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グローバル・アルマナックメディア世界産業 2018-2027


Global Almanac: Media Global Industry 2018-2027

メディア世界産業年鑑 2018-2027 概要 世界のメディア業界プロファイルは、業界規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務... もっと見る

 

 

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2024年1月12日 US$5,990
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サマリー

メディア世界産業年鑑 2018-2027

概要

世界のメディア業界プロファイルは、業界規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- メディア産業は、広告、放送&ケーブルテレビ、出版、映画&エンタテインメント市場に区分される。
- 広告分野には、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店から得られる収益が含まれる。
- 放送・ケーブルテレビ分野には、デジタルおよびアナログのテレビ番組を放送する地上波、ケーブルおよび衛星放送事業者すべてが含まれる。この市場は、放送事業者が広告、受信料、または公的資金(TVライセンス、一般税、寄付金のいずれか)を通じて得た収入として評価される。
- 出版市場には、書籍、新聞、雑誌が含まれる。書籍部門には、物理的な書籍と電子書籍の両方が含まれる。新聞セグメントには、発行部数、購読料(オンライン購読を含む)、広告収入など、新聞の販売から得られる収入が含まれる。雑誌分野の金額は、出版社がハードコピーおよびオンライン購読の販売から得た収入として計算される。
- 映画・エンタテインメント分野は、映画や音楽などのエンタテインメント・フォーマットの製作・配給会社を対象としている。映画興行収入は、年間総入場者数から興行会社が受け取る収入として計算される。音楽・映像分野は、あらゆるフォーマット(レコード、CD、VCD、DVD、Blue Rayディスク、有料ダウンロードを含む)の録音済み音楽シングル・アルバム、録音済み映画・テレビ番組の小売売上を対象としている。
- すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されている。
- 世界のメディア産業の2022年の総収入は1兆4,607億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は0.1%であった。
- 広告部門は2022年に業界最大の割合を占め、総収入は7,111億ドルで、業界全体の48.7%に相当する。
- 世界のメディア産業では、北米とアジア太平洋地域が最大の地域であり、それぞれ38.4%と35.1%のシェアを占め、2022年には欧州(22.6%)がこれに続く。

スコープ

- 世界のメディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮する。
- ファイブフォース分析により、世界のメディア産業の競争激化とその魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、メディア業界の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- 世界のメディア産業の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2022年の世界のメディア産業の規模は?
- 2027年の世界のメディア産業規模は?
- 世界のメディア産業の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の業界の業績は?
- 世界のメディア産業を構成する主なセグメントは?

