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ヘアテクスチャライザー製品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年


Hair Texturizer Product Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024 - 2031

Persistence Market Research社はこのほど、世界のヘアテクスチャライザー製品市場に関する詳細なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月25日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のヘアテクスチャライザー製品市場に関する詳細なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の徹底的な理解を提供します。

主要な洞察

- ヘアテクスチャライザー製品の市場規模(2024E):20億米ドル
- 予測市場価値(2031F):31億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2031年): 6.2%

レポートの範囲ヘアテクスチャライザー製品市場

ヘアテクスチャライザーは、髪の自然な質感を変え、扱いやすくスタイリングしやすくするように設計された製品である。これらの製品には、リラクサー、テクスチャライジングクリーム、その他、毛髪の外観と健康の改善を目的とした化学的および非化学的トリートメントが含まれる。ヘアテクスチャライザー市場は、巻き毛、うねり毛、縮れ毛を何とかしたい様々な消費者層に対応している。市場の成長は、パーソナライズされたヘアケアソリューションに対する消費者の需要の高まり、製剤技術の進歩、専門的なサロンサービスの人気の高まりによってもたらされる。

市場成長の促進要因

ヘアケアのルーティンに対する意識の高まりや、カスタマイズ可能なヘア製品への嗜好の高まりなど、いくつかの要因が世界のヘアテクスチャライザー製品市場を後押ししている。また、多様な髪質やスタイルを推進するファッショントレンドも、ヘアテクスチャライザーの需要を促進している。ダメージを最小限に抑え、髪の健康を増進させるような製品処方の技術的進歩も、市場の成長を支えている。さらに、ソーシャルメディアと美容インフルエンサーの影響力の拡大も、消費者の関心の高まりと市場の拡大に寄与している。

市場の課題

有望な成長が見込まれるものの、ヘアテクスチャライザー製品市場は、製品の安全性や潜在的な副作用に関する課題に直面している。成分の安全性と潜在的な長期的影響に対する消費者の意識の高まりは、特定の化学ベースのテクスチャライザーの使用を抑止する可能性がある。さらに、原材料コストの変動や、製品承認と安全性試験に関する厳しい規制要件は、市場のダイナミクスに影響を与える可能性がある。メーカーは、消費者の信頼を築き、製品の有効性と安全性を確保するために、継続的な技術革新と透明性に注力しなければならない。

市場機会:

ヘアテクスチャライザー製品市場は、新たなトレンドと消費者の嗜好の進化に牽引され、大きな成長機会を提供している。天然素材やオーガニックのヘアケア製品に対する需要の高まりは、メーカーがより安全で環境に優しい代替品を開発する機会を提供する。自宅でのヘアトリートメントやDIY美容ソリューションの人気の高まりは、製品流通と消費者エンゲージメントのための新たな手段を生み出す。インフルエンサーや美容関係者との戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、新興市場への進出は、こうした機会を生かし、市場の持続的成長を促進するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- ヘアテクスチャライザー製品市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 消費者に支持されている製品の種類と配合は何か?
- ヘアテクスチャライザー製剤の進歩は市場ダイナミクスにどのような影響を与えているか?
- ヘアテクスチャライザー製品市場の主要プレーヤーは誰で、競争優位性を維持するためにどのような戦略を用いているのか?
- 世界のヘアテクスチャライザー製品市場の新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

L'Oréal S.A.、Procter & Gamble Co.、Revlon Inc.などの世界のヘアテクスチャライザー製品市場の大手企業は、市場での地位を高めるために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、天然成分やオーガニック成分を配合したものも含め、先進的なテクスチャライザーの処方を開発している。美容インフルエンサーとのコラボレーション、新しい地理的市場への進出、効果的なマーケティング戦略は、消費者の注目を集め、売上成長を促進するために極めて重要である。消費者教育と製品の透明性を重視することは、競争の激しいヘアテクスチャライザー業界において信頼とロイヤリティを築くのに役立つ。

