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顧客直販ペットフード市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のDTC(Direct-to-Consumer)ペットフード市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月5日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のDTC(Direct-to-Consumer)ペットフード市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市場構造の包括的な理解を提供しています。

主な洞察

- DTCペットフード市場規模(2024E):33億7000万米ドル
- 予測市場価値(2033F):180億1,000万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 20.5%

消費者直結型ペットフード市場 - レポートスコープ:

DTCペットフード市場には、ドライフード、ウェットフード、おやつ、カスタマイズされた食事プランなど多様な製品が含まれ、最適な栄養と健康を確保するためにペットの様々な食事ニーズに対応している。この市場は、猫、犬、その他のペットを含む複数のセグメントに対応しており、オンラインでの直接販売、定期購入サービス、ペットフード専門ウェブサイトを通じて流通している。ペット飼育の増加、ペットの健康に対する意識の高まり、宅配の利便性などが成長の原動力となっている。

市場成長の促進要因:

DTCペットフードの世界市場を後押ししている主な要因はいくつかある。ペットを家族の一員として扱うヒューマニゼーションの傾向の高まりは、プレミアムでカスタマイズされたペットフード製品に対する需要を増大させる。Eコマースとロジスティクスの技術的進歩はDTCチャネルの効率を向上させ、シームレスな注文処理と配達を容易にする。さらに、オーガニック、ナチュラル、グレインフリーのペットフードへの嗜好が高まっていることも、市場の成長に拍車をかけている。可処分所得の増加と都市化は、プレミアムでオーダーメイドのペットフード製品の需要をさらに高める。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、DTCペットフード市場は、プレミアム製品の高コストや、進化する消費者の嗜好に対応するための継続的な技術革新の必要性といった課題に直面している。同市場はまた、低価格の代替品を提供する多数の地元企業や非組織企業の存在にも影響され、既存ブランドの市場シェアが制限される可能性がある。さらに、原材料価格の変動やペットフード原材料に関する厳しい規制が課題となっている。こうした問題に対処し競争力を維持するには、効果的なサプライチェーン・マネジメント、競争力のある価格設定、研究開発への継続的な投資が不可欠である。

市場機会:

ペットフードのカスタマイズ化と健康志向の高まりにより、市場には大きな機会が存在する。高効率で環境に優しい生産方法の開発は、持続可能で高品質なペットフード製品に対する需要の高まりに対応している。eコマース・プラットフォームや定期購入サービスの拡大が新たな成長チャネルを提供し、企業はより幅広い消費者にリーチすることができる。都市化の進展とペットの飼い主数の増加が、プレミアムでパーソナライズされたペットフードの需要を促進している。戦略的パートナーシップ、新技術への投資、革新的なペットフード製品の導入は、新たな機会を生かし、市場のリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- DtoCペットフード市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- ペットフードのどの種類と用途が様々なセグメントで採用をリードしているか?
- 技術の進歩はDTP市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 顧客直接販売型ペットフード市場の主要プレーヤーは誰か、また競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界の顧客直接販売型ペットフード市場の新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

The Farmer's Dog、NomNomNow、Ollie Petsなど、世界のDTCペットフード市場の大手企業は、競争優位性を獲得するために技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力している。これらの企業は研究開発に投資し、フリーズドライや生食用フードなどの高度な生産技術を開発している。獣医師、ペット栄養士、オンライン・プラットフォームとのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進している。持続可能な調達、高品質の原材料、包括的なマーケティング戦略を重視することで、市場の成長が促進され、進化するDTCペットフードの状況においてブランド・ロイヤルティが高まる。

主要企業のプロファイル

- ネスレ
- ゼネラル・ミルズ
- マース・インコーポレイテッド
- ヒルズペットニュートリション
- J.M.スマッカー・カンパニー
- ダイヤモンドペットフーズ
- ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
- シモンズペットフード
- ウェルペットLLC
- ファーマーズドッグ社

