世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オーラルケア製品の世界市場レポート-世界戦略分析、規模、シェア、動向、予測(2022-2029年)


Global Oral Care Products Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2022-2029)

この調査レポートは、世界のオーラルケア製品市場を洞察し、今後の成長見通しと2022年から2029年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Marketlook Consulting Services LLP
マーケットルックコンサルティング
2023年5月1日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
140 英語

 

サマリー

この調査レポートは、世界のオーラルケア製品市場を洞察し、今後の成長見通しと2022年から2029年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮して算出されています。また、市場成長の脅威となる代替品についても論じている。本レポートでは、世界のオーラルケア製品市場を以下のセグメントに分類しています:製品別(歯ブラシ、歯磨き粉、フロス、知覚過敏用製品、歯を白くする製品、口腔洗浄剤、入れ歯)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、ドラッグストア/薬局、コンビニエンスストア、オンライン小売業者、その他)、地域別(北米、アジア太平洋地域、欧州、中南米、中東、アフリカ)。

また、ベンダーランドスケープを図解し、世界のオーラルケア製品市場のベンダー上位5社について詳細な分析を行いました。また、市場の成長を可能にする促進要因、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与え得る今後の動向についても分析しています。Marketlook Consultingは、世界の口腔ケア製品市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メゾ、マイクロ経済指標を詳細に調査し、市場ダイナミクスを明らかにしました。本レポートは、世界のオーラルケア製品市場の詳細な質的・量的分析に基づいています。質的分析には、様々な投影法とサンプリング技術の適用が含まれます。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダー説明会を実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証された。

オーラルケア製品の世界市場は2029年までに586億米ドルを超える
この調査レポートは、口腔ケア製品の世界市場について、業界の将来性、販売と購入の意思決定に影響を与える主要要因、ホットスポット、世界の口腔ケア製品ソリューションプロバイダーが利用可能な機会など、包括的な定性的・定量的洞察を提供しています。この調査レポートは、世界の口腔ケア製品市場を調査し、2022年から2029年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2022年から29年を予測年として、2019年から2029年までの世界のオーラルケア製品の収益を提供しています。また、2022年から2029年までの世界の口腔ケア製品の複合年間成長率(CAGR 6.4%)も掲載しています。

オーラルケア製品の世界市場調査報告書のセグメント分析
口腔ケア製品の世界市場調査は、事業活動、地理的プレゼンス、主要用途分野、エンドユーザーなどを特定することによって、様々なパラメータに基づいてセグメント化されます。戦略的観点から、市場展望はSWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析などいくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場ライフサイクルの評価も提供しています。

オーラルケア製品の世界市場調査の地理的範囲
口腔ケア製品の世界市場をより深く理解するために、市場は北米(米国、カナダ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、欧州のその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACのその他)、中南米(ブラジル、メキシコ、中南米のその他)、中東・アフリカ(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、MEAのその他)などの地域に区分されています。また、各地域の国別分析も網羅的に行っている。

オーラルケア製品の世界市場調査に関する企業分析
本レポートでは、世界中で事業を展開する主要企業数社を分析することで、著名なグローバル企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析の専門家チームは、世界市場の競争、市場シェア、最新の業界の進歩、革新的な製品の発売、パートナーシップ、市場の主要企業による合併や買収など、さまざまな特徴に光を当てています。主要企業は、世界的な競争に関する洞察を得るための調査手法を使用して分析されています。


