世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

単回使用気管支鏡市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Single-use Bronchoscopes Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

著名な市場調査会社であるPersistence Market Research社は、このほど世界の単回使用気管支鏡市場に関する徹底的な分析を発表しました。この包括的なレポートは、市場構造に関する詳細な展望を提供し、促進要因、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月3日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
286 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

著名な市場調査会社であるPersistence Market Research社は、このほど世界の単回使用気管支鏡市場に関する徹底的な分析を発表しました。この包括的なレポートは、市場構造に関する詳細な展望を提供し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学に関する重要な洞察を提供します。

主要な洞察

- シングルユース気管支鏡市場規模(2024E):4億5710万米ドル
- 予測市場価値(2033F):4億5,710万米ドル3億9,960万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 23.7%

シングルユース気管支鏡市場 - レポートスコープ:

単回使用気管支内視鏡は、呼吸器医療環境における診断および治療処置に使用される不可欠な医療機器です。これらの機器は、再利用可能な気管支鏡と比較して、交差汚染のリスクの低減、合理化されたワークフロー、および費用対効果などの重要な利点を提供します。同市場は主に病院、外来センター、診療所を対象としており、多様な医療用途に合わせた様々な使い捨て気管支内視鏡を提供している。

市場成長の促進要因

世界の単回使用気管支鏡市場は、医療環境における感染対策に対する意識の高まりや、世界的な呼吸器疾患の有病率の上昇など、いくつかの要因によって推進されています。低侵襲医療機器への需要の高まりと、医療施設における経済的ソリューションの必要性が、市場拡大をさらに刺激する。内視鏡イメージングと光ファイバーの技術的進歩は、単回使用気管支鏡の機能性と使いやすさを向上させ、市場成長に大きく貢献している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、使い捨て気管支内視鏡市場は、規制遵守、償還政策、使い捨て医療機器の採用に伴う初期費用に関連する課題に遭遇している。医療機器の製造と使用を管理する厳しい規制は、市場参加者にコンプライアンス義務を課し、市場ダイナミクスと事業戦略に影響を与える。また、特定の地域では使い捨て気管支鏡手術に対する償還範囲が限定されていることも、特に新興経済圏では市場浸透の抑止力となっている。

市場機会:

単回使用気管支鏡市場は、医療インフラの進歩、医療費の増加、外来患者における使い捨て医療器具の採用増加により、大きな成長機会をもたらしている。承認プロセスを合理化し、製品の安全性を高めるための医療機器メーカー、医療提供者、規制機関の協力体制は、市場拡大に大きく貢献している。さらに、呼吸器ケアにおける遠隔医療サービスとデジタルヘルス技術の統合は、診断および治療気管支鏡検査手順への患者アクセスを強化し、それによって市場成長に拍車をかけている。

競争情報とビジネス戦略

AMBU A/S、NeoScope Inc.、Endoso Lifeなど、世界のシングルユース気管支鏡市場の大手企業は、競争力を維持するために技術革新、製品差別化、戦略的パートナーシップに幅広く注力している。これらの企業は、先進的な気管支鏡ソリューションを導入し、機器の性能を向上させ、製品ポートフォリオを拡大するために、研究開発に多大なリソースを割いている。医療施設との提携や強固な販売網により、市場へのアクセスを容易にし、多様な地域での技術採用を促進しています。

主な企業

- AMBU A/S
- ボストン・サイエンティフィック・コーポレーション
- 富士フイルムホールディングス
- カールストルツGmbH & Co.KG
- ネオスコープ
- オリンパス株式会社
- ボストン・サイエンティフィック株式会社
- ペンタックスメディカル
- カールストルツSE社
- エンドソーライフ
- イノベックスメディカル株式会社
- 湖南ヴァティン医療器械有限公司
- 浙江芸医器械有限公司

