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胃内バルーン市場(期間:<6 Months, 6 Months, and >6ヵ月間;タイプ流体充填バルーンおよびガス充填バルーン; 投与法:内視鏡および嚥下可能) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Intragastric Balloons Market (Duration: <6 Months, 6 Months, and >6 Months; Type: Fluid-filled Balloons and Gas-filled Balloons; Administration: Endoscopy and Swallowable) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

胃内バルーン市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「胃内バルーンの世界市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月11日 US$5,795
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170 英語

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サマリー

胃内バルーン市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「胃内バルーンの世界市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の胃内バルーン市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの胃内バルーン世界市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、胃内バルーン市場を把握しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の胃内バルーン市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。また、世界の胃内バルーン市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。当レポートは、既存の市場参入企業だけでなく、世界の胃内バルーン市場への参入を検討している企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の胃内バルーン市場の競争環境について調査しています。世界の胃内バルーン市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の胃内バルーン市場のプレイヤーの属性です。

胃内バルーンの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における胃内バルーンの売上高/売上収益は?
- 世界の胃内バルーン市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

胃内バルーン市場 - 調査目的と調査アプローチ
胃内バルーンの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーおよび販売業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界の胃内バルーン市場を製品、エンドユーザー、地域別に分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の胃内バルーン市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.序文 1.1.市場の定義と範囲 1.2.市場のセグメンテーション 1.3.主な調査目的1.4.リサーチハイライト2.前提条件と調査方法3.エグゼクティブサマリー:胃内バルーンの世界市場4.市場概要4.1.はじめに4.1.1.期間の定義4.2.概要4.3.市場ダイナミクス4.3.1.促進要因 4.3.2.阻害要因 4.3.3.機会 4.4.胃内バルーンの世界市場分析・予測、2017年~2031年 4.4.1.市場収益予測 (US$ Mn)5. 主要洞察 5.1.主要業界イベント 5.2.世界における肥満の有病率と発生率 5.3.主要地域/世界の規制情勢 5.4.Covid-19パンデミックの業界への影響6.胃内バルーンの世界市場分析・予測(期間別)6.1.導入と定義6.2.主な調査結果/動向6.3.