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.カテゴリーセグメンテーション
1.4.地域セグメンテーション
1.5.競争環境
2 はじめに
2.1.本レポートの内容
2.2.対象読者は?
2.3.このレポートの使い方
2.4.定義
3 グローバル・メディア
3.1.市場概要
3.2.市場データ
3.3.市場セグメンテーション
3.4.市場展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.各国データ
5 アジア太平洋地域のメディア
5.1.市場概要
5.2.市場データ
5.3.市場セグメンテーション
5.4.市場展望
5.5.ファイブフォース分析
6 欧州のメディア
6.1.市場概要
6.2.市場データ
6.3.市場セグメンテーション
6.4.市場展望
6.5.ファイブフォース分析
7 マクロ経済指標
7.1.国別データ
8 フランスのメディア
8.1.市場概要
8.2.市場データ
8.3.市場セグメンテーション
8.4.市場展望
8.5.ファイブフォース分析
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 ドイツのメディア
10.1.市場概要
10.2.市場データ
10.3.市場セグメンテーション
10.4.市場展望
10.5.ファイブフォース分析
11 マクロ経済指標
11.1.国別データ
12 オーストラリアのメディア
12.1.市場概要
12.2.市場データ
12.3.市場セグメンテーション
12.4.市場展望
12.5.ファイブフォース分析
13 マクロ経済指標
13.1.国別データ
14 ブラジルのメディア
14.1.市場概要
14.2.市場データ
14.3.市場セグメンテーション
14.4.市場展望
14.5.ファイブフォース分析
15 マクロ経済指標
15.1.国別データ
16 カナダのメディア
16.1.市場概要
16.2.市場データ
16.3.市場セグメンテーション
16.4.市場展望
16.5.ファイブフォース分析
17 マクロ経済指標
17.1.国別データ
18 中国のメディア
18.1.市場概要
18.2.市場データ
18.3.市場セグメンテーション
18.4.市場展望
18.5.ファイブフォース分析
19 マクロ経済指標
19.1.国別データ
20 インドのメディア
20.1.市場概要
20.2.市場データ
20.3.市場セグメンテーション
20.4.市場展望
20.5.ファイブフォース分析
21 マクロ経済指標
21.1.国別データ
22 インドネシアのメディア
22.1.市場概要
22.2.市場データ
22.3.市場セグメンテーション
22.4.市場展望
22.5.ファイブフォース分析
23 マクロ経済指標
23.1.国別データ
24 イタリアのメディア
24.1.市場概要
24.2.市場データ
24.3.市場セグメンテーション
24.4.市場展望
24.5.ファイブフォース分析
25 マクロ経済指標
25.1.国別データ
26 日本のメディア
26.1.市場概要
26.2.市場データ
26.3.市場セグメンテーション
26.4.市場展望
26.5.ファイブフォース分析
27 マクロ経済指標
27.1.国別データ
28 メキシコのメディア
28.1.市場概要
28.2.市場データ
28.3.市場セグメンテーション
28.4.市場展望
28.5.ファイブフォース分析
29 マクロ経済指標
29.1.国別データ
30 オランダのメディア
30.1.市場概要
30.2.市場データ
30.3.市場セグメンテーション
30.4.市場展望
30.5.ファイブフォース分析
31 マクロ経済指標
31.1.各国データ
32 北米のメディア
32.1.市場概要
32.2.市場データ
32.3.市場セグメンテーション
32.4.市場展望
32.5.ファイブフォース分析
33 ロシアのメディア
33.1.市場概要
33.2.市場データ
33.3.市場セグメンテーション
33.4.市場展望
33.5.ファイブフォース分析
34 マクロ経済指標
34.1.国別データ
35 スカンジナビアのメディア
35.1.市場概要
35.2.市場データ
35.3.市場セグメンテーション
35.4.市場展望
35.5.ファイブフォース分析
36 シンガポールのメディア
36.1.市場概要
36.2.市場データ
36.3.市場セグメンテーション
36.4.市場展望
36.5.ファイブフォース分析
37 マクロ経済指標
37.1.国別データ
38 南アフリカのメディア
38.1.市場概要
38.2.市場データ
38.3.市場セグメンテーション
38.4.市場展望
38.5.ファイブフォース分析
39 マクロ経済指標
39.1.国別データ
40 韓国のメディア
40.1.市場概要
40.2.市場データ
40.3.市場セグメンテーション
40.4.市場展望
40.5.ファイブフォース分析
41 マクロ経済指標
41.1.国別データ
42 スペインのメディア
42.1.市場概要
42.2.市場データ
42.3.市場セグメンテーション
42.4.市場展望
42.5.ファイブフォース分析
43 マクロ経済指標
43.1.国別データ
44 トルコのメディア
44.1.市場概要
44.2.市場データ
44.3.市場セグメンテーション
44.4.市場展望
44.5.ファイブフォース分析
45 マクロ経済指標
45.1.国別データ
46 イギリスのメディア
46.1.市場概要
46.2.市場データ
46.3.市場セグメンテーション
46.4.市場展望
46.5.ファイブフォース分析
47 マクロ経済指標
47.1.国別データ
48 米国のメディア
48.1.市場概要
48.2.市場データ
48.3.市場セグメンテーション
48.4.市場展望
48.5.ファイブフォース分析
49 マクロ経済指標
49.1.国別データ
50 会社プロファイル
51 付録
51.1.方法論
51.2.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:世界のメディア産業の金額:10億ドル、2017-22年
表2:世界のメディア産業カテゴリー区分:金額別シェア、2017-2022年
表3:世界のメディア産業のカテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表4:世界のメディア産業の地域セグメント化:10億ドル、2022年
表5:世界のメディア産業の金額予測:10億ドル、2022-27年
表6:世界の人口規模(百万人)、2018-22年
表7:世界のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表8:世界のGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表9:世界のインフレ率、2018-22年
表10:世界の消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表11:世界の為替レート、2018-22年
表12:アジア太平洋地域のメディア産業価値:10億ドル、2017-22年
表13:アジア太平洋地域のメディア産業カテゴリー区分:金額別シェア(%)、2017-22年
表14:アジア太平洋地域のメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表15:アジア太平洋地域のメディア産業地域区分:10億ドル、2022年
表16:アジア太平洋メディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表17:欧州メディア産業価値:10億ドル、2017-22年
表18:欧州メディア産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表19:欧州メディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表20:欧州メディア産業地域区分:10億ドル、2022年
表21:欧州メディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表22:欧州の人口規模(百万人)、2018-22年
表23:欧州のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表24:欧州のgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表25:欧州のインフレ率(2018-22
表26:欧州のインフレ率欧州消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表27:欧州欧州為替レート(2018年-22年
表28:フランスフランスメディア産業価値:10億ドル、2017-22年
