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ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027


Home & Garden Product Retail BRIC (Brazil, Russia, India, China) Industry Guide 2018-2027

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027 概要 BRICのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップ... もっと見る

 

 

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2023年12月26日 US$995
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サマリー

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027

概要

BRICのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRICs)は、ホーム&ガーデン用品小売業界の新興急成長国であり、2022年の総市場価値は4,229億7,500万ドルであった。2018~22年のCAGRは7.9%で、インドが最も急成長している国である。
- 家庭用・園芸用品小売業界では、中国がBRICs諸国の中で主要国であり、2022年の市場収益は3,250億3,230万ドルであった。次いでインドが46,667.9百万ドル、ロシアが26,468.1百万ドル、ブラジルが24,806.7百万ドルである。
- 2027年のBRICs諸国における家庭用園芸用品小売業界は、中国が4,313億1,970万ドルで首位に立つと予想され、次いでインドが824億3,890万ドル、ブラジルが320億7,810万ドル、ロシアが274億800万ドルと予想される。

スコープ

- BRICsの家庭用園芸用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、BRICsの家庭用園芸用品小売市場の競争激化度とその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、BRICs家庭菜園用品小売市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする
- BRICsの家庭用園芸用品小売市場の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを持たせることが可能
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを各国の個別章とともに比較

購入の理由

- 2022年のBRICs家庭菜園用品小売市場規模は?
- 2027年のBRICs家庭菜園用品小売市場規模は?
- BRIC.家庭菜園用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- BRIC.家庭菜園用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Home & Garden Product Retail
2.1. Industry Outlook
3 Home & Garden Product Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Home & Garden Product Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Home & Garden Product Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Home & Garden Product Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

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Summary

Home & Garden Product Retail BRIC (Brazil, Russia, India, China) Industry Guide 2018-2027

Summary

The BRIC Home & Garden Product Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the home & garden product retail industry and had a total market value of $422,975.0 million in 2022. India was the fastest growing country with a CAGR of 7.9% over the 2018-22 period.
- Within the home & garden product retail industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $325,032.3 million in 2022. This was followed by India, Russia and Brazil with a value of $46,667.9, $26,468.1, and $24,806.7 million, respectively.
- China is expected to lead the home & garden product retail industry in the BRIC nations with a value of $431,319.7 million in 2027, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $82,438.9, $32,078.1 and $27,408.0 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC home & garden product retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC home & garden product retail market
- Leading company profiles reveal details of key home & garden product retail market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC home & garden product retail market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC home & garden product retail market by value in 2022?
- What will be the size of the BRIC home & garden product retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC home & garden product retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the BRIC home & garden product retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Home & Garden Product Retail
2.1. Industry Outlook
3 Home & Garden Product Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Home & Garden Product Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Home & Garden Product Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Home & Garden Product Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

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