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動的広告挿入市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Dynamic Ad Insertion Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

ダイナミック広告挿入の動向と予測 世界のダイナミック広告市場は、メディア・エンターテインメント、eコマース、テレコミュニケーション、金融の各市場におけるビジネスチャンスにより、将来が有望視されている... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2023年10月23日 US$4,850
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サマリー

ダイナミック広告挿入の動向と予測
世界のダイナミック広告市場は、メディア・エンターテインメント、eコマース、テレコミュニケーション、金融の各市場におけるビジネスチャンスにより、将来が有望視されている。世界の動的広告挿入市場は、2024年から2030年までの年平均成長率が11.5%で、2030年までに推定80億ドルに達すると予想される。この市場の主な促進要因は、OTTにおけるデジタル広告の需要の高まり、高度なデジタルマーケティングの需要の高まり、動画ストリーミングサービスの採用の高まりである。

本レポートは、ビジネス上の意思決定にお役立ていただけるよう、150ページ以上に渡って作成されています。いくつかの洞察に基づくサンプル図を以下に示します。

セグメント別ダイナミック広告挿入
この調査レポートでは、世界の動的広告挿入の製品タイプ別、用途別、最終用途産業別、地域別の予測を掲載しています。

動的広告挿入の製品タイプ別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- ウェブベース
- アプリベース

動的広告挿入市場:アプリケーション別【2018年~2030年出荷額分析
- ビデオストリーミング
- ブロードキャストTV
- モバイル
- その他

ダイナミック広告挿入市場:エンドユース産業別【2018年~2030年出荷額分析
- メディアとエンターテイメント
- 電子商取引
- 通信
- 金融
- その他

ダイナミック広告挿入市場の地域別市場【2018年から2030年までの出荷額分析
- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- その他の地域

ダイナミック・アド・インサーション企業一覧
同市場の企業は、提供する製品の品質で競争している。同市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体の統合機会の活用に注力している。これらの戦略により、ダイナミックな広告挿入企業は、需要の増加に対応し、競争力の有効性を確保し、革新的な製品&技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大しています。本レポートで紹介するダイナミックな広告挿入企業は以下の通りである。
- グーグル
- アドビ
- SpotX
- アマギメディアラボ
- ハーモニック
- エンコーディング・ドット・コム
- ヴィディリオン
- エッジウェア
- Yospace Technologies
- グルメ広告

ダイナミック広告挿入市場の洞察
Lucintelの予測では、予測期間中はウェブベースがより高い成長を遂げる見込み。
APACは、急速なデジタルトランスフォーメーションと、オーバーザトップ(OTT)ストリーミングサービスやビデオオンデマンド(VoD)プラットフォームを含むデジタルビデオコンテンツの人気上昇により、引き続き最大の地域となる。

ダイナミック広告挿入の世界市場の特徴

市場規模の推定:ダイナミック広告挿入の市場規模を金額(Bドル)で推定。
動向と予測分析:各種セグメント別、地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:動的広告挿入の市場規模を製品タイプ別、用途別、エンドユース産業別、地域別に金額($B)で推計。
地域別分析:動的広告挿入市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
成長機会:動的広告挿入市場の製品タイプ、用途、最終用途産業、地域別の成長機会の分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、動的広告挿入市場の競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。

よくある質問

Q.1 動的広告の市場規模は?
回答世界のダイナミック広告市場は、2030年までに80億ドルに達すると予測されています。

Q.2 ダイナミック広告市場の成長予測は?
回答:ダイナミック広告市場は、2030年までに80億ドルに達すると予測されています:世界のダイナミック広告市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率11.5%で成長すると予測されています。

Q.3 動的広告挿入市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、OTTにおけるデジタル広告の需要の高まり、高度なデジタルマーケティングの需要の高まり、ビデオストリーミングサービスの採用の高まりです。

Q4.動的広告挿入市場の主要セグメントは?
回答ダイナミック広告挿入市場の将来は、メディア・エンターテインメント、eコマース、通信、金融の各市場におけるビジネスチャンスで有望視されている。

