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電気機器の世界市場における2030年までの機会と戦略:COVID-19 Impact and Recoveryを含む。1) タイプ別照明機器、家庭用電化製品、発電・送電・制御機器、電池、電線・ケーブル2) エンドユース別:企業間取引(B2B)、企業から顧客へ(B2C)3) 販売チャネル別OEM、アフターマーケット4) モード別オンライン、オフラインカバーしています。パナソニック株式会社 サムスン電子株式会社 ワールプール社 シュナイダーエレクトリック社 シーメンス社


Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID-19 Impact And RecoveryIncluding: 1) By Type: Electric Lighting Equipment; Household Appliances; Power Generation, Transmission and Control Equipment; Batteries; Wires and Cables2) By End-Use: Business To Business (B2B); Business To Customer (B2C)3) By Sales Channel: OEM; Aftermarket4) By Mode: Online; OfflineCovering: Panasonic Corporation Samsung Electronics Co Ltd; Whirlpool Corporation; Schneider Electric; Siemens AG

The Business Research Companyの「Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID -19 Impact and Recovery」は、戦略家、マーケティング担当者、上級管理職の方々に、COV... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Business Research Company (TBRC)
ザ・ビジネスリサーチカンパニー
2021年8月30日 US$5,000
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485 英語

下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

The Business Research Companyの「Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID -19 Impact and Recovery」は、戦略家、マーケティング担当者、上級管理職の方々に、COVID -19のシャットダウンから立ち上がる世界の電気機器市場を評価するために必要な重要情報を提供します。

購入の理由
- 48以上の地域をカバーする最も包括的なレポートで、真にグローバルな視点を得ることができます。
- コロナウイルスの影響を受けている市場を理解し、ウイルスの影響が緩和されたときに市場がどのように立ち上がり、成長するかを理解する。
- 現地のデータと分析に基づいて、地域および国別の戦略を立てる。
- 投資対象となる成長セグメントを特定する。
- 予測データや、市場を形成するドライバーやトレンドを用いて、競合他社を凌駕する。
- 最新の市場調査結果に基づいた顧客の理解
- 主要な競合他社に対するパフォーマンスのベンチマーク
- 主要なデータセット間の関係性を活用し、優れた戦略を立てることができる。
- 信頼性の高い高品質なデータと分析で、社内外のプレゼンテーションをサポートするのに適しています。
- レポートは最新のデータに更新され、ご注文から3~5営業日以内にお届けします。

説明
電気機器の最大かつ最も成長している市場はどこか?その市場は、経済全体や人口動態、他の類似市場とどのように関連しているのか?どのような力が今後の市場を形成するのか?Business Research Companyの電気機器市場グローバルレポートは、これらすべての疑問やその他多くの疑問に答えています。
本レポートでは、この市場の特徴、規模と成長、セグメンテーション、地域・国別の内訳、競合状況、市場シェア、動向、戦略などを網羅しています。地域別に市場の歴史的成長と予測を追跡しています。また、この市場を電気機器市場全体の中で位置づけ、他の市場と比較しています。

本レポートは以下の章で構成されています:
エグゼクティブサマリー - エグゼクティブサマリーでは、本レポートの概要と概要を説明しています。
レポートの構成 - このセクションでは、レポートの構成と各セクションで取り上げられている情報について説明しています。

はじめに - このセクションでは、電気機器市場の地域別、タイプ別、最終用途別、販売チャネル別、および本レポートが対象とするモード別の区分を示しています。

市場特性 - 本レポートの市場特性の章では、電気機器市場の定義と説明をしています。この章では、レポートで取り上げているさまざまな製品やサービス、基本的な定義などを紹介しています。

サプライチェーン分析 - レポートのサプライチェーンの章では、電気機器業界のサプライチェーンにおける主要企業を定義し、説明しています。

製品/サービス分析 - 本章では、電気機器市場の主要企業における主要な製品/サービスの例を説明しています。

顧客情報 - この章では、世界の電気機器市場における最近の顧客およびサービスプロバイダーの動向/嗜好について説明しています。

トレンドと戦略 - この章では、世界の電気機器市場を形成する主要なトレンドを紹介しています。この章では、市場の将来的な発展の可能性を強調し、これらの機会を活用するために企業が取るべきアプローチを提案しています。

COVID-19の影響 - 本章では、COVID-19が電気機器業界に与える影響について説明しています。
世界の市場規模と成長 - 本章では、世界の歴史的(2015-2020年)および予測(2020-2025年)、(2025-2030年)の市場価値と、歴史的および予測期間における市場の成長を支え、抑制する要因と抑制要因を記載しています。

地域別分析-本項では、地域別の歴史的(2015-2020年)、予測(2020-2025年)、(2025-2030年)の市場価値と成長率、市場シェアの比較を掲載しています。

