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メディア BRIC産業ガイド 2018-2027


Media BRIC Industry Guide 2018-2027

メディア BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027 概要 BRICメディア産業のプロファイルは、産業規模(金額、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報... もっと見る

 

 

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2024年1月12日 US$1,492
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サマリー

メディア BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027

概要

BRICメディア産業のプロファイルは、産業規模(金額、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRICs)はメディア業界の新興急成長国であり、2022年の市場総額は3,131億ドルであった。2018-22年のCAGRは4.5%で、インドが最も急成長している国である。
- メディア産業の中では、中国がBRICs諸国の中でトップであり、2022年の市場収益は2,262億ドルであった。次いでインドが424億ドル、ブラジルが258億ドル、ロシアが187億ドルである。
- 2027年には中国が2,575億ドルでBRICs諸国のメディア産業をリードし、次いでインド、ブラジル、ロシアがそれぞれ574億ドル、289億ドル、204億ドルと予想される。

範囲

- BRICメディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を短縮する。
- ファイブフォース分析により、BRICsメディア産業の競争激化度、ひいては魅力度を判断。
- 主要企業のプロフィールにより、BRICメディア業界の主要企業のBRICでの事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- BRICsメディア産業の将来成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加える。
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のBRICsメディア産業の規模は?
- 2027年のBRICsメディア産業の規模は?
- BRICメディア産業の競争力に影響を与える要因は何か?
- BRICメディア産業の過去5年間の業績は?
- BRICsメディア産業を構成する主なセグメントは?

