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筋浸潤性膀胱癌治療薬市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Muscle-invasive Bladder Cancer Therapeutics Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、筋浸潤性膀胱癌治療薬の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月4日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、筋浸潤性膀胱癌治療薬の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察筋浸潤性膀胱癌治療薬市場

- 市場規模(2024E):12億1,410万米ドル
- 予測市場規模(2033F):1,214.1百万米ドル49億2310万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 22.1%

筋浸潤性膀胱癌治療薬市場 - レポートスコープ:

筋層浸潤性膀胱癌治療薬は、進行期の膀胱癌の治療において重要な役割を果たし、生存率の向上と患者のQOLの改善に焦点を当てている。同市場は、病院、腫瘍クリニック、専門治療センターを対象としており、化学療法、免疫療法、外科的介入、標的療法など、さまざまな治療オプションを提供している。

市場成長の促進要因

世界の筋層浸潤性膀胱癌治療薬市場は、世界的な膀胱癌の罹患率の増加、併用療法などの治療プロトコルの進歩、新薬開発への研究投資の増加など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。さらに、医療費の増加と膀胱癌に罹患しやすい高齢者人口の増加が市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、筋層浸潤性膀胱がん治療薬市場は、高額な治療費、新薬の厳しい規制当局の承認、現在の治療法に伴う潜在的な副作用などに関連する課題に直面している。先進的な治療選択肢に関する患者の認知度の低さや医療アクセスの格差が、市場の成長をさらに阻害している。

市場機会:

筋層浸潤性膀胱がん治療薬市場は、革新的な治療法のための進行中の臨床試験、個別化医療アプローチの採用の増加、バイオマーカー主導の治療戦略の統合を原動力とする大きな成長機会を示している。さらに、製薬企業、学術機関、医療提供者の連携により、標的療法の開発や免疫療法の併用療法の探求が促進されている。

本レポートで扱う主な質問

- 筋層浸潤性膀胱癌治療薬市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな医療環境において、どのような治療法と治療の組み合わせが採用を促進しているか?
- 分子診断とバイオマーカー研究の進歩は市場の競争環境をどのように変えているか?
- 筋層浸潤性膀胱癌治療薬市場に貢献している主要企業はどこか、また、市場のリーダーシップを維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 筋層浸潤性膀胱癌治療薬の世界市場における新たな動向と将来展望は?

プロファイリングされた主要企業

- ファイザー
- メルク社
- アストラゼネカPLC
- ロシュ・ホールディングAG(ジェネンテック)
- アステラス製薬
- J&J(ヤンセン・バイオテック)
- シプラ・インク
- アムニール・ファーマ
- ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
- ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ社
- ギリアド・サイエンシズ
- エンド・ファーマ
- ウロジェンファーマ
- テバ・ファーマシューティカルズ(アクタビス)
- ヒクマ・ファーマシューティカルズ
- インサイテス

