世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ペットアレルギー治療市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年


Pet Allergy Treatment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、世界のペットアレルギー治療市場に関する包括的なレポートを発行し、業界を形成する主要な市場力学、動向、機会、課題に関する詳細な洞察を提供しました。 主要な洞... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月10日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
156 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のペットアレルギー治療市場に関する包括的なレポートを発行し、業界を形成する主要な市場力学、動向、機会、課題に関する詳細な洞察を提供しました。

主要な洞察

- ペットアレルギー治療市場規模(2024E):26億7,120万米ドル
- 予測市場価値(2031F):3,930.76百万米ドル39億3,076万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2031年):5.7

レポートの範囲

ペットアレルギー治療市場は、薬物療法、免疫療法、アレルゲン回避戦略、新たな生物学的療法などの様々な治療オプションを通じて、主に犬猫のアレルギー反応に対処する。動物病院、病院、ペットケアセンター、在宅ケアの現場で使用され、効果的なアレルギー管理ソリューションに対する世界的な需要の高まりに対応している。

市場成長の促進要因

世界市場の原動力は、ペット飼育数の増加、ペットアレルギーに対する意識の高まり、獣医学の進歩である。ペットとその飼い主の間でアレルギーの有病率が増加していることが、効果的な治療に対する需要を裏付けている。診断と治療における技術革新は、精度と有効性を高める。ペット保険の適用範囲拡大とペット医療インフラへの投資が市場成長をさらに促進する。

市場の阻害要因

成長が見込まれるものの、規制遵守の複雑さ、治療結果のばらつき、飼い主のアドヒアランスの問題などが課題として挙げられる。動物用医薬品と生物製剤に関する規制の枠組みは、コンプライアンス上の負担を課し、市場ダイナミクスに影響を与える。一部の地域では治療費が高く、償還も限られているため、特に新興国では市場浸透の妨げとなっている。

市場機会:

人口動向、ペットの人間化、消費者の嗜好の進化が成長機会をもたらす。遠隔医療とデジタルヘルスソリューションの統合により、獣医療へのアクセスが向上する。製薬会社、ペットフードメーカー、アレルギー専門医の連携が技術革新を促進する。研究開発および教育イニシアティブへの投資は、新たなトレンドを活用する上で極めて重要である。

主な質問にお答えします:

- 世界のペットアレルギー治療市場成長の原動力は?
- 人気の治療法と診断ツール?
- 技術進歩が市場競争力に与える影響?
- 市場をリードする主要プレーヤーと戦略
- 市場の新たなトレンドと将来展望?

競争環境:

大手企業は技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力。研究開発投資は新規治療と診断検査をターゲットとしている。規制当局やペット保険会社との連携により市場参入を促進。エビデンスに基づく診療、獣医学教育、飼い主の関与を重視し、持続可能な成長をサポート。

主な企業

- ゾエティス・アニマル・ヘルスケア
- メルク・アンド・カンパニー
- ベーリンガーインゲルハイムGmbH
- エランコ・アニマルヘルス・インコーポレーテッド
- バイエル
- ヴェトキノールS.A.
- デクラ・ファーマシューティカルズPLC
- ビルバックSA
- IDEXX Laboratories, Inc.
- セバ・サンテ・アニマル
- キンドレッド・バイオサイエンシズ社
- フィルボアニマルヘルス
- ノーブルック・ラボラトリーズ・リミテッド
- ベチキノールSA
- ネオジェン・コーポレーション
- PetIQ, Inc.
- ヒューベファーマAD

