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中南米の医療CRM市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 展開形態別(クラウドベース、オンプレミス)、製品タイプ別(運用型CRM、分析型CRM、共同CRM)、アプリケーション別(リレーションシップ管理、症例管理、症例調整、地域アウトリーチ、その他)、エンドユーザー別(医療提供者、支払者、その他)


South & Central America Healthcare CRM Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Deployment Mode (Cloud Based and On-Premise), Product Type (Operational CRM, Analytical CRM, and Collaborative CRM), Application (Relationship Management, Case Management, Case Coordination, Community Outreach, and Others), and End User (Providers, Payers, and Others)

中南米のヘルスケアCRM市場は、2022年に2億2,790万米ドルと評価され、2030年には4億7,497万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は9.6%と予測されている。 デジタルヘルスとモバイ... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年5月7日 US$3,550
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サマリー

中南米のヘルスケアCRM市場は、2022年に2億2,790万米ドルと評価され、2030年には4億7,497万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は9.6%と予測されている。

デジタルヘルスとモバイルCRMソリューションの受け入れ拡大が中南米ヘルスケアCRM市場を後押し

ヘルスケア分野でのデジタルヘルスとモバイルCRMソリューションの受け入れ傾向の高まりは、ヘルスケアCRMの展望を再形成しており、患者エンゲージメント、バーチャル・ヘルスケア・デリバリー、モバイル・ケア・コーディネーションを合理化する革新的なプラットフォームへの需要を促進しています。デジタルヘルスの受け入れ拡大は、ヘルスケア産業がデジタルチャネル、モバイル技術、患者体験の向上を活用し、ケア提供と患者満足度を最適化するのに役立ちます。

医療インフラにおけるデジタルヘルスの受け入れは、ケア調整ツール、安全なメッセージング・プラットフォーム、遠隔ケア調整機能の統合に影響し、多チャネルでのケア対話をサポートし、臨床医と患者のコミュニケーションを促進し、多様なタッチポイントを介した患者エンゲージメントを強化する。さらに、モバイル・テクノロジーとアプリケーションの急速な進歩、モバイル・ヘルスを既存のeヘルス・サービスに統合する新たな機会、モバイル携帯電話ネットワークの継続的な拡大が、モバイルCRMのようなモバイル・ヘルスケア・ソリューションの普及を支える主な要因の一つとなっています。国際電気通信連合(ITU)の推計によると、2020年には50億人以上の無線加入者が存在し、70%以上が低・中所得国に居住しています。GSM協会によると、商用無線通信は世界人口の85%に到達しており、電気網の到達範囲をはるかに超えている。ワイヤレス通信の普及は、遠隔患者モニタリングや医療スケジューリングなどの問題への対応を支援するだけで、医療の質と患者の健康を高め、毎年膨大な不必要な医療費を節約するのに役立つだろう。mHealthのアプリケーションは、今後数年で拡大する可能性が高い。Salesforceによると、病院の~52%は3つ以上のコネクテッド・ヘルス・テクノロジーを使用しており、そのうち58%はモバイルに最適化された患者ポータルを使用している。このように、モバイル・ヘルス・ソリューションの用途が拡大し、世界的にデジタルヘルスが受け入れられつつあることから、様々な医療インフラにおけるヘルスケアCRMの需要が高まるでしょう。

中南米ヘルスケアCRM市場概要

ブラジルは中南米最大の国の一つです。ブラジルは、プライマリ・ヘルスケアのデジタルトランスフォーメーションに向け、ネットワーク、データ、相互運用性、スキルへの重要な投資を行い、ヘルスケアのデジタル化とヘルスデータのより良い活用を目指した 10 年以上の政策に基づき、いくつかの積極的な取り組みを行ってきました。OECDによると、ブラジル政府は、公共機関を効率的で透明性の高いものとし、市民や企業の要求に応えるものとするため、デジタルツールやデータの活用を推進している。

2020年10月に発表された世界疾病負担調査によると、ブラジルでは脳卒中、がん、慢性閉塞性肺疾患(COPD)、アルツハイマー病、糖尿病など様々な慢性疾患や感染症の有病率が増加しています。そのため、疾病負担の増加による患者数の増加により、ヘルスケア CRM ソフトウェアの使用は増加すると考えられます。さらに、医療費の増加と老年人口の増加が、医療施設における患者の流れを克服するために、ヘルスケアCRMソフトウェアの開発とアプリケーションを推進しています。世界銀行によると、ブラジルの医療費は2020年にはGDPの10.31%となり、2015年の8.91%から大幅に増加しました。さらに、同国では老年人口が増加しており、さまざまな病気や障害のリスクが高い。OECDの報告によると、ブラジルでは2050年までに人口の21.9%が65歳以上になると予想されており、2017年の8.9%から大幅に増加している。このように、老人人口の増加、脳卒中やアルツハイマー病などの疾病の有病率の上昇、医療費の増加は、ブラジルの中南米ヘルスケアCRM市場の成長を推進しています。

