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アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場の2031年までの予測 コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、決済システム別(オープン決済システム、スマートカード、NFC)、エンドユーザー別(交通機関、スポーツ・娯楽、駐車場、その他)の地域別分析

アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場の2031年までの予測 コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、決済システム別(オープン決済システム、スマートカード、NFC)、エンドユーザー別(交通機関、スポーツ・娯楽、駐車場、その他)の地域別分析


Asia Pacific Smart Ticketing Market Forecast to 2031 Regional Analysis by Component (Hardware, Software, and Services), Payment System (Open Payment System, Smart Card, and NFC), and End User (Transportation, Sport and Entertainment, Parking, and Others)

アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場は、2023年に15億801万米ドルと評価され、2031年には39億1,957万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までの年平均成長率は12.7%を記録すると予測されている... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
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サマリー

アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場は、2023年に15億801万米ドルと評価され、2031年には39億1,957万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までの年平均成長率は12.7%を記録すると予測されている。

スマートスタジアムへの投資増がアジア太平洋地域のスマートチケッティング市場を押し上げる

近年、非接触型エクスペリエンス・システムに対する世界的なニーズが、スタジアムやイベントの販売プロセスにおけるスマート・チケッティングの利用を加速させている。スマート・チケッティングは、スタジアムやイベントの主催者が業務をより効率的に運営するための簡単な方法を提供し、諸経費や手続き上のボトルネックを回避する。従来の紙ベースのチケッティングは、より多くの労働力とリソースを必要とし、スポーツイベントを組織する方法として持続不可能なものであったため、これは極めて重要である。スマート・チケッティング・システムを導入することで、ファンは自分の好きな席の空席状況を確認し、好みに合ったチケットを注文できるようになり、チケットの売れ行きが飛躍的に向上する。こうした予約から得られる重要なデータによって、主催者はファンがどのエリアに最も興味を持っているかを判断することができ、その結果、特定の観客層にアピールするターゲット・チケット戦略を開発することができる。スマート・チケッティングがチケットのバリデーションを行うことで、スタジアムのスタッフは、ファン体験の向上、混雑管理の支援、情報や案内の提供、人の介在が必要な主要エリアのサポートに振り向けることができる。スマート・チケッティングは、チケット発券業務を合理化することで労働者を最大限に活用し、業務効率と観客のスタジアム体験全体の両方を向上させる。例えば、RFIDチケットは、2013年のFIFAコンフェデレーションズカップ、2014年のFIFAワールドカップ、2017年のFIFAコンフェデレーションズカップ、2018年のFIFAワールドカップ、2021年のFIFAアラブカップ、カタールで開催されるFIFAワールドカップ2022において、何百万人ものサポーターに利用された。FIFAはHIDを公式チケット・プロデューサーに任命した。このように、ユーザーの決済体験をシームレスにするためのスマートスタジアムへの投資が増加しており、スマートチケッティング市場の拡大に有利な機会が生まれると期待されている。

アジア太平洋スマートチケッティング市場概要

APACのスマート・チケッティング市場は、人口の多い国々でさまざまな分野に利便性を提供するための先進技術の採用が増加していることが要因となって、大きな成長を遂げている。同市場は、地域のデジタル化の進展から恩恵を受けると期待されている。例えば、2023年4月に中国が140カ国以上のさまざまなチケット販売プラットフォームを統合した統一モバイル・アプリケーションを開始したことは、この分野における注目すべき進展である。このイニシアチブは、交通システムの効率を高め、大規模な人口のニーズに対応するため、この地域がスマート・チケッティング・ソリューションにますます注力していることを反映している。中国鉄道科学研究院によると、このシステムは中国の「一帯一路」イニシアティブに参加する国々のために特別に作られたもので、切符を販売するプラットフォームをリンクし、調整する。

さらに、スマート・チケッティング市場の成長は、非接触型決済への嗜好の高まりによるところが大きい。さまざまな分野の企業が、非接触型決済ソリューションが提供する利便性と安全性を活用しようとしているためである。

アジア太平洋地域のスマート・チケッティング市場の売上高と2031年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域のスマート・チケッティング市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場は、コンポーネント、決済システム、エンドユーザー、国に分類される。

コンポーネントに基づき、アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場はハードウェア、ソフトウェア、サービスに区分される。ハードウェアセグメントが2023年に最大の市場シェアを占めている。

決済システム別では、アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場はオープン決済システム、スマートカード、NFCに区分される。2023年にはスマートカードセグメントが最大の市場シェアを占めた。

エンドユーザー別に見ると、アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場は、交通機関、スポーツ・娯楽、駐車場、その他に区分される。2023年に最大の市場シェアを占めたのは運輸セグメントであった。

