世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

液体充填ハードカプセル市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Liquid-Filled Hard Capsules Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、液体充填ハードカプセルの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月18日 US$5,190
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
231 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、液体充填ハードカプセルの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 液体充填ハードカプセルの市場規模(2024E):6億360万米ドル
- 予測市場価値(2033F):1億1,000万米ドル1億1,000万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.9%

液体充填ハードカプセル市場 - レポートスコープ:

液体充填ハードカプセルは、医薬品および栄養補助食品産業において重要な役割を果たしており、幅広い有効成分の多用途デリバリーシステムを提供しています。これらのカプセルは、強化されたバイオアベイラビリティ、安定性、カスタマイズ可能な製剤を提供し、多様な消費者ニーズや産業用途に対応している。この市場は、製薬会社、栄養補助食品メーカー、栄養補助食品メーカーにサービスを提供し、オイル、懸濁液、その他の液体製剤を充填したカプセルを提供している。

市場成長の促進要因

液体充填ハードカプセルの世界市場は、飲み込みやすい剤形に対する消費者の嗜好の高まりや、医薬品・栄養補助食品のバイオアベイラビリティ向上に対する需要の高まりなど、いくつかの主要要因によって牽引されている。カプセルシェル技術と製剤科学の進歩により、正確な用量を送達し治療効果を確保できる複雑な液体充填カプセルの開発が容易になった。さらに、固形製剤の嚥下が困難な小児や老人の患者集団における用途の拡大が、市場の拡大をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、液体充填ハードカプセル市場は、特に液体製剤中の有効成分の適合性と安定性に関する厳しい規制要件に関連する課題に直面している。製品の安全性、表示の正確性、製造基準に関する規制の精査は、業界関係者にコンプライアンス上の負担を課し、製品開発のタイムラインや市場参入戦略に影響を及ぼす。さらに、原材料コストの変動やサプライチェーンの混乱はメーカーに経営上の課題をもたらし、市場競争力や価格戦略に影響を与える。

市場機会:

液体充填ハードカプセル市場は、カプセルの設計、製剤開発、製造プロセスにおける技術革新によって大きな成長機会がもたらされる。生産プロセスの合理化、製品品質の向上、規制基準の遵守を目的とした製薬企業とカプセルメーカーの戦略的提携は、成長の可能性を引き出す鍵となる。さらに、新しいドラッグデリバリーシステムや特殊な栄養補助食品など、従来の医薬品や栄養補助食品以外の液体充填カプセルの用途が拡大していることも、市場拡大の新たな道を生み出している。

レポートで回答した主な質問

- 液体充填ハードカプセル市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 製薬および栄養補助食品分野で採用を促進している治療分野と製剤は何か?
- 技術進歩によって液体充填ハードカプセル市場の競争環境はどのように変化しているのか?
- 液体充填ハードカプセル市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 液体充填ハードカプセルの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Capsugel (Lonza Group)、ACG Worldwide、Qualicaps (Mitsubishi Chemical Holdings Corporation)、Suheung Co.Ltd.など、世界の液体充填ハードカプセル市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、カプセルの性能を高め、応用能力を拡大し、進化する市場の需要に対応するために研究開発に投資している。製薬研究機関、開発・製造受託機関(CDMO)、規制当局との連携は、市場の成長を促進し、製品の品質とコンプライアンスを確保する上で極めて重要である。

主な企業

- バンテージ・ニュートリション
- イネルキャップ・テクノロジーズ・インク
- リキッドカプセル・マニュファクチャリングLLC
- ロンザ
- スフン
- アルタサイエンス

液体充填ハードカプセル産業調査の主要セグメント

製品
- 液体入りカプセル
- 液体充填カプセルのペレット
- 液体充填カプセルのカプセル入りペレット
- 液中カプセル剤
- 液剤入り錠剤

原材料
- ゼラチン
- ヒプロメロースカプセル(HPMC)