Q5.動的挿入広告市場の主要企業は?
回答ダイナミック広告の主要企業は以下の通りです:
- グーグル
- アドビ
- SpotX
- Amagi Media Labs
- ハーモニック
- エンコーディング・ドット・コム
- ヴィディリオン
- エッジウェア
- Yospace Technologies
- グルメ広告

Q6.今後、ダイナミック広告の市場規模が最も大きくなるセグメントは?
回答Lucintelの予測では、ウェブベースが予測期間中に高い成長を遂げる見込みです。

Q7.動的広告挿入市場において、今後5年間で最大の成長が見込まれる地域は?
回答APACは、急速なデジタルトランスフォーメーションと、OTT(オーバー・ザ・トップ)ストリーミングサービスやVoD(ビデオ・オン・デマンド)プラットフォームを含むデジタルビデオコンテンツの人気上昇により、引き続き最大の地域となるでしょう。

Q.8 本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。

本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています:

Q.1.製品タイプ別(ウェブベース、アプリベース)、アプリケーション別(ビデオストリーミング、放送テレビ、モバイル、その他)、エンドユース産業別(メディア・エンターテイメント、eコマース、通信、金融、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)で、動的広告挿入市場の最も有望で高成長の機会にはどのようなものがあるか?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.今後成長が加速すると思われる地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?



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目次

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Dynamic Ad Insertion Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges 

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Dynamic Ad Insertion Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)

3.3: Global Dynamic Ad Insertion Market by Product Type
3.3.1: Web-Based
3.3.2: App-Based








3.4: Global Dynamic Ad Insertion Market by Application
3.4.1: Video Streaming
3.4.2: Broadcast TV
3.4.3: Mobile
3.4.4: Others






3.5: Global Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry
3.5.1: Media and Entertainment
3.5.2: E-commerce
3.5.3: Telecommunications
3.5.4: Finance
3.5.5: Others















4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Dynamic Ad Insertion Market by Region
4.2: North American Dynamic Ad Insertion Market

4.2.2: North American Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


4.3: European Dynamic Ad Insertion Market
4.3.1: European Dynamic Ad Insertion Market by Product Type: Web-Based and App-Based

4.3.2: European Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


4.4: APAC Dynamic Ad Insertion Market
4.4.1: APAC Dynamic Ad Insertion Market by Product Type: Web-Based and App-Based

4.4.2: APAC Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


4.5: ROW Dynamic Ad Insertion Market
4.5.1: ROW Dynamic Ad Insertion Market by Product Type: Web-Based and App-Based

4.5.2: ROW Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by Product Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by Application
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry

6.1.4: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by Region

6.2: Emerging Trends in the Global Dynamic Ad Insertion Market

6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Dynamic Ad Insertion Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Dynamic Ad Insertion Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Google
7.2: Adobe
7.3: SpotX
7.4: Amagi Media Labs
7.5: Harmonic
7.6: Encoding.com
7.7: Vidillion
7.8: Edgeware
7.9: Yospace Technologies
7.10: Gourmet Ads

 

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Summary

Dynamic Ad Insertion Trends and Forecast
The future of the global dynamic Ad insertion market looks promising with opportunities in the media and entertainment, e-commerce, telecommunication, and finance markets. The global dynamic Ad insertion market is expected to reach an estimated $8.0 billion by 2030 with a CAGR of 11.5% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are rising demand for digital advertisement in OTT, growing demand for advanced digital marketing, and rising adoption of video streaming services.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.

Dynamic Ad Insertion by Segment
The study includes a forecast for the global dynamic Ad insertion by product type, application, end use industry, and region.

Dynamic Ad Insertion Market by Product Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Web-Based
• App-Based

Dynamic Ad Insertion Market by Application [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Video Streaming
• Broadcast TV
• Mobile
• Others

Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Media and Entertainment
• E-Commerce
• Telecommunications
• Finance
• Others

Dynamic Ad Insertion Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World

List of Dynamic Ad Insertion Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies dynamic Ad insertion companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the dynamic Ad insertion companies profiled in this report include-
• Google
• Adobe
• SpotX
• Amagi Media Labs
• Harmonic
• Encoding.com
• Vidillion
• Edgeware
• Yospace Technologies
• Gourmet Ads

Dynamic Ad Insertion Market Insights
Lucintel forecasts that web-based is expected to witness higher growth over the forecast period.
APAC will remain the largest region due to rapid digital transformation and rising popularity of digital video content, including over-the-top (OTT) streaming services and video-on-demand (VoD) platforms.