ペットアレルギー治療産業調査の主要セグメント

薬剤クラス別
- 抗ヒスタミン薬
- 副腎皮質ステロイド
- 免疫療法
- 抗生物質

適応症別
- アレルギー性皮膚炎
- 食物アレルギー
- 蚤アレルギー
- 接触アレルギー

ペットの種類別
- 犬
- 猫
- げっ歯類・ウサギ

投与経路別
- 経口
- 注射剤
- 局所投与

流通チャネル別
- 動物病院
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.製品のUSP/特徴分析(ブランド別
4.3.規制情勢、国別
4.4.最近の製品承認/上市
4.5.疾患疫学
4.6.ポーター分析
4.7.PESTLE分析
4.8.バリューチェーン分析
4.9.アンメット・ニーズ
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.世界の医薬品市場の見通し
5.1.3.動物医療の世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.ペット飼育率の上昇
5.2.2.研究開発の増加
5.2.3.プレーヤー間の戦略的提携
5.2.4.製品コスト
5.2.5.事業拡大
5.2.6.製品承認の頻度
5.2.7.ペットケア保険
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2031年
6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場規模(百万米ドル)予測、2024-2031年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
6.3.収益機会のシナリオ-可能性/保守的/楽観的
7.薬剤クラス別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
7.1.序論/主要調査結果
7.2.薬剤クラス別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
7.3.薬剤クラス別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
7.3.1.抗ヒスタミン薬
7.3.2.コルチコステロイド
7.3.3.免疫療法
7.3.4.抗生物質
7.4.薬剤クラス別市場魅力度分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:適応症別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.適応症別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):適応症別分析・予測、2024-2031年
8.3.1.アレルギー性皮膚炎
8.3.2.食物アレルギー
8.3.3.ノミダニ・アレルギー
8.3.4.接触アレルギー
8.4.適応症別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:ペットタイプ別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.ペットタイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
9.3.ペットタイプ別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
9.3.1.犬
9.3.2.猫
9.3.3.げっ歯類およびウサギ
9.4.ペットタイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:投与経路別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.投与経路別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
10.3.投与経路別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
10.3.1.経口剤
10.3.2.注射剤
10.3.3.外用薬
10.4.投与経路別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:流通チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.流通チャネル別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
11.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
11.3.1.動物病院
11.3.2.小売薬局
11.3.3.オンライン薬局
11.3.4.その他
11.4.流通チャネル別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.地域別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.薬剤クラス別
13.3.3.適応症別
13.3.4.ペットタイプ別
13.3.5.投与経路別
13.3.6.流通チャネル別
13.4.地域別市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.薬剤クラス別
13.4.3.適応症別
13.4.4.ペットタイプ別
13.4.5.投与経路別
13.4.6.流通チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.薬剤クラス別
13.8.1.2.2.適応症別
13.8.1.2.3.ペットタイプ別
13.8.1.2.4.投与経路別
13.8.1.2.5.流通チャネル別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.薬剤クラス別
13.8.2.2.2.適応症別
13.8.2.2.3.ペットタイプ別
13.8.2.2.4.投与経路別
13.8.2.2.5.流通チャネル別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.薬剤クラス別
14.3.3.適応症別
14.3.4.ペットタイプ別
14.3.5.投与経路別
14.3.6.流通チャネル別
14.4.地域別市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.薬剤クラス別
14.4.3.適応症別
14.4.4.ペットタイプ別
14.4.5.投与経路別
14.4.6.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ブラジル市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.薬剤クラス別
14.8.1.2.2.適応症別
14.8.1.2.3.ペットタイプ別
14.8.1.2.4.投与経路別
14.8.1.2.5.流通チャネル別
14.8.2.メキシコ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.薬剤クラス別
14.8.2.2.2.適応症別
14.8.2.2.3.ペットタイプ別
14.8.2.2.4.投与経路別
14.8.2.2.5.流通チャネル別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.薬剤クラス別
14.8.3.2.2.適応症別
14.8.3.2.3.ペットタイプ別
14.8.3.2.4.投与経路別
14.8.3.2.5.流通チャネル別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
15.1.はじめに/主な調査結果
15.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.フランス
15.3.1.3.スペイン
15.3.1.4.ロシア
15.3.1.5.イタリア
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.イギリス
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.薬剤クラス別
15.3.3.適応症別
15.3.4.ペットタイプ別
15.3.5.投与経路別
15.3.6.流通チャネル別
15.4.地域別市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.薬剤クラス別
15.4.3.適応症別
15.4.4.ペットタイプ別
15.4.5.投与経路別
15.4.6.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.薬剤クラス別
15.8.1.2.2.適応症別
15.8.1.2.3.ペットタイプ別
15.8.1.2.4.投与経路別
15.8.1.2.5.流通チャネル別
15.8.2.フランス市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.薬剤クラス別
15.8.2.2.2.適応症別
15.8.2.2.3.ペットタイプ別
15.8.2.2.4.投与経路別
