世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

個人用保護衣市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Personal Protective Gowns Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、個人用防護衣の世界市場に関する調査レポートを出版し、業界を形成する促進要因、動向、機会、課題などの市場ダイナミクスを徹底的に評価しました。 主な洞察個人用... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月17日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、個人用防護衣の世界市場に関する調査レポートを出版し、業界を形成する促進要因、動向、機会、課題などの市場ダイナミクスを徹底的に評価しました。

主な洞察個人用保護ガウン市場

- 市場規模(2024E):84億米ドル
- 予測市場価値(2033F):108億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 2.8%

レポートの範囲個人用保護衣市場

個人用保護ガウンは、感染症、化学物質、その他の危険から保護するために、医療現場で非常に重要です。病院、診療所、研究所、製薬産業で広く使用されているこれらのガウンは、流体抵抗や粒子濾過を含む様々なレベルのバリア保護を提供します。

市場成長の促進要因

個人防護衣の世界市場は、感染管理に対する意識の高まり、医療現場での防護具を義務付ける厳しい規制基準、世界的な医療費の増加など、いくつかの要因によって牽引されている。通気性生地や人間工学に基づいたデザインなど、ガウン素材の技術的進歩が快適性と安全性を向上させ、市場の成長を後押ししている。さらに、COVID-19の大流行は、個人用保護具(PPE)の需要を高め、医療および産業部門全体で保護衣の必要性を増幅させている。

市場の課題

有望な成長見通しにもかかわらず、市場はサプライチェーンの混乱、原材料コストの変動、複雑な規制遵守要件に関連する課題に直面している。PPEの製造と使用に関する厳しい規制は、業界関係者にコンプライアンス上の負担を課し、業務効率と市場浸透に影響を与えている。さらに、発展途上地域の経済的制約が高度な防護衣技術の普及を妨げ、市場拡大の障壁となっている。

市場機会:

個人用防護衣市場は、技術革新、医療インフラへの投資の増加、感染管理対策の世界的な拡大により、大きな成長機会を提供しています。新しいガウンの素材やデザインの承認プロセスを合理化するための業界関係者と規制機関の協力体制は、市場参入を促進し、技術革新を刺激する。さらに、IoT対応モニタリングシステムやスマートファブリックなどのデジタルヘルス技術の統合は、ガウンの性能と使いやすさを向上させ、市場成長の新たな道を切り開く。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の個人防護衣市場の成長を加速させている要因は何か?
- 様々なエンドユーザー分野での採用を促進しているガウンの素材と技術は?
- 規制基準や技術の進歩は個人用保護衣市場の競争環境にどのような影響を与えるのか?
- 主要な市場プレイヤーは誰で、市場のリーダーシップを維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界の個人用保護衣市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

DuPont de Nemours, Inc.、Kimberly-Clark Corporation、Honeywell International Inc.などの世界の個人用保護衣市場の大手企業は、競争上の優位性を得るために、製品の革新、戦略的パートナーシップ、地理的拡大を優先しています。これらの企業は研究開発に投資し、耐久性、通気性、保護レベルを向上させた高度なガウン素材を開発し、多様なエンドユーザーのニーズや規制要件に対応している。医療提供者、政府機関、業界団体とのコラボレーションにより、市場へのアクセスを促進し、感染予防と管理のベストプラクティスを推進している。

主な企業

- Guangzhou Youte Plastic Products Co.Ltd.
- ナラン・メディカル・リミテッド
- Xiangliキャップ&バッグ工場メーカー
- マイクロバイオーム・遺伝子検査機関
- GLAファミリー
- カーディナルヘルス
- ノボレックス
- メディクリン・ヘルスケア・リミテッド
- ラディアンス・インク
- ナショナルセーフティアパレル
- カーディナル・ヘルス
- 3M
- アンジェリカ
- スタンダードテキスタイル
- メドライン・インダストリーズ社
- アスペン・サージカル・プロダクツ
- アラマーク
- プリオンテックス

