世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027


Home & Garden Product Retail BRIC (Brazil, Russia, India, China) Industry Guide 2018-2027

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027 概要 BRICのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年12月26日 US$995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
264 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027

概要

BRICのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRICs)は、ホーム&ガーデン用品小売業界の新興急成長国であり、2022年の総市場価値は4,229億7,500万ドルであった。2018~22年のCAGRは7.9%で、インドが最も急成長している国である。
- 家庭用・園芸用品小売業界では、中国がBRICs諸国の中で主要国であり、2022年の市場収益は3,250億3,230万ドルであった。次いでインドが46,667.9百万ドル、ロシアが26,468.1百万ドル、ブラジルが24,806.7百万ドルである。
- 2027年のBRICs諸国における家庭用園芸用品小売業界は、中国が4,313億1,970万ドルで首位に立つと予想され、次いでインドが824億3,890万ドル、ブラジルが320億7,810万ドル、ロシアが274億800万ドルと予想される。

スコープ

- BRICsの家庭用園芸用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、BRICsの家庭用園芸用品小売市場の競争激化度とその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、BRICs家庭菜園用品小売市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする
- BRICsの家庭用園芸用品小売市場の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを持たせることが可能
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを各国の個別章とともに比較

購入の理由

- 2022年のBRICs家庭菜園用品小売市場規模は?
- 2027年のBRICs家庭菜園用品小売市場規模は?
- BRIC.家庭菜園用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- BRIC.家庭菜園用品小売市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Home & Garden Product Retail
2.1. Industry Outlook
3 Home & Garden Product Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Home & Garden Product Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Home & Garden Product Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Home & Garden Product Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Home & Garden Product Retail BRIC (Brazil, Russia, India, China) Industry Guide 2018-2027

Summary

The BRIC Home & Garden Product Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the home & garden product retail industry and had a total market value of $422,975.0 million in 2022. India was the fastest growing country with a CAGR of 7.9% over the 2018-22 period.
- Within the home & garden product retail industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $325,032.3 million in 2022. This was followed by India, Russia and Brazil with a value of $46,667.9, $26,468.1, and $24,806.7 million, respectively.
- China is expected to lead the home & garden product retail industry in the BRIC nations with a value of $431,319.7 million in 2027, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $82,438.9, $32,078.1 and $27,408.0 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC home & garden product retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC home & garden product retail market
- Leading company profiles reveal details of key home & garden product retail market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC home & garden product retail market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC home & garden product retail market by value in 2022?
- What will be the size of the BRIC home & garden product retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC home & garden product retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the BRIC home & garden product retail market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Home & Garden Product Retail
2.1. Industry Outlook
3 Home & Garden Product Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Home & Garden Product Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Home & Garden Product Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Home & Garden Product Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る