世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベビートイ市場。製品タイプ別(ボードゲーム、ソフトトイ・人形、アクショントイ、アート&クラフトトイ、建設玩具、乗り物、音楽玩具・ガラガラ、その他)、エンドユーザー別(乳児・幼児)、流通チャネル別(店舗型{スーパー・ハイパーマーケット、専門店、その他}、非店舗型)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他)の情報を掲載しています(2028年までの予測)。


Baby Toys Market: Information by Product Type (Board Games, Soft Toys & Dolls, Action Toys, Arts & Craft Toys, Construction Toys, Vehicles, Musical Toys & Rattles, and Others), by End User (Infants and Toddlers), by Distribution Channel (Store-Based {Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, and Others} and Non-Store-Based) and Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Rest of the World)Forecast till 2028

ベビートイ市場の概要 市場概要 世界のベビートイ市場は、3.97%の健全なCAGRを示し、2028年末までに約171億9,410万米ドルを突破すると予想されています。生まれたばかりの子供や赤ちゃんは、成長段階に応じて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2022年1月3日 お問い合わせください
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
99 英語

 

サマリー

ベビートイ市場の概要

市場概要
世界のベビートイ市場は、3.97%の健全なCAGRを示し、2028年末までに約171億9,410万米ドルを突破すると予想されています。生まれたばかりの子供や赤ちゃんは、成長段階に応じて特定の種類のおもちゃに傾倒していきます。子供のおもちゃは、幼児の一般的な出来事の一部として、形、影、表面、味、音などの感覚を生かすのに役立ちます。若者の改善は、イベントの言語、社会的情熱、細かいエンジン、総エンジン、および知的ターンのようないくつかの領域に適用されます。ウォッチマンは、おもちゃが子供たちに与える経験に応じて、おもちゃの素材を選び、乳児のためのエクササイズを学ぶことを計画し、彼らのターンオブイベントをさらに支援します。世界的に一人当たりの可処分所得が増加しており、特に新興国では、レビュー期間中に赤ちゃんのおもちゃの市場の成長を拡大しています。
世界の子供用玩具市場は、図の期間中、突出した成長率を示すと考えられています。一人当たりの支出の拡大が市場の発展を促進しています。また、専門的な知識を備えた子供用玩具への関心が高まっていることも、監査期間中の市場の発展に寄与すると考えられます。しかし、子供用玩具の市場がずさんであることが、市場の発展を大きく妨げています。また、偽物の危険性が高まっていることも、市場の発展を妨げる要因となっています。さらに、戦略的な統合や買収が市場の発展に大きな影響を与えています。しかし、未組織部門の蔓延が世界市場の成長を抑制すると予想されます。
セグメント概要
世界のベビートイ市場は、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネルに分類されています。
製品タイプでは、世界のベビートイ市場は、アクショントイ、アート&クラフトトイ、建設玩具、乗り物、音楽玩具・ガラガラ、ボードゲーム、ソフトトイ・人形、その他に分類されています。
エンドユーザーに基づいて、世界のベビートイ市場は、乳児と幼児に分類されています。流通チャネルの観点から、世界の赤ちゃんのおもちゃ市場は、店舗ベースと非店舗ベースに二分されています。店舗ベースのサブセグメントは、スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、その他に再分類されています。
地域別分析
世界のベビートイ市場は、北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域に分類されます。北米は、2020年には34.57%と業界全体の中で最も大きな割合を占めています。欧州は2020年に2番目に大きな市場で、調査期間中のCAGRは3.89%と予測されています。いずれにしても、2021年から2028年にかけては、アジア太平洋地域の市場が最も速い成長率を示すと考えられます。
主要プレイヤー
世界のベビートイ市場で活躍する主要プレーヤーは、LEGO System A/S(デンマーク)、Mattel, Inc.(米国)、Hasbro, Inc.(アメリカ)、Bandai Namco Holdings Inc.(日本)、Spin Master(カナダ)、Kids II, Inc.(米国)、任天堂(株)(日本)、ブランドシュテッター・グループ(ドイツ)、タカラトミー(日本)、Basic Fun!(米国)があります。
COVID 19のインパクト
当社は、COVID-19のパンデミックがあらゆる領域のさまざまな業界や業種に与える影響を継続的に追跡しています。当社の調査レポートにはこれが含まれており、COVID-19が各業界に与えた影響による落ち込みと上昇を理解するのに役立ちます。また、関心のある市場の需要と供給のギャップを把握するのにも役立ちます。さらに、このレポートは、分析、改正された政府規制、その他多くの有益な洞察を支援します。


