世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

自動車用ワイパー部品アフターマーケット(部品:ワイパーブレード、ワイパーモーター、レインセンサー; 車両:自動車用ワイパー部品アフターマーケット(部品:ワイパーブレード、ワイパーモーター、レインセンサー、車両:乗用車、商用車) - 2023-2031年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測


Automotive Wiper Component Aftermarket (Component: Wiper Blade, Wiper Motor, and Rain Sensor; and Vehicle: Passenger Vehicle and Commercial Vehicle) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

自動車用ワイパー部品のアフターマーケット - レポートの範囲 TMRの自動車用ワイパー部品アフターマーケットの世界に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月5日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
243 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

自動車用ワイパー部品のアフターマーケット - レポートの範囲
TMRの自動車用ワイパー部品アフターマーケットの世界に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年にかけての世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットの収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットの複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成された。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、自動車用ワイパー部品のアフターマーケットを理解した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットの様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットにおける競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットへの参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットの競争環境について掘り下げています。世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットで事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットのプレイヤーの属性である。

世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットレポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における自動車用ブレーキシステムの売上/収益は?
- 世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットにおけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

自動車用ワイパー部品のアフターマーケット - 調査目的と調査手法
世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットに関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に説明しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の自動車用ワイパー部品のアフターマーケットを製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケットへの投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.1.1.市場規模、金額 US$Mn、2017年~2031年
1.2.市場戦略
1.2.1.需要と供給の動向
1.2.2.潜在市場スペースの特定
1.2.3.顧客の購買プロセスの理解
1.2.4.望ましい販売・マーケティング戦略
1.3.競合ダッシュボード分析
2.市場概要
2.1.市場の定義/範囲/限界
2.2.TMR分析と提言
2.3.市場ダイナミクス
2.3.1.促進要因
2.3.2.阻害要因
2.3.3.機会
2.4.市場要因分析
2.4.1.ポーターのファイブフォース分析
2.4.2.SWOT分析
2.5.規制シナリオ
2.6.主要トレンド分析
2.7.バリューチェーン分析
2.8.コスト構造分析
2.9.利益率分析
3.自動車用ワイパー部品アフターマーケットの世界, 部品別
3.1.市場スナップショット
3.1.1.序論、定義、主な調査結果
3.1.2.市場成長と前年比予測
3.1.3.基準点シェア分析
3.2.自動車用ワイパー部品のアフターマーケット世界市場規模・予測、2017年~2031年、部品別
3.2.1.ワイパーブレード
3.2.2.ワイパーモーター
3.2.3.レインセンサー
4.世界の自動車用ワイパー部品アフターマーケット、車種別
4.1.市場スナップショット
4.1.1.序論、定義、主な調査結果
4.1.2.市場成長と前年比予測
4.1.3.基準点シェア分析
