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消毒剤市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測


Disinfectants Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の消毒剤市場に関する包括的なレポートを発表しました。この詳細な分析では、促進要因、トレンド、機会、課題を含む本質的な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月7日 US$4,900
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250 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の消毒剤市場に関する包括的なレポートを発表しました。この詳細な分析では、促進要因、トレンド、機会、課題を含む本質的な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造の詳細な理解を提供します。

主な洞察

- 消毒剤の市場規模(2024E):86億米ドル
- 予測市場価値(2032F):153億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 7.5%

消毒剤市場 - レポートスコープ:

消毒剤は、医療現場、商業空間、住宅地など、さまざまな環境において衛生状態を維持し、感染症の蔓延を防ぐ上で重要な役割を果たしている。これらの製品は、表面や設備、空気中の微生物を死滅させたり、増殖を抑制したりするために使用される。消毒剤市場は、病院、学校、オフィス、家庭など幅広い用途に対応しており、液体、エアゾール、拭き取りなどさまざまなタイプの消毒剤がある。市場成長の原動力は、衛生意識の高まり、感染症の増加、消毒剤処方の進歩である。

市場成長の促進要因

世界の消毒剤市場は、COVID-19の大流行による衛生・感染管理に対する意識の高まりなど、いくつかの重要な要因によって推進されている。医療関連感染(HAI)の増加や、さまざまな部門における効果的な除菌ソリューションに対する需要の高まりは、市場の拡大をさらに後押ししている。アルコールベースの無害な消毒剤の開発など、消毒剤製剤の技術的進歩は、有効性と安全性の向上に寄与している。さらに、衛生基準の改善を目的とした規制支援や公衆衛生への取り組みも、市場の成長を後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、消毒剤市場は規制上の制約、環境問題、製品の安全性に関する課題に直面している。消毒剤の製造、表示、販売に関する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課している。特定の化学消毒剤の使用と生態系への影響に関する環境上の懸念は、市場の成長を妨げる可能性がある。さらに、消毒剤の誤用や潜在的な健康リスクに関連する安全性の問題は、市場への浸透と消費者の受容に課題をもたらす。

市場機会:

消毒剤市場は、技術革新、人口動向、衛生習慣の進化によって大きな成長機会がもたらされる。植物由来や生分解性製品など、環境に優しく持続可能な消毒剤ソリューションの開発は、環境に配慮した選択肢に対する需要の高まりに対応するものである。公共交通機関や接客業など、従来の環境以外にも消毒剤の用途が拡大し、市場の幅が広がっている。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、高度な消毒技術の導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで取り上げている主な質問

- 世界の消毒剤市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な分野で市場導入をリードしている消毒剤の種類と用途は何か?
- 技術の進歩は消毒剤市場の競争環境をどのように変えているのか?
- 消毒剤市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の消毒剤市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Procter & Gamble社、Reckitt Benckiser社、3M社をはじめとする世界の消毒剤市場の大手企業は、競争力を高めるために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、抗菌ワイプ、UV-C殺菌システム、アルコールフリーの殺菌剤など、多様な消費者ニーズや規制要件に対応した高度な殺菌剤ソリューションを開発している。医療従事者、政府機関、環境保護団体との協力により、市場参入を促進し、技術導入を促進する。臨床研究、エビデンスに基づく実践、消費者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、効果的な衛生習慣をサポートしています。

主な企業

- 3M
- プロクター・アンド・ギャンブル
- レキットベンキーザー・グループPLC
- エコラボ
- ステリス
- クロロックス・カンパニー
- ディバーシー・ホールディングス
- キャンテルメディカル
- キャロルクリーン
- ポール・ハートマン
- メトレックス・リサーチLLC
- ホワイトリー
- メドライン・インダストリーズ社
- ゴージョー・インダストリーズ・インク
- ファーマックス・ファーマシューティカルズFZ-LLC
- PDI社

消毒剤産業調査の主要セグメント

製品別
- 高レベル消毒剤
- 低水準消毒剤
- 中級消毒剤

形態別
- 液体
- ジェル&ローション
- ワイプ
- スプレー&フォーム

エンドユーザー別
- 病院
- 歯科クリニック
- 外来外科センター
- リファレンスラボ
- リハビリセンター
- 長期ケアセンター
- クリティカルケア・センター
- 製薬会社およびバイオテクノロジー企業
- 学術・研究機関および診断研究所