国別では、アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場は、インド、中国、日本、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域に区分される。2023年のアジア太平洋スマートチケッティング市場シェアは中国が独占。

Infineon Technologies AG、NXP Semiconductors NV、Xerox Holdings Corp、Cubic Corp、IDEMIA France SAS、Thales SA、Confidex、HID Global Corp、Siemens Energy AGは、アジア太平洋スマートチケッティング市場で事業展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 二次調査
3.2 一次調査
3.2.1 仮説の設定
3.2.2 マクロ経済要因分析
3.2.3 基礎数値の作成
3.2.4 データの三角測量
3.2.5 国レベルのデータ
4.アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場の展望
4.1 概要
4.2 エコシステム分析
4.2.1 バリューチェーンのベンダー一覧
4.3 ベンダー一覧
5.アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場 - 主な市場ダイナミクス
5.1 市場促進要因
5.1.1 公共交通機関におけるデジタル決済需要の高まり
5.1.2 スマートシティにおけるモビリティ向上のためのIoT統合の増加
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 データの安全性とセキュリティの問題
5.3 市場機会
5.3.1 スマートスタジアムへの投資の増加
5.3.2 AIとML技術の進歩
5.4 今後の動向
5.4.1 スマートチケッティングにおけるブロックチェーン技術
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.スマートチケッティング市場:アジア太平洋市場分析
6.1 スマートチケッティング市場収益(百万米ドル)、2021年~2031年
6.2 スマートチケッティング市場の予測分析
7.アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場分析-コンポーネント別
7.1 ハードウェア
7.1.1 概要
7.1.2 ハードウェアスマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
7.2 ソフトウェア
7.2.1 概要
7.2.2 ソフトウェアスマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
7.3 サービス
7.3.1 概要
7.3.2 サービススマート・チケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.アジア太平洋地域のスマート・チケッティング市場分析:決済システム別
8.1 オープン決済システム
8.1.1 概要
8.1.2 オープン決済システムスマート・チケッティング市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.2 スマートカード
8.2.1 概要
8.2.2 スマートカードスマート・チケット市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.3 NFC
8.3.1 概要
8.3.2 NFC:スマート・チケッティング市場-2031年までの収入と予測(百万米ドル)
9.アジア太平洋地域のスマート・チケッティング市場分析:エンドユーザー別
9.1 交通機関
9.1.1 概要
9.1.2 交通機関スマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
9.2 スポーツとエンターテインメント
9.2.1 概要
9.2.2 スポーツとエンターテインメントスマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
9.3 駐車場
9.3.1 概要
9.3.2 駐車場スマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
9.4 その他
9.4.1 概要
9.4.2 その他スマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.アジア太平洋地域のスマートチケッティング市場:国別分析
10.1 アジア太平洋地域
10.1.1 アジア太平洋地域:スマートチケッティング市場 - 国別の収益と予測分析
10.1.1.1 アジア太平洋地域:スマートチケッティング市場 - 国別の収益と予測分析
10.1.1.2 インドスマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.1.2.1 インド:スマートチケッティング市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.2.2 インド:スマートチケット市場の内訳:コンポーネント別スマートチケッティング市場の内訳:決済システム別
10.1.1.2.3 インド:スマートチケット市場の内訳:決済システム別スマートチケッティング市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.1.3 中国スマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.1.3.1 中国:スマートチケッティング市場スマートチケッティング市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.3.2 中国:スマートチケット市場の内訳:コンポーネント別スマートチケッティング市場の内訳(決済システム別
10.1.1.3.3 中国:スマートチケット市場の内訳:決済システム別スマートチケッティング市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.1.4 日本スマートチケッティング市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.1.4.1 日本:スマートチケッティング市場スマートチケッティング市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.4.2 日本:スマートチケッティング市場スマート・チケッティング市場の内訳(決済システム別
10.1.1.4.3 日本:スマートチケット市場の内訳:決済システム別スマートチケッティング市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.1.5 韓国:スマートチケッティング市場スマートチケッティング市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.1.5.1 韓国:スマートチケッティング市場スマートチケッティング市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.5.2 韓国:スマートチケット市場の内訳:コンポーネント別スマート・チケッティング市場の内訳(決済システム別
10.1.1.5.3 韓国:スマートチケット市場の内訳:決済システム別スマートチケッティング市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.1.6 オーストラリアスマートチケッティング市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.1.6.1 オーストラリアスマートチケッティング市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.6.2 オーストラリア:スマートチケット市場の内訳:コンポーネント別スマートチケッティング市場の内訳:決済システム別
10.1.1.6.3 オーストラリア:スマートチケット市場の内訳:決済システム別スマートチケッティング市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.1.7 その他のAPAC地域スマートチケッティング市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.1.7.1 その他のアジア太平洋地域:スマートチケッティング市場スマートチケッティング市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.7.2 APACのその他地域:スマートチケット市場の内訳:コンポーネント別スマートチケッティング市場の内訳(決済システム別
10.1.1.7.3 APACのその他地域:スマートチケット市場の内訳:決済システム別スマートチケッティング市場の内訳:エンドユーザー別
11.競争環境
11.1 主要企業によるヒートマップ分析
11.2 企業のポジショニングと集中度
12.産業展望
12.1 概要
12.2 市場イニシアティブ
13.企業プロフィール
13.1 インフィニオン・テクノロジーズAG
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要開発
13.2 NXPセミコンダクターズNV
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要な開発
13.3 ゼロックスホールディングス
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 キュービック株式会社
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 IDEMIA France SAS
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 タレスSA
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
13.7 コンフィデックス
13.7.1 主要事実
13.7.2 事業内容
13.7.3 製品とサービス
13.7.4 財務概要
13.7.5 SWOT分析
13.7.6 主要な開発
13.8 HID グローバル社
13.8.1 主要事実
13.8.2 事業内容
13.8.3 製品とサービス
13.8.4 財務概要
13.8.5 SWOT分析
13.8.6 主要な開発
13.9 シーメンス・エナジーAG
13.9.1 主要事実
13.9.2 事業内容
13.9.3 製品とサービス
13.9.4 財務概要
13.9.5 SWOT分析
13.9.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて
14.2 単語索引

 

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Summary

The Asia Pacific smart ticketing market was valued at US$ 1,508.01 million in 2023 and is expected to reach US$ 3,919.57 million by 2031; it is estimated to record a CAGR of 12.7% from 2023 to 2031 .

Rising Investments in Smart Stadiums Boost Asia Pacific Smart Ticketing Market

In recent years, the global need for contactless experience systems has accelerated the use of smart ticketing in stadium and event sales processes. Smart ticketing provides an easy way for stadium and event organizers to run their operations more efficiently, avoiding overhead costs and procedural bottlenecks. This is crucial since traditional paper-based ticketing needs more labor and resources, rendering it an unsustainable method of organizing sporting events. The implementation of a smart ticketing system can dramatically enhance ticket sales by allowing fans to check the availability of their favorite seats and order tickets that match their preferences. The significant data acquired from these bookings allows organizers to determine which areas fans are most interested in, resulting in the development of targeted ticketing strategies that appeal to specific audience segments. With smart ticketing taking care of ticket validation, the stadium staff may be reallocated to improve fan experiences, assist with crowd management, provide information and guidance, or support key areas that require human intervention. Smart ticketing makes the best use of workers by streamlining ticketing operations, boosting both operational efficiency and the entire stadium experience for attendees. For instance, RFID tickets were utilized by millions of supporters during the FIFA Confederations Cup in 2013, the FIFA World Cup in 2014, the FIFA Confederations Cup in 2017, the FIFA World Cup in 2018, the FIFA Arab Cup in 2021, and the FIFA World Cup 2022 in Qatar. FIFA had appointed HID as its official ticket producer. Thus, increasing investments in smart stadiums to make the user payment experience seamless is expected to create lucrative opportunities for the smart ticketing market expansion.

Asia Pacific Smart Ticketing Market Overview

The APAC smart ticketing market is witnessing significant growth, attributed to the increasing adoption of advanced technologies to provide convenience across various sectors in highly populated countries. The market is expected to benefit from the growing regional digitization. For example, in April 2023, China's launch of a unified mobile application integrating various ticket-selling platforms from over 140 nations is a notable development in this space. This initiative reflects the region's increasing focus on smart ticketing solutions to enhance the efficiency of transit systems and cater to the needs of a large population. According to the China Academy of Railway Sciences Company, the system, created specifically for the nations taking part in China's Belt and Road Initiative, would link and coordinate their platforms for selling tickets.

Moreover, the smart ticketing market growth is largely attributed to the increasing preference for contactless payments. This shift in consumer behavior has become a significant driving factor for the smart ticketing industry, as businesses across various sectors seek to capitalize on the convenience and security offered by contactless payment solutions.

Asia Pacific Smart Ticketing Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

Asia Pacific Smart Ticketing Market Segmentation

The Asia Pacific smart ticketing market is categorized into component, payment system, end user, and country.

Based on component, the Asia Pacific smart ticketing market is segmented into hardware, software, and services. The hardware segment held the largest market share in 2023.

By payment system, the Asia Pacific smart ticketing market is segmented into open payment system, smart card, and NFC. The smart card segment held the largest market share in 2023.

Based on end user, the Asia Pacific smart ticketing market is segmented into transportation, sport and entertainment, parking, and others. The transportation segment held the largest market share in 2023.

By country, the Asia Pacific smart ticketing market is segmented into India, China, Japan, South Korea, Australia, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific smart ticketing market share in 2023.

Infineon Technologies AG, NXP Semiconductors NV, Xerox Holdings Corp, Cubic Corp, IDEMIA France SAS, Thales SA, Confidex, HID Global Corp, and Siemens Energy AG are some of the leading companies operating in the Asia Pacific smart ticketing market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Secondary Research
3.2 Primary Research
3.2.1 Hypothesis formulation:
3.2.2 Macro-economic factor analysis:
3.2.3 Developing base number:
3.2.4 Data Triangulation:
3.2.5 Country level data:
4. Asia Pacific Smart Ticketing Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 List of Vendors in the Value Chain
4.3 List of Vendors
5. Asia Pacific Smart Ticketing Market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Demand for Digital Payments in Public Transport
5.1.2 Increasing Integration of IoT for Better Mobility in Smart Cities
5.2 Market Restraints
5.2.1 Data Safety and Security Issues
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Rising Investments in Smart Stadiums
5.3.2 Advancements in AI and ML Technology
5.4 Future Trends
5.4.1 Blockchain Technology in Smart Ticketing
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Smart Ticketing Market – Asia Pacific Market Analysis
6.1 Smart Ticketing Market Revenue (US$ Million), 2021–2031
6.2 Smart Ticketing Market Forecast Analysis
7. Asia Pacific Smart Ticketing Market Analysis – by Component
7.1 Hardware
7.1.1 Overview
7.1.2 Hardware: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.2 Software
7.2.1 Overview
7.2.2 Software: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.3 Services
7.3.1 Overview
7.3.2 Services: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8. Asia Pacific Smart Ticketing Market Analysis – by Payment System
8.1 Open Payment System
8.1.1 Overview
8.1.2 Open Payment System: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.2 Smart Card
8.2.1 Overview
8.2.2 Smart Card: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.3 NFC
8.3.1 Overview
8.3.2 NFC: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9. Asia Pacific Smart Ticketing Market Analysis – by End User
9.1 Transportation
9.1.1 Overview
9.1.2 Transportation: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.2 Sport and Entertainment
9.2.1 Overview
9.2.2 Sport and Entertainment: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.3 Parking
9.3.1 Overview
9.3.2 Parking: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10. Asia Pacific Smart Ticketing Market – Country Analysis
10.1 Asia Pacific
10.1.1 Asia Pacific: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast Analysis – by Country
10.1.1.1 Asia Pacific: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast Analysis – by Country
10.1.1.2 India: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.2.1 India: Smart Ticketing Market Breakdown, by Component
10.1.1.2.2 India: Smart Ticketing Market Breakdown, by Payment System
10.1.1.2.3 India: Smart Ticketing Market Breakdown, by End User
10.1.1.3 China: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.3.1 China: Smart Ticketing Market Breakdown, by Component
10.1.1.3.2 China: Smart Ticketing Market Breakdown, by Payment System
10.1.1.3.3 China: Smart Ticketing Market Breakdown, by End User
10.1.1.4 Japan: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.4.1 Japan: Smart Ticketing Market Breakdown, by Component
10.1.1.4.2 Japan: Smart Ticketing Market Breakdown, by Payment System
10.1.1.4.3 Japan: Smart Ticketing Market Breakdown, by End User
10.1.1.5 South Korea: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.5.1 South Korea: Smart Ticketing Market Breakdown, by Component
10.1.1.5.2 South Korea: Smart Ticketing Market Breakdown, by Payment System
10.1.1.5.3 South Korea: Smart Ticketing Market Breakdown, by End User
10.1.1.6 Australia: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.6.1 Australia: Smart Ticketing Market Breakdown, by Component
10.1.1.6.2 Australia: Smart Ticketing Market Breakdown, by Payment System
10.1.1.6.3 Australia: Smart Ticketing Market Breakdown, by End User
10.1.1.7 Rest of APAC: Smart Ticketing Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.7.1 Rest of APAC: Smart Ticketing Market Breakdown, by Component
10.1.1.7.2 Rest of APAC: Smart Ticketing Market Breakdown, by Payment System
10.1.1.7.3 Rest of APAC: Smart Ticketing Market Breakdown, by End User
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
13. Company Profiles
13.1 Infineon Technologies AG
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 NXP Semiconductors NV
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Xerox Holdings Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Cubic Corp
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 IDEMIA France SAS
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Thales SA
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Confidex
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 HID Global Corp
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Siemens Energy AG
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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2025/03/12 10:26

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