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鍛造自動車部品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Forged Automotive Component Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、自動車用鍛造部品の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月18日 US$5,190
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、自動車用鍛造部品の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察鍛造自動車部品市場

- 市場規模(2024E):505億米ドル
- 予測市場規模(2033F):505億米ドル678億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年):3.3

自動車用鍛造部品市場 - レポートスコープ:

鍛造自動車部品は、自動車の構造的完全性、安全性、性能を確保するために不可欠である。これらの部品は、局所的な圧縮力を利用して金属を成形する鍛造工程を経て製造され、優れた強度と耐久性を実現する。自動車用鍛造部品市場には、クランクシャフト、カムシャフト、コネクティングロッド、ギア、アクスルなど、乗用車、商用車、オフロード車向けの幅広い製品が含まれる。市場成長の原動力は、自動車生産の増加、鍛造技術の進歩、軽量で高性能な素材への需要である。

市場成長の促進要因

自動車用鍛造部品の世界市場は、世界的な自動車生産台数の増加、高強度・高耐久性の自動車部品に対する需要の増加など、いくつかの重要な要因によって推進されている。精密鍛造や先端合金の使用といった鍛造工程の技術的進歩は、部品の性能と燃費の向上に寄与している。自動車の安全性が重視されるようになり、排ガスや衝突安全性に関する規制基準が厳しくなっていることも、鍛造部品の採用をさらに後押ししている。さらに、電気自動車(EV)やハイブリッド車へのシフトは、鍛造部品がこれらの先進車両のパワートレインや構造システムに不可欠であるため、市場に新たな機会を生み出している。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、自動車用鍛造部品市場は、鍛造技術と設備に関連する高い初期投資コストに関連する課題に直面している。原材料、特に鉄鋼とアルミニウムの価格変動は、メーカーの生産コストと利益率に影響を与える。さらに、積層造形や鋳造などの代替製造プロセスの採用が増加していることも、鍛造業界に競争上の課題をもたらしている。これらの課題に対処するには、継続的な技術革新、コストの最適化、自動車サプライチェーン内での戦略的協力が必要である。

市場機会:

鍛造自動車部品市場は、自動車産業における軽量で高性能な材料に対する需要の高まりによって大きな成長機会をもたらしている。3D鍛造やハイブリッド鍛造技術などの高度な鍛造技術の開発は、部品設計の強化と製造効率の改善の可能性を提供する。電気自動車や自律走行車、新興市場での鍛造部品の用途拡大は、市場の範囲を広げ、技術革新を刺激する。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高い鍛造ソリューションの導入は、新たな機会を活用し、ダイナミックな自動車情勢における市場のリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 自動車用鍛造部品市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな自動車セグメントで鍛造自動車部品の採用を促進している部品の種類と用途は何か?
- 技術の進歩は自動車用鍛造部品市場の競争環境をどのように変えているか?
- 自動車用鍛造部品市場に貢献している主要企業はどこか、また、市場の関連性を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 自動車用鍛造部品の世界市場における新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Bharat Forge Ltd.、ThyssenKrupp AG、American Axle & Manufacturing Holdings, Inc.などの自動車用鍛造部品の世界市場における主要企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、多様な自動車ニーズや規制要件に対応する精密鍛造部品や軽量材料などの高度な鍛造ソリューションを開発している。自動車メーカー、材料サプライヤー、技術プロバイダーとの協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、技術採用を促進する。さらに、品質管理、持続可能性、サプライチェーンの最適化を重視することで、市場の成長を促進し、急速に進化する自動車業界の顧客満足度を高めている。

主な企業

- ティッセンクルップ(ドイツ)
- CIEオートモーティブ(スペイン)
- NTN株式会社(日本)
- アメリカン・アクスル・アンド・マニュファクチャリング社(米国)
- バーラト・フォージ・リミテッド(インド)
- Ramkrishna Forgings(インド)
- ダナ・リミテッド(米国)
- メリトール(米国)
- ZF Friedrichshafen AG(ドイツ)
- カルヤニ・グループ
- オム・フォージ
- スーパーオートフォージ・プライベート・リミテッド
- GAZグループ
- 株式会社TBK
- ELフォージ・リミテッド
- シュヴァイガー・フルプメス社
- 新日鐵住金株式会社
- アグラセン エンジニアリング インダストリーズ社
- アドバンスフォージングス社
- SDFオートモーティブ
- ハッピー鍛造
- インドシェットルオートパーツ社
- ミューラーブラス