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY 15

1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS 16

1.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY PRODUCT TYPE 17

1.1.2 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY END USER 18

1.1.3 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 19

1.1.4 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY REGION 20

2 MARKET INTRODUCTION 21

2.1 SCOPE OF THE STUDY 21

2.2 RESEARCH OBJECTIVE 21

2.3 MARKET STRUCTURE 22

2.4 KEY BUYING CRITERIA 22

3 RESEARCH METHODOLOGY 23

3.1 RESEARCH PROCESS 23

3.2 PRIMARY RESEARCH 24

3.3 SECONDARY RESEARCH 25

3.4 MARKET SIZE ESTIMATION 26

3.5 FORECAST MODEL 27

3.6 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 28

4 MARKET INSIGHTS 29

5 MARKET DYNAMICS 31

5.1 INTRODUCTION 31

5.2 DRIVERS 32

5.2.1 INCREASING PER CAPITA DISPOSABLE INCOME 32

5.2.2 RISING DEMAND FOR SKILL DEVELOPMENTAL BABY TOYS 32

5.2.3 DRIVERS IMPACT ANALYSIS 33

5.3 RESTRAINT 33

5.3.1 PREVALENCE OF UNORGANIZED SECTOR 33

5.3.2 RESTRAINTS IMPACT ANALYSIS 33

5.4 OPPORTUNITIES 34

5.4.1 STRATEGIC MERGERS & ACQUISITIONS 34

5.4.2 GROWTH OF THE ORGANIZED RETAIL SECTOR IN ASIA-PACIFIC 34

5.5 CHALLENGE 34

5.5.1 RISING THREAT OF COUNTERFEIT PRODUCTS 34

6 MARKET FACTOR ANALYSIS 35

6.1 VALUE CHAIN ANALYSIS 35

6.1.1 RAW MATERIAL PROCUREMENT 36

6.1.2 PROCESSING 37

6.1.3 PACKAGING 37

6.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 38

6.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 39

6.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 39

6.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 40

6.3.3 THREAT OF SUBSTITUTES 40

6.3.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 40

6.3.5 INTENSITY OF RIVALRY 40

6.4 IMPACT OF THE COVID-19 OUTBREAK ON GLOBAL BABY TOYS MARKET 41

6.4.1 OVERVIEW 41

6.4.2 IMPACT ON PRODUCTION 41

6.4.3 IMPACT ON SUPPLY-CHAIN 42

6.4.4 IMPACT ON PRICING 42

6.4.5 IMPACT ON CONSUMER BUYING BEHAVIOR 42

6.4.6 IMPACT ON ONLINE VS OFFLINE SALES 42

7 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY PRODUCT TYPE 43

7.1 OVERVIEW 43

7.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY PRODUCT TYPE, 2019–2028 44

