顧客直販ペットフード市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年
Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033
Persistence Market Research社はこのほど、世界のDTC(Direct-to-Consumer)ペットフード市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクス... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、世界のDTC(Direct-to-Consumer)ペットフード市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市場構造の包括的な理解を提供しています。
主な洞察
- DTCペットフード市場規模(2024E):33億7000万米ドル
- 予測市場価値(2033F):180億1,000万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 20.5%
消費者直結型ペットフード市場 - レポートスコープ:
DTCペットフード市場には、ドライフード、ウェットフード、おやつ、カスタマイズされた食事プランなど多様な製品が含まれ、最適な栄養と健康を確保するためにペットの様々な食事ニーズに対応している。この市場は、猫、犬、その他のペットを含む複数のセグメントに対応しており、オンラインでの直接販売、定期購入サービス、ペットフード専門ウェブサイトを通じて流通している。ペット飼育の増加、ペットの健康に対する意識の高まり、宅配の利便性などが成長の原動力となっている。
市場成長の促進要因:
DTCペットフードの世界市場を後押ししている主な要因はいくつかある。ペットを家族の一員として扱うヒューマニゼーションの傾向の高まりは、プレミアムでカスタマイズされたペットフード製品に対する需要を増大させる。Eコマースとロジスティクスの技術的進歩はDTCチャネルの効率を向上させ、シームレスな注文処理と配達を容易にする。さらに、オーガニック、ナチュラル、グレインフリーのペットフードへの嗜好が高まっていることも、市場の成長に拍車をかけている。可処分所得の増加と都市化は、プレミアムでオーダーメイドのペットフード製品の需要をさらに高める。
市場の阻害要因:
有望な成長見通しにもかかわらず、DTCペットフード市場は、プレミアム製品の高コストや、進化する消費者の嗜好に対応するための継続的な技術革新の必要性といった課題に直面している。同市場はまた、低価格の代替品を提供する多数の地元企業や非組織企業の存在にも影響され、既存ブランドの市場シェアが制限される可能性がある。さらに、原材料価格の変動やペットフード原材料に関する厳しい規制が課題となっている。こうした問題に対処し競争力を維持するには、効果的なサプライチェーン・マネジメント、競争力のある価格設定、研究開発への継続的な投資が不可欠である。
市場機会:
ペットフードのカスタマイズ化と健康志向の高まりにより、市場には大きな機会が存在する。高効率で環境に優しい生産方法の開発は、持続可能で高品質なペットフード製品に対する需要の高まりに対応している。eコマース・プラットフォームや定期購入サービスの拡大が新たな成長チャネルを提供し、企業はより幅広い消費者にリーチすることができる。都市化の進展とペットの飼い主数の増加が、プレミアムでパーソナライズされたペットフードの需要を促進している。戦略的パートナーシップ、新技術への投資、革新的なペットフード製品の導入は、新たな機会を生かし、市場のリーダーシップを維持するために不可欠である。
本レポートで扱う主な質問
- DtoCペットフード市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- ペットフードのどの種類と用途が様々なセグメントで採用をリードしているか?
- 技術の進歩はDTP市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 顧客直接販売型ペットフード市場の主要プレーヤーは誰か、また競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界の顧客直接販売型ペットフード市場の新たな動向と将来性は?
