世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ランジェリーの世界市場 - 世界の産業分析、サイズ、シェア、成長、トレンド、そして予測、2022-2029年


Global Lingerie Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, And Forecast, 2022-2029

本レポートでは、世界のランジェリー市場について考察し、2022年から2029年の間に市場で示されるであろう将来の成長見通しとトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮して算... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Marketlook Consulting Services LLP
マーケットルックコンサルティング
2022年9月1日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
140 英語

 

サマリー

本レポートでは、世界のランジェリー市場について考察し、2022年から2029年の間に市場で示されるであろう将来の成長見通しとトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮して算出されています。また、市場の成長に脅威を与える代替案についても考察しています。本レポートでは、世界のランジェリー市場を以下のようなセグメントに分類しています:製品別(ブリーフ、ブラジャー、シェイプウェア、その他)、素材別(コットン、シルク、サテン、ナイロン、その他)、価格帯別(エコノミー、プレミアム)、流通チャネル別(専門店、マルチブランドストア、オンライン、その他)、地域別(北米、アジア太平洋、欧州、中南米、中東・アフリカ)。

また、ベンダーランドスケープを図示し、世界のランジェリー市場の上位5社について詳細な分析を行いました。また、市場の成長を可能にするドライバー、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与える今後のトレンドについての分析も行っています。

Marketlook Consultingは、世界のランジェリー市場に関連する主要データを収集し、様々な手法でこれらのデータを分析しています。本レポートは、世界のランジェリー市場に関する詳細な定性・定量分析に基づいています。質的な分析では、様々な投影とサンプリング技術の適用が行われました。質的な分析では、一次インタビュー、調査、ベンダーへの説明会などを実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通して検証されました。

ランジェリーの世界市場は2029年までに84.5億米ドルを超える
ランジェリーの世界市場レポートでは、産業の可能性、販売と購入の意思決定に影響を与える重要な要因、ホットスポット、地球上のスポーツ医学ソリューションプロバイダーが利用できる機会に関する包括的な定性的および定量的洞察を提供します。世界のランジェリー市場に関する本レポートは、2022年から2029年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長トレンドと機会を調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2022年から29年を予測年として考慮し、2019年から2029年にかけての世界のスポーツ医学の収益を提供します。また、2022年から2029年までの世界のスポーツ医学の複合年間成長率(CAGR 7.8%)を掲載しています。

ランジェリーの世界市場調査におけるセグメント別分析
この調査レポートは、ランジェリーの世界市場を、事業活動、地理的存在、主要な応用分野、エンドユーザーなどを特定し、様々なパラメータに基づいてセグメント化したもので、2022年から2029年までの全セグメントの市場シェア分析を網羅しています。戦略的な観点からは、SWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析など、いくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場のライフサイクルの評価も行っています。

ランジェリーの世界市場調査における地域別カバー率
世界のスポーツ医療用医薬品市場は、北米(米国、カナダ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、欧州の残り)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACの残り)、中南米(ブラジル、メキシコ、中南米の残り)、中東およびアフリカ(サウジアラビア、米国、南アフリカ、MEAの残り)といった地域に区分されており、より良い理解を得ることができる。また、各地域の国別分析も網羅的に行っています。

ランジェリーの世界市場調査に関する企業分析
本レポートでは、世界的に事業展開している複数の主要企業を分析することで、世界の著名企業間の競争度合いを詳しく解説しています。調査分析の専門チームは、世界的な市場競争、市場シェア、最新の業界の進歩、革新的な製品の発売、パートナーシップ、市場の主要企業によるM&Aなど、さまざまな特徴に光を当てます。主要企業は、世界的な競争に関する洞察の見解を得るための研究方法論を使用して分析されています。