4.2.自動車用ワイパー部品の世界市場規模・予測、2017年~2031年、車種別
4.2.1.乗用車
4.2.2.商用車
5.自動車用ワイパー部品の世界地域別アフターマーケット
5.1.市場スナップショット
5.1.1.序論、定義、主な調査結果
5.1.2.市場成長と前年比予測
5.1.3.基準点シェア分析
5.2.自動車用ワイパー部品アフターマーケットの世界市場規模・予測、2017年~2031年、地域別
5.2.1.北米
5.2.2.欧州
5.2.3.アジア太平洋
5.2.4.中東・アフリカ
5.2.5.南米
6.北米自動車用ワイパー部品アフターマーケット
6.1.市場概要
6.2.北米自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、部品別
6.2.1.ワイパーブレード
6.2.2.ワイパーモーター
6.2.3.レインセンサー
6.3.北米自動車用ワイパー部品アフターマーケット市場規模・予測、2017年~2031年、車種別
6.3.1.乗用車
6.3.2.商用車
6.4.北米自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、国別
6.4.1.米国
6.4.2.カナダ
6.4.3.メキシコ
7.欧州自動車用ワイパー部品アフターマーケット
7.1.市場概要
7.2.欧州自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、部品別
7.2.1.ワイパーブレード
7.2.2.ワイパーモーター
7.2.3.レインセンサー
7.3.欧州自動車用ワイパー部品アフターマーケット市場規模・予測、2017年~2031年、車種別
7.3.1.乗用車
7.3.2.商用車
7.4.欧州自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、国別
7.4.1.ドイツ
7.4.2.イギリス
7.4.3.フランス
7.4.4.イタリア
7.4.5.スペイン
7.4.6.北欧諸国
7.4.7.ロシア&CIS
7.4.8.その他のヨーロッパ
8.アジア太平洋地域の自動車用ワイパー部品アフターマーケット
8.1.市場概要
8.2.アジア太平洋地域の自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、部品別
8.2.1.ワイパーブレード
8.2.2.ワイパーモーター
8.2.3.レインセンサー
8.3.アジア太平洋地域の自動車用ワイパー部品アフターマーケット市場規模・予測、2017年~2031年、車種別
8.3.1.乗用車
8.3.2.商用車
8.4.アジア太平洋地域の自動車用ワイパー部品のアフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、国別
8.4.1.中国
8.4.2.インド
8.4.3.日本
8.4.4.ASEAN諸国
8.4.5.韓国
8.4.6.ニュージーランド
8.4.7.その他のアジア太平洋地域
9.中東・アフリカ自動車用ワイパー部品アフターマーケット
9.1.市場概要
9.2.中東・アフリカ自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、部品別
9.2.1.ワイパーブレード
9.2.2.ワイパーモーター
9.2.3.レインセンサー
9.3.中東・アフリカ自動車用ワイパー部品アフターマーケット市場規模推移予測、2017年~2031年、車種別
9.3.1.乗用車
9.3.2.商用車
9.4.中東・アフリカ自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017年~2031年、国別
9.4.1.GCC諸国
9.4.2.南アフリカ
9.4.3.トルコ
9.4.4.その他の中東・アフリカ
10.南アメリカの自動車用ワイパー部品アフターマーケット
10.1.市場概要
10.2.南米の自動車用ワイパー部品アフターマーケット規模・予測、2017~2031年、部品別
10.2.1.ワイパーブレード
10.2.2.ワイパーモーター
10.2.3.レインセンサー
10.3.南米の自動車用ワイパー部品のアフターマーケット規模・予測、2017~2031年、車種別
10.3.1.乗用車
10.3.2.商用車
10.4.南米の自動車用ワイパー部品のアフターマーケット規模推移と予測、2017~2031年、国別
10.4.1.ブラジル
10.4.2.アルゼンチン
10.4.3.その他の南米地域
11.競合他社の状況
11.1.企業シェア分析/ブランドシェア分析、2022年
11.2.各プレイヤーの企業分析 会社概要、会社所在地、生産拠点、製品ポートフォリオ、競合・顧客、子会社・親会社、最近の動向、財務分析、収益性、収益シェア
12.企業プロフィール/主要プレーヤー
12.1.AM機器
12.1.1.会社概要
12.1.2.会社の足跡
12.1.3.生産拠点
12.1.4.製品ポートフォリオ
12.1.5.競合他社と顧客
12.1.6.子会社と親会社
12.1.7.最近の動向
12.1.8.財務分析
12.1.9.収益性
12.1.10.収益シェア
12.2.B.ヘップワース・アンド・カンパニー・リミテッド
12.2.1.会社概要
12.2.2.会社の足跡
12.2.3.生産拠点
12.2.4.製品ポートフォリオ
12.2.5.競合他社と顧客
12.2.6.子会社・親会社
12.2.7.最近の動向
12.2.8.財務分析
12.2.9.収益性
12.2.10.収益シェア
12.3.株式会社デンソー
12.3.1.会社概要
12.3.2.会社の足跡
12.3.3.生産拠点
12.3.4.製品ポートフォリオ
12.3.5.競合他社と顧客
12.3.6.子会社・親会社
12.3.7.最近の動向
12.3.8.財務分析
12.3.9.収益性
12.3.10.収益シェア
12.4.DOGA S.A.