鍛造自動車部品産業調査のセグメント化

自動車タイプ別
- 大型商用車
- 小型商用車
- 乗用車

自動車部品別:
- ギア
- クランクシャフト
- アクスル
- ベアリング
- ピストン
- ステアリングナックル
- CVジョイント
- ビーム
- フィッティング&フランジ
- バルブボディ・高圧バルブ
- その他

鍛造プロセス別
- インプレッションダイ鍛造
- 冷間鍛造
- オープンダイ鍛造
- シームレスリング鍛造

用途別
- パワートレイン部品
- シャシー部品
- トランスミッション部品
- その他部品

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- MEA


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.自動車用鍛造部品の世界市場需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.自動車用鍛造部品の世界市場 - 価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.鍛造自動車部品の世界市場需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の自動車産業の概要
8.1.3.製造付加価値
8.1.4.産業付加価値
8.1.5.親会社の市場展望
8.1.6.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.世界の都市化成長予測
8.2.5.ビジネス環境
8.2.6.Covid-19の影響評価
8.2.7.最終用途産業の成長見通し
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.想定されるエンドユーザー
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.特許分析
8.7.PESTLE分析
9.自動車用鍛造部品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:車種別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.自動車タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
9.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と台数分析・予測、2024~2033年
9.3.1.大型商用車
9.3.2.小型商用車
9.3.3.乗用車
9.4.車両タイプ別市場魅力度分析
10.鍛造自動車部品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:自動車部品別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.自動車部品別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
10.3.自動車部品別の現在および将来市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.歯車
10.3.2.クランクシャフト
10.3.3.アクスル
10.3.4.ベアリング
10.3.5.ピストン
10.3.6.ステアリングナックル
10.3.7.CVジョイント
10.3.8.ビーム
10.3.9.フィッティング&フランジ
10.3.10. バルブボディ&高圧バルブ
10.3.11.その他
10.4.自動車部品別市場魅力度分析
11.鍛造自動車部品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:鍛造プロセス別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.鍛造プロセス別の過去市場規模(億米ドル)と数量分析、2019-2023年
11.3.鍛造プロセス別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量分析・予測、2024年~2033年
11.3.1.インプレッションダイ鍛造
11.3.1.1.油圧プレス
11.3.1.2.機械式プレス
11.3.1.3.ハンマー
11.3.2.冷間鍛造
11.3.3.開放鍛造
11.3.4.シームレス圧延リング鍛造
11.4.鍛造プロセス別市場魅力度分析
12.自動車用鍛造部品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)と用途別数量分析、2019-2023年
12.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
12.3.1.パワートレイン部品
12.3.2.シャシー部品
12.3.3.トランスミッション部品
12.3.4.その他部品
12.4.用途別市場魅力度分析
13.鍛造自動車部品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)と地域別数量分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.中東・アフリカ(MEA)
13.3.5.東アジア
13.3.6.南アジア・太平洋
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米の鍛造自動車部品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.車種別
14.4.3.自動車部品別
14.4.4.鍛造プロセス別
14.4.5.用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.自動車タイプ別
14.5.3.自動車部品別
14.5.4.鍛造プロセス別
14.5.5.用途別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.中南米の鍛造自動車部品市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.その他のラテンアメリカ
15.4.2.自動車タイプ別
15.4.3.自動車部品別
15.4.4.鍛造プロセス別
15.4.5.用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.自動車タイプ別
15.5.3.自動車部品別
15.5.4.鍛造プロセス別
15.5.5.用途別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州の鍛造自動車部品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.ベネルクス
16.4.1.7.ロシア
16.4.1.8.その他のヨーロッパ
16.4.2.自動車タイプ別
16.4.3.自動車部品別
16.4.4.鍛造プロセス別
16.4.5.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.自動車タイプ別
16.5.3.自動車部品別
16.5.4.鍛造プロセス別
16.5.5.用途別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジア・太平洋地域の鍛造自動車部品市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.アセアン
17.4.1.3.オーストラリアとニュージーランド
17.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
17.4.2.自動車タイプ別
17.4.3.自動車部品別
17.4.4.鍛造プロセス別
17.4.5.用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.自動車タイプ別
17.5.3.自動車部品別
17.5.4.鍛造プロセス別
17.5.5.用途別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.東アジアの鍛造自動車部品市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.中国
18.4.1.2.日本
18.4.1.3.韓国
18.4.2.自動車タイプ別
18.4.3.自動車部品別
18.4.4.鍛造プロセス別
18.4.5.用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.車両タイプ別
18.5.2.自動車部品別
18.5.3.鍛造プロセス別
18.5.4.用途別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.中東・アフリカの鍛造自動車部品市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.トルコ
19.4.1.3.アフリカ北部
19.4.1.4.南アフリカ
19.4.1.5.その他の中東・アフリカ
19.4.2.自動車タイプ別
19.4.3.自動車部品別
19.4.4.鍛造プロセス別
19.4.5.用途別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.自動車タイプ別
