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北米作業着市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ別(トップウェア、ボトムウェア、カバーオール)、カテゴリー別(メンズ、レディース、ユニセックス)、流通チャネル別(卸売業者、スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンラインプラットフォーム)、エンドユース別(建設、石油・ガス、化学、ヘルスケア、その他)


North America Workwear Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Topwear, Bottomwear, and Coveralls), Category (Men, Women, and Unisex), Distribution Channel (Wholesalers, Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, and Online Platforms), and End Use (Construction, Oil and Gas, Chemicals, Healthcare, and Others)

北米のワークウェア市場は、2022年に112億4,040万米ドルと評価され、2030年には173億2,980万米ドルに達すると予測されている。 最新技術による製品革新が北米作業着市場を活性化 作業着産業は、世界市場の... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年7月4日 US$3,550
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サマリー

北米のワークウェア市場は、2022年に112億4,040万米ドルと評価され、2030年には173億2,980万米ドルに達すると予測されている。

最新技術による製品革新が北米作業着市場を活性化

作業着産業は、世界市場の変化に牽引されて絶えず革新しており、技術革新の高まりが成長を支えている。快適性、安全性、耐久性を重視する傾向が強まっているため、より軽量な防護服や装備品への需要が高まっており、同地域の市場を牽引すると予想される。主要生産者は、効率を高め、品質を向上させ、全体的な生産性を高める方法を絶えず模索している。彼らは、着用者の快適性を向上させ、職場での危険を防止するために、生地に優れた特性を取り入れ、通気性を強化している。また、より軽い作業着へのニーズの高まりが繊維の革新を促し、最終的に衣服のデザイン変更につながっている。例えば、デュポン・ケブラーは、手の保護のための個人用保護具(PPE)に革命をもたらす熱的・機械的保護におけるイノベーションを継続的に奨励している。さらに2019年6月、カーハート社はフルスイング技術の特許を取得した。この技術は、衣服の完全性と機能を維持しながら、より優れた可動域を提供することで運動性を向上させる隠しストレッチバック層を組み込むことを目的としている。

さらに、北米の医療用作業着市場で事業を展開する企業は、医療廃棄物やPPEの総コストを削減するために、新しく革新的な再利用可能な個人用保護具を開発している。このように、様々な主要メーカーによる新技術を用いた製品革新の増加は、北米作業着市場全体の重要なトレンドとして浮上している。

北米作業着市場の概要

労働災害の増加、手術件数と労働災害による死亡者数の増加、安全衣料に対する高い需要、石油・ガス、食品、自動車などのエンドユーザーによる労働安全に対する支出の増加、重要な市場プレーヤーの存在は、北米の作業着市場の成長を促進する顕著な要因の一部である。加えて、この地域では工場や現場作業員の安全性に関する政府規制が厳しく、基準不遵守に対する罰則もあるため、作業着の採用が増加している。主に石油・ガス、化学、建設、医療、その他の産業からの産業用作業着の需要の増加が、この地域の市場成長に拍車をかけている。これらの産業で働く労働者は、仕事や作業の性質上、様々なリスクにさらされている。そのため、これらの産業では、職場でそのような極限状態に耐える機能的で高性能な作業着が必要とされている。

さらに、北米ではCOVID-19の大流行により、医療業界における作業着の需要が高まった。米国は国防生産法(DPA)などの特別法を制定し、個人防護具の生産を強化し、パンデミック時の国内使用のために希少な医療資源の輸出を制限した。また、メーカーは市場の成長に対応し、北米で高品質の製品を提供するため、研究開発活動に多額の投資を行っている。さらに、3M、Aramark、Lakeland, Inc.が、この地域で事業を展開する有力企業である。

さらに、地域メーカーは産業用作業着の研究開発に多額の投資を行っており、これが北米地域の産業用作業着市場を押し上げている。また、新製品の発売がこの地域の市場成長を促進すると予想されている。例えば、Carhartt, Inc.は、2022年3月4日、暑い日やより困難な作業に対抗するために、建設産業労働者向けの作業着Force Relaxed Fit Pocket T-Shirtを発売した。このTシャツは、メッシュパネル技術、カバー力を高めるドロップテールヘム、25UPFサンプロテクション、強化されたストレッチ性を備えている。

北米ワークウェア市場の売上と2030年までの予測(百万米ドル)