12.4.1.会社概要
12.4.2.会社の足跡
12.4.3.生産拠点
12.4.4.製品ポートフォリオ
12.4.5.競合他社と顧客
12.4.6.子会社・親会社
12.4.7.最近の動向
12.4.8.財務分析
12.4.9.収益性
12.4.10.収益シェア
12.5.フェデラル・モーグル・モーターパーツ
12.5.1.会社概要
12.5.2.会社の足跡
12.5.3.生産拠点
12.5.4.製品ポートフォリオ
12.5.5.競合他社と顧客
12.5.6.子会社・親会社
12.5.7.最近の動向
12.5.8.財務分析
12.5.9.収益性
12.5.10.収益シェア
12.6.HELLA GmbH & Co.KGaA
12.6.1.会社概要
12.6.2.会社の足跡
12.6.3.生産拠点
12.6.4.製品ポートフォリオ
12.6.5.競合他社と顧客
12.6.6.子会社・親会社
12.6.7.最近の動向
12.6.8.財務分析
12.6.9.収益性
12.6.10.収益シェア
12.7.ITWグローバルブランド
12.7.1.会社概要
12.7.2.会社の足跡
12.7.3.生産拠点
12.7.4.製品ポートフォリオ
12.7.5.競合他社と顧客
12.7.6.子会社・親会社
12.7.7.最近の動向
12.7.8.財務分析
12.7.9.収益性
12.7.10.収益シェア
12.8.Magneti Marelli S.p.A.
12.8.1.会社概要
12.8.2.会社の足跡
12.8.3.生産拠点
12.8.4.製品ポートフォリオ
12.8.5.競合他社と顧客
12.8.6.子会社・親会社
12.8.7.最近の動向
12.8.8.財務分析
12.8.9.収益性
12.8.10.収益シェア
12.9.ミツバ
12.9.1.会社概要
12.9.2.会社の足跡
12.9.3.生産拠点
12.9.4.製品ポートフォリオ
12.9.5.競合他社と顧客
12.9.6.子会社・親会社
12.9.7.最近の動向
12.9.8.財務分析
12.9.9.収益性
12.9.10.収益シェア
12.10.日本ワイパーブレード
12.10.1.会社概要
12.10.2.会社の足跡
12.10.3.生産拠点
12.10.4.製品ポートフォリオ
12.10.5.競争相手と顧客
12.10.6.子会社・親会社
12.10.7.最近の動向
12.10.8.財務分析
12.10.9.収益性
12.10.10.収益シェア
12.11.パイロットオートモーティブ
12.11.1.会社概要
12.11.2.会社の足跡
12.11.3.生産拠点
12.11.4.製品ポートフォリオ
12.11.5.競合他社と顧客
12.11.6.子会社・親会社
12.11.7.最近の動向
12.11.8.財務分析
12.11.9.収益性
12.11.10.収益シェア
12.12.ロバート・ボッシュAG
12.12.1.会社概要
12.12.2.会社の足跡
12.12.3.生産拠点
12.12.4.製品ポートフォリオ
12.12.5.競合他社と顧客
12.12.6.子会社・親会社
12.12.7.最近の動向
12.12.8.財務分析
12.12.9.収益性
12.12.10.収益シェア
12.13.テックス・オートモーティブ
12.13.1.会社概要
12.13.2.会社の足跡
12.13.3.生産拠点
12.13.4.製品ポートフォリオ
12.13.5.競合他社と顧客
12.13.6.子会社・親会社
12.13.7.最近の動向
12.13.8.財務分析
12.13.9.収益性
12.13.10.収益シェア
12.14.トリコ
12.14.1.会社概要
12.14.2.会社の足跡
12.14.3.生産拠点
12.14.4.製品ポートフォリオ
12.14.5.競合他社と顧客
12.14.6.子会社・親会社
12.14.7.最近の動向
12.14.8.財務分析
12.14.9.収益性
12.14.10.収益シェア
12.15.ヴァレオ
12.15.1.会社概要
12.15.2.会社の足跡
12.15.3.生産拠点
12.15.4.製品ポートフォリオ
12.15.5.競争相手と顧客
12.15.6.子会社・親会社
12.15.7.最近の動向
12.15.8.財務分析
12.15.9.収益性
12.15.10.収益シェア

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Automotive Wiper Component AfterMarket – Scope of Report
TMR’s report on the global automotive wiper component aftermarket studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global automotive wiper component aftermarket for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global automotive wiper component aftermarket from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the automotive wiper component aftermarket.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global automotive wiper component aftermarket.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global automotive wiper component aftermarket. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global automotive wiper component aftermarket.

The report delves into the competitive landscape of the global automotive wiper component aftermarket. Key players operating in the global automotive wiper component aftermarket have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global automotive wiper component aftermarket profiled in this report.

Key Questions Answered in Global automotive wiper component aftermarket Report
• What is the sales/revenue generated by automotive braking system across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global automotive wiper component aftermarket?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Automotive Wiper Component AfterMarket – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global automotive wiper component aftermarket begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global automotive wiper component aftermarket in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global automotive wiper component aftermarket.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.1.1. Market Size, Value US$ Mn, 2017-2031
1.2. Go to Market Strategy
1.2.1. Demand & Supply Side Trends
1.2.2. Identification of Potential Market Spaces
1.2.3. Understanding Buying Process of Customers
1.2.4. Preferred Sales & Marketing Strategy
1.3. Competitive Dashboard Analysis
2. Market Overview
2.1. Market Definition / Scope / Limitations
2.2. TMR Analysis and Recommendations
2.3. Market Dynamics
2.3.1. Drivers
2.3.2. Restraints
2.3.3. Opportunity
2.4. Market Factor Analysis
2.4.1. Porter’s Five Force Analysis
2.4.2. SWOT Analysis
2.5. Regulatory Scenario
2.6. Key Trend Analysis
2.7. Value Chain Analysis
2.8. Cost Structure Analysis
2.9. Profit Margin Analysis
3. Global Automotive Wiper Component Aftermarket, By Component
3.1. Market Snapshot
3.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
3.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
3.1.3. Base Point Share Analysis
3.2. Global Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Component
3.2.1. Wiper Blade
3.2.2. Wiper Motor
3.2.3. Rain Sensor
4. Global Automotive Wiper Component Aftermarket, By Vehicle Type
4.1. Market Snapshot
4.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
4.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
4.1.3. Base Point Share Analysis
4.2. Global Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Vehicle Type
4.2.1. Passenger Vehicle
4.2.2. Commercial Vehicle
5. Global Automotive Wiper Component Aftermarket, by Region
5.1. Market Snapshot
5.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
5.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
5.1.3. Base Point Share Analysis
5.2. Global Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Region
5.2.1. North America
5.2.2. Europe
5.2.3. Asia Pacific
5.2.4. Middle East & Africa
5.2.5. South America
6. North America Automotive Wiper Component Aftermarket
6.1. Market Snapshot
6.2. North America Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Component
6.2.1. Wiper Blade
6.2.2. Wiper Motor
6.2.3. Rain Sensor
6.3. North America Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Vehicle Type
6.3.1. Passenger Vehicle
6.3.2. Commercial Vehicle
6.4. North America Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Country
6.4.1. U.S.
6.4.2. Canada
6.4.3. Mexico
7. Europe Automotive Wiper Component Aftermarket
7.1. Market Snapshot
7.2. Europe Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Component
7.2.1. Wiper Blade
7.2.2. Wiper Motor
7.2.3. Rain Sensor
