Massive MIMOに関する市場調査:5GとIoTの普及がMassive MIMOの需要を世界的に押し上げる:今後のビジネスチャンスMarket Study on Massive MIMO: Proliferation of 5G and IoT to Elevate Massive MIMO Demand Globally: Opportunities Ahead マッシブMIMO市場:2017年から2021年までの世界の産業分析と2022年から2032年までの機会評価 Persistence Market Research (PMR)が発行したマッシブMIMO市場に関する最新の市場調査レポートは、2017年から2021... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーマッシブMIMO市場:2017年から2021年までの世界の産業分析と2022年から2032年までの機会評価Persistence Market Research (PMR)が発行したマッシブMIMO市場に関する最新の市場調査レポートは、2017年から2021年までの世界の産業分析と、2022年から2032年までの機会評価を提供します。本調査では、重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場のセグメンテーション 世界のマッシブMIMO市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 属性の詳細 技術別 LTEアドバンス LTE Advance Pro 5G スペクトラム別 TDD FDD アンテナアレイタイプ別 16T16R 32T32R 64T64R 地域別 北アメリカ 中南米 ヨーロッパ アジア太平洋 中近東・アフリカ レポートの章立て 第01章 - エグゼクティブサマリー エグゼクティブサマリーでは、世界のマッシブMIMO市場の分析、独自の運命の輪、需要側と供給側の動向、機会評価、世界のマッシブMIMO市場に関する推奨事項を掲載しています 第02章 - 市場概要 読者の皆様は、本章でマッシブMIMO市場の詳細なセグメントと定義を確認することができ、市場の基本的な情報を理解するのに役立つと思われます。また、この章では、マッシブMIMO市場のレポートの範囲を読者が理解するのに役立つ、包含と除外を強調しています。 第03章 市場の背景 本章では、マッシブMIMO市場の関連業界評価を実施します。また、本章では予測期間中のマッシブMIMO市場の成長に影響を与えると予想される主要なマクロ経済要因について解説します。マクロ経済的要因とともに、機会分析、ソーシャルメディアセンチメント分析、市場行動分析もハイライトしています。マッシブMIMO市場の主要な市場ダイナミクス(ドライバー、阻害要因、機会など)を提供します。 第04章 マッシブMIMO市場の世界的展望 2017年から2021年までの需要分析と2022年から2032年までの予測 このセクションでは、過去のカスタムマッシブMIMO市場価値の詳細な分析と、将来の機会分析が提供されます。読者は、今年度(2022年)の増分機会、予測期間(2022年から2032年)の絶対機会も確認することができます。 第05章 マッシブMIMOの世界展望 2017年から2021年までの分析、2022年から2032年までの予測(技術別 技術に基づき、マッシブMIMO市場は、LTEアドバンス、LTEアドバンスプロ、5Gに区分される。本章では、読者は技術に基づく、市場魅力度分析をご覧いただけます。 第06章 マッシブMIMO市場の世界展望 2017年から2021年の分析、2022年から2032年の予測、スペクトラム別 スペクトラムに基づき、マッシブMIMO市場はTDDとFDDに区分される。本章では、読者はスペクトラムに基づく、市場魅力度分析をご覧いただけます。 第07章 マッシブMIMO市場の世界展望 2017年から2021年の分析、2022年から2032年の予測、アンテナアレイタイプ別 アンテナアレイタイプに基づき、マッシブMIMO市場は16T16R、32T32R、64T64Rに区分される。本章では、読者は、アンテナアレイタイプに基づく、市場魅力度分析 第08章 マッシブMIMOの世界展望 2017年から2021年の市場分析と2022年から2032年の地域別機会評価 本章では、北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカなど、さまざまな地域にわたってマッシブMIMO市場がどのように成長するのかを解説します。 第09章- 北米マッシブMIMO市場の2017年から2021年までの分析、2022年から2032年までの予測 本章では、北米地域におけるFor Marketの成長の詳細な分析と、米国とカナダを含む国別評価を掲載しています。また、読者は北米地域の地域動向、機会、市場の成長などを知ることができます。 第10章 ラテンアメリカのMassive MIMO市場の2017年から2021年までの分析、2022年から2032年までの予測 読者は、ラテンアメリカのマッシブMIMO市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。また、本章では、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、その他の中南米諸国など、マッシブMIMO市場の主要なLATAM諸国の成長見通しを掲載しています。 第11章- 欧州のマッシブMIMO市場の2017年から2021年までの分析および2022年から2032年までの予測 ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ベルギー、およびヨーロッパの残りの国など、いくつかの国におけるマッシブMIMO市場の重要な成長見通しが本章に含まれています。 第12章 -アジア太平洋地域のマッシブMIMO市場の2017年から2021年までの分析と2022年から2032年までの予測 本章では、アジア太平洋地域におけるマッシブMIMO市場の成長の詳細な分析と、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域を含む国別評価が含まれています。また、読者はアジア太平洋地域の国々の地域動向、阻害要因、市場成長率を確認することができます。 第13章 中東・アフリカのMassive MIMO市場 2017年から2021年までの分析と2022年から2032年までの予測 本章では、2022年から2032年の予測期間において、南アフリカ、サウジアラビア、アラブ首長国連邦、その他の中東・アフリカ地域の主要国において、マッシブMIMO市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第14章-主要国のMassive MIMO市場分析 本章では、2022年から2032年の予測期間において、米国、カナダ、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ベルギー、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、サウジアラビア、南アフリカ、アラブ首長国連邦などの主要国においてマッシブMIMO市場がどのように成長すると考えられるかについての洞察を示します。 第15章- 市場構造分析 本章では、マッシブMIMO市場における主要プレイヤーのティア分析および市場集中度に関する詳細情報を、地域別および製品ポートフォリオ別の市場プレゼンス分析とともにご紹介します。 第16章- 競争分析 本章では、マッシブMIMO市場におけるメーカー/プレイヤーの包括的なリストと、各企業に関する詳細情報(企業概要、収益シェア、戦略概要、最近の企業動向など)をご覧いただけます。本レポートで紹介する市場プレイヤーは、Telefonaktiebolaget L M Ericsson, Huawei Technologies Co., Ltd., Nokia Corporation, Samsung Corporation, ZTE Corporation, Verizon, Airtel, and T-Mobile です。 第17章 前提条件と頭字語 本章では、マッシブMIMO市場レポートに含まれる情報や統計のベースとなる、頭字語や仮定をリストアップしています。 第18章- 調査方法論 本章では、マッシブMIMO市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 3.7. Regional Parent Market Outlook 4. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis, 2017 to 2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Projections, 2022 to 2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Technology 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Technology, 2017 to 2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Technology, 2022 to 2032 5.3.1. LTE Advance 5.3.2. LTE Advance Pro 5.3.3. 5G 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology, 2017 to 2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology, 2022 to 2032 6. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Spectrum 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Spectrum, 2017 to 2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Spectrum, 2022 to 2032 6.3.1. TDD 6.3.2. FDD 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Spectrum, 2017 to 2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Spectrum, 2022 to 2032 7. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Antenna Array Type 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Antenna Array Type, 2017 to 2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Antenna Array Type, 2022 to 2032 7.3.1. 16T16R 7.3.2. 32T32R 7.3.3. 64T64R 7.3.4. Others 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Antenna Array Type, 2017 to 2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Antenna Array Type, 2022 to 2032 8. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Region, 2017 to 2021 8.3. Current Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Asia Pacific 8.3.5. Middle East & Africa 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 9.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. United States 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Technology 9.2.3. By Spectrum 9.2.4. By Antenna Array Type 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Technology 9.3.3. By Spectrum 9.3.4. By Antenna Array Type 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 10.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Technology 10.2.3. By Spectrum 10.2.4. By Antenna Array Type 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Technology 10.3.3. By Spectrum 10.3.4. By Antenna Array Type 10.4. Key Takeaways 11. Europe Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 11.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. United Kingdom 11.2.1.3. France 11.2.1.4. Spain 11.2.1.5. Italy 11.2.1.6. Rest of Europe 11.2.2. By Technology 11.2.3. By Spectrum 11.2.4. By Antenna Array Type 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Technology 11.3.3. By Spectrum 11.3.4. By Antenna Array Type 11.4. Key Takeaways 12. Asia Pacific Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 12.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.1.4. Singapore 12.2.1.5. Thailand 12.2.1.6. Indonesia 12.2.1.7. Australia 12.2.1.8. New Zealand 12.2.1.9. Rest of Asia Pacific 12.2.2. By Technology 12.2.3. By Spectrum 12.2.4. By Antenna Array Type 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Technology 12.3.3. By Spectrum 12.3.4. By Antenna Array Type 12.4. Key Takeaways 13. Middle East & Africa Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 13.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. South Africa 13.2.1.3. Israel 13.2.1.4. Rest of Middle East & Africa 13.2.2. By Technology 13.2.3. By Spectrum 13.2.4. By Antenna Array Type 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Technology 13.3.3. By Spectrum 13.3.4. By Antenna Array Type 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Massive MIMO Market Analysis 14.1. United States 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2022 14.1.2.1. By Technology 14.1.2.2. By Spectrum 14.1.2.3. By Antenna Array Type 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2022 14.2.2.1. By Technology 14.2.2.2. By Spectrum 14.2.2.3. By Antenna Array Type 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2022 14.3.2.1. By Technology 14.3.2.2. By Spectrum 14.3.2.3. By Antenna Array Type 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2022 14.4.2.1. By Technology 14.4.2.2. By Spectrum 14.4.2.3. By Antenna Array Type 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2022 14.5.2.1. By Technology 14.5.2.2. By Spectrum 14.5.2.3. By Antenna Array Type 14.6. United Kingdom 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2022 14.6.2.1. By Technology 14.6.2.2. By Spectrum 14.6.2.3. By Antenna Array Type 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2022 14.7.2.1. By Technology 14.7.2.2. By Spectrum 14.7.2.3. By Antenna Array Type 14.8. Spain 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2022 14.8.2.1. By Technology 14.8.2.2. By Spectrum 14.8.2.3. By Antenna Array Type 14.9. Italy 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2022 14.9.2.1. By Technology 14.9.2.2. By Spectrum 14.9.2.3. By Antenna Array Type 14.10. China 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2022 14.10.2.1. By Technology 14.10.2.2. By Spectrum 14.10.2.3. By Antenna Array Type 14.11. Japan 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2022 14.11.2.1. By Technology 14.11.2.2. By Spectrum 14.11.2.3. By Antenna Array Type 14.12. South Korea 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2022 14.12.2.1. By Technology 14.12.2.2. By Spectrum 14.12.2.3. By Antenna Array Type 14.13. Singapore 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2022 14.13.2.1. By Technology 14.13.2.2. By Spectrum 14.13.2.3. By Antenna Array Type 14.14. Thailand 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2022 14.14.2.1. By Technology 14.14.2.2. By Spectrum 14.14.2.3. By Antenna Array Type 14.15. Indonesia 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2022 14.15.2.1. By Technology 14.15.2.2. By Spectrum 14.15.2.3. By Antenna Array Type 14.16. Australia 