北米ワークウェア市場のセグメンテーション

北米の作業着市場は、製品タイプ、カテゴリー、エンドユース、国別に区分される。

製品タイプに基づき、北米作業着市場はトップウェア、ボトムウェア、カバーオールに分類される。トップウェアセグメントが2022年に最大のシェアを占めた。

カテゴリー別では、北米作業着市場は男性、女性、ユニセックスに区分される。2022年には男性セグメントが最大のシェアを占める。

流通チャネル別では、北米ワークウェア市場は卸売業者、スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンラインプラットフォームに区分される。スーパーマーケットとハイパーマーケット部門が2022年に最大のシェアを占めた。

最終用途別では、北米作業着市場は建設、石油・ガス、化学、ヘルスケア、その他に区分される。その他セグメントが2022年に最大のシェアを占めた。

国別では、北米作業着市場は米国、カナダ、メキシコに分類される。2022年の北米作業着市場は米国が支配的であった。

Carhattt, Inc.、ARAMARK、Alisco Group、Alexandra、3M、Honeywell International Inc.、Lakeland Industries Inc.などが北米作業着市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
2.2.1 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.北米ワークウェア市場展望
4.1 概要
4.2 PEST分析
4.2.1 北米
5.北米ワークウェア市場 - 主な市場ダイナミクス
5.1 市場促進要因
5.1.1 労働災害の増加
5.1.2 厳しい政府規制の導入
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 産業オートメーションの採用増加
5.3 市場機会
5.3.1 Eコマース販売チャネルの採用
5.4 今後の動向
5.4.1 最新技術による製品イノベーションの増加
5.5 影響分析
6.ワークウェア市場-北米市場分析
6.1 ワークウェア北米市場収益(百万米ドル)
6.2 ワークウェア北米市場の予測・分析
7.北米ワークウェア市場分析-製品タイプ
7.1 トップウェア
7.1.1 概要
7.1.2 トップウェア市場の売上高と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 ボトムウェア
7.2.1 概要
7.2.2 ボトムウェアの市場規模、売上高、2030年までの予測(US$ Million)
7.3 カバーオール
7.3.1 概要
7.3.2 カバーオールの市場規模、収益、2030年までの予測(百万米ドル)
8.北米ワークウェア市場分析-カテゴリー
8.1 男性用
8.1.1 概要
8.1.2 男性用市場、2030年までの売上高と予測(US$ Million)
8.2 女性
8.2.1 概要
8.2.2 女性市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.3 男女兼用
8.3.1 概要
8.3.2 ユニセックス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.北米ワークウェア市場分析-流通経路
9.1 卸売業者
9.1.1 概要
9.1.2 卸売業者の市場収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.2 スーパーマーケットとハイパーマーケット
9.2.1 概要
9.2.2 スーパーマーケットとハイパーマーケットの市場収入と2030年までの予測(百万米ドル)
9.3 専門店
9.3.1 概要
9.3.2 専門店の市場規模、売上高、2030年までの予測(百万米ドル)
9.4 オンラインプラットフォーム
9.4.1 概要
9.4.2 オンラインプラットフォーム市場規模、収益、2030年までの予測(百万米ドル)
10.北米作業着市場分析:最終用途
10.1 建設
10.1.1 概要
10.1.2 建設業の市場規模、売上高、2030年までの予測(百万米ドル)
10.2 石油・ガス
10.2.1 概要
10.2.2 石油・ガス市場の収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.3 化学
10.3.1 概要
10.3.2 化学品市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.4 ヘルスケア
10.4.1 概要
10.4.2 ヘルスケア市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.5 その他
10.5.1 概要
10.5.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
11.北米作業着市場 -国別分析
11.1 北米
11.1.1 北米のワークウェア市場概観
11.1.2 北米のワークウェア市場収入と予測・分析-国別
11.1.2.1 北米ワークウェア市場の国別内訳
11.1.2.2 米国のワークウェア市場の2030年までの売上高と予測(US$ Million)
11.1.2.2.1 米国のワークウェア市場の製品タイプ別内訳
11.1.2.2.2 米国のワークウェア市場のカテゴリー別内訳
11.1.2.2.3 米国のワークウェア市場の流通経路別内訳
11.1.2.2.4 米国のワークウェア市場の用途別内訳
11.1.2.3 カナダ作業着市場の2030年までの収益と予測(百万米ドル)
11.1.2.3.1 カナダ作業着市場の製品タイプ別内訳
11.1.2.3.2 カナダ作業着市場のカテゴリー別内訳
11.1.2.3.3 カナダのワークウェア市場の流通経路別内訳
11.1.2.3.4 カナダのワークウェア市場の用途別内訳
11.1.2.4 メキシコ作業着市場の2030年までの収益と予測(百万米ドル)
11.1.2.4.1 メキシコ作業着市場の製品タイプ別内訳
11.1.2.4.2 メキシコ作業着市場のカテゴリー別内訳
11.1.2.4.3 メキシコのワークウェア市場の流通経路別内訳
11.1.2.4.4 メキシコのワークウェア市場の用途別内訳
12.産業展望
12.1 概要
12.2 事業計画と戦略
12.3 製品ニュース
13.企業プロフィール
13.1 カーハート社
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要な開発
13.2 アラマーク
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 アリスコ・グループ
13.3.1 主要データ
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 アレクサンドラ
13.4.1 主要データ
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 3M
13.5.1 主要データ
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要な開発
13.6 ハネウェル・インターナショナル
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
13.7 レイクランド・インダストリーズ社
13.7.1 主要事実
13.7.2 事業内容
13.7.3 製品とサービス
13.7.4 財務概要
13.7.5 SWOT分析
13.7.6 主要開発
14.付録

