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ニュージーランドの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測


New Zealand Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

ニュージーランドの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ニュージーランドの旅行・観光産業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的... もっと見る

 

 

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サマリー

ニュージーランドの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

ニュージーランドの旅行・観光産業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 旅行・観光産業は、旅客航空会社、旅客鉄道、フードサービス、ホテル・モーテル、旅行仲介業者、カジノ・ゲーム市場が生み出す収益で構成されています。
- ニュージーランドの旅行・観光産業の2022年の総収入は235億ドルで、2017年から2022年の複合年間変化率(CARC)は1.3%のマイナスとなった。
- 旅行仲介業者は2022年に業界最大のセグメントとなり、総収入は88億ドルで、業界全体の37.2%に相当する金額となった。
- オークランド、ウェリントン、クイーンズタウン、ロトルア、ウェリントンは、ニュージーランド全土で人気のある観光都市です。同国には、ビーチ、地熱活動、間欠泉、博物館、冒険的なスポーツ(スキー、パラグライダーなど)、湖、山など、さまざまな観光地があります。

対象範囲

- ニュージーランドの旅行・観光市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、ニュージーランドの旅行・観光市場の競争力、魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、旅行・観光市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- ニュージーランドの旅行・観光市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由

- 2022年のニュージーランドの旅行・観光市場の規模は?
- 2027年のニュージーランドの旅行・観光市場の規模はどうなるのか?
- ニュージーランドの旅行・観光市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ニュージーランドの旅行・観光市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the foodservice industry?
7.2. What strategies do these leading players follow?
7.3. How is technology being used by these leading companies?
7.4. Who are the leading players in the hotels and motels industry?
7.5. What strategies do the leading players follow?
7.6. What are the strengths of leading players?
7.7. Are there any threats to these leading players?
7.8. What have been the most recent developments in the hotels and motels industry?
8 Company Profiles
8.1. McDonald's Corp
8.2. Domino's Pizza, Inc.
8.3. KFC Corp
8.4. The Originals, Human Hotels & Resorts
8.5. Contact-Hotel Association
8.6. Virgin Australia Holdings Ltd
8.7. Best Western International Inc
8.8. Air New Zealand Ltd
8.9. Qantas Airways Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: New Zealand travel & tourism industry value: $ billion, 2017–22(e)
Table 2: New Zealand travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 3: New Zealand travel & tourism industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: New Zealand travel & tourism industry geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 5: New Zealand travel & tourism industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: McDonald's Corp: key facts
Table 7: McDonald's Corp: Annual Financial Ratios
Table 8: McDonald's Corp: Key Employees
Table 9: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 10: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 11: Domino's Pizza, Inc.: key facts
Table 12: Domino's Pizza, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 13: Domino's Pizza, Inc.: Key Employees
Table 14: Domino's Pizza, Inc.: Key Employees Continued
Table 15: CRG Holdings, LLC : key facts
Table 16: KFC Corp: key facts
Table 17: KFC Corp: Key Employees
Table 18: The Originals, Human Hotels & Resorts: key facts
Table 19: The Originals, Human Hotels & Resorts: Key Employees
Table 20: Contact-Hotel Association: key facts
Table 21: Contact-Hotel Association: Key Employees
Table 22: Virgin Australia Holdings Ltd: key facts
Table 23: Virgin Australia Holdings Ltd: Key Employees
Table 24: Best Western International Inc: key facts
Table 25: Best Western International Inc: Key Employees
Table 26: Air New Zealand Ltd: key facts
Table 27: Air New Zealand Ltd: Annual Financial Ratios
Table 28: Air New Zealand Ltd: Key Employees
Table 29: Qantas Airways Limited: key facts
Table 30: Qantas Airways Limited: Annual Financial Ratios
Table 31: Qantas Airways Limited: Key Employees
Table 32: New Zealand size of population (million), 2018–22
Table 33: New Zealand gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 34: New Zealand gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 35: New Zealand inflation, 2018–22
Table 36: New Zealand consumer price index (absolute), 2018–22
Table 37: New Zealand exchange rate, 2018–22

