世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州の抗アクネ皮膚パッチ市場予測 2023-2032


EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 欧州の抗ニキビ用ダーマパッチ市場は、予測期間である2023-2032年に7.04%のCAGRを記録すると予測される。ハーバルアクネパッチは、天然成分へのシフトが進んでいることが要因で、欧州の消費者の間... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年3月4日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

主な調査結果
欧州の抗ニキビ用ダーマパッチ市場は、予測期間である2023-2032年に7.04%のCAGRを記録すると予測される。ハーバルアクネパッチは、天然成分へのシフトが進んでいることが要因で、欧州の消費者の間で人気のある選択肢となっています。また、ブランドキャンペーンやソーシャルメディアによる推奨が、例えば18〜44歳のグループなど、特定のセグメントからより多くの消費者を引きつけており、欧州での市場拡大を後押しすると考えられます。
市場インサイト
欧州の抗ニキビ用ダーマパッチ市場の成長評価については、ドイツ、イタリア、フランス、スペイン、英国、北欧諸国、およびその他の欧州が評価対象です。ドイツでは、消費者はスキンケアに関して情報に基づいた決定を下しています。Cosmetics Europeが最近行ったConsumer Insightsの調査によると、72%がスキンケアは生活の質を向上させるかもしれないと回答しています。また、G-beautyはK-beautyと同様に、ターゲットを絞ったスキンケア製品で人気を博しています。さらに、その効能や環境に配慮したライフスタイルを志向する国民性から、天然成分への志向が高まっています。
イタリアでは、高い生活水準がニキビ用パッチの需要を高めています。Cosmetic Italiaによると、イタリアでは、消費者の新しい傾向によって、パーソナルケアやスキンケア製品の新しい販売チャネルが進化しています。さらに、消費者はスキンケア製品に関して、より手頃な価格の選択肢を求めることで、経済的なバランスを取ろうと考えています。このような側面は、これらの国々における分析市場に成長機会をもたらしています。
競争力
市場の主要企業には、Hero Cosmetics、Peter Thomas Roth、Realなどがあります。
当社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的な内訳
- すべてのセグメント、サブセグメント、地域について、3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要なセグメントを徹底的に評価し、その市場規模を推定します。
- 地域別分析:地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要な購買基準など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明するものです。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. ADOPTION OF SKINCARE ROUTINES
2.5.2. UPSURGE IN RESEARCH ON NATURAL INGREDIENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING ACNE INCIDENCE AND SKIN SENSITIVITY AMONG ADULTS & TEENS
3.1.2. RISING MEDIA COMMERCIALIZATION
3.1.3. HIGH PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ACNE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SKIN NEUTRALITY AND POSITIVITY MOVEMENT
3.2.2. AVAILABILITY OF SUBSTITUTES FOR ACNE TREATMENT
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIALS
4.7.2. MANUFACTURERS
4.7.3. DISTRIBUTORS
4.7.4. END-USER
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. SIZE AND COST
4.8.2. SKIN TONE
4.8.3. INGREDIENTS
4.8.4. PRODUCT FEATURES
5. MARKET BY INGREDIENT TYPE
5.1. CHEMICAL-BASED
5.2. HERBAL-BASED
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. 10 TO 17
6.2. 18 TO 44
6.3. 45 TO 64
6.4. ABOVE 65
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. PHARMACIES & DRUG STORE
7.2. E-COMMERCE PLATFORMS
7.3. RETAIL STORES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET CHALLENGES
8.1.4. EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED KINGDOM
8.1.6.1.1. UNITED KINGDOM ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. GERMANY
8.1.6.2.1. GERMANY ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.3. FRANCE
8.1.6.3.1. FRANCE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.4. ITALY
8.1.6.4.1. ITALY ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.5. SPAIN
8.1.6.5.1. SPAIN ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.6. NORDIC COUNTRIES
8.1.6.6.1. NORDIC COUNTRIES ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.7. REST OF EUROPE
8.1.6.7.1. REST OF EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. 3M
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. COSRX
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. DERMA ANGEL
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. HERO COSMETICS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. PEACE OUT
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. PEACH & LILY
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. PETER THOMAS ROTH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. RAEL
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. SEPHORA
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STARFACE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ZITSTICKA
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES

ページTOPに戻る



図表リスト

LIST OF TABLES
TABLE 1: MARKET SNAPSHOT – ANTI-ACNE DERMAL PATCH
TABLE 2: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 3: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 5: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 6: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 7: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 9: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 10: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 11: KEY PLAYERS OPERATING IN EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
TABLE 12: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 13: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 14: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Europe anti-acne dermal patch market is expected to record a CAGR of 7.04% during the forecast period, 2023-2032. Herbal acne patches are a popular choice among consumers in Europe, attributed to the increasing shift to natural ingredients. Also, brand campaigns and social media endorsements are attracting more consumers from particular segments, for instance, the 18-44 group, which will aid market expansion in Europe.
MARKET INSIGHTS
Germany, Italy, France, Spain, the United Kingdom, Nordic Countries, and Rest of Europe are assessed for the Europe anti-acne dermal patch market growth evaluation. In Germany, consumers make informed decisions with regard to skin care. As per a recent Consumer Insights poll by Cosmetics Europe, 72% said skin care might improve their quality of life. Also, G-beauty is gaining popularity, similar to K-beauty, for its targeted skin care products. In addition, there is a growing inclination toward natural ingredients, given their efficacy and the country’s disposition to greener lifestyles.
In Italy, the high standard of living has raised the demand for acne patches. As per Cosmetic Italia, the country is witnessing an evolution of new sales channels for personal and skin care products enabled by new consumer tendencies. Additionally, consumers are looking to strike a financial balance by seeking more affordable options with regard to skin care products. Such aspects offer growth opportunities for the analyzed market in these countries.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key companies in the market include Hero Cosmetics, Peter Thomas Roth, Real, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. ADOPTION OF SKINCARE ROUTINES
2.5.2. UPSURGE IN RESEARCH ON NATURAL INGREDIENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING ACNE INCIDENCE AND SKIN SENSITIVITY AMONG ADULTS & TEENS
3.1.2. RISING MEDIA COMMERCIALIZATION
3.1.3. HIGH PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ACNE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SKIN NEUTRALITY AND POSITIVITY MOVEMENT
3.2.2. AVAILABILITY OF SUBSTITUTES FOR ACNE TREATMENT
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIALS
4.7.2. MANUFACTURERS
4.7.3. DISTRIBUTORS
4.7.4. END-USER
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. SIZE AND COST
4.8.2. SKIN TONE
4.8.3. INGREDIENTS
4.8.4. PRODUCT FEATURES
5. MARKET BY INGREDIENT TYPE
5.1. CHEMICAL-BASED
5.2. HERBAL-BASED
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. 10 TO 17
6.2. 18 TO 44
6.3. 45 TO 64
6.4. ABOVE 65
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. PHARMACIES & DRUG STORE
7.2. E-COMMERCE PLATFORMS
7.3. RETAIL STORES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET CHALLENGES
8.1.4. EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED KINGDOM
8.1.6.1.1. UNITED KINGDOM ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. GERMANY
8.1.6.2.1. GERMANY ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.3. FRANCE
8.1.6.3.1. FRANCE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.4. ITALY
8.1.6.4.1. ITALY ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.5. SPAIN
8.1.6.5.1. SPAIN ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.6. NORDIC COUNTRIES
8.1.6.6.1. NORDIC COUNTRIES ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.7. REST OF EUROPE
8.1.6.7.1. REST OF EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. 3M
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. COSRX
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. DERMA ANGEL
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. HERO COSMETICS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. PEACE OUT
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. PEACH & LILY
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. PETER THOMAS ROTH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. RAEL
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. SEPHORA
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STARFACE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ZITSTICKA
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1: MARKET SNAPSHOT – ANTI-ACNE DERMAL PATCH
TABLE 2: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 3: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 5: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 6: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 7: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 9: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 10: EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 11: KEY PLAYERS OPERATING IN EUROPE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
TABLE 12: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 13: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 14: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/07 10:29

149.47 円

164.37 円

198.85 円

ページTOPに戻る