個人用ガウン産業調査セグメント

製品別
- 手術用ガウン
- 隔離ガウン
- 手術用隔離ガウン
- 非外科ガウン
- 手続きガウン
- 手術室ガウン

用途別
- シングル/使い捨てガウン
- 複数/非使い捨てガウン

エンドユーザー別
- 病院
- 専門クリニック

地域別
- 北米市場
- ラテンアメリカ市場
- ヨーロッパ市場
- 南アジア市場
- 東アジア市場
- オセアニア市場
- 中東・アフリカ(MEA)市場

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.メーカーによる主なプロモーション戦略
4.2.規制の状況
4.3.バリューチェーン分析
4.4.製品採用分析
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.個人用防護服の世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.COVID-19パンデミックによる需要の増加
5.2.2.入院患者の増加
5.2.3.個人の安全に対する意識の高まり
5.2.4.慢性疾患と感染症の増加
5.2.5.院内感染の増加
5.2.6.医療廃棄物処理に関する懸念の高まり
5.2.7.規制当局の承認と新製品の上市
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID19 危機分析
6.1.COVID19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(台)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
9.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.手術衣
10.3.2.隔離ガウン
10.3.3.手術用隔離ガウン
10.3.4.非外科用ガウン
10.3.5.処置用ガウン
10.3.6.手術室ガウン
10.3.7.その他
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と用途別予測、2024-2033年
11.3.1.シングル/使い捨て
11.3.2.マルチ/使い捨てなし
11.4.用途別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:エンドユーザー別、2024年~2033年
12.3.1.ヘルスケアセンター
12.3.2.専門クリニック
12.3.3.その他
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(単位)分析動向分析
14.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.米国市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.用途別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.カナダ市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.用途別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位)分析動向分析、2019-2023年
15.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.メキシコ市場分析
15.7.1.1.序論
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.用途別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.ブラジル市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.用途別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.アルゼンチン市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.用途別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位)分析動向分析、2019-2023年
16.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.ドイツ市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.用途別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.イタリア市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.用途別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.フランス市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.用途別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.イギリス市場分析
16.7.4.1.序論
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品別
16.7.4.2.2.用途別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
16.7.5.スペイン市場分析
16.7.5.1.はじめに
16.7.5.2.市場分類別分析と予測
16.7.5.2.1.製品別
16.7.5.2.2.用途別
16.7.5.2.3.エンドユーザー別
16.7.6.ベネルクス市場分析
16.7.6.1.序論
16.7.6.2.市場分類別分析と予測
16.7.6.2.1.製品別
16.7.6.2.2.用途別
16.7.6.2.3.エンドユーザー別
16.7.7.ロシア市場分析
16.7.7.1.序論
16.7.7.2.市場分類別分析と予測
16.7.7.2.1.製品別
16.7.7.2.2.用途別
16.7.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位)分析動向分析、2019-2023年
17.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.中国市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.日本市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
17.7.3.韓国市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.用途別
17.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位)分析動向分析、2019-2023年
18.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.インド市場の分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.用途別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.インドネシア市場分析
18.7.2.1.序論