表29:フランスのメディア産業フランスメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表30:フランスメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表31:フランスメディア産業の地域区分:10億ドル、2022年
表32:フランスメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表33:フランスフランスの人口規模(百万人)、2018年-22年
表34:フランスフランスのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表35:フランスフランスのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表36:フランスのインフレ率フランスインフレ率(2018-22
第37表:フランス消費者物価指数(絶対値)、2018年-22年
表38:フランスフランス為替レート(2018年-22年
表39: ドイツドイツのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表40:ドイツのメディア産業ドイツのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表 41:ドイツのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表42:ドイツのメディア産業の地域区分:10億ドル、2022年
表43:ドイツメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表44:ドイツの人口規模(万人ドイツの人口規模(百万人)、2018-22年
表45:ドイツのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表46:ドイツのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表47:ドイツのインフレ率ドイツのインフレ率(2018-22
表48:ドイツの消費者物価指数(絶対値ドイツの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表49:ドイツドイツの為替レート(2018年~22年
表50:オーストラリアのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表51:オーストラリアのメディア産業オーストラリアのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表 52:オーストラリアのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表53:オーストラリアのメディア産業の地域区分:10億ドル、2022年
表54:オーストラリアメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表55:オーストラリアの人口規模(万人オーストラリアの人口規模(百万人)、2018-22年
表56:オーストラリアオーストラリアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表57:オーストラリアオーストラリアのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表58:オーストラリアのインフレ率オーストラリアのインフレ率、2018-22年
第59表:オーストラリア消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表60: オーストラリア為替レート, 2018-22
表 61: オーストラリアブラジルのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表62:ブラジルのメディア産業ブラジルのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表63:ブラジルメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表64:ブラジルのメディア産業の地域区分:10億ドル、2022年
表65:ブラジルメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表 66:ブラジルの人口規模(百万人):2018-22年
表67:ブラジルのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表68:ブラジルのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表69:ブラジルのインフレ率ブラジルのインフレ率(2018-22
表70:ブラジル消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表71:ブラジル為替レートブラジル為替レート, 2018-22
表72:カナダカナダメディア産業価値:10億ドル、2017-22年
表73:カナダのメディア産業カナダメディア産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表74:カナダのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表75:カナダのメディア産業カナダのメディア産業地域区分:10億ドル、2022年
表76:カナダメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表77:カナダの人口規模(百万人)、2018-22年
表78:カナダカナダのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表79:カナダのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表80:カナダのインフレ率(2018-22
表81:カナダ消費者物価指数(絶対値カナダ消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表82: カナダの為替レートカナダ為替レート, 2018-22
表83: カナダ中国メディア産業価値:10億ドル、2017-22年
表84: 中国のメディア産業中国メディア産業カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表 85:中国メディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表86:中国メディア産業地域区分:10億ドル、2022年
表87:中国メディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表88:中国の人口規模(百万人)、2018-22年
表89:中国のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
第90表:中国のGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表91:中国のインフレ率(2018-22
表92:中国の消費者物価指数(絶対値中国の消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表93: 中国為替レート, 2018-22
表94: インドインドのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表95:インドのメディア産業インドのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表96:インドのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年
表97:インドのメディア産業インドメディア産業の地域セグメント化:10億ドル、2022年
表98:インドのメディア産業価値予測:10億ドル、2022-27年
表99:インドの人口規模(百万人)、2018年-22年
表100:インドのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表101:インドのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表102:インドのインフレ率(2018-22
表103:インドの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表104:インドの為替レート(2018年-22年
表105:インドネシアのメディア産業額:10億ドル、2017-22年
表106:インドネシアのメディア産業カテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表107:インドネシアのメディア産業カテゴリー区分:10億ドル、2017-2022年