19.5.3.自動車部品別
19.5.4.鍛造プロセス別
19.5.5.用途別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.自動車用鍛造部品の国別市場分析 2024-2033
20.1.米国の自動車用鍛造部品市場分析
20.1.1.自動車タイプ別
20.1.2.自動車部品別
20.1.3.鍛造プロセス別
20.1.4.用途別
20.2.カナダの鍛造自動車部品市場分析
20.2.1.自動車タイプ別
20.2.2.自動車部品別
20.2.3.鍛造プロセス別
20.2.4.用途別
20.3.メキシコ鍛造自動車部品市場分析
20.3.1.自動車タイプ別
20.3.2.自動車部品別
20.3.3.鍛造プロセス別
20.3.4.用途別
20.4.自動車用鍛造部品のブラジル市場分析
20.4.1.自動車タイプ別
20.4.2.自動車部品別
20.4.3.鍛造プロセス別
20.4.4.用途別
20.5.ドイツの鍛造自動車部品市場分析
20.5.1.自動車タイプ別
20.5.2.自動車部品別
20.5.3.鍛造プロセス別
20.5.4.用途別
20.6.イタリアの鍛造自動車部品市場分析
20.6.1.自動車タイプ別
20.6.2.自動車部品別
20.6.3.鍛造プロセス別
20.6.4.用途別
20.7.フランスの鍛造自動車部品市場分析
20.7.1.自動車タイプ別
20.7.2.自動車部品別
20.7.3.鍛造プロセス別
20.7.4.用途別
20.8.イギリスの鍛造自動車部品市場分析
20.8.1.自動車タイプ別
20.8.2.自動車部品別
20.8.3.鍛造プロセス別
20.8.4.用途別
20.9.スペインの鍛造自動車部品市場分析
20.9.1.自動車タイプ別
20.9.2.自動車部品別
20.9.3.鍛造プロセス別
20.9.4.用途別
20.10.ロシアの鍛造自動車部品市場分析
20.10.1.自動車タイプ別
20.10.2.自動車部品別
20.10.3.鍛造プロセス別
20.10.4.用途別
20.11.中国鍛造自動車部品市場分析
20.11.1.自動車タイプ別
20.11.2.自動車部品別
20.11.3.鍛造プロセス別
20.11.4.用途別
20.12.自動車用鍛造部品の日本市場分析
20.12.1.自動車タイプ別
20.12.2.自動車部品別
20.12.3.鍛造プロセス別
20.12.4.用途別
20.13.韓国鍛造自動車部品市場分析
20.13.1.自動車タイプ別
20.13.2.自動車部品別
20.13.3.鍛造プロセス別
20.13.4.用途別
20.14.インドの鍛造自動車部品市場分析
20.14.1.自動車タイプ別
20.14.2.自動車部品別
20.14.3.鍛造プロセス別
20.14.4.用途別
20.15.ASEAN鍛造自動車部品市場分析
20.15.1.自動車タイプ別
20.15.2.自動車部品別
20.15.3.鍛造プロセス別
20.15.4.用途別
20.16.オーストラリアとニュージーランドの鍛造自動車部品市場分析
20.16.1.自動車タイプ別
20.16.2.自動車部品別
20.16.3.鍛造プロセス別
20.16.4.用途別
20.17.トルコの鍛造自動車部品市場分析
20.17.1.自動車タイプ別
20.17.2.自動車部品別
20.17.3.鍛造プロセス別
20.17.4.用途別
20.18.南アフリカの鍛造自動車部品市場分析
20.18.1.自動車タイプ別
20.18.2.自動車部品別
20.18.3.鍛造プロセス別
20.18.4.用途別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(自動車用鍛造部品市場)
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
21.3.1.プレイヤーの地域別フットプリント
21.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
22.競合分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.ティッセンクルップAG
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.戦略の概要
22.3.2.CIEオートモーティブ(スペイン)
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.戦略の概要
22.3.3.NTN株式会社 (日本)
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.戦略の概要
22.3.4.アメリカン・アクスル・アンド・マニュファクチャリング社(米国)
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.販売拠点
22.3.4.5.戦略の概要
22.3.5.バーラト・フォージ・リミテッド(インド)
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.戦略の概要
22.3.6.ラムクリシュナ・フォージングス(インド)
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.戦略の概要
22.3.7.ダナ・リミテッド(米国)
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.戦略の概要
22.3.8.メリトール(米国)
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.戦略の概要
22.3.9.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェン社(ドイツ)
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.戦略の概要
22.3.10.カルヤニ・グループ
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.戦略の概要
22.3.11.オム・フォージ
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.戦略の概要
22.3.12.スーパーオートフォージ・プライベート・リミテッド
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.戦略の概要
22.3.13.GAZグループ
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.戦略の概要
22.3.14.株式会社TBK
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.戦略の概要
22.3.15.エルフォージ・リミテッド
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.戦略の概要
22.3.16.シュヴァイガー・フルプメス社
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.戦略の概要
22.3.17.新日鉄住金
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.戦略の概要
22.3.18.アグラセン・エンジニアリング・インダストリーズ社
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.戦略の概要
22.3.19.アドバンス・フォーギングス社
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.19.4.販売拠点
22.3.19.5.戦略の概要
22.3.20.SDFオートモーティブ
22.3.20.1.概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.20.4.販売拠点
22.3.20.5.戦略の概要
22.3.21. ハッピー・フォーギングス・リミテッド
22.3.21.1.概要
22.3.21.2.製品ポートフォリオ
22.3.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.21.4.販売拠点
22.3.21.5.戦略の概要
22.3.22.インドシェットルオートパーツ社
22.3.22.1.概要
22.3.22.2.製品ポートフォリオ
22.3.22.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.22.4.販売拠点
22.3.22.5.戦略の概要
22.3.23.ミューラーブラス
22.3.23.1.概要
22.3.23.2.製品ポートフォリオ
22.3.23.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.23.4.セールスフットプリント
22.3.23.5.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for forged automotive components. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights: Forged Automotive Components Market