セグメント別分析-本項では、セグメント別の市場価値(2015-2030年)と分析を掲載しています。
グローバルマクロ比較-世界の電気機器市場とマクロ経済要因との比較では、電気機器市場規模、GDPに占める割合、平均市場支出額などを掲載しています。

地域別市場規模と成長 - このセクションでは、地域の市場規模(2020年)、歴史的(2015年~2020年)および予測(2020年~2025年)と(2025年~2030年)の市場価値、地域内の主要国の成長と市場シェアの比較を掲載しています。このセクションでは、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカの全地域と、各地域内の主要国の情報を掲載しています。市場概要のセクションでは、現在の市場規模、背景情報、政府の取り組み、規制、規制機関、団体、法人税構造、投資、主要企業などについて説明しています。

競合状況 - このセクションでは、世界の電気機器市場の競合状況、主要企業の推定市場シェア、企業プロファイルなどの詳細を説明しています。

主要なM&A - この章では、レポートで取り上げている市場における最近のM&Aに関する情報を提供しています。この章では、近年の市場を形成してきたM&Aの主要な財務情報を提供しています。

市場の背景 - 本章では、電気機器市場を構成する電気・電子市場について説明します。この章では、電気・電子機器市場の2015-25年の値、電気・電子機器市場の地域分析などを紹介しています。

市場機会と戦略 - 本章では、調査結果に基づいた市場機会と戦略を掲載しています。このセクションでは、国やセグメントごとの成長機会や、それらの市場で取るべき戦略についても説明しています。このセクションでは、今後5年間に競合他社が獲得すべき重要なビジネスがどこにあるかを理解することができます。

結論と推奨事項 - このセクションでは、調査結果に基づいた結論と推奨事項を記載しています。このセクションでは、製品提供、地理的拡大、マーケティング戦略、ターゲットグループの観点から、電気機器メーカーへの提言を行います。

付録 - このセクションでは、対象となるNAICSコード、本レポートで使用されている略語や通貨コードなどの詳細を記載しています。

対象範囲
対象市場:

1) タイプ別照明機器、家庭用電化製品、発電・送電・制御機器、電池、電線・ケーブル
のサブセグメントに分けられます。
電気照明機器のタイプ別。一般照明、自動車用照明、バックライト。
家庭用電化製品の種類別小型電気機器、家庭用調理機器、家庭用冷蔵庫・家庭用冷凍庫、家庭用洗濯機、その他主要な家庭用機器。
発電、送電、制御機器の種類別変圧器、モーター・発電機、スイッチギア・配電盤、リレー・産業用制御など。
電線・ケーブルの種類別同軸ケーブル、光ファイバケーブル、その他のケーブル
電池の種類別二次電池、一次電池

2) エンドユース別:企業間取引(B2B)、企業顧客間取引(B2C
3) 販売チャネル別OEM、アフターマーケット
4)モード別オンライン、オフライン

記載されている企業パナソニック株式会社 サムスン電子株式会社 ワールプール社 シュナイダーエレクトリック社 シーメンス社

対象となる指標企業数、従業員数

対象国アルゼンチン、オーストラリア、オーストリア、ベルギー、ブラジル、カナダ、チリ、中国、コロンビア、チェコ、デンマーク、エジプト、フィンランド、フランス、ドイツ、香港、インド、インドネシア、アイルランド、イスラエル、イタリア、日本、マレーシア、メキシコ、オランダ、ニュージーランド、ナイジェリア、ノルウェー、ペルー、フィリピン、ポーランド、ポルトガル、ルーマニア、ロシア、サウジアラビア、シンガポール、南アフリカ、韓国、スペイン、スウェーデン、スイス、タイ、トルコ、UAE、英国、米国、ベネズエラ、ベトナム

地域アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東、アフリカ

時系列。5年間の歴史と10年間の予測

データ市場規模と成長率の関連市場に対する比率、GDP比率、一人当たりの支出、電気機器指標の比較。

データのセグメンテーション:国別・地域別の歴史的・予測的データ、競合他社の市場シェア、市場セグメント。

データの入手と参照本レポートに掲載されているデータおよび分析は、エンドノートを参考にしています。



 

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Summary

Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID-19 Impact And Recovery from The Business Research Company provides the strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the global electrical equipment market as it emerges from the COVID -19 shut down.

Reasons to Purchase
• Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 48+ geographies.
• Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
• Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
• Identify growth segments for investment.
• Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
• Understand customers based on the latest market research findings.
• Benchmark performance against key competitors.
• Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
• Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
• Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order.

Description:
Where is the largest and fastest growing market for the electrical equipment ? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The electrical equipment market global report from the Business Research Company answers all these questions and many more.
The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market’s historic and forecast market growth by geography. It places the market within the context of the wider electrical equipment market, and compares it with other markets.