顧客直販ペットフード市場の産業区分

タイプ別

- 食事
- おやつ
- サプリメント

形態別

- ドライペットフード
- ウェットフード

ペットの種類別

- 犬
- 猫
- その他のペット

健康状態別

- 栄養
- 消化器の健康
- 心臓の健康
- アレルギー
- 歯の健康
- 皮膚トラブル、ストレス
- 関節の健康
- その他の健康状態

流通チャネル別

オンライン
オフライン

地域別

北米
ラテンアメリカ
ヨーロッパ
アジア太平洋
中東
アフリカ






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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予測
3.2.1.楽観シナリオにおける需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.サプライサイドの参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンのノードにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と流通業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
4.2.現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
5.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、タイプ別
5.1.イントロダクション/主な調査結果
5.2.タイプ別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
5.3.タイプ別市場規模(億ドル)・数量(加入者数)の現在と将来分析、2024年~2033年
5.3.1.食事
5.3.1.1.標準的な食事
5.3.1.2.カスタマイズミール
5.3.2.おやつ
5.3.2.1.標準的なおやつ
5.3.2.2.デンタル・チュー
5.3.2.3.スタンダードチュー
5.3.3.サプリメント
5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析、2019年~2023年
5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2024年~2033年
6.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、ペットタイプ別
6.1.はじめに/主な調査結果
6.2.ペットタイプ別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
6.3.ペットタイプ別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析と将来予測、2024-2033年
6.3.1.犬
6.3.2.猫
6.3.3.その他のペット
6.4.ペットタイプ別前年比成長動向分析(2019年~2023年
6.5.ペットタイプ別絶対額機会分析、2024年~2033年
7.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、健康状態別
7.1.はじめに/主要調査結果
7.2.2019年~2023年の健康状態別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)過去分析
7.3.健康状態別の現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析と予測、2024年~2033年
7.3.1.栄養
7.3.2.消化器系の健康
7.3.3.心臓の健康
7.3.4.アレルギー
7.3.5.歯の健康
7.3.6.皮膚トラブル
7.3.7.ストレス
7.3.8.関節の健康
7.3.9.その他の健康状態
7.4.健康状態別の前年比成長トレンド分析(2019-2023年
7.5.健康状態別絶対額機会分析、2024-2033年
8.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、流通チャネル別
8.1.序論/主な調査結果
8.2.流通チャネル別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析および予測:流通チャネル別、2024年~2033年
8.3.1.オンライン
8.3.2.オフライン
8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
8.5.流通チャネル別絶対価格機会分析、2024年~2033年
9.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、形態別
9.1.序論/主要調査結果
9.2.2019年~2023年の形態別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)過去分析
9.3.現在および将来の市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析・予測:形態別、2024年~2033年
9.3.1.ドライペットフード
9.3.2.ウェットペットフード
9.4.形態別前年比成長動向分析、2019年~2023年
9.5.形態別絶対価格機会分析、2024年~2033年
10.顧客直販ペットフードの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
10.1.はじめに
10.2.地域別市場規模推移(億米ドル)・数量(加入者数)分析、2019-2023年
10.3.地域別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)分析と予測(2024年~2033年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.アジア太平洋
10.3.5.MEA
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米の顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
11.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019~2023年
11.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.米国
11.2.1.2.カナダ
11.2.2.タイプ別
11.2.3.ペットタイプ別
11.2.4.健康状態別
11.2.5.流通チャネル別
11.2.6.形態別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.タイプ別
11.3.3.ペットタイプ別
11.3.4.健康状態別
11.3.5.流通チャネル別
11.3.6.形態別
11.4.主要項目
12.ラテンアメリカの顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