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.メーカーによる主なプロモーション戦略
4.2.バリューチェーン分析
4.3.規制情勢
4.4.殺菌剤需要の増加
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.医療業務の複雑化
5.2.3.予防医療としての製品利用
5.2.4.製品の価格設定
5.2.5.製品採用分析
5.2.6.製品・在庫状況
5.2.7.院内感染の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.形態別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.価格内訳
7.2.1.メーカーレベル価格
7.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
7.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.世界市場の需要(数量またはサイズ、単位)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
8.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2032年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
9.世界市場の需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、製品別、2024-2032年
10.3.1.高水準消毒剤
10.3.1.1.グルタルアルデヒド
10.3.1.2.ホルムアルデヒド
10.3.1.3.オルト-フタルアルデヒド(OPA)
10.3.1.4.過酸化水素
10.3.1.5.過酢酸
10.3.1.6.二酸化塩素
10.3.1.7.アルコール+QAC
10.3.1.8.その他
10.3.2.低水準消毒剤
10.3.2.1.フェノール類
10.3.2.2.第4級アンモニウム化合物(QACS)
10.3.2.3.過酸化水素+過酢酸
10.3.2.4.漂白剤
10.3.2.5.その他
10.3.3.中級レベルの消毒剤
10.3.3.1.ヨード剤
10.3.3.2.次亜塩素酸ナトリウム
10.3.3.3.その他
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:形態別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、形態別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、形態別、2024-2032年
11.3.1.液体
11.3.2.ジェル&ローション
11.3.3.ワイプ
11.3.4.スプレー&フォーム
11.4.形態別市場魅力度分析
12.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:エンドユーザー別、2024年~2032年
12.3.1.病院
12.3.2.歯科医院
12.3.3.外来手術センター
12.3.4.診断研究所
12.3.5.基準検査室
12.3.6.リハビリセンター
12.3.7.長期療養センター
12.3.8.クリティカルケアセンター
12.3.9.製薬・バイオテクノロジー企業
12.3.10.学術・研究機関
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2024~2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.形態別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.形態別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.米国市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.形態別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.カナダ市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.形態別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.形態別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.形態別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.メキシコ市場分析
15.7.1.1.序論
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.形態別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.ブラジル市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.形態別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.アルゼンチン市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.形態別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.形態別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.形態別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.ドイツ市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.形態別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.イタリア市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.形態別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.フランス市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.形態別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.イギリス市場分析
16.7.4.1.序論
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品別
16.7.4.2.2.形態別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
16.7.5.スペイン市場分析
16.7.5.1.導入
16.7.5.2.市場分類別分析と予測
16.7.5.2.1.製品別
16.7.5.2.2.形態別
16.7.5.2.3.エンドユーザー別
16.7.6.ベネルクス市場分析
16.7.6.1.序論
16.7.6.2.市場分類別分析と予測
16.7.6.2.1.製品別
16.7.6.2.2.形態別
16.7.6.2.3.エンドユーザー別
16.7.7.ロシア市場分析
16.7.7.1.序論
16.7.7.2.市場分類別分析と予測
16.7.7.2.1.製品別
16.7.7.2.2.形態別
16.7.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.形態別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.形態別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.中国市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.形態別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.日本市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.形態別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
17.7.3.韓国市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.形態別
17.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.形態別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.形態別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.インド市場の分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.形態別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.インドネシア市場分析
18.7.2.1.序論
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.形態別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.マレーシア市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.形態別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.タイ市場分析
18.7.4.1.序論
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品別