 

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Summary

The North America workwear market was valued at US$ 11,240.40 million in 2022 and is expected to reach US$ 17,329.80 million by 2030; it is estimated to register at a CAGR of 5.6% from 2022 to 2030.

Increasing Product Innovation with the Latest Technologies Fuels North America Workwear Market

The workwear industry is constantly innovating, driven by changes in the global market, and the rising trend of technological innovation supports the growth. The rise in demand for lighter protective apparel and equipment due to the increasing focus on comfort, safety, and durability is anticipated to drive the market in the region. The key producers continually seek ways to increase efficiency, boost quality, and increase overall productivity. They are incorporating better properties in their fabric and enhanced breathability to improve the wearer's comfort and prevent workplace hazards. Also, the growing need for lighter workwear has driven textile innovations, ultimately leading to garment design modifications. For instance, DuPont Kevlar continually encourages innovations in thermal and mechanical protection that are revolutionizing personal protective equipment (PPE) for hand protection. Additionally, in June 2019, Carhartt, Inc. received a patent for its Full Swing technology. This technology is aimed to incorporate a concealed stretch-back layer that improves mobility by providing a more excellent range of motion while maintaining the integrity and function of the garment.

Moreover, companies operating in the healthcare North America workwear market are developing new and innovative reusable personal protective equipment to decrease medical waste and the overall cost of PPE. Thus, increasing product innovation with new technology by various key manufacturers is emerging as a significant trend in the overall North America workwear market.

North America Workwear Market Overview

Increasing cases of occupational injuries, an increase in the number of surgeries and occupational deaths, high demand for safety apparel, growing expenditure on work safety by the end users such as oil and gas, food, and automotive, and the presence of significant market players are some of the prominent factors propelling the workwear market growth in North America. In addition, stringent government regulations in the region regarding the safety of working professionals in factories and on-site workers, coupled with penalties for non-compliance with the standards, augmented the adoption of workwear. The rise in demand for industrial workwear, mainly from oil & gas, chemical, construction, healthcare, and other industries, is fueling the market growth in the region. Workers across these industries are exposed to various risks owing to the nature of the job or task. Therefore, these industries require functional and high-performance workwear that endure such extremities at the workplace.

Further, the demand for workwear in the healthcare industry escalated in North America owing to the COVID-19 pandemic. The U.S. enacted special laws such as the Defense Production Act (DPA) to enhance the production of personal protective equipment and restrict the export of scarce medical resources for domestic use during the pandemic. Also, manufacturers are investing significantly in research and development activities to cater to the market's growth and offer high-quality products in North America. Further, 3M, Aramark, and Lakeland, Inc. are the prominent players operating in the region.

