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歯磨き粉市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測


Toothpaste Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の歯磨き粉市場に関する包括的なレポートを発行し、促進要因、動向、機会、課題など、主要な市場力学の詳細な分析を提供しました。 主な洞察 - 歯磨き粉の市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月7日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の歯磨き粉市場に関する包括的なレポートを発行し、促進要因、動向、機会、課題など、主要な市場力学の詳細な分析を提供しました。

主な洞察

- 歯磨き粉の市場規模(2024E):236億米ドル
- 予測市場価値(2032F):236億米ドル381億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年〜2032年): 6.2%

歯磨き粉市場 - レポートスコープ

歯磨き粉は、口腔衛生を維持し、虫歯、歯周病、口臭などの歯の問題を予防するための重要なパーソナルケア製品である。この市場には、フッ素配合、ハーブ配合、ホワイトニング配合など、様々な歯磨き粉のタイプがあり、多様な消費者の嗜好やニーズに対応している。市場の拡大は、歯の健康に対する意識の高まり、可処分所得の増加、革新的な成分や送達システムを含む歯磨き粉技術の進歩などの要因によって推進される。

市場成長の促進要因

歯磨き粉の世界市場の成長には、いくつかの重要な要因が寄与している:

口腔衛生に対する意識の高まり:口腔衛生に対する意識の高まり:口腔衛生に対する意識の高まりは、デンタルケアのための歯磨き粉の定期的な使用を促す。
中間層人口の増加:特に新興国では、可処分所得の増加により、高級歯磨き粉や特殊な歯磨き粉を含むパーソナルケア製品への支出が増加している。
革新的な配合:フッ素技術の強化や天然成分の配合など、歯磨き粉の処方における進歩が市場拡大を促進する。
歯科疾患の有病率の上昇:歯科疾患の罹患率の増加と先進的な歯科治療の習慣化が市場の成長をさらに刺激する。
市場の阻害要因

歯磨き粉市場はいくつかの課題に直面している:

規制上の制約:規制上の制約: 成分の使用や表示に関する厳しい規制は、メーカーにとってコンプライアンス上の課題となる。
激しい競争:数多くのグローバル企業や地域企業による競争の結果、価格競争が発生し、利益率に影響を与える。
代替口腔ケア製品:マウスウォッシュやデンタルジェルなどの代替製品の普及は、歯磨き粉の売上に影響を与える可能性がある。

市場機会:

歯磨き粉市場には大きな成長機会がある:

ナチュラル・オーガニック製品への需要:天然・オーガニック製品への需要:天然・オーガニック歯磨き粉への消費者の関心の高まりは、各ブランドに技術革新の機会をもたらす。
オンライン小売チャネルの拡大:Eコマースや消費者直販モデルの成長は、市場参入者に新たな道を提供する。
戦略的投資:パートナーシップ、研究開発への投資、個別化された歯磨き粉ソリューションは、新たな機会を活用し競争力を維持するための鍵となる。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の歯磨き粉市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 市場拡大に貢献している歯磨き粉の種類と消費者層は?
- 技術の進歩と革新は歯磨き粉市場の競争力にどのような影響を与えるのか?
- 歯磨き粉市場における主要プレイヤーは誰であり、彼らは市場でのプレゼンスを高めるためにどのような戦略を採用しているのか?
- 歯磨き粉の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Procter & Gamble Co.、Colgate-Palmolive Company、Unilever PLCのような世界の歯磨き粉市場の大手企業は、競争力を得るために製品の革新、ブランドの差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、敏感歯用、ホワイトニング用、天然成分配合などの先進的な処方を開発している。歯科専門家との協力、流通網の拡大、効果的なマーケティング・キャンペーンが、市場への浸透とブランド・ロイヤルティを支えている。持続可能性の実践と消費者教育への重点的な取り組みも、市場の成長と競争力の強化に貢献している。

主要企業のプロファイル

- コルゲート・パルモリーブ
- ダブール・インターナショナル
- グラクソ・スミスクライン PLC (GSK)
- ヘンケルAG
- ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス
- プロクター・アンド・ギャンブル
- パタンジャリ・アーユルヴェード・リミテッド
- ユニリーバ・グループ
- アムウェイ・コーポレーション
- ヒマラヤン・ドラッグ・カンパニー
- チャーチ・アンド・ドワイト社
- CCAインダストリーズ社
- LGハウスホールド&ヘルスケア株式会社
- ライオン株式会社
- ラニールLLC
- サンスター・スイスS.A.
- トムズ・オブ・メイン