市場価値予測、期間別、2017-2031年6.3.1.<6 Months 6.3.2. 6 Months 6.3.3. >6 ヶ月 6.4.期間別市場魅力度分析7.胃内バルーンの世界市場分析と予測、タイプ別7.1.導入と定義7.2.主な調査結果/動向7.3.市場価値予測、タイプ別、2017年~2031年7.3.1.液体充填バルーン 7.3.2.ガス充填バルーン 7.4.タイプ別市場魅力度分析8.胃内バルーンの世界市場分析・予測 (投与機関別) 8.1.導入と定義8.2.主な調査結果/動向8.3.2017年~2031年の投与部位別市場価値予測8.3.1.内視鏡 8.3.2.スワロワブル 8.4.投与部位別市場魅力度分析9.胃内バルーンの世界市場分析・予測:エンドユーザー別9.1.導入と定義9.2.主な調査結果/動向9.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年9.3.1.病院 9.3.2.外来手術センター 9.3.3.専門クリニック 9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析10.胃内バルーンの世界市場分析・予測:地域別10.1.主な調査結果10.2.市場価値予測:地域別10.2.1.北米 10.2.2.欧州 10.2.3.アジア太平洋地域 10.2.4.中南米 10.2.5.中東・アフリカ 10.3.地域別市場魅力度分析11.北米の胃内バルーン市場分析と予測11.1.はじめに11.1.1.主な調査結果11.2.市場価値予測、期間別、2017年~2031年11.2.1.<6 Months 11.2.2. 6 Months 11.2.3. >6 ヶ月 11.3.市場価値予測、タイプ別、2017年~2031年 11.3.1.液体充填バルーン 11.3.2.ガス充填バルーン 11.4.投与部位別の市場価値予測、2017年~2031年 11.4.1.内視鏡 11.4.2.嚥下可能 11.5.市場価値予測:エンドユーザー別、2017年~2031年 11.5.1.病院 11.5.2.外来手術センター 11.5.3.専門クリニック 11.6.市場価値予測、国別、2017年~2031年 11.6.1.米国 11.6.2.カナダ 11.7.市場魅力度分析 11.7.1.期間別 11.7.2.タイプ別 11.7.3.管理機関別 11.7.4.エンドユーザー別11.7.5.国別12.欧州の胃内バルーン市場の分析と予測12.1.はじめに12.1.1.主な調査結果12.2.市場価値予測、期間別、2017-2031年12.2.1.<6 Months 12.2.2. 6 Months 12.2.3. >6 ヶ月 12.3.市場価値予測、タイプ別、2017年~2031年 12.3.1.液体充填バルーン 12.3.2.ガス充填バルーン 12.4.投与部位別の市場価値予測、2017年~2031年 12.4.1.内視鏡 12.4.2.嚥下可能 12.5.市場価値予測:エンドユーザー別、2017年~2031年 12.5.1.病院 12.5.2.外来手術センター 12.5.3.専門クリニック 12.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年 12.6.1.ドイツ 12.6.2.英国 12.6.3.フランス 12.6.4.イタリア 12.6.5.スペイン 12.6.6.その他のヨーロッパ 12.7.市場魅力度分析 12.7.1.期間別 12.7.2.タイプ別 12.7.3.管理機関別 12.7.4.エンドユーザー別12.7.5.国・地域別13.アジア太平洋地域の胃内バルーン市場の分析と予測13.1.はじめに13.1.1.主な調査結果13.2.市場価値予測(期間別、2017年~2031年)13.2.1.<6 Months 13.2.2. 6 Months 13.2.3. >6 ヶ月 13.3.市場価値予測、タイプ別、2017年~2031年 13.3.1.液体充填バルーン 13.3.2.ガス充填バルーン 13.4.投与部位別の市場価値予測、2017年~2031年 13.4.1.内視鏡 13.4.2.嚥下可能 13.5.市場価値予測:エンドユーザー別、2017年~2031年 13.5.1.病院 13.5.2.外来手術センター 13.5.3.専門クリニック 13.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年 13.6.1.中国 13.6.2.日本 13.6.3.インド 13.6.4.オーストラリア・ニュージーランド 13.6.5.その他のアジア太平洋地域 13.7.市場魅力度分析 13.7.1.期間別 13.7.2.タイプ別 13.7.3.管理機関別 13.7.4.エンドユーザー別13.7.5.国・地域別14.ラテンアメリカの胃内バルーン市場の分析と予測14.1.はじめに14.1.1.