筋層浸潤性膀胱癌治療薬 業界セグメント

がんの悪性度
- 低悪性度膀胱がん
- 高悪性度膀胱がん

薬剤の種類
- 免疫療法
- 化学療法
- 標的療法

販売チャネル
- 病院 薬局
- 小売薬局
- 専門薬局
- オンライン薬局

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.がん治療薬のグレード採用分析
4.2.主要戦略(メーカー別
4.3.規制シナリオ
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.サプライチェーン分析
4.7.研究開発における資金調達
4.8.クリニカル・トレイル分析
4.9.パイプライン分析
4.10.疾患疫学、地域別
4.11.償還シナリオ
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の製薬業界の見通し
5.1.3.世界の膀胱がん治療薬市場概観
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.医療費の増加
5.2.2.がん治療薬の普及率上昇
5.2.3.認知度の向上と政府の支援策
5.2.4.資金援助の増加
5.2.5.がん治療薬の研究
5.2.6.癌治療薬グレード上市の増加
5.2.7.強力な癌治療薬グレードのパイプライン
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会
6.COVID-19 危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.がん治療薬のグレード別
6.1.2.薬剤タイプ別
6.1.3.流通チャネル別
6.1.4.地域別
6.2.2024年シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:癌治療薬グレード別
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.がん治療薬グレード別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.3.がん治療薬グレード別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.低悪性度膀胱がん治療薬
8.3.2.高悪性度膀胱癌治療薬
8.4.癌治療薬のグレード別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:薬剤タイプ別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.薬剤タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.3.薬剤タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.免疫療法
9.3.1.1.カルメット菌療法
9.3.1.2.アベルマブ
9.3.1.3.ニボルマブ
9.3.1.4.ペムブロリズマブ
9.3.1.5.その他
9.3.2.化学療法
9.3.2.1.マイトマイシンC
9.3.2.2.ドセタキセル
9.3.2.3.パクリタキセル
9.3.2.4.シスプラチン
9.3.2.5.その他
9.3.3.標的療法
9.3.3.1.エルダフィチニブ
9.3.3.2.エンホルマブ・ベドチン-ejfv
9.3.3.3.サシツズマブ・ゴビテカン
9.3.3.4. その他
9.4.薬剤タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.病院薬局
10.3.2.小売薬局
10.3.3.専門薬局
10.3.4.オンライン薬局
10.4.流通チャネル別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.がん治療薬グレード別
12.3.3.薬剤タイプ別
12.3.4.販売チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.がん治療薬グレード別
12.4.3.薬剤タイプ別
12.4.4.販売チャネル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
12.8.1.2.2.薬剤タイプ別
12.8.1.2.3.流通チャネル別
12.8.2.カナダ市場分析
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
12.8.2.2.2.薬剤タイプ別
12.8.2.2.3.流通チャネル別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.がん治療薬グレード別
13.3.3.薬剤タイプ別
13.3.4.販売チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.がん治療薬グレード別
13.4.3.薬剤タイプ別
13.4.4.販売チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
13.8.1.2.2.薬剤タイプ別
13.8.1.2.3.流通チャネル別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
13.8.2.2.2.薬剤タイプ別
13.8.2.2.3.流通チャネル別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.がん治療薬グレード別
13.8.3.2.2.薬剤タイプ別
13.8.3.2.3.流通チャネル別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.英国
14.3.1.2.ドイツ
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イタリア
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.がん治療薬グレード別
14.3.3.薬剤タイプ別
14.3.4.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.がん治療薬グレード別
14.4.3.薬剤タイプ別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.英国市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.1.2.2.薬剤タイプ別
14.8.1.2.3.流通チャネル別
14.8.2.ドイツ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.2.2.2.薬剤タイプ別
14.8.2.2.3.流通チャネル別
14.8.3.フランス市場の分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.3.2.2.薬剤タイプ別
14.8.3.2.3.流通チャネル別
14.8.4.イタリア市場分析
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.4.2.2.薬剤タイプ別
14.8.4.2.3.流通チャネル別
14.8.5.スペイン市場分析
14.8.5.1.序論
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.5.2.2.薬剤タイプ別
14.8.5.2.3.流通チャネル別
14.8.6.ベネルクス市場の分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.6.2.2.薬剤タイプ別
14.8.6.2.3.流通チャネル別
14.8.7.ロシア市場の分析
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.がん治療薬グレード別
14.8.7.2.2.薬剤タイプ別
14.8.7.2.3.流通チャネル別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.がん治療薬グレード別
15.3.3.薬剤タイプ別
15.3.4.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.がん治療薬グレード別
15.4.3.薬剤タイプ別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
15.8.1.2.2.薬剤タイプ別
15.8.1.2.3.流通チャネル別
15.8.2.日本市場の分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
15.8.2.2.2.薬剤タイプ別
15.8.2.2.3.流通チャネル別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.がん治療薬グレード別
15.8.3.2.2.薬剤タイプ別
15.8.3.2.3.流通チャネル別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.マレーシア
16.3.1.3.タイ
16.3.1.4.インドネシア
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.がん治療薬グレード別
16.3.3.薬剤タイプ別
16.3.4.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.がん治療薬グレード別
16.4.3.薬剤タイプ別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
16.8.1.2.2.薬剤タイプ別
16.8.1.2.3.流通チャネル別
16.8.2.マレーシア市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
16.8.2.2.2.薬剤タイプ別
16.8.2.2.3.流通チャネル別
16.8.3.タイ市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.がん治療薬グレード別
16.8.3.2.2.薬剤タイプ別
16.8.3.2.3.流通チャネル別
16.8.4.インドネシア市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.がん治療薬グレード別
16.8.4.2.2.薬剤タイプ別
16.8.4.2.3.流通チャネル別
17.オセアニア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.がん治療薬グレード別
17.3.3.薬剤タイプ別
