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従来の創傷被覆材市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測


Traditional Wound Dressing Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の伝統的な創傷包帯市場に関する広範なレポートを出版し、その状況を形成している促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場力学について詳細な分析を提供しまし... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月17日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の伝統的な創傷包帯市場に関する広範なレポートを出版し、その状況を形成している促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場力学について詳細な分析を提供しました。

主な洞察従来の創傷被覆材市場

- 市場規模(2024E)54億米ドル
- 予測市場価値(2032F):6:69億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 3.1%

レポートの範囲従来の創傷被覆材市場

従来の創傷被覆材は、基本的なガーゼや包帯から高度な製品に至るまで、創傷ケア管理において重要な役割を果たしている。これらのドレッシング材は、創傷保護、滲出液吸収、湿潤創傷環境の維持など、治癒促進や感染予防に不可欠な機能を果たす。同市場は病院、診療所、長期介護施設、在宅介護の現場に対応し、ガーゼドレッシング、フィルム、フォーム、ハイドロコロイド、アルギン酸ドレッシングなど様々な製品を提供している。

市場成長の促進要因

高齢化やライフスタイルの変化により、糖尿病性潰瘍や褥瘡などの慢性創傷の有病率が増加している。外科手術や外傷の増加も市場成長に寄与している。創傷治療用素材やデザインの進歩は治療効果と患者の快適性を高め、市場の拡大をさらに後押ししている。さらに、費用対効果の高い創傷ケアソリューションに対する需要の高まりや、小売薬局やオンラインチャネルでの入手の増加も新たな市場機会を生み出している。

市場の課題

成長が見込まれるとはいえ、従来の創傷被覆材市場は製品承認や品質保証に関する厳しい規制要件などの課題に直面している。特に新興国では、医療予算や償還政策における経済的制約が市場浸透の障壁となっている。進化する創傷ケアニーズに対応するための絶え間ない技術革新や先進的な創傷ケア製品との競争も、市場参入者にとっての課題となっている。

市場機会

伝統的な創傷被覆材市場は、創傷ケアにおける技術革新、医療アクセスに有利な人口動態の変化、在宅創傷ケアソリューションの採用増加などにより、大きな成長機会をもたらしている。新たな機会を捉え、市場の主導権を維持するためには、戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、医療提供者との協力が不可欠である。未開拓の成長手段を獲得するには、新たな地域市場への進出と多様な患者のニーズに対応した製品のカスタマイズが不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の伝統的創傷被覆材市場成長の主な要因は何か?
- どのような種類の伝統的創傷被覆材がさまざまな医療現場で支持を得ているか?
- 技術の進歩は競争環境をどのように変えているか?
- 主要市場プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の伝統的創傷被覆材市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略

3M Company、B. Braun SE、Dynarex Corp.などの伝統的創傷被覆材の世界市場における主要企業は、競争上の優位性を維持するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、創傷ケアソリューションを進化させ、製造プロセスを強化し、製品ポートフォリオを拡大している。医療従事者、流通網、規制当局との連携は市場参入を容易にし、製品採用を後押しする。さらに、エビデンスに基づいた創傷ケアの実践、臨床研究、患者教育が市場の成長を支え、進化する創傷ケアの現場で患者の転帰を改善している。

主な企業

- 3M社
- カーディナル・ヘルス社
- コンバテック・グループPLC
- B. Braun SE
- バイヤスドルフAG
- ダイナレックス
- ジョンソン・アンド・ジョンソン
- メドライン・インダストリーズ
- メドトロニックPLC
- スミス・アンド・ネフュー PLC
- 日東電工株式会社
- ソーヤープロダクツ
- エルケムASA
- ステリメド社

従来の創傷被覆材業界のセグメント化

製品別
- 包帯
- ガーゼ
- スポンジ
- ガーゼスポンジ

用途別
- 皮膚および糖尿病性潰瘍
- 火傷
- 外科手術
- 外傷
- その他(皮膚切創、一次ドレッシングなど)