競争情報とビジネス戦略:
The Farmer's Dog、NomNomNow、Ollie Petsなど、世界のDTCペットフード市場の大手企業は、競争優位性を獲得するために技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力している。これらの企業は研究開発に投資し、フリーズドライや生食用フードなどの高度な生産技術を開発している。獣医師、ペット栄養士、オンライン・プラットフォームとのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進している。持続可能な調達、高品質の原材料、包括的なマーケティング戦略を重視することで、市場の成長が促進され、進化するDTCペットフードの状況においてブランド・ロイヤルティが高まる。
主要企業のプロファイル
- ネスレ
- ゼネラル・ミルズ
- マース・インコーポレイテッド
- ヒルズペットニュートリション
- J.M.スマッカー・カンパニー
- ダイヤモンドペットフーズ
- ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
- シモンズペットフード
- ウェルペットLLC
- ファーマーズドッグ社
顧客直販ペットフード市場の産業区分
タイプ別
- 食事
- おやつ
- サプリメント
形態別
- ドライペットフード
- ウェットフード
ペットの種類別
- 犬
- 猫
- その他のペット
健康状態別
- 栄養
- 消化器の健康
- 心臓の健康
- アレルギー
- 歯の健康
- 皮膚トラブル、ストレス
- 関節の健康
- その他の健康状態
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北米
ラテンアメリカ
ヨーロッパ
アジア太平洋
中東
アフリカ
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予測
3.2.1.楽観シナリオにおける需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.サプライサイドの参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンのノードにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と流通業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
4.2.現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
5.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、タイプ別
5.1.イントロダクション/主な調査結果
5.2.タイプ別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
5.3.タイプ別市場規模(億ドル)・数量(加入者数)の現在と将来分析、2024年~2033年
5.3.1.食事
5.3.1.1.標準的な食事
5.3.1.2.カスタマイズミール
5.3.2.おやつ
5.3.2.1.標準的なおやつ
5.3.2.2.デンタル・チュー
5.3.2.3.スタンダードチュー
5.3.3.サプリメント
5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析、2019年~2023年
5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2024年~2033年
6.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、ペットタイプ別
6.1.はじめに/主な調査結果
6.2.ペットタイプ別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
6.3.ペットタイプ別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析と将来予測、2024-2033年
6.3.1.犬
6.3.2.猫
6.3.3.その他のペット
6.4.ペットタイプ別前年比成長動向分析(2019年~2023年
6.5.ペットタイプ別絶対額機会分析、2024年~2033年
7.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、健康状態別
7.1.はじめに/主要調査結果
7.2.2019年~2023年の健康状態別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)過去分析
7.3.健康状態別の現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析と予測、2024年~2033年
7.3.1.栄養
7.3.2.消化器系の健康
7.3.3.心臓の健康
7.3.4.アレルギー
7.3.5.歯の健康
7.3.6.皮膚トラブル
7.3.7.ストレス
7.3.8.関節の健康
7.3.9.その他の健康状態
7.4.健康状態別の前年比成長トレンド分析(2019-2023年
7.5.健康状態別絶対額機会分析、2024-2033年
8.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、流通チャネル別
8.1.序論/主な調査結果
8.2.流通チャネル別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析および予測:流通チャネル別、2024年~2033年
8.3.1.オンライン
8.3.2.オフライン
8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
8.5.流通チャネル別絶対価格機会分析、2024年~2033年
9.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、形態別
9.1.序論/主要調査結果
9.2.2019年~2023年の形態別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)過去分析
9.3.現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析・予測:形態別、2024年~2033年