12.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019~2023年
12.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.ブラジル
12.2.1.2.メキシコ
12.2.1.3.その他のラテンアメリカ
12.2.2.タイプ別
12.2.3.ペットタイプ別
12.2.4.健康状態別
12.2.5.流通チャネル別
12.2.6.形態別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.タイプ別
12.3.3.ペットタイプ別
12.3.4.健康状態別
12.3.5.流通チャネル別
12.3.6.形態別
12.4.主要項目
13.欧州の顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
13.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019-2023年
13.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
13.2.1.国別
13.2.1.1.ドイツ
13.2.1.2.イギリス
13.2.1.3.フランス
13.2.1.4.スペイン
13.2.1.5.イタリア
13.2.1.6.その他のヨーロッパ
13.2.2.タイプ別
13.2.3.ペットタイプ別
13.2.4.健康状態別
13.2.5.流通チャネル別
13.2.6.形態別
13.3.市場魅力度分析
13.3.1.国別
13.3.2.タイプ別
13.3.3.ペットタイプ別
13.3.4.健康状態別
13.3.5.流通チャネル別
13.3.6.形態別
13.4.主要項目
14.アジア太平洋地域の顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
14.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019-2023年
14.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
14.2.1.国別
14.2.1.1.中国
14.2.1.2.日本
14.2.1.3.韓国
14.2.1.4.シンガポール
14.2.1.5.タイ
14.2.1.6.インドネシア
14.2.1.7.オーストラリア
14.2.1.8.ニュージーランド
14.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
14.2.2.タイプ別
14.2.3.ペットタイプ別
14.2.4.健康状態別
14.2.5.流通チャネル別
14.2.6.形態別
14.3.市場魅力度分析
14.3.1.国別
14.3.2.タイプ別
14.3.3.ペットタイプ別
14.3.4.健康状態別
14.3.5.流通チャネル別
14.3.6.形態別
14.4.主要項目
15.MEAの顧客直販ペットフード市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
15.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)動向分析、2019-2023年
15.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(加入者数)予測、2024年~2033年
15.2.1.国別
15.2.1.1.GCC諸国
15.2.1.2.南アフリカ
15.2.1.3.イスラエル
15.2.1.4.その他のMEA
15.2.2.タイプ別
15.2.3.ペットタイプ別
15.2.4.健康状態別
15.2.5.流通チャネル別
15.2.6.形態別
15.3.市場魅力度分析
15.3.1.国別
15.3.2.タイプ別
15.3.3.ペットタイプ別
15.3.4.健康状態別
15.3.5.流通チャネル別
15.3.6.形態別
15.4.主要項目
16.主要国ペットフード市場分析
16.1.米国
16.1.1.価格分析
16.1.2.市場シェア分析、2024年
16.1.2.1.タイプ別
16.1.2.2.ペットタイプ別
16.1.2.3.健康状態別
16.1.2.4.流通チャネル別
16.1.2.5.形態別
16.2.カナダ
16.2.1.価格分析
16.2.2.市場シェア分析、2024年
16.2.2.1.タイプ別
16.2.2.2.ペットタイプ別
16.2.2.3.健康状態別
16.2.2.4.流通チャネル別
16.2.2.5.形態別
16.3.ブラジル
16.3.1.価格分析
16.3.2.市場シェア分析、2024年
16.3.2.1.タイプ別
16.3.2.2.ペットタイプ別
16.3.2.3.健康状態別
16.3.2.4.流通チャネル別
16.3.2.5.形態別
16.4.メキシコ
16.4.1.価格分析
16.4.2.市場シェア分析、2024年
16.4.2.1.タイプ別
16.4.2.2.ペットタイプ別
16.4.2.3.健康状態別
16.4.2.4.流通チャネル別
16.4.2.5.形態別
16.5.ドイツ
16.5.1.価格分析
16.5.2.市場シェア分析、2024年
16.5.2.1.タイプ別
16.5.2.2.ペットタイプ別
16.5.2.3.健康状態別
16.5.2.4.流通チャネル別
16.5.2.5.形態別
16.6.イギリス
16.6.1.価格分析
16.6.2.市場シェア分析、2024年
16.6.2.1.タイプ別
16.6.2.2.ペットタイプ別
16.6.2.3.健康状態別
16.6.2.4.流通チャネル別
16.6.2.5.形態別
16.7.フランス
16.7.1.価格分析
16.7.2.市場シェア分析、2024年
16.7.2.1.タイプ別
16.7.2.2.ペットタイプ別
16.7.2.3.健康状態別
16.7.2.4.流通チャネル別
16.7.2.5.形態別
16.8.スペイン
16.8.1.価格分析
16.8.2.市場シェア分析、2024年
16.8.2.1.タイプ別
16.8.2.2.ペットタイプ別
16.8.2.3.健康状態別
16.8.2.4.流通チャネル別
16.8.2.5.形態別
16.9.イタリア
16.9.1.価格分析
16.9.2.市場シェア分析、2024年
16.9.2.1.タイプ別
16.9.2.2.ペットタイプ別
16.9.2.3.健康状態別
16.9.2.4.流通チャネル別
16.9.2.5.形態別
16.10.中国
16.10.1.価格分析
16.10.2.市場シェア分析、2024年
16.10.2.1.タイプ別
16.10.2.2.ペットタイプ別
16.10.2.3.健康状態別
16.10.2.4.流通チャネル別
16.10.2.5.形態別
16.11.日本
16.11.1.価格分析
16.11.2.市場シェア分析、2024年
16.11.2.1.タイプ別
16.11.2.2.ペットタイプ別
16.11.2.3.健康状態別
16.11.2.4.流通チャネル別
16.11.2.5.形態別
16.12.韓国
16.12.1.価格分析
16.12.2.市場シェア分析、2024年
16.12.2.1.タイプ別