歯磨き粉市場産業調査の主要市場セグメント

製品別
- 従来の歯磨き粉
- ハーブ歯磨き粉
- 歯のホワイトニング歯磨き粉
- 知覚過敏用歯磨き粉

年齢別
- 子供
- 大人用

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 医薬品・ドラッグストア
- オンライン小売

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主要製品
4.1.主な業界動向
4.2.製品・形態の地域別分析と採用状況
4.3.主な規制
4.4.製品上市
4.5.新たな成長の源泉
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の口腔衛生製品市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.歯のホワイトニング:新しいアンチエイジング
5.2.2.ナチュラルの次のステップ
5.2.3.日常生活の改善
5.2.4.フルーツ酵素のオーラルケア処方 - 口臭をなくす
5.2.5.マイクロバイオームによるオーラルケアを開拓するベンダー
5.2.6.口腔疾患の増加
5.2.7.M&Aの増加
5.2.8.技術革新と開発
5.3.ダイナミクス
5.3.1.原動力
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.年齢層別
6.1.3.流通チャネル別
6.1.4.国別
7.世界市場数量(単位:Mn Kgs)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の数量(単位:Mn Kgs)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の数量(単位:Mn Kgs)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
9.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)分析と予測、2024-2032年
10.3.1.従来の歯磨き粉
10.3.2.ハーブ歯磨き粉
10.3.3.歯のホワイトニング歯磨き粉
10.3.4.知覚過敏用歯磨き粉
10.3.5.子供用歯磨き粉
10.4.製品別市場魅力度分析
11.年齢層別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:年齢層別、2019-2023年
11.3.年齢層別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2032年
11.3.1.成人
11.3.2.子供
11.4.年齢層別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.流通チャネル別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
12.3.1.一般店舗
12.3.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.3.3.薬局
12.3.4.オンライン販売
12.3.5.その他
12.4.流通チャネル別市場魅力度分析
13.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.南アジア
13.3.5.東アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(Middle East and Africa)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)および市場分類別数量(単位:百万キログラム)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.年齢層別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.年齢層別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.国別分析と予測
14.5.1.米国市場分析
14.5.1.1.はじめに
14.5.1.2.市場分類別分析と予測
14.5.1.2.1.製品別
14.5.1.2.2.年齢層別
14.5.1.2.3.流通チャネル別
14.5.2.カナダ市場分析
14.5.2.1.序論
14.5.2.2.市場分類別分析と予測
14.5.2.2.1.製品別
14.5.2.2.2.年齢層別
14.5.2.2.3.流通チャネル別
14.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(単位:百万キログラム)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.年齢層別
15.3.3.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.年齢層別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.国別分析と予測
15.5.1.メキシコ市場分析
15.5.1.1.序論
15.5.1.2.市場分類別分析と予測
15.5.1.2.1.製品別
15.5.1.2.2.年齢層別
15.5.1.2.3.流通チャネル別
15.5.2.ブラジル市場分析
15.5.2.1.
15.5.2.2.市場分類別分析と予測
15.5.2.2.1.製品別
15.5.2.2.2.年齢層別
15.5.2.2.3.流通チャネル別
15.5.3.アルゼンチン市場分析
15.5.3.1.序論
15.5.3.2.市場分類別分析と予測
15.5.3.2.1.製品別
15.5.3.2.2.年齢層別
15.5.3.2.3.流通チャネル別
15.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位:百万キログラム)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.ベネルクス
16.3.1.6.スペイン
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.年齢層別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.年齢層別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.国別分析と予測