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目次

目次
1 はじめに
1.1.このレポートは何について書かれたものなのか?
1.2.対象読者は誰か?
1.3.このレポートの使い方
1.4.定義
2 BRICメディア
2.1.業界の展望
3 ブラジルのメディア
3.1.市場概要
3.2.市場データ
3.3.市場セグメンテーション
3.4.市場展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.国別データ
5 中国のメディア
5.1.市場概要
5.2.市場データ
5.3.市場セグメンテーション
5.4.市場展望
5.5.ファイブフォース分析
6 マクロ経済指標
6.1.国別データ
7 インドのメディア
7.1.市場概要
7.2.市場データ
7.3.市場セグメンテーション
7.4.市場展望
7.5.ファイブフォース分析
8 マクロ経済指標
8.1.国別データ
9 ロシアのメディア
9.1.市場概要
9.2.市場データ
9.3.市場セグメンテーション
9.4.市場展望
9.5.ファイブフォース分析
10 マクロ経済指標
10.1.国別データ
11 会社プロファイル
12 付録
12.1.方法論
12.2.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:BRICsメディア産業、収益($bn)、2018-27年
表2: BRICメディア産業、収益($bn)、2018-22年
表3:BRICsメディア産業、収益($bn)、2022-27年
表4:ブラジルメディア産業金額:10億ドル、2017-22年
表5:ブラジルのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表6:ブラジルメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表7:ブラジルメディア産業地域別セグメント:10億ドル、2022年
表8:ブラジルのメディア産業額予測:10億ドル、2022-27年
表9:ブラジルの人口規模(百万人)、2018-22年
表10:ブラジルのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表11:ブラジルのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表12:ブラジルのインフレ率(2018-22
表13:ブラジル消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表14:ブラジル為替レート(2018-22
表15:中国メディア産業価値:10億ドル、2017-22年
表16:中国メディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-22年
表17:中国メディア産業カテゴリーセグメンテーション:10億ドル、2017-2022年
表18:中国メディア産業の地域セグメント化:10億ドル、2022年
表19:中国メディア産業の金額予測:10億ドル、2022-27年
表20:中国の人口規模(百万人)、2018-22年
表21:中国のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表22:中国のGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表23:中国のインフレ率(2018-22
表24:中国消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
第25表:中国の為替レート、2018年-22年
表26:インドインドのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表27:インドのメディア産業インドのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表28:インドのメディア産業インドのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表29:インドメディア産業の地域セグメント化:10億ドル、2022年
表30:インドのメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表31: インドの人口規模(百万人インドの人口規模(百万人)、2018年~22年
表32:インドのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表33:インドのGDP(現在価格、10億ドルインドのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表34:インドのインフレ率インドのインフレ率(2018-22
第35表:インドの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表36:インドインドの為替レート(2018年-22年
表 37:ロシアのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表 38:ロシアのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表 39:ロシアのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表40:ロシアのメディア産業の地域区分:10億ドル、2022年
表41:ロシアメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表42:ロシアの人口規模(百万人)、2018年-22年
表43:ロシアロシアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表44:ロシアロシアのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表45:ロシアのインフレ率(2018-22
表46:ロシアロシア消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表47:ロシアロシアの為替レート(2018年~22年
表 48:コムキャスト社: 主要データ
表 49:コムキャスト・コーポレーション:年次財務比率
表50:コムキャスト・コーポレーション主要従業員
表51:コムキャスト・コーポレーション主要従業員
表52:コムキャスト・コーポレーション主要従業員
表53:コムキャスト・コーポレーション主要従業員
表 54:ジー・エンターテインメント・エンタープライゼズ:主な事実
表55:ジー・エンターテインメント・エンタープライゼズ年次財務比率
表 56:ジー・エンターテインメント・エンタープライゼズ主な従業員
表 57:ヴィヴェンディS.A.: 主な事実
表 58:ヴィヴェンディ:年次財務比率
表59:ヴィヴェンディ: 主要従業員
表60: ツヴァイテス・ドイチェス・フェルンセーエン: 主要事実
表61:ツヴァイテス・ドイチェス・フェルンセヘン:主な従業員
表62:Banco ABC Brasil SA: 事実関係
表63:ABC ブラジル銀行: 年次財務比率
表64:ABC ブラジル銀行: 主要従業員
表65:バンコABCブラジルSA: 主要従業員(継続
表 66:Globo Comunicacao e Participacoes S.A.: 主要データ
表67:Globo Comunicacao e Participacoes S.A.: 主要従業員
表 68:D. B. Corp Limited: 事実関係
表 69:D. B. Corp Limited:年次財務比率
表 70:D. B. Corp Limited:主要従業員
表 71:コンパス・グラメディア・グループ:主な事実
表72:コンパス・グラメディア・グループ主要従業員
表73:PT Media Nusantara Citra Tbk: 主要データ
表74:PT Media Nusantara Citra Tbk:年次財務比率
表 75:PT Media Nusantara Citra Tbk:主要従業員
表76:株式会社電通グループ:主要な事実
表77:電通グループ:年次財務比率
表78:電通グループ主要従業員
表79:電通グループ主要従業員
表80:電通グループ主要従業員
表81:RTLグループSA:主な事実
表82:RTL Group SA: 年次財務比率
表83:RTL Group SA: 主要従業員
表84:RTL Group SA: 主要従業員(継続
表 85:ガスプロム・メディア・ホールディング:主な事実
表86: JSC Gazprom Media Holding:主要従業員
表87: Bonnier Group AB: 主な事実
表88: Bonnier Group AB: 主要従業員
表89: Schibsted ASA: 主な事実
表90:シブステッドASA:年次財務比率
表 91: シブステッド ASA:主要従業員
表 92:メディアコープ:主な事実
表93: MediaCorp Pte Ltd: 主な従業員
表94:SPH Media Limited: 主な事実
表95:SPH Media Limited:主要従業員
表96:マルチチョイス グループ リミテッド: 主な事実
表97:マルチチョイスグループ: 年次財務比率
表 98:マルチチョイス・グループ: 主要従業員
表99:チェイル・ワールドワイドInc:主な事実
表100:チェイル・ワールドワイドInc:年次財務比率
表101:チェイル・ワールドワイドInc:主要従業員
表 102:チェイル・ワールドワイドInc:主要従業員
表103:韓国放送公社:主な事実
表104:韓国放送公社:主要従業員主要従業員
表105:Woongjin ThinkBig Co.
表106:Woongjin ThinkBig Co:年次財務比率
表 107: Woongjin ThinkBig Co:(株)ウンジンシンクビッグ: 主要従業員

 