15.8.2.2.5.流通チャネル別
15.8.3.スペイン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.薬剤クラス別
15.8.3.2.2.適応症別
15.8.3.2.3.ペットタイプ別
15.8.3.2.4.投与経路別
15.8.3.2.5.流通チャネル別
15.8.4.ロシア市場の分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.薬剤クラス別
15.8.4.2.2.適応症別
15.8.4.2.3.ペットタイプ別
15.8.4.2.4.投与経路別
15.8.4.2.5.流通チャネル別
15.8.5.イタリア市場分析
15.8.5.1.序論
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.薬剤クラス別
15.8.5.2.2.適応症別
15.8.5.2.3.ペットタイプ別
15.8.5.2.4.投与経路別
15.8.5.2.5.流通チャネル別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.薬剤クラス別
15.8.6.2.2.適応症別
15.8.6.2.3.ペットタイプ別
15.8.6.2.4.投与経路別
15.8.6.2.5.流通チャネル別
15.8.7.イギリス市場分析
15.8.7.1.序論
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.薬剤クラス別
15.8.7.2.2.適応症別
15.8.7.2.3.ペットタイプ別
15.8.7.2.4.投与経路別
15.8.7.2.5.流通チャネル別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
16.1.はじめに/主な調査結果
16.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.薬剤クラス別
16.3.3.適応症別
16.3.4.ペットタイプ別
16.3.5.投与経路別
16.3.6.流通チャネル別
16.4.地域別市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.薬剤クラス別
16.4.3.適応症別
16.4.4.ペットタイプ別
16.4.5.投与経路別
16.4.6.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.薬剤クラス別
16.8.1.2.2.適応症別
16.8.1.2.3.ペットタイプ別
16.8.1.2.4.投与経路別
16.8.1.2.5.流通チャネル別
16.8.2.日本市場の分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.薬剤クラス別
16.8.2.2.2.適応症別
16.8.2.2.3.ペットタイプ別
16.8.2.2.4.投与経路別
16.8.2.2.5.流通チャネル別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.薬剤クラス別
16.8.3.2.2.適応症別
16.8.3.2.3.ペットタイプ別
16.8.3.2.4.投与経路別
16.8.3.2.5.流通チャネル別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
17.1.はじめに/主な調査結果
17.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.タイ
17.3.1.4.フィリピン
17.3.1.5.マレーシア
17.3.1.6.ベトナム
17.3.1.7.その他の南アジア
17.3.2.薬剤クラス別
17.3.3.適応症別
17.3.4.ペットタイプ別
17.3.5.投与経路別
17.3.6.流通チャネル別
17.4.地域別市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.薬剤クラス別
17.4.3.適応症別
17.4.4.ペットタイプ別
17.4.5.投与経路別
17.4.6.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.薬剤クラス別
17.8.1.2.2.適応症別
17.8.1.2.3.ペットタイプ別
17.8.1.2.4.投与経路別
17.8.1.2.5.流通チャネル別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.薬剤クラス別
17.8.2.2.2.適応症別
17.8.2.2.3.ペットタイプ別
17.8.2.2.4.投与経路別
17.8.2.2.5.流通チャネル別
17.8.3.タイ市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.薬剤クラス別
17.8.3.2.2.適応症別
17.8.3.2.3.ペットタイプ別
17.8.3.2.4.投与経路別
17.8.3.2.5.流通チャネル別
17.8.4.フィリピン市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.薬剤クラス別
17.8.4.2.2.適応症別
17.8.4.2.3.ペットタイプ別
17.8.4.2.4.投与経路別
17.8.4.2.5.流通チャネル別
17.8.5.マレーシア市場分析
17.8.5.1.序論
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.薬剤クラス別
17.8.5.2.2.適応症別
17.8.5.2.3.ペットタイプ別
17.8.5.2.4.投与経路別
17.8.5.2.5.流通チャネル別
17.8.6.ベトナム市場分析
17.8.6.1.序論
17.8.6.2.市場分類別分析と予測
17.8.6.2.1.薬剤クラス別
17.8.6.2.2.適応症別
17.8.6.2.3.ペットタイプ別
17.8.6.2.4.投与経路別
17.8.6.2.5.流通チャネル別
18.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2031年
18.1.はじめに / 主要な調査結果
18.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.薬効分類別
18.3.3.適応症別
18.3.4.ペットタイプ別
18.3.5.投与経路別
18.3.6.流通チャネル別
18.4.地域別市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.薬剤クラス別
18.4.3.適応症別
18.4.4.ペットタイプ別
18.4.5.投与経路別
18.4.6.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.薬剤クラス別
18.8.1.2.2.適応症別
18.8.1.2.3.ペットタイプ別
18.8.1.2.4.投与経路別
18.8.1.2.5.流通チャネル別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.薬剤クラス別
18.8.2.2.2.適応症別
18.8.2.2.3.ペットタイプ別
18.8.2.2.4.投与経路別
18.8.2.2.5.流通チャネル別
19.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
19.1.はじめに/主な調査結果
19.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.エジプト
19.3.1.4.イスラエル
19.3.1.5.南アフリカ
19.3.1.6.北アフリカ
19.3.1.7.その他の中東・アフリカ
19.3.2.薬剤クラス別
19.3.3.適応症別
19.3.4.ペットタイプ別
19.3.5.投与経路別
19.3.6.流通チャネル別
19.4.地域別市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.薬剤クラス別
19.4.3.適応症別
19.4.4.ペットタイプ別
19.4.5.投与経路別
19.4.6.流通チャネル別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.薬剤クラス別
19.8.1.2.2.適応症別
19.8.1.2.3.ペットタイプ別
19.8.1.2.4.投与経路別
19.8.1.2.5.流通チャネル別
19.8.2.トルコ市場の分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.薬剤クラス別
19.8.2.2.2.適応症別
19.8.2.2.3.ペットタイプ別
19.8.2.2.4.投与経路別
19.8.2.2.5.流通チャネル別
19.8.3.エジプト市場の分析
19.8.3.1.序論
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.薬剤クラス別
19.8.3.2.2.適応症別
19.8.3.2.3.ペットタイプ別
19.8.3.2.4.投与経路別
19.8.3.2.5.流通チャネル別
19.8.4.イスラエル市場分析
19.8.4.1.序論