17.3.4.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.がん治療薬グレード別
17.4.3.薬剤タイプ別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリア市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
17.8.1.2.2.薬剤タイプ別
17.8.1.2.3.流通チャネル別
17.8.2.ニュージーランド市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
17.8.2.2.2.薬剤タイプ別
17.8.2.2.3.流通チャネル別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.がん治療薬グレード別
18.3.3.薬剤タイプ別
18.3.4.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.がん治療薬グレード別
18.4.3.薬剤タイプ別
18.4.4.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国の市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.がん治療薬グレード別
18.8.1.2.2.薬剤タイプ別
18.8.1.2.3.流通チャネル別
18.8.2.トルコ市場の分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.がん治療薬グレード別
18.8.2.2.2.薬剤タイプ別
18.8.2.2.3.流通チャネル別
18.8.3.南アフリカ市場の分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.がん治療薬グレード別
18.8.3.2.2.薬剤タイプ別
18.8.3.2.3.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析(%)
19.3.市場プレゼンス分析
19.3.1.地域別シェア
19.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
19.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.ファイザー
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.主要財務
20.3.1.4.SWOT分析
20.3.1.5.主要開発
20.3.1.6.販売拠点
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.1.7.1.マーケティング戦略
20.3.1.7.2.製品戦略
20.3.1.7.3.チャネル戦略
20.3.2.メルクKGaA
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.主要財務データ
20.3.2.4.SWOT分析
20.3.2.5.主要開発
20.3.2.6.販売拠点
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.2.7.1.マーケティング戦略
20.3.2.7.2.製品戦略
20.3.2.7.3.チャネル戦略
20.3.3.アストラゼネカPLC
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.主要財務データ
20.3.3.4.SWOT分析
20.3.3.5.主要開発
20.3.3.6.販売拠点
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.3.7.1.マーケティング戦略
20.3.3.7.2.製品戦略
20.3.3.7.3.チャネル戦略
20.3.4.ロシュ・ホールディングAG(ジェネンテック)
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.主要財務データ
20.3.4.4.SWOT分析
20.3.4.5.主要開発
20.3.4.6.販売拠点
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.4.7.1.マーケティング戦略
20.3.4.7.2.製品戦略
20.3.4.7.3.チャネル戦略
20.3.5.アステラス製薬
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.主要財務データ
20.3.5.4.SWOT分析
20.3.5.5.主要開発
20.3.5.6.販売拠点
20.3.5.7.戦略概要
20.3.5.7.1.マーケティング戦略
20.3.5.7.2.製品戦略
20.3.5.7.3.チャネル戦略
20.3.6.J&J(ヤンセン・バイオテック)
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.主要財務
20.3.6.4.SWOT分析
20.3.6.5.主要開発
20.3.6.6.販売拠点
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.6.7.1.マーケティング戦略
20.3.6.7.2.製品戦略
20.3.6.7.3.チャネル戦略
20.3.7.シプラ社
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.主要財務データ
20.3.7.4.SWOT分析
20.3.7.5.主要開発
20.3.7.6.販売拠点
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.7.7.1.マーケティング戦略
20.3.7.7.2.製品戦略
20.3.7.7.3.チャネル戦略
20.3.8.アムニールファーマ
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.主要財務
20.3.8.4.SWOT分析
20.3.8.5.主要開発
20.3.8.6.販売拠点
20.3.8.7.戦略概要
20.3.8.7.1.マーケティング戦略
20.3.8.7.2.製品戦略
20.3.8.7.3.チャネル戦略
20.3.9.ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.主要財務データ
20.3.9.4.SWOT分析
20.3.9.5.主要開発
20.3.9.6.販売拠点
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.9.7.1.マーケティング戦略
20.3.9.7.2.製品戦略
20.3.9.7.3.チャネル戦略
20.3.10.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ社
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.主要財務データ
20.3.10.4.SWOT分析
20.3.10.5.主要開発
20.3.10.6.販売拠点
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.10.7.1.マーケティング戦略
20.3.10.7.2.製品戦略
20.3.10.7.3.チャネル戦略
20.3.11.ギリアド・サイエンシズ
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.主要財務データ
20.3.11.4.SWOT分析
20.3.11.5.主要開発
20.3.11.6.販売拠点
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.11.7.1.マーケティング戦略
20.3.11.7.2.製品戦略
20.3.11.7.3.チャネル戦略
20.3.12.遠藤製薬
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.主要財務データ
20.3.12.4.SWOT分析
20.3.12.5.主要開発
20.3.12.6.販売拠点
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.12.7.1.マーケティング戦略
20.3.12.7.2.製品戦略
20.3.12.7.3.チャネル戦略
20.3.13.ウロジェンファーマ
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.主要財務
20.3.13.4.SWOT分析
20.3.13.5.主要開発
20.3.13.6.販売拠点
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.13.7.1.マーケティング戦略
20.3.13.7.2.製品戦略
20.3.13.7.3.チャネル戦略
20.3.14.テバ・ファーマシューティカルズ(アクタビス)
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.主要財務
20.3.14.4.SWOT分析
20.3.14.5.主要開発
20.3.14.6.販売拠点
20.3.14.7.戦略の概要
20.3.14.7.1.マーケティング戦略
20.3.14.7.2.製品戦略
20.3.14.7.3.チャネル戦略
20.3.15.ヒグマ医薬品
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.主要財務データ
20.3.15.4.SWOT分析
20.3.15.5.主要開発
20.3.15.6.販売拠点
20.3.15.7.戦略の概要
20.3.15.7.1.マーケティング戦略
20.3.15.7.2.製品戦略
20.3.15.7.3.チャネル戦略
20.3.16.インサイト社
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.主要財務データ
20.3.16.4.SWOT分析
20.3.16.5.主要開発
20.3.16.6.販売拠点
20.3.16.7.戦略の概要
20.3.16.7.1.マーケティング戦略
20.3.16.7.2.製品戦略
20.3.16.7.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for muscle-invasive bladder cancer therapeutics. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights: Muscle-invasive Bladder Cancer Therapeutics Market

