世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

強化食用油市場(製品タイプ:パーム油、大豆油、ひまわり油、オリーブ油、コーン油、キャノーラ油、米ぬか油、その他の油)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Fortified Edible Oils Market (Product Type: Palm Oil, Soybean Oil, Sunflower Oil, Olive Oil, Corn Oil, Canola Oil, Rice Bran Oil, and Other Oils) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

強化食用油市場 - レポートの範囲 TMR社の調査レポート「世界の強化食用油市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年3月5日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

強化食用油市場 - レポートの範囲
TMR社の調査レポート「世界の強化食用油市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の強化食用油市場の収益を提供します。また、2023年から2031年までの世界の強化食用油市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書を参照し、強化食用油市場を理解した。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の強化食用油市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。また、報告書は、世界の強化食用油市場における競争力学の変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の強化食用油市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして機能します。

本レポートは、世界の強化食用油市場の競争状況について掘り下げている。世界の強化食用油市場で事業を展開する主要企業が特定されており、これらの各々は、様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートで紹介されている世界の強化食用油市場のプレーヤーの属性である。

世界の強化食用油市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における強化食用油の売上高/売上収益は?
- 世界の強化食用油市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

強化食用油市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の強化食用油市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に説明しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の強化食用油市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、世界の強化食用油市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行う上で、市場の利害関係者を可能にします。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.植物性強化油の需要増加
3.1.2.注目されるバイオフォート化プログラム
3.1.3.その他
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界の強化食用油市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2031年
5.1.過去の市場規模(千トン)分析、2018年~2022年
5.2.現在および将来の市場量(千トン)予測、2023年~2031年
6.強化食用油の世界市場 - 価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界の強化食用油市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.産業価値とサプライチェーン分析
8.2.1.各販売時点での利益率分析
8.2.1.1.強化食用油加工業者
8.2.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.2.1.3.トレーダー/小売業者
8.2.1.4.エンドユーザー
8.3.市場ダイナミクス
8.3.1.促進要因
8.3.2.阻害要因
8.3.3.機会分析
8.4.予測要因-関連性と影響
9.強化食用油の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:製品タイプ別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析、2018-2022年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、2023-2031年
9.3.1.パーム油
9.3.2.大豆油
9.3.3.ひまわり油
9.3.4.オリーブ油
9.3.5.コーン油
9.3.6.カノーラ油
9.3.7.米ぬか油
9.3.8.その他の油
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.強化食用油の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、微量栄養素別
10.1.序論/主な調査結果
10.2.微量栄養素別の過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析、2018-2022年
10.3.微量栄養素別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量分析・予測、2023-2031年
10.3.1.ビタミンA
10.3.2.ビタミンD
10.3.3.ビタミンE
10.3.4.その他
10.4.微量栄養素別市場魅力度分析
11.強化食用油の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:流通チャネル別
11.1.序論/主な調査結果
11.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)分析:流通チャネル別、2018年~2022年
11.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023-2031年
11.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.3.2.専門店
11.3.3.電子商取引
11.3.4.その他の小売形態
11.4.流通チャネル別市場魅力度分析
12.強化食用油の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、地域別
12.1.はじめに
12.2.2018年~2022年の地域別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2023-2031年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.西ヨーロッパ
12.3.4.東欧
12.3.5.東アジア
12.3.6.南アジア
12.3.7.オセアニア
12.3.8.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米の強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
13.1.はじめに
13.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.1.3.メキシコ
13.3.2.製品タイプ別
13.3.3.微量栄養素別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.微量栄養素別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカの強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.アルゼンチン
14.3.1.3.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.微量栄養素別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.微量栄養素別
14.4.3.製品タイプ別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.西欧の強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イギリス
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イタリア
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧
15.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.微量栄養素別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.微量栄養素別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.東欧の強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.序論
16.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ロシア
16.3.1.2.ポーランド
16.3.1.3.ハンガリー
16.3.1.4.バルカン&バルト
16.3.1.5.その他の東欧諸国
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.微量栄養素別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.微量栄養素別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジアの強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.微量栄養素別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.微量栄養素別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.東アジアの強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
18.1.はじめに
18.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.微量栄養素別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品タイプ別
18.4.2.微量栄養素別
18.4.3.流通チャネル別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.オセアニアの強化食用油市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
19.1.序論
19.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量予測(2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.微量栄養素別
19.3.4.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.微量栄養素別
19.4.4.流通チャネル別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.中東・アフリカの強化食用油市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
20.1.序論
20.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量予測(2023-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.KSA
20.3.1.2.その他のGCC諸国
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他アフリカ連合
20.3.1.6.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品タイプ別
20.3.3.微量栄養素別
20.3.4.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.微量栄養素別
20.4.4.流通チャネル別
20.5.促進要因と阻害要因-影響分析
21.国別強化食用油市場分析、2022年
21.1.序論
21.1.1.主要国別市場金額比率分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国の強化食用油市場分析
21.2.1.製品タイプ別
21.2.2.微量栄養素別
21.2.3.流通チャネル別
21.3.カナダの強化食用油市場分析
21.3.1.製品タイプ別
21.3.2.微量栄養素別
21.3.3.流通チャネル別
21.4.ブラジルの強化食用油市場分析
21.4.1.製品タイプ別
21.4.2.微量栄養素別
21.4.3.流通チャネル別
21.5.メキシコの強化食用油市場分析
21.5.1.製品タイプ別
21.5.2.微量栄養素別
21.5.3.流通チャネル別
21.6.アルゼンチンの強化食用油市場分析
21.6.1.製品タイプ別
21.6.2.微量栄養素別
21.6.3.流通チャネル別
21.7.ドイツの強化食用油市場分析
21.7.1.製品タイプ別
21.7.2.微量栄養素別
21.7.3.流通チャネル別
21.8.イタリアの強化食用油市場分析
21.8.1.製品タイプ別
21.8.2.微量栄養素別
