世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンラインファッション小売市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Online Fashion Retail Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

オンライン・ファッション小売の動向と予測 世界のオンライン・ファッション小売市場の将来は、アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー市場にビジネスチャンスがありそうだ。世界のオンライン・ファッシ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2024年7月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

オンライン・ファッション小売の動向と予測
世界のオンライン・ファッション小売市場の将来は、アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー市場にビジネスチャンスがありそうだ。世界のオンライン・ファッション小売市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率10.4%で成長すると予測される。この市場の主な促進要因は、ソーシャルメディア取引の拡大、スマートフォンとインターネット利用の増加、そして若者のファストファッション・アパレルへの需要の高まりである。
本レポートは150ページを超え、ビジネス上の意思決定に役立つよう作成されています。以下はそのサンプルです。
セグメント別オンラインファッション小売
本調査では、世界のオンラインファッション小売のタイプ別、性別、地域別の予測を掲載しています。
タイプ別オンラインファッションリテール市場【2018年から2030年までの出荷額分析
- アパレル
- フットウェア
- バッグ&アクセサリー
オンラインファッションリテール市場:男女別【2018年から2030年までの出荷額分析
- 女性
- 男性
- 子供
オンラインファッションリテール市場:地域別【2018〜2030年出荷額分析
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域
オンラインファッション小売企業リスト
同市場の企業は、提供する製品の品質で競争している。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、R&D投資、インフラ整備、バリューチェーン全体における統合機会の活用に注力している。こうした戦略により、オンライン・ファッション小売企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介するオンライン・ファッション小売企業には以下が含まれる。
- アマゾン・ドット・コム
- ベネトン・グループ
- ドルチェ&ガッバーナ
- イーベイ
- ギルダンアクティブウェア
- ジオテック
- エイチ・アンド・エム ヘネス・アンド・マウリッツ
- リーバイ・ストラウス
- ナープトール・オンラインショッピング
- One97 コミュニケーションズ
リライアンス・インダストリーズ
オンラインファッション小売市場の洞察
Lucintelの予測では、予測期間中に最も高い成長が見込まれるのは女性である。
同市場では、居心地の良さとスタイリッシュさを併せ持つ衣料品への強い欲求から、アパレルが最大のセグメントであり続けるだろう。
APACは、多くのEコマース企業が存在し、スマートフォンの利用が増加していることから、予測期間中に最も高い成長が見込まれている。
世界のオンラインファッション小売市場の特徴
市場規模の推定:オンラインファッション小売の市場規模を金額(Bドル)で推計。
動向と予測分析:各セグメント・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:オンラインファッション小売市場規模をタイプ別、性別、地域別に金額($B)で推計。
地域別分析:オンラインファッション小売市場の北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域別内訳。
成長機会:オンラインファッション小売市場のタイプ別、性別、地域別の成長機会の分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、オンラインファッション小売市場の競争状況など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争力分析。
よくある質問
Q1.オンライン・ファッション小売市場の成長予測は?
回答世界のオンラインファッション小売市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率10.4%で成長すると予測されています。
Q2.オンラインファッション小売市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、ソーシャルメディア取引の拡大、スマートフォンやインターネット利用の増加、そして若者のファストファッション・アパレルへの需要の高まりです。
Q3.オンライン・ファッション小売市場の主なセグメントは?
回答世界のオンライン・ファッション小売市場の将来は、アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー市場にチャンスがあり、有望と思われます。
Q4.オンラインファッション小売市場の主要企業は?
Answer:主なオンライン・ファッション小売企業は以下の通りです:
- アマゾン・ドット・コム
- ベネトン・グループ
- ドルチェ&ガッバーナ
- イーベイ
- ギルダンアクティブウェア
- ジオテック
- エイチ・アンド・エム ヘネス・アンド・マウリッツ
- リーバイ・ストラウス
- ナープトール・オンラインショッピング
- One97コミュニケーションズ
Q5.今後、オンライン・ファッション小売市場で最も大きくなるセグメントは?
回答Lucintelの予測では、予測期間中に最も高い成長が見込まれるのは女性です。
Q6.オンライン・ファッション小売市場において、今後5年間で最も大きくなると予想される地域はどこですか?
回答多くのEコマース企業が存在し、スマートフォンの普及が進んでいるAPAC地域が予測期間中に最も成長すると予想される。
Q7.本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています:
Q.1.オンラインファッション小売市場において、タイプ別(アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー)、性別(女性、男性、子供)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)に、最も有望で高成長が期待できる市場にはどのようなものがありますか?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.どの地域がより速いペースで成長すると思いますか?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?