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.薬剤クラス別
19.8.4.2.2.適応症別
19.8.4.2.3.ペットタイプ別
19.8.4.2.4.投与経路別
19.8.4.2.5.流通チャネル別
19.8.5.南アフリカ市場分析
19.8.5.1.序論
19.8.5.2.市場分類別分析と予測
19.8.5.2.1.薬剤クラス別
19.8.5.2.2.適応症別
19.8.5.2.3.ペットタイプ別
19.8.5.2.4.投与経路別
19.8.5.2.5.流通チャネル別
19.8.6.北アフリカ市場分析
19.8.6.1.はじめに
19.8.6.2.市場分類別分析と予測
19.8.6.2.1.薬剤クラス別
19.8.6.2.2.適応症別
19.8.6.2.3.ペットタイプ別
19.8.6.2.4.投与経路別
19.8.6.2.5.流通チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析(%)
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.3.3.プレーヤーのチャネル展開
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.主要開発分析
21.3.主要プレーヤー別のブランド戦略とプロモーション戦略
21.4.競争の深層
21.4.1.ゾエティス・アニマル・ヘルスケア
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.戦略の概要
21.4.1.6.1.マーケティング戦略
21.4.1.6.2.チャネル戦略
21.4.1.6.3.製品戦略
21.4.2.メルク・アンド・カンパニー(米国)
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.戦略の概要
21.4.2.6.1.マーケティング戦略
21.4.2.6.2.チャネル戦略
21.4.2.6.3.製品戦略
21.4.3.ベーリンガーインゲルハイムGmbH
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.戦略の概要
21.4.3.6.1.マーケティング戦略
21.4.3.6.2.チャネル戦略
21.4.3.6.3.製品戦略
21.4.4.エランコ・アニマルヘルス・インコーポレーテッド
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.戦略の概要
21.4.4.6.1.マーケティング戦略
21.4.4.6.2.チャネル戦略
21.4.4.6.3.製品戦略
21.4.5.バイエル
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.戦略の概要
21.4.5.6.1.マーケティング戦略
21.4.5.6.2.チャネル戦略
21.4.5.6.3.製品戦略
21.4.6.ベトキノール社
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.戦略の概要
21.4.6.6.1.マーケティング戦略
21.4.6.6.2.チャネル戦略
21.4.6.6.3.製品戦略
21.4.7.デクラ・ファーマシューティカルズPLC
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.戦略の概要
21.4.7.6.1.マーケティング戦略
21.4.7.6.2.チャネル戦略
21.4.7.6.3.製品戦略
21.4.8.ビルバックSA
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.戦略の概要
21.4.8.6.1.マーケティング戦略
21.4.8.6.2.チャネル戦略
21.4.8.6.3.製品戦略
21.4.9.IDEXX Laboratories, Inc.
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.戦略の概要
21.4.9.6.1.マーケティング戦略
21.4.9.6.2.チャネル戦略
21.4.9.6.3.製品戦略
21.4.10.セバ・サンテ・アニマル
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.戦略の概要
21.4.10.6.1.マーケティング戦略
21.4.10.6.2.チャネル戦略
21.4.10.6.3.製品戦略
21.4.11.カインドレッド・バイオサイエンシズ社
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.主要財務データ
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.SWOT分析
21.4.11.6.戦略の概要
21.4.11.6.1.マーケティング戦略
21.4.11.6.2.チャネル戦略
21.4.11.6.3.製品戦略
21.4.12.フィルボアニマルヘルス
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.主要財務データ
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.SWOT分析
21.4.12.6.戦略の概要
21.4.12.6.1.マーケティング戦略
21.4.12.6.2.チャネル戦略
21.4.12.6.3.製品戦略
21.4.13.ノーブルック・ラボラトリーズ・リミテッド
21.4.13.1.概要
21.4.13.2.製品ポートフォリオ
21.4.13.3.主要財務データ
21.4.13.4.販売拠点
21.4.13.5.SWOT分析
21.4.13.6.戦略の概要
21.4.13.6.1.マーケティング戦略
21.4.13.6.2.チャネル戦略
21.4.13.6.3.製品戦略
21.4.14.ベチキノールSA
21.4.14.1.概要
21.4.14.2.製品ポートフォリオ
21.4.14.3.主要財務データ
21.4.14.4.販売拠点
21.4.14.5.SWOT分析
21.4.14.6.戦略の概要
21.4.14.6.1.マーケティング戦略
21.4.14.6.2.チャネル戦略
21.4.14.6.3.製品戦略
21.4.15.ネオジェン・コーポレーション
21.4.15.1.概要
21.4.15.2.製品ポートフォリオ
21.4.15.3.主要財務データ
21.4.15.4.販売拠点
21.4.15.5.SWOT分析
21.4.15.6.戦略の概要
21.4.15.6.1.マーケティング戦略
21.4.15.6.2.チャネル戦略
21.4.15.6.3.製品戦略
21.4.16.ペットIQ社
21.4.16.1.概要
21.4.16.2.製品ポートフォリオ
21.4.16.3.主要財務データ
21.4.16.4.販売拠点
21.4.16.5.SWOT分析
21.4.16.6.戦略の概要
21.4.16.6.1.マーケティング戦略
21.4.16.6.2.チャネル戦略
21.4.16.6.3.製品戦略
21.4.17.ヒューベファーマAD
21.4.17.1.概要
21.4.17.2.製品ポートフォリオ
21.4.17.3.主要財務データ
21.4.17.4.販売拠点
21.4.17.5.SWOT分析
21.4.17.6.戦略の概要
21.4.17.6.1.マーケティング戦略
21.4.17.6.2.チャネル戦略
21.4.17.6.3.製品戦略
21.4.18.チャネル・ファーマ・グループ・リミテッド
21.4.18.1.概要
21.4.18.2.製品ポートフォリオ
21.4.18.3.主要財務データ
21.4.18.4.販売拠点
21.4.18.5.SWOT分析
21.4.18.6.戦略の概要
21.4.18.6.1.マーケティング戦略
21.4.18.6.2.チャネル戦略
21.4.18.6.3.製品戦略
21.4.19.ケプロ
21.4.19.1.概要
21.4.19.2.製品ポートフォリオ
21.4.19.3.主要財務データ
21.4.19.4.販売拠点
21.4.19.5.SWOT分析
21.4.19.6.戦略の概要
21.4.19.6.1.マーケティング戦略
21.4.19.6.2.チャネル戦略
21.4.19.6.3.製品戦略
21.4.20.バイオジェネシス・バゴー
21.4.20.1.概要
21.4.20.2.製品ポートフォリオ
21.4.20.3.主要財務データ
21.4.20.4.販売拠点
21.4.20.5.SWOT分析
21.4.20.6.戦略の概要
21.4.20.6.1.マーケティング戦略
21.4.20.6.2.チャネル戦略
21.4.20.6.3.製品戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research recently published a comprehensive report on the global Pet Allergy Treatment Market, providing detailed insights into key market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping the industry.