用途
- 咳・風邪薬
- 心臓血管治療薬
- 健康補助食品
- ビタミン・栄養補助食品
- その他の治療用途

エンドユーザー
- 製薬会社
- 栄養補助食品会社
- 化粧品会社
- 製造受託機関

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値インサイト
4.1.製品評価
4.1.1.製品採用分析
4.1.2.製品のUSP/特徴分析
4.1.3.最近の製品発表とイノベーション
4.1.4.製品マトリックス分析
4.2.アンメット・ニーズ分析
4.3.疾患疫学、主要国別
4.4.消費シナリオ数量(百万単位)分析、地域別
4.5.規制ガイドライン、主要国別
4.6.ポーター分析
4.7.PESTEL分析
4.8.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療支出
5.1.2.地域別研究開発費
5.1.3.世界の医薬品市場の展望
5.1.4.ハードカプセルの世界市場概観
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.主要プレーヤーの歴史的成長
5.2.2.製造技術の進歩
5.2.3.バイオ医薬品生産の増加
5.2.4.プレーヤー間の戦略的提携
5.2.5.メーカーとサプライヤーにとっての技術的メリット
5.2.6.研究開発への投資の増加
5.2.7.空カプセルの採用増加
5.2.8.医薬品からの需要の増加
5.2.9.ゼラチン代替カプセルの採用拡大
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要(数量単位)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.3.価格設定の前提
8.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析 2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2024-2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.製品別の過去市場規模(百万米ドル)および数量(単位)分析、2019-2023年
9.3.製品別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
9.3.1.カプセル入り液体
9.3.2.液体充填カプセルのペレット
9.3.3.液体充填カプセルのカプセル入りペレット
9.3.4.液体充填カプセル中のカプセル
9.3.5.液体充填カプセルの錠剤
9.4.製品別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:原材料別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.原材料別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
10.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:原材料別、2024-2033年
10.3.1.ゼラチン
10.3.2.ヒプロメロースカプセル(HPMC)
10.4.原料別市場魅力度分析
11.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(百万米ドル)分析:用途別、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.咳止め・風邪薬
11.3.2.心血管治療薬
11.3.3.健康補助食品
11.3.4.ビタミン・栄養補助食品
11.3.5.その他の治療用途
11.4.用途別市場魅力度分析
12.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.製薬会社
12.3.2.栄養補助食品企業
12.3.3.化粧品会社
12.3.4.製造受託機関
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)数量(ユニット)分析と予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(Middle East and Africa)
13.4.市場魅力度分析(地域別
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別、過去の市場規模(百万米ドル)と数量(台数)推移分析、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.イギリス
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.原材料別
14.3.4.用途別
14.3.5.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.原料別
14.4.4.用途別
14.4.5.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.影響分析の推進要因と阻害要因
14.8.国別分析と予測
14.8.1.イギリス市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.原材料別
14.8.1.2.3.用途別
14.8.1.2.4.エンドユーザー別
14.8.2.カナダ市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.原材料別
14.8.2.2.3.用途別
14.8.2.2.4.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別、過去の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)動向分析、2019~2023年
15.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.原料別
15.3.4.用途別
15.3.5.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.原料別
15.4.4.用途別
15.4.5.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ブラジル市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.原材料別
15.8.1.2.3.用途別
15.8.1.2.4.エンドユーザー別
15.8.2.メキシコ市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.原材料別
15.8.2.2.3.用途別
15.8.2.2.4.エンドユーザー別
15.8.3.アルゼンチン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.原材料別
15.8.3.2.3.用途別
15.8.3.2.4.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(百万米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.フランス
16.3.1.3.スペイン
16.3.1.4.イタリア
16.3.1.5.ベネルクス
16.3.1.6.ロシア
16.3.1.7.イギリス
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.原材料別
16.3.4.用途別
16.3.5.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.原料別
16.4.4.用途別
16.4.5.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.原材料別
16.8.1.2.3.用途別
16.8.1.2.4.エンドユーザー別
16.8.2.フランス市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.原材料別
16.8.2.2.3.用途別
16.8.2.2.4.エンドユーザー別
16.8.3.スペイン市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.原材料別
16.8.3.2.3.用途別
16.8.3.2.4.エンドユーザー別
16.8.4.イタリア市場分析
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.原材料別
16.8.4.2.3.用途別
16.8.4.2.4.エンドユーザー別
16.8.5.ベネルクス市場分析
16.8.5.1.序論
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.原材料別
16.8.5.2.3.用途別
16.8.5.2.4.エンドユーザー別
16.8.6.ロシア市場分析
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.原材料別
16.8.6.2.3.用途別
16.8.6.2.4.エンドユーザー別
16.8.7.イギリス市場分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.原材料別
16.8.7.2.3.用途別
16.8.7.2.4.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別、過去の市場規模(百万米ドル)と数量(台数)推移分析、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.原材料別