21.8.3.流通チャネル別
21.9.フランスの強化食用油市場分析
21.9.1.製品タイプ別
21.9.2.微量栄養素別
21.9.3.流通チャネル別
21.10.イギリスの強化食用油市場分析
21.10.1.製品タイプ別
21.10.2.微量栄養素別
21.10.3.流通チャネル別
21.11.スペインの強化食用油市場分析
21.11.1.製品タイプ別
21.11.2.微量栄養素別
21.11.3.流通チャネル別
21.12.ロシアの強化食用油市場分析
21.12.1.製品タイプ別
21.12.2.微量栄養素別
21.12.3.流通チャネル別
21.13.ポーランドの強化食用油市場分析
21.13.1.製品タイプ別
21.13.2.微量栄養素別
21.13.3.流通チャネル別
21.14.ハンガリーの強化食用油市場分析
21.14.1.製品タイプ別
21.14.2.微量栄養素別
21.14.3.流通チャネル別
21.15.バルカン・バルト諸国の強化食用油市場分析
21.15.1.製品タイプ別
21.15.2.微量栄養素別
21.15.3.流通チャネル別
21.16.中国の強化食用油市場分析
21.16.1.製品タイプ別
21.16.2.微量栄養素別
21.16.3.流通チャネル別
21.17.日本の強化食用油市場分析
21.17.1.製品タイプ別
21.17.2.微量栄養素別
21.17.3.流通チャネル別
21.18.韓国の強化食用油市場分析
21.18.1.製品タイプ別
21.18.2.微量栄養素別
21.18.3.流通チャネル別
21.19.インドの強化食用油市場分析
21.19.1.製品タイプ別
21.19.2.微量栄養素別
21.19.3.流通チャネル別
21.20.タイの強化食用油市場分析
21.20.1.製品タイプ別
21.20.2.微量栄養素別
21.20.3.流通チャネル別
21.21.インドネシアの強化食用油市場分析
21.21.1.製品タイプ別
21.21.2.微量栄養素別
21.21.3.流通チャネル別
21.22.マレーシアの強化食用油市場分析
21.22.1.製品タイプ別
21.22.2.微量栄養素別
21.22.3.流通チャネル別
21.23.オーストラリアの強化食用油市場分析
21.23.1.製品タイプ別
21.23.2.微量栄養素別
21.23.3.流通チャネル別
21.24.ニュージーランドの強化食用油市場分析
21.24.1.製品タイプ別
21.24.2.微量栄養素別
21.24.3.流通チャネル別
21.25.KSAの強化食用油市場分析
21.25.1.製品タイプ別
21.25.2.微量栄養素別
21.25.3.流通チャネル別
21.26.トルコの強化食用油市場分析
21.26.1.製品タイプ別
21.26.2.微量栄養素別
21.26.3.流通チャネル別
21.27.南アフリカの強化食用油市場分析
21.27.1.製品タイプ別
21.27.2.微量栄養素別
21.27.3.流通チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.市場集中度
22.3.市場プレゼンス分析
23.競合分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ディープダイブ
23.2.1.ブンジ・リミテッド
23.2.1.1.概要
23.2.1.2.製品ポートフォリオ
23.2.1.3.販売拠点
23.2.1.4.主な展開/主な収穫
23.2.1.5.戦略の概要
23.2.2.ネスレS.A.
23.2.2.1.概要
23.2.2.2.製品ポートフォリオ
23.2.2.3.販売拠点
23.2.2.4.主な開発/主な収穫
23.2.2.5.戦略の概要
23.2.3.コナ・ブランズ社
23.2.3.1.概要
23.2.3.2.製品ポートフォリオ
23.2.3.3.販売拠点
23.2.3.4.主な開発/主な収穫
23.2.3.5.戦略の概要
23.2.4.アダニ・ウィルマー・リミテッド
23.2.4.1.概要
23.2.4.2.製品ポートフォリオ
23.2.4.3.販売拠点
23.2.4.4.主な開発/主な収穫
23.2.4.5.戦略の概要
23.2.5.ルチ大豆工業
23.2.5.1.概要
23.2.5.2.製品ポートフォリオ
23.2.5.3.販売拠点
23.2.5.4.主な開発/主な収穫
23.2.5.5.戦略の概要
23.2.6.ボルヘスインターナショナルグループ
23.2.6.1.概要
23.2.6.2.製品ポートフォリオ
23.2.6.3.販売拠点
23.2.6.4.主な開発/主な収穫
23.2.6.5.戦略の概要
23.2.7.アランシーズンズ・プライベート・リミテッド
23.2.7.1.概要
23.2.7.2.製品ポートフォリオ
23.2.7.3.販売拠点
23.2.7.4.主な開発/主な収穫
23.2.7.5.戦略の概要
23.2.8.ラムスングループ
23.2.8.1.概要
23.2.8.2.製品ポートフォリオ
23.2.8.3.販売拠点
23.2.8.4.主な開発/主な収穫
23.2.8.5.戦略の概要
23.2.9.リバティー・オイルミルズ
23.2.9.1.概要
23.2.9.2.製品ポートフォリオ
23.2.9.3.販売拠点
23.2.9.4.主な開発/主な収穫
23.2.9.5.戦略の概要
23.2.10.米油王グループ
23.2.10.1.概要
23.2.10.2.製品ポートフォリオ
23.2.10.3.販売拠点
23.2.10.4.主な展開/主な収穫
23.2.10.5.戦略の概要
23.2.11.サマルト製油所
23.2.11.1.概要
23.2.11.2.製品ポートフォリオ
23.2.11.3.販売拠点
23.2.11.4.主な開発/主な収穫
23.2.11.5.戦略の概要
23.2.12.その他
23.2.12.1.概要
23.2.12.2.製品ポートフォリオ
23.2.12.3.販売拠点
23.2.12.4.主な展開/主な収穫
23.2.12.5.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Fortified Edible Oils Market – Scope of Report
TMR’s report on the global fortified edible oils market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global fortified edible oils market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global fortified edible oils market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the fortified edible oils market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global fortified edible oils market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global fortified edible oils market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global fortified edible oils market.