18.7.4.2.2.形態別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.形態別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.形態別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.オーストラリア市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.形態別
19.7.1.2.3.エンドユーザー別
19.7.2.ニュージーランド市場分析
19.7.2.1.はじめに
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.形態別
19.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.イスラエル
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.形態別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.形態別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.GCC諸国の市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品別
20.7.1.2.2.形態別
20.7.1.2.3.エンドユーザー別
20.7.2.トルコ市場分析
20.7.2.1.序論
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品別
20.7.2.2.2.形態別
20.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.7.3.南アフリカ市場分析
20.7.3.1.序論
20.7.3.2.市場分類別分析と予測
20.7.3.2.1.製品別
20.7.3.2.2.形態別
20.7.3.2.3.エンドユーザー別
20.7.4.北アフリカ市場分析
20.7.4.1.はじめに
20.7.4.2.市場分類別分析と予測
20.7.4.2.1.製品別
20.7.4.2.2.形態別
20.7.4.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.プロクター・アンド・ギャンブル
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.主要財務状況
22.3.1.6.SWOT分析
22.3.1.7.戦略の概要
22.3.2.レキットベンキーザー・グループPLC
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.主要財務状況
22.3.2.6.SWOT分析
22.3.2.7.戦略の概要
22.3.3.3M
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.主要財務状況
22.3.3.6.SWOT分析
22.3.3.7.戦略の概要
22.3.4.エコラボ
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.主要財務状況
22.3.4.6.SWOT分析
22.3.4.7.戦略の概要
22.3.5.ステリス
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.主要財務状況
22.3.5.6.SWOT分析
22.3.5.7.戦略の概要
22.3.6.クロロックス・カンパニー
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.主要財務状況
22.3.6.6.SWOT分析
22.3.6.7.戦略の概要
22.3.7.ディバーシー・ホールディングス
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.主要財務状況
22.3.7.6.SWOT分析
22.3.7.7.戦略の概要
22.3.8.キャンテルメディカル
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.主要財務状況
22.3.8.6.SWOT分析
22.3.8.7.戦略の概要
22.3.9.キャロルクリーン
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.主要財務状況
22.3.9.6.SWOT分析
22.3.9.7.戦略の概要
22.3.10.ポール・ハートマンAG
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.主要財務データ
22.3.10.6.SWOT分析
22.3.10.7.戦略の概要
22.3.11.メトレックス・リサーチ・エルエルシー
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.主要財務状況
22.3.11.6.SWOT分析
22.3.11.7.戦略の概要
22.3.12.ホワイトリー
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.主要財務状況
22.3.12.6.SWOT分析
22.3.12.7.戦略の概要
22.3.13.メドライン・インダストリーズ社
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.主要財務データ
22.3.13.6.SWOT分析
22.3.13.7.戦略の概要
22.3.14.ゴージョー工業
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.主要財務状況
22.3.14.6.SWOT分析
22.3.14.7.戦略の概要
22.3.15.ファーマックス・ファーマシューティカルズFZ-LLC
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.主要財務状況
22.3.15.6.SWOT分析
22.3.15.7.戦略の概要
22.3.16.PDI社
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.主要財務状況
22.3.16.6.SWOT分析
22.3.16.7.戦略の概要
22.3.17.ベクト社
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.主要財務状況
22.3.17.6.SWOT分析
22.3.17.7.戦略の概要
22.3.18.GESCO Healthcare Pvt.
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.主要財務状況
22.3.18.6.SWOT分析
22.3.18.7.戦略の概要
22.3.19.メダルカン
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.19.4.販売拠点
22.3.19.5.主要財務状況
22.3.19.6.SWOT分析
22.3.19.7.戦略の概要
22.3.20.ロンザグループ
22.3.20.1.概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.20.4.販売拠点
22.3.20.5.主要財務状況
22.3.20.6.SWOT分析
22.3.20.7.戦略の概要
22.3.21.コンテック
22.3.21.1.概要
22.3.21.2.製品ポートフォリオ
22.3.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.21.4.販売拠点
22.3.21.5.主要財務状況
22.3.21.6.SWOT分析
22.3.21.7.戦略の概要
22.3.22.セチライト・インク
22.3.22.1.概要
22.3.22.2.製品ポートフォリオ
22.3.22.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.22.4.販売拠点
22.3.22.5.主要財務状況
22.3.22.6.SWOT分析
22.3.22.7.戦略の概要
22.3.23.マイクロサイエンティフィック
22.3.23.1.概要
22.3.23.2.製品ポートフォリオ
22.3.23.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.23.4.セールスフットプリント
22.3.23.5.主要財務状況
22.3.23.6.SWOT分析
22.3.23.7.戦略の概要
22.3.24.BASF SE
22.3.24.1.概要
22.3.24.2.製品ポートフォリオ
22.3.24.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.24.4.セールスフットプリント
22.3.24.5.主要財務状況
22.3.24.6.SWOT分析
22.3.24.7.戦略の概要
22.3.25.エボニックインダストリーズAG
22.3.25.1.概要
22.3.25.2.製品ポートフォリオ
22.3.25.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.25.4.販売拠点
22.3.25.5.主要財務状況
22.3.25.6.SWOT分析
22.3.25.7.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global disinfectants market. This detailed analysis provides a thorough assessment of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering an in-depth understanding of the market structure.