16.5.1.ドイツ市場分析
16.5.1.1.はじめに
16.5.1.2.市場分類別分析と予測
16.5.1.2.1.製品別
16.5.1.2.2.年齢層別
16.5.1.2.3.流通チャネル別
16.5.2.イタリア市場分析
16.5.2.1.序論
16.5.2.2.市場分類別分析と予測
16.5.2.2.1.製品別
16.5.2.2.2.年齢層別
16.5.2.2.3.流通チャネル別
16.5.3.フランス市場分析
16.5.3.1.はじめに
16.5.3.2.市場分類別分析と予測
16.5.3.2.1.製品別
16.5.3.2.2.年齢層別
16.5.3.2.3.流通チャネル別
16.5.4.イギリス市場分析
16.5.4.1.序論
16.5.4.2.市場分類別分析と予測
16.5.4.2.1.製品別
16.5.4.2.2.年齢層別
16.5.4.2.3.流通チャネル別
16.5.5.ベネルクス市場分析
16.5.5.1.
16.5.5.2.市場分類別分析と予測
16.5.5.2.1.製品別
16.5.5.2.2.年齢層別
16.5.5.2.3.流通チャネル別
16.5.6.スペイン市場分析
16.5.6.1.
16.5.6.2.市場分類別分析と予測
16.5.6.2.1.製品別
16.5.6.2.2.年齢層別
16.5.6.2.3.流通チャネル別
16.5.7.ロシア市場分析
16.5.7.1.
16.5.7.2.市場分類別分析と予測
16.5.7.2.1.製品別
16.5.7.2.2.年齢層別
16.5.7.2.3.流通チャネル別
16.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位:百万キログラム)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.年齢層別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.年齢層別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.国別分析と予測
17.5.1.インド市場分析
17.5.1.1.序論
17.5.1.2.市場分類別分析と予測
17.5.1.2.1.製品別
17.5.1.2.2.年齢層別
17.5.1.2.3.流通チャネル別
17.5.2.インドネシア市場分析
17.5.2.1.序論
17.5.2.2.市場分類別分析と予測
17.5.2.2.1.製品別
17.5.2.2.2.年齢層別
17.5.2.2.3.流通チャネル別
17.5.3.マレーシア市場分析
17.5.3.1.序論
17.5.3.2.市場分類別分析と予測
17.5.3.2.1.製品別
17.5.3.2.2.年齢層別
17.5.3.2.3.流通チャネル別
17.5.4.タイ市場分析
17.5.4.1.序論
17.5.4.2.市場分類別分析と予測
17.5.4.2.1.製品別
17.5.4.2.2.年齢層別
17.5.4.2.3.流通チャネル別
17.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(単位:百万キログラム)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品別
18.3.3.年齢層別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.年齢層別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.国別分析と予測
18.5.1.中国市場分析
18.5.1.1.導入
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.製品別
18.5.1.2.2.年齢層別
18.5.1.2.3.流通チャネル別
18.5.2.日本市場分析
18.5.2.1.はじめに
18.5.2.2.市場分類別分析と予測
18.5.2.2.1.製品別
18.5.2.2.2.年齢層別
18.5.2.2.3.流通チャネル別
18.5.3.韓国市場分析
18.5.3.1.序論
18.5.3.2.市場分類別分析と予測
18.5.3.2.1.製品別
18.5.3.2.2.年齢層別
18.5.3.2.3.流通チャネル別
18.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)分析
19.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.年齢層別
19.3.4.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.年齢層別
19.4.4.流通チャネル別
19.5.国別分析と予測
19.5.1.オーストラリア市場分析
19.5.1.1.導入
19.5.1.2.市場分類別分析と予測
19.5.1.2.1.製品別
19.5.1.2.2.年齢層別
19.5.1.2.3.流通チャネル別
19.5.2.ニュージーランド市場分析
19.5.2.1.序論
19.5.2.2.市場分類別分析と予測
19.5.2.2.1.製品別
19.5.2.2.2.年齢層別
19.5.2.2.3.流通チャネル別
19.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
20.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)および市場分類別数量(単位:百万キログラム)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(単位:Mn Kgs)予測、2024年~2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.北アフリカ
20.3.1.5.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.年齢層別
20.3.4.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.年齢層別
20.4.4.流通チャネル別
20.5.国別分析と予測
20.5.1.GCC諸国市場分析
20.5.1.1.はじめに
20.5.1.2.市場分類別分析と予測
20.5.1.2.1.製品別
20.5.1.2.2.年齢層別
20.5.1.2.3.流通チャネル別