Key Insights:

• Pet Allergy Treatment Market Size (2024E): USD 2,671.20 million
• Projected Market Value (2031F): USD 3,930.76 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031):5.7%

Report Scope:

The market for pet allergy treatment addresses allergic reactions in pets, primarily cats and dogs, through various therapeutic options such as medications, immunotherapy, allergen avoidance strategies, and emerging biologic therapies. It serves veterinary clinics, hospitals, pet care centers, and homecare settings, responding to the increasing demand for effective allergy management solutions globally.

Market Growth Drivers:

The global market is driven by rising pet ownership, heightened awareness of pet allergies, and advancements in veterinary medicine. Increasing prevalence of allergies among pets and their owners underscores the demand for effective treatments. Technological innovations in diagnostics and treatments enhance accuracy and efficacy. Expansion of pet insurance coverage and investments in pet healthcare infrastructure further propel market growth.

Market Restraints:

Despite growth prospects, challenges include regulatory compliance complexities, variable treatment outcomes, and pet owner adherence issues. Regulatory frameworks for veterinary pharmaceuticals and biologics impose compliance burdens, influencing market dynamics. High treatment costs and limited reimbursement in some regions hinder market penetration, particularly in emerging economies.

Market Opportunities:

Demographic trends, pet humanization, and evolving consumer preferences offer growth opportunities. Integration of telemedicine and digital health solutions improves access to veterinary care. Collaborations among pharmaceutical companies, pet food manufacturers, and allergy specialists drive innovation. Investments in R&D and educational initiatives are crucial for capitalizing on emerging trends.

Key Questions Answered:

• Drivers of global pet allergy treatment market growth?
• Popular treatment modalities and diagnostic tools?
• Impact of technological advancements on market competitiveness?
• Key players and strategies for market leadership?
• Emerging trends and future prospects in the market?

Competitive Landscape:

Leading players focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships. R&D investments target novel therapies and diagnostic tests. Collaboration with regulatory agencies and pet insurance companies facilitates market access. Emphasis on evidence-based practice, veterinary education, and pet owner engagement supports sustainable growth.

Key Companies Profiled:

• Zoetis Animal Healthcare
• Merck and Co Inc.
• Boehringer Ingelheim GmbH
• Elanco Animal Health Incorporated
• Bayer AG
• Vetoquinol S.A.
• Dechra Pharmaceuticals PLC
• Virbac SA
• IDEXX Laboratories, Inc.
• Ceva Santé Animale
• Kindred Biosciences, Inc.
• Phirbo Animal Health
• Norbrook Laboratories Limited
• Vetiquinol SA
• Neogen Corporation
• PetIQ, Inc.
• Huvepharma AD

Key Segments of Pet Allergy Treatment Industry Research

By Drug Class:
• Antihistamines
• Corticosteroids
• Immunotherapy
• Antibiotics

By Indication:
• Allergic Dermatitis
• Food Allergy
• Fleabite Allergy
• Contact Allergy