The report delves into the competitive landscape of the global fortified edible oils market. Key players operating in the global fortified edible oils market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global fortified edible oils market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global fortified edible oils Market Report
• What is the sales/revenue generated by fortified edible oils across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global fortified edible oils market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Fortified Edible Oils Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global fortified edible oils market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global fortified edible oils market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global fortified edible oils market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Increase in Demand for Plant-based Fortified Oils
3.1.2. Biofortification Programs Gaining Attention
3.1.3. Others
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Fortified Edible Oils Market Demand Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
5.1. Historical Market Volume (Thousand Metric Tons) Analysis, 2018–2022
5.2. Current and Future Market Volume (Thousand Metric Tons) Projections, 2023–2031
6. Global Fortified Edible Oils Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Fortified Edible Oils Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.2.1. Profit Margin Analysis at Each Point of Sales
8.2.1.1. Fortified Edible Oils Processors
8.2.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.2.1.3. Traders/Retailers
8.2.1.4. End-users
8.3. Market Dynamics
8.3.1. Drivers
8.3.2. Restraints
8.3.3. Opportunity Analysis
8.4. Forecast Factors - Relevance & Impact
9. Global Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2018–2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2023–2031
9.3.1. Palm Oil
9.3.2. Soybean Oil
9.3.3. Sunflower Oil
9.3.4. Olive Oil
9.3.5. Corn Oil
9.3.6. Canola Oil
9.3.7. Rice Bran Oil
9.3.8. Other Oils
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Micronutrient
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Micronutrient, 2018–2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Micronutrient, 2023–2031
10.3.1. Vitamin A
10.3.2. Vitamin D
10.3.3. Vitamin E
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Micronutrient
11. Global Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Distribution Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By Distribution Channel, 2018–2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023–2031
11.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.3.2. Specialty Retail
11.3.3. E-commerce
11.3.4. Other Retail Formats
11.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
12. Global Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2018–2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2023–2031
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Western Europe
12.3.4. Eastern Europe
12.3.5. East Asia
12.3.6. South Asia
12.3.7. Oceania
12.3.8. Middle East & Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.1.3. Mexico
13.3.2. By Product Type
13.3.3. By Micronutrient
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Micronutrient
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Argentina
14.3.1.3. Rest of Latin America
14.3.2. By Product Type
14.3.3. By Micronutrient
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Micronutrient
14.4.3. By Product Type
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Western Europe Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. U.K.
15.3.1.3. France
15.3.1.4. Italy
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic
15.3.1.8. Rest of Western Europe
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Micronutrient
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Micronutrient
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Eastern Europe Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Russia
16.3.1.2. Poland
16.3.1.3. Hungary
16.3.1.4. Balkan & Baltics
16.3.1.5. Rest of Eastern Europe
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Micronutrient
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Micronutrient
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Micronutrient
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Micronutrient
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Micronutrient
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product Type
18.4.2. By Micronutrient
18.4.3. By Distribution Channel
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Oceania Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Micronutrient
19.3.4. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Micronutrient
19.4.4. By Distribution Channel
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East & Africa Fortified Edible Oils Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. KSA
20.3.1.2. Other GCC Countries
20.3.1.3. Turkiye
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Other Africa Union
20.3.1.6. Rest of Middle East & Africa
20.3.2. By Product Type
20.3.3. By Micronutrient
20.3.4. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Micronutrient
20.4.4. By Distribution Channel
20.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Country Wise Fortified Edible Oils Market Analysis, 2022
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Fortified Edible Oils Market Analysis
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By Micronutrient
21.2.3. By Distribution Channel
21.3. Canada Fortified Edible Oils Market Analysis
21.3.1. By Product Type
21.3.2. By Micronutrient
21.3.3. By Distribution Channel
21.4. Brazil Fortified Edible Oils Market Analysis
21.4.1. By Product Type
21.4.2. By Micronutrient
21.4.3. By Distribution Channel
21.5. Mexico Fortified Edible Oils Market Analysis
21.5.1. By Product Type
21.5.2. By Micronutrient
21.5.3. By Distribution Channel
21.6. Argentina Fortified Edible Oils Market Analysis
21.6.1. By Product Type
21.6.2. By Micronutrient
21.6.3. By Distribution Channel
21.7. Germany Fortified Edible Oils Market Analysis
21.7.1. By Product Type
21.7.2. By Micronutrient
21.7.3. By Distribution Channel
21.8. Italy Fortified Edible Oils Market Analysis
21.8.1. By Product Type
21.8.2. By Micronutrient
21.8.3. By Distribution Channel
21.9. France Fortified Edible Oils Market Analysis
21.9.1. By Product Type
21.9.2. By Micronutrient
21.9.3. By Distribution Channel
21.10. U.K. Fortified Edible Oils Market Analysis
21.10.1. By Product Type
21.10.2. By Micronutrient
21.10.3. By Distribution Channel
21.11. Spain Fortified Edible Oils Market Analysis
21.11.1. By Product Type
21.11.2. By Micronutrient
21.11.3. By Distribution Channel
21.12. Russia Fortified Edible Oils Market Analysis
21.12.1. By Product Type
21.12.2. By Micronutrient
21.12.3. By Distribution Channel
21.13. Poland Fortified Edible Oils Market Analysis
21.13.1. By Product Type
21.13.2. By Micronutrient
21.13.3. By Distribution Channel
21.14. Hungary Fortified Edible Oils Market Analysis
21.14.1. By Product Type
21.14.2. By Micronutrient
21.14.3. By Distribution Channel
21.15. Balkan & Baltics Fortified Edible Oils Market Analysis
21.15.1. By Product Type
21.15.2. By Micronutrient
21.15.3. By Distribution Channel
21.16. China Fortified Edible Oils Market Analysis
21.16.1. By Product Type
21.16.2. By Micronutrient
21.16.3. By Distribution Channel
21.17. Japan Fortified Edible Oils Market Analysis
21.17.1. By Product Type
21.17.2. By Micronutrient
21.17.3. By Distribution Channel
21.18. South Korea Fortified Edible Oils Market Analysis
21.18.1. By Product Type
21.18.2. By Micronutrient
21.18.3. By Distribution Channel
21.19. India Fortified Edible Oils Market Analysis
21.19.1. By Product Type
21.19.2. By Micronutrient
21.19.3. By Distribution Channel
21.20. Thailand Fortified Edible Oils Market Analysis
21.20.1. By Product Type
21.20.2. By Micronutrient
21.20.3. By Distribution Channel
21.21. Indonesia Fortified Edible Oils Market Analysis
21.21.1. By Product Type
21.21.2. By Micronutrient
21.21.3. By Distribution Channel
21.22. Malaysia Fortified Edible Oils Market Analysis
21.22.1. By Product Type
21.22.2. By Micronutrient
21.22.3. By Distribution Channel
21.23. Australia Fortified Edible Oils Market Analysis
21.23.1. By Product Type
21.23.2. By Micronutrient
21.23.3. By Distribution Channel
21.24. New Zealand Fortified Edible Oils Market Analysis
21.24.1. By Product Type
21.24.2. By Micronutrient
21.24.3. By Distribution Channel
21.25. KSA Fortified Edible Oils Market Analysis
21.25.1. By Product Type
21.25.2. By Micronutrient
21.25.3. By Distribution Channel
21.26. Turkiye Fortified Edible Oils Market Analysis
21.26.1. By Product Type
21.26.2. By Micronutrient
21.26.3. By Distribution Channel
21.27. South Africa Fortified Edible Oils Market Analysis
21.27.1. By Product Type
21.27.2. By Micronutrient
21.27.3. By Distribution Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis By Tier of Companies
22.2. Market Concentration
22.3. Market Presence Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Deep Dive
23.2.1. Bunge Limited
23.2.1.1. Overview
23.2.1.2. Product Portfolio
23.2.1.3. Sales Footprint
23.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.1.5. Strategy Overview
23.2.2. Nestlé S.A.
23.2.2.1. Overview
23.2.2.2. Product Portfolio
23.2.2.3. Sales Footprint
23.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.2.5. Strategy Overview
23.2.3. Conagra Brands, Inc.
23.2.3.1. Overview
23.2.3.2. Product Portfolio
23.2.3.3. Sales Footprint
23.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.3.5. Strategy Overview
23.2.4. Adani Wilmar Limited
23.2.4.1. Overview
23.2.4.2. Product Portfolio
23.2.4.3. Sales Footprint
23.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.4.5. Strategy Overview
23.2.5. Ruchi Soya Industries Ltd.
23.2.5.1. Overview
23.2.5.2. Product Portfolio
23.2.5.3. Sales Footprint
23.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.5.5. Strategy Overview
23.2.6. Borges International Group
23.2.6.1. Overview
23.2.6.2. Product Portfolio
23.2.6.3. Sales Footprint
23.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.6.5. Strategy Overview
23.2.7. Allanasons Private Limited
23.2.7.1. Overview
23.2.7.2. Product Portfolio
23.2.7.3. Sales Footprint
23.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.7.5. Strategy Overview
23.2.8. Lam Soon Group
23.2.8.1. Overview
23.2.8.2. Product Portfolio
23.2.8.3. Sales Footprint
23.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.8.5. Strategy Overview
23.2.9. Liberty Oil Mills
23.2.9.1. Overview
23.2.9.2. Product Portfolio
23.2.9.3. Sales Footprint
23.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.9.5. Strategy Overview
23.2.10. King Rice Oil Group
23.2.10.1. Overview
23.2.10.2. Product Portfolio
23.2.10.3. Sales Footprint
23.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.10.5. Strategy Overview
23.2.11. Samarth Oil Refinery
23.2.11.1. Overview
23.2.11.2. Product Portfolio
23.2.11.3. Sales Footprint
23.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.11.5. Strategy Overview
23.2.12. Others
23.2.12.1. Overview
23.2.12.2. Product Portfolio
23.2.12.3. Sales Footprint
23.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.12.5. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/19 10:28

144.64 円

160.77 円

193.27 円

ページTOPに戻る