20.5.2.トルコ市場分析
20.5.2.1.序論
20.5.2.2.市場分類別分析と予測
20.5.2.2.1.製品別
20.5.2.2.2.年齢層別
20.5.2.2.3.流通チャネル別
20.5.3.南アフリカ市場分析
20.5.3.1.序論
20.5.3.2.市場分類別分析と予測
20.5.3.2.1.製品別
20.5.3.2.2.年齢層別
20.5.3.2.3.流通チャネル別
20.5.4.北アフリカ市場分析
20.5.4.1.はじめに
20.5.4.2.市場分類別分析と予測
20.5.4.2.1.製品別
20.5.4.2.2.年齢層別
20.5.4.2.3.流通チャネル別
20.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
20.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.プロクター・アンド・ギャンブル社
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.1.4.販売拠点
22.3.1.5.主要財務状況
22.3.1.6.戦略の概要
22.3.2.ユニリーバPLC
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.2.4.販売拠点
22.3.2.5.主要財務状況
22.3.2.6.戦略の概要
22.3.3.ジョンソン・エンド・ジョンソン
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.3.4.販売拠点
22.3.3.5.主要財務状況
22.3.3.6.戦略の概要
22.3.4.コルゲート・パルモリーブ・カンパニー
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.4.4.販売拠点
22.3.4.5.主要財務データ
22.3.4.6.戦略の概要
22.3.5.グラクソ・スミスクライン PLC (GSK)
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.主要財務状況
22.3.5.6.戦略の概要
22.3.6.チャーチ・アンド・ドワイト社
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.主要財務状況
22.3.6.6.戦略の概要
22.3.7.ヘンケルAG&カンパニーKGaA
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.7.4.販売拠点
22.3.7.5.主要財務状況
22.3.7.6.戦略の概要
22.3.8.パタンジャリ・アーユルヴェーダ社
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.主要財務状況
22.3.8.6.戦略の概要
22.3.9.アムウェイ・コーポレーション
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.9.4.販売拠点
22.3.9.5.主要財務データ
22.3.9.6.戦略の概要
22.3.10.ライオン株式会社
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.主要財務データ
22.3.10.6.戦略の概要
22.3.11.ウルトラデント・プロダクツ社
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.11.4.販売拠点
22.3.11.5.主要財務データ
22.3.11.6.戦略の概要
22.3.12.ダブール・インターナショナル社
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.主要財務状況
22.3.12.6.戦略の概要
22.3.13.グラクソ・スミスクライン PLC (GSK)
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.主要財務データ
22.3.13.6.戦略の概要
22.3.14.ヘンケルAG
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.主要財務状況
22.3.14.6.戦略の概要
22.3.15.プロクター・アンド・ギャンブル
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.主要財務状況
22.3.15.6.戦略の概要
22.3.16.ヒマラヤン・ドラッグ・カンパニー
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.主要財務状況
22.3.16.6.戦略の概要
22.3.17.チャーチ・アンド・ドワイト社
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.主要財務状況
22.3.17.6.戦略の概要
22.3.18.CCAインダストリーズ社、LG
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.主要財務状況
22.3.18.6.戦略の概要
22.3.19.ハウスホールド&ヘルスケア
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.19.4.販売拠点
22.3.19.5.主要財務状況
22.3.19.6.戦略の概要
22.3.20.ライオン株式会社
22.3.20.1.概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.20.4.販売拠点
22.3.20.5.主要財務状況
22.3.20.6.戦略の概要
22.3.21.トムズ・オブ・メイン
22.3.21.1.概要
22.3.21.2.製品ポートフォリオ
22.3.21.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
22.3.21.4.販売拠点
22.3.21.5.主要財務状況
22.3.21.6.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the global toothpaste market, offering an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges.