By Pet Type:
• Dogs
• Cats
• Rodents & Rabbits

By Route of Administration:
• Oral
• Injectable
• Topical

By Distribution Channel:
• Veterinary Hospitals
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption Analysis
4.2. Product USPs/Features Analysis, By Brands
4.3. Regulatory Landscape, By Country
4.4. Recent Product Approval/Launches
4.5. Disease Epidemiology
4.6. Porter’s Analysis
4.7. PESTLE Analysis
4.8. Value Chain Analysis
4.9. Unmet Needs
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.2. Global Pharmaceutical Market Outlook
5.1.3. Global Animal Healthcare Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Rate of Pet Adoption
5.2.2. Increase in Research and Development
5.2.3. Strategic Collaborations among players
5.2.4. Cost of Product
5.2.5. Business Expansions
5.2.6. Frequency of Product Approval
5.2.7. Pet Care Insurance
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031
6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Size (US$ Million) Projections, 2024-2031
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
6.3. Revenue Opportunity Scenario- Likely/Conservative/Optimistic
7. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Drug Class
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Drug Class, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Drug Class, 2024-2031
7.3.1. Antihistamines
7.3.2. Corticosteroids
7.3.3. Immunotherapy
7.3.4. Antibiotics
7.4. Market Attractiveness Analysis By Drug Class
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Indication
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Indication, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2031
8.3.1. Allergic Dermatitis
8.3.2. Food Allergy
8.3.3. Fleabite Allergy
8.3.4. Contact Allergy
8.4. Market Attractiveness Analysis By Indication
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Pet Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Pet Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Pet Type, 2024-2031
9.3.1. Dogs
9.3.2. Cats
9.3.3. Rodents and rabbits
9.4. Market Attractiveness Analysis By Pet Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Route of Administration
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Route of Administration, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Route of Administration, 2024-2031
10.3.1. Oral
10.3.2. Injectable
10.3.3. Topical
10.4. Market Attractiveness Analysis By Route of Administration
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Distribution Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
11.3.1. Veterinary Hospitals
11.3.2. Retail Pharmacies
11.3.3. Online Pharmacies
11.3.4. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Region
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2024-2031
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
13.3.1. By Country
13.3.1.1. United States
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Drug Class
13.3.3. By Indication
13.3.4. By Pet Type
13.3.5. By Route of Administration
13.3.6. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13.4.1. By Country
13.4.2. By Drug Class
13.4.3. By Indication
13.4.4. By Pet Type
13.4.5. By Route of Administration
13.4.6. By Distribution Channel
13.5. Market trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. United States Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Drug Class
13.8.1.2.2. By Indication
13.8.1.2.3. By Pet Type
13.8.1.2.4. By Route of Administration
13.8.1.2.5. By Distribution Channel
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Drug Class
13.8.2.2.2. By Indication
13.8.2.2.3. By Pet Type
13.8.2.2.4. By Route of Administration
13.8.2.2.5. By Distribution Channel
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Drug Class
14.3.3. By Indication
14.3.4. By Pet Type
14.3.5. By Route of Administration
14.3.6. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14.4.1. By Country
14.4.2. By Drug Class
14.4.3. By Indication
14.4.4. By Pet Type
14.4.5. By Route of Administration
14.4.6. By Distribution Channel
14.5. Market trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Brazil Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Drug Class
14.8.1.2.2. By Indication
14.8.1.2.3. By Pet Type
14.8.1.2.4. By Route of Administration
14.8.1.2.5. By Distribution Channel
14.8.2. Mexico Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Drug Class
14.8.2.2.2. By Indication
14.8.2.2.3. By Pet Type
14.8.2.2.4. By Route of Administration
14.8.2.2.5. By Distribution Channel
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Drug Class
14.8.3.2.2. By Indication
14.8.3.2.3. By Pet Type
14.8.3.2.4. By Route of Administration
14.8.3.2.5. By Distribution Channel
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. France
15.3.1.3. Spain
15.3.1.4. Russia
15.3.1.5. Italy
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. United Kingdom
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Drug Class
15.3.3. By Indication
15.3.4. By Pet Type
15.3.5. By Route of Administration
15.3.6. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15.4.1. By Country
15.4.2. By Drug Class
15.4.3. By Indication
15.4.4. By Pet Type
15.4.5. By Route of Administration
15.4.6. By Distribution Channel
15.5. Market trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Drug Class
15.8.1.2.2. By Indication
15.8.1.2.3. By Pet Type
15.8.1.2.4. By Route of Administration
15.8.1.2.5. By Distribution Channel
15.8.2. France Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Drug Class
15.8.2.2.2. By Indication
15.8.2.2.3. By Pet Type
15.8.2.2.4. By Route of Administration
15.8.2.2.5. By Distribution Channel
15.8.3. Spain Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Drug Class
15.8.3.2.2. By Indication
15.8.3.2.3. By Pet Type
15.8.3.2.4. By Route of Administration
15.8.3.2.5. By Distribution Channel
15.8.4. Russia Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Drug Class
15.8.4.2.2. By Indication
15.8.4.2.3. By Pet Type
15.8.4.2.4. By Route of Administration
15.8.4.2.5. By Distribution Channel
15.8.5. Italy Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Drug Class
15.8.5.2.2. By Indication
15.8.5.2.3. By Pet Type