主要企業のプロファイル

- プロクター・アンド・ギャンブル社
- オリベ・ヘアケア社
- ガルニエ社
- バイヤスドルフ社
- コティ社
- ユニリーバグループ(サンシルク)
- ヴァーブ・プロダクツ
- クライン アンド カンパニー
- ヘンケルAG and Co.KGaA
- ロレアル
- レブロン
- ジョンソン・アンド・ジョンソン

ヘアテクスチャライザー製品市場調査セグメンテーション

ソース別
- 天然
- 従来型

形態別
- クリーム
- ペースト

製品タイプ別
- ドライシャンプー
- ヘアクリーム
- ヘアジェル
- ヘアムース
- ヘアポマード&ペースト
- ヘアスプレー
- ヘアプロテクト

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- オンラインストア
- その他(クラブストア)

地域別
- 北米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.ヘアテクスチャライザーの世界市場スナップショット、2024年~2031年
1.2.市場機会評価、2024年~2031年、US$ Mn
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.ソースのライフサイクル分析
2.4.ヘアテクスチャライザー製品市場バリューチェーン
2.4.1.原料サプライヤーリスト
2.4.2.製造業者リスト
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.用途一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.ポーターファイブフォース分析
2.6.地政学的緊張市場への影響
2.7.マクロ経済要因
2.7.1.世界各セクターの見通し
2.7.2.世界のGDP成長率見通し
2.7.3.世界の親会社市場の概要
2.8.予測要因-関連性と影響
2.9.規制・技術情勢
3.世界のヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
3.1.主要ハイライト
3.1.1.市場数量(単位)予測
3.1.2.市場規模と前年比成長率
3.1.3.絶対額ビジネスチャンス
3.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測
3.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
3.2.2.現在の市場規模予測、2024年~2031年
3.3.世界のヘアテクスチャライザー製品市場の展望出典
3.3.1.イントロダクション/主な調査結果
3.3.2.ソース別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.3.3.供給源別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.3.3.1.天然
3.3.3.2.従来型
3.4.市場魅力度分析ソース
3.5.ヘアテクスチャライザーの世界市場展望:形式
3.5.1.序論/主な調査結果
3.5.2.フォーマット別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.5.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測:フォーマット別、2024年~2031年
3.5.3.1.クリーム
3.5.3.2.ペースト
3.6.市場の魅力度分析フォーマット
3.7.ヘアテクスチャライザーの世界市場展望:製品タイプ
3.7.1.序論/主な調査結果
3.7.2.製品タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.7.3.製品タイプ別現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.7.3.1.ドライシャンプー
3.7.3.2.ヘアクリーム
3.7.3.3.ヘアジェル
3.7.3.4.ヘアムース
3.7.3.5.ポマードとペースト
3.7.3.6.ヘアスプレー
3.7.3.7.ヘアプロテクター
3.8.市場魅力度分析:製品タイプ
3.9.ヘアテクスチャライザーの世界市場展望:流通チャネル
3.9.1.導入/主な調査結果
3.9.2.流通チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.9.3.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(台数)予測(2024年~2031年
3.9.3.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
3.9.3.2.コンビニエンスストア
3.9.3.3.専門店
3.9.3.4.オンラインストア
3.9.3.5.その他(クラブストア)
3.10.市場魅力度分析流通チャネル
4.ヘアテクスチャライザーの世界市場展望:地域
4.1.主なハイライト
4.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
4.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
4.3.1.北米
4.3.2.欧州
4.3.3.東アジア
4.3.4.南アジア・オセアニア
4.3.5.ラテンアメリカ
4.3.6.中東・アフリカ(MEA)
4.4.市場の魅力度分析地域
5.北米のヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.主なハイライト
5.2.価格分析
5.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.3.1.国別
5.3.2.供給源別
5.3.3.フォーマット別
5.3.4.製品タイプ別
5.3.5.流通チャネル別
5.4.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
5.4.1.米国
5.4.2.カナダ
5.5.2024~2031年の供給源別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
5.5.1.天然
5.5.2.従来型
5.6.現在の市場規模(億米ドル)および数量(単位):フォーマット別予測、2024~2031年
5.6.1.クリーム
5.6.2.ペースト
5.7.2024~2031年の製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(個)予測
5.7.1.ドライシャンプー
