世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

がん領域の栄養市場(栄養:経腸栄養と非経口栄養;およびフォーミュラ:栄養:経腸栄養、非経口栄養、フォーミュラ:標準フォーミュラ、要素フォーミュラ、特殊フォーミュラ) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Oncology Nutrition Market (Nutrition: Enteral Nutrition and Parenteral Nutrition; and Formula: Standard Formula, Elemental Formula, and Specialized Formula) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

腫瘍栄養市場 - レポートの範囲 TMR社のがん領域向け栄養剤の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月14日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
212 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

腫瘍栄養市場 - レポートの範囲
TMR社のがん領域向け栄養剤の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の腫瘍用栄養剤市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の腫瘍用栄養剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、腫瘍栄養市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれた。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のがん栄養市場のさまざまな属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の腫瘍栄養市場における競争力学の変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の腫瘍栄養市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の腫瘍栄養市場の競争状況について掘り下げています。世界の腫瘍用栄養剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の腫瘍栄養市場におけるプレーヤーの属性である。

腫瘍用栄養剤の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における腫瘍用栄養剤の売上高/収益は?
- 世界の腫瘍用栄養剤市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

腫瘍用栄養剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
腫瘍用栄養剤の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーおよび販売業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の腫瘍用栄養剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の腫瘍用栄養剤市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:がん領域向け栄養食品の世界市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.世界のがん栄養市場の分析と予測、2017-2031年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.がん栄養の世界市場分析と予測、がんタイプ別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/開発
6.3.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
6.3.1.頭頸部がん
6.3.2.大腸がん
6.3.3.血液がん
6.3.4.前立腺癌
6.3.5.乳がん
6.3.6.消化器癌
6.3.7.肺がん
6.3.8.膵臓がん
6.3.9.その他
6.4.市場の魅力、がんタイプ別
7.がん領域用栄養剤の世界市場分析と予測、栄養剤別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/開発
7.3.市場価値予測(栄養成分別、2017~2031年
7.3.1.経腸栄養
7.3.2.非経口栄養
7.4.市場の魅力(栄養剤別
8.がん領域用栄養剤の世界市場分析と予測、配合剤別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/開発
8.3.2017~2031年のフォーミュラ別市場価値予測
8.3.1.スタンダードフォーミュラ
8.3.2.エレメンタルフォーミュラ
8.3.3.特殊式
8.4.フォーミュラ別市場魅力度
9.がん栄養の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/開発
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
9.3.1.入院患者の栄養
9.3.2.外来患者栄養
9.4.市場の魅力(流通チャネル別
10.がん栄養の世界市場分析と予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測、2017-2031年
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場の魅力(地域別
11.北米のがん栄養市場の分析と予測
11.1.序論
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
11.2.1.頭頸部がん
11.2.2.大腸がん
11.2.3.血液がん
11.2.4.前立腺癌
11.2.5.乳がん
11.2.6.消化器癌
11.2.7.肺がん
11.2.8.膵臓がん
11.2.9.その他
11.3.市場魅力度、がんタイプ別
11.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
11.4.1.経腸栄養
11.4.2.非経口栄養
11.5.市場の魅力(栄養剤別
11.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
11.6.1.スタンダードフォーミュラ
11.6.2.エレメンタルフォーミュラ
11.6.3.特殊式
11.7.フォーミュラ別市場魅力度
11.8.市場価値予測:流通チャネル別
11.8.1.入院患者栄養
11.8.2.外来患者栄養
11.9.市場の魅力(流通チャネル別