オンライン・ファッション小売市場、オンライン・ファッション小売市場規模、オンライン・ファッション小売市場成長、オンライン・ファッション小売市場分析、オンライン・ファッション小売市場レポート、オンライン・ファッション小売市場シェア、オンライン・ファッション小売市場動向、オンライン・ファッション小売市場予測、オンライン・ファッション小売企業に関するご質問は、LucintelのアナリストまでE-mail: helpdesk@lucintel.com.折り返しご連絡いたします。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.要旨
2.オンラインファッション小売の世界市場:市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3:業界の推進要因と課題
3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.オンラインファッションリテールの世界市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.3:オンラインファッションリテールの世界市場:タイプ別
3.3.1:アパレル
3.3.2:フットウェア
3.3.3:バッグ&アクセサリー
3.4:オンラインファッション小売の世界市場:男女別
3.4.1:女性
3.4.2:男性
3.4.3:子供
4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:オンラインファッション小売の世界地域別市場
4.2:北米オンラインファッション小売市場
4.2.1:北米オンラインファッション小売市場:タイプ別アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー
4.2.2:北米オンラインファッション小売市場:性別女性、男性、子供
4.3:ヨーロッパのオンラインファッション小売市場
4.3.1:ヨーロッパのオンラインファッション小売市場:タイプ別アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー
4.3.2:ヨーロッパのオンラインファッション小売市場:性別女性、男性、子供
4.4:APACオンラインファッション小売市場
4.4.1:APACオンラインファッション小売市場:タイプ別アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー
4.4.2:APACオンラインファッション小売市場:性別女性、男性、子供
4.5: ROWオンラインファッション小売市場
4.5.1:ROWオンラインファッション小売市場:タイプ別アパレル、フットウェア、バッグ&アクセサリー
4.5.2:ROWオンラインファッション小売市場:性別女性、男性、子供
5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2:経営統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析
6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:世界のオンラインファッション小売市場のタイプ別成長機会
6.1.2:オンラインファッションリテールの世界市場の成長機会:性別
6.1.3: オンライン・ファッション小売の世界市場における成長機会(地域別
6.2: オンラインファッション小売の世界市場における新たなトレンド
6.3: 戦略分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:オンラインファッション小売の世界市場における生産能力拡大
6.3.3:オンラインファッション小売の世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス
7.主要企業のプロフィール
7.1:アマゾン・ドット・コム
7.2: ベネトン・グループ
7.3: ドルチェ・アンド・ガッバーナ
7.4: イーベイ
7.5: ギルダンアクティブウェア
7.6: ジオテック
7.7: エイチ・アンド・エム ヘネス・アンド・マウリッツ
7.8: リーバイ・ストラウス
7.9: ナープトル・オンライン・ショッピング
7.10: ワン97コミュニケーションズ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Online Fashion Retail Trends and Forecast
The future of the global online fashion retail market looks promising with opportunities in the apparel, footwear, and bags & accessories markets. The global online fashion retail market is expected to grow with a CAGR of 10.4% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are growth of social media trading, increase in smartphone and internet usage, as well as, young people's growing demand for fast-fashion apparel.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
Online Fashion Retail by Segment
The study includes a forecast for the global online fashion retail by type, gender, and region.
Online Fashion Retail Market by Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Apparel
• Footwear
• Bags & Accessories
Online Fashion Retail Market by Gender [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Women
• Men
• Children
Online Fashion Retail Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Online Fashion Retail Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies online fashion retail companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the online fashion retail companies profiled in this report include-
• Amazon.com
• Benetton Group
• Dolce and Gabbana
• eBay
• Gildan Active wear
• GioTech
• H and M Hennes and Mauritz
• Levi Strauss and Co.
• Naaptol Online Shopping
• One97 Communications
Reliance Industries
Online Fashion Retail Market Insights
Lucintel forecasts that women is expected to witness the highest growth over the forecast period.
Within this market, apparel will remain the largest segment because of strong desire for clothing that is cozy and stylish at the same time.
APAC is expected to witness the highest growth over the forecast period due to the presence of many e-commerce companies and rising usage of smartphones among people in the region.
Features of the Global Online Fashion Retail Market
Market Size Estimates: Online fashion retail market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Online fashion retail market size by type, gender, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Online fashion retail market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different type, gender, and regions for the online fashion retail market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the online fashion retail market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the growth forecast for online fashion retail market?
Answer: The global online fashion retail market is expected to grow with a CAGR of 10.4% from 2024 to 2030.
Q2. What are the major drivers influencing the growth of the online fashion retail market?
Answer: The major drivers for this market are growth of social media trading, increase in smartphone and internet usage, as well as, young people's growing demand for fast-fashion apparel.
Q3. What are the major segments for online fashion retail market?
Answer: The future of the global online fashion retail market looks promising with opportunities in the apparel, footwear, and bags & accessories markets.
Q4. Who are the key online fashion retail market companies?
Answer: Some of the key online fashion retail companies are as follows:
• Amazon.com
• Benetton Group
• Dolce and Gabbana
• eBay
• Gildan Active wear
• GioTech
• H and M Hennes and Mauritz
• Levi Strauss and Co.
• Naaptol Online Shopping
• One97 Communications
Q5. Which online fashion retail market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that women is expected to witness the highest growth over the forecast period.
Q6. In online fashion retail market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC is expected to witness the highest growth over the forecast period due to the presence of many e-commerce companies and rising usage of smartphones among people in the region.
Q7. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.
This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the online fashion retail market by type (apparel, footwear, and bags & accessories), gender (women, men, and children), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