15.8.5.2.4. By Route of Administration
15.8.5.2.5. By Distribution Channel
15.8.6. BENELUX Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Drug Class
15.8.6.2.2. By Indication
15.8.6.2.3. By Pet Type
15.8.6.2.4. By Route of Administration
15.8.6.2.5. By Distribution Channel
15.8.7. United Kingdom Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Drug Class
15.8.7.2.2. By Indication
15.8.7.2.3. By Pet Type
15.8.7.2.4. By Route of Administration
15.8.7.2.5. By Distribution Channel
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
16.1. Introduction / Key Findings
16.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Drug Class
16.3.3. By Indication
16.3.4. By Pet Type
16.3.5. By Route of Administration
16.3.6. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16.4.1. By Country
16.4.2. By Drug Class
16.4.3. By Indication
16.4.4. By Pet Type
16.4.5. By Route of Administration
16.4.6. By Distribution Channel
16.5. Market trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Drug Class
16.8.1.2.2. By Indication
16.8.1.2.3. By Pet Type
16.8.1.2.4. By Route of Administration
16.8.1.2.5. By Distribution Channel
16.8.2. Japan Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Drug Class
16.8.2.2.2. By Indication
16.8.2.2.3. By Pet Type
16.8.2.2.4. By Route of Administration
16.8.2.2.5. By Distribution Channel
16.8.3. South Korea Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Drug Class
16.8.3.2.2. By Indication
16.8.3.2.3. By Pet Type
16.8.3.2.4. By Route of Administration
16.8.3.2.5. By Distribution Channel
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
17.1. Introduction / Key Findings
17.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Thailand
17.3.1.4. Philippines
17.3.1.5. Malaysia
17.3.1.6. Vietnam
17.3.1.7. Rest of South Asia
17.3.2. By Drug Class
17.3.3. By Indication
17.3.4. By Pet Type
17.3.5. By Route of Administration
17.3.6. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis By Region
17.4.1. By Country
17.4.2. By Drug Class
17.4.3. By Indication
17.4.4. By Pet Type
17.4.5. By Route of Administration
17.4.6. By Distribution Channel
17.5. Market trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Drug Class
17.8.1.2.2. By Indication
17.8.1.2.3. By Pet Type
17.8.1.2.4. By Route of Administration
17.8.1.2.5. By Distribution Channel
17.8.2. Indonesia Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Drug Class
17.8.2.2.2. By Indication
17.8.2.2.3. By Pet Type
17.8.2.2.4. By Route of Administration
17.8.2.2.5. By Distribution Channel
17.8.3. Thailand Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Drug Class
17.8.3.2.2. By Indication
17.8.3.2.3. By Pet Type
17.8.3.2.4. By Route of Administration
17.8.3.2.5. By Distribution Channel
17.8.4. Philippines Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Drug Class
17.8.4.2.2. By Indication
17.8.4.2.3. By Pet Type
17.8.4.2.4. By Route of Administration
17.8.4.2.5. By Distribution Channel
17.8.5. Malaysia Market Analysis
17.8.5.1. Introduction
17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.5.2.1. By Drug Class
17.8.5.2.2. By Indication
17.8.5.2.3. By Pet Type
17.8.5.2.4. By Route of Administration
17.8.5.2.5. By Distribution Channel
17.8.6. Vietnam Market Analysis
17.8.6.1. Introduction
17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.6.2.1. By Drug Class
17.8.6.2.2. By Indication
17.8.6.2.3. By Pet Type
17.8.6.2.4. By Route of Administration
17.8.6.2.5. By Distribution Channel
18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
18.1. Introduction / Key Findings
18.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Drug Class
18.3.3. By Indication
18.3.4. By Pet Type
18.3.5. By Route of Administration
18.3.6. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis By Region
18.4.1. By Country
18.4.2. By Drug Class
18.4.3. By Indication
18.4.4. By Pet Type
18.4.5. By Route of Administration
18.4.6. By Distribution Channel
18.5. Market trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Drug Class
18.8.1.2.2. By Indication
18.8.1.2.3. By Pet Type
18.8.1.2.4. By Route of Administration
18.8.1.2.5. By Distribution Channel
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Drug Class
18.8.2.2.2. By Indication
18.8.2.2.3. By Pet Type
18.8.2.2.4. By Route of Administration
18.8.2.2.5. By Distribution Channel
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
19.1. Introduction / Key Findings
19.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. Egypt
19.3.1.4. Israel
19.3.1.5. South Africa
19.3.1.6. Northern Africa
19.3.1.7. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Drug Class
19.3.3. By Indication
19.3.4. By Pet Type
19.3.5. By Route of Administration
19.3.6. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis By Region
19.4.1. By Country
19.4.2. By Drug Class
19.4.3. By Indication
19.4.4. By Pet Type
19.4.5. By Route of Administration
19.4.6. By Distribution Channel
19.5. Market trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Drug Class
19.8.1.2.2. By Indication
19.8.1.2.3. By Pet Type
19.8.1.2.4. By Route of Administration
19.8.1.2.5. By Distribution Channel
19.8.2. Türkiye Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Drug Class
19.8.2.2.2. By Indication
19.8.2.2.3. By Pet Type
19.8.2.2.4. By Route of Administration
19.8.2.2.5. By Distribution Channel
19.8.3. Egypt Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Drug Class
19.8.3.2.2. By Indication
19.8.3.2.3. By Pet Type
19.8.3.2.4. By Route of Administration
19.8.3.2.5. By Distribution Channel
19.8.4. Israel Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Drug Class
19.8.4.2.2. By Indication
19.8.4.2.3. By Pet Type
19.8.4.2.4. By Route of Administration
19.8.4.2.5. By Distribution Channel
19.8.5. South Africa Market Analysis
19.8.5.1. Introduction
19.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.5.2.1. By Drug Class
19.8.5.2.2. By Indication
19.8.5.2.3. By Pet Type
19.8.5.2.4. By Route of Administration
19.8.5.2.5. By Distribution Channel
19.8.6. Northern Africa Market Analysis
19.8.6.1. Introduction
19.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.6.2.1. By Drug Class
19.8.6.2.2. By Indication