• Market Size (2024E): USD 1,214.1 million
• Projected Market Value (2033F): USD 4,923.1 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 22.1%

Muscle-invasive Bladder Cancer Therapeutics Market - Report Scope:

Muscle-invasive bladder cancer therapeutics play a critical role in the treatment of advanced stages of bladder cancer, focusing on enhancing survival rates and improving the quality of life for patients. The market caters to hospitals, oncology clinics, and specialized treatment centers, offering a range of therapeutic options, including chemotherapy, immunotherapy, surgical interventions, and targeted therapies.

Market Growth Drivers:

The global muscle-invasive bladder cancer therapeutics market is driven by several key factors, including increasing incidence rates of bladder cancer globally, advancements in treatment protocols such as combination therapies, and growing research investments in novel drug developments. Additionally, rising healthcare expenditures and a growing elderly population prone to bladder cancer contribute to market expansion.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the muscle-invasive bladder cancer therapeutics market faces challenges related to high treatment costs, stringent regulatory approvals for new drugs, and potential side effects associated with current therapeutic modalities. Limited patient awareness about advanced treatment options and disparities in healthcare access further impede market growth.

Market Opportunities:

The muscle-invasive bladder cancer therapeutics market presents significant growth opportunities driven by ongoing clinical trials for innovative therapies, increasing adoption of personalized medicine approaches, and the integration of biomarker-driven treatment strategies. Furthermore, collaborations between pharmaceutical companies, academic institutions, and healthcare providers facilitate the development of targeted therapies and the exploration of immunotherapy combinations.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the muscle-invasive bladder cancer therapeutics market globally?
• Which therapeutic modalities and treatment combinations are driving adoption across different healthcare settings?
• How are advancements in molecular diagnostics and biomarker research reshaping the competitive landscape of the market?
• Who are the key players contributing to the muscle-invasive bladder cancer therapeutics market, and what strategies are they employing to maintain market leadership?
• What are the emerging trends and future prospects in the global muscle-invasive bladder cancer therapeutics market?

