世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アルゼンチンの食品甘味料市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Argentina Food Sweetener Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

アルゼンチン食品甘味料は予測期間(2020-2025年)にCAGR6.11%で成長中。 主なハイライト アルゼンチンの食品用甘味料市場は、食品・飲料業界では天然物であれ何であれ甘味料が多量に使用されるため、食品・... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
90 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アルゼンチン食品甘味料は予測期間(2020-2025年)にCAGR6.11%で成長中。

主なハイライト
アルゼンチンの食品用甘味料市場は、食品・飲料業界では天然物であれ何であれ甘味料が多量に使用されるため、食品・飲料業界への投資が増加していることが原動力となっています。食品および飲料部門は、現地の砂糖需要の70%以上を占めています。
着実な経済成長と中産階級の人口・所得の増加が、この地域を経済的成功へと押し上げ、その結果、高級食品と伝統的食品の両方の消費量が増加しているのです。


主な市場動向

バルク甘味料として最も成長しているのはグルコースである

ブドウ糖はデキストロースとも呼ばれ、果物や蜂蜜などの食品に自然に含まれている単糖である。また、トウモロコシなどの植物からも抽出され、食品の甘味料として使用される。砂糖協会によると、ブドウ糖は結晶性のグルコースであり、食品に使用されるブドウ糖の大部分はコーンスターチから得られるものである。食品中のブドウ糖の用途としては、ケーキミックス、クッキー、カスタード、シャーベットなどのデザートや、クラッカー、プレッツェルなどのスナック菓子など様々なものがあります。低血糖症の方には、ブドウ糖の錠剤をお勧めします。また、病院での特定の患者の点滴にも使用されています。また、工業用にも使用され、ビタミンCやソルビタールの製造に使用されます。

新たなビジネスチャンスで成長するアルゼンチンベーカリー部門

アルゼンチンのベーカリー市場は、顧客がより高品質で健康的、かつ価値のある製品を求めていること、またプレミアム製品への需要が高まっていることから、良いペースで成長しています。砂糖は焼き菓子の重要な原料の一つで、メイラード反応を助け、好ましい黄金色の外観を与える。さらに、吸湿性があり、水分子を吸着して保持するため、食感や口当たりを良くすることができます。糖尿病患者を対象とした低エネルギー供給用のケーキやビスケットには、フルクトース、ソルビトール、キシリトールと組み合わせた低レベルのアスパルテームで甘味をつけることができます。


競合他社の状況

アルゼンチンの食品甘味料市場は、様々なプレイヤーが存在する断片的な市場である。主要プレイヤーは、製品に革新をもたらし、市場での地位を維持するために、製品ポートフォリオを拡大しています。また、消費者の健康志向が高まっていることから、天然素材やクリーンラベルの製品にも力を入れています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Key Deliverables of the Study
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Drivers
4.2 Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Buyers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products and Services
4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Sucrose (Common Sugar)
5.1.2 Starch Sweeteners and Sugar Alcohols
5.1.2.1 Dextrose
5.1.2.2 High Fructose Corn Syrup (HFCS)
5.1.2.3 Maltodextrin
5.1.2.4 Sorbitol
5.1.2.5 Xylitol
5.1.2.6 Others
5.1.3 High Intensity Sweeteners (HIS)
5.1.3.1 Sucralose
5.1.3.2 Aspartame
5.1.3.3 Saccharin
5.1.3.4 Cyclamate
5.1.3.5 Ace-K
5.1.3.6 Neotame
5.1.3.7 Stevia
5.1.3.8 Others
5.2 By Application
5.2.1 Dairy
5.2.2 Bakery
5.2.3 Soups, Sauces and Dressings
5.2.4 Confectionery
5.2.5 Beverages
5.2.6 Others

6 Competitive Landscape
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Tate & Lyle PLC
6.4.2 Cargill Incorporated
6.4.3 Archer Daniels Midland Company
6.4.4 Ingredion Incorporated
6.4.5 DuPont de Nemours, Inc.
6.4.6 NutraSweet Company
6.4.7 GLG Life Tech Corporation

7 MARKET TRENDS AND OPPORTUNITIES

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Argentina Food Sweetener is growing at a CAGR of 6.11% during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights
Argentina food sweetener market is driven by the increasing investments in the food and beverage industry since these products use a high amount of sweeteners, natural, or otherwise. The food and beverage sector accounts for over 70% of the local sugar demand.
The steadily increasing economic growth and the rise of the middle-class population and income have pushed the region into economic success, which in turn, has led to a rise in the amount of both high-end and traditional foods consumed.


Key Market Trends

Glucose Is The Fastest Growing Bulk Sweetener Type

Glucose, also called dextrose is a simple sugar found naturally in foods such as fruits and honey. It is also derived from plants, like corn, for use as a sweetener in foods. According to the Sugar Association, dextrose is crystalline glucose and a majority of dextrose used in food is derived from cornstarch. Various applications of glucose in foods include desserts like cake mixes, cookies, custards, and sherbets as well as in snack foods like crackers and pretzels. Dextrose tablets are recommended for people suffering from hypoglycemia. It is also used in intravenous drips for certain patients in the hospital. It also has industrial uses and is a raw material in the production of vitamin c and Sorbital.

Argentina Bakery Segment Is Growing With New Opportunities

Argentina Bakery Market is growing at a good pace as the customers are seeking for products with higher quality, healthy products that that are good in value and the increasing demand for premium products. Sugar is one of the essential ingredients in baked goods that assist in Maillard reaction, thus giving the desirable golden brown appearance. Moreover, it also acts as hygroscopic, meaning it attracts and holds water molecules agent, thus providing desirable texture as well as mouthfeel. Cakes and biscuits for low energy supply, also aimed at diabetic subjects, can be sweetened with low levels of aspartame in combination with fructose, sorbitol, and xylitol.


Competitive Landscape

Argentina Food Sweetener Market is a fragmented market with the presence of various players. Major players are bringing innovatoions in their products and are expanding their product portfolio to maintain the position in the market. Players are also focusing on natural and clean label products since consumers are becoming more health conscious.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Key Deliverables of the Study
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Drivers
4.2 Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Buyers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products and Services
4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Sucrose (Common Sugar)
5.1.2 Starch Sweeteners and Sugar Alcohols
5.1.2.1 Dextrose
5.1.2.2 High Fructose Corn Syrup (HFCS)
5.1.2.3 Maltodextrin
5.1.2.4 Sorbitol
5.1.2.5 Xylitol
5.1.2.6 Others
5.1.3 High Intensity Sweeteners (HIS)
5.1.3.1 Sucralose
5.1.3.2 Aspartame
5.1.3.3 Saccharin
5.1.3.4 Cyclamate
5.1.3.5 Ace-K
5.1.3.6 Neotame
5.1.3.7 Stevia
5.1.3.8 Others
5.2 By Application
5.2.1 Dairy
5.2.2 Bakery
5.2.3 Soups, Sauces and Dressings
5.2.4 Confectionery
5.2.5 Beverages
5.2.6 Others

6 Competitive Landscape
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Tate & Lyle PLC
6.4.2 Cargill Incorporated
6.4.3 Archer Daniels Midland Company
6.4.4 Ingredion Incorporated
6.4.5 DuPont de Nemours, Inc.
6.4.6 NutraSweet Company
6.4.7 GLG Life Tech Corporation

7 MARKET TRENDS AND OPPORTUNITIES

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(covid19)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る