中南米ヘルスケアCRM市場の売上高と2030年までの予測 (百万米ドル)

中南米ヘルスケアCRM市場のセグメンテーション

中南米のヘルスケアCRM市場は、展開モード、製品タイプ、アプリケーション、エンドユーザー、国別に分類されます。

展開モードに基づき、中南米のヘルスケアCRM市場はクラウドベースとオンプレミスに二分される。2022年にはクラウドベースのセグメントがより大きな市場シェアを占めている。

製品タイプ別では、中南米のヘルスケアCRM市場はオペレーショナルCRM、アナリティカルCRM、コラボレーションCRMに分類されます。運用型CRMセグメントが2022年に最も大きな市場シェアを占めた。

アプリケーション別では、中南米のヘルスケアCRM市場はリレーションシップマネジメント、ケースマネジメント、ケースコーディネーション、コミュニティアウトリーチ、その他に分類されます。リレーションシップ管理セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。症例管理セグメントはさらに疾病管理、臨床試験リレーションシップ管理に細分化される。症例調整セグメントはさらに、患者情報管理、事前承認/適格性などに細分化される。地域アウトリーチ分野は、さらにアウトリーチ/プロモーションと地域健康教育に細分化される。

エンドユーザー別では、中南米のヘルスケアCRM市場はプロバイダー、ペイヤー、その他に区分される。2022年にはプロバイダーセグメントが最大の市場シェアを占めている。

国別では、中南米のヘルスケアCRM市場はブラジル、アルゼンチン、中南米のその他に区分されます。2022年の中南米ヘルスケアCRM市場シェアは、ブラジルが独占した。