Key Companies Profiled:

• Pfizer Inc.
• Merck & Co.
• AstraZeneca PLC
• Roche Holding AG (Genentech)
• Astellas Pharma Inc.
• J&J (Janssen Biotech)
• Cipla Inc.
• Amneal Pharma
• Bristol Myers Squibb Co.
• Dr. Reddy’s Laboratories, Inc.
• Gilead Sciences Inc.
• Endo Pharma
• UroGen Pharma, Inc.
• Teva Pharmaceuticals (Actavis)
• Hikma Pharmaceuticals
• Incytes

Muscle-invasive Bladder Cancer Therapeutics Industry Segments

Cancer Grade:
• Low-grade Bladder Cancer
• High-grade Bladder Cancer

Drug Type:
• Immunotherapy
• Chemotherapy
• Targeted Therapy

Distribution Channel:
• Hospitals Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Specialty Pharmacies
• Online Pharmacies

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trend
1.3. Supply Side Trend
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation/Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Cancer Therapeutics Grade Adoption Analysis
4.2. Key Strategies, by Manufacturers
4.3. Regulatory Scenario
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Supply Chain Analysis
4.7. Funding In Research and Development
4.8. Clinical Trails Analysis
4.9. Pipeline Analysis
4.10. Disease Epidemiology, by region
4.11. Reimbursement Scenario
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Pharmaceutical Industry Outlook
5.1.3. Global Bladder Cancer Therapeutics Therapeutics Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Healthcare Spending
5.2.2. Increasing Prevalence of Cancer Therapeutics
5.2.3. Increase Awareness and Supportive Government Initiatives
5.2.4. Increase in Funding
5.2.5. Cancer Therapeutics Research
5.2.6. Increase In Cancer Therapeutics Grade Launches
5.2.7. Strong Cancer Therapeutics Grade Pipelines
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Cancer Therapeutics Grade
6.1.2. By Drug type
6.1.3. By Distribution Channel
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Cancer Therapeutics Grade
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Cancer Therapeutics Grade, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Cancer Therapeutics Grade, 2024-2033
8.3.1. Low Grade Bladder Cancer Therapeutics
8.3.2. High Grade Bladder Cancer Therapeutics
8.4. Market Attractiveness Analysis By Cancer Therapeutics Grade
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Drug type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Drug type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Drug type, 2024-2033
9.3.1. Immunotherapy
9.3.1.1. Bacillus Calmette-Guerin
9.3.1.2. Avelumab
9.3.1.3. Nivolumab
9.3.1.4. Pembrolizumab
9.3.1.5. Others
9.3.2. Chemotherapy
9.3.2.1. Mitomycin C
9.3.2.2. Docetaxel
9.3.2.3. Paclitaxel
9.3.2.4. Cisplatin
9.3.2.5. Others
9.3.3. Targeted therapy
9.3.3.1. Erdafitinib
9.3.3.2. Enfortumab vedotin-ejfv
9.3.3.3. Sacituzumab govitecan
9.3.3.4. others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Drug type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
10.3.1. Hospital Pharmacies
10.3.2. Retail Pharmacies
10.3.3. Specialty Pharmacies
10.3.4. Online Pharmacies
10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
12.3.3. By Drug type
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
12.4.3. By Drug type
12.4.4. By Distribution Channel
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
12.8.1.2.2. By Drug type
12.8.1.2.3. By Distribution Channel
12.8.2. Canada Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
12.8.2.2.2. By Drug type
12.8.2.2.3. By Distribution Channel
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
13.3.3. By Drug type
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
13.4.3. By Drug type
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Mexico Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
13.8.1.2.2. By Drug type
13.8.1.2.3. By Distribution Channel
13.8.2. Brazil Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
13.8.2.2.2. By Drug type
13.8.2.2.3. By Distribution Channel
13.8.3. Argentina Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
13.8.3.2.2. By Drug type
13.8.3.2.3. By Distribution Channel
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. UK
14.3.1.2. Germany
14.3.1.3. France
14.3.1.4. Italy
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
14.3.3. By Drug type
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
14.4.3. By Drug type
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.K. Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.1.2.2. By Drug type