Key Insights:

• Disinfectants Market Size (2024E): USD 8.6 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 15.3 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 7.5%

Disinfectants Market - Report Scope:

Disinfectants play a crucial role in maintaining hygiene and preventing the spread of infectious diseases across various environments, including healthcare settings, commercial spaces, and residential areas. These products are used to kill or inhibit the growth of microorganisms on surfaces, equipment, and in air. The disinfectants market caters to a broad range of applications, including hospitals, schools, offices, and homes, with various types of disinfectants such as liquid, aerosol, and wipes. Market growth is driven by increasing awareness of hygiene, rising incidences of infections, and advancements in disinfectant formulations.

Market Growth Drivers:

The global disinfectants market is propelled by several key factors, including heightened awareness of hygiene and infection control, driven by the COVID-19 pandemic. The increasing prevalence of healthcare-associated infections (HAIs) and the rising demand for effective sanitization solutions across various sectors further fuel market expansion. Technological advancements in disinfectant formulations, such as the development of alcohol-based and non-toxic disinfectants, contribute to enhanced effectiveness and safety. Additionally, regulatory support and public health initiatives aimed at improving sanitation standards drive market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the disinfectants market faces challenges related to regulatory constraints, environmental concerns, and product safety issues. Stringent regulations regarding the production, labeling, and marketing of disinfectants impose compliance burdens on manufacturers. Environmental concerns about the use of certain chemical disinfectants and their impact on ecosystems may hinder market growth. Furthermore, safety issues associated with the misuse of disinfectants and potential health risks pose challenges to market penetration and consumer acceptance.

Market Opportunities:

The disinfectants market presents significant growth opportunities driven by innovations, demographic trends, and evolving hygiene practices. The development of eco-friendly and sustainable disinfectant solutions, such as plant-based and biodegradable products, caters to the increasing demand for environmentally responsible options. Expanding applications of disinfectants beyond traditional settings, including in public transportation and hospitality sectors, broaden market scope. Strategic partnerships, investment in R&D, and the introduction of advanced disinfecting technologies are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the global disinfectants market?
• Which disinfectant types and applications are leading market adoption across various sectors?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the disinfectants market?
• Who are the key players contributing to the disinfectants market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global disinfectants market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global disinfectants market, including Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, and 3M, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced disinfectant solutions, including antimicrobial wipes, UV-C sterilization systems, and alcohol-free disinfectants, addressing diverse consumer needs and regulatory requirements. Collaborations with healthcare providers, government agencies, and environmental organizations facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based practices, and consumer education enhances market growth and supports effective hygiene practices.

Key Companies Profiled:

• 3M
• Procter and Gamble
• Reckitt Benckiser Group PLC
• Ecolab
• Steris
• The Clorox Company
• Diversey Holdings Ltd.
• Cantel Medical
• CarrollCLEAN
• PAUL HARTMANN AG
• Metrex Research LLC
• Whiteley
• Medline Industries, Inc.
• GOJO Industries, Inc.
• Pharmax Pharmaceuticals FZ-LLC
• PDI, Inc.

Key Segments of Disinfectants Industry Research

By Product:
• High-level Disinfectants
• Low-level Disinfectants
• Intermediate-level Disinfectants

By Form:
• Liquid
• Gels & Lotions
• Wipes
• Sprays & Foams

By End User:
• Hospitals
• Dental Clinics
• Ambulatory Surgical Centers
• Reference Laboratories
• Rehabilitation Centers
• Long-term Care Centers
• Critical Care Centers
• Pharmaceutical and Biotechnology Companies
• Academic and Research Institutes and Diagnostic Laboratories