5.7.2.ヘアクリーム
5.7.3.ヘアジェル
5.7.4.ヘアムース
5.7.5.ポマードとペースト
5.7.6.ヘアスプレー
5.7.7.ヘアプロテクター
5.8.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
5.8.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
5.8.2.コンビニエンスストア
5.8.3.専門店
5.8.4.オンラインストア
5.8.5.その他(クラブストア)
5.9.市場魅力度分析
6.欧州ヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
6.1.主要ハイライト
6.2.価格分析
6.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
6.3.1.国別
6.3.2.供給源別
6.3.3.フォーマット別
6.3.4.製品タイプ別
6.3.5.流通チャネル別
6.4.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
6.4.1.ドイツ
6.4.2.フランス
6.4.3.イギリス
6.4.4.イタリア
6.4.5.スペイン
6.4.6.ロシア
6.4.7.トルコ
6.4.8.その他のヨーロッパ
6.5.2024~2031年の供給源別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
6.5.1.天然
6.5.2.従来型
6.6.現在の市場規模(億米ドル)および数量(単位):フォーマット別予測、2024~2031年
6.6.1.クリーム
6.6.2.ペースト
6.7.2024~2031年の製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(個)予測
6.7.1.ドライシャンプー
6.7.2.ヘアクリーム
6.7.3.ヘアジェル
6.7.4.ヘアムース
6.7.5.ポマードとペースト
6.7.6.ヘアスプレー
6.7.7.ヘアプロテクター
6.8.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
6.8.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.8.2.コンビニエンスストア
6.8.3.専門店
6.8.4.オンラインストア
6.8.5.その他(クラブストア)
6.9.市場魅力度分析
7.東アジアのヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主要ハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
7.3.1.国別
7.3.2.供給源別
7.3.3.フォーマット別
7.3.4.製品タイプ別
7.3.5.流通チャネル別
7.4.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
7.4.1.中国
7.4.2.日本
7.4.3.韓国
7.5.2024~2031年の供給源別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
7.5.1.天然
7.5.2.従来型
7.6.現在の市場規模(億米ドル)および数量(単位):フォーマット別予測、2024~2031年
7.6.1.クリーム
7.6.2.ペースト
7.7.2024~2031年の製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(個)予測
7.7.1.ドライシャンプー
7.7.2.ヘアクリーム
7.7.3.ヘアジェル
7.7.4.ヘアムース
7.7.5.ポマードとペースト
7.7.6.ヘアスプレー
7.7.7.ヘアプロテクター
7.8.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
7.8.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
7.8.2.コンビニエンスストア
7.8.3.専門店
7.8.4.オンラインストア
7.8.5.その他(クラブストア)
7.9.市場魅力度分析
8.南アジア・オセアニアのヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
8.3.1.国別
8.3.2.供給源別
8.3.3.フォーマット別
8.3.4.製品タイプ別
8.3.5.流通チャネル別
8.4.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
8.4.1.インド
8.4.2.東南アジア
8.4.3.ニュージーランド
8.4.4.その他の南アジア・オセアニア
8.5.2024~2031年の供給源別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
8.5.1.天然
8.5.2.従来型
8.6.現在の市場規模(億米ドル)および数量(単位):フォーマット別予測、2024~2031年
8.6.1.クリーム
8.6.2.ペースト
8.7.2024~2031年の製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(個)予測
8.7.1.ドライシャンプー
8.7.2.ヘアクリーム
8.7.3.ヘアジェル
8.7.4.ヘアムース
8.7.5.ポマードとペースト
8.7.6.ヘアスプレー
8.7.7.ヘアプロテクター
8.8.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
8.8.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.8.2.コンビニエンスストア
8.8.3.専門店
8.8.4.オンラインストア
8.8.5.その他(クラブストア)
8.9.市場魅力度分析
9.ラテンアメリカのヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.主要ハイライト
9.2.価格分析
9.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
9.3.1.国別
9.3.2.供給源別
9.3.3.フォーマット別
9.3.4.製品タイプ別
9.3.5.流通チャネル別
9.4.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
9.4.1.ブラジル
9.4.2.メキシコ
9.4.3.その他のラテンアメリカ