9.3.1.ドライペットフード
9.3.2.ウェットペットフード
9.4.形態別前年比成長動向分析、2019年~2023年
9.5.形態別絶対価格機会分析、2024年~2033年
10.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
10.1.はじめに
10.2.地域別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
10.3.地域別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析と予測(2024年~2033年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.アジア太平洋
10.3.5.MEA
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米の顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
11.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019~2023年
11.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.米国
11.2.1.2.カナダ
11.2.2.タイプ別
11.2.3.ペットタイプ別
11.2.4.健康状態別
11.2.5.流通チャネル別
11.2.6.形態別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.タイプ別
11.3.3.ペットタイプ別
11.3.4.健康状態別
11.3.5.流通チャネル別
11.3.6.形態別
11.4.主要項目
12.ラテンアメリカの顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
12.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019~2023年
12.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.ブラジル
12.2.1.2.メキシコ
12.2.1.3.その他のラテンアメリカ
12.2.2.タイプ別
12.2.3.ペットタイプ別
12.2.4.健康状態別
12.2.5.流通チャネル別
12.2.6.形態別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.タイプ別
12.3.3.ペットタイプ別
12.3.4.健康状態別
12.3.5.流通チャネル別
12.3.6.形態別
12.4.主要項目
13.欧州の顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
13.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019-2023年
13.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
13.2.1.国別
13.2.1.1.ドイツ
13.2.1.2.イギリス
13.2.1.3.フランス
13.2.1.4.スペイン
13.2.1.5.イタリア
13.2.1.6.その他のヨーロッパ
13.2.2.タイプ別
13.2.3.ペットタイプ別
13.2.4.健康状態別
13.2.5.流通チャネル別
13.2.6.形態別
13.3.市場魅力度分析
13.3.1.国別
13.3.2.タイプ別
13.3.3.ペットタイプ別
13.3.4.健康状態別
13.3.5.流通チャネル別
13.3.6.形態別
13.4.主要項目
14.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
14.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019-2023年
14.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
14.2.1.国別
14.2.1.1.中国
14.2.1.2.日本
14.2.1.3.韓国
14.2.1.4.シンガポール
14.2.1.5.タイ
14.2.1.6.インドネシア
14.2.1.7.オーストラリア
14.2.1.8.ニュージーランド
14.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
14.2.2.タイプ別
14.2.3.ペットタイプ別
14.2.4.健康状態別
14.2.5.流通チャネル別
14.2.6.形態別
14.3.市場魅力度分析
14.3.1.国別
14.3.2.タイプ別
14.3.3.ペットタイプ別
14.3.4.健康状態別
14.3.5.流通チャネル別
14.3.6.形態別
14.4.主要項目
15.MEAの顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
15.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019-2023年
15.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
15.2.1.国別
15.2.1.1.GCC諸国
15.2.1.2.南アフリカ
15.2.1.3.イスラエル
15.2.1.4.その他のMEA
15.2.2.タイプ別
15.2.3.ペットタイプ別
15.2.4.健康状態別
15.2.5.流通チャネル別
15.2.6.形態別
15.3.市場魅力度分析
15.3.1.国別
15.3.2.タイプ別
15.3.3.ペットタイプ別
15.3.4.健康状態別
15.3.5.流通チャネル別
15.3.6.形態別
15.4.主要項目
16.主要国ペットフード市場分析
16.1.米国
16.1.1.価格分析
16.1.2.市場シェア分析、2024年
16.1.2.1.タイプ別
16.1.2.2.ペットタイプ別
16.1.2.3.健康状態別
16.1.2.4.流通チャネル別
16.1.2.5.形態別
16.2.カナダ
16.2.1.価格分析
16.2.2.市場シェア分析、2024年
16.2.2.1.タイプ別
16.2.2.2.ペットタイプ別
16.2.2.3.健康状態別
16.2.2.4.流通チャネル別