最終用途別
- 病院
- 診療所
- 診断センター
- 在宅医療
- 外来手術センター

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.PESTEL分析
4.3.ポーター分析
4.4.メーカー別主要プロモーション戦略
4.5.規制シナリオ
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.手術件数の増加
5.2.2.研究開発活動の活発化
5.2.3.事故による負傷者の増加
5.2.4.慢性疾患の増加
5.2.5.糖尿病性潰瘍の増加
5.2.6.市場プレイヤーの歴史的成長
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別売上高
6.1.2.用途別売上高
6.1.3.エンドユーザー別売上高
6.1.4.国別売上高
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.価格内訳
7.2.1.メーカーレベル価格
7.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
7.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.世界市場の需要(単位数量)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
8.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024-2032年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
9.世界市場の需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
10.3.1.包帯
10.3.1.1.粘着包帯
10.3.1.2.非粘着性包帯
10.3.1.3.圧迫包帯
10.3.2.ガーゼ
10.3.2.1.織物製ガーゼ
10.3.2.2.不織布製ガーゼ
10.3.3.ガーゼスポンジ
10.3.3.1.織ガーゼスポンジ
10.3.3.2.不織布ガーゼスポンジ
10.3.4.スポンジ
10.3.4.1.織物スポンジ
10.3.4.2.不織布スポンジ
10.4.製品別市場魅力度分析
11.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:用途別、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
11.3.1.皮膚および糖尿病性潰瘍
11.3.2.火傷
11.3.3.外科手術
11.3.4.外傷
11.3.5.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
12.3.1.病院
12.3.2.診療所
12.3.3.診断センター
12.3.4.在宅医療
12.3.5.外来手術センター
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.従来の創傷被覆材の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と地域別予測、2024-2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.市場動向
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国市場
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.カナダ市場
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.市場動向
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ブラジル市場
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.アルゼンチン市場
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.メキシコ市場
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧諸国
16.3.1.8.ロシア
16.3.1.9.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.市場動向
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.フランス市場
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.イタリア市場
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.スペイン市場
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.英国市場
16.8.5.1.序論
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.ベネルクス市場
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.ロシア市場
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.市場動向
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.インドネシア市場
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.マレーシア市場
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.8.4.タイの伝統的創傷被覆材市場
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.用途別
17.8.4.2.3.エンドユーザー別
18.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.市場動向
18.8.国別分析と予測
18.8.1.中国市場
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.日本市場
18.8.2.1.はじめに
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.韓国市場
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.市場動向
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリア市場
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.用途別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.ニュージーランド市場
19.8.2.1.はじめに
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.用途別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.市場動向
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国市場
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.用途別