17.3.4.用途別
17.3.5.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.原料別
17.4.4.用途別
17.4.5.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.中国市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.原材料別
17.8.1.2.3.用途別
17.8.1.2.4.エンドユーザー別
17.8.2.日本市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.原材料別
17.8.2.2.3.用途別
17.8.2.2.4.エンドユーザー別
17.8.3.韓国市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.原材料別
17.8.3.2.3.用途別
17.8.3.2.4.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別、過去の市場規模(百万米ドル)と数量(台数)推移分析、2019~2023年
18.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.タイ
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.原料別
18.3.4.用途別
18.3.5.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.原料別
18.4.4.用途別
18.4.5.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インド市場の分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.原材料別
18.8.1.2.3.用途別
18.8.1.2.4.エンドユーザー別
18.8.2.インドネシア市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.原材料別
18.8.2.2.3.用途別
18.8.2.2.4.エンドユーザー別
18.8.3.タイ市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.原材料別
18.8.3.2.3.用途別
18.8.3.2.4.エンドユーザー別
18.8.4.マレーシア市場分析
18.8.4.1.はじめに
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.原材料別
18.8.4.2.3.用途別
18.8.4.2.4.エンドユーザー別
19.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別、過去の市場規模(百万米ドル)と数量(台数)推移分析、2019~2023年
19.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.原材料別
19.3.4.用途別
19.3.5.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.原料別
19.4.4.用途別
19.4.5.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリア市場の分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.原材料別
19.8.1.2.3.用途別
19.8.1.2.4.エンドユーザー別
19.8.2.ニュージーランド市場分析
19.8.2.1.導入
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.原材料別
19.8.2.2.3.用途別
19.8.2.2.4.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別、過去の市場規模(百万米ドル)と数量(台数)動向分析、2019-2023年
20.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および数量(ユニット)分析・予測、市場分類別、2024年~2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.アフリカ北部
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.原料別
20.4.4.用途別
20.4.5.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.7.促進要因と阻害要因-影響分析
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国の市場分析
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.原材料別
20.8.1.2.3.用途別
20.8.1.2.4.エンドユーザー別
20.8.2.トルコ市場の分析
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.原材料別
20.8.2.2.3.用途別
20.8.2.2.4.エンドユーザー別
20.8.3.北アフリカ市場分析
20.8.3.1.はじめに
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.原材料別
20.8.3.2.3.用途別
20.8.3.2.4.エンドユーザー別
20.8.4.南アフリカ市場分析
20.8.4.1.はじめに
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.製品別
20.8.4.2.2.原材料別
20.8.4.2.3.用途別
20.8.4.2.4.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場集中度
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.プレーヤーの地域別分布
21.4.2.製品別
21.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.主要開発分析
22.3.メーカーによるブランド戦略とプロモーション戦略
22.4.競争の深層
22.4.1.ロンザ
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.販売拠点
22.4.1.4.主要財務状況
22.4.1.5.SWOT分析
22.4.1.6.主要開発
22.4.1.7.戦略の概要
22.4.1.7.1.マーケティング戦略
22.4.1.7.2.製品戦略
22.4.1.7.3.チャネル戦略
22.4.2.バンテージ・ニュートリション
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.販売拠点
22.4.2.4.主要財務状況
22.4.2.5.SWOT分析
22.4.2.6.主要開発
22.4.2.7.戦略の概要
22.4.2.7.1.マーケティング戦略
22.4.2.7.2.製品戦略
22.4.2.7.3.チャネル戦略
22.4.3.イネルキャップ・テクノロジーズ
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.販売拠点
22.4.3.4.主要財務状況
22.4.3.5.SWOT分析
22.4.3.6.主要開発
22.4.3.7.戦略の概要
22.4.3.7.1.マーケティング戦略
22.4.3.7.2.製品戦略
22.4.3.7.3.チャネル戦略
22.4.4.リキッドカプセル・マニュファクチャリングLLC
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.販売拠点
22.4.4.4.主要財務状況
22.4.4.5.SWOT分析
22.4.4.6.主要開発
22.4.4.7.戦略の概要
22.4.4.7.1.マーケティング戦略
22.4.4.7.2.製品戦略
22.4.4.7.3.チャネル戦略
22.4.5.スフン
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.販売拠点
22.4.5.4.主要財務状況
22.4.5.5.SWOT分析
22.4.5.6.主要開発
22.4.5.7.戦略の概要
22.4.5.7.1.マーケティング戦略
22.4.5.7.2.製品戦略
22.4.5.7.3.チャネル戦略
22.4.6.オルタサイエンス
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.販売拠点
22.4.6.4.主要財務状況
22.4.6.5.SWOT分析
22.4.6.6.主要開発
22.4.6.7.戦略の概要
22.4.6.7.1.マーケティング戦略
22.4.6.7.2.製品戦略
22.4.6.7.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for liquid-filled hard capsules. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Liquid-Filled Hard Capsules Market Size (2024E): USD 603.6 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 1100 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.9%