 

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Summary

New Zealand Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Travel & Tourism in New Zealand industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The travel and tourism industry consists of revenues generated by passenger airlines, passenger rail, foodservice, hotels and motels, travel intermediaries and casinos and gaming market.
- The New Zealand travel and tourism industry had total revenues of $23.5 billion in 2022, representing a negative compound annual rate of change (CARC) of 1.3% between 2017 and 2022.
- Travel intermediaries was the industry's largest segment in 2022, with total revenues of $8.8 billion, equivalent to 37.2% of the industry's overall value.
- Auckland, Wellington, Queenstown, Rotorua and Wellington are some of the popular tourist cities across New Zealand. The country offers various tourist attractions such as beaches, geothermal activity, geysers, museums, adventurous sports (skiing, paragliding and others), lakes, mountains, and others.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the travel & tourism market in New Zealand
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the travel & tourism market in New Zealand
- Leading company profiles reveal details of key travel & tourism market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the New Zealand travel & tourism market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the New Zealand travel & tourism market by value in 2022?
- What will be the size of the New Zealand travel & tourism market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the New Zealand travel & tourism market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up New Zealand's travel & tourism market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the foodservice industry?
7.2. What strategies do these leading players follow?
7.3. How is technology being used by these leading companies?
7.4. Who are the leading players in the hotels and motels industry?
7.5. What strategies do the leading players follow?
7.6. What are the strengths of leading players?
7.7. Are there any threats to these leading players?
7.8. What have been the most recent developments in the hotels and motels industry?
8 Company Profiles
8.1. McDonald's Corp
8.2. Domino's Pizza, Inc.
8.3. KFC Corp
8.4. The Originals, Human Hotels & Resorts
8.5. Contact-Hotel Association
8.6. Virgin Australia Holdings Ltd
8.7. Best Western International Inc
8.8. Air New Zealand Ltd
8.9. Qantas Airways Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: New Zealand travel & tourism industry value: $ billion, 2017–22(e)
Table 2: New Zealand travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 3: New Zealand travel & tourism industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: New Zealand travel & tourism industry geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 5: New Zealand travel & tourism industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: McDonald's Corp: key facts
Table 7: McDonald's Corp: Annual Financial Ratios
Table 8: McDonald's Corp: Key Employees
Table 9: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 10: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 11: Domino's Pizza, Inc.: key facts
Table 12: Domino's Pizza, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 13: Domino's Pizza, Inc.: Key Employees
Table 14: Domino's Pizza, Inc.: Key Employees Continued
Table 15: CRG Holdings, LLC : key facts
Table 16: KFC Corp: key facts
Table 17: KFC Corp: Key Employees
Table 18: The Originals, Human Hotels & Resorts: key facts
Table 19: The Originals, Human Hotels & Resorts: Key Employees
Table 20: Contact-Hotel Association: key facts
Table 21: Contact-Hotel Association: Key Employees
Table 22: Virgin Australia Holdings Ltd: key facts
Table 23: Virgin Australia Holdings Ltd: Key Employees
Table 24: Best Western International Inc: key facts
Table 25: Best Western International Inc: Key Employees
Table 26: Air New Zealand Ltd: key facts
Table 27: Air New Zealand Ltd: Annual Financial Ratios
Table 28: Air New Zealand Ltd: Key Employees
Table 29: Qantas Airways Limited: key facts
Table 30: Qantas Airways Limited: Annual Financial Ratios
Table 31: Qantas Airways Limited: Key Employees
Table 32: New Zealand size of population (million), 2018–22
Table 33: New Zealand gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 34: New Zealand gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 35: New Zealand inflation, 2018–22
Table 36: New Zealand consumer price index (absolute), 2018–22
Table 37: New Zealand exchange rate, 2018–22

 

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