9.5.2024~2031年の供給源別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
9.5.1.天然
9.5.2.従来型
9.6.現在の市場規模(億米ドル)および数量(単位):フォーマット別予測、2024~2031年
9.6.1.クリーム
9.6.2.ペースト
9.7.2024~2031年の製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(個)予測
9.7.1.ドライシャンプー
9.7.2.ヘアクリーム
9.7.3.ヘアジェル
9.7.4.ヘアムース
9.7.5.ポマードとペースト
9.7.6.ヘアスプレー
9.7.7.ヘアプロテクター
9.8.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
9.8.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.8.2.コンビニエンスストア
9.8.3.専門店
9.8.4.オンラインストア
9.8.5.その他(クラブストア)
9.9.市場魅力度分析
10.中東・アフリカのヘアテクスチャライザー製品市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.主要ハイライト
10.2.価格分析
10.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
10.3.1.国別
10.3.2.供給源別
10.3.3.フォーマット別
10.3.4.製品タイプ別
10.3.5.流通チャネル別
10.4.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
10.4.1.GCC
10.4.2.エジプト
10.4.3.南アフリカ
10.4.4.北アフリカ
10.4.5.その他の中東・アフリカ
10.5.2024~2031年の供給源別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
10.5.1.天然
10.5.2.従来型
10.6.現在の市場規模(億米ドル)および数量(単位):フォーマット別予測、2024~2031年
10.6.1.クリーム
10.6.2.ペースト
10.7.2024~2031年の製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(個)予測
10.7.1.ドライシャンプー
10.7.2.ヘアクリーム
10.7.3.ヘアジェル
10.7.4.ヘアムース
10.7.5.ポマードとペースト
10.7.6.ヘアスプレー
10.7.7.ヘアプロテクター
10.8.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測
10.8.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.8.2.コンビニエンスストア
10.8.3.専門店
10.8.4.オンラインストア
10.8.5.その他(クラブストア)
10.9.市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.市場シェア分析、2024年
11.2.市場構造
11.2.1.市場別競争激化度マッピング
11.2.2.競争ダッシュボード
11.2.3.見かけのソース製品タイプ
11.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
11.3.1.プロクター・アンド・ギャンブル社
11.3.1.1.概要
11.3.1.2.セグメントとソース
11.3.1.3.主要財務データ
11.3.1.4.市場動向
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.オリベヘアケア
11.3.2.1.概要
11.3.2.2.セグメントとソース
11.3.2.3.主要財務データ
11.3.2.4.市場動向
11.3.2.5.市場戦略
11.3.3.ガルニエLLC
11.3.3.1.概要
11.3.3.2.セグメントとソース
11.3.3.3.主要財務データ
11.3.3.4.市場動向
11.3.3.5.市場戦略
11.3.4.バイヤスドルフ社
11.3.4.1.概要
11.3.4.2.セグメントとソース
11.3.4.3.主要財務データ
11.3.4.4.市場動向
11.3.4.5.市場戦略
11.3.5.コティ社
11.3.5.1.概要
11.3.5.2.セグメントと出所
11.3.5.3.主要財務データ
11.3.5.4.市場動向
11.3.5.5.市場戦略
11.3.6.ユニリーバグループ
11.3.6.1.概要
11.3.6.2.セグメントとソース
11.3.6.3.主要財務データ
11.3.6.4.市場動向
11.3.6.5.市場戦略
11.3.7.ヴァーブ製品
11.3.7.1.概要
11.3.7.2.セグメントとソース
11.3.7.3.主要財務データ
11.3.7.4.市場動向
11.3.7.5.市場戦略
11.3.8.クライン・アンド・カンパニー
11.3.8.1.概要
11.3.8.2.セグメントとソース
11.3.8.3.主要財務データ
11.3.8.4.市場動向
11.3.8.5.市場戦略
11.3.9.Henkel AG and Co.KGaA
11.3.9.1.概要
11.3.9.2.セグメントとソース
11.3.9.3.主要財務データ
11.3.9.4.市場動向
11.3.9.5.市場戦略
11.3.10.ロレアル
11.3.10.1.概要
11.3.10.2.セグメントとソース
11.3.10.3.主要財務データ
11.3.10.4.市場動向
11.3.10.5.市場戦略
11.3.11.レブロン
11.3.11.1.概要
11.3.11.2.セグメントとソース
11.3.11.3.主要財務データ
11.3.11.4.市場動向
11.3.11.5.市場戦略
11.3.12.ジョンソン・エンド・ジョンソン
11.3.12.1.概要
11.3.12.2.セグメントとソース
11.3.12.3.主要財務データ
11.3.12.4.市場動向
11.3.12.5.市場戦略
12.付録
12.1.調査方法
12.2.調査の前提
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global Hair Texturizer Product Market. This report provides an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a thorough understanding of the market structure.

