温水・冷水用ディスペンサーの世界市場 2021-2025年Global Hot and Cold Water Dispensers Market 2021-2025 ホット&コールドウォーターディスペンサーの世界市場 2021-2025年 Technavio社は、ホット&コールドウォーターディスペンサー市場をモニターしており、予測期間中に2%以上のCAGRで進行し、2021年から2025年の間... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーホット&コールドウォーターディスペンサーの世界市場 2021-2025年Technavio社は、ホット&コールドウォーターディスペンサー市場をモニターしており、予測期間中に2%以上のCAGRで進行し、2021年から2025年の間に6億3,993万ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、ホット&コールドウォーターディスペンサー市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、ウォーターディスペンサーの需要の高まりと、主要ベンダーによる複数のマーケティング戦略の採用の増加です。さらに、ウォーターディスペンサーの需要の高まりが、市場の成長を後押しすると予想されます。 ホット&コールドウォーターディスペンサーの市場分析には、製品やエンドユーザーのセグメント、地理的な状況などが含まれます。 Technavioのホット&コールドウォーターディスペンサー市場は以下のように区分されています。 製品別 - ボトル式 - 配管式 エンドユーザー別 - 商業用 - 一般家庭 地域別の状況 - 欧州 - 北アメリカ - APAC - 南米 - MEA 本調査では、ウォーターディスペンサーの使用に伴う複数の利点が、今後数年間の温水・冷水ディスペンサー市場の成長を促進する主な理由の1つであることを明らかにしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要パラメータの分析によってまとめ、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、ホット&コールドウォーターディスペンサー市場について、以下の項目を取り上げています。 - 温水・冷水用ディスペンサー市場のサイジング - 温水・冷水ディスペンサーの市場予測 - 温水・冷水ディスペンサー市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、Atlantis、Blue Star Ltd.、Celli Spa、Culligan International Co.、Honeywell International Inc.、Panasonic Corp.、Pentair Plc、Primo Water Corp.、Tata Sons Pvt.Ltd.、Waterlogic Holdings Ltd.など、温水・冷水用ディスペンサー市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、ホット&コールドウォーターディスペンサーの市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含め、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/hot-and-cold-water-dispensers-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Bottled - Market size and forecast 2020-2025 o Plumbed-in - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by End-user o Market segments o Comparison by End-user o Commercial - Market size and forecast 2020-2025 o Residential - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by End-user • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Atlantis o Blue Star Ltd. o Celli Spa o Culligan International Co. o Honeywell International Inc. o Panasonic Corp. o Pentair Plc o Primo Water Corp. o Tata Sons Pvt. Ltd. o Waterlogic Holdings Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Bottled - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Bottled - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Plumbed-in - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Plumbed-in - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Market opportunity by Product • 29: End-user - Market share 2020-2025 (%) • 30: Comparison by End-user • 31: Commercial - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Commercial - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Residential - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Residential - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Market opportunity by End-user • 36: Customer landscape • 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 38: Geographic comparison • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Key leading countries • 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 51: Impact of drivers and challenges • 52: Vendor landscape • 53: Landscape disruption • 54: Industry risks • 55: Vendors covered • 56: Market positioning of vendors • 57: Atlantis - Overview • 58: Atlantis - Product and service • 59: Atlantis - Key offerings • 60: Atlantis - Key customers • 61: Atlantis - Segment focus • 62: Blue Star Ltd. - Overview • 63: Blue Star Ltd. - Business segments • 64: Blue Star Ltd. - Key offerings • 65: Blue Star Ltd. - Key customers • 66: Blue Star Ltd. - Segment focus • 67: Celli Spa - Overview • 68: Celli Spa - Product and service • 69: Celli Spa - Key offerings • 70: Celli Spa - Key customers • 71: Celli Spa - Segment focus • 72: Culligan International Co. - Overview • 73: Culligan International Co. - Product and service • 74: Culligan International Co. - Key offerings • 75: Culligan International Co. - Key customers • 76: Culligan International Co. - Segment focus • 77: Honeywell International Inc. - Overview • 78: Honeywell International Inc. - Business segments • 79: Honeywell International Inc. - Key offerings • 80: Honeywell International Inc. - Key customers • 81: Honeywell International Inc. - Segment focus • 82: Panasonic Corp. - Overview • 83: Panasonic Corp. - Business segments • 84: Panasonic Corp. - Key offerings • 85: Panasonic Corp. - Key customers • 86: Panasonic Corp. - Segment focus • 87: Pentair Plc - Overview • 88: Pentair Plc - Business segments • 89: Pentair Plc - Key offerings • 90: Pentair Plc - Key customers • 91: Pentair Plc - Segment focus • 92: Primo Water Corp. - Overview • 93: Primo Water Corp. - Business segments • 94: Primo Water Corp. - Key offerings • 95: Primo Water Corp. - Key customers • 96: Primo Water Corp. - Segment focus • 97: Tata Sons Pvt. Ltd. - Overview • 98: Tata Sons Pvt. Ltd. - Business segments • 99: Tata Sons Pvt. Ltd. - Key offerings • 100: Tata Sons Pvt. Ltd. - Key customers • 101: Tata Sons Pvt. Ltd. - Segment focus • 102: Waterlogic Holdings Ltd. - Overview • 103: Waterlogic Holdings Ltd. - Product and service • 104: Waterlogic Holdings Ltd. - Key offerings • 105: Waterlogic Holdings Ltd. - Key customers • 106: Waterlogic Holdings Ltd. - Segment focus • 107: Currency conversion rates for US$ • 108: Research Methodology • 109: Validation techniques employed for market sizing • 110: Information sources • 111: List of abbreviations