Key Insights:

• Toothpaste Market Size (2024E): USD 23.6 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 38.1 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 6.2%

Toothpaste Market - Report Scope:

Toothpaste is a crucial personal care product for maintaining oral hygiene and preventing dental issues like cavities, gum disease, and bad breath. The market encompasses a variety of toothpaste types, including fluoride, herbal, and whitening formulations, catering to diverse consumer preferences and needs. Market expansion is driven by factors such as growing dental health awareness, increasing disposable incomes, and advancements in toothpaste technology, including innovative ingredients and delivery systems.

Market Growth Drivers:

Several key factors contribute to the growth of the global toothpaste market:

Increasing Awareness of Oral Health: Rising awareness about oral hygiene encourages the regular use of toothpaste for dental care.
Growing Middle-Class Population: Particularly in emerging economies, higher disposable incomes lead to increased spending on personal care products, including premium and specialized toothpaste variants.
Innovative Formulations: Advances in toothpaste formulations, such as enhanced fluoride technologies and natural ingredients, drive market expansion.
Rising Prevalence of Dental Disorders: The increasing incidence of dental issues and adoption of advanced dental care routines further stimulate market growth.
Market Restraints:

The toothpaste market faces several challenges:

Regulatory Constraints: Stringent regulations on ingredient use and labeling requirements pose compliance challenges for manufacturers.
Intense Competition: A competitive landscape with numerous global and regional players results in price competition and impacts profit margins.
Alternative Oral Care Products: The proliferation of alternative products, such as mouthwashes and dental gels, may affect toothpaste sales.

Market Opportunities:

The toothpaste market offers significant growth opportunities:

Demand for Natural and Organic Products: Rising consumer interest in natural and organic toothpaste formulations presents opportunities for brands to innovate.
Expansion of Online Retail Channels: Growth in e-commerce and direct-to-consumer models provides new avenues for market players.
Strategic Investments: Partnerships, investments in R&D, and personalized toothpaste solutions are key to leveraging emerging opportunities and maintaining a competitive edge.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global toothpaste market's growth?
• Which types of toothpaste and consumer segments are contributing to market expansion?
• How do technological advancements and innovations impact competitive dynamics in the toothpaste market?
• Who are the leading players in the toothpaste market, and what strategies are they employing to enhance their market presence?
• What are the emerging trends and future prospects in the global toothpaste market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global toothpaste market, such as Procter & Gamble Co., Colgate-Palmolive Company, and Unilever PLC, focus on product innovation, brand differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced formulations, including products for sensitive teeth, whitening, and natural ingredients. Collaborations with dental professionals, expanded distribution networks, and effective marketing campaigns support market penetration and brand loyalty. Emphasis on sustainability practices and consumer education also contributes to market growth and strengthens competitive positioning.

Key Companies Profiled:

• Colgate Palmolive
• Dabur International Ltd
• GlaxoSmithKline PLC (GSK)
• Henkel AG
• Johnson & Johnson Services
• Procter & Gamble
• Patanjali Ayurved Ltd
• Unilever Group
• Amway Corporation
• The Himalayan Drug Company
• Church & Dwight Co., Inc.
• CCA Industries, Inc
• LG Household & Health Care Ltd.
• Lion Corporation
• Ranir, LLC
• Sunstar Suisse S.A.
• Tom’s of Maine

Key Market Segments of Toothpaste Market Industry Research

By Product:
• Conventional Toothpaste
• Herbal Toothpaste
• Teeth Whitening Toothpaste
• Sensitivity Toothpaste

By Age Group:
• Kids
• Adults

By Distribution Channel:
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Pharmaceutical and Drug Stores
• Online Retail

