中国インターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測China Internet Access Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中国インターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国のインターネットアクセス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的お... もっと見る
サマリー中国インターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中国のインターネットアクセス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。 主要ハイライト - インターネットアクセス市場には、消費者およびビジネスチャネルを通じてナローバンドおよびブロードバンドのインターネットアクセスを提供するために収集されたすべてのインターネットサービス収入が含まれます。算出される収入はすべて税抜きの小売収入である。固定通信のみが含まれ、携帯電話接続は考慮されていない。 - 中国のインターネットアクセス市場の2022年の総収入は2,553億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は7.9%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 9.5%で増加し、2022年のインターネット利用者数は12億人に達した。 - 携帯電話によるインターネットの日常利用の増加とモバイルブロードバンド契約の増加が、同国のインターネットアクセス市場の成長を牽引している。社内調査によると、米国のモバイルインターネット加入者数は2021年の102,874,000人から2022年には110,401,200人に増加する。 スコープ - ブラジルのbpoサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、ブラジルのbpoサービス市場の競争激しさ、魅力度を測定 - 主要企業のプロファイルから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - ブラジルのbpoサービス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年のブラジルbpoサービス市場規模は? - 2027年のブラジルbpoサービス市場規模は? - ブラジルbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場推移は? - ブラジルbpoサービス市場における上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. Are there government schemes currently in place that affect the market? 8 Company Profiles 8.1. China Mobile Communications Group Co., Ltd 8.2. China Unicom (Hong Kong) Limited 8.3. China Telecom Corporation Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China internet access market value: $ million, 2017-22 Table 2: China internet access market volume: thousand Internet Users, 2017-22 Table 3: China internet access market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China internet access market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China internet access market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China internet access market value forecast: $ million, 2022-27 Table 7: China internet access market volume forecast: thousand Internet Users, 2022-27 Table 8: China Mobile Communications Group Co., Ltd: key facts Table 9: China Unicom (Hong Kong) Limited: key facts Table 10: China Unicom (Hong Kong) Limited: Annual Financial Ratios Table 11: China Unicom (Hong Kong) Limited: Key Employees Table 12: China Telecom Corporation Limited: key facts Table 13: China Telecom Corporation Limited: Annual Financial Ratios Table 14: China Telecom Corporation Limited: Key Employees Table 15: China size of population (million), 2018-22 Table 16: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 17: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 18: China inflation, 2018-22 Table 19: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 20: China exchange rate, 2018-22
SummaryChina Internet Access Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. Are there government schemes currently in place that affect the market? 8 Company Profiles 8.1. China Mobile Communications Group Co., Ltd 8.2. China Unicom (Hong Kong) Limited 8.3. China Telecom Corporation Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China internet access market value: $ million, 2017-22 Table 2: China internet access market volume: thousand Internet Users, 2017-22 Table 3: China internet access market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China internet access market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China internet access market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China internet access market value forecast: $ million, 2022-27 Table 7: China internet access market volume forecast: thousand Internet Users, 2022-27 Table 8: China Mobile Communications Group Co., Ltd: key facts Table 9: China Unicom (Hong Kong) Limited: key facts Table 10: China Unicom (Hong Kong) Limited: Annual Financial Ratios Table 11: China Unicom (Hong Kong) Limited: Key Employees Table 12: China Telecom Corporation Limited: key facts Table 13: China Telecom Corporation Limited: Annual Financial Ratios Table 14: China Telecom Corporation Limited: Key Employees Table 15: China size of population (million), 2018-22 Table 16: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 17: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 18: China inflation, 2018-22 Table 19: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 20: China exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポート
MarketLine社のBusiness & Consumer Services分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(internet)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|