16.2.2.5.形態別
16.3.ブラジル
16.3.1.価格分析
16.3.2.市場シェア分析、2024年
16.3.2.1.タイプ別
16.3.2.2.ペットタイプ別
16.3.2.3.健康状態別
16.3.2.4.流通チャネル別
16.3.2.5.形態別
16.4.メキシコ
16.4.1.価格分析
16.4.2.市場シェア分析、2024年
16.4.2.1.タイプ別
16.4.2.2.ペットタイプ別
16.4.2.3.健康状態別
16.4.2.4.流通チャネル別
16.4.2.5.形態別
16.5.ドイツ
16.5.1.価格分析
16.5.2.市場シェア分析、2024年
16.5.2.1.タイプ別
16.5.2.2.ペットタイプ別
16.5.2.3.健康状態別
16.5.2.4.流通チャネル別
16.5.2.5.形態別
16.6.イギリス
16.6.1.価格分析
16.6.2.市場シェア分析、2024年
16.6.2.1.タイプ別
16.6.2.2.ペットタイプ別
16.6.2.3.健康状態別
16.6.2.4.流通チャネル別
16.6.2.5.形態別
16.7.フランス
16.7.1.価格分析
16.7.2.市場シェア分析、2024年
16.7.2.1.タイプ別
16.7.2.2.ペットタイプ別
16.7.2.3.健康状態別
16.7.2.4.流通チャネル別
16.7.2.5.形態別
16.8.スペイン
16.8.1.価格分析
16.8.2.市場シェア分析、2024年
16.8.2.1.タイプ別
16.8.2.2.ペットタイプ別
16.8.2.3.健康状態別
16.8.2.4.流通チャネル別
16.8.2.5.形態別
16.9.イタリア
16.9.1.価格分析
16.9.2.市場シェア分析、2024年
16.9.2.1.タイプ別
16.9.2.2.ペットタイプ別
16.9.2.3.健康状態別
16.9.2.4.流通チャネル別
16.9.2.5.形態別
16.10.中国
16.10.1.価格分析
16.10.2.市場シェア分析、2024年
16.10.2.1.タイプ別
16.10.2.2.ペットタイプ別
16.10.2.3.健康状態別
16.10.2.4.流通チャネル別
16.10.2.5.形態別
16.11.日本
16.11.1.価格分析
16.11.2.市場シェア分析、2024年
16.11.2.1.タイプ別
16.11.2.2.ペットタイプ別
16.11.2.3.健康状態別
16.11.2.4.流通チャネル別
16.11.2.5.形態別
16.12.韓国
16.12.1.価格分析
16.12.2.市場シェア分析、2024年
16.12.2.1.タイプ別
16.12.2.2.ペットタイプ別
16.12.2.3.健康状態別
16.12.2.4.流通チャネル別
16.12.2.5.形態別
16.13.シンガポール
16.13.1.価格分析
16.13.2.市場シェア分析、2024年
16.13.2.1.タイプ別
16.13.2.2.ペットタイプ別
16.13.2.3.健康状態別
16.13.2.4.流通チャネル別
16.13.2.5.形態別
16.14.タイ
16.14.1.価格分析
16.14.2.市場シェア分析、2024年
16.14.2.1.タイプ別
16.14.2.2.ペットタイプ別
16.14.2.3.健康状態別
16.14.2.4.流通チャネル別
16.14.2.5.形態別
16.15.インドネシア
16.15.1.価格分析
16.15.2.市場シェア分析、2024年
16.15.2.1.タイプ別
16.15.2.2.ペットタイプ別
16.15.2.3.健康状態別
16.15.2.4.流通チャネル別
16.15.2.5.形態別
16.16.オーストラリア
16.16.1.価格分析
16.16.2.市場シェア分析、2024年
16.16.2.1.タイプ別
16.16.2.2.ペットタイプ別
16.16.2.3.健康状態別
16.16.2.4.流通チャネル別
16.16.2.5.形態別
16.17.ニュージーランド
16.17.1.価格分析
16.17.2.市場シェア分析、2024年
16.17.2.1.タイプ別
16.17.2.2.ペットタイプ別
16.17.2.3.健康状態別
16.17.2.4.流通チャネル別
16.17.2.5.形態別
16.18.GCC諸国
16.18.1.価格分析
16.18.2.市場シェア分析、2024年
16.18.2.1.タイプ別
16.18.2.2.ペットタイプ別
16.18.2.3.健康状態別
16.18.2.4.流通チャネル別
16.18.2.5.形態別
16.19.南アフリカ
16.19.1.価格分析
16.19.2.市場シェア分析、2024年
16.19.2.1.タイプ別
16.19.2.2.ペットタイプ別
16.19.2.3.健康状態別
16.19.2.4.流通チャネル別
16.19.2.5.形態別
16.20.イスラエル
16.20.1.価格分析
16.20.2.市場シェア分析、2024年
16.20.2.1.タイプ別
16.20.2.2.ペットタイプ別
16.20.2.3.健康状態別
16.20.2.4.流通チャネル別
16.20.2.5.形態別
17.市場構造分析
17.1.競争ダッシュボード
17.2.競合ベンチマーキング
17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
17.3.1.地域別
17.3.2.タイプ別
17.3.3.ペットタイプ別
17.3.4.健康状態別
17.3.5.流通チャネル別
17.3.6.形態別
18.競合分析
18.1.競争の深層
18.1.1.ネスレ
18.1.1.1.概要
18.1.1.2.製品ポートフォリオ
18.1.1.3.市場セグメント別収益性
18.1.1.4.販売拠点
18.1.1.5.戦略の概要
18.1.1.5.1.マーケティング戦略
18.1.1.5.2.製品戦略
18.1.1.5.3.チャネル戦略
18.1.2.ゼネラル・ミルズ
18.1.2.1.概要
18.1.2.2.製品ポートフォリオ
18.1.2.3.市場セグメント別収益性
18.1.2.4.販売拠点
18.1.2.5.戦略の概要
18.1.2.5.1.マーケティング戦略
18.1.2.5.2.製品戦略
18.1.2.5.3.チャネル戦略
18.1.3.マース・インコーポレイテッド
18.1.3.1.概要
18.1.3.2.製品ポートフォリオ
18.1.3.3.市場セグメント別収益性
18.1.3.4.販売拠点
18.1.3.5.戦略の概要
18.1.3.5.1.マーケティング戦略