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Inclusions
4.1. Key Industry Developments
4.2. Analysis and Adoption of Product and Form Across Regions
4.3. Key Regulations
4.4. Product Launches
4.5. The New Source of Growth
4.6. PESTEL’S Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global Oral Hygiene Products Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Teeth Whitening: The New Anti-Ageing
5.2.2. The Next Steps for Naturals
5.2.3. Improving the Everyday Routine
5.2.4. Fruit Enzymes for Oral Care Formulas – Eliminate Halitosis
5.2.5. Vendors Pioneering Oral Care Through Microbiome
5.2.6. Rising Prevalence of Oral Diseases
5.2.7. Increased Mergers and Acquisitions
5.2.8. Innovation and Development
5.3. Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Age Group
6.1.3. By Distribution Channel
6.1.4. By Country
7. Global Market Volume (in Mn Kgs) Analysis 2019–2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Volume (in Mn Kgs) Analysis, 2019–2023
7.2. Current and Future Volume (in Mn Kgs) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019–2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019–2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Product, 2019–2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
10.3.1. Conventional Toothpaste
10.3.2. Herbal Toothpaste
10.3.3. Teeth Whitening Toothpaste
10.3.4. Sensitivity Toothpaste
10.3.5. Children’s toothpaste
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032, by Age Group
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Age Group, 2019–2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Age Group, 2024-2032
11.3.1. Adults
11.3.2. Kids
11.4. Market Attractiveness Analysis By Age Group
12. Global Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032, by Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Distribution Channel, 2019–2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
12.3.1. General Store
12.3.2. Hypermarket & Supermarket
12.3.3. Pharmacy Store
12.3.4. Online Sales
12.3.5. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
13. Global Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019–2023
13.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. South Asia
13.3.5. East Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (Middle East and Africa)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
14.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Age Group
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Age Group
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Country Level Analysis & Forecast
14.5.1. U.S. Market Analysis
14.5.1.1. .Introduction
14.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.1.2.1. By Product
14.5.1.2.2. By Age Group
14.5.1.2.3. By Distribution Channel
14.5.2. Canada Market Analysis
14.5.2.1. Introduction
14.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.2.2.1. By Product
14.5.2.2.2. By Age Group
14.5.2.2.3. By Distribution Channel
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
15.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Age Group
15.3.3. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Age Group
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Country Level Analysis & Forecast
15.5.1. Mexico Market Analysis
15.5.1.1. Introduction
15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.1.2.1. By Product
15.5.1.2.2. By Age Group
15.5.1.2.3. By Distribution Channel
15.5.2. Brazil Market Analysis
15.5.2.1. .Introduction
15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.2.2.1. By Product
15.5.2.2.2. By Age Group
15.5.2.2.3. By Distribution Channel
15.5.3. Argentina Market Analysis
15.5.3.1. Introduction
15.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.3.2.1. By Product
15.5.3.2.2. By Age Group
15.5.3.2.3. By Distribution Channel
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
16.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. BENELUX
16.3.1.6. Spain
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Age Group
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Age Group
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Country Level Analysis & Forecast
16.5.1. Germany Market Analysis
16.5.1.1. Introduction
16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.1.2.1. By Product
16.5.1.2.2. By Age Group
16.5.1.2.3. By Distribution Channel
16.5.2. Italy Market Analysis
16.5.2.1. Introduction
16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.2.2.1. By Product
16.5.2.2.2. By Age Group
16.5.2.2.3. By Distribution Channel
16.5.3. France Market Analysis
16.5.3.1. Introduction
16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.3.2.1. By Product
16.5.3.2.2. By Age Group
16.5.3.2.3. By Distribution Channel
16.5.4. U.K. Market Analysis
16.5.4.1. .Introduction
16.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.4.2.1. By Product
16.5.4.2.2. By Age Group
16.5.4.2.3. By Distribution Channel
16.5.5. BENELUX Market Analysis
16.5.5.1. .Introduction
16.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.5.2.1. By Product
16.5.5.2.2. By Age Group
16.5.5.2.3. By Distribution Channel
16.5.6. Spain Market Analysis
16.5.6.1. .Introduction
16.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.6.2.1. By Product
16.5.6.2.2. By Age Group
16.5.6.2.3. By Distribution Channel
16.5.7. Russia Market Analysis
16.5.7.1. .Introduction
16.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.7.2.1. By Product
16.5.7.2.2. By Age Group
16.5.7.2.3. By Distribution Channel
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
17.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Age Group
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Age Group
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Country Level Analysis & Forecast
17.5.1. India Market Analysis
17.5.1.1. .Introduction
17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.1.2.1. By Product
17.5.1.2.2. By Age Group
17.5.1.2.3. By Distribution Channel
17.5.2. Indonesia Market Analysis
17.5.2.1. Introduction
17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.2.2.1. By Product
17.5.2.2.2. By Age Group
17.5.2.2.3. By Distribution Channel
17.5.3. Malaysia Market Analysis
17.5.3.1. Introduction