Liquid-Filled Hard Capsules Market - Report Scope:

Liquid-filled hard capsules play a crucial role in the pharmaceutical and nutraceutical industries, offering a versatile delivery system for a wide range of active ingredients. These capsules provide enhanced bioavailability, stability, and customizable formulations, catering to diverse consumer needs and industry applications. The market serves pharmaceutical companies, dietary supplement manufacturers, and nutraceutical producers, offering capsules filled with oils, suspensions, and other liquid formulations.

Market Growth Drivers:

The global liquid-filled hard capsules market is driven by several key factors, including the increasing consumer preference for easy-to-swallow dosage forms and the growing demand for enhanced bioavailability of pharmaceutical and nutraceutical products. Advances in capsule shell technology and formulation sciences have facilitated the development of complex liquid-filled capsules capable of delivering precise doses and ensuring therapeutic efficacy. Moreover, expanding applications in pediatric and geriatric patient populations, where swallowing solid dosage forms may be challenging, further propel market expansion.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the liquid-filled hard capsules market faces challenges related to stringent regulatory requirements, particularly concerning the compatibility and stability of active ingredients in liquid formulations. Regulatory scrutiny regarding product safety, labeling accuracy, and manufacturing standards imposes compliance burdens on industry players, affecting product development timelines and market entry strategies. Additionally, variability in raw material costs and supply chain disruptions pose operational challenges for manufacturers, impacting market competitiveness and pricing strategies.

Market Opportunities:

The liquid-filled hard capsules market presents significant growth opportunities driven by technological innovations in capsule design, formulation development, and manufacturing processes. Strategic collaborations between pharmaceutical companies and capsule manufacturers to streamline production processes, enhance product quality, and comply with regulatory standards are key to unlocking growth potential. Furthermore, the expanding applications of liquid-filled capsules beyond traditional pharmaceuticals and nutraceuticals, including in novel drug delivery systems and specialized dietary supplements, create new avenues for market expansion.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the liquid-filled hard capsules market globally?
• Which therapeutic areas and formulations are driving adoption across pharmaceutical and nutraceutical sectors?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the liquid-filled hard capsules market?
• Who are the key players contributing to the liquid-filled hard capsules market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global liquid-filled hard capsules market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global liquid-filled hard capsules market, including Capsugel (Lonza Group), ACG Worldwide, Qualicaps (Mitsubishi Chemical Holdings Corporation), and Suheung Co., Ltd., focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to enhance capsule performance, expand application capabilities, and address evolving market demands. Collaboration with pharmaceutical research organizations, contract development and manufacturing organizations (CDMOs), and regulatory authorities is crucial for driving market growth and ensuring product quality and compliance.

Key Companies Profiled:

• Vantage Nutrition
• INNERCAP Technologies, Inc.
• Liquidcapsule Manufacturing LLC
• Lonza
• SuHeung
• Altasciences

Key Segments of Liquid-filled Hard Capsules Industry Research

Product:
• Liquid in Capsules
• Pellets in Liquid-filled Capsules
• Pellets in Capsule in Liquid-filled Capsules
• Capsule in Liquid-filled Capsules
• Tablet in Liquid-filled Capsules

Raw Material:
• Gelatin
• Hypromellose Capsules (HPMCs)

Application:
• Cough & Cold Preparations
• Cardiovascular Therapy Drugs
• Health Supplements
• Vitamin & Dietary Supplements
• Other Therapeutic Applications

End User:
• Pharmaceutical Companies
• Nutraceutical Companies
• Cosmeceutical Companies
• Contract Manufacturing Organizations