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2022 14.16.2.1. By Technology 14.16.2.2. By Spectrum 14.16.2.3. By Antenna Array Type 14.17. New Zealand 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2022 14.17.2.1. By Technology 14.17.2.2. By Spectrum 14.17.2.3. By Antenna Array Type 14.18. GCC Countries 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2022 14.18.2.1. By Technology 14.18.2.2. By Spectrum 14.18.2.3. By Antenna Array Type 14.19. South Africa 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2022 14.19.2.1. By Technology 14.19.2.2. By Spectrum 14.19.2.3. By Antenna Array Type 14.20. Israel 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2022 14.20.2.1. By Technology 14.20.2.2. By Spectrum 14.20.2.3. By Antenna Array Type 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Technology 15.3.3. By Spectrum 15.3.4. By Antenna Array Type 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. Telefonaktiebolaget L M Ericsson 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.2. Huawei Technologies Co., Ltd. 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.3. Nokia Corporation 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.4. Samsung Corporation 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.5. ZTE Corporation 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.6. Verizon 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.7. Airtel 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segments 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.8. T-Mobile 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segments 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
SummaryMassive MIMO Market: Global Industry Analysis from 2017 to 2021 and Opportunity Assessment from 2022 to 2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 3.7. Regional Parent Market Outlook 4. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis, 2017 to 2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Projections, 2022 to 2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Technology 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Technology, 2017 to 2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Technology, 2022 to 2032 5.3.1. LTE Advance 5.3.2. LTE Advance Pro 5.3.3. 5G 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology, 2017 to 2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology, 2022 to 2032 6. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Spectrum 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Spectrum, 2017 to 2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Spectrum, 2022 to 2032 6.3.1. TDD 6.3.2. FDD 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Spectrum, 2017 to 2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Spectrum, 2022 to 2032 7. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Antenna Array Type 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Antenna Array Type, 2017 to 2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Antenna Array Type, 2022 to 2032 7.3.1. 16T16R 7.3.2. 32T32R 7.3.3. 64T64R 7.3.4. Others 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Antenna Array Type, 2017 to 2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Antenna Array Type, 2022 to 2032 8. Global Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ billion) Analysis By Region, 2017 to 2021 8.3. Current Market Size Value (US$ billion) Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Asia Pacific 8.3.5. Middle East & Africa 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 9.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. United States 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Technology 9.2.3. By Spectrum 9.2.4. By Antenna Array Type 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Technology 9.3.3. By Spectrum 9.3.4. By Antenna Array Type 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 10.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Technology 10.2.3. By Spectrum 10.2.4. By Antenna Array Type 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Technology 10.3.3. By Spectrum 10.3.4. By Antenna Array Type 10.4. Key Takeaways 11. Europe Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 11.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. United Kingdom 11.2.1.3. France 11.2.1.4. Spain 11.2.1.5. Italy 11.2.1.6. Rest of Europe 11.2.2. By Technology 11.2.3. By Spectrum 11.2.4. By Antenna Array Type 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Technology 11.3.3. By Spectrum 11.3.4. By Antenna Array Type 11.4. Key Takeaways 12. Asia Pacific Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 12.