16.12.2.2.ペットタイプ別
16.12.2.3.健康状態別
16.12.2.4.流通チャネル別
16.12.2.5.形態別
16.13.シンガポール
16.13.1.価格分析
16.13.2.市場シェア分析、2024年
16.13.2.1.タイプ別
16.13.2.2.ペットタイプ別
16.13.2.3.健康状態別
16.13.2.4.流通チャネル別
16.13.2.5.形態別
16.14.タイ
16.14.1.価格分析
16.14.2.市場シェア分析、2024年
16.14.2.1.タイプ別
16.14.2.2.ペットタイプ別
16.14.2.3.健康状態別
16.14.2.4.流通チャネル別
16.14.2.5.形態別
16.15.インドネシア
16.15.1.価格分析
16.15.2.市場シェア分析、2024年
16.15.2.1.タイプ別
16.15.2.2.ペットタイプ別
16.15.2.3.健康状態別
16.15.2.4.流通チャネル別
16.15.2.5.形態別
16.16.オーストラリア
16.16.1.価格分析
16.16.2.市場シェア分析、2024年
16.16.2.1.タイプ別
16.16.2.2.ペットタイプ別
16.16.2.3.健康状態別
16.16.2.4.流通チャネル別
16.16.2.5.形態別
16.17.ニュージーランド
16.17.1.価格分析
16.17.2.市場シェア分析、2024年
16.17.2.1.タイプ別
16.17.2.2.ペットタイプ別
16.17.2.3.健康状態別
16.17.2.4.流通チャネル別
16.17.2.5.形態別
16.18.GCC諸国
16.18.1.価格分析
16.18.2.市場シェア分析、2024年
16.18.2.1.タイプ別
16.18.2.2.ペットタイプ別
16.18.2.3.健康状態別
16.18.2.4.流通チャネル別
16.18.2.5.形態別
16.19.南アフリカ
16.19.1.価格分析
16.19.2.市場シェア分析、2024年
16.19.2.1.タイプ別
16.19.2.2.ペットタイプ別
16.19.2.3.健康状態別
16.19.2.4.流通チャネル別
16.19.2.5.形態別
16.20.イスラエル
16.20.1.価格分析
16.20.2.市場シェア分析、2024年
16.20.2.1.タイプ別
16.20.2.2.ペットタイプ別
16.20.2.3.健康状態別
16.20.2.4.流通チャネル別
16.20.2.5.形態別
17.市場構造分析
17.1.競争ダッシュボード
17.2.競合ベンチマーキング
17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
17.3.1.地域別
17.3.2.タイプ別
17.3.3.ペットタイプ別
17.3.4.健康状態別
17.3.5.流通チャネル別
17.3.6.形態別
18.競合分析
18.1.競争の深層
18.1.1.ネスレ
18.1.1.1.概要
18.1.1.2.製品ポートフォリオ
18.1.1.3.市場セグメント別収益性
18.1.1.4.販売拠点
18.1.1.5.戦略の概要
18.1.1.5.1.マーケティング戦略
18.1.1.5.2.製品戦略
18.1.1.5.3.チャネル戦略
18.1.2.ゼネラル・ミルズ
18.1.2.1.概要
18.1.2.2.製品ポートフォリオ
18.1.2.3.市場セグメント別収益性
18.1.2.4.販売拠点
18.1.2.5.戦略の概要
18.1.2.5.1.マーケティング戦略
18.1.2.5.2.製品戦略
18.1.2.5.3.チャネル戦略
18.1.3.マース・インコーポレイテッド
18.1.3.1.概要
18.1.3.2.製品ポートフォリオ
18.1.3.3.市場セグメント別収益性
18.1.3.4.販売拠点
18.1.3.5.戦略の概要
18.1.3.5.1.マーケティング戦略
18.1.3.5.2.製品戦略
18.1.3.5.3.チャネル戦略
18.1.4.ヒルズペットニュートリション
18.1.4.1.概要
18.1.4.2.製品ポートフォリオ
18.1.4.3.市場セグメント別収益性
18.1.4.4.販売拠点
18.1.4.5.戦略の概要
18.1.4.5.1.マーケティング戦略
18.1.4.5.2.製品戦略
18.1.4.5.3.チャネル戦略
18.1.5.J.M.スマッカー・カンパニー
18.1.5.1.概要
18.1.5.2.製品ポートフォリオ
18.1.5.3.市場セグメント別収益性
18.1.5.4.販売拠点
18.1.5.5.戦略の概要
18.1.5.5.1.マーケティング戦略
18.1.5.5.2.製品戦略
18.1.5.5.3.チャネル戦略
18.1.6.ダイヤモンドペットフーズ
18.1.6.1.概要
18.1.6.2.製品ポートフォリオ
18.1.6.3.市場セグメント別収益性
18.1.6.4.販売拠点
18.1.6.5.戦略の概要
18.1.6.5.1.マーケティング戦略
18.1.6.5.2.製品戦略
18.1.6.5.3.チャネル戦略
18.1.7.ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
18.1.7.1.概要
18.1.7.2.製品ポートフォリオ
18.1.7.3.市場セグメント別収益性
18.1.7.4.販売拠点
18.1.7.5.戦略の概要
18.1.7.5.1.マーケティング戦略
18.1.7.5.2.製品戦略
18.1.7.5.3.チャネル戦略
18.1.8.シモンズペットフード
18.1.8.1.概要
18.1.8.2.製品ポートフォリオ
18.1.8.3.市場セグメント別収益性
18.1.8.4.販売拠点
18.1.8.5.戦略の概要
18.1.8.5.1.マーケティング戦略
18.1.8.5.2.製品戦略
18.1.8.5.3.チャネル戦略
18.1.9.WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc.
18.1.9.1.概要
18.1.9.2.製品ポートフォリオ
18.1.9.3.市場セグメント別収益性
18.1.9.4.販売拠点
18.1.9.5.戦略の概要
18.1.9.5.1.マーケティング戦略
18.1.9.5.2.製品戦略
18.1.9.5.3.チャネル戦略
18.1.10.ファーマーズドッグ社
18.1.10.1.概要
18.1.10.2.製品ポートフォリオ
18.1.10.3.市場セグメント別収益性
18.1.10.4.販売拠点
18.1.10.5.戦略の概要
18.1.10.5.1.マーケティング戦略
18.1.10.5.2.製品戦略
18.1.10.5.3.チャネル戦略
19.前提条件と略語
20.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an extensive report on the global Direct-to-Consumer (DTC) Pet Food market. This report provides a thorough analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive understanding of the market structure.

