電気機器の世界市場における2030年までの機会と戦略:COVID-19 Impact and Recoveryを含む。1) タイプ別照明機器、家庭用電化製品、発電・送電・制御機器、電池、電線・ケーブル2) エンドユース別:企業間取引(B2B)、企業から顧客へ(B2C)3) 販売チャネル別OEM、アフターマーケット4) モード別オンライン、オフラインカバーしています。パナソニック株式会社 サムスン電子株式会社 ワールプール社 シュナイダーエレクトリック社 シーメンス社Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID-19 Impact And RecoveryIncluding: 1) By Type: Electric Lighting Equipment; Household Appliances; Power Generation, Transmission and Control Equipment; Batteries; Wires and Cables2) By End-Use: Business To Business (B2B); Business To Customer (B2C)3) By Sales Channel: OEM; Aftermarket4) By Mode: Online; OfflineCovering: Panasonic Corporation Samsung Electronics Co Ltd; Whirlpool Corporation; Schneider Electric; Siemens AG The Business Research Companyの「Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID -19 Impact and Recovery」は、戦略家、マーケティング担当者、上級管理職の方々に、COV... もっと見る
下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー
The Business Research Companyの「Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID -19 Impact and Recovery」は、戦略家、マーケティング担当者、上級管理職の方々に、COVID -19のシャットダウンから立ち上がる世界の電気機器市場を評価するために必要な重要情報を提供します。 はじめに - このセクションでは、電気機器市場の地域別、タイプ別、最終用途別、販売チャネル別、および本レポートが対象とするモード別の区分を示しています。 市場特性 - 本レポートの市場特性の章では、電気機器市場の定義と説明をしています。この章では、レポートで取り上げているさまざまな製品やサービス、基本的な定義などを紹介しています。 サプライチェーン分析 - レポートのサプライチェーンの章では、電気機器業界のサプライチェーンにおける主要企業を定義し、説明しています。 製品/サービス分析 - 本章では、電気機器市場の主要企業における主要な製品/サービスの例を説明しています。 顧客情報 - この章では、世界の電気機器市場における最近の顧客およびサービスプロバイダーの動向/嗜好について説明しています。 トレンドと戦略 - この章では、世界の電気機器市場を形成する主要なトレンドを紹介しています。この章では、市場の将来的な発展の可能性を強調し、これらの機会を活用するために企業が取るべきアプローチを提案しています。
COVID-19の影響 - 本章では、COVID-19が電気機器業界に与える影響について説明しています。 地域別分析-本項では、地域別の歴史的(2015-2020年)、予測(2020-2025年)、(2025-2030年)の市場価値と成長率、市場シェアの比較を掲載しています。
セグメント別分析-本項では、セグメント別の市場価値(2015-2030年)と分析を掲載しています。 地域別市場規模と成長 - このセクションでは、地域の市場規模(2020年)、歴史的(2015年~2020年)および予測(2020年~2025年)と(2025年~2030年)の市場価値、地域内の主要国の成長と市場シェアの比較を掲載しています。このセクションでは、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカの全地域と、各地域内の主要国の情報を掲載しています。市場概要のセクションでは、現在の市場規模、背景情報、政府の取り組み、規制、規制機関、団体、法人税構造、投資、主要企業などについて説明しています。 競合状況 - このセクションでは、世界の電気機器市場の競合状況、主要企業の推定市場シェア、企業プロファイルなどの詳細を説明しています。 主要なM&A - この章では、レポートで取り上げている市場における最近のM&Aに関する情報を提供しています。この章では、近年の市場を形成してきたM&Aの主要な財務情報を提供しています。 市場の背景 - 本章では、電気機器市場を構成する電気・電子市場について説明します。この章では、電気・電子機器市場の2015-25年の値、電気・電子機器市場の地域分析などを紹介しています。 市場機会と戦略 - 本章では、調査結果に基づいた市場機会と戦略を掲載しています。このセクションでは、国やセグメントごとの成長機会や、それらの市場で取るべき戦略についても説明しています。このセクションでは、今後5年間に競合他社が獲得すべき重要なビジネスがどこにあるかを理解することができます。 結論と推奨事項 - このセクションでは、調査結果に基づいた結論と推奨事項を記載しています。このセクションでは、製品提供、地理的拡大、マーケティング戦略、ターゲットグループの観点から、電気機器メーカーへの提言を行います。
付録 - このセクションでは、対象となるNAICSコード、本レポートで使用されている略語や通貨コードなどの詳細を記載しています。
1) タイプ別照明機器、家庭用電化製品、発電・送電・制御機器、電池、電線・ケーブル
Summary
Electrical Equipment Global Market Opportunities And Strategies To 2030: COVID-19 Impact And Recovery from The Business Research Company provides the strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the global electrical equipment market as it emerges from the COVID -19 shut down. Report Structure – This section gives the structure of the report and the information covered in various sections. Introduction – This section gives the segmentation of the electrical equipment market by geography, by type, by end-use, by sales channel, and by mode covered in this report. Market Characteristics – The market characteristics section of the report defines and explains the electrical equipment market. This chapter includes different products and services covered in the report and basic definitions. Supply Chain Analysis – The supply chain section of the report defines and explains the key players in the electrical equipment industry supply chain. Product/Service Analysis – This chapter describes examples of the leading products/service in the major companies in the electrical equipment market. Customer Information – This chapter covers recent customer and service providers’ trends/preferences in the global electrical equipment market. Trends And Strategies – This chapter includes some of the major trends shaping the global electrical equipment market. This section highlights likely future developments in the market and suggests approaches companies can take to exploit these opportunities. Impact Of COVID-19 – This chapter describes the impact of COVID-19 on the electrical equipment industry. Global Market Size And Growth – This section contains the global historic (2015-2020) and forecast (2020-2025), and (2025-2030) market values, and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.
Regional Analysis – This section contains the historic (2015-2020) and forecast (2020-2025), and (2025-2030) market values and growth and market share comparison by region. Global Macro Comparison – The global electrical equipment market comparison with macro-economic factors gives the electrical equipment market size, percentage of GDP, and average market expenditure. Regional Market Size and Growth – This section contains the region’s market size (2020), historic (2015-2020) and forecast (2020-2025) and (2025-2030) market values, and growth and market share comparison of major countries within the region. This section includes information on all the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region. The market overview sections of the report describe the current size of the market, background information, government initiatives, regulations, regulatory bodies, associations, corporate tax structure, investments, and major companies. Competitive Landscape – This section covers details on the competitive landscape of the global electrical equipment market, estimated market shares and company profiles for the leading players. Key Mergers And Acquisitions – This chapter gives the information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years. Market Background – This section describes the electrical and electronics market of which the electrical equipment market is a segment. This chapter includes the electrical and electronics market 2015-25 values, and regional analyses for the electrical and electronics market. Market Opportunities And Strategies – This section includes market opportunities and strategies based on findings of the research. This section also gives information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets. It gives an understanding of where there is significant business to be gained by competitors in the next five years. Conclusions And Recommendations – This section includes conclusions and recommendations based on findings of the research. This section also gives recommendations for electrical equipment companies in terms of product offerings, geographic expansion, marketing strategies and target groups.
Appendix – This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.
By Type of Power Generation; Transmission and Control Equipment: Transformers; Motors and Generators; Switchgear and Switchboard Apparatus; and Relay and Industrial Control.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
The Business Research Company (TBRC)社の通信回線分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(equipment)の最新刊レポート
よくあるご質問The Business Research Company (TBRC)社はどのような調査会社ですか?The Business Research Company (TBRC)はインドを主要拠点に世界の多様な市場を調査・予測し、調査レポートを積極的に出版しています。調査対象には技術、ライフサイエンス、重... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|