7.2 BOARD GAMES 45

7.2.1 BOARD GAMES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 45

7.3 SOFT TOYS & DOLLS 46

7.3.1 SOFT TOYS & DOLLS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 46

7.4 ACTION TOYS 47

7.4.1 ACTION TOYS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 47

7.5 ARTS & CRAFT TOYS 48

7.5.1 ARTS & CRAFT TOYS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 48

7.6 CONSTRUCTION TOYS 49

7.6.1 CONSTRUCTION TOYS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 49

7.7 VEHICLES 50

7.7.1 VEHICLES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 50

7.8 MUSICAL TOYS & RATTLES 51

7.8.1 MUSICAL TOYS & RATTLES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 51



7.9 OTHERS 52

7.9.1 OTHERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 52

8 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY END USER 53

8.1 OVERVIEW 53

8.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY END USER, 2019–2028 54

8.2 INFANTS 55

8.2.1 INFANTS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 55

8.3 TODDLERS 56

8.3.1 TODDLERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 56

9 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 57

9.1 OVERVIEW 57

9.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2019–2028 58

9.2 STORE-BASED 59

9.2.1 STORE-BASED: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 59

9.3 NON-STORE-BASED 60

9.3.1 NON-STORE-BASED: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 60

10 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY REGION 61

10.1 OVERVIEW 61

10.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 62

10.2 NORTH AMERICA 63

10.2.1 NORTH AMERICA BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2019–2028 64

10.2.2 US 66

10.2.3 CANADA 67

10.2.4 MEXICO 69

10.3 EUROPE 71

10.3.1 EUROPE BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2019–2028 72

10.3.2 GERMANY 74

10.3.3 UK 75

10.3.4 FRANCE 77

10.3.5 SPAIN 78

10.3.6 ITALY 80

10.3.7 REST OF EUROPE 81

10.4 ASIA-PACIFIC 83

10.4.1 ASIA-PACIFIC BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2019–2028 84

10.4.2 CHINA 86

10.4.3 JAPAN 87

10.4.4 INDIA 89

10.4.5 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 90

10.4.6 REST OF ASIA-PACIFIC 92

10.5 REST OF THE WORLD 94

10.5.1 REST OF THE WORLD BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 94

10.5.2 SOUTH AMERICA 96

10.5.3 MIDDLE EAST 98

10.5.4 AFRICA 99

11 COMPETITIVE LANDSCAPE 101

11.1 INTRODUCTION 101

11.1.1 MARKET STRATEGY ANALYSIS 101

11.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 102

11.3 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 103

11.3.1 PRODUCT LAUNCH 103

11.3.2 EXPANSIONS 104

11.3.3 AGREEMENT 104

11.3.4 PARTNERSHIP 105

11.3.5 ACQUISITION 105

12 COMPANY PROFILES 106

12.1 LEGO SYSTEM A/S 106

12.1.1 COMPANY OVERVIEW 106

12.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 107

12.1.3 PRODUCTS OFFERED 108

12.1.4 KEY DEVELOPMENTS 109

12.1.5 SWOT ANALYSIS 109

12.1.6 KEY STRATEGIES 110

12.2 MATTEL 111

12.2.1 COMPANY OVERVIEW 111

12.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 112

12.2.3 PRODUCTS OFFERED 112

12.2.4 KEY DEVELOPMENTS 119

12.2.5 SWOT ANALYSIS 120

12.2.6 KEY STRATEGIES 120

12.3 HASBRO INC. 121

12.3.1 COMPANY OVERVIEW 121

12.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 122

12.3.3 PRODUCTS OFFERED 122

12.3.4 KEY DEVELOPMENTS 126

12.3.5 SWOT ANALYSIS 126

12.3.6 KEY STRATEGIES 127

12.4 BANDAI NAMCO ENTERTAINMENT INC. 128

12.4.1 COMPANY OVERVIEW 128

12.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 128

12.4.3 PRODUCTS OFFERED 129

12.4.4 KEY DEVELOPMENTS 131

12.4.5 SWOT ANALYSIS 132

12.4.6 KEY STRATEGIES 132

12.5 SPIN MASTER 133

12.5.1 COMPANY OVERVIEW 133

12.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 133

12.5.3 PRODUCTS OFFERED 134

12.5.4 KEY DEVELOPMENTS 136

12.5.5 SWOT ANALYSIS 137

12.5.6 KEY STRATEGIES 137

12.6 NINTENDO CO., LTD. 138

12.6.1 COMPANY OVERVIEW 138

12.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 138

12.6.3 PRODUCTS OFFERED 139

12.6.4 KEY DEVELOPMENTS 139

12.6.5 SWOT ANALYSIS 139

12.6.6 KEY STRATEGIES 139

12.7 TOMY COMPANY, LTD 140

12.7.1 COMPANY OVERVIEW 140

12.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 140

12.7.3 PRODUCTS OFFERED 141

12.7.4 KEY DEVELOPMENTS 141

12.7.5 SWOT ANALYSIS 142

12.7.6 KEY STRATEGIES 142