14.8.1.2.3. By Distribution Channel
14.8.2. Germany Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.2.2.2. By Drug type
14.8.2.2.3. By Distribution Channel
14.8.3. France Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.3.2.2. By Drug type
14.8.3.2.3. By Distribution Channel
14.8.4. Italy Market Analysis
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.4.2.2. By Drug type
14.8.4.2.3. By Distribution Channel
14.8.5. Spain Market Analysis
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.5.2.2. By Drug type
14.8.5.2.3. By Distribution Channel
14.8.6. BENELUX Market Analysis
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.6.2.2. By Drug type
14.8.6.2.3. By Distribution Channel
14.8.7. Russia Market Analysis
14.8.7.1. Introduction
14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.7.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
14.8.7.2.2. By Drug type
14.8.7.2.3. By Distribution Channel
15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
15.3.3. By Drug type
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
15.4.3. By Drug type
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. China Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
15.8.1.2.2. By Drug type
15.8.1.2.3. By Distribution Channel
15.8.2. Japan Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
15.8.2.2.2. By Drug type
15.8.2.2.3. By Distribution Channel
15.8.3. South Korea Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
15.8.3.2.2. By Drug type
15.8.3.2.3. By Distribution Channel
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Malaysia
16.3.1.3. Thailand
16.3.1.4. Indonesia
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
16.3.3. By Drug type
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
16.4.3. By Drug type
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. India Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
16.8.1.2.2. By Drug type
16.8.1.2.3. By Distribution Channel
16.8.2. Malaysia Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
16.8.2.2.2. By Drug type
16.8.2.2.3. By Distribution Channel
16.8.3. Thailand Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
16.8.3.2.2. By Drug type
16.8.3.2.3. By Distribution Channel
16.8.4. Indonesia Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
16.8.4.2.2. By Drug type
16.8.4.2.3. By Distribution Channel
17. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
17.3.3. By Drug type
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
17.4.3. By Drug type
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. Australia Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
17.8.1.2.2. By Drug type
17.8.1.2.3. By Distribution Channel
17.8.2. New Zealand Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
17.8.2.2.2. By Drug type
17.8.2.2.3. By Distribution Channel
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Cancer Therapeutics Grade
18.3.3. By Drug type
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Cancer Therapeutics Grade
18.4.3. By Drug type
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. GCC Countries Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
18.8.1.2.2. By Drug type
18.8.1.2.3. By Distribution Channel
18.8.2. Türkiye Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
18.8.2.2.2. By Drug type
18.8.2.2.3. By Distribution Channel
18.8.3. South Africa Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Cancer Therapeutics Grade
18.8.3.2.2. By Drug type
18.8.3.2.3. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
19.3. Market Presence Analysis
19.3.1. By Regional Footprint of Players
19.3.2. Product Footprint of Players
19.3.3. Channel Footprint of Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Pfizer Inc.
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Key Financials
20.3.1.4. SWOT Analysis
20.3.1.5. Key Developments
20.3.1.6. Sales Footprint
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.1.7.1. Marketing Strategy
20.3.1.7.2. Product Strategy
20.3.1.7.3. Channel Strategy
20.3.2. Merck KGaA
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Key Financials
20.3.2.4. SWOT Analysis
20.3.2.5. Key Developments
20.3.2.6. Sales Footprint
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.2.7.1. Marketing Strategy
20.3.2.7.2. Product Strategy
20.3.2.7.3. Channel Strategy
20.3.3. AstraZeneca PLC