20.8.1.2.3.エンドユーザー別
20.8.2.トルコ市場
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.用途別
20.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.8.3.南アフリカ市場
20.8.3.1.はじめに
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.用途別
20.8.3.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
21.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
21.3.2.プレーヤーによるプラットフォームタイプのフットプリント
21.3.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ディープダイブ
22.2.1.3M社
22.2.1.1.概要と主要財務
22.2.1.2.研究開発費
22.2.1.3.販売拠点
22.2.1.4.戦略概要
22.2.1.4.1.マーケティング戦略
22.2.1.4.2.医薬品戦略
22.2.1.4.3.チャネル戦略
22.2.2.カーディナル・ヘルス社
22.2.2.1.概要と主要財務
22.2.2.2.研究開発費
22.2.2.3.販売拠点
22.2.2.4.戦略概要
22.2.2.4.1.マーケティング戦略
22.2.2.4.2.医薬品戦略
22.2.2.4.3.チャネル戦略
22.2.3.コンバテックグループ
22.2.3.1.概要と主要財務
22.2.3.2.研究開発費
22.2.3.3.販売拠点
22.2.3.4.戦略概要
22.2.3.4.1.マーケティング戦略
22.2.3.4.2.医薬品戦略
22.2.3.4.3.チャネル戦略
22.2.4.B.ブラウンSE
22.2.4.1.概要と主要財務情報
22.2.4.2.研究開発費
22.2.4.3.販売拠点
22.2.4.4.戦略概要
22.2.4.4.1.マーケティング戦略
22.2.4.4.2.医薬品戦略
22.2.4.4.3.チャネル戦略
22.2.5.バイヤスドルフ・アクチエンゲゼルシャフト
22.2.5.1.概要と主要財務
22.2.5.2.研究開発費
22.2.5.3.販売拠点
22.2.5.4.戦略概要
22.2.5.4.1.マーケティング戦略
22.2.5.4.2.医薬品戦略
22.2.5.4.3.チャネル戦略
22.2.6.ダイナレックス社
22.2.6.1.概要と主要財務
22.2.6.2.研究開発費
22.2.6.3.販売拠点
22.2.6.4.戦略概要
22.2.6.4.1.マーケティング戦略
22.2.6.4.2.医薬品戦略
22.2.6.4.3.チャネル戦略
22.2.7.ジョンソン・エンド・ジョンソン
22.2.7.1.概要と主要財務
22.2.7.2.研究開発費
22.2.7.3.販売拠点
22.2.7.4.戦略概要
22.2.7.4.1.マーケティング戦略
22.2.7.4.2.医薬品戦略
22.2.7.4.3.チャネル戦略
22.2.8.メドライン・インダストリーズ社
22.2.8.1.概要と主要財務
22.2.8.2.研究開発費
22.2.8.3.販売拠点
22.2.8.4.戦略概要
22.2.8.4.1.マーケティング戦略
22.2.8.4.2.医薬品戦略
22.2.8.4.3.チャネル戦略
22.2.9.メドトロニック
22.2.9.1.概要と主要財務
22.2.9.2.研究開発費
22.2.9.3.販売拠点
22.2.9.4.戦略概要
22.2.9.4.1.マーケティング戦略
22.2.9.4.2.医薬品戦略
22.2.9.4.3.チャネル戦略
22.2.10.スミス・アンド・ネフュー社
22.2.10.1.概要と主要財務
22.2.10.2.研究開発費
22.2.10.3.販売拠点
22.2.10.4.戦略概要
22.2.10.4.1.マーケティング戦略
22.2.10.4.2.医薬品戦略
22.2.10.4.3.チャネル戦略
22.2.11.日東電工株式会社
22.2.11.1.概要と主要財務情報
22.2.11.2.研究開発費
22.2.11.3.販売拠点
22.2.11.4.戦略概要
22.2.11.4.1.マーケティング戦略
22.2.11.4.2.医薬品戦略
22.2.11.4.3.チャネル戦略
22.2.12.ソーヤープロダクツ社
22.2.12.1.概要と主要財務
22.2.12.2.研究開発費
22.2.12.3.販売拠点
22.2.12.4.戦略概要
22.2.12.4.1.マーケティング戦略
22.2.12.4.2.医薬品戦略
22.2.12.4.3.チャネル戦略
22.2.13.エルケムASA
22.2.13.1.概要と主要財務
22.2.13.2.研究開発費
22.2.13.3.販売拠点
22.2.13.4.戦略概要
22.2.13.4.1.マーケティング戦略
22.2.13.4.2.医薬品戦略
22.2.13.4.3.チャネル戦略
22.2.14.ステリメド社
22.2.14.1.概要と主要財務
22.2.14.2.研究開発費
22.2.14.3.販売拠点
22.2.14.4.戦略概要
22.2.14.4.1.マーケティング戦略
22.2.14.4.2.医薬品戦略
22.2.14.4.3.チャネル戦略
22.2.15.Jajoo Surgicals Pvt.
22.2.15.1.概要と主要財務情報
22.2.15.2.研究開発費
22.2.15.3.販売拠点
22.2.15.4.戦略概要
22.2.15.4.1.マーケティング戦略
22.2.15.4.2.医薬品戦略
22.2.15.4.3.チャネル戦略
22.2.16.ステリコット・ヘルスケア
22.2.16.1.概要と主要財務
22.2.16.2.研究開発費
22.2.16.3.販売拠点
22.2.16.4.戦略の概要
22.2.16.4.1.マーケティング戦略
22.2.16.4.2.医薬品戦略
22.2.16.4.3.チャネル戦略
22.2.17.アドバンヘルスケア
22.2.17.1.概要と主要財務
22.2.17.2.研究開発費
22.2.17.3.販売拠点
22.2.17.4.戦略の概要
22.2.17.4.1.マーケティング戦略
22.2.17.4.2.医薬品戦略
22.2.17.4.3.チャネル戦略
22.2.18.コブGmbH
22.2.18.1.概要と主要財務
22.2.18.2.研究開発費
22.2.18.3.販売拠点
22.2.18.4.戦略の概要
22.2.18.4.1.マーケティング戦略
22.2.18.4.2.医薬品戦略
22.2.18.4.3.チャネル戦略
22.2.19.ポール・ハートマンAG
22.2.19.1.概要と主要財務
22.2.19.2.研究開発費
22.2.19.3.販売拠点
22.2.19.4.戦略の概要
22.2.19.4.1.マーケティング戦略
22.2.19.4.2.医薬品戦略
22.2.19.4.3.チャネル戦略
22.2.20.Bsnヨブスト社
22.2.20.1.概要と主要財務
22.2.20.2.研究開発費
22.2.20.3.販売拠点
22.2.20.4.戦略の概要
22.2.20.4.1.マーケティング戦略
22.2.20.4.2.医薬品戦略
22.2.20.4.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global traditional wound dressing market, offering a detailed analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights: Traditional Wound Dressing Market