The report covers the following chapters:
Executive Summary – The executive summary section of the report gives brief overview and summary of the report.

Report Structure – This section gives the structure of the report and the information covered in various sections.

Introduction – This section gives the segmentation of the electrical equipment market by geography, by type, by end-use, by sales channel, and by mode covered in this report.

Market Characteristics – The market characteristics section of the report defines and explains the electrical equipment market. This chapter includes different products and services covered in the report and basic definitions.

Supply Chain Analysis – The supply chain section of the report defines and explains the key players in the electrical equipment industry supply chain.

Product/Service Analysis – This chapter describes examples of the leading products/service in the major companies in the electrical equipment market.

Customer Information – This chapter covers recent customer and service providers’ trends/preferences in the global electrical equipment market.

Trends And Strategies – This chapter includes some of the major trends shaping the global electrical equipment market. This section highlights likely future developments in the market and suggests approaches companies can take to exploit these opportunities.

Impact Of COVID-19 – This chapter describes the impact of COVID-19 on the electrical equipment industry.

Global Market Size And Growth – This section contains the global historic (2015-2020) and forecast (2020-2025), and (2025-2030) market values, and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.

Regional Analysis – This section contains the historic (2015-2020) and forecast (2020-2025), and (2025-2030) market values and growth and market share comparison by region.
Segmentation– This section contains the market value (2015-2030) and analysis for different segments.

Global Macro Comparison – The global electrical equipment market comparison with macro-economic factors gives the electrical equipment market size, percentage of GDP, and average market expenditure.

Regional Market Size and Growth – This section contains the region’s market size (2020), historic (2015-2020) and forecast (2020-2025) and (2025-2030) market values, and growth and market share comparison of major countries within the region. This section includes information on all the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region. The market overview sections of the report describe the current size of the market, background information, government initiatives, regulations, regulatory bodies, associations, corporate tax structure, investments, and major companies.

Competitive Landscape – This section covers details on the competitive landscape of the global electrical equipment market, estimated market shares and company profiles for the leading players.

Key Mergers And Acquisitions – This chapter gives the information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years.

Market Background – This section describes the electrical and electronics market of which the electrical equipment market is a segment. This chapter includes the electrical and electronics market 2015-25 values, and regional analyses for the electrical and electronics market.

Market Opportunities And Strategies – This section includes market opportunities and strategies based on findings of the research. This section also gives information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets. It gives an understanding of where there is significant business to be gained by competitors in the next five years.

Conclusions And Recommendations – This section includes conclusions and recommendations based on findings of the research. This section also gives recommendations for electrical equipment companies in terms of product offerings, geographic expansion, marketing strategies and target groups.

Appendix – This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.

Scope
Markets Covered: 1) By Type: Electric Lighting Equipment; Household Appliances; Power Generation, Transmission and Control Equipment; Batteries; Wires and Cables

Subsegments:
By Type of Electrical Lighting Equipment: General Lighting; Automotive Lighting and Back Lighting.
By Type of Household Appliances: Small Electrical Appliances; Household Cooking Appliances; Household Refrigerators and Home Freezers; Household Laundry Equipment; and Other Major Household Appliances.

By Type of Power Generation; Transmission and Control Equipment: Transformers; Motors and Generators; Switchgear and Switchboard Apparatus; and Relay and Industrial Control.
By Type of Wires and Cables: Coaxial Cables; Fiber Optic Cable; and Other Cables
By Type of Batteries: Secondary Batteries; and Primary Batteries

2) By End-Use: Business To Business (B2B); Business To Customer (B2C)
3) By Sales Channel: OEM; Aftermarket
4) By Mode: Online; Offline

Companies Mentioned: Panasonic Corporation Samsung Electronics Co Ltd; Whirlpool Corporation; Schneider Electric; Siemens AG

Metrics Covered: Number of Enterprises; Number of Employees

Countries: Argentina; Australia; Austria; Belgium; Brazil; Canada; Chile; China; Colombia; Czech Republic; Denmark; Egypt; Finland; France; Germany; Hong Kong; India; Indonesia; Ireland; Israel; Italy; Japan; Malaysia; Mexico; Netherlands; New Zealand; Nigeria; Norway; Peru; Philippines; Poland; Portugal; Romania; Russia; Saudi Arabia; Singapore; South Africa; South Korea; Spain; Sweden; Switzerland; Thailand; Turkey; UAE; UK; USA; Venezuela; Vietnam

Regions: Asia-Pacific,Western Europe, Eastern Europe, North America,South America, Middle East, Africa

Time series: Five years historic and ten years forecast.

Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita, Electrical Equipment indicators comparison.

Data segmentations: Country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.

Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.



 

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