercial Vehicles
13.2.4. Heavy Duty Trucks
13.2.5. Buses and Coaches
13.2.6. Off-road Vehicles
13.3. South America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Category
13.3.1. Pre-owned Vehicles
13.3.2. New Vehicles
13.4. South America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Online Platform Type
13.4.1. Website
13.4.1.1. Manufacturers
13.4.1.2. Company Authorized Dealers
13.4.1.3. Third Party Sellers
13.4.2. Application
13.4.2.1. Manufacturers
13.4.2.2. Company Authorized Dealers
13.4.2.3. Third Party Sellers
13.4.3. Others
13.5. South America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Purchase Type
13.5.1. One-time Payment
13.5.2. Financing
13.5.3. Leasing
13.5.4. Others
13.6. South America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, by Propulsion
13.6.1. IC Engine
13.6.1.1. Gasoline
13.6.1.2. Diesel
13.6.2. Electric
13.6.2.1. Battery Electric Vehicles
13.6.2.2. Plug-in Hybrid Electric Vehicles
13.6.2.3. Fuel-cell Electric Vehicles
13.7. South America Online Vehicle Retail Market Size & Forecast, 2020-2034, By Country
13.7.1. Brazil
13.7.2. Argentina
13.7.3. Rest of South America
14. Competitive Landscape
14.1. Company Share Analysis/ Brand Share Analysis, 2023
14.2. Company Analysis for Each Player
14.3. Company Profiles/ Key Players
14.3.1. Carvana
14.3.1.1. Company Overview
14.3.1.2. Company Footprints
14.3.1.3. Production Locations
14.3.1.4. Product Portfolio
14.3.1.5. Competitors & Customers
14.3.1.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.1.7. Recent Developments
14.3.1.8. Financial Analysis
14.3.1.9. Profitability
14.3.1.10. Revenue Share
14.3.2. Vroom
14.3.2.1. Company Overview
14.3.2.2. Company Footprints
14.3.2.3. Production Locations
14.3.2.4. Product Portfolio
14.3.2.5. Competitors & Customers
14.3.2.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.2.7. Recent Developments
14.3.2.8. Financial Analysis
14.3.2.9. Profitability
14.3.2.10. Revenue Share
14.3.3. Autotrader, Inc.
14.3.3.1. Company Overview
14.3.3.2. Company Footprints
14.3.3.3. Production Locations
14.3.3.4. Product Portfolio
14.3.3.5. Competitors & Customers
14.3.3.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.3.7. Recent Developments
14.3.3.8. Financial Analysis
14.3.3.9. Profitability
14.3.3.10. Revenue Share
14.3.4. Cars.com
14.3.4.1. Company Overview
14.3.4.2. Company Footprints
14.3.4.3. Production Locations
14.3.4.4. Product Portfolio
14.3.4.5. Competitors & Customers
14.3.4.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.4.7. Recent Developments
14.3.4.8. Financial Analysis
14.3.4.9. Profitability
14.3.4.10. Revenue Share
14.3.5. TrueCar, Inc.
14.3.5.1. Company Overview
14.3.5.2. Company Footprints
14.3.5.3. Production Locations
14.3.5.4. Product Portfolio
14.3.5.5. Competitors & Customers
14.3.5.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.5.7. Recent Developments
14.3.5.8. Financial Analysis
14.3.5.9. Profitability
14.3.5.10. Revenue Share
14.3.6. eBay Motors
14.3.6.1. Company Overview
14.3.6.2. Company Footprints
14.3.6.3. Production Locations
14.3.6.4. Product Portfolio
14.3.6.5. Competitors & Customers
14.3.6.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.6.7. Recent Developments
14.3.6.8. Financial Analysis
14.3.6.9. Profitability
14.3.6.10. Revenue Share
14.3.7. CarsDirect
14.3.7.1. Company Overview
14.3.7.2. Company Footprints
14.3.7.3. Production Locations
14.3.7.4. Product Portfolio
14.3.7.5. Competitors & Customers
14.3.7.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.7.7. Recent Developments