ページTOPに戻る


目次

Table of Content:
1. Introduction
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.3. Research Process
1.4. Respondent Profile
2. Executive Summary
3. Global Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
3.1. Market Size & Analysis
3.2. Market Share & Analysis
3.2.1. By Product
3.2.1.1. Toothbrushes
3.2.1.2. Toothpaste
3.2.1.3. Flosses
3.2.1.4. Teeth sensitivity products
3.2.1.5. Teeth whitening products
3.2.1.6. Oral rinses
3.2.1.7. Dentures
3.2.2. By Distribution Channel
3.2.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
3.2.2.2. Specialty Stores
3.2.2.3. Drug Stores & Pharmacies
3.2.2.4. Convenience Stores
3.2.2.5. Online Retailers
3.2.2.6. Other Sales Channel
3.2.3. By Region
3.2.3.1. Asia-Pacific
3.2.3.2. Europe
3.2.3.3. North America
3.2.3.4. Middle East & Africa
3.2.3.5. Latin America
4. Asia-Pacific Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
4.1. Market Size & Analysis
4.2. Market Share & Analysis
4.2.1. By Product
4.2.2. By Distribution Channel
4.2.3. By Country
4.2.3.1. China
4.2.3.2. India
4.2.3.3. Japan
4.2.3.4. South Korea
4.2.3.5. Australia
4.2.3.6. Rest of Asia-Pacific
5. Europe Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
5.1. Market Size & Analysis
5.2. Market Share & Analysis
5.2.1. By Product
5.2.2. By Distribution Channel
5.2.3. By Country
5.2.3.1. United Kingdom
5.2.3.2. Germany
5.2.3.3. France
5.2.3.4. Italy
5.2.3.5. Russia
5.2.3.6. Rest of Europe
6. North America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
6.1. Market Size & Analysis
6.2. Market Share & Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Distribution Channel
6.2.3. By Country
6.2.3.1. United States
6.2.3.2. Canada
7. Latin America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
7.1. Market Size & Analysis
7.2. Market Share & Analysis
7.2.1. By Product
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.2.3.1. Brazil
7.2.3.2. Mexico
7.2.3.3. Rest of Latin America
8. Middle East & Africa Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
8.1. Market Size & Analysis
8.2. Market Share & Analysis
8.2.1. By Product
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.2.3.1. Saudi Arabia
8.2.3.2. UAE
8.2.3.3. South Africa
8.2.3.4. Rest of Middle East and Africa
9. Global Oral Care Products Market Dynamics
9.1. Growth Drivers
9.2. Challenges
9.3. Impact Analysis
10. Global Oral Care Products Market Opportunities
11. Global Oral Care Products Value Chain Analysis
12. Global Oral Care Products Market Policies and Regulations
13. Global Oral Care Products Market Trends & Insights
14. Global Oral Care Products Market Porter's Five Forces Analysis
15. Global Oral Care Products Market-Entropy
15.1. New Product Launches
15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships
16. Global Oral Care Products Market Company Analysis
16.1. Dr. Fresh Inc
16.2. Procter & Gamble
16.3. Global Gillette
16.4. ColgatePalmolive
16.5. Unilever NV
16.6. Church & Dwight
16.7. Johnson & Johnson
16.8. Henkel KgaA
16.9. Jordan AS
16.10. GlaxoSmithKline
17. About Us & Contact Details

 

ページTOPに戻る


 

Summary

This report gives an insight into the global Oral Care Products market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2022-2029. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Oral Care Products market into segments that are: By Product (Toothbrushes, Toothpaste, Flosses, Teeth sensitivity products, Teeth whitening products, Oral rinses, Dentures); By Distribution Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Drug Stores & Pharmacies, Convenience Stores, Online Retailers, Others); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa)

We have also illustrated the vendor landscape and conducted a detailed analysis of the top five global vendors of the global Oral Care Products market. The report also presents an analysis of the drivers that enable the growth of the market, the key challenges faced by the vendors and the market as a whole, and the upcoming trends that can have an impact on the market. Marketlook Consulting has collected key data related to the global Oral Care Products market and analyzed these data using a variety of methods. The market dynamics have been ascertained following a detailed study of the micro, meso and microeconomic indicators in the market. The report is based on in-depth qualitative and quantitative analyses of the global Oral Care Products market. The qualitative analysis involved the application of various projection and sampling techniques. The qualitative analysis involved primary interviews, surveys and vendor briefings. The data gathered as a result of these processes were validated through experts’ opinions.

Global Oral Care Products Market Would Cross USD 58.6 Bn By 2029
Global Oral Care Products market report provides comprehensive qualitative and quantitative insights on the industry potential, key factors impacting sales and purchase decisions, hotspots, and opportunities available for Oral Care Products solution providers across the Globe. This report on the global Oral Care Products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2022 to 2029. The report provides revenue of the global Oral Care Products for the period 2019-2029, considering 2021 as the base year and 2022-29 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR 6.4%) of the global Oral Care Products from 2022 to 2029.

Segmental Analysis of Global Oral Care Products Market Market Study
The global Oral Care Products market study is segmented based on the various parameters by identifying their business activities, geographical presence, key application areas, end-users, etc., The report covers the market share analysis of all the segments from year 2022-2029. From a strategic point of view, the market outlook covers several frameworks including SWOT Analysis, Value Chain Analysis, and Porter’s Five Forces Analysis while also offering an evaluation of the Product/Market Lifecycle.