• Market Size (2024E): USD 50.5 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 67.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):3.3%

Forged Automotive Components Market - Report Scope:

Forged automotive components are essential for ensuring the structural integrity, safety, and performance of vehicles. These components are manufactured through forging processes, which involve shaping metal using localized compressive forces, resulting in superior strength and durability. The market for forged automotive components encompasses a wide range of products, including crankshafts, camshafts, connecting rods, gears, and axles, catering to passenger cars, commercial vehicles, and off-road vehicles. Market growth is driven by increasing automotive production, advancements in forging technology, and the demand for lightweight, high-performance materials.

Market Growth Drivers:

The global forged automotive components market is propelled by several key factors, including the rising production of vehicles globally and the increasing demand for high-strength, durable automotive parts. Technological advancements in forging processes, such as precision forging and the use of advanced alloys, contribute to improved component performance and fuel efficiency. The growing emphasis on vehicle safety and the stringent regulatory standards regarding emissions and crashworthiness further drive the adoption of forged components. Additionally, the shift towards electric vehicles (EVs) and hybrid vehicles creates new opportunities for the market, as forged components are crucial for the powertrain and structural systems of these advanced vehicles.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the forged automotive components market faces challenges related to the high initial investment costs associated with forging technology and equipment. The fluctuating prices of raw materials, particularly steel and aluminum, impact the production costs and profit margins for manufacturers. Additionally, the increasing adoption of alternative manufacturing processes, such as additive manufacturing and casting, poses competitive challenges for the forging industry. Addressing these challenges requires continuous innovation, cost optimization, and strategic collaborations within the automotive supply chain.