主な調査結果14.2.市場価値予測(期間別、2017年~2031年)14.2.1.<6 Months 14.2.2. 6 Months 14.2.3. >6 ヶ月 14.3.市場価値予測、タイプ別、2017年~2031年 14.3.1.液体充填バルーン 14.3.2.ガス充填バルーン 14.4.投与部位別の市場価値予測、2017年~2031年 14.4.1.内視鏡用 14.4.2.嚥下可能 14.5.市場価値予測:エンドユーザー別、2017年~2031年 14.5.1.病院 14.5.2.外来手術センター 14.5.3.専門クリニック 14.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年 14.6.1.ブラジル 14.6.2.メキシコ 14.6.3.その他のラテンアメリカ 14.7.市場魅力度分析 14.7.1.期間別 14.7.2.タイプ別 14.7.3.管理機関別 14.7.4.エンドユーザー別14.7.5.国・小地域別15.中東・アフリカの胃内バルーン市場の分析と予測15.1.はじめに15.1.1.主な調査結果15.2.市場価値予測、期間別、2017年~2031年15.2.1.<6 Months 15.2.2. 6 Months 15.2.3. >6 ヶ月 15.3.市場価値予測、タイプ別、2017年~2031年 15.3.1.液体充填バルーン 15.3.2.ガス充填バルーン 15.4.投与部位別の市場価値予測、2017年~2031年 15.4.1.内視鏡 15.4.2.嚥下可能 15.5.市場価値予測:エンドユーザー別、2017年~2031年 15.5.1.病院 15.5.2.外来手術センター 15.5.3.専門クリニック 15.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年 15.6.1.GCC諸国 15.6.2.南アフリカ 15.6.3.その他の中東・アフリカ 15.7.市場魅力度分析 15.7.1.期間別 15.7.2.タイプ別 15.7.3.管理機関別 15.7.4.エンドユーザー別15.7.5.国・地域別16.競争環境16.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)16.2.企業別市場シェア分析(2022年)16.3.企業プロフィール 16.3.1.アポロ・エンドサージェリー社 16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.1.2.製品ポートフォリオ 16.3.1.3.財務概要 16.3.1.4.SWOT分析 16.3.1.5.戦略的概要 16.3.2.リシェイプ・ライフサイエンス社 16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.2.2.製品ポートフォリオ 16.3.2.3.財務概要 16.3.2.4.SWOT分析 16.3.2.5.戦略的概要 16.3.3.スパッツFGIA社 16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.3.2.製品ポートフォリオ 16.3.3.3.財務概要 16.3.3.4.SWOT分析 16.3.3.5.戦略的概要 16.3.4.Allurion S.a.s. 16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.4.2.製品ポートフォリオ 16.3.4.3.財務概要 16.3.4.4.SWOT分析 16.3.4.5.戦略的概要 16.3.5.エンダリス 16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.5.2.製品ポートフォリオ 16.3.5.3.財務概要 16.3.5.4.SWOT分析 16.3.5.5.戦略的概要 16.3.6.ヘリオスコピー 16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.6.2.製品ポートフォリオ 16.3.6.3.財務概要 16.3.6.4.SWOT分析 16.3.6.5.戦略的概要 16.3.7.レクセル S.R.L. 16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.7.2.製品ポートフォリオ 16.3.7.3.財務概要 16.3.7.4.SWOT分析 16.3.7.5.戦略的概要 16.3.8.シーエスシー・メディシル 16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数) 16.3.8.2.製品ポートフォリオ 16.3.8.3.財務概要 16.3.8.4.SWOT分析 16.3.8.5.戦略的概要