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.用途別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.マレーシア市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.用途別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.タイ市場分析
18.7.4.1.序論
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品別
18.7.4.2.2.用途別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量(ユニット)分析動向分析
19.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.オーストラリア市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.用途別
19.7.1.2.3.エンドユーザー別
19.7.2.ニュージーランド市場分析
19.7.2.1.はじめに
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.用途別
19.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(単位)分析動向分析、2019-2023年
20.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(単位)予測、2024年~2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.GCC諸国の市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品別
20.7.1.2.2.用途別
20.7.1.2.3.エンドユーザー別
20.7.2.トルコ市場分析
20.7.2.1.序論
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品別
20.7.2.2.2.用途別
20.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.7.3.南アフリカ市場分析
20.7.3.1.序論
20.7.3.2.市場分類別分析と予測
20.7.3.2.1.製品別
20.7.3.2.2.用途別
20.7.3.2.3.エンドユーザー別
20.7.4.北アフリカ市場分析
20.7.4.1.はじめに
20.7.4.2.市場分類別分析と予測
20.7.4.2.1.製品別
20.7.4.2.2.用途別
20.7.4.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.広州裕特塑料製品有限公司Ltd.
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.主要財務状況
22.3.1.6.SWOT分析
22.3.1.7.戦略の概要
22.3.2.ナラン・メディカル・リミテッド
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.主要財務状況
22.3.2.6.SWOT分析
22.3.2.7.戦略の概要
22.3.3.翔利キャップ&バッグ工場メーカー
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.主要財務状況
22.3.3.6.SWOT分析
22.3.3.7.戦略の概要
22.3.4.マイクロバイオーム・遺伝子検査企業
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.主要財務状況
22.3.4.6.SWOT分析
22.3.4.7.戦略の概要
22.3.5.GLAファミリー
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.主要財務状況
22.3.5.6.SWOT分析
22.3.5.7.戦略の概要
22.3.6.カーディナル・ヘルス
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.主要財務状況
22.3.6.6.SWOT分析
22.3.6.7.戦略の概要
22.3.7.ノボレックス
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.主要財務状況
22.3.7.6.SWOT分析
22.3.7.7.戦略の概要
22.3.8.メディクリン・ヘルスケア・リミテッド
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.主要財務状況
22.3.8.6.SWOT分析
22.3.8.7.戦略の概要
22.3.9.ラディアンス
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.主要財務状況
22.3.9.6.SWOT分析
22.3.9.7.戦略の概要
22.3.10.ナショナルセーフティアパレル
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.主要財務データ
22.3.10.6.SWOT分析
22.3.10.7.戦略の概要
22.3.11.カーディナル・ヘルス
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.主要財務状況
22.3.11.6.SWOT分析
22.3.11.7.戦略の概要
22.3.12.3M
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.主要財務状況
22.3.12.6.SWOT分析
22.3.12.7.戦略の概要
22.3.13.アンジェリカ
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.主要財務データ
22.3.13.6.SWOT分析
22.3.13.7.戦略の概要
22.3.14.スタンダード・テキスタイル
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.主要財務状況
22.3.14.6.SWOT分析
22.3.14.7.戦略の概要
22.3.15.メドライン・インダストリーズ社
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.主要財務状況
22.3.15.6.SWOT分析
22.3.15.7.戦略の概要
22.3.16.アスペン・サージカル・プロダクツ
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.主要財務状況
22.3.16.6.SWOT分析
22.3.16.7.戦略の概要
22.3.17.アラマーク
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.主要財務状況
22.3.17.6.SWOT分析
22.3.17.7.戦略の概要
22.3.18.プリオンテックス
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.主要財務状況
22.3.18.6.SWOT分析
22.3.18.7.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global market for personal protective gowns, offering a thorough evaluation of market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges shaping the industry.