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value-Added Insights
4.1. Product Assessment
4.1.1. Product Adoption Analysis
4.1.2. Product USP's/Features Analysis
4.1.3. Recent Product Launches and Innovations
4.1.4. Product Matrix Analysis
4.2. Unmet Needs Analysis
4.3. Disease Epidemiology, By Key Counties
4.4. Consumption Scenario Volume (Million units) Analysis, By Region
4.5. Regulatory Guidelines, By Key Countries
4.6. Porter’s Analysis
4.7. PESTEL Analysis
4.8. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure
5.1.2. Research and Development funding By Region
5.1.3. Global Pharmaceutical Market Outlook
5.1.4. Global Hard Capsules Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
5.2.1. Key Player’s Historic Growth
5.2.2. Advancements In Manufacturing Technology
5.2.3. Increasing Biopharmaceutical Production
5.2.4. Strategic Collaborations Among Players
5.2.5. Technical Benefits For Manufacturers And Suppliers
5.2.6. Increasing Investments in Research and Development
5.2.7. Increasing Adoption of Empty Capsules
5.2.8. Increasing Demand from pharmaceutical
5.2.9. Growing Adoption of Gelatin Alternative Capsules
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand (in Volume in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7.3. Pricing Assumptions
8. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
9.3.1. Liquid in capsules
9.3.2. Pellet in Liquid-filled capsules
9.3.3. Pellet in capsule in Liquid-filled capsules
9.3.4. Capsule in Liquid-filled capsules
9.3.5. Tablet in Liquid-filled capsules
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Raw Material
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Raw Material, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Raw Material, 2024-2033
10.3.1. Gelatin
10.3.2. Hypromellose Capsules (HPMC)
10.4. Market Attractiveness Analysis By Raw Material
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
11.3.1. Cough and Cold Preparations
11.3.2. Cardiovascular Therapy Drugs
11.3.3. Health Supplements
11.3.4. Vitamin and Dietary Supplements
11.3.5. Other Therapeutic Applications
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Pharmaceutical Companies
12.3.2. Nutraceutical Companies
12.3.3. Cosmeceutical Companies
12.3.4. Contract Manufacturing Organizations
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (Middle East and Africa)
13.4. Market Attractiveness Analysis, by Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. United Kingdom
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Raw Material
14.3.4. By Application
14.3.5. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Raw Material
14.4.4. By Application
14.4.5. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints to Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis and Forecast
14.8.1. United Kingdom Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Raw Material
14.8.1.2.3. By Application
14.8.1.2.4. By End User
14.8.2. Canada Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Raw Material
14.8.2.2.3. By Application
14.8.2.2.4. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Raw Material
15.3.4. By Application
15.3.5. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Raw Material
15.4.4. By Application
15.4.5. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis and Forecast
15.8.1. Brazil Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Raw Material
15.8.1.2.3. By Application
15.8.1.2.4. By End User
15.8.2. Mexico Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Raw Material
15.8.2.2.3. By Application
15.8.2.2.4. By End User
15.8.3. Argentina Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Raw Material
15.8.3.2.3. By Application
15.8.3.2.4. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. France
16.3.1.3. Spain
16.3.1.4. Italy
16.3.1.5. BENELUX
16.3.1.6. Russia
16.3.1.7. United Kingdom
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Raw Material
16.3.4. By Application
16.3.5. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Raw Material
16.4.4. By Application
16.4.5. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis and Forecast
16.8.1. Germany Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Raw Material
16.8.1.2.3. By Application
16.8.1.2.4. By End User
16.8.2. France Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Raw Material
16.8.2.2.3. By Application
16.8.2.2.4. By End User
16.8.3. Spain Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Raw Material
16.8.3.2.3. By Application
16.8.3.2.4. By End User
16.8.4. Italy Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Raw Material
16.8.4.2.3. By Application
16.8.4.2.4. By End User
16.8.5. BENELUX Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Raw Material
16.8.5.2.3. By Application
16.8.5.2.4. By End User
16.8.6. Russia Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Raw Material
16.8.6.2.3. By Application
16.8.6.2.4. By End User
16.8.7. United Kingdom Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Raw Material
16.8.7.2.3. By Application
16.8.7.2.4. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Raw Material
17.3.4. By Application