For any questions related to Online Fashion Retail Market, Online Fashion Retail Market Size, Online Fashion Retail Market Growth, Online Fashion Retail Market Analysis, Online Fashion Retail Market Report, Online Fashion Retail Market Share, Online Fashion Retail Market Trends, Online Fashion Retail Market Forecast, Online Fashion Retail Companies, write Lucintel analyst at email: helpdesk@lucintel.com. We will be glad to get back to you soon.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Online Fashion Retail Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges
3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Online Fashion Retail Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Online Fashion Retail Market by Type
3.3.1: Apparel
3.3.2: Footwear
3.3.3: Bags & Accessories
3.4: Global Online Fashion Retail Market by Gender
3.4.1: Women
3.4.2: Men
3.4.3: Children
4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Online Fashion Retail Market by Region
4.2: North American Online Fashion Retail Market
4.2.1: North American Online Fashion Retail Market by Type: Apparel, Footwear, and Bags & Accessories
4.2.2: North American Online Fashion Retail Market by Gender: Women, Men, and Children
4.3: European Online Fashion Retail Market
4.3.1: European Online Fashion Retail Market by Type: Apparel, Footwear, and Bags & Accessories
4.3.2: European Online Fashion Retail Market by Gender: Women, Men, and Children
4.4: APAC Online Fashion Retail Market
4.4.1: APAC Online Fashion Retail Market by Type: Apparel, Footwear, and Bags & Accessories
4.4.2: APAC Online Fashion Retail Market by Gender: Women, Men, and Children
4.5: ROW Online Fashion Retail Market
4.5.1: ROW Online Fashion Retail Market by Type: Apparel, Footwear, and Bags & Accessories
4.5.2: ROW Online Fashion Retail Market by Gender: Women, Men, and Children
5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis
6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Online Fashion Retail Market by Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Online Fashion Retail Market by Gender
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Online Fashion Retail Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Online Fashion Retail Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Online Fashion Retail Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Online Fashion Retail Market
6.3.4: Certification and Licensing
7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Amazon.com
7.2: Benetton Group
7.3: Dolce and Gabbana
7.4: eBay
7.5: Gildan Active wear
7.6: GioTech
7.7: H and M Hennes and Mauritz
7.8: Levi Strauss and Co.
7.9: Naaptol Online Shopping
7.10: One97 Communications

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る