Key Insights:

• Direct-to-Customer Pet Food Market Size (2024E): USD 3.37 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 18.01 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 20.5%

Direct-to-Consumer Pet Food Market - Report Scope:

The DTC Pet Food market includes a diverse range of products such as dry food, wet food, treats, and customized meal plans, catering to the various dietary needs of pets to ensure optimal nutrition and health. This market serves multiple segments, including cats, dogs, and other pets, and is distributed through direct online sales, subscription services, and specialized pet food websites. Growth is driven by increasing pet ownership, rising awareness of pet health, and the convenience of home delivery.

Market Growth Drivers:

Several key factors propel the global DTC Pet Food market. The growing trend of pet humanization, where pets are treated as family members, increases demand for premium and customized pet food products. Technological advancements in e-commerce and logistics improve the efficiency of DTC channels, facilitating seamless order fulfillment and delivery. Additionally, the rising preference for organic, natural, and grain-free pet food options spurs market growth. Higher disposable incomes and urbanization further contribute to the demand for premium and tailored pet food products.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the DTC Pet Food market faces challenges such as the high cost of premium products and the necessity for continuous innovation to meet evolving consumer preferences. The market is also affected by the presence of numerous local and unorganized players offering lower-cost alternatives, which can limit the market share of established brands. Additionally, fluctuations in raw material prices and stringent regulations on pet food ingredients pose challenges. Effective supply chain management, competitive pricing, and ongoing investment in research and development are crucial to address these issues and maintain a competitive edge.

Market Opportunities:

Significant opportunities exist in the market, driven by the increasing trend of customized and health-focused pet food. The development of high-efficiency and eco-friendly production methods caters to the growing demand for sustainable and high-quality pet food products. The expansion of e-commerce platforms and subscription services offers new growth channels, enabling companies to reach a broader audience. Rising urbanization and the growing number of pet owners drive the demand for premium and personalized pet food. Strategic partnerships, investments in new technologies, and the introduction of innovative pet food products are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the Direct-to-Customer Pet Food market globally?
• Which types and applications of pet food are leading the adoption in various segments?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Direct-to-Customer Pet Food market?
• Who are the key players in the Direct-to-Customer Pet Food market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Direct-to-Customer Pet Food market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global DTC Pet Food market, such as The Farmer’s Dog, NomNomNow, and Ollie Pets, focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced production technologies, such as freeze-drying and raw food diets. Collaborations with veterinarians, pet nutritionists, and online platforms facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on sustainable sourcing, high-quality ingredients, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty in the evolving DTC Pet Food landscape.

Key Companies Profiled:

• Nestle
• General Mills
• Mars Incorporated
• Hill's Pet Nutrition
• The J.M. Smucker Company
• Diamond Pet Foods
• Heristo Aktiengesellschaft
• Simmons Pet Food
• WellPet LLC
• The Farmer's Dog, Inc.

Direct-to-Customer Pet Food Market Industry Segmentation

By Type:

• Meal
• Treats
• Supplements

By Form:

• Dry Pet Food
• Wet Pet Food

By Pet Type:

• Dogs
• Cats
• Other Pets

By Health Condition:

• Nutrition
• Digestive Health
• Heart Health
• Allergies
• Dental Health
• Skin Problems, Stress
• Joint Health
• Other Health Conditions

By Distribution Channel:

Online
Offline

By Region:

