世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トレッキングとハイキングの市場:トレンド、機会、競合分析【2023-2028年版


Trekking and Hiking Market: Trends, Opportunities and Competitive Analysis [2023-2028]

トレッキング・ハイキング市場の動向と予測 トレッキング・ハイキング市場の将来は、ウェア、フットウェア、バックパック、装備品の各市場でのビジネスチャンスが期待できそうです。世界のトレッキング・ハイキ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2023年5月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

トレッキング・ハイキング市場の動向と予測
トレッキング・ハイキング市場の将来は、ウェア、フットウェア、バックパック、装備品の各市場でのビジネスチャンスが期待できそうです。世界のトレッキング・ハイキング市場は、2023年から2028年までの年平均成長率が6%で、2028年までに推定1億8290万ドルに達すると予測されています。この市場の主な促進要因は、健康的なライフスタイルを採用することに対する消費者の意識の高まり、フィットネスへの志向の高まり、そして世界的なアウトドア活動のトレンドの高まりです。

トレッキング・ハイキング市場のセグメント別推移
本調査では、トレッキングとハイキングの世界市場について、製品別、地域別の予測を以下のように行っています:
トレッキングとハイキングの製品別市場【2017年から2028年までの金額($M)出荷分析】:
- 衣料品(Clothes
- フットウェア
- バックパック
- 装備品
- その他
トレッキング・ハイキングの地域別市場【2017年から2028年までの金額($M)出荷分析】:
- 北アメリカ
- ヨーロッパ
- アジア太平洋地域
- その他の地域(The Rest of the World

トレッキング・ハイキングの企業一覧
市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡張、R&D投資、インフラ整備、バリューチェーン全体における統合機会の活用に注力しています。これらの戦略により、トレッキング・ハイキング市場は、需要の増加への対応、競争力の確保、革新的な製品・技術の開発、生産コストの削減、顧客基盤の拡大などを実現しています。本レポートで紹介するトレッキング・ハイキング関連企業には、以下のようなものがあります。
- ザ・ノース・フェイス
- マウンテンハードウエア
- ブラックダイヤモンド
- マーモットマウンテン
- アメスポーツ
トレッキング・ハイキング市場インサイト
- ライフスタイルの変化に伴うハイキングウェアの需要の増加や、ハイキング活動への消費者の参加の増加により、衣料品が最大のセグメントであり続けると予想されます。
- 北米は、運動や自然とのふれあいの場となる屋外スペースを求める人々の増加、ハイキングコースの建設拡大、ハイカーが多く存在することから、引き続き最大地域となる見込みです。

トレッキング・ハイキング市場の特徴
- 市場規模の推定:トレッキングとハイキングの市場規模を金額($M)で推計
- トレンドと予測分析:各種セグメント・地域別の市場動向(2017-2022)および予測(2023-2028)。
- セグメンテーション分析:トレッキング・ハイキングの市場規模を製品別、地域別など様々なセグメント別に紹介
- 地域別分析:トレッキング・ハイキング市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別の内訳。
- 成長機会:トレッキング・ハイキング市場の製品別、地域別の成長機会に関する分析。
- 戦略的分析:トレッキング・ハイキング市場のM&A、新製品開発、競争環境など。
- ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。

よくある質問
Q1.トレッキング・ハイキングの市場規模はどのくらいですか?
Answer:世界のトレッキング・ハイキング市場は、2028年までに推定1億8290万ドルに達すると予想されています。
Q2.トレッキング・ハイキング市場の成長予測は?
Answer:世界のトレッキング・ハイキング市場は、2023年から2028年にかけて年平均成長率6%で成長すると予測されています。
Q3.トレッキング・ハイキング市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
Answer:健康的なライフスタイルを求める消費者の意識の高まり、フィットネスへの志向の高まり、世界的なアウトドア志向の高まりなどが主な要因です。
Q4.トレッキング・ハイキング市場の主要セグメントは?
回答トレッキング・ハイキング市場の将来は、ウェア、フットウェア、バックパック、用具の各市場でのビジネスチャンスが期待できそうです。
Q5.トレッキング・ハイキングの主要企業は?
回答トレッキング・ハイキングの主要企業としては、以下のようなものがあります:
- ザ・ノース・フェイス
- マウンテンハードウエア
- ブラックダイヤモンド
- マーモットマウンテン
- アマー・スポーツ
Q6.トレッキング・ハイキング市場において、今後5年間で最も大きくなると予想される地域はどこでしょうか?
回答北米は、運動や自然とのふれあいの場となる屋外空間を求める人が増えていること、ハイキングコースの建設が進んでいること、ハイカーが多く存在することから、今後も最大規模の地域となる見込みです。
Q7.本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。

本レポートは、以下の11の主要な質問に回答しています。
Q.1.トレッキング・ハイキング市場の製品別(ウェア、フットウェア、バックパック、装備品、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域)の有望かつ高成長の機会にはどのようなものがあるか?
Q.2.どの分野がより速いペースで成長するのか、またその理由は?
Q.3.どの地域がより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主要因は何か?この市場における主な課題とビジネスリスクは何か?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は何か?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は何か?
Q.7.この市場における顧客の要求の変化にはどのようなものがあるか?
Q.8.市場の新しい動きは何か?これらの開発をリードしているのはどの企業か?
Q.9.この市場における主要なプレーヤーは誰か?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めているのか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを奪われる脅威はどの程度あるのか?
Q.11.過去5年間で、どのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えたか?


ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Trekking and Hiking Market: Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2017 to 2028
3.1: Macroeconomic Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.2: Global Trekking and Hiking Market Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.3: Global Trekking and Hiking Market by Product
3.3.1: Clothes
3.3.2: Footwear
3.3.3: Backpack
3.3.4: Equipment
3.3.5: Others

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2017 to 2028
4.1: Global Trekking and Hiking Market by Region
4.2: North American Trekking and Hiking Market
4.2.1: North American Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others
4.3: European Trekking and Hiking Market
4.3.1: European Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others
4.4: APAC Trekking and Hiking Market
4.4.1: APAC Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others
4.5: ROW Trekking and Hiking Market
4.5.1: ROW Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Trekking and Hiking Market by Product
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Trekking and Hiking Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Trekking and Hiking Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Trekking and Hiking Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Trekking and Hiking Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: The North Face
7.2: Mountain Hardwear
7.3: Black Diamond Equipment
7.4: Marmot Mountain
7.5: Amer Sports

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Trekking and Hiking Market Trends and Forecast
The future of the trekking and hiking market looks promising with opportunities in the clothes, footwear, backpack, and equipment markets. The global trekking and hiking market is expected to reach an estimated $182.9 million by 2028 with a CAGR of 6% from 2023 to 2028. The major drivers for this market are increasing awareness of consumer on adopting a healthy lifestyle, growing inclination towards a fitness regime, and rising trend of outdoor activities across the globe.

Trekking and Hiking Market by Segment
The study includes a forecast for the global trekking and hiking market by product and region, as follows:
Trekking and Hiking Market by Product [Value ($M) Shipment Analysis from 2017 to 2028]:
• Clothes
• Footwear
• Backpack
• Equipment
• Others
Trekking and Hiking Market by Region [Value ($M) Shipment Analysis from 2017 to 2028]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World

List of Trekking and Hiking Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies trekking and hiking companies cater to increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the trekking and hiking companies profiled in this report include.
• The North Face
• Mountain Hardwear
• Black Diamond Equipment
• Marmot Mountain
• Amer Sports
Trekking and Hiking Market Insights
• Clothes are expected to remain the largest segment due to the increased demand for hiking apparel in line with a changing lifestyle and growing consumer participation in hiking activities.
• North America will remain the largest region due to the growing number of people who are looking for outdoor spaces where they may exercise and connect with nature, expanding construction of hiking trails, and significant presence of hikers in the region.

Features of the Trekking and Hiking Market
• Market Size Estimates: Trekking and hiking market size estimation in terms of value ($M)
• Trend And Forecast Analysis: Market trends (2017-2022) and forecast (2023-2028) by various segments and regions.
• Segmentation Analysis: Trekking and hiking market size by various segments, such as by product and region
• Regional Analysis: Trekking and hiking market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
• Growth Opportunities: Analysis on growth opportunities in different by product and regions for the trekking and hiking market.
• Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape for the trekking and hiking market.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.

FAQ
Q1. What is the trekking and hiking market size?
Answer: The global trekking and hiking market is expected to reach an estimated $182.9 million by 2028.
Q2. What is the growth forecast for trekking and hiking market?
Answer: The global trekking and hiking market is expected to grow with a CAGR of 6% from 2023 to 2028.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the trekking and hiking market?
Answer: The major drivers for this market are increasing awareness of consumer towards adopting healthy lifestyle, growing inclination towards fitness regime, and rising trend of outdoor activities across the globe.
Q4. What are the major segments for trekking and hiking market?
Answer: The future of the trekking and hiking market looks promising with opportunities in the clothes, footwear, backpack, and equipment markets.
Q5. Who are the key trekking and hiking companies?
Answer: Some of the key trekking and hiking companies are as follows:
• The North Face
• Mountain Hardwear
• Black Diamond Equipment
• Marmot Mountain
• Amer Sports
Q6. In trekking and hiking market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America will remain the largest region due to the growing number of people are looking for outdoor spaces where they may exercise and connect with nature, expanding construction of hiking trails, and significant presence of hikers in the region.
Q7. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.

This report answers following 11 key questions
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the trekking and hiking market by product (clothes, footwear, backpack, equipment, and others) and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Trekking and Hiking Market: Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2017 to 2028
3.1: Macroeconomic Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.2: Global Trekking and Hiking Market Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
3.3: Global Trekking and Hiking Market by Product
3.3.1: Clothes
3.3.2: Footwear
3.3.3: Backpack
3.3.4: Equipment
3.3.5: Others

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2017 to 2028
4.1: Global Trekking and Hiking Market by Region
4.2: North American Trekking and Hiking Market
4.2.1: North American Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others
4.3: European Trekking and Hiking Market
4.3.1: European Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others
4.4: APAC Trekking and Hiking Market
4.4.1: APAC Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others
4.5: ROW Trekking and Hiking Market
4.5.1: ROW Trekking and Hiking Market by Product: Clothes, Footwear, Backpack, Equipment, and Others

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Trekking and Hiking Market by Product
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Trekking and Hiking Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Trekking and Hiking Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Trekking and Hiking Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Trekking and Hiking Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: The North Face
7.2: Mountain Hardwear
7.3: Black Diamond Equipment
7.4: Marmot Mountain
7.5: Amer Sports

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る