12.8 KIDS II, INC. 143

12.8.1 COMPANY OVERVIEW 143

12.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 143

12.8.3 PRODUCTS OFFERED 143

12.8.4 KEY DEVELOPMENTS 144

12.8.5 KEY STRATEGIES 144



12.9 BRANDSTÄTTER GROUP 145

12.9.1 COMPANY OVERVIEW 145

12.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 145

12.9.3 PRODUCTS OFFERED 145

12.9.4 KEY DEVELOPMENTS 145

12.9.5 KEY STRATEGIES 146

12.10 BASIC FUN! 147

12.10.1 COMPANY OVERVIEW 147

12.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 147

12.10.3 PRODUCTS OFFERED 147

12.10.4 KEY DEVELOPMENTS 148

12.10.5 KEY STRATEGIES 148

13 APPENDIX 149

13.1 REFERENCES 149

13.2 RELATED REPORTS 149

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Baby Toys Market Overview

Market Overview
The global baby toys market is anticipated to witness a healthy CAGR of 3.97% to surpass an approximate value of USD 17,194.1 million by the end of 2028. Newborn children and babies are ordinarily lean toward specific sorts of toys dependent on their phase of advancement. Child toys assist with animating a feeling of shape, shading, surface, taste, and sound in infants as a piece of their general turn of events. Youngster improvement applies to a few regions like language, social-passionate, fine engine, gross engine, and intellectual turn of events. Watchmen pick toy materials and plan to learn exercises for infants dependent on the experience that toys give to the children that further assist in their turn of events. The increasing per capita disposable income worldwide, especially in the emerging economies, is expanding the growth of the baby toys market during the review period.
The worldwide child toys market is relied upon to enroll a prominent development rate during the figure time frame. Expanding per capita expenditure is driving the market development. Rising interest for expertise formative child toys is likewise expected to help the market development during the audit time frame. Notwithstanding, the commonness of a sloppy market for child toys is significantly hampering the market development. Additionally, the rising danger of fake items represents a test for the development of the market. Additionally, Strategic consolidations and acquisitions are making a gigantic extension for market development. However, the prevalence of the unorganized sector is expected to restrain the growth of the global market.
Segment Overview
The global baby toys market has been classified into Product Type, End-user, and distribution channel.
In terms of product type, the global baby toys market has been classified into action toys, arts & craft toys, construction toys, vehicles, musical toys & rattles, board games, soft toys & dolls, and others.
Based on end-user, the global baby toys market has been segmented as infants and toddlers. In terms of distribution channels, the global baby toys market has been bifurcated into store-based and non-store-based. The store-based sub-segment is again segregated into supermarkets & hypermarkets, specialty stores, and others.
Regional Analysis
The worldwide baby toys market has been classified into North America, Europe, Asia-Pacific, and the remainder of the World. North America represented the biggest portion of the overall industry of 34.57% in 2020. Europe was the second-biggest market in 2020 and is projected to display a CAGR of 3.89% during the survey time frame. In any case, the market in Asia-Pacific is relied upon to enroll the quickest development rate from 2021 to 2028.
Major Players
The key players operating in the global baby toys market include LEGO System A/S(Denmark), Mattel, Inc. (US), Hasbro, Inc. (US), Bandai Namco Holdings Inc. (Japan), Spin Master (Canada), Kids II, Inc. (US), Nintendo Co., Ltd. (Japan), Brandstätter Group (Germany), Tomy Company, Ltd (Japan), and Basic Fun! (US).
COVID 19 Impacts
We are continuously tracking the impact of the COVID-19 pandemic on various industries and verticals within all domains. Our research reports include the same and help you understand the drop and rise, owing to the impact of COVID-19 on the industries. Also, we help you to identify the gap between the demand and supply of your interested market. Moreover, the report helps you with the analysis, amended government regulations, and many other useful insights.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY 15