North America
Latin America
Europe
Asia Pacific
Middle East
Africa






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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Product Life Cycle Analysis
3.5. Supply Chain Analysis
3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
3.5.1.1. Producers
3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
3.5.3. List of Raw Material Suppliers
3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s
3.6. Investment Feasibility Matrix
3.7. Value Chain Analysis
3.7.1. Profit Margin Analysis
3.7.2. Wholesalers and Distributors
3.7.3. Retailers
3.8. PESTLE and Porter’s Analysis
3.9. Regulatory Landscape
3.9.1. By Key Regions
3.9.2. By Key Countries
3.10. Regional Parent Market Outlook
3.11. Production and Consumption Statistics
3.12. Import and Export Statistics
4. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Projections, 2024-2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Type, 2019-2023
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
5.3.1. Meal
5.3.1.1. Standard Meal
5.3.1.2. Customized Meal
5.3.2. Treats
5.3.2.1. Standard Treats
5.3.2.2. Dental Chews
5.3.2.3. Standard Chews
5.3.3. Supplements
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2019-2023
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2024-2033
6. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Pet Type
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Pet Type, 2019-2023
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Pet Type, 2024-2033
6.3.1. Dogs
6.3.2. Cats
6.3.3. Other Pets
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Pet Type, 2019-2023
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Pet Type, 2024-2033
7. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Health Condition
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Health Condition, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Health Condition, 2024-2033
7.3.1. Nutrition
7.3.2. Digestive Health
7.3.3. Heart Health
7.3.4. Allergies
7.3.5. Dental Health
7.3.6. Skin Problems
7.3.7. Stress
7.3.8. Joint Health
7.3.9. Other Health Conditions
7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Health Condition, 2019-2023
7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Health Condition, 2024-2033
8. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
8.3.1. Online
8.3.2. Offline
8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2024-2033
9. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Form
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Form, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Form, 2024-2033
9.3.1. Dry Pet Food
9.3.2. Wet Pet Food
9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2019-2023
9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2024-2033
10. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis By Region, 2019-2023
10.3. Current Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. Asia Pacific
10.3.5. MEA
10.4. Market Attractiveness Analysis By Region
11. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. U.S.
11.2.1.2. Canada
11.2.2. By Type
11.2.3. By Pet Type
11.2.4. By Health Condition
11.2.5. By Distribution Channel
11.2.6. By Form
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Type
11.3.3. By Pet Type
11.3.4. By Health Condition
11.3.5. By Distribution Channel
11.3.6. By Form
11.4. Key Takeaways
12. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. Brazil
12.2.1.2. Mexico
12.2.1.3. Rest of Latin America
12.2.2. By Type
12.2.3. By Pet Type
12.2.4. By Health Condition
12.2.5. By Distribution Channel
12.2.6. By Form
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Type
12.3.3. By Pet Type
12.3.4. By Health Condition
12.3.5. By Distribution Channel
12.3.6. By Form
12.4. Key Takeaways
13. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
13.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.2.1. By Country
13.2.1.1. Germany
13.2.1.2. U.K.
13.2.1.3. France
13.2.1.4. Spain
13.2.1.5. Italy
13.2.1.6. Rest of Europe
13.2.2. By Type
13.2.3. By Pet Type
13.2.4. By Health Condition
13.2.5. By Distribution Channel
13.2.6. By Form
13.3. Market Attractiveness Analysis
13.3.1. By Country
13.3.2. By Type
13.3.3. By Pet Type
13.3.4. By Health Condition