Market Opportunities:

The forged automotive components market presents significant growth opportunities driven by the rising demand for lightweight, high-performance materials in the automotive industry. The development of advanced forging technologies, such as 3D forging and hybrid forging techniques, offers potential for enhanced component designs and improved manufacturing efficiency. The expanding application of forged components in electric and autonomous vehicles, as well as in emerging markets, broadens the market scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of cost-effective forging solutions are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic automotive landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the forged automotive components market globally?
• Which component types and applications are driving the adoption of forged automotive components across different vehicle segments?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the forged automotive components market?
• Who are the key players contributing to the forged automotive components market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global forged automotive components market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global forged automotive components market, including Bharat Forge Ltd., ThyssenKrupp AG, and American Axle & Manufacturing Holdings, Inc., focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced forging solutions, including precision-forged components and lightweight materials, catering to diverse automotive needs and regulatory requirements. Collaborations with automotive manufacturers, material suppliers, and technology providers facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on quality control, sustainability, and supply chain optimization fosters market growth and enhances customer satisfaction in the rapidly evolving automotive industry.

Key Companies Profiled:

• ThyssenKrupp AG (Germany)
• CIE Automotive (Spain)
• NTN Corporation (Japan)
• American Axle and Manufacturing Inc. (United States)
• Bharat Forge Limited (India)
• Ramkrishna Forgings (India)
• Dana Limited (United States )
• Meritor Inc. (United States)
• ZF Friedrichshafen AG (Germany)
• Kalyani Group
• Om Forge
• Super Auto Forge Private Limited
• GAZ Group
• TBK Co., Ltd.
• EL Forge Limited
• Schweiger Fulpmes GmbH
• Nippon Steel & Sumitomo Metal Corporation
• Agrasen Engineering Industries Pvt. Ltd.
• Advance Forgings Pvt. Ltd.
• SDF Automotive
• Happy Forgings Limited
• Indo Schöttle Auto Parts Pvt. Ltd.
• Mueller Brass Co.

Segmentation of Forged Automotive Components Industry Research

By Vehicle Type:
• Heavy Commercial Vehicles
• Light Commercial Vehicles
• Passenger Vehicles

By Automotive Component:
• Gears
• Crankshafts
• Axles
• Bearings
• Pistons
• Steering Knuckles
• CV Joints
• Beams
• Fittings & Flanges
• Valve Bodies & High-pressure Valves
• Others

By Forging Process:
• Impression Die Forging
• Cold Forging
• Open Die Forging
• Seamless Rolled Ring Forging

By Application:
• Power Train Components
• Chassis Components
• Transmission Parts
• Other Parts