 

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Summary

Media Global Industry Almanac 2018-2027

Summary

Global Media industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- The media industry is segmented into advertising, broadcasting & cable TV, publishing, and movies & entertainment markets.
- The advertising segment includes revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services.
- The broadcasting & cable TV segment includes all terrestrial, cable and satellite broadcasters of digital and analog television programming. The market is valued as the revenues generated by broadcasters through advertising, subscriptions, or public funds (either through TV licenses, general taxation, or donations).
- The publishing market includes books, newspapers, and magazines. The books segment includes both physical and e-books. The newspaper segment includes revenues generated from the selling of newspapers including those gained through circulation, subscription (including online subscription), and advertising revenue. The magazine segment value is calculated as the revenues generated by publishers from the sales of hard copies and online subscriptions.
- The movie & entertainment segment covers producers and distributors of entertainment formats, such as movies and music. The movie box office segment is valued as the revenues received by box offices from total annual admissions. The music & video segment covers retail sales of pre-recorded music singles and albums and pre-recorded films and television programs in any format (including vinyl, CDs, VCDs, DVDs, Blue Ray disks, and paid downloads).
- All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The global media industry had total revenues of $1,460.7 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.1% between 2017 and 2022.
- The advertising segment accounted for the industry's largest proportion in 2022, with total revenues of $711.1 billion, equivalent to 48.7% of the industry's overall value.
- In the global media industry, North America and Asia-Pacific are the largest regions, accounting for a share of 38.4% and 35.1%, respectively, followed by Europe (22.6%) in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global media industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global media industry
- Leading company profiles reveal details of key media industry players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global media industry with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the global media industry by value in 2022?
- What will be the size of the global media industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the global media industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the global media industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Competitive landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global Media
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Media in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 Media in France
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Media in Germany
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 Media in Australia
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 Media in Brazil
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 Media in Canada
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Media in China
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 Media in India
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 Media in Indonesia
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 Media in Italy
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 Media in Japan
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Macroeconomic Indicators
27.1. Country data
28 Media in Mexico
28.1. Market Overview
28.2. Market Data
28.3. Market Segmentation
28.4. Market outlook
28.5. Five forces analysis
29 Macroeconomic Indicators
29.1. Country data
30 Media in The Netherlands
30.1. Market Overview
30.2. Market Data
30.3. Market Segmentation
30.4. Market outlook
30.5. Five forces analysis
31 Macroeconomic Indicators
31.1. Country data
32 Media in North America
32.1. Market Overview
32.2. Market Data
32.3. Market Segmentation
32.4. Market outlook
32.5. Five forces analysis
33 Media in Russia
33.1. Market Overview
33.2. Market Data
33.3. Market Segmentation
33.4. Market outlook
33.5. Five forces analysis
34 Macroeconomic Indicators
34.1. Country data
35 Media in Scandinavia
35.1. Market Overview
35.2. Market Data
35.3. Market Segmentation
35.4. Market outlook
35.5. Five forces analysis
36 Media in Singapore
36.1. Market Overview
36.2. Market Data
36.3. Market Segmentation
36.4. Market outlook
36.5. Five forces analysis
37 Macroeconomic Indicators
37.1. Country data
38 Media in South Africa
38.1. Market Overview
38.2. Market Data
38.3. Market Segmentation
38.4. Market outlook
38.5. Five forces analysis
39 Macroeconomic Indicators
39.1. Country data
40 Media in South Korea
40.1. Market Overview
40.2. Market Data
40.3. Market Segmentation
40.4. Market outlook
40.5. Five forces analysis
41 Macroeconomic Indicators
41.1. Country data
42 Media in Spain
42.1. Market Overview
42.2. Market Data
42.3. Market Segmentation
42.4. Market outlook
42.5. Five forces analysis
43 Macroeconomic Indicators
43.1. Country data
44 Media in Turkey
44.1. Market Overview
44.2. Market Data
44.3. Market Segmentation
44.4. Market outlook
44.5. Five forces analysis
45 Macroeconomic Indicators
45.1. Country data
46 Media in The United Kingdom
46.1. Market Overview
46.2. Market Data
46.3. Market Segmentation
46.4. Market outlook
46.5. Five forces analysis
47 Macroeconomic Indicators
47.1. Country data
48 Media in The United States
48.1. Market Overview
48.2. Market Data
48.3. Market Segmentation
48.4. Market outlook
48.5. Five forces analysis
49 Macroeconomic Indicators
49.1. Country data
50 Company Profiles
51 Appendix
51.1. Methodology
51.2. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Global media industry value: $ billion, 2017-22
Table 2: Global media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 3: Global media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: Global media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 5: Global media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Global size of population (million), 2018–22
