世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南米の自動車製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測


South America Car Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

南米の自動車製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 南米の自動車製造業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年4月21日 US$350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
57 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

南米の自動車製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

南米の自動車製造業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- 乗用車メーカーの市場価値はメーカー販売価格(MSP)で算出され、すべての税金と課税は含まれていない。
- 南米の乗用車製造業界の2022年の総売上高は409億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4%であった。
- 業界の消費台数は2017年から2022年の間に3.4%の負のCAGRで減少し、2022年には合計270万台に達した。
- 南米の自動車製造業界の成長は、自動車需要の増加に起因している。経済複雑性観測所(OEC)の最新データによると、アルゼンチンは2021年に6,930万ドルの自動車貿易収支の黒字を記録したのに対し、ブラジルは2億7,500万ドルの貿易収支の黒字を記録した。

スコープ

- 南米の自動車製造市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、南米における自動車製造市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、自動車製造市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 南米の自動車製造市場の今後の成長見通しを、金額と台数の両面で5年間の予測を用いて理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年の南米の自動車製造市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の南米自動車製造市場規模は?
- 南米自動車製造市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 南米の自動車製造市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. What is the rationale for the recent M&A activity?
7.4. How are strategic alliances used by the leading companies?
7.5. How is new technology opening competition?
7.6. How are leading players progressing in the hybrid and electric cars segment?
8 Company Profiles
8.1. Stellantis NV
8.2. General Motors Company
8.3. Volkswagen AG
8.4. Toyota Motor Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

South America Car Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Car Manufacturing in South America industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The passenger cars manufacturers market value is calculated in terms of manufacturer selling price (MSP), and excludes all taxes and levies.
- The South American Car Manufacturing industry had total revenues of $40.9 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4% between 2017 and 2022.
- Industry consumption volumes declined with a negative CAGR of 3.4% between 2017 and 2022, reaching a total of 2.7 million units in 2022.
- The South American car manufacturing industry’s growth can be attributed to the increase in demand for cars. According to the latest data from the Observatory of Economic Complexity (OEC), Argentina recorded a positive trade balance of $69.3 million for car vehicles in 2021, whereas Brazil recorded a positive trade balance of $275 million.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the car manufacturing market in South America
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the car manufacturing market in South America
- Leading company profiles reveal details of key car manufacturing market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South America car manufacturing market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the South America car manufacturing market by value in 2022?
- What will be the size of the South America car manufacturing market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the South America car manufacturing market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up South America's car manufacturing market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. What is the rationale for the recent M&A activity?
7.4. How are strategic alliances used by the leading companies?
7.5. How is new technology opening competition?
7.6. How are leading players progressing in the hybrid and electric cars segment?
8 Company Profiles
8.1. Stellantis NV
8.2. General Motors Company
8.3. Volkswagen AG
8.4. Toyota Motor Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る