14.3.7.8. Financial Analysis
14.3.7.9. Profitability
14.3.7.10. Revenue Share
14.3.8. CarGurus, Inc.
14.3.8.1. Company Overview
14.3.8.2. Company Footprints
14.3.8.3. Production Locations
14.3.8.4. Product Portfolio
14.3.8.5. Competitors & Customers
14.3.8.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.8.7. Recent Developments
14.3.8.8. Financial Analysis
14.3.8.9. Profitability
14.3.8.10. Revenue Share
14.3.9. CarMax Enterprise Services, LLC
14.3.9.1. Company Overview
14.3.9.2. Company Footprints
14.3.9.3. Production Locations
14.3.9.4. Product Portfolio
14.3.9.5. Competitors & Customers
14.3.9.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.9.7. Recent Developments
14.3.9.8. Financial Analysis
14.3.9.9. Profitability
14.3.9.10. Revenue Share
14.3.10. Edmunds
14.3.10.1. Company Overview
14.3.10.2. Company Footprints
14.3.10.3. Production Locations
14.3.10.4. Product Portfolio
14.3.10.5. Competitors & Customers
14.3.10.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.10.7. Recent Developments
14.3.10.8. Financial Analysis
14.3.10.9. Profitability
14.3.10.10. Revenue Share
14.3.11. Autolist
14.3.11.1. Company Overview
14.3.11.2. Company Footprints
14.3.11.3. Production Locations
14.3.11.4. Product Portfolio
14.3.11.5. Competitors & Customers
14.3.11.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.11.7. Recent Developments
14.3.11.8. Financial Analysis
14.3.11.9. Profitability
14.3.11.10. Revenue Share
14.3.12. Hemmings
14.3.12.1. Company Overview
14.3.12.2. Company Footprints
14.3.12.3. Production Locations
14.3.12.4. Product Portfolio
14.3.12.5. Competitors & Customers
14.3.12.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.12.7. Recent Developments
14.3.12.8. Financial Analysis
14.3.12.9. Profitability
14.3.12.10. Revenue Share
14.3.13. Carsforsale.com
14.3.13.1. Company Overview
14.3.13.2. Company Footprints
14.3.13.3. Production Locations
14.3.13.4. Product Portfolio
14.3.13.5. Competitors & Customers
14.3.13.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.13.7. Recent Developments
14.3.13.8. Financial Analysis
14.3.13.9. Profitability
14.3.13.10. Revenue Share
14.3.14. CarSoup
14.3.14.1. Company Overview
14.3.14.2. Company Footprints
14.3.14.3. Production Locations
14.3.14.4. Product Portfolio
14.3.14.5. Competitors & Customers
14.3.14.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.14.7. Recent Developments
14.3.14.8. Financial Analysis
14.3.14.9. Profitability
14.3.14.10. Revenue Share
14.3.15. CARFAX, Inc.
14.3.15.1. Company Overview
14.3.15.2. Company Footprints
14.3.15.3. Production Locations
14.3.15.4. Product Portfolio
14.3.15.5. Competitors & Customers
14.3.15.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.15.7. Recent Developments
14.3.15.8. Financial Analysis
14.3.15.9. Profitability
14.3.15.10. Revenue Share
14.3.16. Bikesdekho.com
14.3.16.1. Company Overview
14.3.16.2. Company Footprints
14.3.16.3. Production Locations
14.3.16.4. Product Portfolio
14.3.16.5. Competitors & Customers
14.3.16.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.16.7. Recent Developments
14.3.16.8. Financial Analysis
14.3.16.9. Profitability
14.3.16.10. Revenue Share
14.3.17. Beepi
14.3.17.1. Company Overview
14.3.17.2. Company Footprints
14.3.17.3. Production Locations
14.3.17.4. Product Portfolio
14.3.17.5. Competitors & Customers
14.3.17.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.17.7. Recent Developments
14.3.17.8. Financial Analysis
14.3.17.9. Profitability
14.3.17.10. Revenue Share
14.3.18. AutoTempest
14.3.18.1. Company Overview
14.3.18.2. Company Footprints
14.3.18.3. Production Locations
14.3.18.4. Product Portfolio
14.3.18.5. Competitors & Customers
14.3.18.6. Subsidiaries & Parent Organization
14.3.18.7. Recent Developments
14.3.18.8. Financial Analysis
14.3.18.9. Profitability
14.3.18.10. Revenue Share

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の自動車・交通分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る