オーラルケア製品の世界市場レポート-世界戦略分析、規模、シェア、動向、予測(2022-2029年)Global Oral Care Products Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2022-2029) この調査レポートは、世界のオーラルケア製品市場を洞察し、今後の成長見通しと2022年から2029年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮... もっと見る
サマリーこの調査レポートは、世界のオーラルケア製品市場を洞察し、今後の成長見通しと2022年から2029年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮して算出されています。また、市場成長の脅威となる代替品についても論じている。本レポートでは、世界のオーラルケア製品市場を以下のセグメントに分類しています:製品別(歯ブラシ、歯磨き粉、フロス、知覚過敏用製品、歯を白くする製品、口腔洗浄剤、入れ歯)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、ドラッグストア/薬局、コンビニエンスストア、オンライン小売業者、その他)、地域別(北米、アジア太平洋地域、欧州、中南米、中東、アフリカ)。また、ベンダーランドスケープを図解し、世界のオーラルケア製品市場のベンダー上位5社について詳細な分析を行いました。また、市場の成長を可能にする促進要因、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与え得る今後の動向についても分析しています。Marketlook Consultingは、世界の口腔ケア製品市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メゾ、マイクロ経済指標を詳細に調査し、市場ダイナミクスを明らかにしました。本レポートは、世界のオーラルケア製品市場の詳細な質的・量的分析に基づいています。質的分析には、様々な投影法とサンプリング技術の適用が含まれます。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダー説明会を実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証された。 オーラルケア製品の世界市場は2029年までに586億米ドルを超える この調査レポートは、口腔ケア製品の世界市場について、業界の将来性、販売と購入の意思決定に影響を与える主要要因、ホットスポット、世界の口腔ケア製品ソリューションプロバイダーが利用可能な機会など、包括的な定性的・定量的洞察を提供しています。この調査レポートは、世界の口腔ケア製品市場を調査し、2022年から2029年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2022年から29年を予測年として、2019年から2029年までの世界のオーラルケア製品の収益を提供しています。また、2022年から2029年までの世界の口腔ケア製品の複合年間成長率(CAGR 6.4%)も掲載しています。 オーラルケア製品の世界市場調査報告書のセグメント分析 口腔ケア製品の世界市場調査は、事業活動、地理的プレゼンス、主要用途分野、エンドユーザーなどを特定することによって、様々なパラメータに基づいてセグメント化されます。戦略的観点から、市場展望はSWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析などいくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場ライフサイクルの評価も提供しています。 オーラルケア製品の世界市場調査の地理的範囲 口腔ケア製品の世界市場をより深く理解するために、市場は北米(米国、カナダ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、欧州のその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACのその他)、中南米(ブラジル、メキシコ、中南米のその他)、中東・アフリカ(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、MEAのその他)などの地域に区分されています。また、各地域の国別分析も網羅的に行っている。 オーラルケア製品の世界市場調査に関する企業分析 本レポートでは、世界中で事業を展開する主要企業数社を分析することで、著名なグローバル企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析の専門家チームは、世界市場の競争、市場シェア、最新の業界の進歩、革新的な製品の発売、パートナーシップ、市場の主要企業による合併や買収など、さまざまな特徴に光を当てています。主要企業は、世界的な競争に関する洞察を得るための調査手法を使用して分析されています。 目次Table of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Product 3.2.1.1. Toothbrushes 3.2.1.2. Toothpaste 3.2.1.3. Flosses 3.2.1.4. Teeth sensitivity products 3.2.1.5. Teeth whitening products 3.2.1.6. Oral rinses 3.2.1.7. Dentures 3.2.2. By Distribution Channel 3.2.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 3.2.2.2. Specialty Stores 3.2.2.3. Drug Stores & Pharmacies 3.2.2.4. Convenience Stores 3.2.2.5. Online Retailers 3.2.2.6. Other Sales Channel 3.2.3. By Region 3.2.3.1. Asia-Pacific 3.2.3.2. Europe 3.2.3.3. North America 3.2.3.4. Middle East & Africa 3.2.3.5. Latin America 4. Asia-Pacific Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Product 4.2.2. By Distribution Channel 4.2.3. By Country 4.2.3.1. China 4.2.3.2. India 4.2.3.3. Japan 4.2.3.4. South Korea 4.2.3.5. Australia 4.2.3.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Product 5.2.2. By Distribution Channel 5.2.3. By Country 5.2.3.1. United Kingdom 5.2.3.2. Germany 5.2.3.3. France 5.2.3.4. Italy 5.2.3.5. Russia 5.2.3.6. Rest of Europe 6. North America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Product 6.2.2. By Distribution Channel 6.2.3. By Country 6.2.3.1. United States 6.2.3.2. Canada 7. Latin America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Product 7.2.2. By Distribution Channel 7.2.3. By Country 7.2.3.1. Brazil 7.2.3.2. Mexico 7.2.3.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Product 8.2.2. By Distribution Channel 8.2.3. By Country 8.2.3.1. Saudi Arabia 8.2.3.2. UAE 8.2.3.3. South Africa 8.2.3.