18.1.3.5.2.製品戦略
18.1.3.5.3.チャネル戦略
18.1.4.ヒルズペットニュートリション
18.1.4.1.概要
18.1.4.2.製品ポートフォリオ
18.1.4.3.市場セグメント別収益性
18.1.4.4.販売拠点
18.1.4.5.戦略の概要
18.1.4.5.1.マーケティング戦略
18.1.4.5.2.製品戦略
18.1.4.5.3.チャネル戦略
18.1.5.J.M.スマッカー・カンパニー
18.1.5.1.概要
18.1.5.2.製品ポートフォリオ
18.1.5.3.市場セグメント別収益性
18.1.5.4.販売拠点
18.1.5.5.戦略の概要
18.1.5.5.1.マーケティング戦略
18.1.5.5.2.製品戦略
18.1.5.5.3.チャネル戦略
18.1.6.ダイヤモンドペットフーズ
18.1.6.1.概要
18.1.6.2.製品ポートフォリオ
18.1.6.3.市場セグメント別収益性
18.1.6.4.販売拠点
18.1.6.5.戦略の概要
18.1.6.5.1.マーケティング戦略
18.1.6.5.2.製品戦略
18.1.6.5.3.チャネル戦略
18.1.7.ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
18.1.7.1.概要
18.1.7.2.製品ポートフォリオ
18.1.7.3.市場セグメント別収益性
18.1.7.4.販売拠点
18.1.7.5.戦略の概要
18.1.7.5.1.マーケティング戦略
18.1.7.5.2.製品戦略
18.1.7.5.3.チャネル戦略
18.1.8.シモンズペットフード
18.1.8.1.概要
18.1.8.2.製品ポートフォリオ
18.1.8.3.市場セグメント別収益性
18.1.8.4.販売拠点
18.1.8.5.戦略の概要
18.1.8.5.1.マーケティング戦略
18.1.8.5.2.製品戦略
18.1.8.5.3.チャネル戦略
18.1.9.WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc.
18.1.9.1.概要
18.1.9.2.製品ポートフォリオ
18.1.9.3.市場セグメント別収益性
18.1.9.4.販売拠点
18.1.9.5.戦略の概要
18.1.9.5.1.マーケティング戦略
18.1.9.5.2.製品戦略
18.1.9.5.3.チャネル戦略
18.1.10.ファーマーズドッグ社
18.1.10.1.概要
18.1.10.2.製品ポートフォリオ
18.1.10.3.市場セグメント別収益性
18.1.10.4.販売拠点
18.1.10.5.戦略の概要
18.1.10.5.1.マーケティング戦略
18.1.10.5.2.製品戦略
18.1.10.5.3.チャネル戦略
19.前提条件と略語
20.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently released an extensive report on the global Direct-to-Consumer (DTC) Pet Food market. This report provides a thorough analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive understanding of the market structure.
Key Insights:
• Direct-to-Customer Pet Food Market Size (2024E): USD 3.37 Bn • Projected Market Value (2033F): USD 18.01 Bn • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 20.5%
Direct-to-Consumer Pet Food Market - Report Scope:
The DTC Pet Food market includes a diverse range of products such as dry food, wet food, treats, and customized meal plans, catering to the various dietary needs of pets to ensure optimal nutrition and health. This market serves multiple segments, including cats, dogs, and other pets, and is distributed through direct online sales, subscription services, and specialized pet food websites. Growth is driven by increasing pet ownership, rising awareness of pet health, and the convenience of home delivery.
Market Growth Drivers:
Several key factors propel the global DTC Pet Food market. The growing trend of pet humanization, where pets are treated as family members, increases demand for premium and customized pet food products. Technological advancements in e-commerce and logistics improve the efficiency of DTC channels, facilitating seamless order fulfillment and delivery. Additionally, the rising preference for organic, natural, and grain-free pet food options spurs market growth. Higher disposable incomes and urbanization further contribute to the demand for premium and tailored pet food products.