• Market Size (2024E): USD 5.4 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 6.9 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 3.1%

Report Scope: Traditional Wound Dressing Market

Traditional wound dressings play a critical role in managing wound care, providing solutions from basic gauze and bandages to advanced products. These dressings perform essential functions such as wound protection, exudate absorption, and maintenance of a moist wound environment, crucial for promoting healing and preventing infections. The market caters to hospitals, clinics, long-term care facilities, and homecare settings, offering a variety of products including gauze dressings, films, foams, hydrocolloids, and alginate dressings.

Market Growth Drivers:

Several factors drive the global traditional wound dressing market, including the increasing prevalence of chronic wounds like diabetic ulcers and pressure ulcers due to aging populations and lifestyle changes. Rising surgical procedures and trauma cases also contribute to market growth. Advancements in wound care materials and designs enhance treatment efficacy and patient comfort, further boosting market expansion. Additionally, growing demand for cost-effective wound care solutions and increased availability through retail pharmacies and online channels create new market opportunities.

Market Challenges:

Despite growth prospects, the traditional wound dressing market faces challenges such as stringent regulatory requirements for product approval and quality assurance. Economic constraints in healthcare budgets and reimbursement policies pose barriers to market penetration, particularly in emerging economies. Continuous innovation to meet evolving wound care needs and competition from advanced wound care products also present challenges for market players.

Market Opportunities:

The traditional wound dressing market offers significant growth opportunities driven by technological innovations in wound care, demographic shifts favoring healthcare access, and rising adoption of home-based wound care solutions. Strategic partnerships, investments in research and development, and collaborations with healthcare providers are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership. Expansion into new geographical markets and customization of products to meet diverse patient needs are crucial for capturing untapped growth avenues.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary drivers of global traditional wound dressing market growth?
• Which types of traditional wound dressings are gaining traction across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global traditional wound dressing market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global traditional wound dressing market, such as 3M Company, B. Braun SE, and Dynarex Corp., focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain competitive advantages. These firms invest in research and development to advance wound care solutions, enhance manufacturing processes, and expand product portfolios. Collaboration with healthcare providers, distribution networks, and regulatory authorities facilitates market access and boosts product adoption. Moreover, emphasis on evidence-based wound care practices, clinical research, and patient education supports market growth and improves patient outcomes in the evolving wound care landscape.

Key Companies Profiled:

• 3M Company
• Cardinal Health Inc.
• Convatec Group PLC
• B. Braun SE
• Beiersdorf AG
• Dynarex Corp.
• Johnson and Johnson
• Medline Industries Inc.
• Medtronic PLC
• Smith and Nephew PLC
• Nitto Denko Corporation
• Sawyer Products Inc
• Elkem ASA
• Sterimed Inc.

Traditional Wound Dressing Industry Segmentation

By Product:
• Bandages
• Gauzes
• Sponges
• Gauze Sponges

By Application:
• Skin and Diabetic Ulcers
• Burns
• Surgeries
• Trauma
• Others (Skin Cuts, Primary Dressing, etc.)

By End Use:
• Hospitals
• Clinics
• Diagnostic Centers
• Homecare Settings
• Ambulatory Surgical Centers