13.3.5. By Distribution Channel
13.3.6. By Form
13.4. Key Takeaways
14. Asia Pacific Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
14.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.2.1. By Country
14.2.1.1. China
14.2.1.2. Japan
14.2.1.3. South Korea
14.2.1.4. Singapore
14.2.1.5. Thailand
14.2.1.6. Indonesia
14.2.1.7. Australia
14.2.1.8. New Zealand
14.2.1.9. Rest of Asia Pacific
14.2.2. By Type
14.2.3. By Pet Type
14.2.4. By Health Condition
14.2.5. By Distribution Channel
14.2.6. By Form
14.3. Market Attractiveness Analysis
14.3.1. By Country
14.3.2. By Type
14.3.3. By Pet Type
14.3.4. By Health Condition
14.3.5. By Distribution Channel
14.3.6. By Form
14.4. Key Takeaways
15. MEA Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
15.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume ( No.of Subscribers) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.2.1. By Country
15.2.1.1. GCC Countries
15.2.1.2. South Africa
15.2.1.3. Israel
15.2.1.4. Rest of MEA
15.2.2. By Type
15.2.3. By Pet Type
15.2.4. By Health Condition
15.2.5. By Distribution Channel
15.2.6. By Form
15.3. Market Attractiveness Analysis
15.3.1. By Country
15.3.2. By Type
15.3.3. By Pet Type
15.3.4. By Health Condition
15.3.5. By Distribution Channel
15.3.6. By Form
15.4. Key Takeaways
16. Key Countries Direct-to-Customer Pet Food Market Analysis
16.1. U.S.
16.1.1. Pricing Analysis
16.1.2. Market Share Analysis, 2024
16.1.2.1. By Type
16.1.2.2. By Pet Type
16.1.2.3. By Health Condition
16.1.2.4. By Distribution Channel
16.1.2.5. By Form
16.2. Canada
16.2.1. Pricing Analysis
16.2.2. Market Share Analysis, 2024
16.2.2.1. By Type
16.2.2.2. By Pet Type
16.2.2.3. By Health Condition
16.2.2.4. By Distribution Channel
16.2.2.5. By Form
16.3. Brazil
16.3.1. Pricing Analysis
16.3.2. Market Share Analysis, 2024
16.3.2.1. By Type
16.3.2.2. By Pet Type
16.3.2.3. By Health Condition
16.3.2.4. By Distribution Channel
16.3.2.5. By Form
16.4. Mexico
16.4.1. Pricing Analysis
16.4.2. Market Share Analysis, 2024
16.4.2.1. By Type
16.4.2.2. By Pet Type
16.4.2.3. By Health Condition
16.4.2.4. By Distribution Channel
16.4.2.5. By Form
16.5. Germany
16.5.1. Pricing Analysis
16.5.2. Market Share Analysis, 2024
16.5.2.1. By Type
16.5.2.2. By Pet Type
16.5.2.3. By Health Condition
16.5.2.4. By Distribution Channel
16.5.2.5. By Form
16.6. U.K.
16.6.1. Pricing Analysis
16.6.2. Market Share Analysis, 2024
16.6.2.1. By Type
16.6.2.2. By Pet Type
16.6.2.3. By Health Condition
16.6.2.4. By Distribution Channel
16.6.2.5. By Form
16.7. France
16.7.1. Pricing Analysis
16.7.2. Market Share Analysis, 2024
16.7.2.1. By Type
16.7.2.2. By Pet Type
16.7.2.3. By Health Condition
16.7.2.4. By Distribution Channel
16.7.2.5. By Form
16.8. Spain
16.8.1. Pricing Analysis
16.8.2. Market Share Analysis, 2024
16.8.2.1. By Type
16.8.2.2. By Pet Type
16.8.2.3. By Health Condition
16.8.2.4. By Distribution Channel
16.8.2.5. By Form
16.9. Italy
16.9.1. Pricing Analysis
16.9.2. Market Share Analysis, 2024
16.9.2.1. By Type
16.9.2.2. By Pet Type
16.9.2.3. By Health Condition
16.9.2.4. By Distribution Channel
16.9.2.5. By Form
16.10. China
16.10.1. Pricing Analysis
16.10.2. Market Share Analysis, 2024
16.10.2.1. By Type
16.10.2.2. By Pet Type
16.10.2.3. By Health Condition
16.10.2.4. By Distribution Channel
16.10.2.5. By Form
16.11. Japan
16.11.1. Pricing Analysis
16.11.2. Market Share Analysis, 2024
16.11.2.1. By Type
16.11.2.2. By Pet Type
16.11.2.3. By Health Condition
16.11.2.4. By Distribution Channel
16.11.2.5. By Form
16.12. South Korea
16.12.1. Pricing Analysis
16.12.2. Market Share Analysis, 2024
16.12.2.1. By Type
16.12.2.2. By Pet Type
16.12.2.3. By Health Condition
16.12.2.4. By Distribution Channel
16.12.2.5. By Form
16.13. Singapore
16.13.1. Pricing Analysis
16.13.2. Market Share Analysis, 2024
16.13.2.1. By Type
16.13.2.2. By Pet Type
16.13.2.3. By Health Condition
16.13.2.4. By Distribution Channel
16.13.2.5. By Form
16.14. Thailand
16.14.1. Pricing Analysis
16.14.2. Market Share Analysis, 2024
16.14.2.1. By Type
16.14.2.2. By Pet Type
16.14.2.3. By Health Condition
16.14.2.4. By Distribution Channel
16.14.2.5. By Form
16.15. Indonesia
16.15.1. Pricing Analysis
16.15.2. Market Share Analysis, 2024