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Key Financials
20.3.3.4. SWOT Analysis
20.3.3.5. Key Developments
20.3.3.6. Sales Footprint
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.3.7.1. Marketing Strategy
20.3.3.7.2. Product Strategy
20.3.3.7.3. Channel Strategy
20.3.4. Roche Holding AG (Genentech)
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Key Financials
20.3.4.4. SWOT Analysis
20.3.4.5. Key Developments
20.3.4.6. Sales Footprint
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.4.7.1. Marketing Strategy
20.3.4.7.2. Product Strategy
20.3.4.7.3. Channel Strategy
20.3.5. Astellas Pharma Inc.
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Key Financials
20.3.5.4. SWOT Analysis
20.3.5.5. Key Developments
20.3.5.6. Sales Footprint
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.5.7.1. Marketing Strategy
20.3.5.7.2. Product Strategy
20.3.5.7.3. Channel Strategy
20.3.6. J&J (Janssen Biotech)
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Key Financials
20.3.6.4. SWOT Analysis
20.3.6.5. Key Developments
20.3.6.6. Sales Footprint
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.6.7.1. Marketing Strategy
20.3.6.7.2. Product Strategy
20.3.6.7.3. Channel Strategy
20.3.7. Cipla Inc.
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Key Financials
20.3.7.4. SWOT Analysis
20.3.7.5. Key Developments
20.3.7.6. Sales Footprint
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.7.7.1. Marketing Strategy
20.3.7.7.2. Product Strategy
20.3.7.7.3. Channel Strategy
20.3.8. Amneal Pharma
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Key Financials
20.3.8.4. SWOT Analysis
20.3.8.5. Key Developments
20.3.8.6. Sales Footprint
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.8.7.1. Marketing Strategy
20.3.8.7.2. Product Strategy
20.3.8.7.3. Channel Strategy
20.3.9. Bristol Myers Squibb Co.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Key Financials
20.3.9.4. SWOT Analysis
20.3.9.5. Key Developments
20.3.9.6. Sales Footprint
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.9.7.1. Marketing Strategy
20.3.9.7.2. Product Strategy
20.3.9.7.3. Channel Strategy
20.3.10. Dr. Reddy’s Laboratories, Inc.
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Key Financials
20.3.10.4. SWOT Analysis
20.3.10.5. Key Developments
20.3.10.6. Sales Footprint
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.10.7.1. Marketing Strategy
20.3.10.7.2. Product Strategy
20.3.10.7.3. Channel Strategy
20.3.11. Gilead Sciences Inc.
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Key Financials
20.3.11.4. SWOT Analysis
20.3.11.5. Key Developments
20.3.11.6. Sales Footprint
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.11.7.1. Marketing Strategy
20.3.11.7.2. Product Strategy
20.3.11.7.3. Channel Strategy
20.3.12. Endo Pharma
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Key Financials
20.3.12.4. SWOT Analysis
20.3.12.5. Key Developments
20.3.12.6. Sales Footprint
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.12.7.1. Marketing Strategy
20.3.12.7.2. Product Strategy
20.3.12.7.3. Channel Strategy
20.3.13. UroGen Pharma, Inc.
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Key Financials
20.3.13.4. SWOT Analysis
20.3.13.5. Key Developments
20.3.13.6. Sales Footprint
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.13.7.1. Marketing Strategy
20.3.13.7.2. Product Strategy
20.3.13.7.3. Channel Strategy
20.3.14. Teva Pharmaceuticals (Actavis)
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Key Financials
20.3.14.4. SWOT Analysis
20.3.14.5. Key Developments
20.3.14.6. Sales Footprint
20.3.14.7. Strategy Overview
20.3.14.7.1. Marketing Strategy
20.3.14.7.2. Product Strategy
20.3.14.7.3. Channel Strategy
20.3.15. Hikma Pharmaceuticals
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Key Financials
20.3.15.4. SWOT Analysis
20.3.15.5. Key Developments
20.3.15.6. Sales Footprint
20.3.15.7. Strategy Overview
20.3.15.7.1. Marketing Strategy
20.3.15.7.2. Product Strategy
20.3.15.7.3. Channel Strategy
20.3.16. Incyte
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Key Financials
20.3.16.4. SWOT Analysis
20.3.16.5. Key Developments
20.3.16.6. Sales Footprint
20.3.16.7. Strategy Overview
20.3.16.7.1. Marketing Strategy
20.3.16.7.2. Product Strategy
20.3.16.7.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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