Key Insights: Personal Protective Gowns Market

• Market Size (2024E): USD 8.4 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 10.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 2.8%

Report Scope: Personal Protective Gowns Market

Personal protective gowns are crucial in healthcare settings, providing protection against infectious diseases, chemicals, and other hazards. Widely used in hospitals, clinics, laboratories, and pharmaceutical industries, these gowns offer varying levels of barrier protection, including fluid resistance and particle filtration.

Market Growth Drivers:

The global market for personal protective gowns is driven by several factors, including increasing awareness of infection control practices, stringent regulatory standards mandating protective equipment in healthcare settings, and rising healthcare expenditures worldwide. Technological advancements in gown materials, such as breathable fabrics and ergonomic designs, improve comfort and safety, thereby boosting market growth. Moreover, the COVID-19 pandemic has heightened the demand for personal protective equipment (PPE), amplifying the need for protective gowns across healthcare and industrial sectors.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the market faces challenges related to supply chain disruptions, fluctuating raw material costs, and complex regulatory compliance requirements. Stringent regulations governing PPE manufacturing and usage impose compliance burdens on industry players, affecting operational efficiency and market penetration. Additionally, economic constraints in developing regions hinder widespread adoption of advanced protective gown technologies, posing barriers to market expansion.

Market Opportunities:

The personal protective gowns market offers substantial growth opportunities driven by technological innovations, increasing investments in healthcare infrastructure, and the global expansion of infection control measures. Collaborative efforts between industry stakeholders and regulatory bodies to streamline approval processes for new gown materials and designs facilitate market entry and stimulate innovation. Furthermore, integration of digital health technologies, such as IoT-enabled monitoring systems and smart fabrics, enhances gown performance and usability, creating new avenues for market growth.

Key Questions Addressed in the Report:

• What factors are accelerating the growth of the global personal protective gowns market?
• Which gown materials and technologies are driving adoption across various end-user sectors?
• How do regulatory standards and technological advancements influence the competitive landscape of the personal protective gowns market?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to maintain market leadership?
• What are the emerging trends and future prospects in the global personal protective gowns market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global personal protective gowns market, such as DuPont de Nemours, Inc., Kimberly-Clark Corporation, and Honeywell International Inc., prioritize product innovation, strategic partnerships, and geographical expansion to gain competitive advantage. These firms invest in research and development to create advanced gown materials with enhanced durability, breathability, and protection levels, addressing diverse end-user needs and regulatory requirements. Collaboration with healthcare providers, government agencies, and industry associations facilitates market access and promotes best practices in infection prevention and control.

Key Companies Profiled:

• Guangzhou Youte Plastic Products Co. Ltd.
• Narang Medical Limited.
• Xiangli Caps & Bags Factory Manufacturer
• Microbiome & Genetic Testing Organization
• GLA Family
• Cardinal Health
• Novolex
• Mediklin Healthcare Limited.
• Radiance Inc.
• National Safety Apparel
• Cardinal Health
• 3M
• Angelica
• Standard Textile Co
• Medline Industries Inc
• Aspen Surgical Products
• Aramark
• Priontex

Personal Protective Gowns Industry Research Segments

By Product:
• Surgical Gowns
• Isolation Gowns
• Surgical Isolation Gowns
• Nonsurgical Gowns
• Procedural Gowns
• Operating Room Gowns

By Usage:
• Single/Disposable Gowns
• Multiple/Non-Disposable Gowns

By End User:
• Hospitals
• Specialty Clinics

By Region:
• North America Market
• Latin America Market
• Europe Market
• South Asia Market
• East Asia Market
• Oceania Market
• Middle East and Africa (MEA) Market