1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS 16

1.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY PRODUCT TYPE 17

1.1.2 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY END USER 18

1.1.3 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 19

1.1.4 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY REGION 20

2 MARKET INTRODUCTION 21

2.1 SCOPE OF THE STUDY 21

2.2 RESEARCH OBJECTIVE 21

2.3 MARKET STRUCTURE 22

2.4 KEY BUYING CRITERIA 22

3 RESEARCH METHODOLOGY 23

3.1 RESEARCH PROCESS 23

3.2 PRIMARY RESEARCH 24

3.3 SECONDARY RESEARCH 25

3.4 MARKET SIZE ESTIMATION 26

3.5 FORECAST MODEL 27

3.6 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 28

4 MARKET INSIGHTS 29

5 MARKET DYNAMICS 31

5.1 INTRODUCTION 31

5.2 DRIVERS 32

5.2.1 INCREASING PER CAPITA DISPOSABLE INCOME 32

5.2.2 RISING DEMAND FOR SKILL DEVELOPMENTAL BABY TOYS 32

5.2.3 DRIVERS IMPACT ANALYSIS 33

5.3 RESTRAINT 33

5.3.1 PREVALENCE OF UNORGANIZED SECTOR 33

5.3.2 RESTRAINTS IMPACT ANALYSIS 33

5.4 OPPORTUNITIES 34

5.4.1 STRATEGIC MERGERS & ACQUISITIONS 34

5.4.2 GROWTH OF THE ORGANIZED RETAIL SECTOR IN ASIA-PACIFIC 34

5.5 CHALLENGE 34

5.5.1 RISING THREAT OF COUNTERFEIT PRODUCTS 34

6 MARKET FACTOR ANALYSIS 35

6.1 VALUE CHAIN ANALYSIS 35

6.1.1 RAW MATERIAL PROCUREMENT 36

6.1.2 PROCESSING 37

6.1.3 PACKAGING 37

6.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 38

6.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 39

6.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 39

6.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 40

6.3.3 THREAT OF SUBSTITUTES 40

6.3.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 40

6.3.5 INTENSITY OF RIVALRY 40

6.4 IMPACT OF THE COVID-19 OUTBREAK ON GLOBAL BABY TOYS MARKET 41

6.4.1 OVERVIEW 41

6.4.2 IMPACT ON PRODUCTION 41

6.4.3 IMPACT ON SUPPLY-CHAIN 42

6.4.4 IMPACT ON PRICING 42

6.4.5 IMPACT ON CONSUMER BUYING BEHAVIOR 42

6.4.6 IMPACT ON ONLINE VS OFFLINE SALES 42

7 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY PRODUCT TYPE 43

7.1 OVERVIEW 43

7.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY PRODUCT TYPE, 2019–2028 44