ページTOPに戻る


目次

Table of Content:
1. Introduction
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.3. Research Process
1.4. Respondent Profile
2. Executive Summary
3. Global Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
3.1. Market Size & Analysis
3.2. Market Share & Analysis
3.2.1. By Product
3.2.1.1. Briefs
3.2.1.2 Bras
3.2.1.3 Shapewear
3.2.1.4 Others
3.2.2. By Material
3.2.2.1Cotton
3.2.2.2 Silk
3.2.2.3 Satin
3.2.2.4 Nylon
3.2.2.5 Others
3.2.3. By Price Range
3.2.3.1. Economy
3.2.3.2 Premium
3.2.4. By Distribution Channel
3.2.4.1. Specialty Stores
3.2.4.2. Multi Brand Stores
3.2.4.3 Online
3.2.4.4 Others
3.2.5. By Region
3.2.5.1. Asia-Pacific
3.2.5.2. Europe
3.2.5.3. North America
3.2.5.4. Middle East & Africa
3.2.5.5. Latin America
4. Asia-Pacific Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
4.1. Market Size & Analysis
4.2. Market Share & Analysis
4.2.1. By Product
4.2.2. By Material
4.2.3. By Price Range
4.2.4. By Distribution Channel
4.2.5. By Country
4.2.5.1. China
4.2.5.2. India
4.2.5.3. Japan
4.2.4.4. South Korea
4.2.5.5. Australia
4.2.5.6. Rest of Asia-Pacific
5. Europe Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
5.1. Market Size & Analysis
5.2. Market Share & Analysis
5.2.1. By Product
5.2.2. By Material
5.2.3. By Price Range
5.2.4. ByDistribution Channel
5.2.5. By Country
5.2.5.1. United Kingdom
5.2.5.2. Germany
5.2.5.3. France
5.2.5.4. Italy
5.2.5.5. Russia
5.2.5.6. Rest of Europe
6. North America Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
6.1. Market Size & Analysis
6.2. Market Share & Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Material
6.2.3. By Price Range
6.2.4. By Distribution Channel
6.2.5. By Country
6.2.5.1. United States
6.2.5.2. Canada
7. Latin America Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
7.1. Market Size & Analysis
7.2. Market Share & Analysis
7.2.5. By Product
7.2.5. By Material
7.2.4. By Price Range
7.2.5. By Distribution Channel
7.2.5. By Country
7.2.5.1. Brazil
7.2.5.2. Mexico
7.2.5.3. Rest of Latin America
8. Middle East & Africa Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
8.1. Market Size & Analysis
8.2. Market Share & Analysis
8.2.1. By Product
8.2.2. By Material
8.2.3. By Price Range
8.2.4. By Distribution Channel
8.2.5. By Country
8.2.5.1. Saudi Arabia
8.2.5.2. UAE
8.2.5.3. South Africa
8.2.5.4. Rest of Middle East and Africa
9. Global Lingerie Market Dynamics
9.1. Growth Drivers
9.2. Challenges
9.3. Impact Analysis
10. Global Lingerie Market Opportunities
11. Global Sports Medicine Value Chain Analysis
12. Global Lingerie Market Policies and Regulations
13. Global Lingerie Market Trends & Insights
14. Global Lingerie Market Porters Five Forces Analysis
15. Global Lingerie Market-Entropy
15.1. New Product Launches
15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships
16. Global Lingerie Market Company Analysis
16.1.Jockey International Inc.
16.2 Victoria’s Secret
16.3 Zivame
16.4 Gap, Inc.
16.5 Hanesbrands Inc.
16.6 Triumph International Ltd.
16.7 Calvin Klein
16.8 MAS Holdings
16.9 Hunkemoller
16.10 Bare Necessities
17. About Us & Contact Details

 

ページTOPに戻る


 

Summary

This report gives an insight into the global Lingerie Market and predicts the future growth prospects and the trends that may be exhibited in the market during the period of 2022-2029. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Lingerie Market into segments that are: By Product (Briefs, Bras, Shapewear, Others); By Material (Cotton, Silk, Satin, Nylon, Others); By Price Range (Economy, Premium) By Distribution Channel (Specialty Stores, Multi Brand Stores, Online, Others); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa)

We have also illustrated the vendor landscape and conducted a detailed analysis of the top five global vendors of the global Lingerie Market. The report also presents an analysis of the drivers that enable the growth of the market, the key challenges faced by the vendors and the market as a whole, and the upcoming trends that can have an impact on the market.

Marketlook Consulting has collected key data related to the global Lingerie Market and analyzed these data using a variety of methods. The market dynamics have been ascertained following a detailed study of the micro, meso and microeconomic indicators in the market.The report is based on in-depth qualitative and quantitative analyses of the global Lingerie Market. The qualitative analysis involved the application of various projection and sampling techniques. The qualitative analysis involved primary interviews, surveys and vendor briefings. The data gathered as a result of these processes were validated through experts’ opinions.

Global Lingerie Market Would Cross USD 84.5 Bn By 2029
Global Lingerie Market report provides comprehensive qualitative and quantitative insights on the industry potential, key factors impacting sales and purchase decisions, hotspots, and opportunities available for sports medicine solution providers across the Globe. This report on the global Lingerie Market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights into the indicators of the market during the forecast period from 2022 to 2029. The report provides revenue of the global sports medicine for the period 2019-2029, considering 2021 as the base year and 2022-29 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR 7.8%) of the global sports medicine from 2022 to 2029.

Segmental Analysis of global Lingerie MarketStudy
The global Lingerie Market study is segmented based on the various parameters by identifying their business activities, geographical presence, key application areas, end-users, etc., The report covers the market share analysis of all the segments from the year 2022-2029. From a strategic point of view, the market outlook covers several frameworks including SWOT Analysis, Value Chain Analysis, and Porter’s Five Forces Analysis while also offering an evaluation of the Product/Market Lifecycle.