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key promotional strategies by manufacturers
4.2. Regulatory Landscape
4.3. Value chain analysis
4.4. Product adoption analysis
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Personal Protective Clothing Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Demand Due to COVID-19 Pandemic
5.2.2. Increasing Hospital Admissions
5.2.3. Growing Awareness About Personal Safety
5.2.4. Rising Incidence of Chronic and Infectious Diseases
5.2.5. Growing Rates of Hospital Acquired Infections
5.2.6. Rising Concerns on Medical Waste Disposal
5.2.7. Regulatory Approvals and New Product Launch
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID19 Crisis Analysis
6.1. COVID19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Usage
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Products
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. Surgical Gowns
10.3.2. Isolation Gowns
10.3.3. Surgical Isolation Gowns
10.3.4. Nonsurgical Gowns
10.3.5. Procedural Gowns
10.3.6. Operating Room Gowns
10.3.7. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Usage
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Usage, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Usage, 2024-2033
11.3.1. Single/Disposable
11.3.2. Multiple/Non-Disposable
11.4. Market Attractiveness Analysis By Usage
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Healthcare centers
12.3.2. Specialty Clinics
12.3.3. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Projections, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Usage
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Usage
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. U.S. Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Usage
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Canada Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Usage
14.7.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Usage
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Usage
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. Mexico Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Usage
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Brazil Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Usage
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. Argentina Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Usage
15.7.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Usage
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Usage
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. Germany Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Usage
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Italy Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Usage
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. France Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Usage
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. U.K. Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product
16.7.4.2.2. By Usage
16.7.4.2.3. By End User
16.7.5. Spain Market Analysis
16.7.5.1. Introduction
16.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.5.2.1. By Product
16.7.5.2.2. By Usage
16.7.5.2.3. By End User
16.7.6. BENELUX Market Analysis
16.7.6.1. Introduction
16.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.6.2.1. By Product
16.7.6.2.2. By Usage
16.7.6.2.3. By End User
16.7.7. Russia Market Analysis
16.7.7.1. Introduction
16.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.7.2.1. By Product
16.7.7.2.2. By Usage
16.7.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Usage
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Usage
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. China Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Usage
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. Japan Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Usage
17.7.2.2.3. By End User
17.7.3. South Korea Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Usage
17.7.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Usage
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Usage
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. India Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Usage
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Indonesia Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Usage
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. Malaysia Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Usage
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. Thailand Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product
18.7.4.2.2. By Usage
18.7.4.2.3. By End User
19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Usage
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Usage
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. Australia Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Usage
19.7.1.2.3. By End User
19.7.2. New Zealand Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Usage
19.7.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Usage
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Usage
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Country Level Analysis & Forecast
20.7.1. GCC Countries Market Analysis
20.7.1.1. Introduction
20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.1.2.1. By Product
20.7.1.2.2. By Usage
20.7.1.2.3. By End User
20.7.2. Türkiye Market Analysis
20.7.2.1. Introduction
20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.2.2.1. By Product
20.7.2.2.2. By Usage
20.7.2.2.3. By End User
20.7.3. South Africa Market Analysis
20.7.3.1. Introduction
20.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.3.2.1. By Product
20.7.3.2.2. By Usage
20.7.3.2.3. By End User
20.7.4. North Africa Market Analysis
20.7.4.1. Introduction
20.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.4.2.1. By Product
20.7.4.2.2. By Usage
20.7.4.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Guangzhou Youte Plastic Products Co. Ltd.
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Key Financials
22.3.1.6. SWOT Analysis
22.3.1.7. Strategy Overview
22.3.2. Narang Medical Limited.
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Key Financials
22.3.2.6. SWOT Analysis
22.3.2.7. Strategy Overview
22.3.3. Xiangli Caps & Bags Factory Manufacturer
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Key Financials
22.3.3.6. SWOT Analysis
22.3.3.7. Strategy Overview
22.3.4. Microbiome & Genetic Testing Organisation
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Key Financials
22.3.4.6. SWOT Analysis
22.3.4.7. Strategy Overview
22.3.5. GLA Family
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Key Financials
22.3.5.6. SWOT Analysis
22.3.5.7. Strategy Overview
22.3.6. Cardinal Health
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Key Financials
22.3.6.6. SWOT Analysis
22.3.6.7. Strategy Overview
22.3.7. Novolex
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Key Financials
22.3.7.6. SWOT Analysis
22.3.7.7. Strategy Overview
22.3.8. Mediklin Healthcare Limited.
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Key Financials
22.3.8.6. SWOT Analysis
22.3.8.7. Strategy Overview
22.3.9. Radiance Inc.
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Key Financials
22.3.9.6. SWOT Analysis
22.3.9.7. Strategy Overview
22.3.10. National Safety Apparel
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Key Financials
22.3.10.6. SWOT Analysis
22.3.10.7. Strategy Overview
22.3.11. Cardinal Health
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Key Financials
22.3.11.6. SWOT Analysis
22.3.11.7. Strategy Overview
22.3.12. 3M
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Key Financials
22.3.12.6. SWOT Analysis
22.3.12.7. Strategy Overview
22.3.13. Angelica
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Key Financials
22.3.13.6. SWOT Analysis
22.3.13.7. Strategy Overview
22.3.14. Standard Textile Co
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Key Financials
22.3.14.6. SWOT Analysis
22.3.14.7. Strategy Overview
22.3.15. Medline Industries Inc
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Key Financials
22.3.15.6. SWOT Analysis
22.3.15.7. Strategy Overview
22.3.16. Aspen Surgical Products
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Key Financials
22.3.16.6. SWOT Analysis
22.3.16.7. Strategy Overview
22.3.17. Aramark
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Key Financials
22.3.17.6. SWOT Analysis
22.3.17.7. Strategy Overview
22.3.18. Priontex
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.18.4. Sales Footprint
22.3.18.5. Key Financials
22.3.18.6. SWOT Analysis
22.3.18.7. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る