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Summary

Media BRIC (Brazil, Russia, India, China) Industry Guide 2018-2027

Summary

The BRIC Media industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the media industry and had a total market value of $313.1 billion in 2022. India was the fastest growing country with a CAGR of 4.5% over the 2018-22 period.
- Within the media industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $226.2 billion in 2022. This was followed by India, Brazil and Russia with a value of $42.4, $25.8, and $18.7 billion, respectively.
- China is expected to lead the media industry in the BRIC nations with a value of $257.5 billion in 2027, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $57.4, $28.9 and $20.4 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC media industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC media industry
- Leading company profiles reveal details of key media industry players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC media industry with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC media industry by value in 2022?
- What will be the size of the BRIC media industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC media industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the BRIC media industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Media in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: BRIC media industry, revenue($bn), 2018-27
Table 2: BRIC media industry, revenue($bn), 2018-22
Table 3: BRIC media industry, revenue($bn), 2022-27
Table 4: Brazil media industry value: $ billion, 2017-22
Table 5: Brazil media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 6: Brazil media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 7: Brazil media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 8: Brazil media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 9: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 10: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 12: Brazil inflation, 2018–22
Table 13: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 14: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 15: China media industry value: $ billion, 2017-22
Table 16: China media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 17: China media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 18: China media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 19: China media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 20: China size of population (million), 2018–22
Table 21: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 22: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 23: China inflation, 2018–22
Table 24: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 25: China exchange rate, 2018–22
Table 26: India media industry value: $ billion, 2017-22
Table 27: India media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 28: India media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 29: India media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 30: India media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 31: India size of population (million), 2018–22
Table 32: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 33: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 34: India inflation, 2018–22
Table 35: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 36: India exchange rate, 2018–22
Table 37: Russia media industry value: $ billion, 2017-22
Table 38: Russia media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 39: Russia media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 40: Russia media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 41: Russia media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 42: Russia size of population (million), 2018–22
Table 43: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 44: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 45: Russia inflation, 2018–22
Table 46: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 47: Russia exchange rate, 2018–22
Table 48: Comcast Corporation: key facts
Table 49: Comcast Corporation: Annual Financial Ratios
Table 50: Comcast Corporation: Key Employees
Table 51: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 52: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 53: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 54: Zee Entertainment Enterprises Limited: key facts
Table 55: Zee Entertainment Enterprises Limited: Annual Financial Ratios
Table 56: Zee Entertainment Enterprises Limited: Key Employees
Table 57: Vivendi S.A.: key facts
Table 58: Vivendi S.A.: Annual Financial Ratios
Table 59: Vivendi S.A.: Key Employees
Table 60: Zweites Deutsches Fernsehen: key facts
Table 61: Zweites Deutsches Fernsehen: Key Employees
Table 62: Banco ABC Brasil SA: key facts
Table 63: Banco ABC Brasil SA: Annual Financial Ratios
Table 64: Banco ABC Brasil SA: Key Employees
Table 65: Banco ABC Brasil SA: Key Employees Continued
Table 66: Globo Comunicacao e Participacoes S.A.: key facts
Table 67: Globo Comunicacao e Participacoes S.A.: Key Employees
Table 68: D. B. Corp Limited: key facts
Table 69: D. B. Corp Limited: Annual Financial Ratios
Table 70: D. B. Corp Limited: Key Employees
Table 71: Kompas Gramedia Group: key facts
Table 72: Kompas Gramedia Group: Key Employees
Table 73: PT Media Nusantara Citra Tbk: key facts
Table 74: PT Media Nusantara Citra Tbk: Annual Financial Ratios
Table 75: PT Media Nusantara Citra Tbk: Key Employees
Table 76: Dentsu Group Inc.: key facts
Table 77: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios
Table 78: Dentsu Group Inc.: Key Employees
Table 79: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 80: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 81: RTL Group SA: key facts
Table 82: RTL Group SA: Annual Financial Ratios
Table 83: RTL Group SA: Key Employees
Table 84: RTL Group SA: Key Employees Continued
Table 85: JSC Gazprom Media Holding: key facts
Table 86: JSC Gazprom Media Holding: Key Employees
Table 87: Bonnier Group AB: key facts
Table 88: Bonnier Group AB: Key Employees
Table 89: Schibsted ASA: key facts
Table 90: Schibsted ASA: Annual Financial Ratios
Table 91: Schibsted ASA: Key Employees
Table 92: MediaCorp Pte Ltd: key facts
Table 93: MediaCorp Pte Ltd: Key Employees
Table 94: SPH Media Limited: key facts
Table 95: SPH Media Limited: Key Employees
Table 96: MultiChoice Group Ltd: key facts
Table 97: MultiChoice Group Ltd: Annual Financial Ratios
Table 98: MultiChoice Group Ltd: Key Employees
Table 99: Cheil Worldwide Inc: key facts
Table 100: Cheil Worldwide Inc: Annual Financial Ratios
Table 101: Cheil Worldwide Inc: Key Employees
Table 102: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Continued
Table 103: Korean Broadcasting System: key facts
Table 104: Korean Broadcasting System: Key Employees
Table 105: Woongjin ThinkBig Co., Ltd.: key facts
Table 106: Woongjin ThinkBig Co., Ltd.: Annual Financial Ratios
Table 107: Woongjin ThinkBig Co., Ltd.: Key Employees

 

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