Geographical Coverage of the Global Oral Care Products Market Study
For a better understanding of the global Oral Care Products, the market is segmented into geographies such as the North America (U.S, Canada), Europe (U.K, France, Germany, Russia, Italy, Rest of Europe), Asia Pacific (China, Japan, India, Australia, South-Korea, Rest of APAC), Latin America (Brazil, Mexico, Rest of Latin America), Middle East and Africa (Saudi Arabia, The U.A.E, South Africa, Rest of MEA). The country level analysis in each region is also provided in a very exhaustive manner.

Company Analysis on the Global Oral Care Products Market Market Study
In the report, the degree of competition among prominent global companies has been elaborated by analyzing several leading key players operating worldwide. The specialist team of research analysis sheds light on various traits such as global market competition, market share, most recent industry advancements, Innovative product launches, partnerships, mergers and acquisition by leading companies in the market. The major players have been analyzed by using research methodologies for getting insight on global competition.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content:
1. Introduction
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.3. Research Process
1.4. Respondent Profile
2. Executive Summary
3. Global Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
3.1. Market Size & Analysis
3.2. Market Share & Analysis
3.2.1. By Product
3.2.1.1. Toothbrushes
3.2.1.2. Toothpaste
3.2.1.3. Flosses
3.2.1.4. Teeth sensitivity products
3.2.1.5. Teeth whitening products
3.2.1.6. Oral rinses
3.2.1.7. Dentures
3.2.2. By Distribution Channel
3.2.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
3.2.2.2. Specialty Stores
3.2.2.3. Drug Stores & Pharmacies
3.2.2.4. Convenience Stores
3.2.2.5. Online Retailers
3.2.2.6. Other Sales Channel
3.2.3. By Region
3.2.3.1. Asia-Pacific
3.2.3.2. Europe
3.2.3.3. North America
3.2.3.4. Middle East & Africa
3.2.3.5. Latin America
4. Asia-Pacific Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
4.1. Market Size & Analysis
4.2. Market Share & Analysis
4.2.1. By Product
4.2.2. By Distribution Channel
4.2.3. By Country
4.2.3.1. China
4.2.3.2. India
4.2.3.3. Japan
4.2.3.4. South Korea
4.2.3.5. Australia
4.2.3.6. Rest of Asia-Pacific
5. Europe Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
5.1. Market Size & Analysis
5.2. Market Share & Analysis
5.2.1. By Product
5.2.2. By Distribution Channel
5.2.3. By Country
5.2.3.1. United Kingdom
5.2.3.2. Germany
5.2.3.3. France
5.2.3.4. Italy
5.2.3.5. Russia
5.2.3.6. Rest of Europe
6. North America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
6.1. Market Size & Analysis
6.2. Market Share & Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Distribution Channel
6.2.3. By Country
6.2.3.1. United States
6.2.3.2. Canada
7. Latin America Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
7.1. Market Size & Analysis
7.2. Market Share & Analysis
7.2.1. By Product
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.2.3.1. Brazil
7.2.3.2. Mexico
7.2.3.3. Rest of Latin America
8. Middle East & Africa Oral Care Products Market Outlook, 2019-2029F
8.1. Market Size & Analysis
8.2. Market Share & Analysis
8.2.1. By Product
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.2.3.1. Saudi Arabia
8.2.3.2. UAE
8.2.3.3. South Africa
8.2.3.4. Rest of Middle East and Africa
9. Global Oral Care Products Market Dynamics
9.1. Growth Drivers
9.2. Challenges
9.3. Impact Analysis
10. Global Oral Care Products Market Opportunities
11. Global Oral Care Products Value Chain Analysis
12. Global Oral Care Products Market Policies and Regulations
13. Global Oral Care Products Market Trends & Insights
14. Global Oral Care Products Market Porter's Five Forces Analysis
15. Global Oral Care Products Market-Entropy
15.1. New Product Launches
15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships
16. Global Oral Care Products Market Company Analysis
16.1. Dr. Fresh Inc
16.2. Procter & Gamble
16.3. Global Gillette
16.4. ColgatePalmolive
16.5. Unilever NV
16.6. Church & Dwight
16.7. Johnson & Johnson
16.8. Henkel KgaA
16.9. Jordan AS
16.10. GlaxoSmithKline
17. About Us & Contact Details

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート


よくあるご質問


Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?


Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る