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions & Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption/Usage Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.3. Porter’s Analysis
4.4. Key Promotional Strategies, by Manufacturers
4.5. Regulatory Scenario
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Surgery Volumes
5.2.2. Rise in R&D Activities
5.2.3. Rise in Injuries Due to Accidents
5.2.4. Rise in Prevalence Of Chronic Disease
5.2.5. Rising Cases Of Diabetic Ulcers
5.2.6. Historic Growth Of Market Players
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue By Product
6.1.2. Revenue By Application
6.1.3. Revenue By End User
6.1.4. Revenue By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product
7.2. Pricing Break-up
7.2.1. Manufacturer Level Pricing
7.2.2. Distributor Level Pricing
7.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Market Demand (Volume in units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
8.1. Historical Market Volume (in units) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Volume (in units) Projections, 2024-2032
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
10.3.1. Bandages
10.3.1.1. Adhesive Bandages
10.3.1.2. Non-adhesive Bandages
10.3.1.3. Compression Bandages
10.3.2. Gauzes
10.3.2.1. Woven Gauzes
10.3.2.2. Non-woven Gauzes
10.3.3. Gauze Sponge
10.3.3.1. Woven Gauze Sponges
10.3.3.2. Non-woven Gauze Sponges
10.3.4. Sponges
10.3.4.1. Woven Sponges
10.3.4.2. Non-woven Sponge
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
11.3.1. Skin and Diabetic Ulcers
11.3.2. Burns
11.3.3. Surgeries
11.3.4. Trauma
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2032
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Clinics
12.3.3. Diagnostic Centers
12.3.4. Homecare Settings
12.3.5. Ambulatory Surgical Centers
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Traditional Wound Dressing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Market Trends
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Market
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Canada Market
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Market Trends
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Brazil Market
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Argentina Market
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Mexico Market
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Nordic Countries
16.3.1.8. Russia
16.3.1.9. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Market Trends
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Market
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. France Market
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Italy Market
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Spain Market
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. U.K. Market
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. Benelux Market
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. Russia Market
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Market Trends
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Indonesia Market
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. Malaysia Market
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
17.8.4. Thailand Traditional Wound Dressing Market
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Application
17.8.4.2.3. By End User
18. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Market Trends
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. China Market
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Japan Market
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. South Korea Market
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By End User
19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Market Trends
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Market
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Application
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. New Zealand Market
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Application
19.8.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Turkiye
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Market Trends
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Market
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Application
20.8.1.2.3. By End User
20.8.2. Turkiye Market
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Application
20.8.2.2.3. By End User
20.8.3. South Africa Market
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Application
20.8.3.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
21.3.1. Regional footprint of Players
21.3.2. Platform Type foot print by Players
21.3.3. Channel Foot Print by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Deep Dive