Key Insights:

• Hair Texturizer Product Market Size (2024E): USD 2 Billion
• Projected Market Value (2031F): USD 3.1 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 6.2%

Scope of the Report: Hair Texturizer Product Market

Hair texturizers are products designed to alter the natural texture of hair, making it more manageable and easier to style. These products include relaxers, texturizing creams, and other chemical and non-chemical treatments aimed at improving hair appearance and health. The hair texturizer market caters to various consumer segments seeking to manage curly, wavy, or frizzy hair. Market growth is driven by rising consumer demand for personalized haircare solutions, advancements in formulation technology, and the increasing popularity of professional salon services.

Market Growth Drivers:

Several factors propel the global hair texturizer product market, including growing awareness of haircare routines and the increasing preference for customizable hair products. Fashion trends promoting diverse hair textures and styles also fuel demand for hair texturizers. Technological advancements in product formulations, such as those that minimize damage and enhance hair health, support market growth. Additionally, the expanding influence of social media and beauty influencers contributes to rising consumer interest and market expansion.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the hair texturizer product market faces challenges related to product safety and potential side effects. Increasing consumer awareness of ingredient safety and potential long-term effects may deter the use of certain chemical-based texturizers. Additionally, fluctuating raw material costs and stringent regulatory requirements for product approval and safety testing can impact market dynamics. Manufacturers must focus on ongoing innovation and transparency to build consumer trust and ensure product efficacy and safety.

Market Opportunities:

The hair texturizer product market offers significant growth opportunities driven by emerging trends and evolving consumer preferences. Increasing demand for natural and organic haircare products presents opportunities for manufacturers to develop safer, eco-friendly alternatives. The growing popularity of at-home hair treatments and DIY beauty solutions creates new avenues for product distribution and consumer engagement. Strategic partnerships with influencers and beauty professionals, investment in research and development, and expansion into emerging markets are essential to capitalize on these opportunities and drive sustained market growth.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the hair texturizer product market globally?
• Which product types and formulations are gaining traction among consumers?
• How are advancements in hair texturizer formulations influencing market dynamics?
• Who are the key players in the hair texturizer product market, and what strategies are they using to maintain competitive advantage?
• What are the emerging trends and future prospects in the global hair texturizer product market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global hair texturizer product market, such as L'Oréal S.A., Procter & Gamble Co., and Revlon Inc., focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to enhance their market position. These companies invest in R&D to develop advanced texturizer formulations, including those featuring natural and organic ingredients. Collaborations with beauty influencers, expansion into new geographical markets, and effective marketing strategies are crucial for capturing consumer attention and driving sales growth. Emphasis on consumer education and product transparency helps build trust and loyalty in the competitive hair texturizer landscape.