シングルユース気管支鏡産業調査の主要セグメント

製品別
- 大型
- レギュラー
- スリム
- ウルトラスリム
- 特大

用途別
- ベッドサイドでの処置
- 緊急処置室
- 気管支鏡検査室
- ICU(集中治療室

適応症別
- 肺がん
- 肺感染症
- 間質性肺疾患
- 結核
- 慢性閉塞性肺疾患
- 嚢胞性線維症

エンドユーザー別
- 病院
- 外来手術センター (ASC)
- 専門クリニック
- 診断センター

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン&バルト諸国
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品の特徴/USP
4.3.最近の製品承認/発売
4.4.PESTEL分析
4.5.ポーター分析
4.6.サプライチェーン分析
4.7.技術評価
4.8.規制情勢
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の平均寿命の見通し
5.1.4.シングルユース内視鏡の世界市場(親市場分析)
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.主要企業の歴史的成長
5.2.2.老年人口率の増加
5.2.3.単回使用気管支鏡のコスト
5.2.4.医療費の増加
5.2.5.技術の進歩
5.2.6.使い捨て気管支鏡の採用
5.2.7.気管支鏡手術の件数
5.2.8.慢性呼吸器疾患の有病率の増加
5.2.9.低侵襲手術の急増
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.適応症別
6.1.4.エンドユーザー別
6.1.5.地域別
6.2.2023年市場シナリオ
7.世界市場数量(単位)分析2019-2023年と予測、2024-2033年
7.1.過去の数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.大型
10.3.2.レギュラー
10.3.3.スリム
10.3.4.ウルトラスリム
10.3.5.エクストララージ
10.4.製品別市場魅力度分析
11.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と用途別予測、2024-2033年
11.3.1.ベッドサイド手順
11.3.2.緊急治療室
11.3.3.気管支鏡検査室
11.3.4.集中治療室
11.4.用途別市場魅力度分析
12.適応症別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.適応症別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.適応症別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.肺がん
12.3.2.肺感染症
12.3.3.間質性肺疾患
12.3.4.結核
12.3.5.COPD(慢性閉塞性肺疾患
12.3.6.嚢胞性線維症
12.4.適応症別市場魅力度分析
13.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに / 主要な調査結果
13.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
13.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.病院
13.3.2.外来手術センター
13.3.3.利用クリニック
13.3.4.診断センター
13.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
14.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.北米
14.3.2.ラテンアメリカ
14.3.3.東アジア
14.3.4.南アジア・太平洋
14.3.5.西ヨーロッパ
14.3.6.東欧
14.3.7.中央アジア
14.3.8.ロシア&ベラルーシ
14.3.9.バルカン&バルト諸国
14.3.10.中東・アフリカ
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.適応症別
15.3.5.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.適応症別
15.4.5.エンドユーザー別
15.5.国別分析と予測
15.5.1.米国市場分析
15.5.1.1.はじめに
15.5.1.2.市場分類別分析と予測
15.5.1.2.1.製品別
15.5.1.2.2.用途別
15.5.1.2.3.適応症別
15.5.1.2.4.エンドユーザー別
15.5.2.カナダ市場分析
15.5.2.1.序論
15.5.2.2.市場分類別分析と予測
15.5.2.2.1.製品別
15.5.2.2.2.用途別
15.5.2.2.3.適応症別
15.5.2.2.4.エンドユーザー
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.メキシコ
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.適応症別
16.3.5.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.適応症別
16.4.5.エンドユーザー別
16.5.国別分析と予測
16.5.1.ブラジル市場分析
16.5.1.1.導入
16.5.1.2.市場分類別分析と予測
16.5.1.2.1.製品別
16.5.1.2.2.用途別
16.5.1.2.3.適応症別
16.5.1.2.4.エンドユーザー別
16.5.2.メキシコ市場分析
16.5.2.1.序論
16.5.2.2.市場分類別分析と予測
16.5.2.2.1.製品別
16.5.2.2.2.用途別
16.5.2.2.3.適応症別
16.5.2.2.4.エンドユーザー別
16.5.3.アルゼンチン市場分析
16.5.3.1.序論
16.5.3.2.市場分類別分析と予測
16.5.3.2.1.製品別
16.5.3.2.2.用途別
16.5.3.2.3.適応症別
16.5.3.2.4.エンドユーザー別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.適応症別
17.3.5.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.適応症別
17.4.5.エンドユーザー別
17.5.国別分析と予測
17.5.1.中国市場の分析
17.5.1.1.導入
17.5.1.2.市場分類別分析と予測
17.5.1.2.1.製品別
17.5.1.2.2.用途別
17.5.1.2.3.適応症別
17.5.1.2.4.エンドユーザー別
17.5.2.日本市場の分析
17.5.2.1.はじめに
17.5.2.2.市場分類別分析と予測
17.5.2.2.1.製品別
17.5.2.2.2.用途別
17.5.2.2.3.適応症別
17.5.2.2.4.エンドユーザー別
17.5.3.韓国市場分析
17.5.3.1.序論
17.5.3.2.市場分類別分析と予測
17.5.3.2.1.製品別
17.5.3.2.2.用途別
17.5.3.2.3.適応症別
17.5.3.2.4.エンドユーザー別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.タイ
18.3.1.4.フィリピン
18.3.1.5.マレーシア
18.3.1.6.ベトナム
18.3.1.7.その他のASEAN諸国
18.3.1.8.オーストラリア・ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.適応症別
18.3.5.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.適応症別
18.4.5.エンドユーザー別
18.5.国別分析と予測
18.5.1.インド市場分析
18.5.1.1.序論
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.製品別
18.5.1.2.2.用途別
18.5.1.2.3.適応症別
18.5.1.2.4.エンドユーザー別
18.5.2.タイ市場分析
18.5.2.1.
18.5.2.2.市場分類別分析と予測
18.5.2.2.1.製品別
18.5.2.2.2.用途別
18.5.2.2.3.適応症別
18.5.2.2.4.エンドユーザー別
18.5.3.インドネシア市場分析
18.5.3.1.序論
18.5.3.2.市場分類別分析と予測
18.5.3.2.1.製品別
18.5.3.2.2.用途別
18.5.3.2.3.適応症別
18.5.3.2.4.エンドユーザー別
18.5.4.マレーシア市場分析
18.5.4.1.序論
18.5.4.2.市場分類別分析と予測
18.5.4.2.1.製品別
18.5.4.2.2.用途別
18.5.4.2.3.適応症別
18.5.4.2.4.エンドユーザー別
18.5.5.フィリピン市場分析
18.5.5.1.序論
18.5.5.2.市場分類別分析と予測
18.5.5.2.1.製品別
18.5.5.2.2.用途別
18.5.5.2.3.適応症別
18.5.5.2.4.エンドユーザー別
18.5.1.ベトナム市場分析
18.5.1.1.導入
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.製品別
18.5.1.2.2.用途別
18.5.1.2.3.適応症別
18.5.1.2.4.エンドユーザー別
18.5.1.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
18.5.1.1.導入
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.製品別
18.5.1.2.2.用途別
18.5.1.2.3.適応症別
18.5.1.2.4.エンドユーザー別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.西欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.ドイツ
19.3.1.2.フランス
19.3.1.3.スペイン
19.3.1.4.イタリア
19.3.1.5.ベネルクス
19.3.1.6.北欧
19.3.1.7.英国
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.適応症別
19.3.5.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.適応症別
19.4.5.エンドユーザー別
19.5.国別分析と予測
19.5.1.ドイツ市場分析
19.5.1.1.導入
19.5.1.2.市場分類別分析と予測
19.5.1.2.1.製品別
19.5.1.2.2.用途別
19.5.1.2.3.適応症別
19.5.1.2.4.エンドユーザー別
19.5.2.フランス市場分析
19.5.2.1.はじめに
19.5.2.2.市場分類別分析と予測
19.5.2.2.1.製品別
19.5.2.2.2.用途別
19.5.2.2.3.適応症別
19.5.2.2.4.エンドユーザー別
19.5.3.イタリア市場分析
19.5.3.1.序論
19.5.3.2.市場分類別分析と予測
19.5.3.2.1.製品別
19.5.3.2.2.用途別
19.5.3.2.3.適応症別
19.5.3.2.4.エンドユーザー別
19.5.4.英国市場分析
19.5.4.1.導入
19.5.4.2.市場分類別分析と予測
19.5.4.2.1.製品別
19.5.4.2.2.用途別
19.5.4.2.3.適応症別
19.5.4.2.4.エンドユーザー別
19.5.5.スペイン市場分析
19.5.5.1.
19.5.5.2.市場分類別分析と予測
19.5.5.2.1.製品別
19.5.5.2.2.用途別
19.5.5.2.3.適応症別
19.5.5.2.4.エンドユーザー別
19.5.6.ベネルクス市場分析
19.5.6.1.
19.5.6.2.市場分類別分析と予測
19.5.6.2.1.製品別
19.5.6.2.2.用途別
19.5.6.2.3.適応症別
19.5.6.2.4.エンドユーザー別
19.5.7.北欧市場分析
19.5.7.1.
19.5.7.2.市場分類別分析と予測
19.5.7.2.1.製品別
19.5.7.2.2.用途別
19.5.7.2.3.適応症別
19.5.7.2.4.エンドユーザー別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.東欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.ポーランド
20.3.1.2.ハンガリー
20.3.1.3.ルーマニア
20.3.1.4.チェコ共和国
20.3.1.5.その他の東欧諸国
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.適応症別
20.3.5.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.適応症別
20.4.5.エンドユーザー別
20.5.国別分析と予測
20.5.1.ポーランド市場分析
20.5.1.1.導入
20.5.1.2.市場分類別分析と予測
20.5.1.2.1.製品別
20.5.1.2.2.用途別
20.5.1.2.3.適応症別
20.5.1.2.4.エンドユーザー別
20.5.2.ハンガリー市場分析
20.5.2.1.序論
20.5.2.2.市場分類別分析と予測
20.5.2.2.1.製品別
20.5.2.2.2.用途別
20.5.2.2.3.適応症別
20.5.2.2.4.エンドユーザー別
20.5.3.ルーマニア市場分析
20.5.3.1.序論
20.5.3.2.市場分類別分析と予測
20.5.3.2.1.製品別
20.5.3.2.2.用途別
20.5.3.2.3.適応症別
20.5.3.2.4.エンドユーザー別
20.5.4.チェコ市場の分析
20.5.4.1.序論
20.5.4.2.市場分類別分析と予測
20.5.4.2.1.製品別
20.5.4.2.2.用途別
20.5.4.2.3.適応症別
20.5.4.2.4.エンドユーザー別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中央アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
21.3.1.製品別
21.3.2.用途別
21.3.3.適応症別
21.3.4.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.製品別
21.4.2.用途別
21.4.3.適応症別
21.4.4.エンドユーザー別
21.5.市場動向
21.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
21.7.促進要因と阻害要因-影響分析
22.ロシア・ベラルーシ市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
22.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
22.3.1.製品別
22.3.2.用途別
22.3.3.適応症別
22.3.4.エンドユーザー別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.製品別
22.4.2.用途別
22.4.3.適応症別
22.4.4.エンドユーザー別
22.5.市場動向
22.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
22.7.促進要因と阻害要因-影響分析
23.バルカン諸国とバルト諸国の市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
23.1.はじめに
23.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
23.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
23.3.1.製品別
23.3.2.用途別
23.3.3.適応症別
23.3.4.エンドユーザー別
23.4.市場魅力度分析
23.4.1.製品別
23.4.2.用途別
23.4.3.適応症別
23.4.4.エンドユーザー別
23.5.市場動向
23.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
23.7.促進要因と阻害要因-影響分析
24.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
24.1.はじめに
24.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
24.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
24.3.1.国別
24.3.1.1.GCC諸国
24.3.1.2.サウジアラビア王国
24.3.1.3.トルコ
24.3.1.4.北アフリカ
24.3.1.5.南アフリカ
24.3.1.6.イスラエル
24.3.2.製品別
24.3.3.用途別
24.3.4.適応症別
24.3.5.エンドユーザー別
24.4.市場魅力度分析
24.4.1.国別
24.4.2.製品別
24.4.3.用途別
24.4.4.適応症別
24.4.5.エンドユーザー別
24.5.国別分析と予測
24.5.1.GCC諸国市場分析
24.5.1.1.導入
24.5.1.2.市場分類別分析と予測
24.5.1.2.1.製品別
24.5.1.2.2.用途別
24.5.1.2.3.適応症別
24.5.1.2.4.エンドユーザー別
24.5.2.サウジアラビア王国市場分析
24.5.2.1.
24.5.2.2.市場分類別分析と予測
24.5.2.2.1.製品別
24.5.2.2.2.用途別
24.5.2.2.3.適応症別
24.5.2.2.4.エンドユーザー別
24.5.3.トルコ市場の分析
24.5.3.1.序論
24.5.3.2.市場分類別分析と予測
24.5.3.2.1.製品別
24.5.3.2.2.用途別
24.5.3.2.3.適応症別
24.5.3.2.4.エンドユーザー別
24.5.4.北アフリカ市場分析
24.5.4.1.はじめに
24.5.4.2.市場分類別分析と予測
24.5.4.2.1.製品別
24.5.4.2.2.用途別
24.5.4.2.3.適応症別
24.5.4.2.4.エンドユーザー別
24.5.5.南アフリカ市場分析
24.5.5.1.序論
24.5.5.2.市場分類別分析と予測
24.5.5.2.1.製品別
24.5.5.2.2.用途別
24.5.5.2.3.適応症別
24.5.5.2.4.エンドユーザー別
24.5.6.イスラエル市場分析
24.5.6.1.序論
24.5.6.2.市場分類別分析と予測
24.5.6.2.1.製品別
24.5.6.2.2.用途別
24.5.6.2.3.適応症別
24.5.6.2.4.エンドユーザー別
24.6.市場動向
24.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
24.8.促進要因と阻害要因-影響分析
25.市場構造分析
25.1.企業階層別市場分析
25.2.上位企業の市場シェア分析
25.3.市場プレゼンス分析
25.3.1.地域別シェア
25.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
25.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
26.競争分析
26.1.競争ダッシュボード
26.2.競合ベンチマーキング
26.3.競合ディープダイブ
26.3.1.AMBU A/S
26.3.1.1.概要
26.3.1.2.製品ポートフォリオ
26.3.1.3.主要財務
26.3.1.4.販売拠点
26.3.1.5.SWOT分析
26.3.1.6.戦略の概要
26.3.1.6.1.マーケティング戦略
26.3.1.6.2.製品戦略
26.3.1.6.3.チャネル戦略
26.3.2.ボストン・サイエンティフィック社
26.3.2.1.概要
26.3.2.2.製品ポートフォリオ
26.3.2.3.主要財務データ
26.3.2.4.販売拠点
26.3.2.5.SWOT分析
26.3.2.6.戦略の概要
26.3.2.6.1.マーケティング戦略
26.3.2.6.2.製品戦略
26.3.2.6.3.チャネル戦略
26.3.3.富士フイルムホールディングス
26.3.3.1.概要
26.3.3.2.製品ポートフォリオ
26.3.3.3.主要財務データ
26.3.3.4.販売拠点
26.3.3.5.SWOT分析
26.3.3.6.戦略の概要
26.3.3.6.1.マーケティング戦略
26.3.3.6.2.製品戦略
26.3.3.6.3.チャネル戦略
26.3.4.Karl Storz GmbH & Co.KG
26.3.4.1.概要
26.3.4.2.製品ポートフォリオ
26.3.4.3.主要財務データ
26.3.4.4.販売拠点
26.3.4.5.SWOT分析
26.3.4.6.戦略の概要
26.3.4.6.1.マーケティング戦略
26.3.4.6.2.製品戦略
26.3.4.6.3.チャネル戦略
26.3.5.ネオスコープ社
26.3.5.1.概要
26.3.5.2.製品ポートフォリオ
26.3.5.3.主要財務データ
26.3.5.4.販売拠点
26.3.5.5.SWOT分析
26.3.5.6.戦略の概要
26.3.5.6.1.マーケティング戦略
26.3.5.6.2.製品戦略
26.3.5.6.3.チャネル戦略
26.3.6.オリンパス株式会社
26.3.6.1.概要
26.3.6.2.製品ポートフォリオ
26.3.6.3.主要財務
26.3.6.4.販売拠点
26.3.6.5.SWOT分析
26.3.6.6.戦略の概要
26.3.6.6.1.マーケティング戦略
26.3.6.6.2.製品戦略
26.3.6.6.3.チャネル戦略
26.3.7.ボストン・サイエンティフィック社
26.3.7.1.概要
26.3.7.2.製品ポートフォリオ
26.3.7.3.主要財務データ
26.3.7.4.販売拠点
26.3.7.5.SWOT分析
26.3.7.6.戦略の概要
26.3.7.6.1.マーケティング戦略
26.3.7.6.2.製品戦略
26.3.7.6.3.チャネル戦略
26.3.8.ペンタックスメディカル
26.3.8.1.概要
26.3.8.2.製品ポートフォリオ
26.3.8.3.主要財務
26.3.8.4.販売拠点
26.3.8.5.SWOT分析
26.3.8.6.戦略の概要
26.3.8.6.1.マーケティング戦略
26.3.8.6.2.製品戦略
26.3.8.6.3.チャネル戦略
26.3.9.カールストルツSE&Co.
26.3.9.1.概要
26.3.9.2.製品ポートフォリオ
26.3.9.3.主要財務データ
26.3.9.4.販売拠点
26.3.9.5.SWOT分析
26.3.9.6.戦略の概要
26.3.9.6.1.マーケティング戦略
26.3.9.6.2.製品戦略
26.3.9.6.3.チャネル戦略
26.3.10.エンドソライフ
26.3.10.1.概要
26.3.10.2.製品ポートフォリオ
26.3.10.3.主要財務データ
26.3.10.4.販売拠点
26.3.10.5.SWOT分析
26.3.10.6.戦略の概要
26.3.10.6.1.マーケティング戦略
26.3.10.6.2.製品戦略
26.3.10.6.3.チャネル戦略
26.3.11.イノヴェックス・メディカル
26.3.11.1.概要
26.3.11.2.製品ポートフォリオ
26.3.11.3.主要財務データ
26.3.11.4.販売拠点
26.3.11.5.SWOT分析
26.3.11.6.戦略の概要
26.3.11.6.1.マーケティング戦略
26.3.11.6.2.製品戦略
26.3.11.6.3.チャネル戦略
26.3.12.湖南維信医療器械有限公司
26.3.12.1.概要
26.3.12.2.製品ポートフォリオ
26.3.12.3.主要財務データ
26.3.12.4.販売拠点
26.3.12.5.SWOT分析
26.3.12.6.戦略の概要
26.3.12.6.1.マーケティング戦略
26.3.12.6.2.製品戦略
26.3.12.6.3.チャネル戦略
26.3.13.浙江芸医器械有限公司
26.3.13.1.概要
26.3.13.2.製品ポートフォリオ
26.3.13.3.主要財務
26.3.13.4.販売拠点
26.3.13.5.SWOT分析
26.3.13.6.戦略の概要
26.3.13.6.1.マーケティング戦略
26.3.13.6.2.製品戦略
26.3.13.6.3.チャネル戦略
27.前提条件と略語
28.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research, a prominent market research firm, has recently unveiled an exhaustive analysis of the global Single-use Bronchoscopes Market. This comprehensive report provides critical insights into key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed perspectives on the market structure.

Key Insights:

• Single-use Bronchoscopes Market Size (2024E): USD 457.1 million
• Projected Market Value (2033F): USD 3099.6 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 23.7%

Single-use Bronchoscopes Market - Report Scope:

Single-use bronchoscopes are indispensable medical devices utilized for diagnostic and therapeutic procedures within respiratory healthcare settings. These devices offer significant advantages such as reduced risk of cross-contamination, streamlined workflow, and cost-effectiveness compared to reusable bronchoscopes. The market primarily caters to hospitals, outpatient centers, and clinics, offering a variety of single-use bronchoscopes tailored for diverse medical applications.

Market Growth Drivers:

The global single-use bronchoscopes market is propelled by several factors, including heightened awareness regarding infection control measures in healthcare environments and the escalating prevalence of respiratory ailments worldwide. Increasing demand for minimally invasive medical instruments and the necessity for economical solutions in healthcare facilities further stimulate market expansion. Technological advancements in endoscopic imaging and fiber optics enhance the functionality and usability of single-use bronchoscopes, contributing significantly to market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the single-use bronchoscopes market encounters challenges related to regulatory compliance, reimbursement policies, and the initial costs associated with adopting disposable medical devices. Stringent regulations governing the manufacturing and usage of medical devices impose compliance obligations on market participants, influencing market dynamics and operational strategies. Limited reimbursement coverage for single-use bronchoscopy procedures in certain regions also acts as a deterrent to market penetration, particularly in emerging economies.

Market Opportunities:

The single-use bronchoscopes market presents substantial growth opportunities driven by advancements in healthcare infrastructure, escalating healthcare expenditure, and the increasing adoption of disposable medical instruments in outpatient settings. Collaborative efforts between medical device manufacturers, healthcare providers, and regulatory bodies to streamline approval processes and enhance product safety contribute significantly to market expansion. Furthermore, the integration of telemedicine services and digital health technologies in respiratory care enhances patient access to diagnostic and therapeutic bronchoscopy procedures, thereby fueling market growth.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global single-use bronchoscopes market, such as AMBU A/S, NeoScope Inc., and Endoso Life, focus extensively on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive edge. These companies allocate significant resources to research and development to introduce advanced bronchoscopy solutions, enhance device performance, and expand their product portfolios. Collaborations with healthcare facilities and robust distribution networks facilitate market access and promote technology adoption across diverse geographical regions.

Key Companies Profiled:

• AMBU A/S
• Boston Scientific Corporation
• Fujifilm Holdings Corporation
• Karl Storz GmbH & Co. KG
• NeoScope Inc.
• Olympus Corporation
• Boston Scientific Corporation
• PENTAX Medical
• Karl Storz SE & Co.
• Endoso Life
• Innovex Medical Co., Ltd.
• Hunan Vathin Medical Instrument Co., Ltd.
• Zhejiang Geyi Medical Instrument Co., Ltd.

Key Segments of Single-use Bronchoscopes Industry Research

By Product:
• Large
• Regular
• Slim
• Ultra-slim
• Extra-large

By Usage:
• Bedside Procedures
• Emergency Rooms
• Bronchoscopy Suites
• ICUs

By Indication:
• Lung Cancer
• Pulmonary Infections
• Interstitial Lung Disease
• Tuberculosis
• COPD
• Cystic Fibrosis

By End User:
• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers (ASCs)
• Specialty Clinics
• Diagnostic Centers