Further, regional manufacturers are investing large amounts in the research and development of industrial workwear, which boosts the market for industrial workwear in the North American region. Also, the new product launches are anticipated to propel regional market growth. For instance, Carhartt, Inc., on March 4, 2022, launched Force Relaxed Fit Pocket T-Shirt workwear for construction industry workers to combat hotter days and more challenging work. The T-shirt has mesh panel technology, a dropped tail hem for increased coverage, 25 UPF sun protection, and enhanced stretch.

North America Workwear Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Workwear Market Segmentation

The North America workwear market is segmented based on product type, category, end use, and country.

Based on product type, the North America workwear market is categorized into topwear, bottomwear, and coveralls. The topwear segment held the largest share in 2022.

In terms of category, the North America workwear market is segmented into men, women, and unisex. The men segment held the largest share in 2022.

Based on distribution channel, the North America workwear market is segmented into wholesalers, supermarkets and hypermarkets, specialty stores, and online platforms. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share in 2022.

By end use, the North America workwear market is segmented into construction, oil and gas, chemicals, healthcare, and others. The others segment held the largest share in 2022.

Based on country, the North America workwear market is categorized into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America workwear market in 2022.

Carhattt, Inc., ARAMARK, Alisco Group, Alexandra, 3M, Honeywell International Inc., and Lakeland Industries Inc are some of the leading companies operating in the North America workwear market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
2.2.1 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Workwear Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.2.1 North America
5. North America Workwear Market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Increase in the Number of Industrial Accidents
5.1.2 Introduction of Stringent Government Regulations
5.2 Market Restraints
5.2.1 Increased Adoption of Industrial Automation
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Adoption of E-commerce Sales Channel
5.4 Future Trends
5.4.1 Increasing Product Innovation with the Latest Technologies
5.5 Impact Analysis
6. Workwear Market – North America Market Analysis
6.1 North America Workwear Market Revenue (US$ Million)
6.2 North America Workwear Market Forecast and Analysis
7. North America Workwear Market Analysis - Product Type
7.1 Topwear
7.1.1 Overview
7.1.2 Topwear Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Bottomwear
7.2.1 Overview
7.2.2 Bottomwear Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Coveralls
7.3.1 Overview
7.3.2 Coveralls Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Workwear Market Analysis – Category
8.1 Men
8.1.1 Overview
8.1.2 Men Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Women
8.2.1 Overview
8.2.2 Women Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Unisex
8.3.1 Overview
8.3.2 Unisex Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Workwear Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Wholesalers
9.1.1 Overview
9.1.2 Wholesalers Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Supermarkets and Hypermarkets
9.2.1 Overview
9.2.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Specialty Stores
9.3.1 Overview
9.3.2 Specialty Stores Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Online Platforms
9.4.1 Overview
9.4.2 Online Platforms Market Volume, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. North America Workwear Market Analysis - End Use
10.1 Construction
10.1.1 Overview
10.1.2 Construction Market, Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Oil and Gas
10.2.1 Overview
10.2.2 Oil and Gas Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 Chemicals
10.3.1 Overview
10.3.2 Chemicals Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Healthcare
10.4.1 Overview
10.4.2 Healthcare Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.5 Others
10.5.1 Overview
10.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. North America Workwear Market –Country Analysis
11.1 North America
11.1.1 North America Workwear Market Overview
11.1.2 North America Workwear Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
11.1.2.1 North America Workwear Market Breakdown by Country
11.1.2.2 US Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.2.2.1 US Workwear Market Breakdown by Product Type
11.1.2.2.2 US Workwear Market Breakdown by Category
11.1.2.2.3 US Workwear Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.2.2.4 US Workwear Market Breakdown by End Use
11.1.2.3 Canada Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.2.3.1 Canada Workwear Market Breakdown by Product Type
11.1.2.3.2 Canada Workwear Market Breakdown by Category
11.1.2.3.3 Canada Workwear Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.2.3.4 Canada Workwear Market Breakdown by End Use
11.1.2.4 Mexico Workwear Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.2.4.1 Mexico Workwear Market Breakdown by Product Type
11.1.2.4.2 Mexico Workwear Market Breakdown by Category
11.1.2.4.3 Mexico Workwear Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.2.4.4 Mexico Workwear Market Breakdown by End Use
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Business Planning and Strategy
12.3 Product News
13. Company Profiles
13.1 Carhartt, Inc.
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 ARAMARK
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Alisco Group
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Alexandra
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 3M
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Honeywell International Inc.
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Lakeland Industries Inc.
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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