Key Companies Profiled:

• Procter and Gamble Company
• Oribe Hair Care, LLC
• Garnier LLC
• Beiersdorf, Inc.
• Coty Inc.
• Unilever group (Sunsilk)
• Verb Products
• Kline and Company
• Henkel AG and Co. KGaA
• L'Oreal
• Revlon
• Johnson and Johnson

Hair Texturizer Product Market Research Segmentation

By Source:
• Natural
• Conventional

By Formats:
• Cream
• Paste

By Product Type:
• Dry Shampoo
• Hair Cream
• Hair Gel
• Hair Mousse
• Hair Pomade and Paste
• Hair Spray
• Hair Protectant

By Distribution Channel:
• Supermarket / Hypermarket
• Convenience Store
• Specialty Store
• Online Stores
• Others (Club Stores)

By Region:
• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Oceania
• Latin America
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Hair Texturizer Product Market Snapshot, 2024 - 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024 - 2031, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Source Lifecycle Analysis
2.4. Hair Texturizer Product Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of Applications
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Porter Five Force’s Analysis
2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.7. Macro-Economic Factors
2.7.1. Global Sectorial Outlook
2.7.2. Global GDP Growth Outlook
2.7.3. Global Parent Market Overview
2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.9. Regulatory and Technology Landscape
3. Global Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
3.1. Key Highlights
3.1.1. Market Volume (Units) Projections
3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
3.1.3. Absolute $ Opportunity
3.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast
3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019-2023
3.2.2. Current Market Size Forecast, 2024 - 2031
3.3. Global Hair Texturizer Product Market Outlook: Source
3.3.1. Introduction / Key Findings
3.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Source, 2019-2023
3.3.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
3.3.3.1. Natural
3.3.3.2. Conventional
3.4. Market Attractiveness Analysis: Source
3.5. Global Hair Texturizer Product Market Outlook: Formats
3.5.1. Introduction / Key Findings
3.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Formats, 2019-2023
3.5.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
3.5.3.1. Cream
3.5.3.2. Paste
3.6. Market Attractiveness Analysis: Formats
3.7. Global Hair Texturizer Product Market Outlook: Product Type
3.7.1. Introduction / Key Findings
3.7.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
3.7.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
3.7.3.1. Dry Shampoo
3.7.3.2. Hair Cream
3.7.3.3. Hair Gel
3.7.3.4. Hair Mousse
3.7.3.5. Hair Pomade and Paste
3.7.3.6. Hair Spray
3.7.3.7. Hair Protectant
3.8. Market Attractiveness Analysis: Product Type
3.9. Global Hair Texturizer Product Market Outlook: Distribution Channel
3.9.1. Introduction / Key Findings
3.9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
3.9.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
3.9.3.1. Supermarket / Hypermarket
3.9.3.2. Convenience Store
3.9.3.3. Specialty Store
3.9.3.4. Online Stores
3.9.3.5. Others (Club Stores)
3.10. Market Attractiveness Analysis: Distribution Channel
4. Global Hair Texturizer Product Market Outlook: Region
4.1. Key Highlights
4.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
4.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2024 - 2031
4.3.1. North America
4.3.2. Europe
4.3.3. East Asia
4.3.4. South Asia and Oceania
4.3.5. Latin America
4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
4.4. Market Attractiveness Analysis: Region
5. North America Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
5.1. Key Highlights
5.2. Pricing Analysis
5.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
5.3.1. By Country
5.3.2. By Source
5.3.3. By Formats
5.3.4. By Product Type