7.3. Europe Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Vehicle Type
7.3.1. Passenger Vehicle
7.3.2. Commercial Vehicle
7.4. Europe Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Country
7.4.1. Germany
7.4.2. U.K.
7.4.3. France
7.4.4. Italy
7.4.5. Spain
7.4.6. Nordic Countries
7.4.7. Russia & CIS
7.4.8. Rest of Europe
8. Asia Pacific Automotive Wiper Component Aftermarket
8.1. Market Snapshot
8.2. Asia Pacific Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Component
8.2.1. Wiper Blade
8.2.2. Wiper Motor
8.2.3. Rain Sensor
8.3. Asia Pacific Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Vehicle Type
8.3.1. Passenger Vehicle
8.3.2. Commercial Vehicle
8.4. Asia Pacific Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Country
8.4.1. China
8.4.2. India
8.4.3. Japan
8.4.4. ASEAN Countries
8.4.5. South Korea
8.4.6. ANZ
8.4.7. Rest of Asia Pacific
9. Middle East & Africa Automotive Wiper Component Aftermarket
9.1. Market Snapshot
9.2. Middle East & Africa Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Component
9.2.1. Wiper Blade
9.2.2. Wiper Motor
9.2.3. Rain Sensor
9.3. Middle East & Africa Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Vehicle Type
9.3.1. Passenger Vehicle
9.3.2. Commercial Vehicle
9.4. Middle East & Africa Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Country
9.4.1. GCC Countries
9.4.2. South Africa
9.4.3. Turkiye
9.4.4. Rest of Middle East & Africa
10. South America Automotive Wiper Component Aftermarket
10.1. Market Snapshot
10.2. South America Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Component
10.2.1. Wiper Blade
10.2.2. Wiper Motor
10.2.3. Rain Sensor
10.3. South America Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Vehicle Type
10.3.1. Passenger Vehicle
10.3.2. Commercial Vehicle
10.4. South America Automotive Wiper Component Aftermarket Size & Forecast, 2017-2031, By Country
10.4.1. Brazil
10.4.2. Argentina
10.4.3. Rest of South America
11. Competitive Landscape
11.1. Company Share Analysis/ Brand Share Analysis, 2022
11.2. Company Analysis for Each Player Company Overview, Company Footprints, Production Locations, Product Portfolio, Competitors & Customers, Subsidiaries & Parent Organization, Recent Developments, Financial Analysis, Profitability, Revenue Share
12. Company Profiles/ Key Players
12.1. AM Equipment
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Company Footprints
12.1.3. Production Locations
12.1.4. Product Portfolio
12.1.5. Competitors & Customers
12.1.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.1.7. Recent Developments
12.1.8. Financial Analysis
12.1.9. Profitability
12.1.10. Revenue Share
12.2. B. Hepworth and Company Limited
12.2.1. Company Overview
12.2.2. Company Footprints
12.2.3. Production Locations
12.2.4. Product Portfolio
12.2.5. Competitors & Customers
12.2.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.2.7. Recent Developments
12.2.8. Financial Analysis
12.2.9. Profitability
12.2.10. Revenue Share
12.3. Denso Corporation
12.3.1. Company Overview
12.3.2. Company Footprints
12.3.3. Production Locations
12.3.4. Product Portfolio
12.3.5. Competitors & Customers
12.3.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.3.7. Recent Developments
12.3.8. Financial Analysis
12.3.9. Profitability
12.3.10. Revenue Share
12.4. DOGA S.A.
12.4.1. Company Overview
12.4.2. Company Footprints
12.4.3. Production Locations
12.4.4. Product Portfolio
12.4.5. Competitors & Customers
12.4.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.4.7. Recent Developments
