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アジア太平洋地域の抗ニキビ用ダーマパッチ市場予測 2023-2032


ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 アジア太平洋地域の抗ニキビ用ダーマパッチ市場は、予測期間である2023年から2032年にかけて7.46%のCAGRを予測しています。脂肪分の多い食品の大量消費のような不健康な食事パターン、飲酒、喫煙、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年3月4日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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157 英語

 

サマリー

主な調査結果
アジア太平洋地域の抗ニキビ用ダーマパッチ市場は、予測期間である2023年から2032年にかけて7.46%のCAGRを予測しています。脂肪分の多い食品の大量消費のような不健康な食事パターン、飲酒、喫煙、貧しいライフスタイルの選択は、アジア諸国でのにきび発生率の上昇と関連しています。
市場インサイト
オーストラリア&ニュージーランド、インドネシア、台湾、シンガポール、中国、インド、日本、韓国、およびその他のアジア太平洋地域は、アジア太平洋地域の抗ニキビダーマパッチ市場成長分析のために評価されています。日本では、日本皮膚科学会によると、ニキビは少なくとも人口の90%が罹患しているとされています。また、複雑なスキンケアの儀式や天然成分への傾倒が見られます。さらに、スキンケアに対する意識の高まりや、技術的に高度なニキビ治療薬や製品の入手が可能であることも、成長機会をもたらしています。さらに、同国で最も人気のあるニキビ治療用皮膚パッチは、即効性があり、費用対効果が高く、高性能である。
一方、インドでは、ニキビ用パッチ製品の重要性に対する認識が高まっており、これが有利な傾向となっています。同国は世界最大の若者人口を抱え、世界人口の60%を占めています。ニキビは19歳から30歳までが最も多く、この層が市場の成長に寄与しています。さらに、同国では、消費者のトレンドが自然派から、より結果に重点を置いた成分重視の製品へと変化していることがわかります。このような要因が、アンチアクネ・ダーマル・パッチ市場の見通しを高めています。
競合他社の洞察
市場の主要企業には、DermaAngel、Peach & Lily、Starface、COSRXなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的な内訳説明
- すべてのセグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要なセグメントを徹底的に評価し、その市場規模を推定します。
- 地域別分析:地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要な購買基準など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明するものです。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. ADOPTION OF SKINCARE ROUTINES
2.5.2. UPSURGE IN RESEARCH ON NATURAL INGREDIENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING ACNE INCIDENCE AND SKIN SENSITIVITY AMONG ADULTS & TEENS
3.1.2. RISING MEDIA COMMERCIALIZATION
3.1.3. HIGH PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ACNE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SKIN NEUTRALITY AND POSITIVITY MOVEMENT
3.2.2. AVAILABILITY OF SUBSTITUTES FOR ACNE TREATMENT
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIALS
4.7.2. MANUFACTURERS
4.7.3. DISTRIBUTORS
4.7.4. END-USER
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. SIZE AND COST
4.8.2. SKIN TONE
4.8.3. INGREDIENTS
4.8.4. PRODUCT FEATURES
5. MARKET BY INGREDIENT TYPE
5.1. CHEMICAL-BASED
5.2. HERBAL-BASED
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. 10 TO 17
6.2. 18 TO 44
6.3. 45 TO 64
6.4. ABOVE 65
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. PHARMACIES & DRUG STORE
7.2. E-COMMERCE PLATFORMS
7.3. RETAIL STORES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. ASIA-PACIFIC
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET DRIVERS
8.1.3. ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET CHALLENGES
8.1.4. ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. CHINA
8.1.6.1.1. CHINA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. JAPAN
8.1.6.2.1. JAPAN ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.3. INDIA
8.1.6.3.1. INDIA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.4. SOUTH KOREA
8.1.6.4.1. SOUTH KOREA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.5. INDONESIA
8.1.6.5.1. INDONESIA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.6. TAIWAN
8.1.6.6.1. TAIWAN ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.7. SINGAPORE
8.1.6.7.1. SINGAPORE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
8.1.6.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.9. REST OF ASIA-PACIFIC
8.1.6.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. 3M
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. COSRX
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. DERMA ANGEL
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. HERO COSMETICS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. PEACE OUT
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. PEACH & LILY
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. PETER THOMAS ROTH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. RAEL
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. SEPHORA
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STARFACE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ZITSTICKA
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES

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図表リスト

LIST OF TABLES
TABLE 1: MARKET SNAPSHOT – ANTI-ACNE DERMAL PATCH
TABLE 2: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 3: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 5: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 6: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 7: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 9: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 10: ASIA-PACIFIC REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 11: KEY PLAYERS OPERATING IN ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
TABLE 12: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 13: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 14: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Asia-Pacific anti-acne dermal patch market is estimated to project a CAGR of 7.46% during the forecast period, 2023-2032. Unhealthy eating patterns like high consumption of fatty foods, drinking, smoking, and poor lifestyle choices are associated with rising acne incidences in Asian countries.
MARKET INSIGHTS
Australia & New Zealand, Indonesia, Taiwan, Singapore, China, India, Japan, South Korea, and Rest of Asia-Pacific are evaluated for the Asia-Pacific anti-acne dermal patch market growth analysis. In Japan, acne affects at least 90% of the population, as per the Japanese Dermatological Association. Also, the population is naturally inclined toward intricate skin care rituals and natural ingredients. In addition, the increasing skin care consciousness and the availability of technologically advanced acne treatments & products offer growth opportunities. Moreover, the most popular anti-acne dermal patches in the country are fast-acting, cost-effective, and high-performance.
Whereas in India, the rising awareness about the importance of acne patch products is a lucrative trend. The country houses the world’s largest youth population, constituting 60% of the global population. With acne prevalence peaking between the ages of 19 and 30, this segment is conducive to the analyzed market’s growth. Additionally, the country is witnessing a shift in consumer trends from natural to more results-driven and ingredient-focused products. Such factors raise the anti-acne dermal patch market prospects.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading firms in the market are DermaAngel, Peach & Lily, Starface, COSRX, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. ADOPTION OF SKINCARE ROUTINES
2.5.2. UPSURGE IN RESEARCH ON NATURAL INGREDIENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING ACNE INCIDENCE AND SKIN SENSITIVITY AMONG ADULTS & TEENS
3.1.2. RISING MEDIA COMMERCIALIZATION
3.1.3. HIGH PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ACNE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SKIN NEUTRALITY AND POSITIVITY MOVEMENT
3.2.2. AVAILABILITY OF SUBSTITUTES FOR ACNE TREATMENT
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIALS
4.7.2. MANUFACTURERS
4.7.3. DISTRIBUTORS
4.7.4. END-USER
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. SIZE AND COST
4.8.2. SKIN TONE
4.8.3. INGREDIENTS
4.8.4. PRODUCT FEATURES
5. MARKET BY INGREDIENT TYPE
5.1. CHEMICAL-BASED
5.2. HERBAL-BASED
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. 10 TO 17
6.2. 18 TO 44
6.3. 45 TO 64
6.4. ABOVE 65
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. PHARMACIES & DRUG STORE
7.2. E-COMMERCE PLATFORMS
7.3. RETAIL STORES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. ASIA-PACIFIC
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET DRIVERS
8.1.3. ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET CHALLENGES
8.1.4. ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. CHINA
8.1.6.1.1. CHINA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. JAPAN
8.1.6.2.1. JAPAN ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.3. INDIA
8.1.6.3.1. INDIA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.4. SOUTH KOREA
8.1.6.4.1. SOUTH KOREA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.5. INDONESIA
8.1.6.5.1. INDONESIA ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.6. TAIWAN
8.1.6.6.1. TAIWAN ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.7. SINGAPORE
8.1.6.7.1. SINGAPORE ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.8. AUSTRALIA & NEW ZEALAND
8.1.6.8.1. AUSTRALIA & NEW ZEALAND ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.9. REST OF ASIA-PACIFIC
8.1.6.9.1. REST OF ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. 3M
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. COSRX
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. DERMA ANGEL
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. HERO COSMETICS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. PEACE OUT
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. PEACH & LILY
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. PETER THOMAS ROTH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. RAEL
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. SEPHORA
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STARFACE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ZITSTICKA
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1: MARKET SNAPSHOT – ANTI-ACNE DERMAL PATCH
TABLE 2: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 3: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY INGREDIENT TYPE, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 5: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 6: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 7: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, HISTORICAL YEARS, 2018-2022 (IN $ MILLION)
TABLE 9: ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET, BY COUNTRY, FORECAST YEARS, 2023-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 10: ASIA-PACIFIC REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 11: KEY PLAYERS OPERATING IN ASIA-PACIFIC ANTI-ACNE DERMAL PATCH MARKET
TABLE 12: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 13: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 14: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS

 

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