5.3.5. By Distribution Channel
5.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
5.4.1. U.S.
5.4.2. Canada
5.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
5.5.1. Natural
5.5.2. Conventional
5.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
5.6.1. Cream
5.6.2. Paste
5.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
5.7.1. Dry Shampoo
5.7.2. Hair Cream
5.7.3. Hair Gel
5.7.4. Hair Mousse
5.7.5. Hair Pomade and Paste
5.7.6. Hair Spray
5.7.7. Hair Protectant
5.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
5.8.1. Supermarket / Hypermarket
5.8.2. Convenience Store
5.8.3. Specialty Store
5.8.4. Online Stores
5.8.5. Others (Club Stores)
5.9. Market Attractiveness Analysis
6. Europe Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
6.1. Key Highlights
6.2. Pricing Analysis
6.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
6.3.1. By Country
6.3.2. By Source
6.3.3. By Formats
6.3.4. By Product Type
6.3.5. By Distribution Channel
6.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
6.4.1. Germany
6.4.2. France
6.4.3. U.K.
6.4.4. Italy
6.4.5. Spain
6.4.6. Russia
6.4.7. Türkiye
6.4.8. Rest of Europe
6.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
6.5.1. Natural
6.5.2. Conventional
6.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
6.6.1. Cream
6.6.2. Paste
6.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
6.7.1. Dry Shampoo
6.7.2. Hair Cream
6.7.3. Hair Gel
6.7.4. Hair Mousse
6.7.5. Hair Pomade and Paste
6.7.6. Hair Spray
6.7.7. Hair Protectant
6.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
6.8.1. Supermarket / Hypermarket
6.8.2. Convenience Store
6.8.3. Specialty Store
6.8.4. Online Stores
6.8.5. Others (Club Stores)
6.9. Market Attractiveness Analysis
7. East Asia Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
7.3.1. By Country
7.3.2. By Source
7.3.3. By Formats
7.3.4. By Product Type
7.3.5. By Distribution Channel
7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
7.4.1. China
7.4.2. Japan
7.4.3. South Korea
7.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
7.5.1. Natural
7.5.2. Conventional
7.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
7.6.1. Cream
7.6.2. Paste
7.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
7.7.1. Dry Shampoo
7.7.2. Hair Cream
7.7.3. Hair Gel
7.7.4. Hair Mousse
7.7.5. Hair Pomade and Paste
7.7.6. Hair Spray
7.7.7. Hair Protectant
7.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
7.8.1. Supermarket / Hypermarket
7.8.2. Convenience Store
7.8.3. Specialty Store
7.8.4. Online Stores
7.8.5. Others (Club Stores)
7.9. Market Attractiveness Analysis
8. South Asia & Oceania Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
8.3.1. By Country
8.3.2. By Source
8.3.3. By Formats
8.3.4. By Product Type
8.3.5. By Distribution Channel
8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
8.4.1. India
8.4.2. Southeast Asia
8.4.3. ANZ
8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
8.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
8.5.1. Natural
8.5.2. Conventional
8.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
8.6.1. Cream
8.6.2. Paste
8.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
8.7.1. Dry Shampoo
8.7.2. Hair Cream
8.7.3. Hair Gel
8.7.4. Hair Mousse
8.7.5. Hair Pomade and Paste
8.7.6. Hair Spray
8.7.7. Hair Protectant
8.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
8.8.1. Supermarket / Hypermarket
8.8.2. Convenience Store
8.8.3. Specialty Store
8.8.4. Online Stores
8.8.5. Others (Club Stores)
8.9. Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
9.3.1. By Country
9.3.2. By Source
9.3.3. By Formats
9.3.4. By Product Type
9.3.5. By Distribution Channel
9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
9.4.1. Brazil
9.4.2. Mexico
9.4.3. Rest of Latin America
9.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
9.5.1. Natural
9.5.2. Conventional