11.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
11.10.1.米国
11.10.2.カナダ
11.11.市場魅力度分析
11.11.1.がんタイプ別
11.11.2.栄養成分別
11.11.3.フォーミュラ別
11.11.4.流通チャネル別
11.11.5.国別
12.欧州のがん栄養市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
12.2.1.頭頸部がん
12.2.2.大腸がん
12.2.3.血液がん
12.2.4.前立腺癌
12.2.5.乳がん
12.2.6.消化器癌
12.2.7.肺がん
12.2.8.膵臓がん
12.2.9.その他
12.3.市場魅力度、がんタイプ別
12.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
12.4.1.経腸栄養
12.4.2.非経口栄養
12.5.市場の魅力(栄養剤別
12.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
12.6.1.スタンダードフォーミュラ
12.6.2.エレメンタルフォーミュラ
12.6.3.特殊式
12.7.フォーミュラ別市場魅力度
12.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
12.8.1.入院患者栄養
12.8.2.外来患者栄養
12.9.市場の魅力(流通チャネル別
12.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.イギリス
12.10.3.フランス
12.10.4.イタリア
12.10.5.スペイン
12.10.6.その他のヨーロッパ
12.11.市場魅力度分析
12.11.1.がんタイプ別
12.11.2.栄養成分別
12.11.3.フォーミュラ別
12.11.4.流通チャネル別
12.11.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域のがん栄養市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
13.2.1.頭頸部がん
13.2.2.大腸がん
13.2.3.血液がん
13.2.4.前立腺癌
13.2.5.乳がん
13.2.6.消化器癌
13.2.7.肺がん
13.2.8.膵臓がん
13.2.9.その他
13.3.市場魅力度、がんタイプ別
13.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
13.4.1.経腸栄養
13.4.2.非経口栄養
13.5.市場の魅力(栄養剤別
13.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
13.6.1.スタンダードフォーミュラ
13.6.2.エレメンタルフォーミュラ
13.6.3.特殊式
13.7.フォーミュラ別市場魅力度
13.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
13.8.1.入院患者栄養
13.8.2.外来患者栄養
13.9.市場の魅力(流通チャネル別
13.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
13.10.1.中国
13.10.2.日本
13.10.3.インド
13.10.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.10.5.その他のアジア太平洋地域
13.11.市場魅力度分析
13.11.1.がんタイプ別
13.11.2.栄養成分別
13.11.3.フォーミュラ別
13.11.4.流通チャネル別
13.11.5.国・地域別
14.ラテンアメリカのがん栄養市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
14.2.1.頭頸部がん
14.2.2.大腸がん
14.2.3.血液がん
14.2.4.前立腺癌
14.2.5.乳がん
14.2.6.消化器癌
14.2.7.肺がん
14.2.8.膵臓がん
14.2.9.その他
14.3.市場魅力度、がんタイプ別
14.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
14.4.1.経腸栄養
14.4.2.非経口栄養
14.5.市場の魅力(栄養剤別
14.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
14.6.1.スタンダードフォーミュラ
14.6.2.エレメンタルフォーミュラ
14.6.3.特殊式
14.7.フォーミュラ別市場魅力度
14.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
14.8.1.入院患者栄養
14.8.2.外来患者栄養
14.9.市場の魅力(流通チャネル別
14.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.メキシコ
14.10.3.その他のラテンアメリカ
14.11.市場魅力度分析
14.11.1.がんタイプ別
14.11.2.栄養成分別
14.11.3.フォーミュラ別
14.11.4.流通チャネル別
14.11.5.国・地域別
15.中東・アフリカのがん栄養市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
15.2.1.頭頸部がん
15.2.2.大腸がん
15.2.3.血液がん
15.2.4.前立腺癌
15.2.5.乳がん
15.2.6.消化器癌
15.2.7.肺がん
15.2.8.膵臓がん
15.2.9.その他
15.3.市場魅力度、がんタイプ別
15.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
15.4.1.経腸栄養
15.4.2.非経口栄養
15.5.市場の魅力(栄養剤別
15.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
15.6.1.スタンダードフォーミュラ
15.6.2.エレメンタルフォーミュラ
15.6.3.特殊式
15.7.フォーミュラ別市場魅力度
15.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
15.8.1.入院患者栄養
15.8.2.外来患者栄養
15.9.市場の魅力(流通チャネル別
15.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
15.10.1.GCC諸国
15.10.2.南アフリカ
15.10.3.その他の中東・アフリカ
15.11.市場魅力度分析
15.11.1.がんタイプ別
15.11.2.栄養成分別
15.11.3.フォーミュラ別
15.11.4.流通チャネル別
15.11.5.国・地域別
16.競争環境
16.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2022年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.ダノンS.A.