12.4.8. Financial Analysis
12.4.9. Profitability
12.4.10. Revenue Share
12.5. Federal-Mogul Motorparts LLC.
12.5.1. Company Overview
12.5.2. Company Footprints
12.5.3. Production Locations
12.5.4. Product Portfolio
12.5.5. Competitors & Customers
12.5.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.5.7. Recent Developments
12.5.8. Financial Analysis
12.5.9. Profitability
12.5.10. Revenue Share
12.6. HELLA GmbH & Co. KGaA
12.6.1. Company Overview
12.6.2. Company Footprints
12.6.3. Production Locations
12.6.4. Product Portfolio
12.6.5. Competitors & Customers
12.6.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.6.7. Recent Developments
12.6.8. Financial Analysis
12.6.9. Profitability
12.6.10. Revenue Share
12.7. ITW Global Brands
12.7.1. Company Overview
12.7.2. Company Footprints
12.7.3. Production Locations
12.7.4. Product Portfolio
12.7.5. Competitors & Customers
12.7.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.7.7. Recent Developments
12.7.8. Financial Analysis
12.7.9. Profitability
12.7.10. Revenue Share
12.8. Magneti Marelli S.p.A.
12.8.1. Company Overview
12.8.2. Company Footprints
12.8.3. Production Locations
12.8.4. Product Portfolio
12.8.5. Competitors & Customers
12.8.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.8.7. Recent Developments
12.8.8. Financial Analysis
12.8.9. Profitability
12.8.10. Revenue Share
12.9. Mitsuba Corp.
12.9.1. Company Overview
12.9.2. Company Footprints
12.9.3. Production Locations
12.9.4. Product Portfolio
12.9.5. Competitors & Customers
12.9.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.9.7. Recent Developments
12.9.8. Financial Analysis
12.9.9. Profitability
12.9.10. Revenue Share
12.10. Nippon Wiper Blade Co., Ltd.
12.10.1. Company Overview
12.10.2. Company Footprints
12.10.3. Production Locations
12.10.4. Product Portfolio
12.10.5. Competitors & Customers
12.10.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.10.7. Recent Developments
12.10.8. Financial Analysis
12.10.9. Profitability
12.10.10. Revenue Share
12.11. Pilot Automotive
12.11.1. Company Overview
12.11.2. Company Footprints
12.11.3. Production Locations
12.11.4. Product Portfolio
12.11.5. Competitors & Customers
12.11.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.11.7. Recent Developments
12.11.8. Financial Analysis
12.11.9. Profitability
12.11.10. Revenue Share
12.12. Robert Bosch AG
12.12.1. Company Overview
12.12.2. Company Footprints
12.12.3. Production Locations
12.12.4. Product Portfolio
12.12.5. Competitors & Customers
12.12.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.12.7. Recent Developments
12.12.8. Financial Analysis
12.12.9. Profitability
12.12.10. Revenue Share
12.13. TEX Automotive Ltd.
12.13.1. Company Overview
12.13.2. Company Footprints
12.13.3. Production Locations
12.13.4. Product Portfolio
12.13.5. Competitors & Customers
12.13.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.13.7. Recent Developments
12.13.8. Financial Analysis
12.13.9. Profitability
12.13.10. Revenue Share
12.14. TRICO
12.14.1. Company Overview
12.14.2. Company Footprints
12.14.3. Production Locations
12.14.4. Product Portfolio
12.14.5. Competitors & Customers
12.14.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.14.7. Recent Developments
12.14.8. Financial Analysis
12.14.9. Profitability
12.14.10. Revenue Share
12.15. Valeo
12.15.1. Company Overview
12.15.2. Company Footprints
12.15.3. Production Locations
12.15.4. Product Portfolio
12.15.5. Competitors & Customers
12.15.6. Subsidiaries & Parent Organization
12.15.7. Recent Developments
12.15.8. Financial Analysis
12.15.9. Profitability
12.15.10. Revenue Share

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の自動車・交通分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る