世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米の抗ニキビ用ダーマパッチ市場予測 2023-2032


NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 北米の抗ニキビ用ダーマパッチ市場の成長は、予測期間である2023-2032年にCAGR 7.59%で進展すると推定されます。主要プレイヤーの存在は、市場成長に寄与する重要な要因です。また、Hero、Peter Th... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年3月4日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
148 英語

 

サマリー

主な調査結果
北米の抗ニキビ用ダーマパッチ市場の成長は、予測期間である2023-2032年にCAGR 7.59%で進展すると推定されます。主要プレイヤーの存在は、市場成長に寄与する重要な要因です。また、Hero、Peter Thomas Roth、ZitStickaなどの米国に拠点を置くブランドは、Targetなどの主要小売店で販売しています。しかし、ニキビのデスティグマ化やスキンポジティブ運動への支持の高まりが市場成長の妨げになっています。このような運動は、人々が自分の肌について受け入れ、自信を持つことを促すからである。
市場インサイト
北米の抗ニキビ用ダーマパッチ市場の成長分析では、カナダと米国を評価しています。カナダでは、Acne and Rosacea Society of Canadaによると、500万人、つまり人口のほぼ20%がニキビに悩まされている。これは主にティーンエイジャーとヤングアダルトを包含しています。若年層やティーンエイジャーのにきび有病率に寄与する他のリスク要因は、ライフスタイルの変化と都市化です。また、ニキビの心理的負担により、精神的な健康が損なわれる危険性があります。ニキビは、自尊心の低下からうつ病に至るまで、さまざまな問題を引き起こします。このような要因が、抗ニキビ用ダーマパッチの成長機会を促進します。また、可処分所得の増加も市場拡大に寄与する大きな要因です。
競争力
市場の著名な企業には、Starface、ZitSticka、3Mなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的な内訳
- すべてのセグメント、サブセグメント、地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要なセグメントを徹底的に評価し、その市場規模を推定します。
- 地域別分析:地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要な購買基準など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明するものです。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. ADOPTION OF SKINCARE ROUTINES
2.5.2. UPSURGE IN RESEARCH ON NATURAL INGREDIENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING ACNE INCIDENCE AND SKIN SENSITIVITY AMONG ADULTS & TEENS
3.1.2. RISING MEDIA COMMERCIALIZATION
3.1.3. HIGH PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ACNE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SKIN NEUTRALITY AND POSITIVITY MOVEMENT
3.2.2. AVAILABILITY OF SUBSTITUTES FOR ACNE TREATMENT
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIALS
4.7.2. MANUFACTURERS
4.7.3. DISTRIBUTORS
4.7.4. END-USER
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. SIZE AND COST
4.8.2. SKIN TONE
4.8.3. INGREDIENTS
4.8.4. PRODUCT FEATURES
5. MARKET BY INGREDIENT TYPE
5.1. CHEMICAL-BASED
5.2. HERBAL-BASED
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. 10 TO 17
6.2. 18 TO 44
6.3. 45 TO 64
6.4. ABOVE 65
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. PHARMACIES & DRUG STORE
7.2. E-COMMERCE PLATFORMS
7.3. RETAIL STORES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET CHALLENGES
8.1.4. NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED STATES
8.1.6.1.1. UNITED STATES ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. CANADA
8.1.6.2.1. CANADA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. 3M
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. COSRX
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. DERMA ANGEL
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. HERO COSMETICS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. PEACE OUT
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. PEACH & LILY
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. PETER THOMAS ROTH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. RAEL
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. SEPHORA
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STARFACE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ZITSTICKA
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES

ページTOPに戻る



図表リスト

LIST OF TABLES
TABLE 1: MARKET SNAPSHOT – ANTI-ACNE DERMAL PATCH
TABLE 2: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 3: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 5: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 6: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 7: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 9: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 10: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 11: KEY PLAYERS OPERATING IN NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
TABLE 12: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 13: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 14: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The North America anti-acne dermal patch market growth is estimated to progress at a CAGR of 7.59% during the forecast period, 2023-2032. The presence of key players is an important factor contributing to market growth. Also, US-based brands like Hero, Peter Thomas Roth, and ZitSticka sell at major retail stores, including Target. However, the market growth is hindered by the destigmatization of acne and the rising support for the skin positivity movement. This is because such movements encourage acceptance and confidence among people regarding their skin.
MARKET INSIGHTS
Canada and the United States are evaluated for the North America anti-acne dermal patch market growth analysis. In Canada, 5 million or almost 20% of the population is affected by acne, as per the Acne and Rosacea Society of Canada. This majorly encompasses teenagers and young adults. The other risk factors contributing to acne prevalence among young adults and teenagers are lifestyle changes and urbanization. Also, they are at risk of endangering their mental health due to the psychological burden of acne. These range from low self-esteem issues to depression. Such factors facilitate growth opportunities for anti-acne derma patches. Another major factor contributing to the anticipated market expansion is the rise in disposable incomes.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the eminent companies in the market include Starface, ZitSticka, 3M, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. ADOPTION OF SKINCARE ROUTINES
2.5.2. UPSURGE IN RESEARCH ON NATURAL INGREDIENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING ACNE INCIDENCE AND SKIN SENSITIVITY AMONG ADULTS & TEENS
3.1.2. RISING MEDIA COMMERCIALIZATION
3.1.3. HIGH PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ACNE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SKIN NEUTRALITY AND POSITIVITY MOVEMENT
3.2.2. AVAILABILITY OF SUBSTITUTES FOR ACNE TREATMENT
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIALS
4.7.2. MANUFACTURERS
4.7.3. DISTRIBUTORS
4.7.4. END-USER
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. SIZE AND COST
4.8.2. SKIN TONE
4.8.3. INGREDIENTS
4.8.4. PRODUCT FEATURES
5. MARKET BY INGREDIENT TYPE
5.1. CHEMICAL-BASED
5.2. HERBAL-BASED
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. 10 TO 17
6.2. 18 TO 44
6.3. 45 TO 64
6.4. ABOVE 65
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. PHARMACIES & DRUG STORE
7.2. E-COMMERCE PLATFORMS
7.3. RETAIL STORES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET CHALLENGES
8.1.4. NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED STATES
8.1.6.1.1. UNITED STATES ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. CANADA
8.1.6.2.1. CANADA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. 3M
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. COSRX
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. DERMA ANGEL
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. HERO COSMETICS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. PEACE OUT
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. PEACH & LILY
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. PETER THOMAS ROTH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. RAEL
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. SEPHORA
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STARFACE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ZITSTICKA
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1: MARKET SNAPSHOT – ANTI-ACNE DERMAL PATCH
TABLE 2: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 3: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 5: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 6: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 7: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 9: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 10: NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 11: KEY PLAYERS OPERATING IN NORTH AMERICA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
TABLE 12: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 13: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 14: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る