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.2. Value Chain Analysis
4.3. Regulatory Landscape
4.4. Rise in Demand for Disinfectants
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Increasing Complexity of Healthcare Operations
5.2.3. Product Use as Preventive Care
5.2.4. Product Pricing
5.2.5. Product Adoption Analysis
5.2.6. Product & Stock Availability
5.2.7. Rising Prevalence of Hospital Acquire Infection
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Form
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product
7.2. Pricing Break-up
7.2.1. Manufacturer Level Pricing
7.2.2. Distributor Level Pricing
7.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Market Demand (in Volume or Size in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
8.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2032
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product, 2024-2032
10.3.1. High-level Disinfectants
10.3.1.1. Glutaraldehyde
10.3.1.2. Formaldehyde
10.3.1.3. Ortho-Phthalaldehyde (OPA)
10.3.1.4. Hydrogen Peroxide
10.3.1.5. Peracetic Acid
10.3.1.6. Chlorine Dioxide
10.3.1.7. Alcohol +QAC
10.3.1.8. Others
10.3.2. Low Level Disinfectants
10.3.2.1. Phenols
10.3.2.2. Quaternary Ammonium Compounds (QACS)
10.3.2.3. Hydrogen Peroxide + Peracetic Acid
10.3.2.4. Bleach
10.3.2.5. Others
10.3.3. Intermediate Level Disinfectants
10.3.3.1. Iodophors
10.3.3.2. Sodium Hypochlorite
10.3.3.3. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Form
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Form, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Form, 2024-2032
11.3.1. Liquid
11.3.2. Gel & Lotions
11.3.3. Wipes
11.3.4. Spray & Foams
11.4. Market Attractiveness Analysis By Form
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By End User, 2024-2032
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Dental Clinics
12.3.3. Ambulatory Surgical Centers
12.3.4. Diagnostic Laboratories
12.3.5. Reference Laboratories
12.3.6. Rehabilitation Centers
12.3.7. Long Term Care Centers
12.3.8. Critical Care Centers
12.3.9. Pharmaceutical & Biotechnology Companies
12.3.10. Academics and Research Institutes
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, By Region, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Form
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Form
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. U.S. Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Form
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Canada Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Form
14.7.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Form
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Form
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. Mexico Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Form
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Brazil Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Form
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. Argentina Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Form
15.7.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Form
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Form
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. Germany Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Form
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Italy Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Form
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. France Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Form
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. U.K. Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product
16.7.4.2.2. By Form
16.7.4.2.3. End User
16.7.5. Spain Market Analysis
16.7.5.1. Introduction
16.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.5.2.1. By Product
16.7.5.2.2. By Form
16.7.5.2.3. By End User
16.7.6. BENELUX Market Analysis
16.7.6.1. Introduction
16.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.6.2.1. By Product
16.7.6.2.2. By Form
16.7.6.2.3. By End User
16.7.7. Russia Market Analysis
16.7.7.1. Introduction
16.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.7.2.1. By Product
16.7.7.2.2. By Form
16.7.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Form
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Form
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. China Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Form
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. Japan Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Form
17.7.2.2.3. By End User
17.7.3. South Korea Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Form
17.7.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Form
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Form
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. India Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Form
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Indonesia Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Form
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. Malaysia Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Form
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. Thailand Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product
18.7.4.2.2. By Form
18.7.4.2.3. By End User
19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Form
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Form
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. Australia Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Form