Region:
• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltic Countries
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product Features/ USPs
4.3. Recent Product Approvals/Launches
4.4. PESTEL Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Supply Chain Analysis
4.7. Technological Assessment
4.8. Regulatory Landscape
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global Life Expectancy Outlook
5.1.4. Global Single-Use Endoscope Market (Parent Market Analysis)
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Key Player’s Historic Growth
5.2.2. Growing Geriatric Population Rate
5.2.3. Cost of the Single-use Bronchoscopes
5.2.4. Rising Healthcare Spending
5.2.5. Technological Advancement
5.2.6. Adoption of disposable Bronchoscope
5.2.7. Volume of Bronchoscopy Procedures
5.2.8. Increasing Prevalence of Chronic Respiratory Disorders
5.2.9. Surge in Minimally Invasive Surgeries
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Usage
6.1.3. By Indication
6.1.4. By End User
6.1.5. By Region
6.2. 2023 Market Scenario
7. Global Market Volume (in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Volume (in Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Volume (in Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. Large
10.3.2. Regular
10.3.3. Slim
10.3.4. Ultra-slim
10.3.5. Extra-large
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Usage
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Usage, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Usage, 2024-2033
11.3.1. Bedside Procedure
11.3.2. Emergency Room
11.3.3. Bronchoscopy Suite
11.3.4. Intensive Care Unit
11.4. Market Attractiveness Analysis By Usage
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Indication
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Indication, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2033
12.3.1. Lung Cancer
12.3.2. Pulmonary Infections
12.3.3. Interstitial Lung Disease
12.3.4. Tuberculosis
12.3.5. COPD
12.3.6. Cystic Fibrosis
12.4. Market Attractiveness Analysis By Indication
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
13.3.1. Hospitals
13.3.2. Ambulatory Surgical Centers
13.3.3. Usage Clinics
13.3.4. Diagnostic Centres
13.4. Market Attractiveness Analysis By End User
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. East Asia
14.3.4. South Asia & Pacific
14.3.5. Western Europe
14.3.6. Eastern Europe
14.3.7. Central Asia
14.3.8. Russia & Belarus
14.3.9. Balkan & Baltic Countries
14.3.10. Middle East and Africa
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.2. By Product
15.3.3. By Usage
15.3.4. By Indication
15.3.5. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Usage
15.4.4. By Indication
15.4.5. By End User
15.5. Country Level Analysis & Forecast
15.5.1. U.S. Market Analysis
15.5.1.1. .Introduction
15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.1.2.1. By Product
15.5.1.2.2. By Usage
15.5.1.2.3. By Indication
15.5.1.2.4. BY End User
15.5.2. Canada Market Analysis
15.5.2.1. Introduction
15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.2.2.1. By Product
15.5.2.2.2. By Usage
15.5.2.2.3. By Indication
15.5.2.2.4. End User
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Mexico
16.3.1.3. Argentina
16.3.1.4. Rest of Latin America
16.3.2. By Product
16.3.3. By Usage
16.3.4. By Indication
16.3.5. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Usage
16.4.4. By Indication
16.4.5. By End User
16.5. Country Level Analysis & Forecast
16.5.1. Brazil Market Analysis
16.5.1.1. .Introduction
16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.1.2.1. By Product
16.5.1.2.2. By Usage
16.5.1.2.3. By Indication
16.5.1.2.4. By End User
16.5.2. Mexico Market Analysis
16.5.2.1. Introduction
16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.2.2.1. By Product
16.5.2.2.2. By Usage
16.5.2.2.3. By Indication
16.5.2.2.4. By End User
16.5.3. Argentina Market Analysis
16.5.3.1. Introduction
16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.3.2.1. By Product
16.5.3.2.2. By Usage
16.5.3.2.3. By Indication
16.5.3.2.4. By End User
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Usage
17.3.4. By Indication
17.3.5. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Usage
17.4.4. By Indication
17.4.5. By End User
17.5. Country Level Analysis & Forecast
17.5.1. China Market Analysis
17.5.1.1. .Introduction
17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.1.2.1. By Product
17.5.1.2.2. By Usage
17.5.1.2.3. By Indication
17.5.1.2.4. By End User
17.5.2. Japan Market Analysis
17.5.2.1. Introduction
17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.2.2.1. By Product
17.5.2.2.2. By Usage
17.5.2.2.3. By Indication
17.5.2.2.4. By End User
17.5.3. South Korea Market Analysis
17.5.3.1. Introduction
17.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.3.2.1. By Product
17.5.3.2.2. By Usage
17.5.3.2.3. By Indication
17.5.3.2.4. By End User
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Thailand
18.3.1.4. Philippines
18.3.1.5. Malaysia
18.3.1.6. Vietnam
18.3.1.7. Rest of ASEAN
18.3.1.8. Australia & New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Usage
18.3.4. By Indication
18.3.5. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Usage
18.4.4. By Indication
18.4.5. By End User
18.5. Country Level Analysis & Forecast
18.5.1. India Market Analysis
18.5.1.1. .Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Product
18.5.1.2.2. By Usage
18.5.1.2.3. By Indication
18.5.1.2.4. By End User
18.5.2. Thailand Market Analysis
18.5.2.1. .Introduction
18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.2.2.1. By Product
18.5.2.2.2. By Usage
18.5.2.2.3. By Indication
18.5.2.2.4. By End User
18.5.3. Indonesia Market Analysis
