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アジア太平洋地域(APAC)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

アジア太平洋地域(APAC)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 アジア太平洋地域のスポーツ用品小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むト... もっと見る

 

 

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2023年2月7日 US$350
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

アジア太平洋地域のスポーツ用品小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- スポーツ用品小売には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、釣り用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門フットウェア、その他すべてのスポーツ専用用品の消費者向け購入が含まれます。ジム用品は含まれるが、スマートウォッチと栄養補助食品は含まれない。
- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の2021年の総売上は754億5620万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は5%であった。
- 2021年のアジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場では、その他の専門店による売上が最も大きな割合を占めています。このチャネルによる売上は480億5660万ドルで、市場全体の63.7%に相当します。
- スポーツ用品小売市場は、この地域のハイキング、トレッキングなどの様々なアウトドア活動に対する消費者の関心の高まりが牽引しています。

スコープ

- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の競争力および魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、スポーツ用品小売市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。
- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由

- 2021年のアジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の市場規模は?
- 2026年のアジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の規模はどうなるのか?
- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
-

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. ANTA Sports Products Limited
8.2. Li Ning Co Ltd
8.3. NIKE Inc
8.4. JD.com Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: Asia–Pacific sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: Asia-Pacific sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: Asia-Pacific sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: ANTA Sports Products Limited: key facts
Table 6: ANTA Sports Products Limited: Annual Financial Ratios
Table 7: ANTA Sports Products Limited: Key Employees
Table 8: Li Ning Co Ltd: key facts
Table 9: Li Ning Co Ltd: Annual Financial Ratios
Table 10: Li Ning Co Ltd: Key Employees
Table 11: NIKE Inc: key facts
Table 12: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 13: NIKE Inc: Key Employees
Table 14: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 15: JD.com Inc: key facts
Table 16: JD.com Inc: Annual Financial Ratios
Table 17: JD.com Inc: Key Employees
Table 18: Asia-Pacific exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Sports Equipment Retail in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Sports equipment retail includes consumer purchases of ball sports equipment, adventure sports equipment, fishing equipment, golf equipment, racket sports equipment, winter sports equipment, specialist footwear and all other sports-dedicated equipment. Gym equipment is included, however Smart Watches and Nutrition supplements are not.
- The Asia-Pacific sports equipment retail market had total revenues of $75,456.2 million in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5% between 2017 and 2021.
- Other specialist retail accounted for the largest proportion of sales in the Asia-Pacific sports equipment retail market in 2021. Sales through this channel generated $48,056.6 million, equivalent to 63.7% of the market's overall value.
- The sports equipment retail market is being driven by an increase in consumer interest in various outdoor activities like hiking and trekking around the region.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the sports equipment retail market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the sports equipment retail market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific sports equipment retail market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Asia-Pacific sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
-



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. ANTA Sports Products Limited
8.2. Li Ning Co Ltd
8.3. NIKE Inc
8.4. JD.com Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: Asia–Pacific sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: Asia-Pacific sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: Asia-Pacific sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: ANTA Sports Products Limited: key facts
Table 6: ANTA Sports Products Limited: Annual Financial Ratios
Table 7: ANTA Sports Products Limited: Key Employees
Table 8: Li Ning Co Ltd: key facts
Table 9: Li Ning Co Ltd: Annual Financial Ratios
Table 10: Li Ning Co Ltd: Key Employees
Table 11: NIKE Inc: key facts
Table 12: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 13: NIKE Inc: Key Employees
Table 14: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 15: JD.com Inc: key facts
Table 16: JD.com Inc: Annual Financial Ratios
Table 17: JD.com Inc: Key Employees
Table 18: Asia-Pacific exchange rate, 2017–21

 

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