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インフルエンザ診断薬市場(検査タイプ:RT-PCR検査、迅速インフルエンザ診断検査、ウイルス培養、免疫蛍光アッセイ、血清学的検査、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Influenza Diagnostics Market (Test Type: RT-PCR Tests, Rapid Influenza Diagnostic Tests, Viral Culture, Immunofluorescence Assays, Serological Tests, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

インフルエンザ診断薬市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のインフルエンザ診断薬市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月29日 US$5,795
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172 英語

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サマリー

インフルエンザ診断薬市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のインフルエンザ診断薬市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のインフルエンザ診断薬市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までの世界のインフルエンザ診断薬市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、インフルエンザ診断薬市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のインフルエンザ診断薬市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のインフルエンザ診断薬市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界のインフルエンザ診断薬市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のインフルエンザ診断薬市場の競争環境について掘り下げています。世界のインフルエンザ診断薬市場で事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは本レポートで紹介されている世界のインフルエンザ診断薬市場におけるプレイヤーの属性である。

インフルエンザ診断薬の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるインフルエンザ診断薬の売上/収益は?
- 世界のインフルエンザ診断薬市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

インフルエンザ診断薬市場 - 調査目的と調査アプローチ
インフルエンザ診断薬の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のインフルエンザ診断薬市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のインフルエンザ診断薬市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:インフルエンザ診断薬の世界市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.1.1.定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.インフルエンザ診断薬の世界市場分析と予測、2017年~2031年
4.4.1.市場収益予測(US$ Mn)
5.主要インサイト
5.1.疾患疫学
5.2.償還シナリオ
5.3.COVID-19 パンデミックが業界に与える影響
6.世界のインフルエンザ診断薬市場の分析と予測、インフルエンザウイルスタイプ別
6.1.概要と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.インフルエンザウイルスタイプ別市場価値予測、2017~2031年
6.3.1.タイプA
6.3.2.タイプB
6.4.インフルエンザウイルスタイプ別市場魅力度分析
7.インフルエンザ診断薬の世界市場分析と予測(検査タイプ別
7.1.導入と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
7.3.1.RT-PCR検査
7.3.2.迅速インフルエンザ診断検査(RIDTs)
7.3.3.ウイルス培養
7.3.4.免疫蛍光法
7.3.5.血清学的検査
7.3.6.その他(LAMP、SAMBAなど)
7.4.市場魅力度分析(検査タイプ別
8.インフルエンザ診断薬の世界市場分析と予測:製品タイプ別
8.1.導入と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
8.3.1.キット・試薬
8.3.2.機器
8.3.3.その他
8.4.市場魅力度分析(製品タイプ別
9.インフルエンザ診断薬の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
9.1.導入と定義
9.2.主な調査結果/動向
9.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017~2031年
9.3.1.病院
9.3.2.診断センター
9.3.3.その他(学術・研究機関など)
9.4.市場魅力度分析(エンドユーザー別
10.インフルエンザ診断薬の世界市場分析と予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場魅力度分析(地域別
11.北米インフルエンザ診断薬市場の分析と予測
11.1.序論
11.1.1.主な調査結果
11.2.インフルエンザウイルスタイプ別市場価値予測、2017~2031年
11.2.1.タイプA
11.2.2.B型
11.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
11.3.1.RT-PCR検査
11.3.2.迅速インフルエンザ診断検査(RIDTs)
11.3.3.ウイルス培養
11.3.4.免疫蛍光法
11.3.5.血清学的検査
11.3.6.その他(LAMP、SAMBAなど)
11.4.市場価値予測(製品タイプ別)、2017年~2031年
11.4.1.キット・試薬
11.4.2.機器
11.4.3.その他
11.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
11.5.1.病院
11.5.2.診断センター
11.5.3.その他(学術・研究機関など)
11.6.市場価値予測、国別、2017年〜2031年
11.6.1.米国
11.6.2.カナダ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.インフルエンザウイルスの種類別
11.7.2.検査タイプ別
11.7.3.製品タイプ別
11.7.4.エンドユーザー別
11.7.5.国別
12.欧州インフルエンザ診断薬市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.インフルエンザウイルスタイプ別市場価値予測、2017~2031年
12.2.1.タイプA
12.2.2.B型
12.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
12.3.1.RT-PCR検査
12.3.2.迅速インフルエンザ診断検査(RIDTs)
12.3.3.ウイルス培養
12.3.4.免疫蛍光法
12.3.5.血清学的検査
12.3.6.その他(LAMP、SAMBAなど)
12.4.市場価値予測(製品タイプ別)、2017年~2031年
12.4.1.キット・試薬
12.4.2.機器
12.4.3.その他
12.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
12.5.1.病院
12.5.2.診断センター
12.5.3.その他(学術・研究機関など)
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年〜2031年
12.6.1.ドイツ
12.6.2.イギリス
12.6.3.フランス
12.6.4.スペイン
12.6.5.イタリア
12.6.6.その他のヨーロッパ
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.インフルエンザウイルスの種類別
12.7.2.検査タイプ別
12.7.3.製品タイプ別
12.7.4.エンドユーザー別
12.7.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域のインフルエンザ診断薬市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.インフルエンザウイルスタイプ別市場価値予測、2017~2031年
13.2.1.タイプA
13.2.2.B型
13.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
13.3.1.RT-PCR検査
13.3.2.迅速インフルエンザ診断検査(RIDTs)
13.3.3.ウイルス培養
13.3.4.免疫蛍光法
13.3.5.血清学的検査
13.3.6.その他(LAMP、SAMBAなど)
13.4.市場価値予測(製品タイプ別)、2017年~2031年
13.4.1.キット・試薬
13.4.2.機器
13.4.3.その他
13.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
13.5.1.病院
13.5.2.診断センター
13.5.3.その他(学術・研究機関など)
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年〜2031年
13.6.1.中国
13.6.2.日本
13.6.3.インド
13.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.6.5.その他のアジア太平洋地域
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.インフルエンザウイルスの種類別
13.7.2.検査タイプ別
13.7.3.製品タイプ別
13.7.4.エンドユーザー別
13.7.5.国・地域別
14.ラテンアメリカのインフルエンザ診断薬市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.インフルエンザウイルスタイプ別市場価値予測、2017~2031年
14.2.1.タイプA
14.2.2.B型
14.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
14.3.1.RT-PCR検査
14.3.2.迅速インフルエンザ診断検査(RIDTs)
14.3.3.ウイルス培養
14.3.4.免疫蛍光法
14.3.5.血清学的検査
14.3.6.その他(LAMP、SAMBAなど)
14.4.市場価値予測(製品タイプ別)、2017年~2031年
14.4.1.キット・試薬
14.4.2.機器
14.4.3.その他
14.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
14.5.1.病院
14.5.2.診断センター
14.5.3.その他(学術・研究機関など)
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年〜2031年
14.6.1.ブラジル
14.6.2.メキシコ
14.6.3.その他のラテンアメリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.インフルエンザウイルスの種類別
14.7.2.検査タイプ別
14.7.3.製品タイプ別
14.7.4.エンドユーザー別
14.7.5.国・地域別
15.中東・アフリカのインフルエンザ診断薬市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.インフルエンザウイルスタイプ別市場価値予測、2017~2031年
15.2.1.タイプA
15.2.2.B型
15.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
15.3.1.RT-PCR検査
15.3.2.迅速インフルエンザ診断検査(RIDTs)
15.3.3.ウイルス培養
15.3.4.免疫蛍光法
15.3.5.血清学的検査
15.3.6.その他(LAMP、SAMBAなど)
15.4.市場価値予測(製品タイプ別)、2017年~2031年
15.4.1.キット・試薬
15.4.2.機器
15.4.3.その他
15.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
15.5.1.病院
15.5.2.診断センター
15.5.3.その他(学術・研究機関など)
15.6.市場価値予測、国/小地域別、2017〜2031年
15.6.1.GCC諸国
15.6.2.南アフリカ
15.6.3.その他の中東・アフリカ
15.7.市場魅力度分析
15.7.1.インフルエンザウイルスの種類別
15.7.2.検査タイプ別
15.7.3.製品タイプ別
15.7.4.エンドユーザー別
15.7.5.国・地域別
16.競争状況
16.1.市場プレーヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2022年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.3M
16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.1.2.製品ポートフォリオ
16.3.1.3.財務概要
16.3.1.4.SWOT分析
16.3.1.5.戦略的概要
16.3.2.アボット
16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.2.2.製品ポートフォリオ
16.3.2.3.財務概要
16.3.2.4.SWOT分析
16.3.2.5.戦略的概要
16.3.3.ホフマン・ラ・ロシュ社
16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.3.2.製品ポートフォリオ
16.3.3.3.財務概要
16.3.3.4.SWOT分析
16.3.3.5.戦略的概要
16.3.4.ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.4.2.製品ポートフォリオ
16.3.4.3.財務概要
16.3.4.4.SWOT分析
16.3.4.5.戦略的概要
16.3.5.バイオメリュー
16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.5.2.製品ポートフォリオ
16.3.5.3.財務概要
16.3.5.4.SWOT分析
16.3.5.5.戦略的概要
16.3.6.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.6.2.製品ポートフォリオ
16.3.6.3.財務概要
16.3.6.4.SWOT分析
16.3.6.5.戦略的概要
16.3.7.ゴールドサイト・ダイアグノスティックス
16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.7.2.製品ポートフォリオ
16.3.7.3.財務概要
16.3.7.4.SWOT分析
16.3.7.5.戦略的概要
16.3.8.ホロジック社
16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.8.2.製品ポートフォリオ
16.3.8.3.財務概要
16.3.8.4.SWOT分析
16.3.8.5.戦略的概要
16.3.9.ディアソリンS.p.A.
16.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.9.2.製品ポートフォリオ
16.3.9.3.財務概要
16.3.9.4.SWOT分析
16.3.9.5.戦略的概要
16.3.10.メリディアン・バイオサイエンス社
16.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.10.2.製品ポートフォリオ
16.3.10.3.財務概要
16.3.10.4.SWOT分析
16.3.10.5.戦略的概要
16.3.11.クィデルオルトコーポレーション
16.3.11.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.11.2.製品ポートフォリオ
16.3.11.3.財務概要
16.3.11.4.SWOT分析
16.3.11.5.戦略的概要
16.3.12.SAサイエンティフィック
16.3.12.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.12.2.製品ポートフォリオ
16.3.12.3.財務概要
16.3.12.4.SWOT分析
16.3.12.5.戦略的概要
16.3.13.積水ダイアグノスティックス
16.3.13.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.13.2.製品ポートフォリオ
16.3.13.3.財務概要
16.3.13.4.SWOT分析
16.3.13.5.戦略的概要
16.3.14.シーメンス・ヘルスィニアース
16.3.14.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.14.2.製品ポートフォリオ
16.3.14.3.財務概要
16.3.14.4.SWOT分析
16.3.14.5.戦略的概要
16.3.15.サーモフィッシャーサイエンティフィック
16.3.15.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.15.2.製品ポートフォリオ
16.3.15.3.財務概要
16.3.15.4.SWOT分析
16.3.15.5.戦略的概要

 

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Summary

Influenza Diagnostics Market – Scope of Report
TMR’s report on the global influenza diagnostics market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global influenza diagnostics market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global influenza diagnostics market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the influenza diagnostics market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global influenza diagnostics market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global influenza diagnostics market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global influenza diagnostics market.

The report delves into the competitive landscape of the global influenza diagnostics market. Key players operating in the global influenza diagnostics market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global influenza diagnostics market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global influenza diagnostics Market Report
• What is the sales/revenue generated by influenza diagnostics across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global influenza diagnostics market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Influenza Diagnostics Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global influenza diagnostics market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global influenza diagnostics market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global influenza diagnostics market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Influenza Diagnostics Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast, 2017–2031
4.4.1. Market Revenue Projections (US$ Mn)
5. Key Insights
5.1. Disease Epidemiology
5.2. Reimbursement Scenario
5.3. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast, by Flu Virus Type
6.1. Introduction & Definition
6.2. Key Findings / Developments
6.3. Market Value Forecast, by Flu Virus Type, 2017–2031
6.3.1. Type A
6.3.2. Type B
6.4. Market Attractiveness Analysis, by Flu Virus Type
7. Global Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast, by Test Type
7.1. Introduction & Definition
7.2. Key Findings / Developments
7.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
7.3.1. RT-PCR Tests
7.3.2. Rapid Influenza Diagnostic Tests (RIDTs)
7.3.3. Viral Culture
7.3.4. Immunofluorescence Assays
7.3.5. Serological Tests
7.3.6. Others (LAMP, SAMBA, etc.)
7.4. Market Attractiveness Analysis, by Test Type
8. Global Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast, by Product Type
8.1. Introduction & Definition
8.2. Key Findings / Developments
8.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
8.3.1. Kits & Reagents
8.3.2. Instrument
8.3.3. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Product Type
9. Global Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast, by End-user
9.1. Introduction & Definition
9.2. Key Findings / Developments
9.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
9.3.1. Hospitals
9.3.2. Diagnostic Centers
9.3.3. Others (academics & research institutes, etc.)
9.4. Market Attractiveness Analysis, by End-user
10. Global Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Region
10.2.1. North America
10.2.2. Europe
10.2.3. Asia Pacific
10.2.4. Latin America
10.2.5. Middle East & Africa
10.3. Market Attractiveness Analysis, by Region
11. North America Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Flu Virus Type, 2017–2031
11.2.1. Type A
11.2.2. Type B
11.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
11.3.1. RT-PCR Tests
11.3.2. Rapid Influenza Diagnostic Tests (RIDTs)
11.3.3. Viral Culture
11.3.4. Immunofluorescence Assays
11.3.5. Serological Tests
11.3.6. Others (LAMP, SAMBA, etc.)
11.4. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
11.4.1. Kits & Reagents
11.4.2. Instrument
11.4.3. Others
11.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
11.5.1. Hospitals
11.5.2. Diagnostic Centers
11.5.3. Others (academics & research institutes, etc.)
11.6. Market Value Forecast, by Country, 2017–2031
11.6.1. U.S.
11.6.2. Canada
11.7. Market Attractiveness Analysis
11.7.1. By Flu Virus Type
11.7.2. By Test Type
11.7.3. By Product Type
11.7.4. By End-user
11.7.5. By Country
12. Europe Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Flu Virus Type, 2017–2031
12.2.1. Type A
12.2.2. Type B
12.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
12.3.1. RT-PCR Tests
12.3.2. Rapid Influenza Diagnostic Tests (RIDTs)
12.3.3. Viral Culture
12.3.4. Immunofluorescence Assays
12.3.5. Serological Tests
12.3.6. Others (LAMP, SAMBA, etc.)
12.4. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
12.4.1. Kits & Reagents
12.4.2. Instrument
12.4.3. Others
12.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
12.5.1. Hospitals
12.5.2. Diagnostic Centers
12.5.3. Others (academics & research institutes, etc.)
12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
12.6.1. Germany
12.6.2. U.K.
12.6.3. France
12.6.4. Spain
12.6.5. Italy
12.6.6. Rest of Europe
12.7. Market Attractiveness Analysis
12.7.1. By Flu Virus Type
12.7.2. By Test Type
12.7.3. By Product Type
12.7.4. By End-user
12.7.5. By Country/Sub-region
13. Asia Pacific Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Flu Virus Type, 2017–2031
13.2.1. Type A
13.2.2. Type B
13.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
13.3.1. RT-PCR Tests
13.3.2. Rapid Influenza Diagnostic Tests (RIDTs)
13.3.3. Viral Culture
13.3.4. Immunofluorescence Assays
13.3.5. Serological Tests
13.3.6. Others (LAMP, SAMBA, etc.)
13.4. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
13.4.1. Kits & Reagents
13.4.2. Instrument
13.4.3. Others
13.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
13.5.1. Hospitals
13.5.2. Diagnostic Centers
13.5.3. Others (academics & research institutes, etc.)
13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
13.6.1. China
13.6.2. Japan
13.6.3. India
13.6.4. Australia & New Zealand
13.6.5. Rest of Asia Pacific
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Flu Virus Type
13.7.2. By Test Type
13.7.3. By Product Type
13.7.4. By End-user
13.7.5. By Country/Sub-region
14. Latin America Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Key Findings
14.2. Market Value Forecast, by Flu Virus Type, 2017–2031
14.2.1. Type A
14.2.2. Type B
14.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
14.3.1. RT-PCR Tests
14.3.2. Rapid Influenza Diagnostic Tests (RIDTs)
14.3.3. Viral Culture
14.3.4. Immunofluorescence Assays
14.3.5. Serological Tests
14.3.6. Others (LAMP, SAMBA, etc.)
14.4. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
14.4.1. Kits & Reagents
14.4.2. Instrument
14.4.3. Others
14.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
14.5.1. Hospitals
14.5.2. Diagnostic Centers
14.5.3. Others (academics & research institutes, etc.)
14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
14.6.1. Brazil
14.6.2. Mexico
14.6.3. Rest of Latin America
14.7. Market Attractiveness Analysis
14.7.1. By Flu Virus Type
14.7.2. By Test Type
14.7.3. By Product Type
14.7.4. By End-user
14.7.5. By Country/Sub-region
15. Middle East & Africa Influenza Diagnostics Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Key Findings
15.2. Market Value Forecast, by Flu Virus Type, 2017–2031
15.2.1. Type A
15.2.2. Type B
15.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
15.3.1. RT-PCR Tests
15.3.2. Rapid Influenza Diagnostic Tests (RIDTs)
15.3.3. Viral Culture
15.3.4. Immunofluorescence Assays
15.3.5. Serological Tests
15.3.6. Others (LAMP, SAMBA, etc.)
15.4. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
15.4.1. Kits & Reagents
15.4.2. Instrument
15.4.3. Others
15.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
15.5.1. Hospitals
15.5.2. Diagnostic Centers
15.5.3. Others (academics & research institutes, etc.)
15.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
15.6.1. GCC Countries
15.6.2. South Africa
15.6.3. Rest of Middle East & Africa
15.7. Market Attractiveness Analysis
15.7.1. By Flu Virus Type
15.7.2. By Test Type
15.7.3. By Product Type
15.7.4. By End-user
15.7.5. By Country/Sub-region
16. Competition Landscape
16.1. Market Player – Competition Matrix (by tier and size of companies)
16.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
16.3. Company Profiles
16.3.1. 3M
16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.1.2. Product Portfolio
16.3.1.3. Financial Overview
16.3.1.4. SWOT Analysis
16.3.1.5. Strategic Overview
16.3.2. Abbott
16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.2.2. Product Portfolio
16.3.2.3. Financial Overview
16.3.2.4. SWOT Analysis
16.3.2.5. Strategic Overview
16.3.3. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.3.2. Product Portfolio
16.3.3.3. Financial Overview
16.3.3.4. SWOT Analysis
16.3.3.5. Strategic Overview
16.3.4. Becton, Dickinson and Company
16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.4.2. Product Portfolio
16.3.4.3. Financial Overview
16.3.4.4. SWOT Analysis
16.3.4.5. Strategic Overview
16.3.5. BIOMÉRIEUX
16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.5.2. Product Portfolio
16.3.5.3. Financial Overview
16.3.5.4. SWOT Analysis
16.3.5.5. Strategic Overview
16.3.6. Bio-Rad Laboratories, Inc.
16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.6.2. Product Portfolio
16.3.6.3. Financial Overview
16.3.6.4. SWOT Analysis
16.3.6.5. Strategic Overview
16.3.7. Goldsite Diagnostics Inc.
16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.7.2. Product Portfolio
16.3.7.3. Financial Overview
16.3.7.4. SWOT Analysis
16.3.7.5. Strategic Overview
16.3.8. Hologic, Inc.
16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.8.2. Product Portfolio
16.3.8.3. Financial Overview
16.3.8.4. SWOT Analysis
16.3.8.5. Strategic Overview
16.3.9. DiaSorin S.p.A.
16.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.9.2. Product Portfolio
16.3.9.3. Financial Overview
16.3.9.4. SWOT Analysis
16.3.9.5. Strategic Overview
16.3.10. Meridian Bioscience, Inc.
16.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.10.2. Product Portfolio
16.3.10.3. Financial Overview
16.3.10.4. SWOT Analysis
16.3.10.5. Strategic Overview
16.3.11. QuidelOrtho Corporation
16.3.11.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.11.2. Product Portfolio
16.3.11.3. Financial Overview
16.3.11.4. SWOT Analysis
16.3.11.5. Strategic Overview
16.3.12. SA Scientific Ltd.
16.3.12.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.12.2. Product Portfolio
16.3.12.3. Financial Overview
16.3.12.4. SWOT Analysis
16.3.12.5. Strategic Overview
16.3.13. Sekisui Diagnostics
16.3.13.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.13.2. Product Portfolio
16.3.13.3. Financial Overview
16.3.13.4. SWOT Analysis
16.3.13.5. Strategic Overview
16.3.14. Siemens Healthineers
16.3.14.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.14.2. Product Portfolio
16.3.14.3. Financial Overview
16.3.14.4. SWOT Analysis
16.3.14.5. Strategic Overview
16.3.15. Thermo Fisher Scientific
16.3.15.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.15.2. Product Portfolio
16.3.15.3. Financial Overview
16.3.15.4. SWOT Analysis
16.3.15.5. Strategic Overview

 

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