17.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.3.2.1. By Product
17.5.3.2.2. By Age Group
17.5.3.2.3. By Distribution Channel
17.5.4. Thailand Market Analysis
17.5.4.1. Introduction
17.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.4.2.1. By Product
17.5.4.2.2. By Age Group
17.5.4.2.3. By Distribution Channel
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
18.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product
18.3.3. By Age Group
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Age Group
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Country Level Analysis & Forecast
18.5.1. China Market Analysis
18.5.1.1. .Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Product
18.5.1.2.2. By Age Group
18.5.1.2.3. By Distribution Channel
18.5.2. Japan Market Analysis
18.5.2.1. Introduction
18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.2.2.1. By Product
18.5.2.2.2. By Age Group
18.5.2.2.3. By Distribution Channel
18.5.3. South Korea Market Analysis
18.5.3.1. Introduction
18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.3.2.1. By Product
18.5.3.2.2. By Age Group
18.5.3.2.3. By Distribution Channel
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Oceania Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
19.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Age Group
19.3.4. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Age Group
19.4.4. By Distribution Channel
19.5. Country Level Analysis & Forecast
19.5.1. Australia Market Analysis
19.5.1.1. .Introduction
19.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.1.2.1. By Product
19.5.1.2.2. By Age Group
19.5.1.2.3. By Distribution Channel
19.5.2. New Zealand Market Analysis
19.5.2.1. Introduction
19.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.2.2.1. By Product
19.5.2.2.2. By Age Group
19.5.2.2.3. By Distribution Channel
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East and Africa Market Analysis 2019–2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Analysis By Market Taxonomy, 2019–2023
20.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (in Mn Kgs) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Northern Africa
20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Age Group
20.3.4. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Age Group
20.4.4. By Distribution Channel
20.5. Country Level Analysis & Forecast
20.5.1. GCC Countries Market Analysis
20.5.1.1. Introduction
20.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.1.2.1. By Product
20.5.1.2.2. By Age Group
20.5.1.2.3. By Distribution Channel
20.5.2. Türkiye Market Analysis
20.5.2.1. Introduction
20.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.2.2.1. By Product
20.5.2.2.2. By Age Group
20.5.2.2.3. By Distribution Channel
20.5.3. South Africa Market Analysis
20.5.3.1. Introduction
20.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.3.2.1. By Product
20.5.3.2.2. By Age Group
20.5.3.2.3. By Distribution Channel
20.5.4. Northern Africa Market Analysis
20.5.4.1. Introduction
20.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.4.2.1. By Product
20.5.4.2.2. By Age Group
20.5.4.2.3. By Distribution Channel
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. The Procter and Gamble Company
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Key Financials
22.3.1.6. Strategy Overview
22.3.2. Unilever PLC
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Key Financials
22.3.2.6. Strategy Overview
22.3.3. Johnson & Johnson
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Key Financials
22.3.3.6. Strategy Overview
22.3.4. The Colgate Palmolive Company,
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Key Financials
22.3.4.6. Strategy Overview
22.3.5. GlaxoSmithKline PLC (GSK)
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Key Financials
22.3.5.6. Strategy Overview
22.3.6. Church and Dwight Co., Inc.
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Key Financials
22.3.6.6. Strategy Overview
22.3.7. Henkel AG & Company, KGaA
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Key Financials
22.3.7.6. Strategy Overview
22.3.8. Patanjali Ayurveda Ltd
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Key Financials
22.3.8.6. Strategy Overview
22.3.9. Amway Corporation
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Key Financials
22.3.9.6. Strategy Overview
22.3.10. Lion Corporation
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Key Financials
22.3.10.6. Strategy Overview
22.3.11. Ultradent Products Inc.
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Key Financials
22.3.11.6. Strategy Overview
22.3.12. Dabur International Ltd
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Key Financials
22.3.12.6. Strategy Overview
22.3.13. GlaxoSmithKline PLC (GSK)
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Key Financials
22.3.13.6. Strategy Overview
22.3.14. Henkel AG
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Key Financials
22.3.14.6. Strategy Overview
22.3.15. Procter & Gamble
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Key Financials
22.3.15.6. Strategy Overview
22.3.16. The Himalayan Drug Company
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Key Financials
22.3.16.6. Strategy Overview
22.3.17. Church & Dwight Co., Inc.
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Key Financials
22.3.17.6. Strategy Overview
22.3.18. CCA Industries, Inc, LG
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.18.4. Sales Footprint
22.3.18.5. Key Financials
22.3.18.6. Strategy Overview
22.3.19. Household & Health Care Ltd.
22.3.19.1. Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.19.4. Sales Footprint
22.3.19.5. Key Financials
22.3.19.6. Strategy Overview
22.3.20. Lion Corporation
22.3.20.1. Overview
22.3.20.2. Product Portfolio
22.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.20.4. Sales Footprint
22.3.20.5. Key Financials
22.3.20.6. Strategy Overview
22.3.21. Tom’s of Maine.
22.3.21.1. Overview
22.3.21.2. Product Portfolio
22.3.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)
22.3.21.4. Sales Footprint
22.3.21.5. Key Financials
22.3.21.6. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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