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Oral Care Products Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Oral Care Products Market Opportunities 11. Global Oral Care Products Value Chain Analysis 12. Global Oral Care Products Market Policies and Regulations 13. Global Oral Care Products Market Trends & Insights 14. Global Oral Care Products Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Oral Care Products Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Oral Care Products Market Company Analysis 16.1. Dr. Fresh Inc 16.2. Procter & Gamble 16.3. Global Gillette 16.4. ColgatePalmolive 16.5. Unilever NV 16.6. Church & Dwight 16.7. Johnson & Johnson 16.8. Henkel KgaA 16.9. Jordan AS 16.10. GlaxoSmithKline 17. About Us & Contact Details
SummaryThis report gives an insight into the global Oral Care Products market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2022-2029. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Oral Care Products market into segments that are: By Product (Toothbrushes, Toothpaste, Flosses, Teeth sensitivity products, Teeth whitening products, Oral rinses, Dentures); By Distribution Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Drug Stores & Pharmacies, Convenience Stores, Online Retailers, Others); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa) Table of ContentsTable of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Product 3.2.1.1. Toothbrushes 3.2.1.2. Toothpaste 3.2.1.3. Flosses 3.2.1.4. Teeth sensitivity products 3.2.1.5. Teeth whitening products 3.2.1.6. Oral rinses 3.2.1.7. Dentures 3.2.2. By Distribution Channel 3.2.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 3.2.2.2. Specialty Stores 3.2.2.3. Drug Stores & Pharmacies 3.2.2.4. Convenience Stores 3.2.2.5. Online Retailers 3.2.2.6. Other Sales Channel 3.2.3. By Region 3.2.3.1. Asia-Pacific 3.2.3.2. Europe 3.2.3.3. North America 3.2.3.4. Middle East & Africa 3.2.3.5. Latin America 4. Asia-Pacific Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Product 4.2.2. By Distribution Channel 4.2.3. By Country 4.2.3.1. China 4.2.3.2. India 4.2.3.3. Japan 4.2.3.4. South Korea 4.2.3.5. Australia 4.2.3.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Product 5.2.2. By Distribution Channel 5.2.3. By Country 5.2.3.1. United Kingdom 5.2.3.2. Germany 5.2.3.3. France 5.2.3.4. Italy 5.2.3.5. Russia 5.2.3.6. Rest of Europe 6. North America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Product 6.2.2. By Distribution Channel 6.2.3. By Country 6.2.3.1. United States 6.2.3.2. Canada 7. Latin America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Product 7.2.2. By Distribution Channel 7.2.3. By Country 7.2.3.1. Brazil 7.2.3.2. Mexico 7.2.3.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Product 8.2.2. By Distribution Channel 8.2.3. By Country 8.2.3.1. Saudi Arabia 8.2.3.2. UAE 8.2.3.3. South Africa 8.2.3.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Oral Care Products Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Oral Care Products Market Opportunities 11. Global Oral Care Products Value Chain Analysis 12. Global Oral Care Products Market Policies and Regulations 13. Global Oral Care Products Market Trends & Insights 14. Global Oral Care Products Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Oral Care Products Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Oral Care Products Market Company Analysis 16.1. Dr. Fresh Inc 16.2. Procter & Gamble 16.3. Global Gillette 16.4. ColgatePalmolive 16.5. Unilever NV 16.6. Church & Dwight 16.7. Johnson & Johnson 16.8. Henkel KgaA 16.9. Jordan AS 16.10. GlaxoSmithKline 17. About Us & Contact Details
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Marketlook Consulting Services LLP社のICT分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(analysis size)の最新刊レポート
よくあるご質問Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |