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インタラクティブディスプレイ市場:ディスプレイタイプ別(インタラクティブキオスク、インタラクティブビデオウォール)、用途別(BFSI、ヘルスケア、小売)、地域別 2030年までの世界予測


Interactive Display Market by Display Type (Interactive Kiosk, Interactive Video Wall), By Application (BFSI, Healthcare, Retail), By Region Global Forecast up to 2030

技術の急速な進歩により、企業は自社製品に多様性と追加機能を提供するための技術革新に注力している。研究者たちは、古典的なインタラクティブ・ホワイトボードをより使いやすく面白いものにするため、インタラ... もっと見る

 

 

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IHR Insights
アイエイチアールインサイト
2023年11月13日 US$4,500
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72 英語

 

サマリー

技術の急速な進歩により、企業は自社製品に多様性と追加機能を提供するための技術革新に注力している。研究者たちは、古典的なインタラクティブ・ホワイトボードをより使いやすく面白いものにするため、インタラクティブ・ホワイトボードに新技術を組み込むことを専門とする数多くの企業と提携している。人工知能は、インタラクティブ・ディスプレイ業界にとって、インタラクティブ・ホワイトボードが成長する大きなチャンスをもたらすそのような技術の一つである。例えば、ViewSonicは2019年12月、革新的な10点タッチディスプレイであるTD2455 24インチモニターをデビューさせた。このガジェットの助けを借りれば、魅力的な教室やより生産的なオフィスがよりインタラクティブになる。生産性の高いワークスペースや教室のために、人工知能や優れた人間工学に基づいたデザインを賞賛することができるだろう。
インタラクティブ・ディスプレイ産業は、エンターテインメントとゲームの分野で多くの市場展望を持っている。年平均成長率9%で、ゲーム分野は2030年までに3800億ドルに達すると予想されている。没入型ゲーム体験、VRとARの統合、インタラクティブな展示と設置、ソーシャルゲームとマルチプレイヤーゲーム、業界を超えたゲーミフィケーション、インタラクティブなストリーミングとコンテンツ作成、テーラーメイドで適応性のあるゲームプレイ、ゲーム化されたトレーニングとシミュレーション、インタラクティブな広告の統合は、すべてインタラクティブディスプレイによって提供される。インタラクティブ・ディスプレイ市場には、このような特徴があるためチャンスがある。
インタラクティブ・ディスプレイ市場は、ディスプレイの種類によって、インタラクティブ・ビデオウォール、インタラクティブ・テーブル、インタラクティブ・キオスク、インタラクティブ・ホワイトボード、モニターに分けられる。売上シェア78%、年平均成長率8.6%のインタラクティブ・ディスプレイ・キオスクは市場を支配し、2030年までに520億ドルに達すると予想される。商業、教育、娯楽、コミュニケーションのための情報とアプリケーションを提供する、特殊なハードウェアとソフトウェアを備えたコンピュータ端末は、インタラクティブ・キオスクとして知られている。通常、これらのキオスクは、空港、小売店、ホテルのロビーなど、人通りの多い場所に設置される。特定の目的に合わせて、コインホッパー、紙幣受取り機、カードリーダー、サーマルプリンターなどを追加して変更することができる。その適応性、顧客の関心を引く能力、生産性を向上させる能力、データに基づく洞察、ブランド・プロモーションの可能性から、インタラクティブ・キオスクはインタラクティブ・ディスプレイの業界リーダーである。
ディスプレイ・タイプ別インタラクティブ・ディスプレイ市場
- インタラクティブ・テーブル
- インタラクティブ・キオスク
- インタラクティブ・モニター
- 双方向ビデオ通話
- インタラクティブホワイトボード
アプリケーション別のインタラクティブディスプレイ市場
- BFSI
- 運輸
- 小売
- エンターテイメント
- 教育
- ヘルスケア
- その他
インタラクティブ・ディスプレイ市場:地域別
- 北米
米国
カナダ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o 残りのヨーロッパ(RoE)
- アジア太平洋(APAC)
o 中国
o 日本
o インド
o オーストラリア
o 韓国
o その他のアジア太平洋地域(RoAPAC)
- ラテンアメリカ(LATAM)
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- 中東・アフリカ(MEA)
o アラブ首長国連邦
o トルコ
o サウジアラビア
o 南アフリカ
o その他の中東・アフリカ
市場はディスプレイの種類によってインタラクティブ・キオスク、ビデオウォール、テーブル、ディスプレイ、ホワイトボードに分けられる。2022年の市場シェアは73.4%に達し、予測期間を通じて年平均成長率(CAGR)8.6%で成長した後、キオスク部門が市場全体を牽引した。ユーザーとのインタラクションを可能にするタッチスクリーンやその他の入力手段を内蔵した自己完結型の電子機器をインタラクティブ・キオスクと呼ぶ。これらのキオスクは、情報配信、商品販売、取引処理、アンケート管理など、さまざまな機能を果たすことができる。小売業、運輸業、ヘルスケア産業における相互セルフサービスのニーズの高まりが、このセグメントの拡大の原因となっている。
現金自動預け払い機(ATM)、タッチ操作対応のセルフサービス・ソリューション、スマート自動販売機は、ピーク時の営業時間中であっても、企業が優れた顧客サービスを提供できる可能性を示している。さらに、製品/サービスデリバリー業界におけるインタラクティブ・キオスクの利用拡大により、企業は顧客にカスタマイズされたプランを配送コストを抑えて提供できるようになった。
市場は、小売、ホテル、医療、交通、BFSI、企業、娯楽、教育など、用途に応じていくつかのセグメントに分けられる。このうち、BFSI分野は2022年の市場シェア25.8%、予測期間中の年平均成長率(CAGR)8.3%でリードすると予測されている。BFSI分野でのインタラクティブ・ディスプレイの使用は、近年著しく増加している。インタラクティブ・ディスプレイは、消費者のエンゲージメントを高め、顧客体験を向上させ、企業の業務効率を高める可能性があるため、BFSI分野ではますます一般的になりつつある。
デジタルトランスフォーメーションの必要性の高まりは、BFSIにおけるインタラクティブディスプレイの成長の主な原動力の一つである。オンライン・バンキングやオンライン取引が普及するにつれ、顧客は金融機関とのコミュニケーションに、より使いやすく便利な方法を求めるようになっている。顧客は、魅力的で直感的なインターフェイスを提供するインタラクティブ・ディスプレイを使用することで、銀行サービスや商品をより簡単かつ個人的に閲覧することができる。
市場シェアは40.8%で、2022年には北米地域が市場全体を支配した。過去10年間、北米では、さまざまな産業で没入的で魅力的なテクノロジーへの需要が高まっているため、インタラクティブ・ディスプレイの人気が高まっている。タッチ技術の発展により、人々はより迅速かつ直感的にディスプレイと関わることができるようになり、これがインタラクティブ・ディスプレイの人気急上昇に寄与している。北米では、より多くの企業、学術機関、政府機関がチームワークとコミュニケーションを向上させるためにこの技術を利用しているため、インタラクティブ・ディスプレイの市場は急速に拡大している。教育産業は、北米におけるインタラクティブ・ディスプレイの成長を支える主要な力の一つである。インタラクティブ・ディスプレイは、生徒の学習意欲を高め、学業水準を向上させるために、この地域の数多くの大学で導入されている。教師は、インタラクティブ・ディスプレイを使用することで、共同学習を促進し、より魅力的な授業を提供し、より洞察力のあるフィードバックを学生に与えることができる。さらに、学生に教育に積極的に参加する機会を与えることで、学習意欲の向上と学力の定着を促進することができます。
- 本レポートは、インタラクティブ・ディスプレイ市場を牽引し、機会を提供している最も重要な特性を示している。
- この調査レポートは、インタラクティブディスプレイ市場の成長を市場のいくつかのセグメントに基づいて詳細に分析します。
- インタラクティブディスプレイ市場の過去と現在の動向予測を提示します。
- また、インタラクティブディスプレイ市場の主要企業の主要戦略や能力などの競争分析も提示しています。

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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Industry Outlook
2.1. Industry Overview
2.2. Industry Trends
3. Market Snapshot
3.1. Market Definition
3.2. Market Outlook
3.2.1. Porter Five Forces
3.3. Related Markets
4. Market characteristics
4.1. Market Overview
4.2. Market Segmentation
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. DRO - Impact Analysis
5. Display Type: Market Size & Analysis
5.1. Overview
5.2. Interactive tables
5.3. Interactive kiosk
5.4. Interactive monitor
5.5. Interactive video call
5.6. Interactive Whiteboard
6. Application: Market Size & Analysis
6.1. Overview
6.2. BFSI
6.3. Transportation
6.4. Retail
6.5. Entertainment
6.6. Education
6.7. Healthcare
6.8. Others
7. Geography: Market Size & Analysis
7.1. Overview
7.2. North America (U.S., Mexico, Canada)
7.3. Europe (France, Germany, UK, Italy, Netherlands, Spain, Russia, Rest of Europe)
7.4. Asia Pacific (Japan, China, India, Australia, South East Asia, Rest of APAC)
7.5. Latin America (Brazil, Argentina)
7.6. Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, South Africa, Rest of Middle East and Africa)
8. Competitive Landscape
8.1. Competitor Comparison Analysis
8.2. Market Developments
8.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships
8.2.2. Product Launches and execution
9. Vendor Profiles
9.1. Samsung Electronics (South Korea)
9.1.1. Overview
9.1.2. Financial Overview
9.1.3. Product Offerings
9.1.4. Developments
9.1.5. Business Strategy
9.2. LG Display (South Korea)
9.2.1. Overview
9.2.2. Financial Overview
9.2.3. Product Offerings
9.2.4. Developments
9.2.5. Business Strategy
9.3. NEC Corporation (Japan)
9.3.1. Overview
9.3.2. Financial Overview
9.3.3. Product Offerings
9.3.4. Developments
9.3.5. Business Strategy
9.4. Panasonic Corporation (Japan)
9.4.1. Overview
9.4.2. Financial Overview
9.4.3. Product Offerings
9.4.4. Developments
9.4.5. Business Strategy
9.5. Leyard Optoelectronic (Planar) (China)
9.5.1. Overview
9.5.2. Financial Overview
9.5.3. Product Offerings
9.5.4. Developments
9.5.5. Business Strategy
9.6. Sharp (Foxconn) (Japan)
9.6.1. Overview
9.6.2. Financial Overview
9.6.3. Product Offerings
9.6.4. Developments
9.6.5. Business Strategy
9.7. Elo Touch Solutions (US)
9.7.1. Overview
9.7.2. Financial Overview
9.7.3. Product Offerings
9.7.4. Developments
9.7.5. Business Strategy
9.8. Crystal Display Systems (UK)
9.8.1. Overview
9.8.2. Financial Overview
9.8.3. Product Offerings
9.8.4. Developments
9.8.5. Business Strategy
9.9. ViewSonic (US)
9.9.1. Overview
9.9.2. Financial Overview
9.9.3. Product Offerings
9.9.4. Developments
9.9.5. Business Strategy
9.10. Horizon Display (US)
9.10.1. Overview
9.10.2. Financial Overview
9.10.3. Product Offerings
9.10.4. Developments
9.10.5. Business Strategy

10. Analyst Opinion
11. Annexure
11.1. Report Scope
11.2. Market Definitions
11.3. Research Methodology
11.3.1. Data Collation and In-house Estimation
11.3.2. Market Triangulation
11.3.3. Forecasting
11.4. Report Assumptions
11.5. Declarations
11.6. Stakeholders
11.7. Abbreviations

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図表リスト

Tables
TABLE 1. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 2. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE TABLES, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 3. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE KIOSK, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 4. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE MONITOR, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 5. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE VIDEO CALL, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 6. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE WHITEBOARD, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 7. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 8. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR BFSI, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 9. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR TRANSPORTATION, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 10. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR RETAIL, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 11. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR ENTERTAINMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 12. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR EDUCATION, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 13. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR HEALTHCARE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 14. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 15. NORTH AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 16. NORTH AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 18. U.S INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 19. U.S INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 20. CANADA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 21. CANADA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 22. MEXICO INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 23. MEXICO INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 24. EUROPE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 25. EUROPE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 26. EUROPE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 27. GERMANY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 28. GERMANY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 29. U.K INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 30. U.K INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 31. FRANCE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 32. FRANCE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 33. ITALY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 34. ITALY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 35. SPAIN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 36. SPAIN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 37. ROE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 38. ROE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 39. ASIA PACIFIC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 40. ASIA PACIFIC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 41. ASIA PACIFIC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 42. CHINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 43. CHINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 44. INDIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 45. INDIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 46. JAPAN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 47. JAPAN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 48. REST OF APAC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 49. REST OF APAC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 50. LATIN AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 51. LATIN AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 52. BRAZIL INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 53. BRAZIL INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 54. ARGENTINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 55. ARGENTINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 56. MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 57. MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 58. MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 59. SAUDI ARABIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 60. SAUDI ARABIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 61. UAE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 62. UAE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 63. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 64. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 65. LG DISPLAY (SOUTH KOREA): FINANCIALS
TABLE 66. LG DISPLAY (SOUTH KOREA): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 67. LG DISPLAY (SOUTH KOREA): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 68. SAMSUNG ELECTRONICS (SOUTH KOREA): FINANCIALS
TABLE 69. SAMSUNG ELECTRONICS (SOUTH KOREA): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 70. SAMSUNG ELECTRONICS (SOUTH KOREA): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 71. NEC CORPORATION (JAPAN): FINANCIALS
TABLE 72. NEC CORPORATION (JAPAN): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 73. NEC CORPORATION (JAPAN): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 74. PANASONIC CORPORATION (JAPAN): FINANCIALS
TABLE 75. PANASONIC CORPORATION (JAPAN): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 76. PANASONIC CORPORATION (JAPAN): DEVELOPMENTS
TABLE 77. LEYARD OPTOELECTRONIC (PLANAR) (CHINA): FINANCIALS
TABLE 78. LEYARD OPTOELECTRONIC (PLANAR) (CHINA): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 79. LEYARD OPTOELECTRONIC (PLANAR) (CHINA): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 80. SHARP (FOXCONN) (JAPAN).: FINANCIALS
TABLE 81. SHARP (FOXCONN) (JAPAN): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 82. SHARP (FOXCONN) (JAPAN): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 83. ELO TOUCH SOLUTIONS (US): FINANCIALS
TABLE 84. ELO TOUCH SOLUTIONS (US): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 85. ELO TOUCH SOLUTIONS (US): DEVELOPMENTS
TABLE 86. CRYSTAL DISPLAY SYSTEMS (UK): FINANCIALS
TABLE 87. CRYSTAL DISPLAY SYSTEMS (UK): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 88. CRYSTAL DISPLAY SYSTEMS (UK): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 89. VIEWSONIC (US): FINANCIALS
TABLE 90. VIEWSONIC (US): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 91. VIEWSONIC (US): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 92. HORIZON DISPLAY (US): FINANCIALS
TABLE 93. HORIZON DISPLAY (US): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 94. HORIZON DISPLAY (US): RECENT DEVELOPMENTS

 

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Summary

Owing to the rapid advancement of technology, companies are focusing on innovation to provide variety and additional features in their products. Researchers partnered with a number of businesses that specialise in integrating new technologies into interactive whiteboards in order to make the classic interactive whiteboard more user-friendly and interesting. Artificial intelligence is one such technology that presents great opportunities for the interactive display industry for interactive whiteboards to grow. For example, ViewSonic debuted the TD2455 24-inch monitor in December 2019, which is a 10-point touch display that is innovative. With the help of this gadget, engaging classrooms and more productive offices can be more interactive. We may praise artificial intelligence and superb ergonomic design for the productive workspaces and classrooms.
The interactive display industry has a lot of market prospects in the entertainment and gaming sectors. With a 9% compound annual growth rate, the gaming sector is expected to reach $380 billion by 2030. Immersion gaming experiences, VR and AR integration, interactive exhibits and installations, social and multiplayer gaming, gamification across industries, interactive streaming and content creation, tailored and adaptive gameplay, gamified training and simulations, and interactive advertising integration are all provided by interactive displays. The market for interactive displays has an opportunity because of these features.
The interactive display market is divided into interactive video walls, interactive tables, interactive kiosks, interactive whiteboards, and monitors based on the type of display. With a revenue share of 78% and a compound annual growth rate of 8.6%, interactive display kiosks are expected to dominate the market and reach $52 billion by 2030. Computer terminals with specialised hardware and software that provide information and applications for commerce, education, entertainment, and communication are known as interactive kiosks. Typically, these kiosks are positioned in busy areas like airports, retail stores, and hotel lobbies. To suit particular purposes, they can be modified with additions like coin hoppers, bill acceptors, card readers, and thermal printers. Because of its adaptability, ability to engage customers, ability to increase productivity, data-driven insights, and potential for brand promotion, interactive kiosks are the industry leader in interactive displays.
Interactive Display Market based on Display Type:
• Interactive tables
• Interactive kiosk
• Interactive monitor
• Interactive video call
• Interactive Whiteboard
Interactive Display Market based on Application:
• BFSI
• Transportation
• Retail
• Entertainment
• Education
• Healthcare
• Others
Interactive Display Market based on Geography:
• North America
o US
o Canada
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe (RoE)
• Asia Pacific (APAC)
o China
o Japan
o India
o Australia
o South Korea
o Rest of Asia Pacific (RoAPAC)
• Latin America (LATAM)
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Middle East and Africa (MEA)
o UAE
o Turkey
o Saudi Arabia
o South Africa
o Rest of Middle East & Africa
The market is divided into interactive kiosks, video walls, tables, displays, and whiteboards based on the type of display. After reaching a market share of 73.4% in 2022 and growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 8.6% throughout the projection period, the kiosk sector led the entire market. A self-contained electronic gadget with an integrated touch screen or other input method that enables user interaction is called an interactive kiosk. These kiosks can serve a range of functions, including information distribution, product sales, transaction processing, and survey administration. The rising need for reciprocal self-services in the retail, transportation, and healthcare industries is responsible for this segment's expansion.
Automated Teller Machines (ATMs), touch-enabled self-service solutions, and smart vending machines present a possible avenue for businesses to provide excellent customer service even during peak business hours. Additionally, businesses are now able to offer their clients customised plans at a reduced cost of delivery thanks to the growing usage of interactive kiosks in the product/service delivery industry.
The market is divided into several segments based on their application, including retail, hotel, healthcare, transportation, BFSI, corporate, entertainment, and education. Of these, the BFSI segment is anticipated to lead in 2022, with a market share of 25.8% and a compound annual growth rate (CAGR) of 8.3% throughout the course of the forecast year. The use of interactive displays in the BFSI sector has grown significantly in recent years. Because interactive displays may boost consumer engagement, improve the customer experience, and raise company operations efficiency, they are becoming more and more common in the BFSI sector.
The growing need for digital transformation is one of the primary drivers of interactive display growth in BFSI. As online banking and transactions grow in popularity, clients are searching for easier-to-use and more convenient ways to communicate with their financial institutions. Customers can browse through banking services and products more easily and personally with the use of interactive displays, which offer an engaging and intuitive interface.
With a 40.8% market share, the North American region dominated the market as a whole in 2022. Over the past ten years, interactive displays have been increasingly popular in North America because to the increased demand for immersive and engaging technologies across a range of industries. The development of touch technology has made it possible for people to engage with displays more quickly and intuitively, which has contributed to the surge in popularity of interactive displays. In North America, the market for interactive displays has been expanding quickly as more companies, academic institutions, and governmental organisations use the technology to improve teamwork and communication. The education industry is one of the main forces behind interactive display growth in North America. Interactive displays have been implemented by numerous colleges and universities in the area to boost student engagement and raise academic standards. Teachers can foster collaborative learning, deliver more engaging classes, and give students more insightful feedback when they use interactive displays. Additionally, they give students the opportunity to take an active role in their education, which promotes greater levels of engagement and retention.
• This report illustrates the most vital attributes of the Interactive Display Market, which are driving and providing opportunities.
• This research gives an in-depth analysis of the Interactive Display Market growth on the basis of several segments in the market.
• This report presents the predictions of the past and present trends of the Interactive Display Market.
• This study also presents the competitive analysis, such as key strategies and capabilities of major players of the Interactive Display Market.



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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Industry Outlook
2.1. Industry Overview
2.2. Industry Trends
3. Market Snapshot
3.1. Market Definition
3.2. Market Outlook
3.2.1. Porter Five Forces
3.3. Related Markets
4. Market characteristics
4.1. Market Overview
4.2. Market Segmentation
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. DRO - Impact Analysis
5. Display Type: Market Size & Analysis
5.1. Overview
5.2. Interactive tables
5.3. Interactive kiosk
5.4. Interactive monitor
5.5. Interactive video call
5.6. Interactive Whiteboard
6. Application: Market Size & Analysis
6.1. Overview
6.2. BFSI
6.3. Transportation
6.4. Retail
6.5. Entertainment
6.6. Education
6.7. Healthcare
6.8. Others
7. Geography: Market Size & Analysis
7.1. Overview
7.2. North America (U.S., Mexico, Canada)
7.3. Europe (France, Germany, UK, Italy, Netherlands, Spain, Russia, Rest of Europe)
7.4. Asia Pacific (Japan, China, India, Australia, South East Asia, Rest of APAC)
7.5. Latin America (Brazil, Argentina)
7.6. Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, South Africa, Rest of Middle East and Africa)
8. Competitive Landscape
8.1. Competitor Comparison Analysis
8.2. Market Developments
8.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships
8.2.2. Product Launches and execution
9. Vendor Profiles
9.1. Samsung Electronics (South Korea)
9.1.1. Overview
9.1.2. Financial Overview
9.1.3. Product Offerings
9.1.4. Developments
9.1.5. Business Strategy
9.2. LG Display (South Korea)
9.2.1. Overview
9.2.2. Financial Overview
9.2.3. Product Offerings
9.2.4. Developments
9.2.5. Business Strategy
9.3. NEC Corporation (Japan)
9.3.1. Overview
9.3.2. Financial Overview
9.3.3. Product Offerings
9.3.4. Developments
9.3.5. Business Strategy
9.4. Panasonic Corporation (Japan)
9.4.1. Overview
9.4.2. Financial Overview
9.4.3. Product Offerings
9.4.4. Developments
9.4.5. Business Strategy
9.5. Leyard Optoelectronic (Planar) (China)
9.5.1. Overview
9.5.2. Financial Overview
9.5.3. Product Offerings
9.5.4. Developments
9.5.5. Business Strategy
9.6. Sharp (Foxconn) (Japan)
9.6.1. Overview
9.6.2. Financial Overview
9.6.3. Product Offerings
9.6.4. Developments
9.6.5. Business Strategy
9.7. Elo Touch Solutions (US)
9.7.1. Overview
9.7.2. Financial Overview
9.7.3. Product Offerings
9.7.4. Developments
9.7.5. Business Strategy
9.8. Crystal Display Systems (UK)
9.8.1. Overview
9.8.2. Financial Overview
9.8.3. Product Offerings
9.8.4. Developments
9.8.5. Business Strategy
9.9. ViewSonic (US)
9.9.1. Overview
9.9.2. Financial Overview
9.9.3. Product Offerings
9.9.4. Developments
9.9.5. Business Strategy
9.10. Horizon Display (US)
9.10.1. Overview
9.10.2. Financial Overview
9.10.3. Product Offerings
9.10.4. Developments
9.10.5. Business Strategy

10. Analyst Opinion
11. Annexure
11.1. Report Scope
11.2. Market Definitions
11.3. Research Methodology
11.3.1. Data Collation and In-house Estimation
11.3.2. Market Triangulation
11.3.3. Forecasting
11.4. Report Assumptions
11.5. Declarations
11.6. Stakeholders
11.7. Abbreviations

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List of Tables/Graphs

Tables
TABLE 1. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 2. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE TABLES, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 3. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE KIOSK, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 4. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE MONITOR, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 5. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE VIDEO CALL, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 6. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR INTERACTIVE WHITEBOARD, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 7. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 8. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR BFSI, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 9. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR TRANSPORTATION, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 10. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR RETAIL, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 11. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR ENTERTAINMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 12. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR EDUCATION, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 13. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR HEALTHCARE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 14. INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 15. NORTH AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 16. NORTH AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 18. U.S INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 19. U.S INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 20. CANADA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 21. CANADA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 22. MEXICO INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 23. MEXICO INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 24. EUROPE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 25. EUROPE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 26. EUROPE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 27. GERMANY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 28. GERMANY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 29. U.K INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 30. U.K INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 31. FRANCE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 32. FRANCE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 33. ITALY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 34. ITALY INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 35. SPAIN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 36. SPAIN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 37. ROE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 38. ROE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 39. ASIA PACIFIC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 40. ASIA PACIFIC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 41. ASIA PACIFIC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 42. CHINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 43. CHINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 44. INDIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 45. INDIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 46. JAPAN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 47. JAPAN INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 48. REST OF APAC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 49. REST OF APAC INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 50. LATIN AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 51. LATIN AMERICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 52. BRAZIL INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 53. BRAZIL INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 54. ARGENTINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 55. ARGENTINA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 56. MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 57. MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 58. MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 59. SAUDI ARABIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 60. SAUDI ARABIA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 61. UAE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 62. UAE INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 63. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY DISPLAY TYPE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 64. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA INTERACTIVE DISPLAY MARKET VALUE, BY APPLICATION, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 65. LG DISPLAY (SOUTH KOREA): FINANCIALS
TABLE 66. LG DISPLAY (SOUTH KOREA): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 67. LG DISPLAY (SOUTH KOREA): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 68. SAMSUNG ELECTRONICS (SOUTH KOREA): FINANCIALS
TABLE 69. SAMSUNG ELECTRONICS (SOUTH KOREA): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 70. SAMSUNG ELECTRONICS (SOUTH KOREA): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 71. NEC CORPORATION (JAPAN): FINANCIALS
TABLE 72. NEC CORPORATION (JAPAN): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 73. NEC CORPORATION (JAPAN): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 74. PANASONIC CORPORATION (JAPAN): FINANCIALS
TABLE 75. PANASONIC CORPORATION (JAPAN): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 76. PANASONIC CORPORATION (JAPAN): DEVELOPMENTS
TABLE 77. LEYARD OPTOELECTRONIC (PLANAR) (CHINA): FINANCIALS
TABLE 78. LEYARD OPTOELECTRONIC (PLANAR) (CHINA): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 79. LEYARD OPTOELECTRONIC (PLANAR) (CHINA): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 80. SHARP (FOXCONN) (JAPAN).: FINANCIALS
TABLE 81. SHARP (FOXCONN) (JAPAN): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 82. SHARP (FOXCONN) (JAPAN): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 83. ELO TOUCH SOLUTIONS (US): FINANCIALS
TABLE 84. ELO TOUCH SOLUTIONS (US): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 85. ELO TOUCH SOLUTIONS (US): DEVELOPMENTS
TABLE 86. CRYSTAL DISPLAY SYSTEMS (UK): FINANCIALS
TABLE 87. CRYSTAL DISPLAY SYSTEMS (UK): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 88. CRYSTAL DISPLAY SYSTEMS (UK): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 89. VIEWSONIC (US): FINANCIALS
TABLE 90. VIEWSONIC (US): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 91. VIEWSONIC (US): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 92. HORIZON DISPLAY (US): FINANCIALS
TABLE 93. HORIZON DISPLAY (US): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 94. HORIZON DISPLAY (US): RECENT DEVELOPMENTS

 

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