16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.1.2.製品ポートフォリオ
16.3.1.3.財務概要
16.3.1.4.SWOT分析
16.3.1.5.戦略的概要
16.3.2.ファイザー
16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.2.2.製品ポートフォリオ
16.3.2.3.財務概要
16.3.2.4.SWOT分析
16.3.2.5.戦略的概要
16.3.3.B.ブラウン・メルサンゲンAG
16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.3.2.製品ポートフォリオ
16.3.3.3.財務概要
16.3.3.4.SWOT分析
16.3.3.5.戦略的概要
16.3.4.フレゼニウス・カビAG
16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.4.2.製品ポートフォリオ
16.3.4.3.財務概要
16.3.4.4.SWOT分析
16.3.4.5.戦略的概要
16.3.5.グリフォルスS.A.
16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.5.2.製品ポートフォリオ
16.3.5.3.財務概要
16.3.5.4.SWOT分析
16.3.5.5.戦略的概要
16.3.6.バクスター・インターナショナル
16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.6.2.製品ポートフォリオ
16.3.6.3.財務概要
16.3.6.4.SWOT分析
16.3.6.5.戦略的概要
16.3.7.ネスレS.A.
16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.7.2.製品ポートフォリオ
16.3.7.3.財務概要
16.3.7.4.SWOT分析
16.3.7.5.戦略的概要
16.3.8.アボット・ラボラトリーズ
16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.8.2.製品ポートフォリオ
16.3.8.3.財務概要
16.3.8.4.SWOT分析
16.3.8.5.戦略的概要
16.3.9.アッヴィ社
16.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.9.2.製品ポートフォリオ
16.3.9.3.財務概要
16.3.9.4.SWOT分析
16.3.9.5.戦略的概要
16.3.10.四川ケルン製薬有限公司
16.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.10.2.製品ポートフォリオ
16.3.10.3.財務概要
16.3.10.4.SWOT分析
16.3.10.5.戦略的概要

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Oncology Nutrition Market – Scope of Report
TMR’s report on the global oncology nutrition market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global oncology nutrition market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global oncology nutrition market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the oncology nutrition market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global oncology nutrition market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global oncology nutrition market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global oncology nutrition market.

The report delves into the competitive landscape of the global oncology nutrition market. Key players operating in the global oncology nutrition market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global oncology nutrition market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global oncology nutrition Market Report
• What is the sales/revenue generated by oncology nutrition across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global oncology nutrition market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Oncology Nutrition Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global oncology nutrition market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global oncology nutrition market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global oncology nutrition market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Oncology Nutrition Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, 2017–2031
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product/Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Cancer Type