17.3.5. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Raw Material
17.4.4. By Application
17.4.5. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis and Forecast
17.8.1. China Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Raw Material
17.8.1.2.3. By Application
17.8.1.2.4. By End User
17.8.2. Japan Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Raw Material
17.8.2.2.3. By Application
17.8.2.2.4. By End User
17.8.3. South Korea Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Raw Material
17.8.3.2.3. By Application
17.8.3.2.4. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Thailand
18.3.1.4. Malaysia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Raw Material
18.3.4. By Application
18.3.5. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Raw Material
18.4.4. By Application
18.4.5. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis and Forecast
18.8.1. India Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Raw Material
18.8.1.2.3. By Application
18.8.1.2.4. By End User
18.8.2. Indonesia Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Raw Material
18.8.2.2.3. By Application
18.8.2.2.4. By End User
18.8.3. Thailand Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Raw Material
18.8.3.2.3. By Application
18.8.3.2.4. By End User
18.8.4. Malaysia Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Raw Material
18.8.4.2.3. By Application
18.8.4.2.4. By End User
19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Raw Material
19.3.4. By Application
19.3.5. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Raw Material
19.4.4. By Application
19.4.5. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis and Forecast
19.8.1. Australia Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Raw Material
19.8.1.2.3. By Application
19.8.1.2.4. By End User
19.8.2. New Zealand Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Raw Material
19.8.2.2.3. By Application
19.8.2.2.4. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Million) Analysis and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. Northern Africa
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Raw Material
20.4.4. By Application
20.4.5. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Country Level Analysis and Forecast
20.8.1. GCC Countries Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Raw Material
20.8.1.2.3. By Application
20.8.1.2.4. By End User
20.8.2. Türkiye Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Raw Material
20.8.2.2.3. By Application
20.8.2.2.4. By End User
20.8.3. Northern Africa Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Raw Material
20.8.3.2.3. By Application
20.8.3.2.4. By End User
20.8.4. South Africa Market Analysis
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Product
20.8.4.2.2. By Raw Material
20.8.4.2.3. By Application
20.8.4.2.4. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis, by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Concentration
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. By Regional Footprint of Players
21.4.2. By Product Footprint of Players
21.4.3. By Channel Footprint of Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Key Development Analysis
22.3. Branding and Promotional Strategies by Manufacturers
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Lonza
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Sales Footprint
22.4.1.4. Key Financials
22.4.1.5. SWOT Analysis
22.4.1.6. Key Developments
22.4.1.7. Strategy Overview
22.4.1.7.1. Marketing Strategy
22.4.1.7.2. Product Strategy
22.4.1.7.3. Channel Strategy
22.4.2. VANTAGE NUTRITION
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Sales Footprint
22.4.2.4. Key Financials
22.4.2.5. SWOT Analysis
22.4.2.6. Key Developments
22.4.2.7. Strategy Overview
22.4.2.7.1. Marketing Strategy
22.4.2.7.2. Product Strategy
22.4.2.7.3. Channel Strategy
22.4.3. INNERCAP Technologies, Inc.
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Sales Footprint
22.4.3.4. Key Financials
22.4.3.5. SWOT Analysis
22.4.3.6. Key Developments
22.4.3.7. Strategy Overview
22.4.3.7.1. Marketing Strategy
22.4.3.7.2. Product Strategy
22.4.3.7.3. Channel Strategy
22.4.4. LIQUIDCAPSULE MANUFACTURING LLC
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Sales Footprint
22.4.4.4. Key Financials
22.4.4.5. SWOT Analysis
22.4.4.6. Key Developments
22.4.4.7. Strategy Overview
22.4.4.7.1. Marketing Strategy
22.4.4.7.2. Product Strategy
22.4.4.7.3. Channel Strategy
22.4.5. SuHeung
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Sales Footprint
22.4.5.4. Key Financials
22.4.5.5. SWOT Analysis
22.4.5.6. Key Developments
22.4.5.7. Strategy Overview
22.4.5.7.1. Marketing Strategy
22.4.5.7.2. Product Strategy
22.4.5.7.3. Channel Strategy
22.4.6. Altasciences
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Sales Footprint
22.4.6.4. Key Financials
22.4.6.5. SWOT Analysis
22.4.6.6. Key Developments
22.4.6.7. Strategy Overview
22.4.6.7.1. Marketing Strategy
22.4.6.7.2. Product Strategy
22.4.6.7.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(america europe)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る