Market Restraints:
Despite promising growth prospects, the DTC Pet Food market faces challenges such as the high cost of premium products and the necessity for continuous innovation to meet evolving consumer preferences. The market is also affected by the presence of numerous local and unorganized players offering lower-cost alternatives, which can limit the market share of established brands. Additionally, fluctuations in raw material prices and stringent regulations on pet food ingredients pose challenges. Effective supply chain management, competitive pricing, and ongoing investment in research and development are crucial to address these issues and maintain a competitive edge.
Market Opportunities:
Significant opportunities exist in the market, driven by the increasing trend of customized and health-focused pet food. The development of high-efficiency and eco-friendly production methods caters to the growing demand for sustainable and high-quality pet food products. The expansion of e-commerce platforms and subscription services offers new growth channels, enabling companies to reach a broader audience. Rising urbanization and the growing number of pet owners drive the demand for premium and personalized pet food. Strategic partnerships, investments in new technologies, and the introduction of innovative pet food products are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.
Key Questions Answered in the Report:
• What are the primary factors driving the growth of the Direct-to-Customer Pet Food market globally? • Which types and applications of pet food are leading the adoption in various segments? • How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Direct-to-Customer Pet Food market? • Who are the key players in the Direct-to-Customer Pet Food market, and what strategies are they employing to stay competitive? • What are the emerging trends and future prospects in the global Direct-to-Customer Pet Food market?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
Leading players in the global DTC Pet Food market, such as The Farmer’s Dog, NomNomNow, and Ollie Pets, focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced production technologies, such as freeze-drying and raw food diets. Collaborations with veterinarians, pet nutritionists, and online platforms facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on sustainable sourcing, high-quality ingredients, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty in the evolving DTC Pet Food landscape.
Key Companies Profiled:
• Nestle • General Mills • Mars Incorporated • Hill's Pet Nutrition • The J.M. Smucker Company • Diamond Pet Foods • Heristo Aktiengesellschaft • Simmons Pet Food • WellPet LLC • The Farmer's Dog, Inc.
Direct-to-Customer Pet Food Market Industry Segmentation
By Type:
• Meal • Treats • Supplements
By Form:
• Dry Pet Food • Wet Pet Food
By Pet Type:
• Dogs • Cats • Other Pets
By Health Condition:
• Nutrition • Digestive Health • Heart Health • Allergies • Dental Health • Skin Problems, Stress • Joint Health • Other Health Conditions
By Distribution Channel:
Online Offline
By Region:
North America Latin America Europe Asia Pacific Middle East Africa
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 4.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis, 2019-2023 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Projections, 2024-2033 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Type, 2019-2023 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Type, 2024-2033 5.3.1. Meal 5.3.1.1. Standard Meal 5.3.1.2. Customized Meal 5.3.2. Treats 5.3.2.1. Standard Treats 5.3.2.2. Dental Chews 5.3.2.3. Standard Chews 5.3.3. Supplements 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2019-2023 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2024-2033 6. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Pet Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Pet Type, 2019-2023 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Pet Type, 2024-2033 6.3.1. Dogs 6.3.2. Cats 6.3.3. Other Pets 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Pet Type, 2019-2023 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Pet Type, 2024-2033 7. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Health Condition 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Health Condition, 2019-2023 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Health Condition, 2024-2033 7.3.1. Nutrition 7.3.2. Digestive Health 7.3.3. Heart Health 7.3.4. Allergies 7.3.5. Dental Health 7.3.6. Skin Problems 7.3.7. Stress 7.3.8. Joint Health 7.3.9. Other Health Conditions 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Health Condition, 2019-2023 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Health Condition, 2024-2033 8. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033 8.3.1. Online 8.3.2. Offline 8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2019-2023 8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2024-2033 9. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Form 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Form, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Form, 2024-2033 9.3.1. Dry Pet Food 9.3.2. Wet Pet Food 9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2019-2023 9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2024-2033 10. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Region, 2019-2023 10.3. Current Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033 10.3.1. North America 10.3.2. Latin America 10.3.3. Europe 10.3.4. Asia Pacific 10.3.5. MEA 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region 11. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 11.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 11.2.1. By Country 11.2.1.1. U.S. 11.2.1.2. Canada 11.2.2. By Type 11.2.3. By Pet Type 11.2.4. By Health Condition 11.2.5. By Distribution Channel 11.2.6. By Form 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Type 11.3.3. By Pet Type 11.3.4. By Health Condition 11.3.5. By Distribution Channel 11.3.6. By Form 11.4. Key Takeaways 12. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 12.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 12.2.1. By Country 12.2.1.1. Brazil 12.2.1.2. Mexico 12.2.1.3. Rest of Latin America 12.2.2. By Type 12.2.3. By Pet Type 12.2.4. By Health Condition 12.2.5. By Distribution Channel 12.2.6. By Form 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Type 12.3.3. By Pet Type 12.3.4. By Health Condition 12.3.5. By Distribution Channel 12.3.6. By Form 12.4. Key Takeaways 13. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 13.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 13.2.1. By Country 13.2.1.1. Germany 13.2.1.2. U.K. 13.2.1.3. France 13.2.1.4. Spain 13.2.1.5. Italy 13.2.1.6. Rest of Europe 13.2.2. By Type 13.2.3. By Pet Type 13.2.4. By Health Condition 13.2.5. By Distribution Channel 13.2.6. By Form 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Type 13.3.3. By Pet Type 13.3.4. By Health Condition 13.3.5. By Distribution Channel 13.3.6. By Form 13.4. Key Takeaways 14. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 14.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 14.2.1. By Country 14.2.1.1. China 14.2.1.2. Japan 14.2.1.3. South Korea 14.2.1.4. Singapore 14.2.1.5. Thailand 14.2.1.6. Indonesia 14.2.1.7. Australia 14.2.1.8. New Zealand 14.2.1.9. Rest of Asia Pacific 14.2.2. By Type 14.2.3. By Pet Type 14.2.4. By Health Condition 14.2.5. By Distribution Channel 14.2.6. By Form 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Type 14.3.3. By Pet Type 14.3.4. By Health Condition 14.3.5. By Distribution Channel 14.3.6. By Form 14.4. Key Takeaways 15. MEA Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 15.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. South Africa 15.2.1.3. Israel 15.2.1.4. Rest of MEA 15.2.2. By Type 15.2.3. By Pet Type 15.2.4. By Health Condition 15.2.5. By Distribution Channel 15.2.6. By Form 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Type 15.3.3. By Pet Type 15.3.4. By Health Condition 15.3.5. By Distribution Channel 15.3.6. By Form 15.4. Key Takeaways 16. Key Countries Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 16.1. U.S. 16.1.1. Pricing Analysis 16.1.2. Market Share Analysis, 2024 16.1.2.1. By Type 16.1.2.2. By Pet Type 16.1.2.3. By Health Condition 16.1.2.4. By Distribution Channel 16.1.2.5. By Form 16.2. Canada 16.2.1. Pricing Analysis 16.2.2. Market Share Analysis, 2024 16.2.2.1. By Type 16.2.2.2. By Pet Type 16.2.2.3. By Health Condition 16.2.2.4. By Distribution Channel 16.2.2.5. By Form 16.3. Brazil 16.3.1. Pricing Analysis 16.3.2. Market Share Analysis, 2024 16.3.2.1. By Type 16.3.2.2. By Pet Type 16.3.2.3. By Health Condition 16.3.2.4. By Distribution Channel 16.3.2.5. By Form 16.4. Mexico 16.4.1. Pricing Analysis 16.4.2. Market