19.8.6.2.3. By Pet Type
19.8.6.2.4. By Route of Administration
19.8.6.2.5. By Distribution Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. Regional Footprint of Players
20.3.2. Product Footprint of Players
20.3.3. Channel Footprint of Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Key Development Analysis
21.3. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. Zoetis Animal Healthcare
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Key Financials
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. SWOT Analysis
21.4.1.6. Strategy Overview
21.4.1.6.1. Marketing Strategies
21.4.1.6.2. Channel Strategies
21.4.1.6.3. Product Strategies
21.4.2. Merck and Co.Inc. (US)
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Key Financials
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. SWOT Analysis
21.4.2.6. Strategy Overview
21.4.2.6.1. Marketing Strategies
21.4.2.6.2. Channel Strategies
21.4.2.6.3. Product Strategies
21.4.3. Boehringer Ingelheim GmbH
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Key Financials
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. SWOT Analysis
21.4.3.6. Strategy Overview
21.4.3.6.1. Marketing Strategies
21.4.3.6.2. Channel Strategies
21.4.3.6.3. Product Strategies
21.4.4. Elanco Animal Health Incorporated
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Key Financials
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. SWOT Analysis
21.4.4.6. Strategy Overview
21.4.4.6.1. Marketing Strategies
21.4.4.6.2. Channel Strategies
21.4.4.6.3. Product Strategies
21.4.5. Bayer AG
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Key Financials
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. SWOT Analysis
21.4.5.6. Strategy Overview
21.4.5.6.1. Marketing Strategies
21.4.5.6.2. Channel Strategies
21.4.5.6.3. Product Strategies
21.4.6. Vetoquinol S.A.
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Key Financials
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. SWOT Analysis
21.4.6.6. Strategy Overview
21.4.6.6.1. Marketing Strategies
21.4.6.6.2. Channel Strategies
21.4.6.6.3. Product Strategies
21.4.7. Dechra Pharmaceuticals PLC
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Key Financials
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. SWOT Analysis
21.4.7.6. Strategy Overview
21.4.7.6.1. Marketing Strategies
21.4.7.6.2. Channel Strategies
21.4.7.6.3. Product Strategies
21.4.8. Virbac SA
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Key Financials
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. SWOT Analysis
21.4.8.6. Strategy Overview
21.4.8.6.1. Marketing Strategies
21.4.8.6.2. Channel Strategies
21.4.8.6.3. Product Strategies
21.4.9. IDEXX Laboratories, Inc.
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Key Financials
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. SWOT Analysis
21.4.9.6. Strategy Overview
21.4.9.6.1. Marketing Strategies
21.4.9.6.2. Channel Strategies
21.4.9.6.3. Product Strategies
21.4.10. Ceva Santé Animale
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Key Financials
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. SWOT Analysis
21.4.10.6. Strategy Overview
21.4.10.6.1. Marketing Strategies
21.4.10.6.2. Channel Strategies
21.4.10.6.3. Product Strategies
21.4.11. Kindred Biosciences, Inc.
21.4.11.1. Overview
21.4.11.2. Product Portfolio
21.4.11.3. Key Financials
21.4.11.4. Sales Footprint
21.4.11.5. SWOT Analysis
21.4.11.6. Strategy Overview
21.4.11.6.1. Marketing Strategies
21.4.11.6.2. Channel Strategies
21.4.11.6.3. Product Strategies
21.4.12. Phirbo Animal Health
21.4.12.1. Overview
21.4.12.2. Product Portfolio
21.4.12.3. Key Financials
21.4.12.4. Sales Footprint
21.4.12.5. SWOT Analysis
21.4.12.6. Strategy Overview
21.4.12.6.1. Marketing Strategies
21.4.12.6.2. Channel Strategies
21.4.12.6.3. Product Strategies
21.4.13. Norbrook Laboratories Limited
21.4.13.1. Overview
21.4.13.2. Product Portfolio
21.4.13.3. Key Financials
21.4.13.4. Sales Footprint
21.4.13.5. SWOT Analysis
21.4.13.6. Strategy Overview
21.4.13.6.1. Marketing Strategies
21.4.13.6.2. Channel Strategies
21.4.13.6.3. Product Strategies
21.4.14. Vetiquinol SA
21.4.14.1. Overview
21.4.14.2. Product Portfolio
21.4.14.3. Key Financials
21.4.14.4. Sales Footprint
21.4.14.5. SWOT Analysis
21.4.14.6. Strategy Overview
21.4.14.6.1. Marketing Strategies
21.4.14.6.2. Channel Strategies
21.4.14.6.3. Product Strategies
21.4.15. Neogen Corporation
21.4.15.1. Overview
21.4.15.2. Product Portfolio
21.4.15.3. Key Financials
21.4.15.4. Sales Footprint
21.4.15.5. SWOT Analysis
21.4.15.6. Strategy Overview
21.4.15.6.1. Marketing Strategies
21.4.15.6.2. Channel Strategies
21.4.15.6.3. Product Strategies
21.4.16. PetIQ, Inc.
21.4.16.1. Overview
21.4.16.2. Product Portfolio
21.4.16.3. Key Financials
21.4.16.4. Sales Footprint
21.4.16.5. SWOT Analysis
21.4.16.6. Strategy Overview
21.4.16.6.1. Marketing Strategies
21.4.16.6.2. Channel Strategies
21.4.16.6.3. Product Strategies
21.4.17. Huvepharma AD
21.4.17.1. Overview
21.4.17.2. Product Portfolio
21.4.17.3. Key Financials
21.4.17.4. Sales Footprint
21.4.17.5. SWOT Analysis
21.4.17.6. Strategy Overview
21.4.17.6.1. Marketing Strategies
21.4.17.6.2. Channel Strategies
21.4.17.6.3. Product Strategies
21.4.18. Chanelle Pharma Group Limited
21.4.18.1. Overview
21.4.18.2. Product Portfolio
21.4.18.3. Key Financials
21.4.18.4. Sales Footprint
21.4.18.5. SWOT Analysis
21.4.18.6. Strategy Overview
21.4.18.6.1. Marketing Strategies
21.4.18.6.2. Channel Strategies
21.4.18.6.3. Product Strategies
21.4.19. Kepro
21.4.19.1. Overview
21.4.19.2. Product Portfolio
21.4.19.3. Key Financials
21.4.19.4. Sales Footprint
21.4.19.5. SWOT Analysis
21.4.19.6. Strategy Overview
21.4.19.6.1. Marketing Strategies
21.4.19.6.2. Channel Strategies
21.4.19.6.3. Product Strategies
21.4.20. Biogénesis Bagó
21.4.20.1. Overview
21.4.20.2. Product Portfolio
21.4.20.3. Key Financials
21.4.20.4. Sales Footprint
21.4.20.5. SWOT Analysis
21.4.20.6. Strategy Overview
21.4.20.6.1. Marketing Strategies
21.4.20.6.2. Channel Strategies
21.4.20.6.3. Product Strategies
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る