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• MEA



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Forged Automotive Components Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Forged Automotive Components Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Forged Automotive Components Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Automotive industry Overview
8.1.3. Manufacturing Value-Added
8.1.4. Industry Value Added
8.1.5. Parent Market Outlook
8.1.6. Other Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.2.5. Business Climate
8.2.6. Covid-19 Impact Assessment
8.2.7. End-use Industry Growth Outlook
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. Probable End Users
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Patent Analysis
8.7. PESTLE Analysis
9. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Vehicle Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Vehicle Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2024-2033
9.3.1. Heavy Commercial Vehicles
9.3.2. Light Commercial Vehicles
9.3.3. Passenger Vehicles
9.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type
10. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Automotive Components
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Automotive Components, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Automotive Components, 2024-2033
10.3.1. Gears
10.3.2. Crankshaft
10.3.3. Axle
10.3.4. Bearing
10.3.5. Piston
10.3.6. Steering Knuckle
10.3.7. CV Joint
10.3.8. Beam
10.3.9. Fittings & Flanges
10.3.10. valve bodies & High-pressure valves
10.3.11. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Automotive Components
11. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Forging Process
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Forging Process, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Forging Process, 2024-2033
11.3.1. Impression Die Forging
11.3.1.1. Hydraulic Presses
11.3.1.2. Mechanical Presses
11.3.1.3. Hammers
11.3.2. Cold Forging
11.3.3. Open Die Forging
11.3.4. Seamless Rolled Ring Forging
11.4. Market Attractiveness Analysis By Forging Process
12. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
12.3.1. Power Train Components
12.3.2. Chassis Components
12.3.3. Transmission Parts
12.3.4. Other Parts
12.4. Market Attractiveness Analysis By Application
13. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. Middle East and Africa (MEA)
13.3.5. East Asia
13.3.6. South Asia and Pacific
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Vehicle Type
14.4.3. By Automotive Components
14.4.4. By Forging Process
14.4.5. By Application
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Vehicle Type
14.5.3. By Automotive Components
14.5.4. By Forging Process
14.5.5. By Application
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Rest of Latin America
15.4.2. By Vehicle Type
15.4.3. By Automotive Components
15.4.4. By Forging Process
15.4.5. By Application
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Vehicle Type
15.5.3. By Automotive Components
15.5.4. By Forging Process
15.5.5. By Application
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. BENELUX
16.4.1.7. Russia
16.4.1.8. Rest of Europe
16.4.2. By Vehicle Type
16.4.3. By Automotive Components
16.4.4. By Forging Process
16.4.5. By Application
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Vehicle Type
16.5.3. By Automotive Components
16.5.4. By Forging Process
16.5.5. By Application
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia and Pacific Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. ASEAN
17.4.1.3. Australia and New Zealand
17.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
17.4.2. By Vehicle Type
17.4.3. By Automotive Components
17.4.4. By Forging Process
17.4.5. By Application
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Vehicle Type
17.5.3. By Automotive Components
17.5.4. By Forging Process
17.5.5. By Application
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. China
18.4.1.2. Japan
18.4.1.3. South Korea
18.4.2. By Vehicle Type
18.4.3. By Automotive Components
18.4.4. By Forging Process
18.4.5. By Application
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Vehicle Type
18.5.2. By Automotive Components
18.5.3. By Forging Process
18.5.4. By Application
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Middle East and Africa Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. Türkiye
19.4.1.3. Northern Africa
19.4.1.4. South Africa
19.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.4.2. By Vehicle Type
19.4.3. By Automotive Components
19.4.4. By Forging Process
19.4.5. By Application
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Vehicle Type
19.5.3. By Automotive Components
19.5.4. By Forging Process
19.5.5. By Application
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Country-wise Forged Automotive Components Market Analysis 2024-2033
20.1. U.S. Forged Automotive Components Market Analysis
20.1.1. By Vehicle Type
20.1.2. By Automotive Components
20.1.3. By Forging Process
20.1.4. By Application
20.2. Canada Forged Automotive Components Market Analysis
20.2.1. By Vehicle Type
20.2.2. By Automotive Components
20.2.3. By Forging Process
20.2.4. By Application
20.3. Mexico Forged Automotive Components Market Analysis
20.3.1. By Vehicle Type
20.3.2. By Automotive Components
20.3.3. By Forging Process
20.3.4. By Application
20.4. Brazil Forged Automotive Components Market Analysis
20.4.1. By Vehicle Type
20.4.2. By Automotive Components
20.4.3. By Forging Process