 

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Summary

Intragastric Balloons Market – Scope of Report
TMR’s report on the global intragastric balloons market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global intragastric balloons market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global intragastric balloons market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the intragastric balloons market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global intragastric balloons market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global intragastric balloons market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global intragastric balloons market.

The report delves into the competitive landscape of the global intragastric balloons market. Key players operating in the global intragastric balloons market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global intragastric balloons market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global intragastric balloons Market Report
• What is the sales/revenue generated by intragastric balloons across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global intragastric balloons market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Intragastric Balloons Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global intragastric balloons market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global intragastric balloons market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global intragastric balloons market.



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Table of Contents

1. Preface     1.1. Market Definition and Scope     1.2. Market Segmentation     1.3. Key Research Objectives     1.4. Research Highlights 2. Assumptions and Research Methodology 3. Executive Summary: Global Intragastric Balloons Market 4. Market Overview     4.1. Introduction         4.1.1. Duration Definition     4.2. Overview     4.3. Market Dynamics         4.3.1. Drivers         4.3.2. Restraints         4.3.3. Opportunities     4.4. Global Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast, 2017–2031         4.4.1. Market Revenue Projections (US$ Mn) 5. Key Insights     5.1. Key Industry Events     5.2. Prevalence and Incidence of Obesity in the World     5.3. Regulatory Scenarion in Key Regions/Globally     5.4. Covid-19 Pandemic Impact on Industry 6. Global Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast, by Duration     6.1. Introduction & Definition     6.2. Key Findings / Developments     6.3. Market Value Forecast, by Duration, 2017–2031         6.3.1. <6 Months         6.3.2. 6 Months         6.3.3. >6 Months     6.4. Market Attractiveness Analysis, by Duration 7. Global Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast, by Type     7.1. Introduction & Definition     7.2. Key Findings / Developments     7.3. Market Value Forecast, by Type, 2017–2031         7.3.1. Fluid-filled Balloons         7.3.2. Gas-filled Balloons     7.4. Market Attractiveness Analysis, by Type 8. Global Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast, by Administration     8.1. Introduction & Definition     8.2. Key Findings / Developments     8.3. Market Value Forecast, by Administration, 2017–2031         8.3.1. Endoscopy         8.3.2. Swallowable     8.4. Market Attractiveness Analysis, by Administration 9. Global Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast, by End-user     9.1. Introduction & Definition     9.2. Key Findings / Developments     9.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031         9.3.1. Hospitals         9.3.2. Ambulatory Surgical Centers         9.3.3. Specialty Clinics     9.4. Market Attractiveness Analysis, by End-user 10. Global Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast, by Region     10.1. Key Findings     10.2. Market Value Forecast, by Region         10.2.1. North America         10.2.2. Europe         10.2.3. Asia Pacific         10.2.4. Latin America         10.2.5. Middle East & Africa     10.3. Market Attractiveness Analysis, by Region 11. North America Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast     11.1. Introduction         11.1.1. Key Findings     11.2. Market Value Forecast, by Duration, 2017–2031         11.2.1. <6 Months         11.2.2. 6 Months         11.2.3. >6 Months     11.3. Market Value Forecast, by Type, 2017–2031         11.3.1. Fluid-filled Balloons         11.3.2. Gas-filled Balloons     11.4. Market Value Forecast, by Administration, 2017–2031         11.4.1. Endoscopy         11.4.2. Swallowable     11.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031         11.5.1. Hospitals         11.5.2. Ambulatory Surgical Centers         11.5.3. Specialty Clinics     11.6. Market Value Forecast, by Country, 2017–2031         11.6.1. U.S.         11.6.2. Canada     11.7. Market Attractiveness Analysis         11.7.1. By Duration         11.7.2. By Type         11.7.3. By Administration         11.7.4. By End-user         11.7.5. By Country 12. Europe Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast     12.1. Introduction         12.1.1. Key Findings     12.2. Market Value Forecast, by Duration, 2017–2031         12.2.1. <6 Months         12.2.2. 6 Months         12.2.3. >6 Months     12.3. Market Value Forecast, by Type, 2017–2031         12.3.1. Fluid-filled Balloons         12.3.2. Gas-filled Balloons     12.4. Market Value Forecast, by Administration, 2017–2031         12.4.1. Endoscopy         12.4.2. Swallowable     12.