18.5.3.1. Introduction
18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.3.2.1. By Product
18.5.3.2.2. By Usage
18.5.3.2.3. By Indication
18.5.3.2.4. By End User
18.5.4. Malaysia Market Analysis
18.5.4.1. Introduction
18.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.4.2.1. By Product
18.5.4.2.2. By Usage
18.5.4.2.3. By Indication
18.5.4.2.4. By End User
18.5.5. Philippines Market Analysis
18.5.5.1. Introduction
18.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.5.2.1. By Product
18.5.5.2.2. By Usage
18.5.5.2.3. By Indication
18.5.5.2.4. By End User
18.5.1. Vietnam Market Analysis
18.5.1.1. .Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Product
18.5.1.2.2. By Usage
18.5.1.2.3. By Indication
18.5.1.2.4. By End User
18.5.1. Australia & NZ Market Analysis
18.5.1.1. .Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Product
18.5.1.2.2. By Usage
18.5.1.2.3. By Indication
18.5.1.2.4. By End User
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Western Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Germany
19.3.1.2. France
19.3.1.3. Spain
19.3.1.4. Italy
19.3.1.5. Benelux
19.3.1.6. Nordics
19.3.1.7. U.K.
19.3.2. By Product
19.3.3. By Usage
19.3.4. By Indication
19.3.5. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Usage
19.4.4. By Indication
19.4.5. By End User
19.5. Country Level Analysis & Forecast
19.5.1. Germany Market Analysis
19.5.1.1. .Introduction
19.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.1.2.1. By Product
19.5.1.2.2. By Usage
19.5.1.2.3. By Indication
19.5.1.2.4. By End User
19.5.2. France Market Analysis
19.5.2.1. Introduction
19.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.2.2.1. By Product
19.5.2.2.2. By Usage
19.5.2.2.3. By Indication
19.5.2.2.4. By End User
19.5.3. Italy Market Analysis
19.5.3.1. Introduction
19.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.3.2.1. By Product
19.5.3.2.2. By Usage
19.5.3.2.3. By Indication
19.5.3.2.4. By End User
19.5.4. U.K. Market Analysis
19.5.4.1. .Introduction
19.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.4.2.1. By Product
19.5.4.2.2. By Usage
19.5.4.2.3. By Indication
19.5.4.2.4. By End User
19.5.5. Spain Market Analysis
19.5.5.1. .Introduction
19.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.5.2.1. By Product
19.5.5.2.2. By Usage
19.5.5.2.3. By Indication
19.5.5.2.4. By End User
19.5.6. BENELUX Market Analysis
19.5.6.1. .Introduction
19.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.6.2.1. By Product
19.5.6.2.2. By Usage
19.5.6.2.3. By Indication
19.5.6.2.4. By End User
19.5.7. Nordics Market Analysis
19.5.7.1. .Introduction
19.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.7.2.1. By Product
19.5.7.2.2. By Usage
19.5.7.2.3. By Indication
19.5.7.2.4. By End User
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Eastern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Poland
20.3.1.2. Hungary
20.3.1.3. Romania
20.3.1.4. Czech Republic
20.3.1.5. Rest of Eastern Europe
20.3.2. By Product
20.3.3. By Usage
20.3.4. By Indication
20.3.5. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Usage
20.4.4. By Indication
20.4.5. By End User
20.5. Country Level Analysis & Forecast
20.5.1. Poland Market Analysis
20.5.1.1. .Introduction
20.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.1.2.1. By Product
20.5.1.2.2. By Usage
20.5.1.2.3. By Indication
20.5.1.2.4. By End User
20.5.2. Hungary Market Analysis
20.5.2.1. Introduction
20.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.2.2.1. By Product
20.5.2.2.2. By Usage
20.5.2.2.3. By Indication
20.5.2.2.4. By End User
20.5.3. Romania Market Analysis
20.5.3.1. Introduction
20.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.3.2.1. By Product
20.5.3.2.2. By Usage
20.5.3.2.3. By Indication
20.5.3.2.4. By End User
20.5.4. Czech Republic Market Analysis
20.5.4.1. Introduction
20.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.4.2.1. By Product
20.5.4.2.2. By Usage
20.5.4.2.3. By Indication
20.5.4.2.4. By End User
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Central Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Product
21.3.2. By Usage
21.3.3. By Indication
21.3.4. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Product
21.4.2. By Usage
21.4.3. By Indication
21.4.4. By End User
21.5. Market Trends
21.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Russia & Belarus Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
22.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
22.3.1. By Product
22.3.2. By Usage
22.3.3. By Indication
22.3.4. By End User
22.4. Market Attractiveness Analysis
22.4.1. By Product
22.4.2. By Usage
22.4.3. By Indication
22.4.4. By End User
22.5. Market Trends
22.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
22.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Balkan & Baltic Countries Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
23.1. Introduction
23.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
23.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
23.3.1. By Product
23.3.2. By Usage
23.3.3. By Indication
23.3.4. By End User
23.4. Market Attractiveness Analysis
23.4.1. By Product
23.4.2. By Usage
23.4.3. By Indication
23.4.4. By End User
23.5. Market Trends
23.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
23.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
24. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
24.1. Introduction
24.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
24.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
24.3.1. By Country
24.3.1.1. GCC Countries
24.3.1.2. Kingdom of Saudi Arabia
24.3.1.3. Türkiye
24.3.1.4. Northern Africa
24.3.1.5. South Africa
24.3.1.6. Israel