International Business Machines Corp、IQVIA Holdings Inc、Microsoft Corp、Oracle Corp、Pegasystems Inc、Sage Group Plc、Salesforce Inc、SAP SE、SugarCRM Inc、Veeva Systems Inc、Zendesk Incは、中南米のヘルスケアCRM市場で事業を展開する主要企業です。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイトパートナー調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
3.調査方法
3.1 調査範囲
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中南米のヘルスケアCRM市場:主要産業動向
4.1 中南米医療CRM市場:主要産業ダイナミクス
4.2 市場の促進要因
4.2.1 患者中心の医療提供の重視の高まり
4.2.2 データ主導の洞察、分析、集団健康管理に対する需要の高まり
4.3 市場の阻害要因
4.3.1 データセキュリティの欠如と患者情報のプライバシーに関する懸念
4.4 市場機会
4.4.1 モノのインターネットと人工知能に関する知識の増加
4.5 今後の動向
4.5.1 デジタルヘルスとモバイルCRMソリューションの受け入れ拡大
4.6 推進要因と阻害要因の影響
5.ヘルスケアCRM市場:中南米市場分析
5.1 中南米ヘルスケアCRM市場収益(百万米ドル)、2022年〜2030年
5.2 中南米ヘルスケアCRM市場の予測と分析
6.中南米のヘルスケアCRM市場分析-展開形態別
6.1 クラウドベース
6.1.1 概要
6.1.2 クラウドベース市場、2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
6.2 オンプレミス型
6.2.1 概要
6.2.2 オンプレミス型市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.中南米ヘルスケアCRM市場分析-製品タイプ別
7.1 オペレーショナルCRM
7.1.1 概要
7.1.2 オペレーショナルCRM市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 分析型CRM
7.2.1 概要
7.2.2 分析型CRM市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.3 コラボレーティブCRM
7.3.1 概要
7.3.2 コラボレーティブCRM市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.中南米ヘルスケアCRM市場分析-アプリケーション別
8.1 リレーションシップ管理
8.1.1 概要
8.1.2 リレーションシップ管理市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 ケースマネジメント
8.2.1 概要
8.2.2 ケースマネジメント市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.3 ケースコーディネーション
8.3.1 概要
8.3.2 ケースコーディネーション市場、収益および2030年までの予測(百万米ドル)
8.4 コミュニティ・アウトリーチ
8.4.1 概要
8.4.2 コミュニティ・アウトリーチ市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.5 その他
8.5.1 概要
8.5.2 その他市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.中南米ヘルスケアCRM市場分析:エンドユーザー別
9.1 プロバイダー
9.1.1 概要
9.1.2 医療機関市場、売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
9.2 ペイヤー
9.2.1 概要
9.2.2 ペイヤー市場、売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
9.3 その他
9.3.1 概要
9.3.2 その他市場、売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.中南米医療CRM市場 - 国別分析
10.1 中南米ヘルスケアCRM市場 - 国別売上高と予測・分析
10.1.1 中南米ヘルスケアCRM市場 - 国別売上高と予測・分析
10.1.1.1 ブラジル中南米医療CRM市場の2030年までの売上高と予測(US$ Mn)
10.1.1.1.1 ブラジル中南米医療CRM市場:デプロイメントモード別内訳
10.1.1.1.2 ブラジル中南米医療CRM市場の製品タイプ別内訳
10.1.1.1.3 ブラジル中南米:ヘルスケアCRM市場の用途別内訳
10.1.1.1.3.1 ブラジル:ブラジル:中南米医療CRM市場 ケースマネジメント別内訳
10.1.1.1.3.2 ブラジル:ケースマネジメント別中南米医療CRM市場:コミュニティ・アウトリーチ別内訳
10.1.1.1.3.3 ブラジルブラジル:中南米ヘルスケアCRM市場:症例調整別
10.1.1.1.4 ブラジル中南米医療CRM市場:エンドユーザー別内訳
10.1.1.2 アルゼンチン:中南米医療CRM市場の2030年までの収益予測(US$ Mn)
10.1.1.2.1 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場のデプロイメントモード別内訳
10.1.1.2.2 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場の製品タイプ別内訳
10.1.1.2.3 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場用途別内訳
10.1.1.2.3.1 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場 ケースマネジメント別内訳
10.1.1.2.3.2 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場の地域別内訳
10.1.1.2.3.3 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場:症例調整別
10.1.1.2.4 アルゼンチン:中南米ヘルスケアCRM市場 エンドユーザー別内訳
10.1.1.3 その他の中南米地域中南米:ヘルスケアCRM市場の2030年までの収益予測(US$ Mn)
10.1.1.3.1 中南米のその他地域中南米の残りの地域:医療CRM市場のデプロイメントモード別内訳
10.1.1.3.2 南米と中米のその他地域:中南米:ヘルスケアCRM市場の製品タイプ別内訳
10.1.1.3.3 南米と中米のその他の地域中南米:ヘルスケアCRM市場の用途別内訳
10.1.1.3.3.1 南米および中南米のその他の地域中南米:ヘルスケアCRM市場のケースマネジメント別内訳
10.1.1.3.3.2 南米と中米のその他の地域中南米のヘルスケアCRM市場:コミュニティ・アウトリーチ別
10.1.1.3.3.3 中南米のその他の地域中南米のヘルスケアCRM市場:ケースコーディネーション別
10.1.1.3.4 中南米のその他地域中南米ヘルスケアCRM市場:エンドユーザー別内訳
11.ヘルスケアCRM市場の産業展望
11.1 概要
12.企業プロフィール
12.1 ペガシステムズ
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要開発
12.2 Sage Group Plc
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品とサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要開発
12.3 IQVIAホールディングス
12.3.1 主要データ
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品とサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要開発
12.4 ゼンデスク
12.4.1 主要データ
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品とサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要な展開
12.5 シュガーCRM社
12.5.1 主要データ
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要開発
12.6 SAP SE
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要な開発
12.7 Veeva Systems Inc.
12.7.1 主要事実
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品とサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 オラクル
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要開発
12.9 マイクロソフト
12.9.1 主要事実
12.9.2 事業内容
12.9.3 製品とサービス
12.9.4 財務概要
12.9.5 SWOT分析
12.9.6 主要な開発
12.10 セールスフォース
12.10.1 主要事実
12.10.2 事業内容
12.10.3 製品とサービス
12.10.4 財務概要
12.10.5 SWOT分析
12.10.6 主要開発
12.11 インターナショナル・ビジネス・マシーンズ
12.11.1 主要事実
12.11.2 事業内容
12.11.3 製品およびサービス
12.11.4 財務概要
12.11.5 SWOT分析
12.11.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて
13.2 用語集

 

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Summary

The South & Central America healthcare CRM market was valued at US$ 227.90 million in 2022 and is expected to reach US$ 474.97 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 9.6% from 2022 to 2030.