9.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
9.6.1. Cream
9.6.2. Paste
9.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
9.7.1. Dry Shampoo
9.7.2. Hair Cream
9.7.3. Hair Gel
9.7.4. Hair Mousse
9.7.5. Hair Pomade and Paste
9.7.6. Hair Spray
9.7.7. Hair Protectant
9.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
9.8.1. Supermarket / Hypermarket
9.8.2. Convenience Store
9.8.3. Specialty Store
9.8.4. Online Stores
9.8.5. Others (Club Stores)
9.9. Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Hair Texturizer Product Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
10.3.1. By Country
10.3.2. By Source
10.3.3. By Formats
10.3.4. By Product Type
10.3.5. By Distribution Channel
10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
10.4.1. GCC
10.4.2. Egypt
10.4.3. South Africa
10.4.4. Northern Africa
10.4.5. Rest of Middle East & Africa
10.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Source, 2024 - 2031
10.5.1. Natural
10.5.2. Conventional
10.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Formats, 2024 - 2031
10.6.1. Cream
10.6.2. Paste
10.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
10.7.1. Dry Shampoo
10.7.2. Hair Cream
10.7.3. Hair Gel
10.7.4. Hair Mousse
10.7.5. Hair Pomade and Paste
10.7.6. Hair Spray
10.7.7. Hair Protectant
10.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024 - 2031
10.8.1. Supermarket / Hypermarket
10.8.2. Convenience Store
10.8.3. Specialty Store
10.8.4. Online Stores
10.8.5. Others (Club Stores)
10.9. Market Attractiveness Analysis
11. Competition Landscape
11.1. Market Share Analysis, 2024
11.2. Market Structure
11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
11.2.2. Competition Dashboard
11.2.3. Apparent Source Product Type
11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
11.3.1. Procter and Gamble Company
11.3.1.1. Overview
11.3.1.2. Segments and Source
11.3.1.3. Key Financials
11.3.1.4. Market Developments
11.3.1.5. Market Strategy
11.3.2. Oribe Hair Care, LLC
11.3.2.1. Overview
11.3.2.2. Segments and Source
11.3.2.3. Key Financials
11.3.2.4. Market Developments
11.3.2.5. Market Strategy
11.3.3. Garnier LLC
11.3.3.1. Overview
11.3.3.2. Segments and Source
11.3.3.3. Key Financials
11.3.3.4. Market Developments
11.3.3.5. Market Strategy
11.3.4. Beiersdorf, Inc.
11.3.4.1. Overview
11.3.4.2. Segments and Source
11.3.4.3. Key Financials
11.3.4.4. Market Developments
11.3.4.5. Market Strategy
11.3.5. Coty Inc.
11.3.5.1. Overview
11.3.5.2. Segments and Source
11.3.5.3. Key Financials
11.3.5.4. Market Developments
11.3.5.5. Market Strategy
11.3.6. Unilever group
11.3.6.1. Overview
11.3.6.2. Segments and Source
11.3.6.3. Key Financials
11.3.6.4. Market Developments
11.3.6.5. Market Strategy
11.3.7. Verb Products
11.3.7.1. Overview
11.3.7.2. Segments and Source
11.3.7.3. Key Financials
11.3.7.4. Market Developments
11.3.7.5. Market Strategy
11.3.8. Kline and Company
11.3.8.1. Overview
11.3.8.2. Segments and Source
11.3.8.3. Key Financials
11.3.8.4. Market Developments
11.3.8.5. Market Strategy
11.3.9. Henkel AG and Co. KGaA
11.3.9.1. Overview
11.3.9.2. Segments and Source
11.3.9.3. Key Financials
11.3.9.4. Market Developments
11.3.9.5. Market Strategy
11.3.10. L'Oreal
11.3.10.1. Overview
11.3.10.2. Segments and Source
11.3.10.3. Key Financials
11.3.10.4. Market Developments
11.3.10.5. Market Strategy
11.3.11. Revlon
11.3.11.1. Overview
11.3.11.2. Segments and Source
11.3.11.3. Key Financials
11.3.11.4. Market Developments
11.3.11.5. Market Strategy
11.3.12. Johnson and Johnson.
11.3.12.1. Overview
11.3.12.2. Segments and Source
11.3.12.3. Key Financials
11.3.12.4. Market Developments
11.3.12.5. Market Strategy
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Research Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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2024/10/04 10:27

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