SummaryGlobal Hot and Cold Water Dispensers Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Bottled - Market size and forecast 2020-2025 o Plumbed-in - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by End-user o Market segments o Comparison by End-user o Commercial - Market size and forecast 2020-2025 o Residential - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by End-user • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Atlantis o Blue Star Ltd. o Celli Spa o Culligan International Co. o Honeywell International Inc. o Panasonic Corp. o Pentair Plc o Primo Water Corp. o Tata Sons Pvt. Ltd. o Waterlogic Holdings Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Bottled - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Bottled - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Plumbed-in - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Plumbed-in - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Market opportunity by Product • 29: End-user - Market share 2020-2025 (%) • 30: Comparison by End-user • 31: Commercial - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Commercial - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Residential - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Residential - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Market opportunity by End-user • 36: Customer landscape • 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 38: Geographic comparison • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Key leading countries • 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 51: Impact of drivers and challenges • 52: Vendor landscape • 53: Landscape disruption • 54: Industry risks • 55: Vendors covered • 56: Market positioning of vendors • 57: Atlantis - Overview • 58: Atlantis - Product and service • 59: Atlantis - Key offerings • 60: Atlantis - Key customers • 61: Atlantis - Segment focus • 62: Blue Star Ltd. - Overview • 63: Blue Star Ltd. - Business segments • 64: Blue Star Ltd. - Key offerings • 65: Blue Star Ltd. - Key customers • 66: Blue Star Ltd. - Segment focus • 67: Celli Spa - Overview • 68: Celli Spa - Product and service • 69: Celli Spa - Key offerings • 70: Celli Spa - Key customers • 71: Celli Spa - Segment focus • 72: Culligan International Co. - Overview • 73: Culligan International Co. - Product and service • 74: Culligan International Co. - Key offerings • 75: Culligan International Co. - Key customers • 76: Culligan International Co. - Segment focus • 77: Honeywell International Inc. - Overview • 78: Honeywell International Inc. - Business segments • 79: Honeywell International Inc. - Key offerings • 80: Honeywell International Inc. - Key customers • 81: Honeywell International Inc. - Segment focus • 82: Panasonic Corp. - Overview • 83: Panasonic Corp. - Business segments • 84: Panasonic Corp. - Key offerings • 85: Panasonic Corp. - Key customers • 86: Panasonic Corp. - Segment focus • 87: Pentair Plc - Overview • 88: Pentair Plc - Business segments • 89: Pentair Plc - Key offerings • 90: Pentair Plc - Key customers • 91: Pentair Plc - Segment focus • 92: Primo Water Corp. - Overview • 93: Primo Water Corp. - Business segments • 94: Primo Water Corp. - Key offerings • 95: Primo Water Corp. - Key customers • 96: Primo Water Corp. - Segment focus • 97: Tata Sons Pvt. Ltd. - Overview • 98: Tata Sons Pvt. Ltd. - Business segments • 99: Tata Sons Pvt. Ltd. - Key offerings • 100: Tata Sons Pvt. Ltd. - Key customers • 101: Tata Sons Pvt. Ltd. - Segment focus • 102: Waterlogic Holdings Ltd. - Overview • 103: Waterlogic Holdings Ltd. - Product and service • 104: Waterlogic Holdings Ltd. - Key offerings • 105: Waterlogic Holdings Ltd. - Key customers • 106: Waterlogic Holdings Ltd. - Segment focus • 107: Currency conversion rates for US$ • 108: Research Methodology • 109: Validation techniques employed for market sizing • 110: Information sources • 111: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートTechNavio社の飲料分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|