Share Analysis, 2024 16.4.2.1. By Type 16.4.2.2. By Pet Type 16.4.2.3. By Health Condition 16.4.2.4. By Distribution Channel 16.4.2.5. By Form 16.5. Germany 16.5.1. Pricing Analysis 16.5.2. Market Share Analysis, 2024 16.5.2.1. By Type 16.5.2.2. By Pet Type 16.5.2.3. By Health Condition 16.5.2.4. By Distribution Channel 16.5.2.5. By Form 16.6. U.K. 16.6.1. Pricing Analysis 16.6.2. Market Share Analysis, 2024 16.6.2.1. By Type 16.6.2.2. By Pet Type 16.6.2.3. By Health Condition 16.6.2.4. By Distribution Channel 16.6.2.5. By Form 16.7. France 16.7.1. Pricing Analysis 16.7.2. Market Share Analysis, 2024 16.7.2.1. By Type 16.7.2.2. By Pet Type 16.7.2.3. By Health Condition 16.7.2.4. By Distribution Channel 16.7.2.5. By Form 16.8. Spain 16.8.1. Pricing Analysis 16.8.2. Market Share Analysis, 2024 16.8.2.1. By Type 16.8.2.2. By Pet Type 16.8.2.3. By Health Condition 16.8.2.4. By Distribution Channel 16.8.2.5. By Form 16.9. Italy 16.9.1. Pricing Analysis 16.9.2. Market Share Analysis, 2024 16.9.2.1. By Type 16.9.2.2. By Pet Type 16.9.2.3. By Health Condition 16.9.2.4. By Distribution Channel 16.9.2.5. By Form 16.10. China 16.10.1. Pricing Analysis 16.10.2. Market Share Analysis, 2024 16.10.2.1. By Type 16.10.2.2. By Pet Type 16.10.2.3. By Health Condition 16.10.2.4. By Distribution Channel 16.10.2.5. By Form 16.11. Japan 16.11.1. Pricing Analysis 16.11.2. Market Share Analysis, 2024 16.11.2.1. By Type 16.11.2.2. By Pet Type 16.11.2.3. By Health Condition 16.11.2.4. By Distribution Channel 16.11.2.5. By Form 16.12. South Korea 16.12.1. Pricing Analysis 16.12.2. Market Share Analysis, 2024 16.12.2.1. By Type 16.12.2.2. By Pet Type 16.12.2.3. By Health Condition 16.12.2.4. By Distribution Channel 16.12.2.5. By Form 16.13. Singapore 16.13.1. Pricing Analysis 16.13.2. Market Share Analysis, 2024 16.13.2.1. By Type 16.13.2.2. By Pet Type 16.13.2.3. By Health Condition 16.13.2.4. By Distribution Channel 16.13.2.5. By Form 16.14. Thailand 16.14.1. Pricing Analysis 16.14.2. Market Share Analysis, 2024 16.14.2.1. By Type 16.14.2.2. By Pet Type 16.14.2.3. By Health Condition 16.14.2.4. By Distribution Channel 16.14.2.5. By Form 16.15. Indonesia 16.15.1. Pricing Analysis 16.15.2. Market Share Analysis, 2024 16.15.2.1. By Type 16.15.2.2. By Pet Type 16.15.2.3. By Health Condition 16.15.2.4. By Distribution Channel 16.15.2.5. By Form 16.16. Australia 16.16.1. Pricing Analysis 16.16.2. Market Share Analysis, 2024 16.16.2.1. By Type 16.16.2.2. By Pet Type 16.16.2.3. By Health Condition 16.16.2.4. By Distribution Channel 16.16.2.5. By Form 16.17. New Zealand 16.17.1. Pricing Analysis 16.17.2. Market Share Analysis, 2024 16.17.2.1. By Type 16.17.2.2. By Pet Type 16.17.2.3. By Health Condition 16.17.2.4. By Distribution Channel 16.17.2.5. By Form 16.18. GCC Countries 16.18.1. Pricing Analysis 16.18.2. Market Share Analysis, 2024 16.18.2.1. By Type 16.18.2.2. By Pet Type 16.18.2.3. By Health Condition 16.18.2.4. By Distribution Channel 16.18.2.5. By Form 16.19. South Africa 16.19.1. Pricing Analysis 16.19.2. Market Share Analysis, 2024 16.19.2.1. By Type 16.19.2.2. By Pet Type 16.19.2.3. By Health Condition 16.19.2.4. By Distribution Channel 16.19.2.5. By Form 16.20. Israel 16.20.1. Pricing Analysis 16.20.2. Market Share Analysis, 2024 16.20.2.1. By Type 16.20.2.2. By Pet Type 16.20.2.3. By Health Condition 16.20.2.4. By Distribution Channel 16.20.2.5. By Form 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.3.1. By Regional 17.3.2. By Type 17.3.3. By Pet Type 17.3.4. By Health Condition 17.3.5. By Distribution Channel 17.3.6. By Form 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. Nestle 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. General Mills 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Mars Incorporated 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Hill's Pet Nutrition 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. The J.M. Smucker Company 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Diamond Pet Foods 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Heristo Aktiengesellschaft 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Simmons Pet Food 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc. 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. The Farmer's Dog, Inc. 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions & Acronyms Used 20. Research Methodology
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