24.3.2. By Product
24.3.3. By Usage
24.3.4. By Indication
24.3.5. By End User
24.4. Market Attractiveness Analysis
24.4.1. By Country
24.4.2. By Product
24.4.3. By Usage
24.4.4. By Indication
24.4.5. By End User
24.5. Country Level Analysis & Forecast
24.5.1. GCC Countries Market Analysis
24.5.1.1. .Introduction
24.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
24.5.1.2.1. By Product
24.5.1.2.2. By Usage
24.5.1.2.3. By Indication
24.5.1.2.4. By End User
24.5.2. Kingdom of Saudi Arabia Countries Market Analysis
24.5.2.1. .Introduction
24.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
24.5.2.2.1. By Product
24.5.2.2.2. By Usage
24.5.2.2.3. By Indication
24.5.2.2.4. By End User
24.5.3. Türkiye Market Analysis
24.5.3.1. Introduction
24.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
24.5.3.2.1. By Product
24.5.3.2.2. By Usage
24.5.3.2.3. By Indication
24.5.3.2.4. By End User
24.5.4. Northern Africa Market Analysis
24.5.4.1. Introduction
24.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
24.5.4.2.1. By Product
24.5.4.2.2. By Usage
24.5.4.2.3. By Indication
24.5.4.2.4. By End User
24.5.5. South Africa Market Analysis
24.5.5.1. Introduction
24.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
24.5.5.2.1. By Product
24.5.5.2.2. By Usage
24.5.5.2.3. By Indication
24.5.5.2.4. By End User
24.5.6. Israel Market Analysis
24.5.6.1. Introduction
24.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
24.5.6.2.1. By Product
24.5.6.2.2. By Usage
24.5.6.2.3. By Indication
24.5.6.2.4. By End User
24.6. Market Trends
24.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
24.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
25. Market Structure Analysis
25.1. Market Analysis by Tier of Companies
25.2. Market Share Analysis of Top Players
25.3. Market Presence Analysis
25.3.1. By Regional Footprint of Players
25.3.2. Product Footprint of Players
25.3.3. Channel Footprint of Players
26. Competition Analysis
26.1. Competition Dashboard
26.2. Competition Benchmarking
26.3. Competition Deep Dive
26.3.1. AMBU A/S
26.3.1.1. Overview
26.3.1.2. Product Portfolio
26.3.1.3. Key Financials
26.3.1.4. Sales Footprint
26.3.1.5. SWOT Analysis
26.3.1.6. Strategy Overview
26.3.1.6.1. Marketing Strategy
26.3.1.6.2. Product Strategy
26.3.1.6.3. Channel Strategy
26.3.2. Boston Scientific Corporation
26.3.2.1. Overview
26.3.2.2. Product Portfolio
26.3.2.3. Key Financials
26.3.2.4. Sales Footprint
26.3.2.5. SWOT Analysis
26.3.2.6. Strategy Overview
26.3.2.6.1. Marketing Strategy
26.3.2.6.2. Product Strategy
26.3.2.6.3. Channel Strategy
26.3.3. Fujifilm Holdings Corporation
26.3.3.1. Overview
26.3.3.2. Product Portfolio
26.3.3.3. Key Financials
26.3.3.4. Sales Footprint
26.3.3.5. SWOT Analysis
26.3.3.6. Strategy Overview
26.3.3.6.1. Marketing Strategy
26.3.3.6.2. Product Strategy
26.3.3.6.3. Channel Strategy
26.3.4. Karl Storz GmbH & Co. KG
26.3.4.1. Overview
26.3.4.2. Product Portfolio
26.3.4.3. Key Financials
26.3.4.4. Sales Footprint
26.3.4.5. SWOT Analysis
26.3.4.6. Strategy Overview
26.3.4.6.1. Marketing Strategy
26.3.4.6.2. Product Strategy
26.3.4.6.3. Channel Strategy
26.3.5. NeoScope Inc.
26.3.5.1. Overview
26.3.5.2. Product Portfolio
26.3.5.3. Key Financials
26.3.5.4. Sales Footprint
26.3.5.5. SWOT Analysis
26.3.5.6. Strategy Overview
26.3.5.6.1. Marketing Strategy
26.3.5.6.2. Product Strategy
26.3.5.6.3. Channel Strategy
26.3.6. Olympus Corporation
26.3.6.1. Overview
26.3.6.2. Product Portfolio
26.3.6.3. Key Financials
26.3.6.4. Sales Footprint
26.3.6.5. SWOT Analysis
26.3.6.6. Strategy Overview
26.3.6.6.1. Marketing Strategy
26.3.6.6.2. Product Strategy
26.3.6.6.3. Channel Strategy
26.3.7. Boston Scientific Corporation
26.3.7.1. Overview
26.3.7.2. Product Portfolio
26.3.7.3. Key Financials
26.3.7.4. Sales Footprint
26.3.7.5. SWOT Analysis
26.3.7.6. Strategy Overview
26.3.7.6.1. Marketing Strategy
26.3.7.6.2. Product Strategy
26.3.7.6.3. Channel Strategy
26.3.8. PENTAX Medical
26.3.8.1. Overview
26.3.8.2. Product Portfolio
26.3.8.3. Key Financials
26.3.8.4. Sales Footprint
26.3.8.5. SWOT Analysis
26.3.8.6. Strategy Overview
26.3.8.6.1. Marketing Strategy
26.3.8.6.2. Product Strategy
26.3.8.6.3. Channel Strategy
26.3.9. Karl Storz SE & Co.
26.3.9.1. Overview
26.3.9.2. Product Portfolio
26.3.9.3. Key Financials
26.3.9.4. Sales Footprint
26.3.9.5. SWOT Analysis
26.3.9.6. Strategy Overview
26.3.9.6.1. Marketing Strategy
26.3.9.6.2. Product Strategy
26.3.9.6.3. Channel Strategy
26.3.10. Endoso Life
26.3.10.1. Overview
26.3.10.2. Product Portfolio
26.3.10.3. Key Financials
26.3.10.4. Sales Footprint
26.3.10.5. SWOT Analysis
26.3.10.6. Strategy Overview
26.3.10.6.1. Marketing Strategy
26.3.10.6.2. Product Strategy
26.3.10.6.3. Channel Strategy
26.3.11. Innovex Medical Co.,Ltd.
26.3.11.1. Overview
26.3.11.2. Product Portfolio
26.3.11.3. Key Financials
26.3.11.4. Sales Footprint
26.3.11.5. SWOT Analysis
26.3.11.6. Strategy Overview
26.3.11.6.1. Marketing Strategy
26.3.11.6.2. Product Strategy
26.3.11.6.3. Channel Strategy
26.3.12. Hunan Vathin Medical Instrument Co., Ltd.
26.3.12.1. Overview
26.3.12.2. Product Portfolio
26.3.12.3. Key Financials
26.3.12.4. Sales Footprint
26.3.12.5. SWOT Analysis
26.3.12.6. Strategy Overview
26.3.12.6.1. Marketing Strategy
26.3.12.6.2. Product Strategy
26.3.12.6.3. Channel Strategy
26.3.13. Zhejiang Geyi Medical Instrument Co.,Ltd
26.3.13.1. Overview
26.3.13.2. Product Portfolio
26.3.13.3. Key Financials
26.3.13.4. Sales Footprint
26.3.13.5. SWOT Analysis
26.3.13.6. Strategy Overview
26.3.13.6.1. Marketing Strategy
26.3.13.6.2. Product Strategy
26.3.13.6.3. Channel Strategy
27. Assumptions and Acronyms Used
28. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る