Increasing Acceptance of Digital Health and Mobile CRM Solutions Fuels South & Central America Healthcare CRM Market

The increasing trend of accepting digital health and mobile customer relationship management (CRM) solutions in the healthcare sector is reshaping the landscape of healthcare CRM, thereby driving the demand for innovative platforms that streamline patient engagement, virtual healthcare delivery, and mobile care coordination. Increasing acceptance of digital health further helps the healthcare industry leverage digital channels, mobile technology, and enhanced patient experiences to optimize care delivery and patient satisfaction.

The acceptance of digital health within healthcare infrastructure influences integrating care coordination tools, secure messaging platforms, and remote care coordination capabilities to support multi-channel care interactions, facilitate clinician-patient communication, and enhance patient engagement across diverse touchpoints. Additionally, rapid advancements in mobile technologies and applications, new opportunities for integrating mobile health into existing eHealth services, and ongoing expansion of mobile cellular network coverage are among the major factors supporting the proliferation of mobile healthcare solutions such as mobile CRM. As per the International Telecommunication Union (ITU) estimates, there are over 5 billion wireless subscribers, with over 70% living in low- and middle-income countries in 2020. According to the GSM Association, commercial wireless transmissions have reached ~85% of the world's population, i.e., far beyond the reach of the electric grid. The proliferation of wireless communication would help enhance the quality of care and patient health and save huge unnecessary healthcare costs every year by simply assisting in addressing issues such as remote patient monitoring and medical scheduling. The applications of mHealth are likely to expand in the coming years. According to Salesforce, ~52% of hospitals use three or more connected health technologies, including 58% with mobile-optimized patient portals. Thus, the increasing applications of mobile health solutions and increasing acceptance of digital health globally will increase the demand for healthcare CRM in various healthcare infrastructures.

South & Central America Healthcare CRM Market Overview

Brazil is among the largest countries in South & Central America. Brazil has made several positive approaches toward a digital transformation of primary healthcare, building on more than a decade of policies to digitalize healthcare and better use of health data, with key investments in networks, data, interoperability, and skills. According to the OECD, the government of Brazil has been propelling its use of digital tools and data to make its public institutions efficient, transparent, and responsive to citizen and business demands.

According to the Global Burden of Disease study published in October 2020, Brazil has an increasing prevalence of various chronic and infectious diseases such as stroke, cancer, chronic obstructive pulmonary disease (COPD), Alzheimer's disease, and diabetes. Thus, the use of healthcare CRM software will increase owing to the high patient flow due to the increasing burden of diseases. Furthermore, rising healthcare expenditures and growing geriatric population propel the development and application of healthcare CRM software to overcome the patient flow in healthcare facilities. According to the World Bank, Brazil's healthcare expenditure was 10.31% of the GDP in 2020, a significant increase from 8.91% in 2015. Additionally, the rising geriatric population in the country is at high risk for various diseases and disabilities. The OECD reported that 21.9% of the population in Brazil is expected to be 65 years and above by 2050, a significant increase from 8.9% in 2017. Thus, the increasing geriatric population, rising prevalence of diseases such as Stroke and Alzheimer's disease, and increasing health expenditure propel the South & Central America healthcare CRM market growth in Brazil.

South & Central America Healthcare CRM Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Healthcare CRM Market Segmentation

The South & Central America healthcare CRM market is categorized into deployment mode, product type, application, end user, and country.

Based on deployment mode, the South & Central America healthcare CRM market is bifurcated cloud based and on-premise. The cloud based segment held a larger market share in 2022.

In terms of product type, the South & Central America healthcare CRM market is categorized into operational CRM, analytical CRM, and collaborative CRM. The operational CRM segment held the largest market share in 2022.

By application, the South & Central America healthcare CRM market is segmented into relationship management, case management, case coordination, community outreach, and others. The relationship management segment held the largest market share in 2022. The case management segment is further sub segmented into disease management and clinical trials relationship management. The case coordination segment is further sub segmented into patient information management and pre-authorizations / eligibility. The community outreach segment is further services outreach/promotion and community health education.

By end user, the South & Central America healthcare CRM market is segmented into providers, payers, and others. The providers segment held the largest market share in 2022.

By country, the South & Central America healthcare CRM market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America healthcare CRM market share in 2022.