16.15.2.1. By Type
16.15.2.2. By Pet Type
16.15.2.3. By Health Condition
16.15.2.4. By Distribution Channel
16.15.2.5. By Form
16.16. Australia
16.16.1. Pricing Analysis
16.16.2. Market Share Analysis, 2024
16.16.2.1. By Type
16.16.2.2. By Pet Type
16.16.2.3. By Health Condition
16.16.2.4. By Distribution Channel
16.16.2.5. By Form
16.17. New Zealand
16.17.1. Pricing Analysis
16.17.2. Market Share Analysis, 2024
16.17.2.1. By Type
16.17.2.2. By Pet Type
16.17.2.3. By Health Condition
16.17.2.4. By Distribution Channel
16.17.2.5. By Form
16.18. GCC Countries
16.18.1. Pricing Analysis
16.18.2. Market Share Analysis, 2024
16.18.2.1. By Type
16.18.2.2. By Pet Type
16.18.2.3. By Health Condition
16.18.2.4. By Distribution Channel
16.18.2.5. By Form
16.19. South Africa
16.19.1. Pricing Analysis
16.19.2. Market Share Analysis, 2024
16.19.2.1. By Type
16.19.2.2. By Pet Type
16.19.2.3. By Health Condition
16.19.2.4. By Distribution Channel
16.19.2.5. By Form
16.20. Israel
16.20.1. Pricing Analysis
16.20.2. Market Share Analysis, 2024
16.20.2.1. By Type
16.20.2.2. By Pet Type
16.20.2.3. By Health Condition
16.20.2.4. By Distribution Channel
16.20.2.5. By Form
17. Market Structure Analysis
17.1. Competition Dashboard
17.2. Competition Benchmarking
17.3. Market Share Analysis of Top Players
17.3.1. By Regional
17.3.2. By Type
17.3.3. By Pet Type
17.3.4. By Health Condition
17.3.5. By Distribution Channel
17.3.6. By Form
18. Competition Analysis
18.1. Competition Deep Dive
18.1.1. Nestle
18.1.1.1. Overview
18.1.1.2. Product Portfolio
18.1.1.3. Profitability by Market Segments
18.1.1.4. Sales Footprint
18.1.1.5. Strategy Overview
18.1.1.5.1. Marketing Strategy
18.1.1.5.2. Product Strategy
18.1.1.5.3. Channel Strategy
18.1.2. General Mills
18.1.2.1. Overview
18.1.2.2. Product Portfolio
18.1.2.3. Profitability by Market Segments
18.1.2.4. Sales Footprint
18.1.2.5. Strategy Overview
18.1.2.5.1. Marketing Strategy
18.1.2.5.2. Product Strategy
18.1.2.5.3. Channel Strategy
18.1.3. Mars Incorporated
18.1.3.1. Overview
18.1.3.2. Product Portfolio
18.1.3.3. Profitability by Market Segments
18.1.3.4. Sales Footprint
18.1.3.5. Strategy Overview
18.1.3.5.1. Marketing Strategy
18.1.3.5.2. Product Strategy
18.1.3.5.3. Channel Strategy
18.1.4. Hill's Pet Nutrition
18.1.4.1. Overview
18.1.4.2. Product Portfolio
18.1.4.3. Profitability by Market Segments
18.1.4.4. Sales Footprint
18.1.4.5. Strategy Overview
18.1.4.5.1. Marketing Strategy
18.1.4.5.2. Product Strategy
18.1.4.5.3. Channel Strategy
18.1.5. The J.M. Smucker Company
18.1.5.1. Overview
18.1.5.2. Product Portfolio
18.1.5.3. Profitability by Market Segments
18.1.5.4. Sales Footprint
18.1.5.5. Strategy Overview
18.1.5.5.1. Marketing Strategy
18.1.5.5.2. Product Strategy
18.1.5.5.3. Channel Strategy
18.1.6. Diamond Pet Foods
18.1.6.1. Overview
18.1.6.2. Product Portfolio
18.1.6.3. Profitability by Market Segments
18.1.6.4. Sales Footprint
18.1.6.5. Strategy Overview
18.1.6.5.1. Marketing Strategy
18.1.6.5.2. Product Strategy
18.1.6.5.3. Channel Strategy
18.1.7. Heristo Aktiengesellschaft
18.1.7.1. Overview
18.1.7.2. Product Portfolio
18.1.7.3. Profitability by Market Segments
18.1.7.4. Sales Footprint
18.1.7.5. Strategy Overview
18.1.7.5.1. Marketing Strategy
18.1.7.5.2. Product Strategy
18.1.7.5.3. Channel Strategy
18.1.8. Simmons Pet Food
18.1.8.1. Overview
18.1.8.2. Product Portfolio
18.1.8.3. Profitability by Market Segments
18.1.8.4. Sales Footprint
18.1.8.5. Strategy Overview
18.1.8.5.1. Marketing Strategy
18.1.8.5.2. Product Strategy
18.1.8.5.3. Channel Strategy
18.1.9. WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc.
18.1.9.1. Overview
18.1.9.2. Product Portfolio
18.1.9.3. Profitability by Market Segments
18.1.9.4. Sales Footprint
18.1.9.5. Strategy Overview
18.1.9.5.1. Marketing Strategy
18.1.9.5.2. Product Strategy
18.1.9.5.3. Channel Strategy
18.1.10. The Farmer's Dog, Inc.
18.1.10.1. Overview
18.1.10.2. Product Portfolio
18.1.10.3. Profitability by Market Segments
18.1.10.4. Sales Footprint
18.1.10.5. Strategy Overview
18.1.10.5.1. Marketing Strategy
18.1.10.5.2. Product Strategy
18.1.10.5.3. Channel Strategy
19. Assumptions & Acronyms Used
20. Research Methodology

 

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