Geographical Coverage of the global Lingerie MarketStudy
For a better understanding of the global sports medicinemarket is segmented into geographies such as the North America (U.S, Canada), Europe (U.K, France, Germany, Russia, Italy, Rest of Europe), Asia Pacific (China, Japan, India, Australia, South-Korea, Rest of APAC), LatinAmerica (Brazil, Mexico, Rest of Latin America), Middle East and Africa (Saudi Arabia, The U.A.E, South Africa, Rest of MEA). The country-level analysis in each region is also provided in very exhaustive manner.

Company Analysis onthe global Lingerie Market Study
In the report, the degree of competition among prominent global companies has been elaborated by analyzing several leading key players operating worldwide. The specialist team of research analysis sheds light on various traits such as global market competition, market share, most recent industry advancements, innovative product launches, partnerships, mergers and acquisitions by leading company in the market. The major players have been analyzed by using research methodologies for getting insight views on global competition.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content:
1. Introduction
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.3. Research Process
1.4. Respondent Profile
2. Executive Summary
3. Global Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
3.1. Market Size & Analysis
3.2. Market Share & Analysis
3.2.1. By Product
3.2.1.1. Briefs
3.2.1.2 Bras
3.2.1.3 Shapewear
3.2.1.4 Others
3.2.2. By Material
3.2.2.1Cotton
3.2.2.2 Silk
3.2.2.3 Satin
3.2.2.4 Nylon
3.2.2.5 Others
3.2.3. By Price Range
3.2.3.1. Economy
3.2.3.2 Premium
3.2.4. By Distribution Channel
3.2.4.1. Specialty Stores
3.2.4.2. Multi Brand Stores
3.2.4.3 Online
3.2.4.4 Others
3.2.5. By Region
3.2.5.1. Asia-Pacific
3.2.5.2. Europe
3.2.5.3. North America
3.2.5.4. Middle East & Africa
3.2.5.5. Latin America
4. Asia-Pacific Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
4.1. Market Size & Analysis
4.2. Market Share & Analysis
4.2.1. By Product
4.2.2. By Material
4.2.3. By Price Range
4.2.4. By Distribution Channel
4.2.5. By Country
4.2.5.1. China
4.2.5.2. India
4.2.5.3. Japan
4.2.4.4. South Korea
4.2.5.5. Australia
4.2.5.6. Rest of Asia-Pacific
5. Europe Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
5.1. Market Size & Analysis
5.2. Market Share & Analysis
5.2.1. By Product
5.2.2. By Material
5.2.3. By Price Range
5.2.4. ByDistribution Channel
5.2.5. By Country
5.2.5.1. United Kingdom
5.2.5.2. Germany
5.2.5.3. France
5.2.5.4. Italy
5.2.5.5. Russia
5.2.5.6. Rest of Europe
6. North America Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
6.1. Market Size & Analysis
6.2. Market Share & Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Material
6.2.3. By Price Range
6.2.4. By Distribution Channel
6.2.5. By Country
6.2.5.1. United States
6.2.5.2. Canada
7. Latin America Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
7.1. Market Size & Analysis
7.2. Market Share & Analysis
7.2.5. By Product
7.2.5. By Material
7.2.4. By Price Range
7.2.5. By Distribution Channel
7.2.5. By Country
7.2.5.1. Brazil
7.2.5.2. Mexico
7.2.5.3. Rest of Latin America
8. Middle East & Africa Lingerie Market Outlook, 2019-2029F
8.1. Market Size & Analysis
8.2. Market Share & Analysis
8.2.1. By Product
8.2.2. By Material
8.2.3. By Price Range
8.2.4. By Distribution Channel
8.2.5. By Country
8.2.5.1. Saudi Arabia
8.2.5.2. UAE
8.2.5.3. South Africa
8.2.5.4. Rest of Middle East and Africa
9. Global Lingerie Market Dynamics
9.1. Growth Drivers
9.2. Challenges
9.3. Impact Analysis
10. Global Lingerie Market Opportunities
11. Global Sports Medicine Value Chain Analysis
12. Global Lingerie Market Policies and Regulations
13. Global Lingerie Market Trends & Insights
14. Global Lingerie Market Porters Five Forces Analysis
15. Global Lingerie Market-Entropy
15.1. New Product Launches
15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships
16. Global Lingerie Market Company Analysis
16.1.Jockey International Inc.
16.2 Victoria’s Secret
16.3 Zivame
16.4 Gap, Inc.
16.5 Hanesbrands Inc.
16.6 Triumph International Ltd.
16.7 Calvin Klein
16.8 MAS Holdings
16.9 Hunkemoller
16.10 Bare Necessities
17. About Us & Contact Details

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Marketlook Consulting Services LLP社の消費者グッズ分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?


Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る