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031
6.3.1. Head and Neck Cancer
6.3.2. Colorectal Cancer
6.3.3. Hematology Cancer
6.3.4. Prostate Cancer
6.3.5. Breast Cancer
6.3.6. Gastrointestinal Cancer
6.3.7. Lung Cancer
6.3.8. Pancreatic Cancer
6.3.9. Others
6.4. Market Attractiveness, by Cancer Type
7. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Nutrition
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031
7.3.1. Enteral Nutrition
7.3.2. Parenteral Nutrition
7.4. Market Attractiveness, by Nutrition
8. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Formula
8.1. Introduction and Definitions
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031
8.3.1. Standard Formula
8.3.2. Elemental Formula
8.3.3. Specialized Formula
8.4. Market Attractiveness, by Formula
9. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
9.1. Introduction and Definitions
9.2. Key Findings/Developments
9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
9.3.1. Inpatient Nutrition
9.3.2. Outpatient Nutrition
9.4. Market Attractiveness, by Distribution Channel
10. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Region, 2017–2031
10.2.1. North America
10.2.2. Europe
10.2.3. Asia Pacific
10.2.4. Latin America
10.2.5. Middle East & Africa
10.3. Market Attractiveness, by Region
11. North America Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031
11.2.1. Head and Neck Cancer
11.2.2. Colorectal Cancer
11.2.3. Hematology Cancer
11.2.4. Prostate Cancer
11.2.5. Breast Cancer
11.2.6. Gastrointestinal Cancer
11.2.7. Lung Cancer
11.2.8. Pancreatic Cancer
11.2.9. Others
11.3. Market Attractiveness, by Cancer Type
11.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031
11.4.1. Enteral Nutrition
11.4.2. Parenteral Nutrition
11.5. Market Attractiveness, by Nutrition
11.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031
11.6.1. Standard Formula
11.6.2. Elemental Formula
11.6.3. Specialized Formula
11.7. Market Attractiveness, by Formula
11.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel
11.8.1. Inpatient Nutrition
11.8.2. Outpatient Nutrition
11.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
11.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
11.10.1. U.S.
11.10.2. Canada
11.11. Market Attractiveness Analysis
11.11.1. By Cancer Type
11.11.2. By Nutrition
11.11.3. By Formula
11.11.4. By Distribution Channel
11.11.5. By Country
12. Europe Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031
12.2.1. Head and Neck Cancer
12.2.2. Colorectal Cancer
12.2.3. Hematology Cancer
12.2.4. Prostate Cancer
12.2.5. Breast Cancer
12.2.6. Gastrointestinal Cancer
12.2.7. Lung Cancer
12.2.8. Pancreatic Cancer
12.2.9. Others
12.3. Market Attractiveness, by Cancer Type
12.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031
12.4.1. Enteral Nutrition
12.4.2. Parenteral Nutrition
12.5. Market Attractiveness, by Nutrition
12.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031
12.6.1. Standard Formula
12.6.2. Elemental Formula
12.6.3. Specialized Formula
12.7. Market Attractiveness, by Formula
12.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
12.8.1. Inpatient Nutrition
12.8.2. Outpatient Nutrition
12.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
12.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
12.10.1. Germany
12.10.2. U.K.
12.10.3. France
12.10.4. Italy
12.10.5. Spain
12.10.6. Rest of Europe
12.11. Market Attractiveness Analysis
12.11.1. By Cancer Type
12.11.2. By Nutrition
12.11.3. By Formula
12.11.4. By Distribution Channel
12.11.5. By Country/Sub-region
13. Asia Pacific Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031
13.2.1. Head and Neck Cancer
13.2.2. Colorectal Cancer
13.2.3. Hematology Cancer
13.2.4. Prostate Cancer
13.2.5. Breast Cancer
13.2.6. Gastrointestinal Cancer
13.2.7. Lung Cancer
13.2.8. Pancreatic Cancer
13.2.9. Others
13.3. Market Attractiveness, by Cancer Type
13.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031
13.4.1. Enteral Nutrition
13.4.2. Parenteral Nutrition
13.5. Market Attractiveness, by Nutrition
13.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031
13.6.1. Standard Formula
13.6.2. Elemental Formula
13.6.3. Specialized Formula
13.7. Market Attractiveness, by Formula
13.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
13.8.1. Inpatient Nutrition
13.8.2. Outpatient Nutrition
13.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
13.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
13.10.1. China
13.10.2. Japan
13.10.3. India
13.10.4. Australia & New Zealand
13.10.5. Rest of Asia Pacific
13.11. Market Attractiveness Analysis
13.11.1. By Cancer Type
13.11.2. By Nutrition
13.11.3. By Formula
13.11.4. By Distribution Channel
13.11.5. By Country/Sub-region
14. Latin America Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Key Findings
14.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031
14.2.1. Head and Neck Cancer
14.2.2. Colorectal Cancer
14.2.3. Hematology Cancer
14.2.4. Prostate Cancer
14.2.5. Breast Cancer
14.2.6. Gastrointestinal Cancer
14.2.7. Lung Cancer
14.2.8. Pancreatic Cancer
14.2.9. Others
14.3. Market Attractiveness, by Cancer Type
14.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031
14.4.1. Enteral Nutrition
14.4.2. Parenteral Nutrition
14.5. Market Attractiveness, by Nutrition
14.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031
14.6.1. Standard Formula
14.6.2. Elemental Formula
14.6.3. Specialized Formula
14.7. Market Attractiveness, by Formula
14.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
14.8.1. Inpatient Nutrition
14.8.2. Outpatient Nutrition
14.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
14.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
14.10.1. Brazil
14.10.2. Mexico
14.10.3. Rest of Latin America
14.11. Market Attractiveness Analysis
14.11.1. By Cancer Type
14.11.2. By Nutrition
14.11.3. By Formula
14.11.4. By Distribution Channel
14.11.5. By Country/Sub-region
15. Middle East & Africa Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Key Findings
15.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031
15.2.1. Head and Neck Cancer
15.2.2. Colorectal Cancer
15.2.3. Hematology Cancer
15.2.4. Prostate Cancer
15.2.5. Breast Cancer
15.2.6. Gastrointestinal Cancer
15.2.7. Lung Cancer
15.2.8. Pancreatic Cancer
15.2.9. Others
15.3. Market Attractiveness, by Cancer Type
15.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031
15.4.1. Enteral Nutrition
15.4.2. Parenteral Nutrition
15.5. Market Attractiveness, by Nutrition
15.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031
15.6.1. Standard Formula
15.6.2. Elemental Formula
15.6.3. Specialized Formula
15.7. Market Attractiveness, by Formula
15.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
15.8.1. Inpatient Nutrition
15.8.2. Outpatient Nutrition
15.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
15.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
15.10.1. GCC Countries
15.10.2. South Africa
15.10.3. Rest of Middle East & Africa
15.11. Market Attractiveness Analysis
15.11.1. By Cancer Type
15.11.2. By Nutrition
15.11.3. By Formula
15.11.4. By Distribution Channel
15.11.5. By Country/Sub-region
16. Competition Landscape
16.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
16.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
16.3. Company Profiles
16.3.1. Danone S.A.
16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.1.2. Product Portfolio
16.3.1.3. Financial Overview
16.3.1.4. SWOT Analysis
16.3.1.5. Strategic Overview
16.3.2. Pfizer Inc.
16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.2.2. Product Portfolio
16.3.2.3. Financial Overview
16.3.2.4. SWOT Analysis
16.3.2.5. Strategic Overview
16.3.3. B. Braun Melsungen AG
16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.3.2. Product Portfolio
16.3.3.3. Financial Overview
16.3.3.4. SWOT Analysis
16.3.3.5. Strategic Overview
16.3.4. Fresenius Kabi AG
16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.4.2. Product Portfolio
16.3.4.3. Financial Overview
16.3.4.4. SWOT Analysis
16.3.4.5. Strategic Overview
16.3.5. Grifols S.A.
16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.5.2. Product Portfolio
16.3.5.3. Financial Overview
16.3.5.4. SWOT Analysis
16.3.5.5. Strategic Overview
16.3.6. Baxter International, Inc.
16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.6.2. Product Portfolio
16.3.6.3. Financial Overview
16.3.6.4. SWOT Analysis
16.3.6.5. Strategic Overview
16.3.7. Nestle S.A.
16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.7.2. Product Portfolio
16.3.7.3. Financial Overview
16.3.7.4. SWOT Analysis
16.3.7.5. Strategic Overview
16.3.8. Abbott Laboratories
16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.8.2. Product Portfolio
16.3.8.3. Financial Overview
16.3.8.4. SWOT Analysis
16.3.8.5. Strategic Overview
16.3.9. AbbVie, Inc.
16.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.9.2. Product Portfolio
16.3.9.3. Financial Overview
16.3.9.4. SWOT Analysis
16.3.9.5. Strategic Overview
16.3.10. Sichuan Kelun Pharmaceutical Co., Ltd.
16.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.10.2. Product Portfolio
16.3.10.3. Financial Overview
16.3.10.4. SWOT Analysis
16.3.10.5. Strategic Overview

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の医療分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る