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031         12.5.1. Hospitals         12.5.2. Ambulatory Surgical Centers         12.5.3. Specialty Clinics     12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031         12.6.1. Germany         12.6.2. U.K.         12.6.3. France         12.6.4. Italy         12.6.5. Spain         12.6.6. Rest of Europe     12.7. Market Attractiveness Analysis         12.7.1. By Duration         12.7.2. By Type         12.7.3. By Administration         12.7.4. By End-user         12.7.5. By Country/Sub-region 13. Asia Pacific Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast     13.1. Introduction         13.1.1. Key Findings     13.2. Market Value Forecast, by Duration, 2017–2031         13.2.1. <6 Months         13.2.2. 6 Months         13.2.3. >6 Months     13.3. Market Value Forecast, by Type, 2017–2031         13.3.1. Fluid-filled Balloons         13.3.2. Gas-filled Balloons     13.4. Market Value Forecast, by Administration, 2017–2031         13.4.1. Endoscopy         13.4.2. Swallowable     13.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031         13.5.1. Hospitals         13.5.2. Ambulatory Surgical Centers         13.5.3. Specialty Clinics     13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031         13.6.1. China         13.6.2. Japan         13.6.3. India         13.6.4. Australia & New Zealand         13.6.5. Rest of Asia Pacific     13.7. Market Attractiveness Analysis         13.7.1. By Duration         13.7.2. By Type         13.7.3. By Administration         13.7.4. By End-user         13.7.5. By Country/Sub-region 14. Latin America Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast     14.1. Introduction         14.1.1. Key Findings     14.2. Market Value Forecast, by Duration, 2017–2031         14.2.1. <6 Months         14.2.2. 6 Months         14.2.3. >6 Months     14.3. Market Value Forecast, by Type, 2017–2031         14.3.1. Fluid-filled Balloons         14.3.2. Gas-filled Balloons     14.4. Market Value Forecast, by Administration, 2017–2031         14.4.1. Endoscopy         14.4.2. Swallowable     14.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031         14.5.1. Hospitals         14.5.2. Ambulatory Surgical Centers         14.5.3. Specialty Clinics     14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031         14.6.1. Brazil         14.6.2. Mexico         14.6.3. Rest of Latin America     14.7. Market Attractiveness Analysis         14.7.1. By Duration         14.7.2. By Type         14.7.3. By Administration         14.7.4. By End-user         14.7.5. By Country/Sub-region 15. Middle East & Africa Intragastric Balloons Market Analysis and Forecast     15.1. Introduction         15.1.1. Key Findings     15.2. Market Value Forecast, by Duration, 2017–2031         15.2.1. <6 Months         15.2.2. 6 Months         15.2.3. >6 Months     15.3. Market Value Forecast, by Type, 2017–2031         15.3.1. Fluid-filled Balloons         15.3.2. Gas-filled Balloons     15.4. Market Value Forecast, by Administration, 2017–2031         15.4.1. Endoscopy         15.4.2. Swallowable     15.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031         15.5.1. Hospitals         15.5.2. Ambulatory Surgical Centers         15.5.3. Specialty Clinics     15.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031         15.6.1. GCC Countries         15.6.2. South Africa         15.6.3. Rest of Middle East & Africa     15.7. Market Attractiveness Analysis         15.7.1. By Duration         15.7.2. By Type         15.7.3. By Administration         15.7.4. By End-user         15.7.5. By Country/Sub-region 16. Competition Landscape     16.1. Market Player – Competition Matrix (by tier and size of companies)     16.2. Market Share Analysis, by Company (2022)     16.3. Company Profiles         16.3.1. Apollo Endosurgery, Inc.             16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.1.2. Product Portfolio             16.3.1.3. Financial Overview             16.3.1.4. SWOT Analysis             16.3.1.5. Strategic Overview         16.3.2. ReShape Lifesciences, Inc.             16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.2.2. Product Portfolio             16.3.2.3. Financial Overview             16.3.2.4. SWOT Analysis             16.3.2.5. Strategic Overview         16.3.3. Spatz FGIA, Inc.             16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.3.2. Product Portfolio             16.3.3.3. Financial Overview             16.3.3.4. SWOT Analysis             16.3.3.5. Strategic Overview         16.3.4. Allurion S.a.s.             16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.4.2. Product Portfolio             16.3.4.3. Financial Overview             16.3.4.4. SWOT Analysis             16.3.4.5. Strategic Overview         16.3.5. ENDALIS             16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.5.2. Product Portfolio             16.3.5.3. Financial Overview             16.3.5.4. SWOT Analysis             16.3.5.5. Strategic Overview         16.3.6. Helioscopie             16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.6.2. Product Portfolio             16.3.6.3. Financial Overview             16.3.6.4. SWOT Analysis             16.3.6.5. Strategic Overview         16.3.7. LEXEL S.R.L.             16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.7.2. Product Portfolio             16.3.7.3. Financial Overview             16.3.7.4. SWOT Analysis             16.3.7.5. Strategic Overview         16.3.8. CSC MEDSIL             16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)             16.3.8.2. Product Portfolio             16.3.8.3. Financial Overview             16.3.8.4. SWOT Analysis             16.3.8.5. Strategic Overview

 

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