Features of the Global Dynamic Ad Insertion Market

Market Size Estimates: Dynamic Ad insertion market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Dynamic Ad insertion market size by product type, application, end use industry, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Dynamic Ad insertion market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different product types, applications, end use industries, and regions for the dynamic Ad insertion market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the dynamic Ad insertion market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.

FAQ

Q.1 What is the dynamic Ad insertion market size?
Answer: The global dynamic Ad insertion market is expected to reach an estimated $8.0 billion by 2030.

Q.2 What is the growth forecast for dynamic Ad insertion market?
Answer: The global dynamic Ad insertion market is expected to grow with a CAGR of 11.5% from 2024 to 2030.

Q.3 What are the major drivers influencing the growth of the dynamic Ad insertion market?
Answer: The major drivers for this market are rising demand for digital advertisement in OTT, growing demand for advanced digital marketing, and rising adoption of video streaming services.

Q4. What are the major segments for dynamic Ad insertion market?
Answer: The future of the dynamic Ad insertion market looks promising with opportunities in the media and entertainment, e-commerce, telecommunication, and finance markets.

Q5. Who are the key dynamic Ad insertion market companies?
Answer: Some of the key dynamic Ad insertion companies are as follows:
• Google
• Adobe
• SpotX
• Amagi Media Labs
• Harmonic
• Encoding.com
• Vidillion
• Edgeware
• Yospace Technologies
• Gourmet Ads

Q6. Which dynamic Ad insertion market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that web-based is expected to witness higher growth over the forecast period.

Q7. In dynamic Ad insertion market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC will remain the largest region due to rapid digital transformation and rising popularity of digital video content, including over-the-top (OTT) streaming services and video-on-demand (VoD) platforms.

Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.

This report answers following 11 key questions:

Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the dynamic Ad insertion market by product type (web-based and app-based), application (video streaming, broadcast TV, mobile, and others), end use industry (media and entertainment, e-commerce, telecommunications, finance, and others), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?



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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Dynamic Ad Insertion Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges 

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Dynamic Ad Insertion Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)

3.3: Global Dynamic Ad Insertion Market by Product Type
3.3.1: Web-Based
3.3.2: App-Based








3.4: Global Dynamic Ad Insertion Market by Application
3.4.1: Video Streaming
3.4.2: Broadcast TV
3.4.3: Mobile
3.4.4: Others






3.5: Global Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry
3.5.1: Media and Entertainment
3.5.2: E-commerce
3.5.3: Telecommunications
3.5.4: Finance
3.5.5: Others















4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Dynamic Ad Insertion Market by Region
4.2: North American Dynamic Ad Insertion Market

4.2.2: North American Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


4.3: European Dynamic Ad Insertion Market
4.3.1: European Dynamic Ad Insertion Market by Product Type: Web-Based and App-Based

4.3.2: European Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


4.4: APAC Dynamic Ad Insertion Market
4.4.1: APAC Dynamic Ad Insertion Market by Product Type: Web-Based and App-Based

4.4.2: APAC Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


4.5: ROW Dynamic Ad Insertion Market
4.5.1: ROW Dynamic Ad Insertion Market by Product Type: Web-Based and App-Based

4.5.2: ROW Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry: Media and Entertainment, E-commerce, Telecommunications, Finance, and Others


5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by Product Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by Application
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by End Use Industry

6.1.4: Growth Opportunities for the Global Dynamic Ad Insertion Market by Region

6.2: Emerging Trends in the Global Dynamic Ad Insertion Market

6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Dynamic Ad Insertion Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Dynamic Ad Insertion Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Google
7.2: Adobe
7.3: SpotX
7.4: Amagi Media Labs
7.5: Harmonic
7.6: Encoding.com
7.7: Vidillion
7.8: Edgeware
7.9: Yospace Technologies
7.10: Gourmet Ads

 

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