Table 7: Global gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 8: Global gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 9: Global inflation, 2018–22
Table 10: Global consumer price index (absolute), 2018–22
Table 11: Global exchange rate, 2018–22
Table 12: Asia-Pacific media industry value: $ billion, 2017-22
Table 13: Asia–Pacific media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 14: Asia-Pacific media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 15: Asia–Pacific media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 16: Asia-Pacific media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 17: Europe media industry value: $ billion, 2017-22
Table 18: Europe media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 19: Europe media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 20: Europe media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 21: Europe media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 22: Europe size of population (million), 2018–22
Table 23: Europe gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 24: Europe gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 25: Europe inflation, 2018–22
Table 26: Europe consumer price index (absolute), 2018–22
Table 27: Europe exchange rate, 2018–22
Table 28: France media industry value: $ billion, 2017-22
Table 29: France media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 30: France media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 31: France media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 32: France media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 33: France size of population (million), 2018–22
Table 34: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 35: France gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 36: France inflation, 2018–22
Table 37: France consumer price index (absolute), 2018–22
Table 38: France exchange rate, 2018–22
Table 39: Germany media industry value: $ billion, 2017-22
Table 40: Germany media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 41: Germany media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 42: Germany media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 43: Germany media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 44: Germany size of population (million), 2018–22
Table 45: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 46: Germany gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 47: Germany inflation, 2018–22
Table 48: Germany consumer price index (absolute), 2018–22
Table 49: Germany exchange rate, 2018–22
Table 50: Australia media industry value: $ billion, 2017-22
Table 51: Australia media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 52: Australia media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 53: Australia media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 54: Australia media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 55: Australia size of population (million), 2018–22
Table 56: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 57: Australia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 58: Australia inflation, 2018–22
Table 59: Australia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 60: Australia exchange rate, 2018–22
Table 61: Brazil media industry value: $ billion, 2017-22
Table 62: Brazil media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 63: Brazil media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 64: Brazil media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 65: Brazil media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 66: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 67: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 68: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 69: Brazil inflation, 2018–22
Table 70: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 71: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 72: Canada media industry value: $ billion, 2017-22
Table 73: Canada media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 74: Canada media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 75: Canada media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 76: Canada media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 77: Canada size of population (million), 2018–22
Table 78: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 79: Canada gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 80: Canada inflation, 2018–22
Table 81: Canada consumer price index (absolute), 2018–22
Table 82: Canada exchange rate, 2018–22
Table 83: China media industry value: $ billion, 2017-22
Table 84: China media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 85: China media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 86: China media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 87: China media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 88: China size of population (million), 2018–22
Table 89: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 90: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 91: China inflation, 2018–22
Table 92: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 93: China exchange rate, 2018–22
Table 94: India media industry value: $ billion, 2017-22
Table 95: India media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 96: India media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 97: India media industry geography segmentation: $ billion, 2022
Table 98: India media industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 99: India size of population (million), 2018–22
Table 100: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 101: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 102: India inflation, 2018–22
Table 103: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 104: India exchange rate, 2018–22
Table 105: Indonesia media industry value: $ billion, 2017-22
Table 106: Indonesia media industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 107: Indonesia media industry category segmentation: $ billion, 2017-2022

 

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