International Business Machines Corp, IQVIA Holdings Inc, Microsoft Corp, Oracle Corp, Pegasystems Inc, Sage Group Plc, Salesforce Inc, SAP SE, SugarCRM Inc, Veeva Systems Inc, and Zendesk Inc are among the leading companies operating in the South & Central America healthcare CRM market.



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Table of Contents

Table of Content

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Healthcare CRM Market - Key Industry Dynamics
4.1 South & Central America Healthcare CRM Market - Key Industry Dynamics
4.2 Market Drivers
4.2.1 Growing Emphasis on Patient-Cantered Healthcare Delivery
4.2.2 Increasing Demand for Data-Driven Insights, Analytics, and Population Health Management
4.3 Market Restraints
4.3.1 Lack of Data Security and Concerns Related to Patient Information Privacy
4.4 Market Opportunities
4.4.1 Increasing Knowledge About Internet of Things and Artificial Intelligence
4.5 Future Trends
4.5.1 Increasing Acceptance of Digital Health and Mobile CRM Solutions
4.6 Impact of Drivers and Restraints:
5. Healthcare CRM Market - South & Central America Market Analysis
5.1 South & Central America Healthcare CRM Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
5.2 South & Central America Healthcare CRM Market Forecast and Analysis
6. South & Central America Healthcare CRM Market Analysis - By Deployment Mode
6.1 Cloud Based
6.1.1 Overview
6.1.2 Cloud Based Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
6.2 On-premise
6.2.1 Overview
6.2.2 On-premise Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7. South & Central America Healthcare CRM Market Analysis - By Product Type
7.1 Operational CRM
7.1.1 Overview
7.1.2 Operational CRM Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Analytical CRM
7.2.1 Overview
7.2.2 Analytical CRM Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Collaborative CRM
7.3.1 Overview
7.3.2 Collaborative CRM Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Healthcare CRM Market Analysis - By Application
8.1 Relationship Management
8.1.1 Overview
8.1.2 Relationship Management Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Case Management
8.2.1 Overview
8.2.2 Case Management Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Case Coordination
8.3.1 Overview
8.3.2 Case Coordination Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Community Outreach
8.4.1 Overview
8.4.2 Community Outreach Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Others
8.5.1 Overview
8.5.2 Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Healthcare CRM Market Analysis - By End User
9.1 Providers
9.1.1 Overview
9.1.2 Providers Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Payers
9.2.1 Overview
9.2.2 Payers Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Others
9.3.1 Overview
9.3.2 Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Healthcare CRM Market - Country Analysis
10.1 South & Central America Healthcare CRM Market Revenue and Forecast and Analysis - By Country
10.1.1 South & Central America Healthcare CRM Market Revenue and Forecast and Analysis - By Country
10.1.1.1 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.1.1 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Deployment Mode
10.1.1.1.2 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Product Type
10.1.1.1.3 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Application
10.1.1.1.3.1 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Case Management
10.1.1.1.3.2 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Community Outreach
10.1.1.1.3.3 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Case Coordination
10.1.1.1.4 Brazil: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by End User
10.1.1.2 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.2.1 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Deployment Mode
10.1.1.2.2 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Product Type
10.1.1.2.3 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Application
10.1.1.2.3.1 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Case Management
10.1.1.2.3.2 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Community Outreach
10.1.1.2.3.3 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Case Coordination
10.1.1.2.4 Argentina: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by End User
10.1.1.3 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.3.1 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Deployment Mode
10.1.1.3.2 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Product Type
10.1.1.3.3 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Application
10.1.1.3.3.1 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Case Management
10.1.1.3.3.2 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Community Outreach
10.1.1.3.3.3 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by Case Coordination
10.1.1.3.4 Rest of South & Central America: South & Central America Healthcare CRM Market Breakdown by End User
11. Healthcare CRM Market Industry Landscape
11.1 Overview
12. Company Profiles
12.1 Pegasystems Inc
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Sage Group Plc
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 IQVIA Holdings Inc
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 Zendesk Inc
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 SugarCRM Inc
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 SAP SE
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Veeva Systems Inc
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Oracle Corp
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 Microsoft Corp
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
12.10 Salesforce Inc
12.10.1 Key Facts
12.10.2 Business Description
12.10.3 Products and Services
12.10.4 Financial Overview
12.10.5 SWOT Analysis
12.10.6 Key Developments
12.11 International Business Machines Corp
12.11.1 Key Facts
12.11.2 Business Description
12.11.3 Products and Services
12.11.4 Financial Overview
12.11.5 SWOT Analysis
12.11.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners
13.2 Glossary of Terms

 

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