19.7.1.2.3. By End User
19.7.2. New Zealand Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Form
19.7.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Israel
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Form
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Form
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Country Level Analysis & Forecast
20.7.1. GCC Countries Market Analysis
20.7.1.1. Introduction
20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.1.2.1. By Product
20.7.1.2.2. By Form
20.7.1.2.3. By End User
20.7.2. Türkiye Market Analysis
20.7.2.1. Introduction
20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.2.2.1. By Product
20.7.2.2.2. By Form
20.7.2.2.3. By End User
20.7.3. South Africa Market Analysis
20.7.3.1. Introduction
20.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.3.2.1. By Product
20.7.3.2.2. By Form
20.7.3.2.3. By End User
20.7.4. North Africa Market Analysis
20.7.4.1. Introduction
20.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.4.2.1. By Product
20.7.4.2.2. By Form
20.7.4.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Procter and Gamble
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Key Financials
22.3.1.6. SWOT Analysis
22.3.1.7. Strategy Overview
22.3.2. Reckitt Benckiser Group PLC
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Key Financials
22.3.2.6. SWOT Analysis
22.3.2.7. Strategy Overview
22.3.3. 3M
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Key Financials
22.3.3.6. SWOT Analysis
22.3.3.7. Strategy Overview
22.3.4. Ecolab
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Key Financials
22.3.4.6. SWOT Analysis
22.3.4.7. Strategy Overview
22.3.5. Steris
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Key Financials
22.3.5.6. SWOT Analysis
22.3.5.7. Strategy Overview
22.3.6. The Clorox Company
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Key Financials
22.3.6.6. SWOT Analysis
22.3.6.7. Strategy Overview
22.3.7. Diversey Holdings LTD.
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Key Financials
22.3.7.6. SWOT Analysis
22.3.7.7. Strategy Overview
22.3.8. Cantel Medical
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Key Financials
22.3.8.6. SWOT Analysis
22.3.8.7. Strategy Overview
22.3.9. CarrollCLEAN
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Key Financials
22.3.9.6. SWOT Analysis
22.3.9.7. Strategy Overview
22.3.10. PAUL HARTMANN AG
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Key Financials
22.3.10.6. SWOT Analysis
22.3.10.7. Strategy Overview
22.3.11. Metrex Research LLC
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Key Financials
22.3.11.6. SWOT Analysis
22.3.11.7. Strategy Overview
22.3.12. Whiteley
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Key Financials
22.3.12.6. SWOT Analysis
22.3.12.7. Strategy Overview
22.3.13. Medline Industries, Inc.
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Key Financials
22.3.13.6. SWOT Analysis
22.3.13.7. Strategy Overview
22.3.14. GOJO Industries, Inc.
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Key Financials
22.3.14.6. SWOT Analysis
22.3.14.7. Strategy Overview
22.3.15. Pharmax Pharmaceuticals FZ-LLC
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Key Financials
22.3.15.6. SWOT Analysis
22.3.15.7. Strategy Overview
22.3.16. PDI, Inc.
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Key Financials
22.3.16.6. SWOT Analysis
22.3.16.7. Strategy Overview
22.3.17. Becto, Inc.
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Key Financials
22.3.17.6. SWOT Analysis
22.3.17.7. Strategy Overview
22.3.18. GESCO Healthcare Pvt. Ltd.
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.18.4. Sales Footprint
22.3.18.5. Key Financials
22.3.18.6. SWOT Analysis
22.3.18.7. Strategy Overview
22.3.19. MEDALKAN
22.3.19.1. Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.19.4. Sales Footprint
22.3.19.5. Key Financials
22.3.19.6. SWOT Analysis
22.3.19.7. Strategy Overview
22.3.20. Lonza Group AG
22.3.20.1. Overview
22.3.20.2. Product Portfolio
22.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.20.4. Sales Footprint
22.3.20.5. Key Financials
22.3.20.6. SWOT Analysis
22.3.20.7. Strategy Overview
22.3.21. Contec, Inc.
22.3.21.1. Overview
22.3.21.2. Product Portfolio
22.3.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.21.4. Sales Footprint
22.3.21.5. Key Financials
22.3.21.6. SWOT Analysis
22.3.21.7. Strategy Overview
22.3.22. Cetylite Inc.
22.3.22.1. Overview
22.3.22.2. Product Portfolio
22.3.22.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.22.4. Sales Footprint
22.3.22.5. Key Financials
22.3.22.6. SWOT Analysis
22.3.22.7. Strategy Overview
22.3.23. Micro-Scientific
22.3.23.1. Overview
22.3.23.2. Product Portfolio
22.3.23.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.23.4. Sales Footprint
22.3.23.5. Key Financials
22.3.23.6. SWOT Analysis
22.3.23.7. Strategy Overview
22.3.24. BASF SE
22.3.24.1. Overview
22.3.24.2. Product Portfolio
22.3.24.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.24.4. Sales Footprint
22.3.24.5. Key Financials
22.3.24.6. SWOT Analysis
22.3.24.7. Strategy Overview
22.3.25. Evonik Industries AG
22.3.25.1. Overview
22.3.25.2. Product Portfolio
22.3.25.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.25.4. Sales Footprint
22.3.25.5. Key Financials
22.3.25.6. SWOT Analysis
22.3.25.7. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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