7.2 BOARD GAMES 45

7.2.1 BOARD GAMES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 45

7.3 SOFT TOYS & DOLLS 46

7.3.1 SOFT TOYS & DOLLS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 46

7.4 ACTION TOYS 47

7.4.1 ACTION TOYS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 47

7.5 ARTS & CRAFT TOYS 48

7.5.1 ARTS & CRAFT TOYS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 48

7.6 CONSTRUCTION TOYS 49

7.6.1 CONSTRUCTION TOYS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 49

7.7 VEHICLES 50

7.7.1 VEHICLES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 50

7.8 MUSICAL TOYS & RATTLES 51

7.8.1 MUSICAL TOYS & RATTLES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 51



7.9 OTHERS 52

7.9.1 OTHERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 52

8 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY END USER 53

8.1 OVERVIEW 53

8.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY END USER, 2019–2028 54

8.2 INFANTS 55

8.2.1 INFANTS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 55

8.3 TODDLERS 56

8.3.1 TODDLERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 56

9 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 57

9.1 OVERVIEW 57

9.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2019–2028 58

9.2 STORE-BASED 59

9.2.1 STORE-BASED: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 59

9.3 NON-STORE-BASED 60

9.3.1 NON-STORE-BASED: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 60

10 GLOBAL BABY TOYS MARKET, BY REGION 61

10.1 OVERVIEW 61

10.1.1 GLOBAL BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 62

10.2 NORTH AMERICA 63

10.2.1 NORTH AMERICA BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2019–2028 64

10.2.2 US 66

10.2.3 CANADA 67

10.2.4 MEXICO 69

10.3 EUROPE 71

10.3.1 EUROPE BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2019–2028 72

10.3.2 GERMANY 74

10.3.3 UK 75

10.3.4 FRANCE 77

10.3.5 SPAIN 78

10.3.6 ITALY 80

10.3.7 REST OF EUROPE 81

10.4 ASIA-PACIFIC 83

10.4.1 ASIA-PACIFIC BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2019–2028 84

10.4.2 CHINA 86

10.4.3 JAPAN 87

10.4.4 INDIA 89

10.4.5 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 90

10.4.6 REST OF ASIA-PACIFIC 92

10.5 REST OF THE WORLD 94

10.5.1 REST OF THE WORLD BABY TOYS MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2019–2028 94

10.5.2 SOUTH AMERICA 96

10.5.3 MIDDLE EAST 98

10.5.4 AFRICA 99

11 COMPETITIVE LANDSCAPE 101

11.1 INTRODUCTION 101

11.1.1 MARKET STRATEGY ANALYSIS 101

11.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 102

11.3 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 103

11.3.1 PRODUCT LAUNCH 103

11.3.2 EXPANSIONS 104

11.3.3 AGREEMENT 104

11.3.4 PARTNERSHIP 105

11.3.5 ACQUISITION 105

12 COMPANY PROFILES 106

12.1 LEGO SYSTEM A/S 106

12.1.1 COMPANY OVERVIEW 106

12.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 107

12.1.3 PRODUCTS OFFERED 108

12.1.4 KEY DEVELOPMENTS 109

12.1.5 SWOT ANALYSIS 109

12.1.6 KEY STRATEGIES 110

12.2 MATTEL 111

12.2.1 COMPANY OVERVIEW 111

12.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 112

12.2.3 PRODUCTS OFFERED 112

12.2.4 KEY DEVELOPMENTS 119

12.2.5 SWOT ANALYSIS 120

12.2.6 KEY STRATEGIES 120

12.3 HASBRO INC. 121

12.3.1 COMPANY OVERVIEW 121

12.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 122

12.3.3 PRODUCTS OFFERED 122

12.3.4 KEY DEVELOPMENTS 126

12.3.5 SWOT ANALYSIS 126

12.3.6 KEY STRATEGIES 127

12.4 BANDAI NAMCO ENTERTAINMENT INC. 128

12.4.1 COMPANY OVERVIEW 128

12.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 128

12.4.3 PRODUCTS OFFERED 129

12.4.4 KEY DEVELOPMENTS 131

12.4.5 SWOT ANALYSIS 132

12.4.6 KEY STRATEGIES 132

12.5 SPIN MASTER 133

12.5.1 COMPANY OVERVIEW 133

12.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 133

12.5.3 PRODUCTS OFFERED 134

12.5.4 KEY DEVELOPMENTS 136

12.5.5 SWOT ANALYSIS 137

12.5.6 KEY STRATEGIES 137

12.6 NINTENDO CO., LTD. 138

12.6.1 COMPANY OVERVIEW 138

12.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 138

12.6.3 PRODUCTS OFFERED 139

12.6.4 KEY DEVELOPMENTS 139

12.6.5 SWOT ANALYSIS 139

12.6.6 KEY STRATEGIES 139

12.7 TOMY COMPANY, LTD 140

12.7.1 COMPANY OVERVIEW 140

12.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 140

12.7.3 PRODUCTS OFFERED 141

12.7.4 KEY DEVELOPMENTS 141

12.7.5 SWOT ANALYSIS 142

12.7.6 KEY STRATEGIES 142

12.8 KIDS II, INC. 143

12.8.1 COMPANY OVERVIEW 143

12.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 143

12.8.3 PRODUCTS OFFERED 143

12.8.4 KEY DEVELOPMENTS 144

12.8.5 KEY STRATEGIES 144



12.9 BRANDSTÄTTER GROUP 145

12.9.1 COMPANY OVERVIEW 145

12.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 145

12.9.3 PRODUCTS OFFERED 145

12.9.4 KEY DEVELOPMENTS 145

12.9.5 KEY STRATEGIES 146

12.10 BASIC FUN! 147

12.10.1 COMPANY OVERVIEW 147

12.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 147

12.10.3 PRODUCTS OFFERED 147

12.10.4 KEY DEVELOPMENTS 148

12.10.5 KEY STRATEGIES 148

13 APPENDIX 149

13.1 REFERENCES 149

13.2 RELATED REPORTS 149

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Market Research Future社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Market Research Future社はどのような調査会社ですか?


マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。   下記分野については、分野毎に専... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る