20.4.4. By Application
20.5. Germany Forged Automotive Components Market Analysis
20.5.1. By Vehicle Type
20.5.2. By Automotive Components
20.5.3. By Forging Process
20.5.4. By Application
20.6. Italy Forged Automotive Components Market Analysis
20.6.1. By Vehicle Type
20.6.2. By Automotive Components
20.6.3. By Forging Process
20.6.4. By Application
20.7. France Forged Automotive Components Market Analysis
20.7.1. By Vehicle Type
20.7.2. By Automotive Components
20.7.3. By Forging Process
20.7.4. By Application
20.8. U.K. Forged Automotive Components Market Analysis
20.8.1. By Vehicle Type
20.8.2. By Automotive Components
20.8.3. By Forging Process
20.8.4. By Application
20.9. Spain Forged Automotive Components Market Analysis
20.9.1. By Vehicle Type
20.9.2. By Automotive Components
20.9.3. By Forging Process
20.9.4. By Application
20.10. Russia Forged Automotive Components Market Analysis
20.10.1. By Vehicle Type
20.10.2. By Automotive Components
20.10.3. By Forging Process
20.10.4. By Application
20.11. China Forged Automotive Components Market Analysis
20.11.1. By Vehicle Type
20.11.2. By Automotive Components
20.11.3. By Forging Process
20.11.4. By Application
20.12. Japan Forged Automotive Components Market Analysis
20.12.1. By Vehicle Type
20.12.2. By Automotive Components
20.12.3. By Forging Process
20.12.4. By Application
20.13. S. Korea Forged Automotive Components Market Analysis
20.13.1. By Vehicle Type
20.13.2. By Automotive Components
20.13.3. By Forging Process
20.13.4. By Application
20.14. India Forged Automotive Components Market Analysis
20.14.1. By Vehicle Type
20.14.2. By Automotive Components
20.14.3. By Forging Process
20.14.4. By Application
20.15. ASEAN Forged Automotive Components Market Analysis
20.15.1. By Vehicle Type
20.15.2. By Automotive Components
20.15.3. By Forging Process
20.15.4. By Application
20.16. Australia and New Zealand Forged Automotive Components Market Analysis
20.16.1. By Vehicle Type
20.16.2. By Automotive Components
20.16.3. By Forging Process
20.16.4. By Application
20.17. Türkiye Forged Automotive Components Market Analysis
20.17.1. By Vehicle Type
20.17.2. By Automotive Components
20.17.3. By Forging Process
20.17.4. By Application
20.18. South Africa Forged Automotive Components Market Analysis
20.18.1. By Vehicle Type
20.18.2. By Automotive Components
20.18.3. By Forging Process
20.18.4. By Application
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Forged Automotive Components Market)
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
21.3.1. By Regional footprint of Players
21.3.2. Product foot print of Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. ThyssenKrupp AG
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Strategy Overview
22.3.2. CIE Automotive (Spain)
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Strategy Overview
22.3.3. NTN Corporation (Japan)
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Strategy Overview
22.3.4. American Axle and Manufacturing Inc. (U.S.)
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Strategy Overview
22.3.5. Bharat Forge Limited (India)
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Strategy Overview
22.3.6. Ramkrishna Forgings (India)
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Strategy Overview
22.3.7. Dana Limited (U.S.)
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Strategy Overview
22.3.8. Meritor Inc. (U.S.)
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Strategy Overview
22.3.9. ZF Friedrichshafen AG (Germany)
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Strategy Overview
22.3.10. Kalyani Group
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Strategy Overview
22.3.11. Om Forge
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Strategy Overview
22.3.12. Super Auto Forge Private Limited
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Strategy Overview
22.3.13. GAZ Group
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Strategy Overview
22.3.14. TBK Co., Ltd.
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Strategy Overview
22.3.15. EL FORGE LIMITED
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Strategy Overview
22.3.16. Schweiger fulpmes GesmbH
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Strategy Overview
22.3.17. NIPPON STEEL & SUMITOMO METAL CORPORATION
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Strategy Overview
22.3.18. Agrasen Engineering Industries Pvt. Ltd.
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.18.4. Sales Footprint
22.3.18.5. Strategy Overview
22.3.19. Advance Forgings Pvt. Ltd.
22.3.19.1. Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.19.4. Sales Footprint
22.3.19.5. Strategy Overview
22.3.20. SDF Automotive
22.3.20.1. Overview
22.3.20.2. Product Portfolio
22.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.20.4. Sales Footprint
22.3.20.5. Strategy Overview
22.3.21. Happy Forgings Limited
22.3.21.1. Overview
22.3.21.2. Product Portfolio
22.3.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.21.4. Sales Footprint
22.3.21.5. Strategy Overview
22.3.22. Indo Schöttle Auto Parts Pvt. Ltd.
22.3.22.1. Overview
22.3.22.2. Product Portfolio
22.3.22.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.22.4. Sales Footprint
22.3.22.5. Strategy Overview
22.3.23. Mueller Brass Co.
22.3.23.1. Overview
22.3.23.2. Product Portfolio
22.3.23.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.23.4. Sales Footprint
22.3.23.5. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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