22.2.1. 3M Company
22.2.1.1. Overview & Key financials
22.2.1.2. R & D Expenditure
22.2.1.3. Sales Footprint
22.2.1.4. Strategy Overview
22.2.1.4.1. Marketing Strategy
22.2.1.4.2. Drug Strategy
22.2.1.4.3. Channel Strategy
22.2.2. Cardinal Health Inc.
22.2.2.1. Overview & Key financials
22.2.2.2. R & D Expenditure
22.2.2.3. Sales Footprint
22.2.2.4. Strategy Overview
22.2.2.4.1. Marketing Strategy
22.2.2.4.2. Drug Strategy
22.2.2.4.3. Channel Strategy
22.2.3. ConvaTec Group Plc.
22.2.3.1. Overview & Key financials
22.2.3.2. R & D Expenditure
22.2.3.3. Sales Footprint
22.2.3.4. Strategy Overview
22.2.3.4.1. Marketing Strategy
22.2.3.4.2. Drug Strategy
22.2.3.4.3. Channel Strategy
22.2.4. B. Braun SE
22.2.4.1. Overview & Key financials
22.2.4.2. R & D Expenditure
22.2.4.3. Sales Footprint
22.2.4.4. Strategy Overview
22.2.4.4.1. Marketing Strategy
22.2.4.4.2. Drug Strategy
22.2.4.4.3. Channel Strategy
22.2.5. Beiersdorf Aktiengesellschaft
22.2.5.1. Overview & Key financials
22.2.5.2. R & D Expenditure
22.2.5.3. Sales Footprint
22.2.5.4. Strategy Overview
22.2.5.4.1. Marketing Strategy
22.2.5.4.2. Drug Strategy
22.2.5.4.3. Channel Strategy
22.2.6. Dynarex Corp.
22.2.6.1. Overview & Key financials
22.2.6.2. R & D Expenditure
22.2.6.3. Sales Footprint
22.2.6.4. Strategy Overview
22.2.6.4.1. Marketing Strategy
22.2.6.4.2. Drug Strategy
22.2.6.4.3. Channel Strategy
22.2.7. Johnson and Johnson
22.2.7.1. Overview & Key financials
22.2.7.2. R & D Expenditure
22.2.7.3. Sales Footprint
22.2.7.4. Strategy Overview
22.2.7.4.1. Marketing Strategy
22.2.7.4.2. Drug Strategy
22.2.7.4.3. Channel Strategy
22.2.8. Medline Industries Inc.
22.2.8.1. Overview & Key financials
22.2.8.2. R & D Expenditure
22.2.8.3. Sales Footprint
22.2.8.4. Strategy Overview
22.2.8.4.1. Marketing Strategy
22.2.8.4.2. Drug Strategy
22.2.8.4.3. Channel Strategy
22.2.9. Medtronic Plc
22.2.9.1. Overview & Key financials
22.2.9.2. R & D Expenditure
22.2.9.3. Sales Footprint
22.2.9.4. Strategy Overview
22.2.9.4.1. Marketing Strategy
22.2.9.4.2. Drug Strategy
22.2.9.4.3. Channel Strategy
22.2.10. Smith and Nephew plc
22.2.10.1. Overview & Key financials
22.2.10.2. R & D Expenditure
22.2.10.3. Sales Footprint
22.2.10.4. Strategy Overview
22.2.10.4.1. Marketing Strategy
22.2.10.4.2. Drug Strategy
22.2.10.4.3. Channel Strategy
22.2.11. Nitto Denko Corporation
22.2.11.1. Overview & Key financials
22.2.11.2. R & D Expenditure
22.2.11.3. Sales Footprint
22.2.11.4. Strategy Overview
22.2.11.4.1. Marketing Strategy
22.2.11.4.2. Drug Strategy
22.2.11.4.3. Channel Strategy
22.2.12. Sawyer Products Inc.
22.2.12.1. Overview & Key financials
22.2.12.2. R & D Expenditure
22.2.12.3. Sales Footprint
22.2.12.4. Strategy Overview
22.2.12.4.1. Marketing Strategy
22.2.12.4.2. Drug Strategy
22.2.12.4.3. Channel Strategy
22.2.13. Elkem ASA
22.2.13.1. Overview & Key financials
22.2.13.2. R & D Expenditure
22.2.13.3. Sales Footprint
22.2.13.4. Strategy Overview
22.2.13.4.1. Marketing Strategy
22.2.13.4.2. Drug Strategy
22.2.13.4.3. Channel Strategy
22.2.14. Sterimed Inc.
22.2.14.1. Overview & Key financials
22.2.14.2. R & D Expenditure
22.2.14.3. Sales Footprint
22.2.14.4. Strategy Overview
22.2.14.4.1. Marketing Strategy
22.2.14.4.2. Drug Strategy
22.2.14.4.3. Channel Strategy
22.2.15. Jajoo Surgicals Pvt. Ltd.
22.2.15.1. Overview & Key financials
22.2.15.2. R & D Expenditure
22.2.15.3. Sales Footprint
22.2.15.4. Strategy Overview
22.2.15.4.1. Marketing Strategy
22.2.15.4.2. Drug Strategy
22.2.15.4.3. Channel Strategy
22.2.16. Stericott Health Care
22.2.16.1. Overview & Key financials
22.2.16.2. R & D Expenditure
22.2.16.3. Sales Footprint
22.2.16.4. Strategy Overview
22.2.16.4.1. Marketing Strategy
22.2.16.4.2. Drug Strategy
22.2.16.4.3. Channel Strategy
22.2.17. Advin Health Care
22.2.17.1. Overview & Key financials
22.2.17.2. R & D Expenditure
22.2.17.3. Sales Footprint
22.2.17.4. Strategy Overview
22.2.17.4.1. Marketing Strategy
22.2.17.4.2. Drug Strategy
22.2.17.4.3. Channel Strategy
22.2.18. Kob GmbH
22.2.18.1. Overview & Key financials
22.2.18.2. R & D Expenditure
22.2.18.3. Sales Footprint
22.2.18.4. Strategy Overview
22.2.18.4.1. Marketing Strategy
22.2.18.4.2. Drug Strategy
22.2.18.4.3. Channel Strategy
22.2.19. Paul Hartmann AG
22.2.19.1. Overview & Key financials
22.2.19.2. R & D Expenditure
22.2.19.3. Sales Footprint
22.2.19.4. Strategy Overview
22.2.19.4.1. Marketing Strategy
22.2.19.4.2. Drug Strategy
22.2.19.4.3. Channel Strategy
22.2.20. Bsn Jobst GmbH
22.2.20.1. Overview & Key financials
22.2.20.2. R & D Expenditure
22.2.20.3. Sales Footprint
22.2.20.4. Strategy Overview
22.2.20.4.1. Marketing Strategy
22.2.20.4.2. Drug Strategy
22.2.20.4.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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