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.1.4. Singapore 12.2.1.5. Thailand 12.2.1.6. Indonesia 12.2.1.7. Australia 12.2.1.8. New Zealand 12.2.1.9. Rest of Asia Pacific 12.2.2. By Technology 12.2.3. By Spectrum 12.2.4. By Antenna Array Type 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Technology 12.3.3. By Spectrum 12.3.4. By Antenna Array Type 12.4. Key Takeaways 13. Middle East & Africa Massive MIMO Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021 13.2. Market Size Value (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. South Africa 13.2.1.3. Israel 13.2.1.4. Rest of Middle East & Africa 13.2.2. By Technology 13.2.3. By Spectrum 13.2.4. By Antenna Array Type 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Technology 13.3.3. By Spectrum 13.3.4. By Antenna Array Type 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Massive MIMO Market Analysis 14.1. United States 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2022 14.1.2.1. By Technology 14.1.2.2. By Spectrum 14.1.2.3. By Antenna Array Type 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2022 14.2.2.1. By Technology 14.2.2.2. By Spectrum 14.2.2.3. By Antenna Array Type 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2022 14.3.2.1. By Technology 14.3.2.2. By Spectrum 14.3.2.3. By Antenna Array Type 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2022 14.4.2.1. By Technology 14.4.2.2. By Spectrum 14.4.2.3. By Antenna Array Type 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2022 14.5.2.1. By Technology 14.5.2.2. By Spectrum 14.5.2.3. By Antenna Array Type 14.6. United Kingdom 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2022 14.6.2.1. By Technology 14.6.2.2. By Spectrum 14.6.2.3. By Antenna Array Type 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2022 14.7.2.1. By Technology 14.7.2.2. By Spectrum 14.7.2.3. By Antenna Array Type 14.8. Spain 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2022 14.8.2.1. By Technology 14.8.2.2. By Spectrum 14.8.2.3. By Antenna Array Type 14.9. Italy 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2022 14.9.2.1. By Technology 14.9.2.2. By Spectrum 14.9.2.3. By Antenna Array Type 14.10. China 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2022 14.10.2.1. By Technology 14.10.2.2. By Spectrum 14.10.2.3. By Antenna Array Type 14.11. Japan 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2022 14.11.2.1. By Technology 14.11.2.2. By Spectrum 14.11.2.3. By Antenna Array Type 14.12. South Korea 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2022 14.12.2.1. By Technology 14.12.2.2. By Spectrum 14.12.2.3. By Antenna Array Type 14.13. Singapore 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2022 14.13.2.1. By Technology 14.13.2.2. By Spectrum 14.13.2.3. By Antenna Array Type 14.14. Thailand 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2022 14.14.2.1. By Technology 14.14.2.2. By Spectrum 14.14.2.3. By Antenna Array Type 14.15. Indonesia 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2022 14.15.2.1. By Technology 14.15.2.2. By Spectrum 14.15.2.3. By Antenna Array Type 14.16. Australia 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2022 14.16.2.1. By Technology 14.16.2.2. By Spectrum 14.16.2.3. By Antenna Array Type 14.17. New Zealand 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2022 14.17.2.1. By Technology 14.17.2.2. By Spectrum 14.17.2.3. By Antenna Array Type 14.18. GCC Countries 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2022 14.18.2.1. By Technology 14.18.2.2. By Spectrum 14.18.2.3. By Antenna Array Type 14.19. South Africa 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2022 14.19.2.1. By Technology 14.19.2.2. By Spectrum 14.19.2.3. By Antenna Array Type 14.20. Israel 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2022 14.20.2.1. By Technology 14.20.2.2. By Spectrum 14.20.2.3. By Antenna Array Type 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Technology 15.3.3. By Spectrum 15.3.4. By Antenna Array Type 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. Telefonaktiebolaget L M Ericsson 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.2. Huawei Technologies Co., Ltd. 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.3. Nokia Corporation 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.4. Samsung Corporation 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.5. ZTE Corporation 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.6. Verizon 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.7. Airtel 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segments 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.8. T-Mobile 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segments 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(半導体)の最新刊レポート
Persistence Market Research社の半導体分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(demand)の最新刊レポート
よくあるご質問Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/20 10:26 155.91 円 165.77 円 200.60 円 |